Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14

Voorwoord

Allereerst van harte welkom in het AirPods 3 (2021) topic! In dit topic kunnen alle zaken, die niet specifiek te herleiden zijn naar een van de Apple besturingssystemen waarop de AirPods werken, besproken worden en mogen ervaringen gedeeld worden.

Voor het softwareplatform iOS, iPadOS, macOS, tvOS en watchOS zijn aparte topics beschikbaar. Gelieve dan ook software-gerelateerde ervaringen en/of vragen in dat topic plaatsen.

Ben je op zoek naar andere AirPods modellen? Klik dan op een van de volgende linkjes om bij de juiste topics uit te komen. AirPods 2, AirPods Pro en AirPods Max.

Verder: problemen en specifieke vragen horen thuis in een eigen topic. Dit maakt het makkelijker voor andere mensen met hetzelfde probleem om de oplossing te vinden of te delen. Daarnaast worden de discussies daardoor veel overzichtelijker. Er lopen dan immers niet meerdere discussies door elkaar.

Feedback m.b.t. de inhoud van dit topic, bijbehorend bij dit forum, kan in iOS feedback besproken worden.

Als laatste. Heb je opmerkingen, vragen, suggesties of feedback? Stuur mij dan (bij voorkeur) een privébericht via Tweakers, of vermeld @robcoenen in je reactie op dit topic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQekNCdgoEy0O7CQ4zSRMzENHvM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W5pgfOHD8m3LtLVBYky6gWte.jpg?f=fotoalbum_large

Specificaties (in het kort)

• Ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking
  • Zweet- en waterbestendig
  • H1-chip
  • Tot 6 uur lustertijd na volledig opladen
  • Tot 30 uur luistertijd met oplaadcase
  • MagSafe-oplaadcase
De volledige specificaties zijn hier te vinden.

Klik hier om deze AirPods met andere (oudere) AirPods modellen te vergelijken.

Bronnen

Officiële AirPods pagina op de Apple website.
Officiële Apple Store webshop
Persbericht Apple Newsroom

[ Voor 24% gewijzigd door robcoenen op 18-10-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBenji
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-11-2023

ShadowBenji

Canon 600D | iPhone 8 64GB |

Zijn basically gewoon AirPods Pro met de fitting van de 1e & 2e gen AirPods. Zelf de Pro, lijkt mij echt onnodig om up te graden. Vraag is of je comfort wilt of langere batterijduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBenji schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:31:
Zijn basically gewoon AirPods Pro met de fitting van de 1e & 2e gen AirPods. Zelf de Pro, lijkt mij echt onnodig om up te graden. Vraag is of je comfort wilt of langere batterijduur
Precies wat ik wil. De Pro’s gaan eruit en deze erin.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:32
Lijkt mij dus ook fijn. Ik hou helemaal niet van oortjes met zo’n siliconen dop die je oren helemaal afsluiten. De perfecte AirPods voor mij dit!

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu te bestellen. Levering op release volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gelijk besteld. De Pro type oortjes werken niet bij mijn oren dus deze Airpods 3 komen als een geschenk voor mij. Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nu nog AirPods Gen 1 en werken nog altijd prima. Moet me wel inhouden, maar gebruik ze misschien eens per week tijdens een Zoom-call of een keer op de fiets.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:27

swv

Donstil schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:55:
[...]

Precies wat ik wil. De Pro’s gaan eruit en deze erin.
Ja ik ga hetzelfde doen. Wil je in deze niet teveel volgen haha maar ik begreep dat jij ook last/irritatie had in je gehoorgang na de Pro gedragen te hebben toch? Dit heb ik bij de gewone AirPods nooit gehad. Dus dan is deze 3e generatie wel welkom. Noice cancellation heb ik al op de Max mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 13:08
Eindelijk de langverwachte update! Besteld en dinsdag 26-10 in huis. In-ear vind ik helemaal niks, maar het Pro design vind ik wel mooier. Schuift de Airpods 2 door naar de kleine man hier en het andere setje gebruikt de vrouw al haha.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Embargo voor de reviews eindigt op maandag 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
Ik had ze ook besteld, oa voor hardlopen. Nu toch maar geannuleerd en eerst dit even afwachten: https://www.theverge.com/...it-pro-headphones-earbuds
Nieuwe Beats Fit Pro die waarschijnlijk 1 november aangekondigd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:06
Heb ze ook besteld. Mijn AirPods 2 zijn niet meer geweldig na 1,5 jaar denk ik gemiddeld 6 uur gebruik per dag. Heb de pro destijds op release dag gekocht maar was geen succes. Jeuk, overmatig oorsmeer en op gegeven moment ook gewoon pijn aan m’n oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Maar weinig animo zo te zien! Bij nieuwe iPhones of iPads loopt dit topic snel vol.

Ik wacht al een jaar op de Airpods 3e generatie en gisteren eindelijk besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:06
turkeyhakan schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:04:
Maar weinig animo zo te zien! Bij nieuwe iPhones of iPads loopt dit topic snel vol.

Ik wacht al een jaar op de Airpods 3e generatie en gisteren eindelijk besteld.
Weet niet of dat de juiste conclusie is. Het is meer dat je eigenlijk weinig kan zeggen over nieuwe AirPods toch? Het zijn gewoon geluidsdpopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:57:
Heb ze ook besteld. Mijn AirPods 2 zijn niet meer geweldig na 1,5 jaar denk ik gemiddeld 6 uur gebruik per dag. Heb de pro destijds op release dag gekocht maar was geen succes. Jeuk, overmatig oorsmeer en op gegeven moment ook gewoon pijn aan m’n oren.
Ik heb dit dus ook, althans overmatig oorsmeer had ik er eigenlijk nooit aan gelinkt maar nu je het zo zegt sinds ik de Pro's gebruik heb ik al 2x mijn oren moeten laten uitspuiten bij de dokter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:52:
[...]

Weet niet of dat de juiste conclusie is. Het is meer dat je eigenlijk weinig kan zeggen over nieuwe AirPods toch? Het zijn gewoon geluidsdpopjes.
De huidige levertijd zegt m.i. ook genoeg. Is nog steeds te verkrijgen voor volgende week dinsdag. Bij de release van nieuwe "geluidsdopjes" moest je er voorheen snel bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
Wacht ook al een tijdje op deze upgrade. De siliconen dopjes van de Pro passen mij niet. Dus deze maar direct besteld! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10
THE_BASE schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:20:
Nu nog AirPods Gen 1 en werken nog altijd prima. Moet me wel inhouden, maar gebruik ze misschien eens per week tijdens een Zoom-call of een keer op de fiets.
Hoe is jouw batterijduur. Ik heb ook gen 1, maar haal de 45-60 minuten maar net op een volle lading.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:47:
[...]

Hoe is jouw batterijduur. Ik heb ook gen 1, maar haal de 45-60 minuten maar net op een volle lading.
Die is niet slecht, als ik een call heb van een uur dan kan ik makkelijk nog een uur verder. Moet wel zeggen dat ik ze echt weinig gebruik, ga niet meer met de trein naar werk.

Bovendien zijn ze zo'n 2 jaar geleden volledig omgeruild door Apple. Enige waarvoor ik nieuwe zou willen is beter geluid en sneller koppelen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:12:
Iemand enig idee wanneer de reviews van de nieuwe AirPods gaan komen?

Heb nu een eerste generatie maar die mogen wel vervangen gaan worden, de Max is mooi maar vindt ik net even te duur.

De Pro’s zijn met regelmaat in de aanbieding dus dat zou ook nog een optie zij
Ja:
robcoenen schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 06:04:
Embargo voor de reviews eindigt op maandag 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 15:30

Toppe

Oké ✅

Top. Ik moet nog even terug lezen maar die nieuwe kijken me misschien wel wat.

Even de 3de gen vs pro vergelijken

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Ik wordt bijna gelijk kotsmisselijk als ik in-ear oortjes gebruik (bijv. de Airpods Pro) of met het dragen van een headset met ANC aan

Mijn 2nd Gen Airpods zijn aan vervanging toe (slechte batterij en microfoon is dood), daarom zijn Airpods 3 zijn een no-brainer en gelijk besteld gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-04 14:56
AirPods Pro nu met MagSafe-doosje... Het huidige doosje laat ik ook altijd op op de magsafe. Werkt prima. Alleen is het niet magnetisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Xlast88 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:20:
Ik wordt bijna gelijk kotsmisselijk als ik in-ear oortjes gebruik (bijv. de Airpods Pro) of met het dragen van een headset met ANC aan

Mijn 2nd Gen Airpods zijn aan vervanging toe (slechte batterij en microfoon is dood), daarom zijn Airpods 3 zijn een no-brainer en gelijk besteld gisteren.
Herkenbaar. Dat had ik dus ook. Ik heb het er met mijn KNO-arts over gehad en die riep meteen: "Ja, dat is niet zo gek he? Als je Meniere hebt."

Je gebruikt je oren om te refereren waar in de ruimte je precies bent. Als je die referentie door ANC afsluit, blijven alleen je ogen over. En als je (mogelijk) last hebt van je evenwichtsorgaan, ben je er extra gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Citroentaart schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:45:
AirPods Pro nu met MagSafe-doosje... Het huidige doosje laat ik ook altijd op op de magsafe. Werkt prima. Alleen is het niet magnetisch.
Maar is het doosje ook echt magnetisch?
Dat zou wel fijn zijn maar zie ik zo snel niet terug op de specificatie pagina.

Er staat alleen "Werkt met MagSafe-oplader", wat ook kan inhouden "Daar laad hij wel mee maar klikt niet vast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 15:30

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:39:
[...]

Er staat alleen "Werkt met MagSafe-oplader", wat ook kan inhouden "Daar laad hij wel mee maar klikt niet vast"
Anders is het compatibel met MagSafe lijkt me?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Alleen te bestellen bij Apple op het moment, wordt de standaard release prijs voor alle leveranciers 199 euro zoals bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
[...]

Niet magnetisch nee. Maar dat is niet nodig toch? Magsafe ligt hier meestal op tafel. Hangt niet aan de muur ofzo. Dus ik leg het doosje daar op en daar laad ik altijd mee op.. Vanaf het begin al..

Wist niet dat dit niet de bedoeling was ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Citroentaart schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Niet magnetisch nee. Maar dat is niet nodig toch? Magsafe ligt hier meestal op tafel. Hangt niet aan de muur ofzo. Dus ik leg het doosje daar op en daar laad ik altijd mee op.. Vanaf het begin al..

Nou maakt mij verder niet uit, ik heb die 3-1 lader van Belkin dus alles laad snachts netjes op.
Alleen vond de vermelding bij Apple dan wel apart maar ik zie nu dat het bij de pro's ook staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 08:31
Zojuist besteld, prima upgrade van mijn 1st gen Airpods. Heb de pro’s overgeslagen, geen fan van in-ear oordopjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
banaan91 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:50:
Zojuist besteld, prima upgrade van mijn 1st gen Airpods. Heb de pro’s overgeslagen, geen fan van in-ear oordopjes.
Ik heb altijd gedacht dat ik een beetje een zeurpiet was, maar best veel mensen hoor je klagen over in-ear. En dan schijnen die van Apple nog goed te zitten, oh my god. Ik heb een keer iets van Sennheiser gehad geloof ik, wat een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:46

NoTimeRemains

I know

Als ik ze via Apple bestel kan ik ze dan terug sturen als ze toch niet passen? Ik kon de Pro's niet terugsturen bij een andere webshop.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 10:51
Is de pasvorm ook aangepast ten opzichte van de 2e generatie? Want daarbij kreeg ik vrij snel pijn. Het drukte teveel tegen het kraakbeen van de oorschelp.

Ik heb toen de PRO's geprobeerd, maar ik ben uiteindelijk toch geen in-ear man.

Dus ben benieuwd of deze nu ook anders/fijner ziten dan de 2e generatie Airpods.

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 14:07
Iemand anders die het ook jammer vind dat ze dezelfde besturing hebben als de pro (dus drukken aan het steeltje ipv tikken)? Vond dat juist makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Alcides schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 00:48:
Iemand anders die het ook jammer vind dat ze dezelfde besturing hebben als de pro (dus drukken aan het steeltje ipv tikken)? Vond dat juist makkelijker.
Ja ik! Heb nu al een jaartje de Pro's en daarvoor Generatie 2. Met hardlopen is tikken net iets gemakkelijker. Dat je je eigen stappen hoort met de Pro's heb ik opgelost door ruisonderdrukking uit te zetten en op transparantie zetten bij hardlopen overigens. Las daarover hier ook klachten.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Weet iemand ook of de AirPods 3rd gen nu dezelfde belkwaliteit biedt als de AirPods Pro? Apple gaf aan dat de 3rd gen verbeterede facetime audiocalls heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:46

NoTimeRemains

I know

pdavie2311 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:20:
[...]

Ja ik! Heb nu al een jaartje de Pro's en daarvoor Generatie 2. Met hardlopen is tikken net iets gemakkelijker. Dat je je eigen stappen hoort met de Pro's heb ik opgelost door ruisonderdrukking uit te zetten en op transparantie zetten bij hardlopen overigens. Las daarover hier ook klachten.
het lijkt me sowieso wel verstandig om ANC uit te zetten tijdens het rennen. Je zal maar een auto niet horen aankomen :X

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

NoTimeRemains schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

het lijkt me sowieso wel verstandig om ANC uit te zetten tijdens het rennen. Je zal maar een auto niet horen aankomen :X
Zeker weten!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alcides schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 00:48:
Klopt, ook weer een reden om m'n oude AirPods nog niet te vervangen tot er een gigantisch goede deal opduikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 14:07
THE_BASE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

Klopt, ook weer een reden om m'n oude AirPods nog niet te vervangen tot er een gigantisch goede deal opduikt. :)
Helaas houden mijn ouwe airpods ermee op, de pro lijkt me niks door de in-ear doppen. Dus ik zat hier al een tijdje op te wachten. Maar even afwachten of ik me er erg aan ga storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Citroentaart schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Toch wel magnetisch, althans voor de pro’s en daarmee met grote waarschijnlijkheid ook voor de 3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrc63GzVZrTEcseee95ISVRLSQY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dIbbhj0q06ybzr4PQnebU4vJ.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Donstil schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Toch wel magnetisch, althans voor de pro’s en daarmee met grote waarschijnlijkheid ook voor de 3.

[Afbeelding]
Aha. Mijn pro doosje is niet magnetisch. De oude versie he.. Dit betreft toch de nieuwe versie?
De oude versie kan je wel gewoon opladen op de MagSafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Citroentaart schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

Aha. Mijn pro doosje is niet magnetisch. De oude versie he.. Dit betreft toch de nieuwe versie?
De oude versie kan je wel gewoon opladen op de MagSafe.
Ja er zijn voor de Pro ook nieuwe doosjes sinds deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Donstil schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:15:
[...]

Ja er zijn voor de Pro ook nieuwe doosjes sinds deze week.
Ja dat wist ik. Die zijn dan alleen magnetisch en werken met MagSafe.
Maar mijn stelling was dat de oude ook met MagSafe werken, ze zijn alleen niet magnetisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Citroentaart schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Ja dat wist ik. Die zijn dan alleen magnetisch en werken met MagSafe.
Maar mijn stelling was dat de oude ook met MagSafe werken, ze zijn alleen niet magnetisch.
Ja klopt maar alles met QI werkt met de MagSafe puck natuurlijk, dat is immers gewoon QI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:59
Het is niet het topic ervoor maar goed, hoop dat iemand me kan helpen. Sinds vandaag doet één van mijn Airpods Pro raar. Als ik de case open dan zie ik beiden actief maar zodra ik ze in mijn oren doe werkt alleen de rechter pod. De andere zie ik dan ook niet actief op mijn widget. Zodra ik ze weer in de case stop wel. Iemand hier ervaring mee wat te doen? Of is het ding overleden? ;w

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
Davidas schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:35:
Het is niet het topic ervoor maar goed, hoop dat iemand me kan helpen. Sinds vandaag doet één van mijn Airpods Pro raar. Als ik de case open dan zie ik beiden actief maar zodra ik ze in mijn oren doe werkt alleen de rechter pod. De andere zie ik dan ook niet actief op mijn widget. Zodra ik ze weer in de case stop wel. Iemand hier ervaring mee wat te doen? Of is het ding overleden? ;w
Ik had dit laatst ook, de siliconen tip zat niet goed waardoor de Pod niet oplaadde (geen contact maakte in de case). Even de tip eraf gehaald, weer erop en zeker gesteld dat de pod weer goed in de case ging en oplaadde. Daarna was het opgelost 🌝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:04
[...]

De airpods pro case werkt ook met magsafe. Niet magnetisch, maar t werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 10:51
WouterL schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:33:
[...]

De airpods pro case werkt ook met magsafe. Niet magnetisch, maar t werkt wel :P
Er is een nieuwe versie uitgebracht van de Airpods Pro met een case die daadwerkelijk MagSafe magneten heeft. Die blijft dus ook echt hangen aan de MagSafe lader.

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hier zouden ze vandaag binnenkomen, maar het is nu al zeker: ze zijn in het moeras van UPS verloren geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Uniciteit schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:18:
Hier zouden ze vandaag binnenkomen, maar het is nu al zeker: ze zijn in het moeras van UPS verloren geraakt...
Bij mij komen ze vandaag wel binnen via DHL, maar dat is ook niet veel beter dan UPS hoor. Het zijn allemaal ondoorzichtige bedrijven. Ik heb met PostNL wel goede ervaringen.

Ik ben wel super benieuwd naar de vorm, de case, het gebruiksgemak en de kwaliteit van de sound. Eigenlijk wel super enthousiast naar een nieuw Apple product. Dit heb ik allang met de iPhone niet meer en die kost factor 4-5.

[ Voor 22% gewijzigd door Redondo1982 op 26-10-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Redondo1982 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:25:
[...]

Bij mij komen ze vandaag wel binnen via DHL, maar dat is ook niet veel beter dan UPS hoor. Het zijn allemaal ondoorzichtige bedrijven. Ik heb met PostNL wel goede ervaringen.
PostNL bevalt mij ook wel prima. Goed en duidelijk te volgen en ook een duidelijke app. Altijd een ophaalpunt vlak in de buurt. Met UPS vandaag helaas de pech dat het pakketje in een groot distributiegat terecht is gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 26-10-2021 12:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:55
Net door DHL op de fiets bezorgd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8RIh-zDRFL6z8Lu0iOlajtszJmc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CcjGxhlbbKyFvqBitbPK2iN7.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 21:59
Vandaag de AirPods mogen ontvangen.. #geweldig.

Mijn AirPods 1 waren al een tijdje overleden.. en hoorde geen goede verhalen over de Pro,
De AirPods 2 waren prima (deze een keer getest van iemand) maar toen ik de geruchten hoorde dat de AirPod 3 uitkwamen hierop maar gewacht.

Ik snap dat mensen zeggen dat ze de upgrade van 2 naar 3 niet waard vinden, maar ik vindt de meerprijs tussen 2 en 3 het wel waard.

Ze zitten en goed en het geluid is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Uniciteit schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

PostNL bevalt mij ook wel prima. Goed en duidelijk te volgen en ook een duidelijke app. Altijd een ophaalpunt vlak in de buurt. Met UPS vandaag helaas de pech dat het pakketje in een groot distributiegat terecht is gekomen.
Ja, balen...

Je hoopt ze toch in gebruik te nemen op launchday.

[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 26-10-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Spookie schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:45:

Mijn AirPods 1 waren al een tijdje overleden.. en hoorde geen goede verhalen over de Pro,
De AirPods 2 waren prima (deze een keer getest van iemand) maar toen ik de geruchten hoorde dat de AirPod 3 uitkwamen hierop maar gewacht.

Ik snap dat mensen zeggen dat ze de upgrade van 2 naar 3 niet waard vinden, maar ik vindt de meerprijs tussen 2 en 3 het wel waard.

Ik heb zolang gewacht op versie drie en ook weleens de tweede versie hierdoor uitgesteld, maar in de tussentijd toch al twee keer gekocht haha. Heeft best wel lang geduurd moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:05

Aiii

何これ

Net gekocht bij de MediaMarkt. In tegenstelling tot @Spookie kan ik niet zeggen dat het de upgrade t.o.v. de 2 niet waard zou zijn. De geluidskwaliteit is immens beter. Waar ik van de oude an sich niets te klagen had, is het verschil in met name bass echt batshit. Deze klinken, zonder te overdrijven, net zo goed als de AirPods Pro's.

Voeg daar Spatial Audio aan toe, en ik zou zelfs zeggen dat de enige reden om nog voor de Pro's te gaan de ANC is, maar daarvoor lever je dan wel draagcomfort in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 08:31
Zojuist bezorgd door DHL. Blij dat ik weer een nieuw setje Airpods heb, zeer aangename upgrade tov de gen 1 Airpods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Hoort er bij UPS normaal gesproken geen melding te zijn met: "Bestuurder is onderweg, vertrokken om uu:mm"? Zoiets? Ik zie alleen nog maar een bestemmingsscan, terwijl de bezorging voor 11:30-15:30 is gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Spookie schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:45:

Wat waren die verhalen over de Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Davidas schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:02:
[...]

Wat waren die verhalen over de Pro?
Draagcomfort vermoed ik, want in-ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Is binnen! Erg tevreden tov Airpods 2. Mooi geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 21:53
Redondo1982 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:09:
[...]

zal ook van persoon tot persoon afhangen. de een vind de in-ear doppen heel fijn de ander weer niet.
Gebruik zelf nog de AirPods 1 en voor nu volstaan die prima. Maar bij een goede aanbieding van de 3 sluit ik niet uit om deze te kopen. De pro's met ANC hebben voor mij geen directe meerwaarde. Werk uitsluitend thuis en op kantoor probeer ik zo min mogelijk digitaal te vergaderen. In de trein heb ik niet perse ANC nodig...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
koentjuh1987 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:32:
[...]

zal ook van persoon tot persoon afhangen. de een vind de in-ear doppen heel fijn de ander weer niet.
Gebruik zelf nog de AirPods 1 en voor nu volstaan die prima. Maar bij een goede aanbieding van de 3 sluit ik niet uit om deze te kopen. De pro's met ANC hebben voor mij geen directe meerwaarde. Werk uitsluitend thuis en op kantoor probeer ik zo min mogelijk digitaal te vergaderen. In de trein heb ik niet perse ANC nodig...
Ja, maar dat was de vraag toch ook niet. Natuurlijk zijn er verschillende meningen, daarom ook verschillende producten en keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
turkeyhakan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:22:
Is binnen! Erg tevreden tov Airpods 2. Mooi geluid.
Ja, stukken beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
Net de AirPods 3 ontvangen. De fit in mijn linkeroor is niet super, rechts zit het wel super😬.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Ja in mijn beleving wel. Wellicht komt het ook door spatial audio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
turkeyhakan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:53:
[...]

Ja in mijn beleving wel. Wellicht komt het ook door spatial audio!
Top, hier ook binnen nu en vanavond even testen.

Gekke is dat mijn setje Airpods 2 na amper 1 jaar oud te zijn al een heel groot verschil heeft tussen beide oortjes en er snel mee stopt. Ik ga maar even ermee terug, alleen niet via Apple gekocht dus zal eerst via de verkoper moeten. Met Airpods 1 had ik dit ook, echter wel pas na 2,5 jaar ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Na het horen van loseloss audio ga ik overstappen van Spotify naar Apple Music. Wat een verschil!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
turkeyhakan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:01:
Na het horen van loseloss audio ga ik overstappen van Spotify naar Apple Music. Wat een verschil!
?? Bluetooth is niet lossless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanley22_7
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-05 22:12
ruimtelijk waarschijnlijk :)

Hier ook vandaag aangekomen. Top, zeker in vergelijking met de AP1 die ze aflossen na jaren trouwe dienst. Wel heb ik op de aTV 4k '21 dat de audio niet synchroon met het beeld loopt. is niet iets vertraagd... iemand daar een trucje voor? reboot werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:27

swv

Geluid van de 3 is echt beter dan de 2. Duidelijk verschil. Ik zou zelfs zweren een tikje beter dan de Pro. Maar dat zal komen omdat ik nooit een lekkere afdichting heb gehad met de silicone tips. De 3 zit goed in mijn oren en dicht goed af. Geluid komt lekker binnen :)

Gaat natuurlijk niet mijn Max vervangen laat dat duidelijk zijn maar ik heb nu in ieder geval weer keuze (koptelefoon op heeft niet altijd de voorkeur).

Ben wel benieuwd of ze na een paar uur nog steeds lekker zitten maar ik hoef ze niet aan te drukken wat eventuele irritatie in de hand kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Heb ze ook binnen, beetje getest met Youtube (Music). Had hiervoor Jabra Elite Active 75t en die klinken wel beter dan deze, zeker de bass.
In-Ear is alleen echt niks voor mij dus ben er blij mee, heb de gen. 2 ook gehad en deze klinken wel ietsje beter. Blij dat ik weer terug ben bij airpods iig :) Spatial audio is ook wel leuk, binnenkort eens met Netflix proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Gisteren de Airpods3 binnen gekregen en in de avond gebruikt, en hell yeah wat een toffe update. Ze zitten lekker in de oren, al moet ik sporten vandaag nog testen, maar met gewoon gebruik zijn het comfortabele dopjes. Het geluid is zeker verbeterd tov de Airpods2, maar het gaafste vind ik toch wel spatial audio. Ik heb echt een paar keer de doppen uit moeten doen, omdat ik niet kon geloven waar het geluid vandaan kwam. Echt heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:53
cowbell schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:09:
[...]

?? Bluetooth is niet lossless
Airpods doen AAC en SBC via Bluetooth, maar Apple gebruikt voor "lossless audio" ALAC. Echter als ik dit lees wordt lossless door geen enkele Airpod ondersteund:

https://www.whathifi.com/...and-spatial-audio-and-why

Dus alleen via een iPhone/iPad ingebouwde speakers, Homepod en Mac ?

Ik heb de Airpods 3 ook binnen. De Airpods 2 vond ik iets te los zitten, deze zitten net niet te strak in m'n oren. Ze zorgen zo wel voor een betere afsluiting van omgevingsgeluiden, kan zijn dat het een doel van het redesign was. Spatial audio vind ik een gimmick, maar weer uitgezet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik overweeg om mijn 1st gen te upgraden naar de nieuwste.

Ben wel een beetje skeptisch over het design, hoe voelen ze bij jullie aan in de oren?

Verder zag ik gisteren deze voorbij komen. Echt pure nostalgie, dus die moet ik zeker hebben ;)

https://www.macrumors.com...ve-union-airpods-beanies/

Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/UpQH2Hjr6GkjDDYSmDXpL-z83Qc=/800x0/article-new/2021/10/airpods-beanies-1.jpg?lossy

Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/lruH4qUzUIUOxK7wM02usp-KQyE=/800x0/article-new/2021/10/airpods-beanies-2.jpg?lossy

Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/CuQp_AG34bO80VZknmgCd1HcVX0=/800x0/article-new/2021/10/airpods-beanies-3.jpg?lossy

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-04 11:21
Greatsword schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:51:
Ik overweeg om mijn 1st gen te upgraden naar de nieuwste.

Ben wel een beetje skeptisch over het design, hoe voelen ze bij jullie aan in de oren?

Verder zag ik gisteren deze voorbij komen. Echt pure nostalgie, dus die moet ik zeker hebben ;)

https://www.macrumors.com...ve-union-airpods-beanies/

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Moet eerlijk bekennen dat ik ze wat losser in m'n oren vind dan mijn 2nd gen pair. Zijn er ook al een keer of twee uitgevallen.. Overweeg zelfs om de Pro nog maar is een kans te geven evt met foam tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

SliceOfLife schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:06:
[...]

Moet eerlijk bekennen dat ik ze wat losser in m'n oren vind dan mijn 2nd gen pair. Zijn er ook al een keer of twee uitgevallen.. Overweeg zelfs om de Pro nog maar is een kans te geven evt met foam tips.
Oke, dat is wat minder.

Lijkt me dat je ze niet kan retourneren vanwege hygiëne toch?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Greatsword schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

Oke, dat is wat minder.

Lijkt me dat je ze niet kan retourneren vanwege hygiëne toch?
Kan je gewoon retourneren. Een iPhone en AW kunnen zelfs minder hygiënisch zijn vermoed ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

Gisteravond heb ik ze in gehad en nul last van irritatie gehad. Net doe ik ze weer in en toch een beetje last links, maar met beetje draaien al iets minder. Dus zal wennen zijn, net zoals met nieuwe schoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 02:14
Ligt het aan mij of zitten de AirPods 3 losser dan de AirPods 2? Ze vallen gemakkelijk uit mijn oren, waar ik geen last van had met de AirPods 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:52
Hoe zitten de Airpods 3 bij de mensen hierzo? Wil ze graag gaan gebruiken voor hardlopen. Ben erg benieuwd wat jullie bevindingen hierin zijn met de Airpods 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
OxSniperX schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:56:
Hoe zitten de Airpods 3 bij de mensen hierzo? Wil ze graag gaan gebruiken voor hardlopen. Ben erg benieuwd wat jullie bevindingen hierin zijn met de Airpods 3.
Ik raad je de Pro’s aan, met de verschillende meegeleverde siliconen tips is er voor ieder wat wils. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
[...]

Zeker de Pro’s dan aanschaffen. Ik ben daar al 2 jaar uitermate tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
Davidas schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:54:
[...]

Ik raad je de Pro’s aan, met de verschillende meegeleverde siliconen tips is er voor ieder wat wils. :)
Oké, waar ik dus mee zit of er geen nieuwe airpods Pro uit komen dat is de reden dat ik nog geen Airpods Pro gekocht heb en vroeg naar de laatst uit gekomen airpods. Wat is je mening betreft wachten of toch voor de huidige pro generatie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
OxSniperX schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Oké, waar ik dus mee zit of er geen nieuwe airpods Pro uit komen dat is de reden dat ik nog geen Airpods Pro gekocht heb en vroeg naar de laatst uit gekomen airpods. Wat is je mening betreft wachten of toch voor de huidige pro generatie gaan?
Volgend jaar komt de Pro 2 uit, maar ja, ik snap als je ze voor het een en ander al wil gebruiken dat je de huidige pro’s nog koopt. Je kan natuurlijk ook zeggen ik koop ze, en over 2 a 3 jaar wissel ik ze in voor de nieuwe pro’s. Het is best een duur grapje namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
Davidas schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Volgend jaar komt de Pro 2 uit, maar ja, ik snap als je ze voor het een en ander al wil gebruiken dat je de huidige pro’s nog koopt. Je kan natuurlijk ook zeggen ik koop ze, en over 2 a 3 jaar wissel ik ze in voor de nieuwe pro’s. Het is best een duur grapje namelijk.
Oké, en raadt je aan om die nieuwe pro te halen met magsafe case. Of gewoon de oude? En is daar nog iets anders nieuws aan? (Sorry als dit trouwens off topic is).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OnsDenis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05 17:53
Na een paar dagen de AirPods 3 gebruikt te hebben zijn dit mijn bevindingen:
- geluid is tov de AirPods 2 wat beter, iets meer bas.
- Spatial audio is leuk, maar niet de hele tijd. Ik zet het regelmatig weer uit.
- Ze zijn wat dikker dan de AirPods 2. En daar zit mijn probleem, ze vallen uit mijn oor. Vooral de linker zit niet strak.
Dat is voor mij echt een no-go en ik heb besloten om ze terug te sturen.

FTTH 200/200 | Fritzbox 5490 | UniFi AC Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 02:14
OnsDenis schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:16:
Na een paar dagen de AirPods 3 gebruikt te hebben zijn dit mijn bevindingen:
- geluid is tov de AirPods 2 wat beter, iets meer bas.
- Spatial audio is leuk, maar niet de hele tijd. Ik zet het regelmatig weer uit.
- Ze zijn wat dikker dan de AirPods 2. En daar zit mijn probleem, ze vallen uit mijn oor. Vooral de linker zit niet strak.
Dat is voor mij echt een no-go en ik heb besloten om ze terug te sturen.
Ze vallen ook uit mijn oor. Ik stuur ze ook terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 13:15
Y451N schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:26:
Ligt het aan mij of zitten de AirPods 3 losser dan de AirPods 2? Ze vallen gemakkelijk uit mijn oren, waar ik geen last van had met de AirPods 2.
Dat gevoel had ik ook toen ik ze indeed.

Nu ik ze eenmaal een uur in heb zitten ze beter en kan veel harder met me hoofd bewegen dan met me AirPods 1. Voor mij dus een geweldige update.

Ik heb t niet zo op oor tips gaat bij mij altijd pijn doen. Ook al gebruik ik ze wss maar paar uur per week. Een fijne upgrade! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Rare oren hebben jullie allemaal (h)oor! :+

Maar bij mij doet het linkerdopje ook een beetje irritatie veroorzaken, al is het nu wel al stukken minder. Dus hopelijk gewenning. Het is wel weer dat linkerdopje, dus misschien dat het probleem zich daar echt schuilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickvZweden
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:23
Bij mij zit links perfect maar rechts knelt iets meer (denk ik). Geen last van uitvallen of iets dergelijks. Ze zitten in ieder geval bij mij beter dan de Pro's.
Nu had ik met de eerste generatie Airpod ook al dat rechts wat vervelender zat dan links. Ben er nog niet uit of ik het vervelender vind.

Ik merk wel verschil in het wisselen van devices met de nieuwe tov de oude, man wat gaat dat een stuk sneller en beter. Het geluid is ook echt een stuk verbeterd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xlast88
Ga helaas vandaag mij airpods 3 retourneren en een nieuwe 2gen bestellen. Geluid van de gen 3 is top maar helaas blijft het niet lekker zitten.

Wel puik van Apple dat ze zo'n goede return policy hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Xlast88 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:08:
Ga helaas vandaag mij airpods 3 retourneren en een nieuwe 2gen bestellen. Geluid van de gen 3 is top maar helaas blijft het niet lekker zitten.

Wel puik van Apple dat ze zo'n goede return policy hebben
Zijn de Pro's niks voor je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
Davidas schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:59:
[...]

Zijn de Pro's niks voor je dan?
In-ears maken me helaas altijd misselijk :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 18:57
Xlast88 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

In-ears maken me helaas altijd misselijk :(
Hah, heb dit nog nooit van iemand gehoord maar heb exact hetzelfde probleem..

Toevallig gisteren AirPods 3 besteld, maar helaas verkeerd bezorgd door UPS (2 provincies verderop..) vanochtend al contact gehad met Apple hierover, en gaan een onderzoek instellen. Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acbs2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-06 17:38
Ik ga ze ook terugsturen. Zitten bij mij een stuk losser dan gen 2 en zoals iemand hier meldde valt bij mij links er ook continu uit. Jammer want het geluid is duidelijk verbeterd maar dit is niet te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
acbs2 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:27:
Ik ga ze ook terugsturen. Zitten bij mij een stuk losser dan gen 2 en zoals iemand hier meldde valt bij mij links er ook continu uit. Jammer want het geluid is duidelijk verbeterd maar dit is niet te doen.
Ahhh…vervelend.

Vandaag in gehad met hardlopen en ze zitten als een huis. Ook het irriterende gevoel is weg.

Wat betreft de sound: die is echt enorm verbeterd. Vandaag tijdens hardlopen voor het eerst Apple Music aangezet en wat een verschil met de Airpods 2, welke ik ook nog in veelvoud in bezit heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:36
Redondo1982 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:09:
[...]

Ik heb de pro's en kan ze bij stil zitten niet lang in houden omdat ze dan gaan irriteren. Het gekke is dat tijdens lopen of fietsen het wel langer vol te houden is. Zit nu te denken om de 3de generatie te kopen....
Pagina: 1 2 3 Laatste