Klopt. Maar over het algemeen zie je teams die gok nauwelijks nemen. Het risico is vaak te groot.
PSN: xMaurice93
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt. Maar over het algemeen zie je teams die gok nauwelijks nemen. Het risico is vaak te groot.
Bedoelde meer als Max hem pakt (had ik al verwacht maar niet gebeurt) dan pakt hij hem af. Of hij er nou 0 voor krijgt of niet hij gaat sowieso niet naar RB.sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:58:
[...]
Zal BOT eerst de top 10 binnen moeten rijden.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Zeker, maar max zijn engineer zit hem dat de hele tijd in te fluisteren, rustig aan, breng de bandjes rustig op temp. Max kan veel harder, maar hoeft nu niet.
erutangiS
Nou sinds mijn post is hij alweer 2 seconden kwijt. Net voor Hamilton zijn stop was het 1.5 sec nu al ruim 10 na een stop van perez.
[ Voor 16% gewijzigd door computerjunky op 07-11-2021 21:00 ]
Hij is er voorbij.streamnl schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:59:
Hoe lang rijdt ie nu al achter RIC?
naar mijn gevoel te lang zodat het bijna sneue word.
Hele race.streamnl schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:59:
Hoe lang rijdt ie nu al achter RIC?
naar mijn gevoel te lang zodat het bijna sneue word.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt. Maar met veel nieuwere banden kan je dus de bochten veel harder pakken... En zo snel dichterbij komen en in de kont kruipen van HAM.siggy schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:58:
[...]
Ja, als ie er achter zit is het prima, maar onder de 2sec, of vanaf 2 sec, is het drama.
Het gaat om waar hij staat bij de finish. Dat is het ding met strategie. Je moet committen en duidelijk heeft PER een ander plan dat op het einde zich moet uitbetalen.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:59:
[...]
Nou sinds mijn post is hij alweer 2 seconden kwijt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
We beginnen met ± 9.2 seconden....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Eén bocht zat Bot nog voor Ric! Give him credit!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik wou het net zeggen.StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:01:
Het bandenstaatje gaat lekker @ Max[Afbeelding]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zonde dit, waarom nooit bij Hamilton.cheiron schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:02:
Oh Bottas, wat een pech weer
Slechtste overcut ooit
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
per aspera ad astra
Verwijderd
AhumVerwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:09:
Ben ik de enige die denkt... "Waarom is het altijd Bottas en niet Hamilton die de klos is"?
Nee nee,,,, Het zit nu achter RUS .... én OCO .... én RIC
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Fixed voor volgend jaar.PatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:03:
Als alle pech binnen één team altijd naar één coureur gaat… arme George Lewis volgend seizoen…
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Misschien verhuist de ellende wel richting Ham, wie weet?PatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:03:
Als alle pech binnen één team altijd naar één coureur gaat… arme George volgend seizoen…
Hij had voor m uitgekomen.. dus ja.. wat is dan makkelijkerAlvanosa schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:53:
[...]
Ze willen versere banden zodat Perez een kans heeft om Hamilton voorbij te gaan.
Eén keer. Hij keek zuur. Toen zag hij dat hij in beeld kwam en ging toen een heel klein beetje minder zuur kijken 😂LAD93 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:03:
Die triomfantelijke kop van Wolff gisteren na de Q is vandaag nog niet in beeld geweest toch?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat is het idee, maar dat zal moeilijk worden op deze baan.De_Bastaard schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:04:
Idee is nu dat perez Hamilton in gaat halen ?
erutangiS
UhuhDe_Bastaard schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:05:
Ik denk dat Lewis dadelijk nog eens naar geel wisselt.
Haters everywhere but I don’t really care
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
PEK, VEREN, MODJES DOE HIER WAT AAN!!!DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:03:
Ik ga nu een klein risico nemen met een licht politieke statement
BLM staat voor = Bottas Life Matters.![]()
Want echt, FFS.
@DaniëlWW2 10.9 nou ......
Why?De_Bastaard schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:05:
per aspera ad astra
Lijkt me sterk..maar dan gaat PER erna stoppen voor zijn nieuwe softsDe_Bastaard schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:05:
Idd, zonde, niet aan het oipletten...Luapper schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:05:
Waarom deed Perez z'n drs niet open bij inhalen van die mcclaren?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
In vergelijking met de anderen.sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:05:
Max vraagt of het team op zijn linker voorband wil letten.
DUGG
Uh, 8s nu.
Biertje?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq