• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-03 09:52
Cap schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:03:
[...]

Idee, probeer het dus een dagje rechts en je weet het antwoord. :)
Nu net een luistersessie gedaan op de laptop, die recht voor mijn neus staat.

Rechterdop valt weer als eerste uit, verschil 27% batterij.

Ik ga maar eens een factory reset proberen.

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 19:53

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Toch maar eens even hier vragen, ik lees verschillende dingen;

Ik gebruik de Airpods 3 in de sportschool. Door zweten worden de oortjes naar mijn mening gewoon vies, de buitenkant.

Mag ik de Airpods ‘gewoon’ schoonmaken met een vochtige doek en daarna droogmaken met een droge doek? Dus gewoon de Airpod ‘in’ het doekje leggen en poetsen/wrijven?

Een vochtige doek kan volgens mij toch geen kwaad? Er komt dan geen water in de Airpods (?).

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:07
freddyathlon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:03:
Toch maar eens even hier vragen, ik lees verschillende dingen;

Ik gebruik de Airpods 3 in de sportschool. Door zweten worden de oortjes naar mijn mening gewoon vies, de buitenkant.

Mag ik de Airpods ‘gewoon’ schoonmaken met een vochtige doek en daarna droogmaken met een droge doek? Dus gewoon de Airpod ‘in’ het doekje leggen en poetsen/wrijven?

Een vochtige doek kan volgens mij toch geen kwaad? Er komt dan geen water in de Airpods (?).
Wat je beschrijft kan zeker, let er alleen op dat je zorgt dat de AirPods echt goed droog zijn alvorens je ze in de case terugstopt.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 19:53

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Davidas schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:52:
[...]

Wat je beschrijft kan zeker, let er alleen op dat je zorgt dat de AirPods echt goed droog zijn alvorens je ze in de case terugstopt.
Zeker. Erna met een droge doek goed droogmaken weer.

Baarde mij meer wat zorgen ook vanwege alle zwarte ‘grills’ die op de Airpods zitten. Hoe gevoelig dat is voor vocht, zeker omdat Apple het niet aanraad om water te gebruiken.

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

Pagina: 1 2 3 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee