GAS PIT
Waarom geen Perez undercut. Serieus. Why.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
HAM vliegt nu. Max moet naar binnen.
HAM al 1.5 sec gewonnen dus VER zal zo wel gaan boxen.
Niet echt?Dentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:48:
[...]
Nope, de overcut werkt hier prima, zeker met verkeer.
Of gaan ze voor een één stopper voor Perez?
Waarom nou niet Perez naar binnen

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het probleem is volgens mij terugkomen in verkeer met Perez. Maar die kan later alsnog de aanval inzetten als hij nu rekt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze gaan allemaal voor een 1 stopper. ze gaan allemaal naar hard (wit)siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:49:
Jongens niet zo zenuwachtig... HAM moet ook nog 8s goed maken wil hij bij VER in de buurt komen...
"When you grow up your heart dies"
het is sowieso een eenstoppersiggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:49:
Sowieso schrijf je zo!
Max niet naar binnen, dat is niet heel slim. Hamilton is veel sneller
Verstappen nog niet naar binnen? Hmm...
Geen idee wat er met PER gebeurde.. maar eerder werkte het niet bij VET en het leek er even op dat PER ook uitliep op HAM.
Doet de top allemaal?siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:49:
Iedereen gaat voor de eenstopper.siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:49:
ALO geeft een mooie DRS aan PER
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hamilton gaat voor een paar blaren met dit tempo.
Harde band straks verser voor RBR?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wat een gemiste kans voor Perez. Doordat HAM achter leclerc reed had hij een kans.
Mercedes is superieur op wit altijd, dus die ga je niet meer pakken.
Mercedes is superieur op wit altijd, dus die ga je niet meer pakken.
VER PIT
[ Voor 14% gewijzigd door ViperTim op 07-11-2021 20:51 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max pit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goede stop voor VER 2.2s.
Snelle PIT ... En naar WIT dus uitrijden maar
Dan is het helemaal raar dat ze Perez, die juist goed is met banden heel houden, niet naar binnen gehaald wordt. Pfff bizar af en toe hoe RB Perez in zet.
Naar rood straks?siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:51:
[...]
Dan is het helemaal raar dat ze Perez, die juist goed is met banden heel houden, niet naar binnen gehaald wordt. Pfff bizar af en toe hoe RB Perez in zet.
Alweer???
De nasmaak zal bitter zijn op deze manier
Nu mag er een safety car komen voor PER.
- DaniëlWW2
- Niet online
En Max moet zijn banden uiteraard rustig op temperatuur brengen. Want zoals altijd met Pirelli, meteen trappen kan je graining geven.
Toch jammer dat ze Perez niet meteen naar binnen hebben gehaald.. je kant de pit crew toch gewoon die paar rondes stand by laten staan sinds de Mercedes call? En zodra HAM naar binnen rijdt gewoon direct erachteraan zonder call van een ronde.
[ Voor 21% gewijzigd door Montaner op 07-11-2021 20:52 ]
Plan B is misschien naar Rood voor Perez
Ik snap de strategie voor PER op het moment niet.. iemand die wat meer duiding heeft?
per aspera ad astra
Ja vind ook vreemd van red bull... Misschien laten ze per extra lang en dan de nieuwe harde band oproken of naar rood?
Maar toen HAM achter Leclerc kwam, hadden ze PER meteen moeten boxen. Lekker HAM afstoppen...
Maar toen HAM achter Leclerc kwam, hadden ze PER meteen moeten boxen. Lekker HAM afstoppen...
Hoezo? Hier heeft hij ook voor getekend en dat weet hij ook.Formula one schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:52:
Jammer dat perez wordt gebruikt
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez zit overduidelijk op een late aanvalsstrategie. Die kan echt gas gaan geven op zijn harde banden straks.
Ze willen versere banden zodat Perez een kans heeft om Hamilton voorbij te gaan.Montaner schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:52:
Toch jammer dat ze Perez niet meteen naar binnen hebben gehaald.. je kant de pit crew toch gewoon die paar rondes stand by laten staan sinds de Mercedes call? En zodra HAM naar binnen rijdt gewoon direct erachteraan zonder call van een ronde.
PSN: Alvanosa
Misschien hopen ze op een Frankrijkje? Op het einde veel versere banden? Toen pakte hij Bottas voor P3.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Perez rijdt nog een behoorlijke pace op die mediums hoor.
PSN: xMaurice93
Kans van Perez voor p2 is gewoon overboord gegooid. Echt niet snugger.
Dit, en wat anders doen? Perez loopt dik achter op max? Dus P2 is max haalbare. En momenteel is P3 comfortabel te doen toch?sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:52:
[...]
Hoezo? Hier heeft hij ook voor getekend en dat weet hij ook.
zit BOT nog steeds acter RIC.. Die gaat volgend jaar afzien.
VER straks er voorbij laten en dan HAM ophouden?
Je zag dat Ham verloor toen hij achter Lec op de baan kwam. Dat willen ze niet. En hij heeft nog banden over dus hij kan nog ff en dan heeft hij versere banden later in de race. Ham inhalen rond de pit was toch vrijwel onmogelijkLAD93 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:52:
Ik snap de strategie voor PER op het moment niet.. iemand die wat meer duiding heeft?
I served in a company of heroes.
Toch zou 't wel érg mooi zijn als er straks drie Honda's op het podium komen te staan terwijl beide MERC's op de baan zijn gebleven.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:53:
Perez zit overduidelijk op een late aanvalsstrategie. Die kan echt gas gaan geven op zijn harde banden straks.
Let's see how this ages..computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
Kans van Perez voor p2 is gewoon overboord gegooid. Echt niet snugger.
Lijkt me vooralsnog niet nodigzerocool82 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
VER straks er voorbij laten en dan HAM ophouden?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Track position is alles. Moet wel heel gek gaan lopen wil Perez op P2 eindigen.Vuvuzela schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
[...]
Je zag dat Ham verloor toen hij achter Lec op de baan kwam. Dat willen ze niet. En hij heeft nog banden over dus hij kan nog ff en dan heeft hij versere banden later in de race. Ham inhalen rond de pit was toch vrijwel onmogelijk
HAM kruipt wel naar VER toe nu.
Die witte band is wel goed voor de merc.
Die witte band is wel goed voor de merc.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
HAM hengelt VER langzaam binnen… die verdomde C2 banden icm Mercedes…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Perez doet het goed hoor... 1.20.8 voor PER om 1.20.5 voor HAM
Max: back to stint 1 levels...
Max wordt gecoached dat hij de banden netjes langzaam op temperatuur brengt..
Dat gaat toch niet, nog 30+ rondes op rood?Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
Perez gaat gewoon naar rood zo.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Scheelt dat dit seizoen alles normaal verlooptsiggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:55:
[...]
Track position is alles. Moet wel heel gek gaan lopen wil Perez op P2 eindigen.
Waarom ga ik altijd zweten tijdens die wedstrijden.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat zei ik ook net hier op de bank. Maar dan wordt het nog te krap voor P2 denk ik.Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
Perez gaat gewoon naar rood zo.
Vooral ook gezien VER een DNF méér op z'n naam heeft staan.Waah schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
Ohja, Bottas nog steeds 12e... Leuk voor het constructeurskampioenschap dit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Mensen ik denk dat ze dit van plan zijn:
-Perez gaat erg lang door omdat hij ook enorm banden kan sparen.
-Hij pakt later een setje en kan dan heel snel gaan inlopen voor een late aanval.
-Snelste ronde kan Perez zo pakken.
-Hamilton pushte meteen hard om uit de overcut te blijven en heeft mogelijkerwijs zijn banden hierbij beschadigd.
-Hij pakt later een setje en kan dan heel snel gaan inlopen voor een late aanval.
-Snelste ronde kan Perez zo pakken.
-Hamilton pushte meteen hard om uit de overcut te blijven en heeft mogelijkerwijs zijn banden hierbij beschadigd.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 20:57 ]
Ach ondertussen is perez 8 a 10 seconde kwijt. Niet heel geweldig voor 5 a 6 ronden...Vuvuzela schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:54:
[...]
Je zag dat Ham verloor toen hij achter Lec op de baan kwam. Dat willen ze niet. En hij heeft nog banden over dus hij kan nog ff en dan heeft hij versere banden later in de race. Ham inhalen rond de pit was toch vrijwel onmogelijk
Vorige race gingen de banden van Lewis eraan omdat hij te hard pushte...Dentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:55:
Max wordt gecoached dat hij de banden netjes langzaam op temperatuur brengt..
Ligt eraan wanneer die naar binnen gaatricardo246 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:55:
[...]
Dat gaat toch niet, nog 30+ rondes op rood?
Misschien kan de bandenfluisteraar wel 50 rondes op een setje geel.
Beetje mexicaanse peper erbij. En gaan met die banaan.ricardo246 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:55:
[...]
Dat gaat toch niet, nog 30+ rondes op rood?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tyremanagement noemen ze dat.PatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:55:
HAM hengelt VER langzaam binnen… die verdomde C2 banden icm Mercedes…
erutangiS
Probleem is dat ze vergeten dat 'dirty air' gigantisch shit is en dat de RB niet eens met DRS voorbij een Merc kan komen.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:56:
Fastest lap zal wel naar Bottas of Perez gaan denk ik zo.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik hoop dat je gelijk hebt; ze worden gek daar als dit het plan is en het luktDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:56:
Als Perez dit vol houd en hij kan naar Rood in ronde 50 dan kan hij HAM nog aanvallen
DarkSide schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:56:
[...]
Beetje mexicaanse peper erbij. En gaan met die banaan.

-
Begreep in de voorbeschouwing dat Perez een gloednieuwe set Zachte banden heeft, hoelang zou hij daar op door kunnen met een lichtere auto aan het eind van de race?
-
Softs kun je vergeten denk ik. Dat kost je teveel tegen het einde van de race. Ik verwacht dat ze wel gewoon naar de harde band gaan.
PSN: xMaurice93
Je hebt de start gemist?siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
[...]
Probleem is dat ze vergeten dat 'dirty air' gigantisch shit is en dat de RB niet eens met DRS voorbij een Merc kan komen.
- DaniëlWW2
- Niet online
En als het niet werkt, tja nog nooit een Mexicaan op het podium daar dus.zerocool82 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt; ze worden gek daar als dit het plan is en het lukt
We zullen zien…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zal BOT eerst de top 10 binnen moeten rijden.Melkaz schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
Fastest lap zal wel naar Bottas of Perez gaan denk ik zo.
Banden slijten hier nauwelijks.Maurice079 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
Softs kun je vergeten denk ik. Dat kost je teveel tegen het einde van de race. Ik verwacht dat ze wel gewoon naar de harde band gaan.
Ja, als ie er achter zit is het prima, maar onder de 2sec, of vanaf 2 sec, is het drama.
Denk ik ook. Anders zit je straks pal achter Hamilton met rode die op zijn.Maurice079 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
De banden zijn warm bij Max, hij begint gas te geven.
Gat MAX naar HAM 8.8, en hij is aan het lift/coasten..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |