It took the power of Commodore 64 to put man on the moon
Toch maar eens even hier vragen, ik lees verschillende dingen;
Ik gebruik de Airpods 3 in de sportschool. Door zweten worden de oortjes naar mijn mening gewoon vies, de buitenkant.
Mag ik de Airpods ‘gewoon’ schoonmaken met een vochtige doek en daarna droogmaken met een droge doek? Dus gewoon de Airpod ‘in’ het doekje leggen en poetsen/wrijven?
Een vochtige doek kan volgens mij toch geen kwaad? Er komt dan geen water in de Airpods (?).
Ik gebruik de Airpods 3 in de sportschool. Door zweten worden de oortjes naar mijn mening gewoon vies, de buitenkant.
Mag ik de Airpods ‘gewoon’ schoonmaken met een vochtige doek en daarna droogmaken met een droge doek? Dus gewoon de Airpod ‘in’ het doekje leggen en poetsen/wrijven?
Een vochtige doek kan volgens mij toch geen kwaad? Er komt dan geen water in de Airpods (?).
Apple iPhone 13 Pro Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition
Wat je beschrijft kan zeker, let er alleen op dat je zorgt dat de AirPods echt goed droog zijn alvorens je ze in de case terugstopt.freddyathlon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:03:
Toch maar eens even hier vragen, ik lees verschillende dingen;
Zeker. Erna met een droge doek goed droogmaken weer.Davidas schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:52:
[...]
Wat je beschrijft kan zeker, let er alleen op dat je zorgt dat de AirPods echt goed droog zijn alvorens je ze in de case terugstopt.
Baarde mij meer wat zorgen ook vanwege alle zwarte ‘grills’ die op de Airpods zitten. Hoe gevoelig dat is voor vocht, zeker omdat Apple het niet aanraad om water te gebruiken.
Apple iPhone 13 Pro Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition
Let op:
Levertijden: [Apple producten] Levertijden - Deel 9
Levertijden: [Apple producten] Levertijden - Deel 9