[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
"When you grow up your heart dies"
Ja fans op de baan, race wordt stilgelegd, etc etc. Liever niet.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PER wordt gecoached op tijden HAM. Die moet gewoon bijblijven en dan ofwel volgen, ofwel overcutten.sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:31:
PER kan HAM goed volgen, de tijden zijn praktisch gelijk. HAM en het gezeur over zijn banden is totaal ongeloofwaardig...
Tja, Bottas en inhalen...Quad schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:32:
Bottas met DRS komt niet voorbij Ricciardo.
Snel uitzetten die tv en iets zinvols gaan doen met je leven
Kunnen wij verder kijken hoe Max het WK pakt
Hetgeen dat het nu spannend houdt is dat de leider in het kampioenschap en de 2e ook 1 en 2 racen en nog bij elkaar in de buurt zitten, maar daarmee houdt het ook wel een beetje op.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Voor iedereen die dit nu denkt: F1TV / SkyF1 kijken en dat samen met de 'Data Channel' van F1TV. Je ziet dan veel meer wat er gebeurd met o.a. sectortijden. ;-)
HAM wordt gecoacht op de tijden van VER en PER... Omgekeerd gebeurt hetzelfde bij VER...Dentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:32:
[...]
PER wordt gecoached op tijden HAM. Die moet gewoon bijblijven en dan ofwel volgen, ofwel overcutten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan kan je live times zien. ONboard etc. Super makkelijk te gebruiken
Achter als achter hem, of zijn achterbanden?DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:33:
Radio: Max zijn banden zijn nog best goed. Beetje opletten op hoe het achter is.
Dat heeft ie snel gedaan helaas.
- DaniëlWW2
- Niet online
Banden. Achter hem is al over de horizon verdwenen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan dus op z'n frans.
Maze-zero-points
jammer. Gun het opzich wel
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoe een
Mijn boefje is liev!
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Mwa… ik vind de app van formule 1 (dus niet de tv app) veel beter qua gegevens.StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:33:
[...]
Voor iedereen die dit nu denkt: F1TV / SkyF1 kijken en dat samen met de 'Data Channel' van F1TV. Je ziet dan veel meer wat er gebeurd met o.a. sectortijden. ;-)
Wel icm een abonnement
Probeer er veel aan te denken dat de Honda of 1 van de Pirelli's van Max elk moment kan ontploffen.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
The Secret Cow King is Mazepin!
(Diablo 2 referentie
HAM racing PER.. Hoor je ook niet vaak.LAD93 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:37:
HAM heeft het nog niet zo naar z’n zin
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Maar, niets verliezen wordt dan weer niet gezien als een lasting advantage. Als het een grindbak was geweest, verlies je en tijd, en je goede banden en gegarandeerd een plekje of meerdere. Nu is het gewoon een manier van verdedigen.
“They’re racing me so hard!”ViperTim schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:37:
Ham klaagt dat RB te snel is
per aspera ad astra
Nieuwe vleugelsViperTim schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:37:
Mijn boefje is liev!
Er rijden helemaal geen Lamborghini's mee, jôh.siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:37:
[...]
The Secret Cow King is Mazepin!
(Diablo 2 referentie)
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zorg voor weer een 1-2
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja, ik zou ook klagen.ViperTim schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:37:
- DaniëlWW2
- Niet online
Een TV met wat meer beeldlijnen aanschaffenmiicker schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:38:
Bij bepaalde lichtval vind ik het bij de Red Bull soms net lijken alsof DRS aan staat, of moet ik gewoon mijn ogen gaan laten opmeten?
PSN: xMaurice93
PER schijnt met de oude achtervleugel van Max te rijden dus dat verklaart het wel...
Nee omdat die dominante auto ‘m altijd hielp.dawg schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:39:
Zo horen we Ham niet zo vaak.
Mijn boefje is liev!
nog steeds >2s .Montaner schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:40:
Komop Perez… pak m aan.
Sowieso schrijf je zo!
Ook wel een kunst: Van P1 naar +1 Lap in ±26 ronden...TrekDr0p schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:39:
BOT bijna +1
Bijblijven met goede banden is belangrijker dan aanvallen en je banden oproken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Geen last van hiermiicker schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:38:
Bij bepaalde lichtval vind ik het bij de Red Bull soms net lijken alsof DRS aan staat, of moet ik gewoon mijn ogen gaan laten opmeten?
:strip_exif()/f/image/eXEJKdF3ZN7pcUEtf0YYS3Ng.jpg?f=fotoalbum_medium)
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Haters everywhere but I don’t really care
true, maar zijn race engineer zegt nu wel vaak let's close it up *the gap*Dentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:41:
[...]
Bijblijven met goede banden is belangrijker dan aanvallen en je banden oproken.
Sowieso schrijf je zo!
Ook alleen als je de auto van voor ziet, maar ook lang niet altijd hoor.
Normaal is het Verstappen die 2 MER achter zich moet houden 👏👏👏
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Volgens mij pre-empten ze dan een snelle inlap voor HAM die dan heel laat binnengehaald wordt en PER verrast.nadroJ schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:42:
[...]
true, maar zijn race engineer zegt nu wel vaak let's close it up *the gap*
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 07-11-2021 20:44 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was vorige keer een pitstopDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:42:
Radio: Max zijn banden voelen nu wat beter in de laatste sector.
Mijn boefje is liev!
RBR moet nu gewoon hun initiatief blijven nemen, niet weer zo'n afwachtende rol pakken, gaat het weer mis.Vos schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:43:
Wederom de target +6 bij Hamilton.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Top deze radio updates!DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:44:
Radio: Ze willen bij Max een paar ronden met iets minder lift off om te kijken wat de banden doen.
Soms 1.5 sec.
en MAX op BOT..sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:45:
PER voert de druk op HAM op...
"tires are good"
- DaniëlWW2
- Niet online
⏩ PVOutput☀️
De interviewer had hem alleen niet door volgens mij haha
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Maar kon weinig stampen, dus dat is een plusje
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 07-11-2021 20:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Nope, de overcut werkt hier prima, zeker met verkeer.d0s schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:47:
Perez had gelijk naar binnen gemoeten
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |