Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
(jarig!)

Voorwoord

Van harte welkom in het AirPods Pro topic. In dit topic mogen alle zaken besproken worden welke verband houden met de twee AirPods Pro modellen. Dit topic is bestemd voor zowel de eerste generatie (2019) als de tweede generatie (2022).

Het is wenselijk om in een reactie kort aan te geven of je reactie over de 1e of 2e generatie AirPods gaat!

Zoek je informatie over andere AirPods modellen, klik dan op een van de volgende links: AirPods (3e generatie), AirPods (2e generatie) en AirPods Max.

Problemen en specifieke vragen horen thuis in een eigen topic. Dit maakt het makkelijker voor andere mensen, welke hetzelfde probleem ondervinden, om de oplossing te vinden of te delen.

Feedback m.b.t. de inhoud van dit topic, bijbehorend bij dit forum, kan in iOS feedback besproken worden.

Als laatste. Heb je opmerkingen, vragen, suggesties of feedback? Stuur mij dan (bij voorkeur) een privébericht via Tweakers, of vermeld @robcoenen in je reactie op dit topic.

Modellen

2e generatie (2022)
Specificaties
Audio­technologie
  • Speciaal ontworpen high-excursion speakerdriver van Apple
  • Speciaal ontworpen versterker met groot dynamisch bereik
  • Actieve ruisonderdrukking
  • Adaptieve transparantie
  • Ventilatiesysteem voor luchtdrukverdeling
  • Persoonlijke ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking
  • Adaptieve EQ
Sensoren
  • Twee bundelvormende microfoons
  • Microfoon aan de binnenkant
  • Huid­detectiesensor
  • Versnellings­meter die beweging detecteert
  • Versnellings­meter die spraak detecteert
  • Touch-bediening
Chip
  • Apple H2-koptelefoonchip
  • Apple U1‑chip in MagSafe-oplaadcase
Overige
  • Zweet- en waterbestendig (IPX4): AirPods Pro en oplaad­case
  • Werkt met MagSafe-oplader, Apple Watch-oplader, Qi‑opladers of de Lightning-connector
  • Tot 6 uur luistertijd na één keer volledig opladen (tot 5,5 uur met ruimtelijke audio en hoofdtracking ingeschakeld)
  • Tot 4,5 uur gesprekstijd na één keer volledig opladen
  • AirPods Pro met MagSafe-oplaad­case Tot 30 uur luistertijd en Tot 24 uur gesprekstijd
  • 5 minuten in de case is goed voor ongeveer 1 uur luistertijd of ongeveer 1 uur gesprekstijd
  • Draadloze Bluetooth 5.3-technologie
Prijs
  • €299 Lightning-oplaadcase met MagSafe, speaker en bevestiging voor draagkoord
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HX5I_VA2k8eCDoKemIOZqvpj9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPuEnIhGr6mzXtIXTudUJgEj.jpg?f=fotoalbum_large
1e generatie (2019)
Specificaties
Audio­technologie
  • Actieve ruisonderdrukking
  • Transparantie-modus
  • Adaptieve EQ
  • Ventilatiesysteem voor luchtdrukverlaging
  • Speciaal ontworpen high-excursion speakerdriver van Apple
  • Speciaal ontworpen versterker met groot dynamisch bereik
  • Ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking
Sensoren
  • Twee bundelvormende microfoons
  • Microfoon aan de binnenkant
  • Twee optische sensoren
  • Versnellings­meter die beweging detecteert
  • Versnellings­meter die spraak detecteert
  • Druksensor
Chip
  • H1-koptelefoonchip
Overige
  • Zweet- en waterbestendig (IPX4)
  • Werkt met Qi-opladers of de Lightning-connector
  • Tot 4,5 uur luistertijd na één keer opladen (tot 5 uur met actieve ruisonderdrukking en Transparantie-modus uitgeschakeld)
  • Tot 3,5 uur gesprekstijd na één keer opladen
  • Bluetooth 5.0

Overige

Klik hier om de Apple AirPods-modellen te vergelijken.
Klik hier om het toestel direct aan te schaffen (verwijst naar Apple's eigen webwinkel).

[ Voor 201% gewijzigd door robcoenen op 08-09-2022 20:19 . Reden: Aangepast naar AirPods Pro, 2e generatie ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:12

Grin

Ride si sapis.

*Apple*
*Shiny*
*Click, buy*

Zojuist letterlijk blind mijn bestelling geplaatst, woensdag geleverd. Nu eens even kijken wat het precies is dat ik heb aangeklikt... :F :| O-)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Grin schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:50:
*Apple*
*Shiny*
*Click, buy*

Zojuist letterlijk blind mijn bestelling geplaatst, woensdag geleverd. Nu eens even kijken wat het precies is dat ik heb aangeklikt... :F :| O-)
idem hier :X :X :X

maar moet erbij vermelden dat ik wel HEUL erg enthousiast moet zijn, wil ik ze ook daadwerkelijk houden.
Ik ben geen fan van foam/silicone tips.

Heb nu de AirPods 2019 (met draadloze oplaadcase) en op zich zitten/zijn die prima!

[ Voor 26% gewijzigd door _Bailey_ op 28-10-2019 18:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
(jarig!)
Ook een interessant detail: "In the box: Lightning to USB-C Cable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

robcoenen schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:54:
Ook een interessant detail: "In the box: Lightning to USB-C Cable"
Is dat om hem met de iPad Pro op te laden, of geeft Apple hier een toekomstige transitie bloot? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pyronick schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:57:
[...] geeft Apple hier een toekomstige transitie bloot? >:)
dit denk ik. 2020 USB C iPhone soort van confirmed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyronick schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:57:
[...]
Is dat om hem met de iPad Pro op te laden, of geeft Apple hier een toekomstige transitie bloot? >:)
Zit ook al bij de iPhone 11 serie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:00:
[...]

Zit ook al bij de iPhone 11 serie.
oh ja, natuurlijk!

bij mij nog echter onaangeraakt in het doosje, vandaar dat ik t ff vergeten was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-03 12:07
Heb versie 1 gehad en nu de 2 en vind die prettig om te dragen.
Ook de galaxy buds geprobeerd en deze deden pijn om mijn oren na een tijd.
De pro's zijn beetje zelfde principe dus niks voor mij denk ik, ook de prijs is nogal hoog vind ik.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zit nu even rustig te kijken hoe alles lijkt te werken. Bediening is m.i. lichtjaren beter dan de huidige AirPods, ben heel benieuwd naar deze zgn. 'Force sensor':
  • Press once to play, pause, or answer a phone call
  • Press twice to skip forward
  • Press three times to skip back
  • Press and hold to switch between Active Noise

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm harde twijfel hier, mijn Airpods1 zijn echt aan vervanging toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:17:
Mm harde twijfel hier, mijn Airpods1 zijn echt aan vervanging toe
@Donstil Same here, AirPods 1 staan op desintegreren.
Hoe kan je dan hier over twijfelen? Geen aanval hoor, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:19:
[...]

@Donstil Same here, AirPods 1 staan op desintegreren.
Hoe kan je dan hier over twijfelen? Geen aanval hoor, maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Ja had mijn zin niet afgemaakt zie ik 8)7

Ik heb dus een Bang & Olufsen Beoplay H9i maar die draag ik zelden. Dus of ik neem AirPods Pro of ik ga mijzelf aanleren die H9i te gebruiken.

Aan den ene kant denk ik H9i zal vast beter klinken maar heeft minder gemak.
Aan den andere kant kan ik nooit overweg met oordopjes met van die rubbertjes erop zoals de AirPods nu ineens hebben.

Edit: Ik zet mijn H9i eens op V&A, misschien wordt de keuze dan wel voor me gemaakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 28-10-2019 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 21:37
Ook maar even besteld , ben nog altijd tevreden van de 1gen AirPods.
Maar de met NC zijn zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-04 10:30
280 ja? Boh twijfel :p

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Check.
Die B&O's zijn m.i. voor een totaal anders luisterscenario: thuis of op het werk.
Voor onderweg pak ik altijd de AirPods, mijn B&W PX zijn geen concurrent voor AirPods; ze zijn aanvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:33:
Check.
Die B&O's zijn m.i. voor een totaal anders luisterscenario: thuis of op het werk.
Voor onderweg pak ik altijd de AirPods, mijn B&W PX zijn geen concurrent voor AirPods; ze zijn aanvullend.
Ja voor mij ook alleen in de praktijk pak ik ze eigenlijk nooit en gaan altijd de Airpods in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ook besteld ter vervanging van m'n Gen1 AirPods. Gebruik ze met veel plezier tijdens hardlopen paired met een Apple Watch. Dat geeft toch wel veel bewegingsvrijheid, geen telefoon meesleuren, muziek en workout app vanaf m'n watch en geen draadjes die in de weg zitten.

Ben zeer benieuwd hoe deze zijn met lopen, zowel qua comfort als geluidskwaliteit. Ga ze ook zeker uitproberen als headset in een kantoor omgeving. Hoop dat de mic kwaliteit iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Herkenbaar.
Dan zou ik die B&O's echt verkopen, zonde van het geld. Aan de andere kant, je kan ze ook houden voor het geval je luisterbehoeften toch eens gaan veranderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
Donstil schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:36:
[...]

Ja voor mij ook alleen in de praktijk pak ik ze eigenlijk nooit en gaan altijd de Airpods in 8)7
@Donstil stop ermee, je koopt ze toch :P ;)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-04 16:22
Nog nooit zo snel op 'buy' gedrukt.

Krijg ze donderdag. binnen en heb aankomend weekend 4 kortere vluchten met weinig bagage, nu hoef ik mijn Bose QC 35 niet mee te slepen en dat scheelt een hoop gedoe.

Uit eindelijk hier 250 dollar voor betaald dus minder dan mijn AirPods Gen 2 in NL zucht.

[ Voor 18% gewijzigd door ex87 op 28-10-2019 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 18:43
Ik heb ze ook blind besteld. Was al erg tevreden over Airpods 1, maar die accu wordt nu toch echt minder, dus eigenlijk waren ze sowieso al aan vervanging toe. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het inclusief draadloos opladen doosje eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah keurig. Nog niet echt nut voor nu maar wel lekker als de iPhone 11s/12 wireless PowerShare krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217504

Hoop dat dhl/ups woensdag een beetje op tijd zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Ook besteld, benieuwd naar noise cancelling.
Eens kijken of ze lekker zitten met die rubberen dopjes erin. Beste tijd geleden dat ik die heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Weet iemand waar ze mee bezorgen. Heb ze besteld maar twijfel nog of ik ze niet beter op mijn werk kan laten komen. Tot hoe laat bezorgen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brimme schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:31:
Weet iemand waar ze mee bezorgen. Heb ze besteld maar twijfel nog of ik ze niet beter op mijn werk kan laten komen. Tot hoe laat bezorgen ze?
Zie hier nog geen tracking gegevens!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Weet iemand waar ze mee bezorgen.
Met 'n busje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09-2023
Als je inscriptie toepast op de airpods pro mag je ze als ze niet bevallen nog steeds retour doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 14:33

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ook blind besteld, ben wel benieuwd. De huidige zijn zeer irri in rumoerige ruimtes/vliegtuig.

Prijs was zeker ff slikken, maar heb zoveel plezier aan de gen1 gehad (nog steeds eigenlijk al heb ik ze vanavond aan de vrouw gegeven) dat ik deze idd domweg blind gekocht hebt. Woensdag moet ik meer weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04 14:11

Pat-Juh

Patrick

Ik wacht eerst de reviews af, voor het bedrag wat Apple vraagt zijn er ook geweldige alternatieven van o.a. Sony te vinden met BT5. (welliswaar minder stylish ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:43
Leg3ndaryGuy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:20:
Als je inscriptie toepast op de airpods pro mag je ze als ze niet bevallen nog steeds retour doen?
Nope, gepersonaliseerd product valt buiten retourwetgeving.

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch series 9 - iPad Pro M1 11" 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:15
Kan je nu eindelijk het volume op de airpods wijzigen? Volgens mij niet? Dat mis ik enorm bij airpods 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
Alleen een beetje jammer dat je op de site van Apple niet kunt betalen met Apple Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:03
Weer alleen wit, blijf nog wel even vasthouden aan de reguliere AirPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
The Ear Tip Fit Test helps ensure users get the best audio experience from AirPods Pro by testing the quality of the seal and identifying the best ear tip size for them. After placing AirPods Pro in each ear, advanced algorithms work together with the microphones in each AirPod to measure the sound level in the ear and compare it to what is coming from the speaker driver. In just seconds, the algorithm detects whether the ear tip is the right size and has a good fit, or should be adjusted to create a better seal.

dit klinkt wel erg gaaf...zeer benieuwd hoe dat uitwerkt in de daadwerkelijke praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:56
TweakerVincent schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 00:02:
Kan je nu eindelijk het volume op de airpods wijzigen? Volgens mij niet? Dat mis ik enorm bij airpods 1.
Nope. Kan enkel via Siri.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom willen ze ook dat je een watch koopt. Daarmee kan het wel makkelijk 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:15
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:10:
Daarom willen ze ook dat je een watch koopt. Daarmee kan het wel makkelijk 😋
Heb ik maar werkt niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Laatst online: 26-04 21:11
Zijn ze ook te gebruiken op Android? Op de Apple website staat dat je iOS 13.2 nodig hebt. Maar ook bij gen 2 airpods staat er niets vermeld over Android, terwijl dat wel prima schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:32

JJ93

Error 418

Ben benieuwd hoe goed de noise-cancellation in de praktijk werkt. Maak nu veel gebruik van een Sony WH-1000XM3, zal er vast niet aan kunnen tippen. Maar is toch best groot om mee te slepen soms, al is het 't meestal wel waard om relaxed muziek te kunnen luisteren.

Soms zijn EarPods toch praktischer om mee te nemen, maar dan mis ik wel gelijk noise cancellation. En uberhaupt eigenlijk een goede "fit". Met EarPods in de trein kan ik eigenlijk amper de muziek horen als er mensen in de coupé praten, laat staan in het vliegtuig.

Kortom, misschien de upgrade waard, maar ik wacht de reviews nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Grin schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:33:
Check.
Precies dit. Ik heb een Bose QC35 II koptelefoon die ik vooral op mijn werk gebruik om mee te bellen of muziek op te luisteren als het te rumoerig in de kamer is. Thuis wil ik ze ook nog wel eens opzetten als de kinderen lawaaierig zijn en ik probeer iets op te TV te volgen, aangezien de ANC alles volledig weg filtert. Daar gebruik ik AirPods naast voor op de fiets (in de winter pak ik dan weer eerder mijn Bose, want dan blijven mijn oren warmer) en ik heb ze sowieso in tijdens het sporten, maar daarbij gebruik ik weer Earhoox omdat ze anders vanwege het zweten niet goed blijven zitten.

Zit een beetje in dubio dus, v.w.b. de AirPods Pro. ANC is wel echt super relaxed, maar heb ik dat echt nodig op de fiets en tijdens het sporten? Veilig is natuurlijk anders. Een toeterende auto ga je niet horen. Aan de andere kant klinkt het geluid wel weer beter daardoor en de draadloze oplaadcase is ook ideaal in mijn geval. Ik heb thuis en op mijn werk draadloze laders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
NC op de fiets vond ik een bijzondere en aan 1 kant ook gevaarlijke ervaring.
Je krijgt echt weinig van het verkeer om je heen mee en dat is dus niet handig.
Dat was voor mij ook eens en nooit weer. Als er een auto achter je rijdt en je inhaalt schrik je je een ongeluk (niet letterlijk gelukkig).

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
NC gaat bij mij gewoon uit tijdens het fietsen hier door Amsterdam. Je moet hier in Amsterdam 8 acht ogen en 6 oren hebben soms, zeker in t centrum.
En al helemaal met de toename van electrische voertuigen (fietsen, scooters en auto's), die komen geruisloos voorbij.

Verder vrijwel alle andere situaties gaat NC, aan.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 29-10-2019 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Geert1976 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:05:
NC gaat bij mij gewoon uit tijdens het fietsen hier door Amsterdam. Je moet hier in Amsterdam 8 acht ogen en 6 oren hebben soms, zeker in t centrum.
En al helemaal met de toename van electrische voertuigen (fietsen, scooters en auto's), die komen geruisloos voorbij.

Verder vrijwel alle andere situaties gaat NC, aan.
Precies, maar dat geldt niet alleen voor Amsterdam. Als je even niet oplet en er komt iemand toeterend of bellend van de zijkant, dan hoor je dat gewoon helemaal niet. Ik moest niet zolang geleden nog vol op mijn rem. Had wel mijn AirPods in, maar hoorde de toeter van de scooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Weet iemand of ze morgen ook gewoon beschikbaar zijn in de Apple store?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04 10:08

lasharor

7 december 2004

Geert1976 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 05:45:
The Ear Tip Fit Test helps ensure users get the best audio experience from AirPods Pro by testing the quality of the seal and identifying the best ear tip size for them. After placing AirPods Pro in each ear, advanced algorithms work together with the microphones in each AirPod to measure the sound level in the ear and compare it to what is coming from the speaker driver. In just seconds, the algorithm detects whether the ear tip is the right size and has a good fit, or should be adjusted to create a better seal.

dit klinkt wel erg gaaf...zeer benieuwd hoe dat uitwerkt in de daadwerkelijke praktijk.
Volgens mij is dit niet uniek. Als in de headphones van Sony doen dit ook al. Je hoort dan een toonreeks die de headphone gebruikt om de ANC op aan te passen. Vermoedelijk dat hier hetzelfde gebeurt maar dat Apple je dan een suggestie geeft om voor een betere seal te zorgen (lees: andere tip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zahh
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-04 18:16
mn apple watch was een maand geleden bezorgd door DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Laatst online: 17:11
Radio Bergeijk heeft nog nooit zo goed geklonken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iemand al tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 20:23
Ik kwam er vanmorgen pas achter dat ze te bestellen zijn, direct besteld ... maar krijg ze dus "pas" donderdag 😢😢 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nope.
Gister om 17:37 de mailbevestiging gehad van mijn bestelling, nu staat de bestelling op: Verzending wordt voorbereid. Wordt bezorgd: Morgen. Zal later vandaag wel een T&T-code krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Grin schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:24:
[...]

Nope.
Gister om 17:37 de mailbevestiging gehad van mijn bestelling, nu staat de bestelling op: Verzending wordt voorbereid. Wordt bezorgd: Morgen. Zal later vandaag wel een T&T-code krijgen.
Same same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-04 21:13

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Wel grappig om te lezen dat er meer mensen zijn die blind hebben gekocht. Nu kan ik beter met mijn eigen gedrag leven ;). Vraag me af hoe “goed” active noise cancelling is, kun je dat ook uit zetten naast Transparency modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Ik heb ze helaas niet gekocht, hoewel het bij de AirPods 2 een instant buy was. De reden is simpel: de foam-dopjes. Ik ben er enorm bang voor dat ze in mijn gehoorgang blijven zitten. Een paar jaar geleden zijn bij mijn beide oren de gehoorgangen verbreed en is er kraakbeen verwijderd om recidiverende oorontstekingen tegen te gaan.

Ik meen ooit een foto te hebben gezien van iemand wiens oordopjes in zijn oren waren blijven zitten. Dat moest toen weg worden geopereerd. Na zeven operaties aan mijn oren zit ik eigenlijk niet op een achtste te wachten. Kan iemand die angst even wegnemen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
N1ckk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:31:
Wel grappig om te lezen dat er meer mensen zijn die blind hebben gekocht. Nu kan ik beter met mijn eigen gedrag leven ;). Vraag me af hoe “goed” active noise cancelling is, kun je dat ook uit zetten naast Transparency modus?
allemaal in stellen via Control Centre op je iPhone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Voor wie niet kan wachten, hierbij vast de eerste unboxing video FRESH.van MKBHD:

YouTube: AirPods Pro Unboxing & Impressions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09
Hmm ik ga ze voorlopig nog niet aanschaffen. Heb de AirPods 2 als vervanging van de 1 direct gekocht. Maar NC mis ik eigenlijk alleen thuis op de bank. Heb dan denk ik liever een goede koptelefoon.
Met sporten is het juist wel fijn dat er wat omgevingsgeluid doorkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Geert1976 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

allemaal in stellen via Control Centre op je iPhone
Je kan dat ook uitzetten via het oortje zelluf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
N1ckk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:03:
Voor wie niet kan wachten, hierbij vast de eerste unboxing video FRESH.van MKBHD:

YouTube: AirPods Pro Unboxing & Impressions!
''they sound fine'' en later ''they sound okay''....mmmm.... dus niet echt heel enthousiast.

Maar goed, het is maar een mening van 1 individu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He shit dacht ik net “ach ik koop ze toch gewoon” zijn ze nu naar levering donderdag opgeschoven 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

@Geert1976 Voor 1 dag. Maar je koopt deze dingen niet echt voor het geluid toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Kreeg net een bericht binnen, gaat hier DHL worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd of ze morgen ook al bij de Amac liggen. Even binnenlopen in de pauze.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Anoniem: 217504 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Kreeg net een bericht binnen, gaat hier DHL worden.
Heb ook tracking hier...DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
N1ckk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:31:
@Geert1976 Voor 1 dag. Maar je koopt deze dingen niet echt voor het geluid toch?
Ik heb nu de AirPods (2019), dus ik hoop er toch wel aanzienlijk op vooruit te gaan qua geluid kwaliteit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de Airpods 2016. Moet wel heel gek lopen wil de geluidskwaliteit niet vooruit gaan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Wil iemand die de AirPods Pro al heeft of er meer over weet, mij vertellen waar die dopjes van gemaakt zijn? Het lijkt me dat rubberen dopjes gemakkelijk los komen. Een beetje dit probleem: http://evolver.fm/2012/03...-with-a-horrifying-photo/

Of zijn we dit stadium inmiddels al voorbij? Ik maak me vooral zorgen dat ik over een paar jaar terug kan naar de koptelefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:29:
Wil iemand die de AirPods Pro al heeft of er meer over weet, mij vertellen waar die dopjes van gemaakt zijn? Het lijkt me dat rubberen dopjes gemakkelijk los komen. Een beetje dit probleem: http://evolver.fm/2012/03...-with-a-horrifying-photo/

Of zijn we dit stadium inmiddels al voorbij? Ik maak me vooral zorgen dat ik over een paar jaar terug kan naar de koptelefoon.
Op 3:30 laat iJustine zien hoe het werkt.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
AirPods Pro Unboxing and Review!

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 29-10-2019 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:03

KRAI.7

Bwoah...

Ook besteld net! Leverdatum 31 oktober. :) Lijkt me vooral erg fijn in de trein, bus en als ik op school geen projectlokaal gereserveerd kan krijgen en dus buiten een lokaal moet zitten (waar dus iedereen voorbij loopt).

Heb nu de AirPods 1st gen (uit 2016) maar ik merk dat ze qua batterijduur wel achteruit beginnen te gaan en ik vind het soms ook lastig om iets te kunnen horen in de bus en trein... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Nu hopen dat er snel een ontwerp te downloaden is om een houder te 3D printen waarmee ik de AirPods en Apple Watch tegelijk kan opladen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Dank, maar ik maak me als Ménière-patiënt toch wel behoorlijke zorgen. Oordopjes in je gehoorgang stoppen is wel wat anders dan ertegen aan houden zoals met de AirPods 1 en 2 het geval was. Als patiënt zit ik namelijk regelmatig met een geïrriteerde gehoorgang. Bovendien zitten er twee trommelvliesbuisjes in mijn oren. En krijg ik elke vier maanden injecties. Het is mij even de vraag wat mijn KNO-arts hiervan zou vinden. Hij was blij met de AirPods omdat ze juist niet in je gehoorgang gingen zitten.

Morgen zie ik hem trouwens weer, dus ik zal het eens vragen. Maar ik las een artikel van Schoonenberg:

"In-het oor:
Oordopjes worden ongeveer 1 cm van het trommelvlies gedragen en sluiten het gehoorkanaal meer af dan een hoofdtelefoon dat over de oren gedragen wordt. "Zowel de afstand van de luidsprekers als het afsluiten van het gehoorkanaal vormen een gevaar, omdat hierdoor de intensiteit van geluid veel groter is," zegt Foy."

Dan maak ik me toch wel ernstig zorgen, als dit tijdelijk tot tinnitus kan leiden. Dit heb ik namelijk nu al door de Ménière. Beetje jammer, dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:47:
[...]

Dank, maar ik maak me als Ménière-patiënt toch wel behoorlijke zorgen. Oordopjes in je gehoorgang stoppen is wel wat anders dan ertegen aan houden zoals met de AirPods 1 en 2 het geval was. Als patiënt zit ik namelijk regelmatig met een geïrriteerde gehoorgang. Bovendien zitten er twee trommelvliesbuisjes in mijn oren. En krijg ik elke vier maanden injecties. Het is mij even de vraag wat mijn KNO-arts hiervan zou vinden. Hij was blij met de AirPods omdat ze juist niet in je gehoorgang gingen zitten.

Morgen zie ik hem trouwens weer, dus ik zal het eens vragen. Maar ik las een artikel van Schoonenberg:

"In-het oor:
Oordopjes worden ongeveer 1 cm van het trommelvlies gedragen en sluiten het gehoorkanaal meer af dan een hoofdtelefoon dat over de oren gedragen wordt. "Zowel de afstand van de luidsprekers als het afsluiten van het gehoorkanaal vormen een gevaar, omdat hierdoor de intensiteit van geluid veel groter is," zegt Foy."

Dan maak ik me toch wel ernstig zorgen, als dit tijdelijk tot tinnitus kan leiden. Dit heb ik namelijk nu al door de Ménière. Beetje jammer, dit.
toon volledige bericht
Ja dan zijn ze niet voor jou ben ik bang, zuur natuurlijk maar niet alles is voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Dennisweb schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:47:
[...]

"In-het oor:

toon volledige bericht
Het lijkt mij dat je ANC nooit goed werkend kunt krijgen met oordopjes/een hoofdtelefoon die niet goed “sealed”... dus dat zal de reden van de foam tips zijn. Volume kan in dat geval een stuk omlaag en dus is het geluidsniveau gelijk aan dat van een oor telefoon die niet in je oorkanaal gaat.

Als voor jou, om duidelijke redenen, de AirPods Pro geen optie zijn .. dan is dat duidelijk. Niemand verplicht je dan ook over te stappen naar de AirPods Pro (behalve je eigen wens wellicht).

Maar je reactie “beetje jammer,dit” begrijp ik niet helemaal. Hier kan een producent toch niets aan doen?

Legio aan mogelijkheden voor een ANC oplossing die wel werkt voor jou lijkt me. On/over ears zijn van vele producenten te krijgen met ANC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Gisteren besteld, nu; verzending wordt voorbereid. Bezorging staat morgen, maar nog steeds geen T&T (bedrag is gereserveerd op CC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:01
Zojuist verzendbevestiging ontvangen plus een sms van DHL voor levering morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:03
Ik hoop toch dat de normale airpods deze functies ook ooit eens krijgen, ik vind in ear minder aangenaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:13:
[...]

Ja dan zijn ze niet voor jou ben ik bang, zuur natuurlijk maar niet alles is voor iedereen.
Zou kunnen. Edit: even op mijn handen zitten.
smoken schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:15:
[...]

Het lijkt mij dat je ANC nooit goed werkend kunt krijgen met oordopjes/een hoofdtelefoon die niet goed “sealed”... dus dat zal de reden van de foam tips zijn. Volume kan in dat geval een stuk omlaag en dus is het geluidsniveau gelijk aan dat van een oor telefoon die niet in je oorkanaal gaat.

Als voor jou, om duidelijke redenen, de AirPods Pro geen optie zijn .. dan is dat duidelijk. Niemand verplicht je dan ook over te stappen naar de AirPods Pro (behalve je eigen wens wellicht).

Maar je reactie “beetje jammer,dit” begrijp ik niet helemaal. Hier kan een producent toch niets aan doen?

Legio aan mogelijkheden voor een ANC oplossing die wel werkt voor jou lijkt me. On/over ears zijn van vele producenten te krijgen met ANC.
Dit zal inderdaad de reden zijn voor de foamtips. Als het trouwens foam is, dan valt het nog mee. Die blijven namelijk niet in de gehoorgang vast zitten, waardoor eventuele gruwel verhalen dan niet nodig zijn.

Dat niemand mij verplicht om over te stappen, is waar. Maar ik had ze graag wel besteld en gewoon goed geluid gehad. Aan de andere kant zullen er vast wel mogelijkheden zijn. Mensen met een gehoorapparaat hebben immers dag in dag uit geluid in hun gehoorgang zitten.

Mijn reactie 'beetje jammer dit', slaat erop dat ik ze graag wel had willen hebben. De producent kan er inderdaad niks aan doen. De ijkpersoon zal ongetwijfeld iemand zijn die geen last van zijn oren heeft. :D

Maar ik zal het morgen eens vragen. Anders blijf ik voor zolang het kan bij de AirPods 2. En als die er over een paar jaar niet meer zijn, zet ik mijn Beyer Dynamics DT 770 Pro wel op mijn hoofd als ik in bed lig. Dan heb je pas echt noise cancelling. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 29-10-2019 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Tidus-X schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:49:
Gisteren besteld, nu; verzending wordt voorbereid. Bezorging staat morgen, maar nog steeds geen T&T (bedrag is gereserveerd op CC).
Same here, maak me zorgen! Klinkt overdreven, maar zou ze graag morgen willen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:31
N1ckk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:05:
[...]

Same here, maak me zorgen! Klinkt overdreven, maar zou ze graag morgen willen :)
Hier ook. Misschien krijgen we Ups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
Ik vermoed dat mijn bestelling met UPS geleverd gaat worden. De locatie waar ik het op kan halen werkt namelijk met UPS. Ik heb ook nog geen T&T maar kan hem als het goed is wel morgen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
matje90 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:28:
Ik vermoed dat mijn bestelling met UPS geleverd gaat worden. De locatie waar ik het op kan halen werkt namelijk met UPS. Ik heb ook nog geen T&T maar kan hem als het goed is wel morgen ophalen.
Hoe heb je een afhaallocatie opgegeven? Of heb je gewoon zelf een adres ingevuld van een UPS punt? Normaal gesproken gaat het dan mis, omdat het niet als een afhaalpunt pakket wordt verzonden en zal het geweigerd worden door het afhaalpunt. Het is dan aan hen gericht alsof jij er werkt. (Dit zijn btw mijn ervaringen met PostNL en DHL).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik wacht op jullie ervaringen dan plaats ik de bestelling :) dan kunnen de huidige airPod2 in de sporttas dan hoef ik ze niet telkens eruit te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
JustSys schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:36:
Ik wacht op jullie ervaringen dan plaats ik de bestelling :) dan kunnen de huidige airPod2 in de sporttas dan hoef ik ze niet telkens eruit te halen
Ik heb inmiddels wat reviews gelezen en bekeken en ik ga ze ook bestellen: beter geluid, ANC, betere fit, draadloos opladen, spatwaterdicht, transparant modus, betere bediening, Siri.

Huidige AirPods gaan lekker op Marktplaats en mijn Bose QC35 II houd ik ernaast.
AppleFan2007 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:43:
Ik hoop toch dat de normale airpods deze functies ook ooit eens krijgen, ik vind in ear minder aangenaam.
Lijkt me sterk. Dat zijn sowieso de USP's van het Pro model. Daarbij werkt ANC alleen goed met een goede seal en die heb je simpelweg niet met de normale modellen.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 29-10-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zahh
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-04 18:16
Tidus-X schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:49:
hier ook hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Ik heb inmiddels een verzendbevestiging, het komt met DHL. Om de een of andere reden ligt het pakket nu in Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje bestel ik met 31 oktober als datum. Denk ik “dan maar op de zaak”. Komt het nu alsnog morgen en dan ben ik daar niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Hier ook zojuist DHL sms gekregen. Direct via de website levering aangepast om morgen bij een DHL afhaalpunt te bezorgen bij mn werk.

Handig voor mensen die mogen aan het werk zijn: je kan de zending nu wijzigen en op een DHL punt, maar ook een geheel alternatief adres (bijv je werk of familie) laten bezorgen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:25:
Jeetje bestel ik met 31 oktober als datum. Denk ik “dan maar op de zaak”. Komt het nu alsnog morgen en dan ben ik daar niet 8)7
Hey ... das flauw!
Je hebt later besteld dan ik en die van mij staat nog gewoon op de 31e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-04 05:21
Ervaring kunnen wij nog niet echt delen dus...

Wie heeft allemaal een inscriptie en wat :). Ik heb het vrij simpel en saai gehouden door Airpods Pro als inscriptie te nemen.

Ik kom overigens van Powerbeats Pro af en noise cancellation was toch iets wat ik zocht in true wireless oortjes.
Helaas werken alle grote fabrikanten niet met 1 oortjes maar met beide.

[ Voor 35% gewijzigd door beezjeh op 29-10-2019 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:30:
[...]

Hey ... das flauw!
Je hebt later besteld dan ik en die van mij staat nog gewoon op de 31e.
Ja je bent een goeie klant of niet hè :P
ASNNetworks schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:28:
Hier ook zojuist DHL sms gekregen. Direct via de website levering aangepast om morgen bij een DHL afhaalpunt te bezorgen bij mn werk.

Handig voor mensen die mogen aan het werk zijn: je kan de zending nu wijzigen en op een DHL punt, maar ook een geheel alternatief adres (bijv je werk of familie) laten bezorgen.
Ik deed dat net maar dan kwam er wel een extra dag bij zo leek het.

Edit: Servicepunt in zelfde dorp als mijn werk geeft geen vertraging. Stad verder wel. Is dus iets om rekening mee te houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 29-10-2019 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:32:
[...]

Ja je bent een goeie klant of niet hè :P

[...]

Ik deed dat net maar dan kwam er wel een extra dag bij zo leek het.
Dacht eigenlijk dat ik me intussen ook wel onder die categorie mocht scharen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
ASNNetworks schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:30:
[...]

Hoe heb je een afhaallocatie opgegeven? Of heb je gewoon zelf een adres ingevuld van een UPS punt? Normaal gesproken gaat het dan mis, omdat het niet als een afhaalpunt pakket wordt verzonden en zal het geweigerd worden door het afhaalpunt. Het is dan aan hen gericht alsof jij er werkt. (Dit zijn btw mijn ervaringen met PostNL en DHL).
Ik heb mijn postcode ingevoerd en vervolgens de dichtstbijzijnde afhaal locatie geselecteerd. Ik heb dus niet het adres van hen als bezorg adres ingevoerd.

Inmiddels nog steeds geen T&T en de status staat nog steeds op “Wordt klaargemaakt voor verzending”

Ben benieuwd of ik ze morgen kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
met de nieuwe AirPods Pro heb je niet zoals in de 2 voorgaande modellen de mogelijkheid tot slechts 'tikken' om de diverse functies (skip song enz) te activeren.

In de nieuwe AirPods Pro gaat alles middels Force Touch. 'Tikken' lijkt mij handiger, zeker nu de AirPods kleiner zijn geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Geert1976 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 04:38:
met de nieuwe AirPods Pro heb je niet zoals in de 2 voorgaande modellen de mogelijkheid tot slechts 'tikken' om de diverse functies (skip song enz) te activeren.

In de nieuwe AirPods Pro gaat alles middels Force Touch. 'Tikken' lijkt mij handiger, zeker nu de AirPods kleiner zijn geworden
Tikken lijkt me ook handiger.
Zelfs met handschoenen aan werkt het goed.
Ff reviews en ervaringen afwachten maar aan je oren zitten knijpen lijkt me toch minder dan ff te tikken.
Wel Goed dat ze kleiner zijn geworden.
Ze ogen wel mooier dan de huidige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

matje90 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:28:
Jep - UPS. Heb zojuist m’n tracecode mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geert1976 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 04:38:

Je kan nu Siri gebruiken en daarbij zitten er veel meer commando's in de Pro's verwerkt In plaats van slechts 2. Dus mij lijkt dit veel handiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gunth schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 06:01:
[...]

Tikken lijkt me ook handiger.
Zelfs met handschoenen aan werkt het goed.
Ff reviews en ervaringen afwachten maar aan je oren zitten knijpen lijkt me toch minder dan ff te tikken.
Wel Goed dat ze kleiner zijn geworden.
Ze ogen wel mooier dan de huidige
Tikken werkt ook niet altijd feilloos. Je weet namelijk niet altijd goed wáár je moet tikken. Met knijpen is dat wel makkelijker want dat is altijd een vaste positie.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid