[F1 2021] Race 17 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste
Acties:
  • 114.833 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:48
PER nog steeds buiten adem. Maar hij voelde zich eerder op dag ook niet fit..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:42
Perez is gebroken joh, nu snap ik die 40 seconden wel. Knap gedaan alsnog.

"My hardest race ever."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:01
BasvanS schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:24:
[...]

Als Mick dan 3e word en VER 4e staat HAM 1e in het WDC!!
Mijn scenario is toch plausibeler :+

En ik zie een Ham/Bot 1-2 toch waarschijnlijker dan een Max-Per.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:07
Valt mee dat Perez nog niet slaapt, helemaal gesloopt

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:28
Perez is nu nog buiten adem, die was helemaal naar de klote, jammer hij had het Ham zeker nog moeilijk kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Justevo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:24:
Perez is gebroken joh, nu snap ik die 40 seconden wel. Knap gedaan alsnog.

"My hardest race ever."
binnenkort cameo in Corona reclame

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
Zitten de mannen bij F1 cafe nou te twijfelen over de fitheid van Perez en Vettel.. Pffffff

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

lochpatje schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:14:
[...]

Jawel, Honda heeft ook een grote turbo.
Bij mijn weten is de turbo van Honda mede ontwikkelt door de luchtvaartdivisie van Honda.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
dglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:27:
Zitten de mannen bij F1 cafe nou te twijfelen over de fitheid van Perez en Vettel.. Pffffff
Op die wielrenner na, zijn ze allemaal minder fit dan Perez

game pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dat was een mooie spannende race, niet goed voor me hartslag :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:28
Weltrusten allemaal, mijn hartslag is eindelijk genoeg gezakt om te slapen, tot in Mexico. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Over dat volkslied, dat meezingen is alleen vóór wedstrijden. Tijdens medailleuitreikingen wordt eigenlijk nooit meegezongen. Hooguit een traantje weggepinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
Emryte schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Op die wielrenner na, zijn ze allemaal minder fit dan Perez
Zo wielrenner zou die dan niet aan tafel zitten en hebben van mannen.. Deze coureurs zitten echt wel goed hoor in fitheid die moeten allemaal tests doen.

Misschien kleinzerig van mij maar vindt het altijd zo dom dat ‘normale’ mensen topsporters even vertellen dat ze te zwaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Leclerc: 'i don't think you seen me much on tv' Lol.
Hij heeft het ook naar zijn zin gehad vandaag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:29:
Dat was een mooie spannende race, niet goed voor me hartslag :p
Mijn hartslag deed het anders prima. Iets te goed eigenlijk _O-

Wat een heerlijke race. Perfecte winnaar, maar zelfs als Max niet gewonnen had, had ik het prima gevonden. Twee coureurs die met het mes tussen de tanden racen, verschillende taktieken, en uiteindelijk vlak bij elkaar eindigen. Heerlijk.

Nu mag Max wel de volgende weer met 20 seconde voorsprong winnen. Dit is niet goed voor mijn hart 7(8)7

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Lewis wordt vannacht zwetend wakker met het wilhelmus in zn hoofd. Zou ie hem al mee kunnen zingen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Mooi weekend geweest dit.
Spannende zaterdag avond.(Verhoeven)
Fijne zondag middag.(Ajax)
En een perfecte aflsuiter van het weekend in de avond. Spannend billenknijpen en ontlading aan het einde.
Heerlijk, dit is echt een seizoen zoals het altijd moet zijn. Spanning en sensatie tot de laatste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:24:
[...]

Dan zijn we uitgesproken _O-

Als jij gaat bepalen wat mijn punt is is de discussie wel gesloten.

[...]

Ik doe het "lalala lala" op de achtergrond wel :+
Dat is ook een mogelijkheid om te proberen je mening als waarheid door te drukken. Ik stelde slechts een vraag.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens Lewis heeft Red Bull minder downforce verloren dit jaar dan Mercedes. Dat is volgens hem een van de redenen dat Red Bull dus sneller is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

Nicky is Tom aan het gek maken. Groot gelijk :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CynicRelief
sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:37:
Volgens Lewis heeft Red Bull minder downforce verloren dit jaar dan Mercedes. Dat is volgens hem een van de redenen dat Red Bull dus sneller is.
wederom, van die interviews waarvan je op voorhand weet dat het een moetje is en dat ze nooit het achterste van hun tong zullen laten zien, eerder een praatje voor de buhne

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

jan390 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:02:
Even afleiden van wat we allemaal vinden van anderen.
De helicoptervlucht boven het circuit:
[Afbeelding]
Zo kleurde en tekende m'n dochter van 4 tot een aantal weken/maanden terug ook! :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ST10©DE schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:37:
[...]

Dat is ook een mogelijkheid om te proberen je mening als waarheid door te drukken. Ik stelde slechts een vraag.
Een vraag eindigd met een vraagteken. Niet met een punt. En zeker "dat was je punt niet." Is geen vraag. En normaal ook meteen einde discussie. Je stelt een vraag. Ik geef mijn visie. En dat is je antwoord? Seriously?

Maar goed. Let's agree to disagree. Ik vind het onnodig ná een wedstrijd (waar het vaak niet gebeurd) en meestal gebeurt het enkel als je daadwerkelijk voor je land uitkomt (een OS, een WK) waar je daadwerkelijk gevraagd wordt om je land te vertegenwoordigen. Dat is hier niet het geval. Want er is hier ook geen limiet aan X nationaliteiten.

Daarbij vind ik het sowieso onzinnig. Want de gemiddelde ingeburgerde immigrant kent het volkslied beter dan de Nederlanders zelf :+ want zij worden er (bij inburgeringscursus) wél op afgerekend. Wij Nederlanders leren hem niet standaard. Tenminste niet tijdens mijn schoolgang. O-)

Ook dit is weer allerlei politiek in sport inbrengen. Randzaken die jiet belangrijk zijn.

Voor een WK is het logisch. Daar wordt je voor gevraagd. Daar wil je sporters die strijden voor hun land. F1 is dat IMHO niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 24-10-2021 23:46 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Goed, ik ben 10 jaar ouder en lig inmiddels op de hartbewaking.

Maar wat een race, wat een seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:37:
MERC was anders gewoon sneller op de baan. Alleen die dirty air kan ie niet tegen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CynicRelief
LZ86 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

MERC was anders gewoon sneller op de baan. Alleen die dirty air kan ie niet tegen
je mag de snelste zijn op de baan, degene die het eerste over de finish komt wint de race - 21st century filosopher J. Cruyff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

LZ86 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

Op de harde band dan toch. Op medium reed Lewis niet weg (gelukkig).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41
Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:45:
[...]
. Wij Nederlanders leren hem niet standaard. Tenminste niet tijdens mijn schoolgang. O-)
Weet niet maar ik moest het leren. 1 keer per jaar naar het gemeentehuis en dan zingen. Koninginnedag volgens mij. Is alweer bijna 40 jaar geleden, basisschool.

Het kan goed zijn dat het uit het lesprogramma is gehaald.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27
JB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Dat lijkt sowieso een beetje het verhaal. Red bull beter op de C3.
C1, C2 duidelijk merc territorium.

Daarom zou Qatar nog weleens vervelend kunnen zijn, daar is australie ingewisseld met C2,C3,C4 voor C1, C2, C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:08
JB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Op de harde band zijn ze bijna altijd de snelste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 18:00
CynicRelief schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

je mag de snelste zijn op de baan, degene die het eerste over de finish komt wint de race - 21st century filosopher J. Cruyff
Als je wint ben je de snelste.
Aldus Jordy Cruijff, DNA onbekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leuke race gezien! Ballsy strategie. Op de baan ook nog wat actie.

Lachen met Alonso ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
asing schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:54:
[...]

Weet niet maar ik moest het leren. 1 keer per jaar naar het gemeentehuis en dan zingen. Koninginnedag volgens mij. Is alweer bijna 40 jaar geleden, basisschool.

Het kan goed zijn dat het uit het lesprogramma is gehaald.
Ik had een leraar die als straf gaf om het hele Wilhelmus voor de klas te zingen. Dus dan zorgde je maar dat je het geleerd had :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Ja zeker!
Die zag het wel effe verkeerd. Sowieso die boordradio's van Alpine en de Alfa's waren echt lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
sNielz123 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:57:
[...]

Ik had een leraar die als straf gaf om het hele Wilhelmus voor de klas te zingen. Dus dan zorgde je maar dat je het geleerd had :)
Het hele :D , dat zijn volgens mij 26 coupletten. Wordt altijd ingekort tot 2.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
TrekDr0p schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:36:
Mooi weekend geweest dit.
Spannende zaterdag avond.(Verhoeven)
Fijne zondag middag.(Ajax)
En een perfecte aflsuiter van het weekend in de avond. Spannend billenknijpen en ontlading aan het einde.
Heerlijk, dit is echt een seizoen zoals het altijd moet zijn. Spanning en sensatie tot de laatste race.
Vergeet de 0-5 overwinning van Liverpool op Man Utd niet. ;)

Inmiddels de laatste rondes teruggekeken op Ziggo Go en wat een mooie overwinning is het toch geworden. Denk dat iedereen wel gesloopt was, vooral die Perez zonder water is eigenlijk niet te doen, hebben ze geen backup systeem?

Verder was het wel Amerikaans, die dikke aangeklede auto en allemaal celebs die de meeste niet kennen.. maar opzicht geen gekke dingen en het publiek reageerde ook mooi. :)

Weet alleen niet zo goed wat ik van het circuit moet denken. Mid-race was op een aantal na niet erg spannend en inhalen blijft moeilijk. Misschien zijn het niet de circuits, maar zijn de grote verschillen tussen de auto's het grote probleem? Opzicht begrijpelijk dat Max een achterligger tegenkomt, maar het is nu de helft dat gewoon op een ronde wordt gezet.

Benieuwd naar de race in Mexico, hopelijk kan Perez daar ook vlammen zoals vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
asing schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:58:
[...]

Het hele :D , dat zijn volgens mij 26 coupletten. Wordt altijd ingekort tot 2.
24 volgens mij.
Ik zong zo slecht dat ik bij twee mocht stoppen. Ik had de straf en niet de hele klas :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:59:
[...]

Vergeet de 0-5 overwinning van Liverpool op Man Utd niet. ;)

Inmiddels de laatste rondes teruggekeken op Ziggo Go en wat een mooie overwinning is het toch geworden. Denk dat iedereen wel gesloopt was, vooral die Perez zonder water is eigenlijk niet te doen, hebben ze geen backup systeem?

Verder was het wel Amerikaans, die dikke aangeklede auto en allemaal celebs die de meeste niet kennen.. maar opzicht geen gekke dingen en het publiek reageerde ook mooi. :)

Weet alleen niet zo goed wat ik van het circuit moet denken. Mid-race was op een aantal na niet erg spannend en inhalen blijft moeilijk. Misschien zijn het niet de circuits, maar zijn de grote verschillen tussen de auto's het grote probleem? Opzicht begrijpelijk dat Max een achterligger tegenkomt, maar het is nu de helft dat gewoon op een ronde wordt gezet.

Benieuwd naar de race in Mexico, hopelijk kan Perez daar ook vlammen zoals vandaag.
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij si ook de grootte van de auto een probleem met inhalen. Ze zouden die dingen ook de helft zo groot kunnen maken. Dat zou het al makkelijker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:46:

Ben nog ouder en inmiddels gelukkig weer gereanimeerd om ook die laatste races nog ff te kunnen kijken :p
Tijd voor zo'n pulsgevende ingebouwde metronoom dan blijven wij oudjes wat gezonder tikken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:45:
[...]

Een vraag eindigd met een vraagteken. Niet met een punt. En zeker "dat was je punt niet." Is geen vraag. En normaal ook meteen einde discussie. Je stelt een vraag. Ik geef mijn visie. En dat is je antwoord? Seriously?

Maar goed. Let's agree to disagree. Ik vind het onnodig ná een wedstrijd (waar het vaak niet gebeurd) en meestal gebeurt het enkel als je daadwerkelijk voor je land uitkomt (een OS, een WK) waar je daadwerkelijk gevraagd wordt om je land te vertegenwoordigen. Dat is hier niet het geval. Want er is hier ook geen limiet aan X nationaliteiten.

Daarbij vind ik het sowieso onzinnig. Want de gemiddelde ingeburgerde immigrant kent het volkslied beter dan de Nederlanders zelf :+ want zij worden er (bij inburgeringscursus) wél op afgerekend. Wij Nederlanders leren hem niet standaard. Tenminste niet tijdens mijn schoolgang. O-)

Ook dit is weer allerlei politiek in sport inbrengen. Randzaken die jiet belangrijk zijn.

Voor een WK is het logisch. Daar wordt je voor gevraagd. Daar wil je sporters die strijden voor hun land. F1 is dat IMHO niet.
Dit gaat teveel ot. De vraag was gewoon waarom er geen commentaar is op het feit dat Max niet meezingt. Bij heel veel individuele sporten wordt geen volkslied gespeeld. Hier wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
ST10©DE schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:10:
[...]

Dit gaat teveel ot. De vraag was gewoon waarom er geen commentaar is op het feit dat Max niet meezingt. Bij heel veel individuele sporten wordt geen volkslied gespeeld. Hier wel.
En ik geef volgens mij mijn visie en antwoord :+

Maar als het korter moet:
Omdat het bij individuele sporten sowieso nooit gebeurt achteraf. Wielrennen heb ik ook eigenlijk nooit iemand zien zingen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Waah schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:12:
[...]

En ik geef volgens mij mijn visie en antwoord :+

Maar als het korter moet:
Omdat het bij individuele sporten sowieso nooit gebeurt achteraf. Wielrennen heb ik ook eigenlijk nooit iemand zien zingen. :Y)
Inderdaad. Maar daar wordt ook geen volkslied gespeeld. Hier wel. Zie je het verschil?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
PalingDrone schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:05:
[...]

Ben nog ouder en inmiddels gelukkig weer gereanimeerd om ook die laatste races nog ff te kunnen kijken :p
Tijd voor zo'n pulsgevende ingebouwde metronoom dan blijven wij oudjes wat gezonder tikken...
Speciaal voor jullie:
https://www.hartstichting...-bij-hartritmestoornissen

Betablockers inslaan jongens. En voor de laatste race, als ze gelijk staan, gewoon alles op die pagina nemen.

Als het dan misgaat: geen hartslag is ook heel stabiel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Deze ga ik jullie niet onthouden. We konden allemaal zien dat Shaq kwam aanrijden in een soort Boss Hoss auto. De jonkies onder jullie moeten maar even googlen op Dukes of Hazard.

Anyway, ik vond een stukje over Shaq (https://eu.austin360.com/...us-grand-prix/8528466002/). Niet alleen is hij een hele bekende sporter maar tegenwoordig ook DJ.

Letterlijk in de tekst :
He will "perform a curated set for F1 fans," according to an official announcement, at 4:30 p.m. Sunday on the ONEderland stage in the Circuit of the Americas infield, after the big race that day.
Ik zat aan Wonderland Stage te denken maar de Yanks wisten al dat Max ging winnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:07:
Zou Max nog langs Schumacher gaan straks om hem te bedanken voor de DRS?
Hij zat wel een halve ronde in zijn vuile lucht. Dat had hem nog de das om kunnen doen. Max zijn banden waren totaal op (voor de snelheid die Lewis hem oplegde). Gelukkig kwam het met die DRS net goed uit.

Ongelofelijk. Ik dacht niet dat het kon.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
asing schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:36:
Deze ga ik jullie niet onthouden. We konden allemaal zien dat Shaq kwam aanrijden in een soort Boss Hoss auto. De jonkies onder jullie moeten maar even googlen op Dukes of Hazard.

Anyway, ik vond een stukje over Shaq (https://eu.austin360.com/...us-grand-prix/8528466002/). Niet alleen is hij een hele bekende sporter maar tegenwoordig ook DJ.

Letterlijk in de tekst :

[...]

Ik zat aan Wonderland Stage te denken maar de Yanks wisten al dat Max ging winnen :)
offtopic: Hij draait al een tijdje best lekker plaatjes, niks mis met z'n skillz..
YouTube: DJ Diesel | Tomorrowland Belgium 2019 - W1
Niet helemaal mijn muzieksmaak maar Sjaak houdt overduidelijk wel van een feestje op z'n tijd.
Doe mij maar Carl Cox.

[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 25-10-2021 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Laatst online: 18:50
LZ86 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:46:

PalingDrone schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:05:
[...]
Ik startte wat later, waarbij ik nog net het live gedeelte te zien kreeg. Dus ik had al meegekregen dat de Honda man op het podium stond. :/
Maar alsnog de wedstrijd terugkijken bleef het spannend. Je gaat dat bijna vergeten door de spanning.

let the past be the past.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:23
Goeiemorgen.. pff heb tot 1 uur wakker gelegen met een hartslag van 200km/u..
Heerlijke race zo, op naar de volgende overwinning..

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:32
sNielz123 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:59:
[...]

24 volgens mij.
Ik zong zo slecht dat ik bij twee mocht stoppen. Ik had de straf en niet de hele klas :)
Vrienden, niet opgelet op school? Het zijn er 15....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:42

Mr Pingu

Professioneel Prutser

bszz schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 07:22:
[...]

Vrienden, niet opgelet op school? Het zijn er 15....
Ja en 1 en 6 worden het meest gezongen. En alle eerste letters van ieder vers vormen “Wilhelm van nassov”.
Basisschool is “maar” 16 jaar terug maar dit heb ik gewoon geleerd hoor.

Maar om-topic; nooit gedacht dat ie het zou redden op die oude banden tov van Lewis.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mr Pingu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 07:37:
[...]

Ja en 1 en 6 worden het meest gezongen. En alle eerste letters van ieder vers vormen “Wilhelm van nassov”.
Basisschool is “maar” 16 jaar terug maar dit heb ik gewoon geleerd hoor.

Maar om-topic; nooit gedacht dat ie het zou redden op die oude banden tov van Lewis.
Hoeveel letters zijn dat? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:35
Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:07:
Bottas toch 3 plekken goedgemaakt in de snekste/een na snelste bolide.

Wat een topper is het ook!
Eigenlijk zelfs maar twee. Iets met Gasly die voor hem startte, en IIRC ook weer voor hem reed, waarbij de ophanging sneuvelde.

Wel ook weer bazenactie van Yuki. Gewoon volle bak verdedigen tegen een Mercedes. Kan uiteindelijk zomaar het verschil maken in het constructeurskampioenschap voor Red Bull. Iets wat nog wel eens uit het oog wordt verloren hier bij de "wat als". Red Bull staat nu 22,5(?) punt achter. Als Verstappen bv Baku & Silverstone had gefinisht stonden ze dus (ruim) voor. Om nog maar niet van Hongarije te spreken, waar beide auto's niet (groots) scoren door het toedoen van Bottas (ok, die scoort dan ook niet, maar wel door eigen toedoen).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
Volgens Marko zou Verstappen een probleem hebben gehad met de koppeling waardoor hij slechter weg kwam.
,,Max maakte geen fout bij de start, maar de koppeling werkte niet helemaal zoals het zou moeten”, legde Marko uit in Austin. ,,Dat maakte het veel moeilijker voor ons. Max was sneller, maar kon niet inhalen en daardoor niet de snelheid laten zien die erin zat. Als hij na de start eerste was gebleven, was hij zo vijf tot acht seconden weggereden. Dat was niet het geval en dus moesten we onze strategie veranderen. We wisten dat het close zou worden, maar wij hebben Max. En daar kunnen we op rekenen.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Chocoball schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 07:54:
Volgens Marko zou Verstappen een probleem hebben gehad met de koppeling waardoor hij slechter weg kwam.

[...]
Ongeacht of dat waar is of niet, ik vind het bizar dat de laatste 10 jaar ofzo het niet meer uitmaakt of je op de vuile of schone kant staat van de grid. 'Vroeger' was het nagenoegeen unicum als de vuile kant een betere start had. Op deze manier moet de polesitter gewoon de kant kunnen kiezen. Als Max aan de binnenkant had gestart was er niks aan de hand geweest.

Ongeacht de drs die Max had, Mick had tenminste 6 bochten nodig om hem er voorbij te laten. Uiteraard geen penalty, want dat was gewoon zwakzinnig, zelfs voor een rookie. Denk dat een hogere topsnelheid zoveel voordelen heeft, wat Mercedes dus nog altijd heeft. Ze rijden op het rechte stuk er eenvoudig naar toe en dan gaan ze gewoon opzij. Max moet het van de bochtensnelheid hebben, dus geen schone lucht, dus extra bandenslijtage.

Max moet gewoon Brazilie en Mexico winnen, anders gaat het nog lastig worden in die zandbakraces.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

fredhuizinga schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 06:12:
Goeiemorgen.. pff heb tot 1 uur wakker gelegen met een hartslag van 200km/u..
Heerlijke race zo, op naar de volgende overwinning..
Je was vast niet de enige. Hoop dat Max ook een beetje geslapen heeft op de terugreis (ga er vanuit dat hij inmiddels weer in Monaco is).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

siggy schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:03:
[...]
Max moet gewoon Brazilie en Mexico winnen, anders gaat het nog lastig worden in die zandbakraces.
Waarom? Hij heeft afgelopen jaar ook in een zandbak gewonnen. Een beetje meer vertrouwen hebben in die jongen en zijn team. ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:18:
[...]

Waarom? Hij heeft afgelopen jaar ook in een zandbak gewonnen. Een beetje meer vertrouwen hebben in die jongen en zijn team. ;)
Dit topic was gisteren toch wel het bewijs dat men erg weinig vertrouwen heeft in RBR en de kunsten van Max :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dit waren belangrijke punten voor Ver en Ham, ben benieuwd tot welke race het zo bloedspannend blijft.
Ben er ergens zelfs bang voor dat we het pas in de laatste race kunnen gaan zien :P.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Woudloper schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:17:
[...]

Je was vast niet de enige. Hoop dat Max ook een beetje geslapen heeft op de terugreis (ga er vanuit dat hij inmiddels weer in Monaco is).
Over 2 weken is Mexico, blijven ze niet aan die kant van de plas ivm jetlags enzo?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:18:
[...]

Qatar wordt een makkie voor Mercedes, dat rechte stuk is idioot lang. Abu Dahbi heeft twee lange rechte stukken alleen Jeddah kan nog voor Max worden. Uiteraard kan er nog van alles gebeuren, benieuwd of Bottas nieuwe motoren blijft krijgen. Max heeft 2 DNF's meer dan Lewis, dus dat zegt ook wel genoeg. Vrees alleen dat als Bottas geen nieuwe motoren meer nodig zou hebben, dan heeft Mercedes met gemak de titel bij de constructeurs binnen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 19:56

Dazzler2120

FP ProMod
ZeRoC00L schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:22:
[...]

Over 2 weken is Mexico, blijven ze niet aan die kant van de plas ivm jetlags enzo?
Je hebt dan een triple header; Mexico, Brazilië en Qatar
Dus ze mogen dan na Brazilië de plas en Afrika over vliegen :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

chevsticks schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:19:
[...]

Dit topic was gisteren toch wel het bewijs dat men erg weinig vertrouwen heeft in RBR en de kunsten van Max :D
Om heel eerlijk te zijn werd ook zenuwachtiger van de comments dan van de situatie op het circuit. Ik heb het forum dan ook regelmatig proberen te negeren. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

asing schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:36:
Boss Hogg ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ZeRoC00L schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:22:
[...]

Misschien gaan Max en zijn vriendin deze 2 weken naar de schoonfamilie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:49
Woudloper schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:17:
[...](ga er vanuit dat hij inmiddels weer in Monaco is).
Hij heeft nog een uur of zes, zeven vliegen voor de boeg. Toestel is om 6.00 uur Nederlandse tijd vertrokken uit Austin.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:22

[...]
Ach Marko, die moet wel in een zoutmijn leven... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Als Max zoals verwacht Mexico en Brazilië wint dan is het prima als Hamilton de laatste 3 wint, met inachtneming dat het om en om wordt voor de snelste ronde (of Bottas/Perez die hem weer weg snoept). De enige die dan nog roet in het eten kan gooien is Bottas, als hij Max meer dan 1 keer van P2 af weet te houden.

Maar goed, eerlijk gezegd zijn er al meerdere races dit jaar geweest waarvan ik dacht dat het een makkelijke 1-2 voor Mercedes zou worden en dit toch een P2 of winst voor Max opleverde.

Een extra motorwissel voor Lewis in het Midden Oosten zou helemaal lekker zijn 😇

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

voske schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:40:
[...]

Hij heeft nog een uur of zes, zeven vliegen voor de boeg. Toestel is om 6.00 uur Nederlandse tijd vertrokken uit Austin.
LIve tracking: https://globe.adsbexchange.com/?icao=486201

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hij vliegt al boven Amsterdam dus die 6/7 uur klopt niet... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FjUOzn4yYz_Jxdn9gxJNgPiA30I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HTp2HgtfxwOFdxIGpQxAtpyx.jpg?f=user_large

[ Voor 67% gewijzigd door sjaool op 25-10-2021 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-08 13:11

bord4kop

maximaal 100KB!

gooide Hamilton nou zijn Mercedes pet weg vlak voor de post-race interviews?

Ik kan het niet meer terugvinden, maar ik meende dat op de beelden te zien.
Op Ziggo zag je eerst de beelden dat hij met Angela staat na te praten (balen, balen, sacherijnig). Met pet.
Dan gaat het beeld naar een drone/helicopter. Daarop zie je Lewis van boven naar post race interview lopen en lijkt erop je dat hij iets weggooit. Volgende shot is post-race interview. En daar heeft hij geen petje.

| Security Management |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:07:
Zou Max nog langs Schumacher gaan straks om hem te bedanken voor de DRS?
Hij verloor een 6 tienden in de halve ronde voor MSC hem voorbij liet. Die ene DRS was dus meer de schade iets verminderen.

Eerder verloor VER ook al veel tijd toen hij achter het clubje met Tsunoda, Raikkonen en Alonso reed. Was plotsklaps de voorsprong na de 2e stop van Hamilton gehalveerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De 1ste stint zag het er zeer goed uit, Max was gewoon sneller dan HAM.
Bij de pitstop naar de 2de set harde banden begon ik te twijfelen of het wel goed zou komen, HAM was gewoon beter met de banden, zoals altijd eigenlijk...

Zeer blij dat Max dit af wist te maken, totaal niet verwacht met de snelheid van Lewis.

Ik denk niet dat RBR Max nog ooit laat gaan, zonder hem zouden ze de afgelopen 4 seizoenen een team zijn geweest dat voor plek 4/5 vocht.

Ondanks dat het soms niet helemaal top gaat, mogen we blij zijn met een jongen als Max. Zonder hem zou F1 een stuks saaier zijn, er veel minder kijkers zijn en Mercedes met 2 vingers in de neus wereldkampioen zijn geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe

[...]
"Probleem" vs "werkte niet helemaal zoals het zou moeten" is nogal een verschil. Lijkt mij dat de koppeling gewoon zijn werk deed. Alleen wordt deze altijd heel specifiek afgesteld voor de start. Daarom ook de proefstarts, schatten hoeveel grip er is in de gridslot, etc. Lijkt mij dus gewoon een gevalletje "net niet goed afgesteld" en dus deen "probleem".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

"Probleem" vs "werkte niet helemaal zoals het zou moeten" is nogal een verschil. Lijkt mij dat de koppeling gewoon zijn werk deed. Alleen wordt deze altijd heel specifiek afgesteld voor de start. Daarom ook de proefstarts, schatten hoeveel grip er is in de gridslot, etc. Lijkt mij dus gewoon een gevalletje "net niet goed afgesteld" en dus deen "probleem".
Het "probleem" wordt ook nog eens versterkt doordat de P2 positie op COTA vaker een voordeel geeft ten opzichte van de pole. Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Lijkt erop dat ze een tussenstop gaan maken. En ja, ik heb even niks te doen nu behalve het nagenieten van gisteren :D

per aspera ad astra

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
pilskes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:58:
De 1ste stint zag het er zeer goed uit, Max was gewoon sneller dan HAM.
Bij de pitstop naar de 2de set harde banden begon ik te twijfelen of het wel goed zou komen, HAM was gewoon beter met de banden, zoals altijd eigenlijk...

Zeer blij dat Max dit af wist te maken, totaal niet verwacht met de snelheid van Lewis.

Ik denk niet dat RBR Max nog ooit laat gaan, zonder hem zouden ze de afgelopen 4 seizoenen een team zijn geweest dat voor plek 4/5 vocht.

Ondanks dat het soms niet helemaal top gaat, mogen we blij zijn met een jongen als Max. Zonder hem zou F1 een stuks saaier zijn, er veel minder kijkers zijn en Mercedes met 2 vingers in de neus wereldkampioen zijn geworden.
Verstappen was gewoon zijn banden aan het managen en liet het net niet tot een gevecht komen.

Laten we eerlijk zijn, altijd leuk met Max aan de leiding maar het was gewoon een ontzettend saaie race.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

LAD93 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:17:
[...]

Lijkt erop dat ze een tussenstop gaan maken. En ja, ik heb even niks te doen nu behalve het nagenieten van gisteren :D
Tussenstop in Bangor Maine. Aardige range nog voor zo'n kleintje.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
Update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_lgIZzY506HokqOzIEP6qphHZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sOanSxJBwNxzgZVexWTAIJ9B.png?f=fotoalbum_large

HAM versus VER

Race 1:1 - 0 - (P1 -- P2) 25 - 18
Race 2:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 44 - 43
Race 3:1 - 0 - (P1 -- P2) 69 - 61
Race 4:1 - 0 - (P1 -- P2+FL) 94 - 80
Race 5:0 - 1 - (P7+FL -- P1) 101 - 105
Race 6:0 - 0 - (P16 -- DNF+FL) 101 - 105
Race 7:0 - 1 - (P2 -- P1+FL) 119 - 131
Race 8:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 138 - 156
Race 9:0 - 1 - (P4 -- P1+FL) 150 - 182
Race 10a:0 - 1 - (P2 -- P1) 152 - 185
Race 10b:1 - 0 - (P1 -- DNF) 177 - 185
Race 11:1 - 0 - (P2 -- P9) 195 - 187
Race 12:0 - ½ - (P3 -- P1) 202,5 - 199,5
Race 13:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 221,5 - 224,5
Race 14a:0 - 1 - (P5 -- P2) 221,5 - 226,5
Race 14b:0 - 0 - (DNF -- DNF) 221,5 - 226,5
Race 15:1 - 0 - (P1 -- P2) 246,5 - 244,5
Race 16:0 - 1 - (P5 -- P2) 256,5 - 262,5
Race 17:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 275,5 - 287,5

HAM5xP1, 7xP2, 1xP3 ,1xP4, 2xP5 ,1xP7, 1xP15, 1xDNF
VER9xP1, 6xP2, 1xP9, 3xDNF
VER heeft de sprintrace in Silverstone gewonnen, HAM werd daar 2e, is in bovenstaande als een P1 & P2 verwerkt.
VER werd tweede in de sprintrace op Monza, HAM werd daar 5e, is in bovenstaande als een P2 & P5 verwerkt.

beschikbare WDC punten

Beschikbare punten tot einde seizoen
R181335x race win = 125, 5x FL = 5, 1x sprintkwalificatie race = 3Mexico
R191074x race win = 100, 4x FL = 4, 1x sprintkwalificatie race = 3Brazil
R20783x race win = 75, 3x FL = 3Qatar
R21522x race win = 50, 2x FL = 2Saudi Arabia
R22261x race win = 25, 1x FL = 1Abu Dhabi

Dit was wederom een prima race. Dit seizoen blijft er 1 voor in de geschiedenisboeken.

De WDC moet nu uit het rijtje VER, HAM of BOT komen. PER heeft nu te weinig punten om nog WDC te worden.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Temujin
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Ankona schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:22:
[...]het was gewoon een ontzettend saaie race.
Ben ik het niet helemaal mee eens.

Alonso vs Vettel
Alonso vs Gio
Alonso vs Kimi
Alonso vs Stewards :p

McLaren vs Ferrari

Max en Hamilton (wellicht niet veel inhalen etc, maar wel constante spanning dat het vrijwel beide kanten op kon gaan).

En dan benoem ik puur de top 3 sensatie makers deze race, er is nog wel meer gebeurd. Ik vond de race verre van saai, ondanks dat er weinig verschuivingen in posities waren was er gevoelsmatig genoeg spanning om zaken die 'zouden kunnen gebeuren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:16:
[...]

Het "probleem" wordt ook nog eens versterkt doordat de P2 positie op COTA vaker een voordeel geeft ten opzichte van de pole. Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt.
Nja, Hamilton had wel degelijk een betere start ondanks dat Verstappen aan de schone kant stond. Dat Hamilton vervolgens ook nog eens voordeel heeft in T1, waar je neem ik aan op doelt, staat daar los van. Op elk ander circuit was het naar mijn idee in ieder geval net zo close geweest en had Hamilton er ook naast gezeten, en hier dan het voordeel van binnenbocht en daardoor er langs.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]

Verstappen was gewoon zijn banden aan het managen en liet het net niet tot een gevecht komen.

Laten we eerlijk zijn, altijd leuk met Max aan de leiding maar het was gewoon een ontzettend saaie race.
:D Saaie race? Man, afgezien van de spanning vooraan heb ik toch wel genoeg leuks gezien hoor. Alonso, Raikonen, Vettel, Sainz / McLaren, etc. En die spanning vooraan alleen al kan ik verre van saai noemen :X

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
RobertMe schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

"Probleem" vs "werkte niet helemaal zoals het zou moeten" is nogal een verschil. Lijkt mij dat de koppeling gewoon zijn werk deed. Alleen wordt deze altijd heel specifiek afgesteld voor de start. Daarom ook de proefstarts, schatten hoeveel grip er is in de gridslot, etc. Lijkt mij dus gewoon een gevalletje "net niet goed afgesteld" en dus een "probleem".
In een ander interview zegt Marko dat het drukpunt van de koppeling niet optimaal was, wat hij omschrijft als een probleem met de techniek. Liever de techniek de schuld geven dan verkeerd afstellen roepen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik begreep niet helemaal waarom Norris niet naar binnen ging met ruim 40 sec op Tsunoda om het punt voor de snelste race ronde te pakken.

Bottas en Sainz waren buiten bereik. Enige argument zou zijn dat Bottas en Sainz elkaar van de baan konden tikken tijdens het gevecht.

Ik denk dat McLaren daar een punt heeft laten liggen, die nu helaas bij Hamilton bleef liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
Temujin schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Alonso vs Vettel
Alonso vs Gio
Alonso vs Kimi
Alonso vs Stewards :p
Samengevat:

Alonso (Pilgrim) vs the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:27

Zorro

Z

nachtnet schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:26:
Update:

[Afbeelding]

HAM versus VER

Race 1:1 - 0 - (P1 -- P2) 25 - 18
Race 2:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 44 - 43
Race 3:1 - 0 - (P1 -- P2) 69 - 61
Race 4:1 - 0 - (P1 -- P2+FL) 94 - 80
Race 5:0 - 1 - (P7+FL -- P1) 101 - 105
Race 6:0 - 0 - (P16 -- DNF+FL) 101 - 105
Race 7:0 - 1 - (P2 -- P1+FL) 119 - 131
Race 8:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 138 - 156
Race 9:0 - 1 - (P4 -- P1+FL) 150 - 182
Race 10a:0 - 1 - (P2 -- P1) 152 - 185
Race 10b:1 - 0 - (P1 -- DNF) 177 - 185
Race 11:1 - 0 - (P2 -- P9) 195 - 187
Race 12:0 - ½ - (P3 -- P1) 202,5 - 199,5
Race 13:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 221,5 - 224,5
Race 14a:0 - 1 - (P5 -- P2) 221,5 - 226,5
Race 14b:0 - 0 - (DNF -- DNF) 221,5 - 226,5
Race 15:1 - 0 - (P1 -- P2) 246,5 - 244,5
Race 16:0 - 1 - (P5 -- P2) 256,5 - 262,5
Race 17:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 275,5 - 287,5

HAM5xP1, 7xP2, 1xP3 ,1xP4, 2xP5 ,1xP7, 1xP15, 1xDNF
VER9xP1, 6xP2, 1xP9, 3xDNF
VER heeft de sprintrace in Silverstone gewonnen, HAM werd daar 2e, is in bovenstaande als een P1 & P2 verwerkt.
VER werd tweede in de sprintrace op Monza, HAM werd daar 5e, is in bovenstaande als een P2 & P5 verwerkt.

beschikbare WDC punten

Beschikbare punten
R181335x race win = 125, 5x FL = 5, 1x sprintkwalificatie race = 3Mexico
R191074x race win = 100, 4x FL = 4, 1x sprintkwalificatie race = 3Brazil
R20783x race win = 75, 3x FL = 3Qatar
R21522x race win = 50, 2x FL = 2Saudi Arabia
R22261x race win = 25, 1x FL = 1Abu Dhabi

Dit was wederom een prima race. Dit seizoen blijft er 1 voor in de geschiedenisboeken.

De WDC moet nu uit het rijtje VER, HAM of BOT komen. PER heeft nu te weinig punten om nog WDC te worden.
Edit: Laat maar, ik interpreteerde het verkeerd.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
Als Max de volgende 4 races wint, en HAM elke race 2e wordt met de FL, dan zou Max de 1-a-laatste race kampioen zijn.

Ik acht die kans klein, dus het kan nog altijd in de laatste race beslist worden. Goed voor de spanning, slecht voor mijn hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
Waah schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:48:
Als Max de volgende 4 races wint, en HAM elke race 2e wordt met de FL, dan zou Max de 1-a-laatste race kampioen zijn.

Ik acht die kans klein, dus het kan nog altijd in de laatste race beslist worden. Goed voor de spanning, slecht voor mijn hart.
Er is nog altijd kans op uitval van HAM met z'n motor.

Ik denk dat die in Mexico de motor wissel doet, met het super lange rechte stuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Zoals Wolf het zo mooi zei (een week vóór Silverstone). ‘All we need is a DNF’ :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hann1BaL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:46:
Ik begreep niet helemaal waarom Norris niet naar binnen ging met ruim 40 sec op Tsunoda om het punt voor de snelste race ronde te pakken.

Bottas en Sainz waren buiten bereik. Enige argument zou zijn dat Bottas en Sainz elkaar van de baan konden tikken tijdens het gevecht.

Ik denk dat McLaren daar een punt heeft laten liggen, die nu helaas bij Hamilton bleef liggen.
Misschien om dezelfde reden dat een Gasly zoiets ook niet zou doen als het punt bij Max zou liggen? O-) Of misschien om dezelfde reden dat Max (of was het Perez?) iets dergelijks ook een keer heeft nagelaten, namelijk achterliggend verkeer waar je dan tussen de blauwe vlaggen door slalommend je snelste rondje zou moeten maken...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Sir_Lion schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:51:
[...]

Er is nog altijd kans op uitval van HAM met z'n motor.

Ik denk dat die in Mexico de motor wissel doet, met het super lange rechte stuk.
En er is ook nog altijd kans op uitval van RBR z'n motor. Garanties zijn er niet in de motorsport.

Daar komt nog bij: Ik vertrouw Merc zo ver als ik Toto kan gooien. En das niet ver :+

Was meer het punt dat het nog lang open blijft, tenzij er iets gebeurd.

Wel fijn dat ALS max nu uitvalt, het nog altijd niet gedaan is tot de één na laatste race, of de laatste race _/-\o_

Als HAM uitvalt wordt het een stuk lastiger voor hem.

Zelf hoop ik gewoon dat beide auto's heel blijven. Winnen on-track, zeker met dat Max meer punten had moeten hebben, is natuurlijk het beste.

Winnen met een auto die praktisch gelijk is, en waarbij je ook nog véél punten bent misgelopen buiten je schuld om terwijl het je tegenstander allemaal tegemoet komt.... Dat is een beter verhaal dan winnen omdat de motor van je tegenstander ploft _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Waah op 25-10-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Zijn er dit keer geen clips van interviews te vinden of heb ik die in het topic gemist?

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 25-10-2021 09:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Of Perez eindigt gewoon tweede in Mexico en Hamilton moet ergens nog een nieuwe motor nemen. Ik zou persoonlijk overwegen om dat ook maar de volgende race te gaan doen als het echt hopeloos blijkt te worden voor Mercedes. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

naitsoezn schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:52:
[...]

Misschien om dezelfde reden dat een Gasly zoiets ook niet zou doen als het punt bij Max zou liggen? O-) Of misschien om dezelfde reden dat Max (of was het Perez?) iets dergelijks ook een keer heeft nagelaten, namelijk achterliggend verkeer waar je dan tussen de blauwe vlaggen door slalommend je snelste rondje zou moeten maken...
Verkeer zou kunnen. Maar Norris zou het echt niet laten omdat het punt bij Hamilton ligt. Net zo min dat Gasly dat ook niet zou laten als het punt bij Max ligt. Meestal is er geen gat groot genoeg voor een pitstop buiten de top 3-4. Nu was die er echter wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hann1BaL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:58:
[...]

Verkeer zou kunnen. Maar Norris zou het echt niet laten omdat het punt bij Hamilton ligt. Net zo min dat Gasly dat ook niet zou laten als het punt bij Max ligt. Meestal is er geen gat groot genoeg voor een pitstop buiten de top 3-4. Nu was die er echter wel.
Gastley mag echt niet voor snelste ronde gaan als de snelste ronde op dat moment bij Max ligt.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
ZeRoC00L schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Gastley mag echt niet voor snelste ronde gaan als de snelste ronde op dat moment bij Max ligt.
Echt niet, zal je zien dat het WK beslist gaat worden op de punten van de snelste ronde..... :/ :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

Dat is heel persoonlijk want ik had het zweet tussen de bilnaad staan. Ik vond het één van de spannendste tot nu toe. Denk juist omdat er nu zoveel op het spel staat. Max heeft gisteren een hele grote stap gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BRA heeft ook nog een sprint race :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
[...]

Ik weet niet welke race jij gekeken hebt, maar hij was juist op een hoop vlakken erg spannend. In het middenveld werd de hele race gevochten.
De strategische strijd tussen Mercedes en RBR leverde ook prima spanning op. Tot in de laatste ronde wist niemand hier wie er nu ging winnen. Zowel Lewis als Max hadden een prima kans op overwinning.
Wat mij betreft een van de betere races van het seizoen.

Wat maakte het voor jou zo saai? En wanneer vind je een race wel de moeite waard?
Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord