Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:48

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Pierre_nr1 schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:53:
[...]

Ik had precies hetzelfde. Heb het toen op mijn iPad uitgevoerd en dat werkte wel
Heb ik ook geprobeerd, hetzelfde resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:51
Wellicht al geprobeerd en/of een 'gekke gedachtengang van mij'? :

AirPods in Bluetooth verwijderen en volledig resetten (10-15 sec knopje op Airpod case ingedrukt houden) en daarna weer opnieuw koppelen? Hopelijk helpt dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 3 november 2024 @ 07:08:
Ik heb gisteren ook de nieuwe airpods 2 pro gehaald, en was ook benieuwd naar de resultaten van de gehoortest, aangezien ik tinnitus heb in beide oren.

Maar hoe stil de omgeving is en hoe stil ik in en uitadem, ik kom niet door de gehoortest.
Na de test en piepjes in beide oren kom de mededeling "kan niet classificeren"

Ik heb het nu een keer of 10 geprobeerd, steeds hetzelfde resultaat.

Mijn iPhone is bijgewerkt naar 18.1 en de airpods naar 7B19
De suggestie om oorkappen over je oren met AirPods in, te proberen is niet zo gek.
Er kan dan immers geen geluid van buitenaf doordringen.
Zou niet nodig moeten zijn maar het is een manier.

Wat ook kan is los van de Apple gehoortest, is de gehoortest van de Mimi app uitvoeren.
Dat heb je in ieder geval een bruikbare test en deze resultaten kun je vervolgens koppelen en met de AirPods gaan gebruiken.
Is eigenlijk niet de bedoeling en een beetje een omweg maar het werkt wel.
De Mimi app heb ik eerder al gebruikt toen 18.1 nog niet beschikbaar was tot een week geleden.

Werkt dit goed kun je later alsnog eens proberen de gehoortest via het AirPods menu nog eens te doen.
Er kunnen meerdere gehoortest resultaten bewaard worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:48

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heb nog een aantal keer geprobeerd de gehoortest te doen, werkte steeds niet.
Daarna contact gehad met apple en die stelde voor om de airpods opnieuw aan te melden.
Ook daarna had dit geen succes helaas.

Gisteravond nog eens geprobeerd en nu lukte het ineens wel.
Ook vanavond weer getest en ook nu weer succes.
Niks veranderd, omgeving net zoals bij de vorige testen helemaal stil.

Het lijkt erop dat het willekeurig wel en niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
Zijn er nog AirPods Pro (Gen2) eigenaars met het volgende probleem:

Ik kocht mijn AirPods Pro Gen2 op 14 september 2024 bij Amac. Ze worden hoofdzakelijk gebruikt bij het hardlopen en sporadisch eens thuis op de bank als er bijv. veel achtergrondgeluid is.

Sinds ongeveer twee weken geleden krijg ik op mijn iPhone de melding dat het best is om het linkeroortje te vervangen. Het probleem is dus dat het linkeroortje bijvoorbeeld nog maar 9% accuniveau heeft en het rechteroortje nog iets meer dan 90%, terwijl ze wel samen worden opgeladen in dezelfde case uiteraard. Ik heb er ook op gelet of het linkeroortje wel effectief op wordt geladen naar 100% en niet blijft hangen op een bepaald percentage.

Wat men mij bij Amac vertelde was dat, indien de AirPods bij hun door de testprocedure geraken zonder afwijkende defecten oid, ik geen aanspraak zou kunnen maken op fabriekdsgarantie. Lijkt me ook sterk dat de iPhone zelf zou gaan melden dat er iets mis is met een van de oortjes als dat niet het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mja, ik zou vrolijk teruggaan naar Amac met het bonnetje en melden dat de Airpods bij jou zelf door de testprocedure zijn gegaan en wel afwijkende defecten heeft.

Nee even alle gekheid op een stokje, met AirPods die nog geen 2 maanden oud zijn is dat vrijwel altijd een fabrieksmatig defect en moeten zíj bewijzen dat dat niet zo is. Dat zij zelf elke Airpods voor de verkoop door een testprocedure halen is sowieso flauwekul, weet niet of dat zo gezegd is of dat die testprocedure geweest is nadat je hem langsbracht met het probleem?

De bewijslast ligt dus iig niet bij jou en dit is een heel vreemde melding die ik na ruim 2 jaar AirPods Pro 2 gebruik nog nooit heb gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 10-11-2024 00:30 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:34
DeNachtwacht schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:23:
Mja, ik zou vrolijk teruggaan naar Amac met het bonnetje en melden dat de Airpods bij jou zelf door de testprocedure zijn gegaan en wel afwijkende defecten heeft.

Nee even alle gekheid op een stokje, met AirPods die nog geen 2 maanden oud zijn is dat vrijwel altijd een fabrieksmatig defect en moeten zíj bewijzen dat dat niet zo is. Dat zij zelf elke Airpods voor de verkoop door een testprocedure halen is sowieso flauwekul, weet niet of dat zo gezegd is of dat die testprocedure geweest is nadat je hem langsbracht met het probleem?

De bewijslast ligt dus iig niet bij jou en dit is een heel vreemde melding die ik na ruim 2 jaar AirPods Pro 2 gebruik nog nooit heb gehad.
Dit dus. De eerste zes maanden ligt de bewijslast, volgens de Nederlands wet, bij Amac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
DeNachtwacht schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:23:

Sorry, ik was vergeten te vermelden dat ik de oortjes inderdaad bij Amac heb binnengebracht ter reparatie. Maar ik vind het vrij gek dat de persoon aan de servicebalie mij vertelde dat ze er waarschijnlijk niet eens een half uur naar zouden kijken bij Apple indien de testprocedure niks afwijkend zou aangeven.

Ik had misschien beter het accuniveau laten staan waarbij het linkeroortje veel minder % had dan het rechter. Maar ik heb daarna de AirPods nog gebruikt dus gewoon weer opgeladen en dan dit weekend ben ik ermee naar Amac gegaan. Geen idee zelfs waarom ze zichzelf zo indekken want het is toch gewoon een defect dat onder garantie zou vallen.

Ik heb zelf hiervoor de AirPods Pro Gen 1 gehad en nooit iets gelijkaardigs meegemaakt al waren ze wel aan vervanging toe na 4 jaar vrij intensief gebruik. Vandaar ook mijn keuze voor nieuwe AirPods Pro, omdat ik gewoonweg wel erg tevreden was van de vorige.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/azNzRUCH6a1JeT9irW8DFO6DQwc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/x9ebrEGkiZ8vk9gHYJpMXUKK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door fANAT1C op 10-11-2024 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dit screenshot is genoeg bewijs, ik zou het zo doen.

Ga op een druk moment (een zaterdagmiddag) wanneer veel mensen je kunnen horen en een medewerker het liefst 3-4 wachtenden achter je ziet, een andere medewerker en geef aan dat je hem ter vervanging wil inleveren, en benoem direct als er wordt gesputterd dat je het vervelend vindt dat de vorige medewerker ook al vóór inname dreigt met dat er zomaar eens niet naar gekeken zou kunnen worden. Vertel dat zij moeten bewijzen dat bijgaand door gebruiksschade is gekomen en dat je hem sowieso ter controle wil laten opsturen, als ze met duidelijk bewijs komen kun je altijd nog beslissen niet te laten repareren/vervangen zonder kosten. Het is heel vreemd dat ze de boot om het te onderzoeken afhouden. Maar misschien was deze screenshot er nog niet en trekt dit ze ook over de streep.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 06:58

mv1

fANAT1C schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:05:

Ik kocht mijn AirPods Pro Gen2 op 14 september 2024 bij Amac. Ze worden hoofdzakelijk gebruikt bij het hardlopen en sporadisch eens thuis op de bank als er bijv. veel achtergrondgeluid is.

Sinds ongeveer twee weken geleden krijg ik op mijn iPhone de melding dat het best is om het linkeroortje te vervangen. Het probleem is dus dat het linkeroortje bijvoorbeeld nog maar 9% accuniveau heeft en het rechteroortje nog iets meer dan 90%, terwijl ze wel samen worden opgeladen in dezelfde case uiteraard. Ik heb er ook op gelet of het linkeroortje wel effectief op wordt geladen naar 100% en niet blijft hangen op een bepaald percentage.

Wat men mij bij Amac vertelde was dat, indien de AirPods bij hun door de testprocedure geraken zonder afwijkende defecten oid, ik geen aanspraak zou kunnen maken op fabriekdsgarantie. Lijkt me ook sterk dat de iPhone zelf zou gaan melden dat er iets mis is met een van de oortjes als dat niet het geval is.
Heel eerlijk, als je bij een officiële Apple Store in de buurt woont zou ik al t welles nietes gezeik bij de Amac vermijden en gewoon een afspraak maken bij de Genius Bar. Mocht een AS te ver zijn, laat Apple support je dan een doosje opsturen zodat je ze bij hun ter reparatie kan aanbieden.

Amac is echt verschrikkelijk qua garantie afhandeling en heb vaak t idee dat ze liever niet de reparatie in behandeling nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
fANAT1C schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:05:

Kun je ze niet direct bij Apple als defect aanmelden?
Formeel gezien is de verkoper (Amac) verantwoordelijk voor de afhandeling van garantie maar het is ook via Apple Support te proberen.

(ik heb overigens ook slechte ervaringen met Amac uit het verleden, niet met AirPods maar een ander product)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 10:29
En niet vergeten; niets meer kopen bij Amac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:36
Locolau schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:13:
En niet vergeten; niets meer kopen bij Amac!
Kan prima dingetjes daar kopen, maar misschien niks wat je wil met garantie als je daar slechte ervaringen mee heb.
Een screenprotector ofzo of een hoesje eventueel, of weet ik het andere dingen kan dan prima.

Zelf nooit slechte ervaringen met ze gehad, dus zal er gewoon blijven kopen als ik het wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Carlos0_0 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:21:
[...]

Kan prima dingetjes daar kopen, maar misschien niks wat je wil met garantie als je daar slechte ervaringen mee heb.
Een screenprotector ofzo of een hoesje eventueel, of weet ik het andere dingen kan dan prima.

Zelf nooit slechte ervaringen met ze gehad, dus zal er gewoon blijven kopen als ik het wil.
Tsja, jouw keuze.
Maar simpele dingen als hoesjes e.d. kun je overal kopen.
Daarbij is garantie niet echt het probleem.

AirPods zijn echter een vrij grote aankoop, daarbij moet je dus wel even opletten.

• HoppyF
Er is nieuwe firmware uit!

Deze YouTube video laat e.e.a. ook zien.
https://youtu.be/GCr0DzZu15s?si=TAcXwvcxOCnISubO

• Carlos0_0
Nou effe gekeken komt er van zelf wel een keer op, ga deze niet meer geforceerd updaten(zoals de vorige wel had gedaan :) ).

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01
HoppyF schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:54:
Er is nieuwe firmware uit!

Deze YouTube video laat e.e.a. ook zien.
https://youtu.be/GCr0DzZu15s?si=TAcXwvcxOCnISubO
Wat zijn de wijzigingen dan?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:00
Kassad schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:18:
[...]

Wat zijn de wijzigingen dan?

Version 7B20 release notes

Bug fixes and other improvements
Niet heel duidelijk dus.

[ Voor 5% gewijzigd door cracking cloud op 14-11-2024 19:12 ]

• HoppyF
Klopt, details ontbreken nog.
Je kunt de reacties bij de YouTube video bekijken wellicht worden daar verbeteringen gemeld en heb je toch wat houvast.
De update komt vanzelf binnen heb ik gemerkt want ik heb de update procedure niet gedaan maar zie wel nu de nieuwste versie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb mijn AirPods Pro recent vervangen voor AirPods Pro 2. Die hebben een week uitstekend gewerkt, toen werd er ineens nog maar 1 AirPod herkent (links) als ik het doosje opende, en wanneer ik de AirPods in mijn oren deed.

Vervolgens de instructies gevolgd van de Apple support site, maar dat hielp niet. Toen de reset uitgevoerd: 15 seconden knop indrukken met klep open, wachten tot het lampje oranje en dan wit knippert, en dan opnieuw pairen. Sindsdien pairen ze dus helemaal niet meer, én krijg ik ze met geen mogelijkheid meer uit deze pair modus. Ze worden niet gevonden door mijn iPhone (13 Pro met IOS 18.1), of door die van mijn vrouw en een Windows laptop > bluetooth > zoeken maar levert ook niets op.

Ik heb de accu van de AirPods case helemaal leeg laten lopen, vervolgens een stukje opgeladen en opnieuw begonnen met pairen, maar hij blijft in die pair modus hangen, kortom ik kan er niets meer mee.

Gevalletje garantie claimen denk ik, of is er nog iets wat ik zelf kan proberen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fANAT1C
mv1 schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:13:
[...]

Heel eerlijk, als je bij een officiële Apple Store in de buurt woont zou ik al t welles nietes gezeik bij de Amac vermijden en gewoon een afspraak maken bij de Genius Bar. Mocht een AS te ver zijn, laat Apple support je dan een doosje opsturen zodat je ze bij hun ter reparatie kan aanbieden.

Amac is echt verschrikkelijk qua garantie afhandeling en heb vaak t idee dat ze liever niet de reparatie in behandeling nemen.
Ik heb uiteindelijk de AirPods Pro 2 terug gekregen van Amac nadat hun hersteldienst ze had nagekeken en ze hebben gewoon de firmware geüpdatet (ik was vergeten dat te doen voor ik het toestel naar hun bracht) en vooralsnog heb ik geen problemen meer ervaren de jongste 20 dagen. Zal waarschijnlijk een of andere bug zijn geweest in een oudere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:48:
Ik heb mijn AirPods Pro recent vervangen voor AirPods Pro 2. Die hebben een week uitstekend gewerkt, toen werd er ineens nog maar 1 AirPod herkent (links) als ik het doosje opende, en wanneer ik de AirPods in mijn oren deed.

Vervolgens de instructies gevolgd van de Apple support site, maar dat hielp niet. Toen de reset uitgevoerd: 15 seconden knop indrukken met klep open, wachten tot het lampje oranje en dan wit knippert, en dan opnieuw pairen. Sindsdien pairen ze dus helemaal niet meer, én krijg ik ze met geen mogelijkheid meer uit deze pair modus. Ze worden niet gevonden door mijn iPhone (13 Pro met IOS 18.1), of door die van mijn vrouw en een Windows laptop > bluetooth > zoeken maar levert ook niets op.

Ik heb de accu van de AirPods case helemaal leeg laten lopen, vervolgens een stukje opgeladen en opnieuw begonnen met pairen, maar hij blijft in die pair modus hangen, kortom ik kan er niets meer mee.

Gevalletje garantie claimen denk ik, of is er nog iets wat ik zelf kan proberen?
Lijkt mij een defect.
Dus aanmelden voor reparatie want je hebt ze pas als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos1142
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-01 19:41
Nou heb gelezen en hoop dat ik toch de vraag mag stellen hier want ik snap het verschil niet tussen de normale en de Lightning case want zie wel prijs verschil maar zie in de vergelijking geen verschil, er tussen.

Mvg Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

jos1142 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:40:
Nou heb gelezen en hoop dat ik toch de vraag mag stellen hier want ik snap het verschil niet tussen de normale en de Lightning case want zie wel prijs verschil maar zie in de vergelijking geen verschil, er tussen.

Mvg Jos
De Lightning wordt niet meer gemaakt door Apple en je koopt dus restvoorraad. Verder inderdaad geen noemenswaardige verschillen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jos1142 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:40:

Mvg Jos
Die met USB-C heeft een 5Ghz radio/receiver aan boord, waardoor hij lossless audio ondersteunt met de Vision Pro (en enkel daarmee*.). Dat is het enige verschil naast de poort.

* = op dit moment. Ik bedoel... Wie weet wordt dit met een toekomstige firmwareupdate uitgebreid, al zie ik Apple dat zo snel niet doen. Maar ze hebben de hardware wel aan boord, dus in theorie... Toch zou ik persoonlijk als het bijvoorbeeld maar €5 scheelt denk ik om deze reden toch sneller voor het USB-C model kiezen. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 10:26

ralpje

Deugpopje

Twijfel hier. M'n 1st gen Airpods Pro beginnen redelijk 'op' te raken. Tijd voor vervanging. Ik gebruik ze wisselend: soms hele dagen gekoppeld aan m'n M4 Mac Pro, soms thuis op de bank bij het kijken van een filmpje ofzo zonder de rest van het gezin te storen (dan ook aan m'n Mac of aan een iPad) en daarnaast vaak gekoppeld aan m'n iPhone in het OV als ik met de trein richting klanten ga. Dat OV-gebruik zal de komende tijd wat afnemen (huidige opdracht is minder makkelijk met het OV te bereiken), het gebruik in combinatie met m'n mac (en dus een hele werkdag) zal wat meer worden, gezien de kantoorindeling bij m'n nieuwe klant :p
Bij koppeling aan m'n werkplek zal ik ze ook gebruiken binnen Teams, is mijn verwachting.
Daarnaast zal ik de komend tijd wat vaker in het vliegtuig zitten dan voorheen, dus ook daar wil ik rekening mee houden.

Nu is de vraag: gaan voor een nieuwe set Airpod Pro Gen2, of gaan voor de Airpods Max?
Ik heb ook een Sony WH-1000XM5 met hele prima ANC voor bijvoorbeeld in het vliegtuig, maar de hand off in het Apple ecosysteem maakt dat ik bij dagelijks gebruik nu vaker m'n airpods pak dan die Sony.
De keuze is dus eigenlijk: Airpods max en m'n huidige 1st gen Airpods Pro voor 'makkelijk' erbij houden, of toch de gen2 Airpod Pro en voor écht 'headset' gebruik m'n Sony pakken?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Het ligt er aan hoe slecht slecht je AirPods nu zijn, en dan meer de accu duur.
Ik denk dat we namelijk dit jaar wel nieuwe AirPods Pro 3 kunnen verwachten, samen met een nieuwe AirPods Max.
Deze zijn enige jaren nu al niet meer vernieuwd, alleen even een usb-tje aansluiting erop en dat was het op zich wel.

Zeker omdat vorig jaar de gewone AirPods zijn vernieuwd, wordt het dit jaar wellicht wel de AirPods Pro & Max(Uiteraard kan altijd niet zo zijn maar goed ik denk het wel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

De accuduur is niet zo zeer het probleem, meer de geluidskwaliteit. Kraken etc.
Wachten op nieuwe modellen ben ik niet van, dan kun je blijven wachten. Ik wil eigenlijk dit weekend iets gaan aanschaffen, maar twijfel nog tussen de twee opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja dat is ook zo je kan wachten om te wachten, maar schiet je ook niet veel mee op soms.
Als het inderdaad krakend geluid enzo is, dan is het wel vervelend aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Tja, het verschil is nogal groot qua formaat en daarmee ook een persoonlijke keuze. Ik hád een Sony koptelefoon, maar het is gewoon rete onhandig qua formaat. Daarom toch de AirPods Pro gekozen. Geluid is heel goed, ANC is prima (met de beperkingen van in-ear tov over-ear) en de portabiliteit is geniaal. Dus voor daily drivers: AirPods Pro.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb ook afgelopen jaar mijn oude AirPods Pro vervangen voor nieuwe AirPods Pro 2.. Moet zeggen dat ik de verschillen groter vond dan ik had verwacht. ANC is nog beter geworden, de adaptieve mode vind ik soms ook prettig, en muziek klinkt een stuk beter. Ook is alles wat sneller qua wisselen tussen apparaten. En hele goede accuduur natuurlijk, maar ja, nieuw he :)

[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-01-2025 15:30 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik had al een tijdje een elektrische kraak bij het indoen van mijn rechteroortje. Nu hebben ze helaas ook nog een ritje mogen maken in de wasmachine. Maar het kraken is rechts erger geworden, zeker als ik iets beweeg.
Eigenlijk niet meer bruikbaar.

Garantie is al lang voorbij dus ik gok vervangen? Of is repareren nog de moeite waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ritje in de wasmachine is sowieso geen garantie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:34
KraveN schreef op maandag 6 januari 2025 @ 07:56:
Ik had al een tijdje een elektrische kraak bij het indoen van mijn rechteroortje. Nu hebben ze helaas ook nog een ritje mogen maken in de wasmachine. Maar het kraken is rechts erger geworden, zeker als ik iets beweeg.
Eigenlijk niet meer bruikbaar.

Garantie is al lang voorbij dus ik gok vervangen? Of is repareren nog de moeite waard?
Ifixit geeft een 0 als repairability score

Vrij kansloos dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:37
Vraagje: weet iemand hoeveel ruimte er tussen de oortjes en de bovenkant van de case zit als de airpods in de case zitten met gesloten bovenkant?

Ik vraag dit omdat ik een hoesje heb bevestigd aan mijn Pro 2’s en de bovenkant moest aandrukken. Nu maak ik me zorgen dat ik de airpods mogelijk heb aangedrukt in de case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
  • Laatst online: 14-09 20:30
turkeyhakan schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 14:35:
Vraagje: weet iemand hoeveel ruimte er tussen de oortjes en de bovenkant van de case zit als de airpods in de case zitten met gesloten bovenkant?

Ik vraag dit omdat ik een hoesje heb bevestigd aan mijn Pro 2’s en de bovenkant moest aandrukken. Nu maak ik me zorgen dat ik de airpods mogelijk heb aangedrukt in de case.
Als ik op mijn case druk ‘deukt’ er echt helemaal niets in of geeft er niets mee. Ik denk dus wel dat alles ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:46
Eenvoudige, korte, simpele vraag. (al is het antwoord misschien niet zo eenvoudig, kort en simpel te geven)

AirPods ultrasoon reinigen, goed idee of niet?

Sinds enige tijd merkte ik achteruitgang bij de ANC. Oftewel, deze functioneerde eigenlijk bijna in het geheel niet meer. Na wat rondstruinen op het www kwam ik diverse meldingen tegen van mensen bij wie de bovenste mesh helemaal verstopt zaten met oorsmeer en aanverwante zooi. Een goede schoonmaakbeurt zou hier moeten helpen om het geluid weer op het oude niveau te krijgen.

Ik ben al aan de gang geweest met een wattenstaafje en wat alcohol, maar er zit nog steeds vervuiling. (goed te zien met de magnifier-app op de iPhone)

Nu zit ik er dus aan te denken om ze in een ultraasoonbad te gooien, maar kom daarover wat tegenstrijdige berichten tegen. De ene zegt; "geen probleem kan gewoon", de andere zegt: "niet doen, gaan ze kapot van"

Iemand hier er ervaring mee?

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
Eric H schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:31:
Eenvoudige, korte, simpele vraag. (al is het antwoord misschien niet zo eenvoudig, kort en simpel te geven)

Sinds enige tijd merkte ik achteruitgang bij de ANC. Oftewel, deze functioneerde eigenlijk bijna in het geheel niet meer. Na wat rondstruinen op het www kwam ik diverse meldingen tegen van mensen bij wie de bovenste mesh helemaal verstopt zaten met oorsmeer en aanverwante zooi. Een goede schoonmaakbeurt zou hier moeten helpen om het geluid weer op het oude niveau te krijgen.

Ik ben al aan de gang geweest met een wattenstaafje en wat alcohol, maar er zit nog steeds vervuiling. (goed te zien met de magnifier-app op de iPhone)

Nu zit ik er dus aan te denken om ze in een ultraasoonbad te gooien, maar kom daarover wat tegenstrijdige berichten tegen. De ene zegt; "geen probleem kan gewoon", de andere zegt: "niet doen, gaan ze kapot van"

Voor zover ik (helaas ook uit ervaring) weet zijn airpods niet bestand tegen onderdompelen in water, dus ik zou dit echt níét proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Poumelie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 06:11:
[...]

Voor zover ik (helaas ook uit ervaring) weet zijn airpods niet bestand tegen onderdompelen in water, dus ik zou dit echt níét proberen.
Ultrasoon is op basis van geluidsgolven / trillingen, daar komt dus geen water aan te pas.
Tenminste, in de oplossingen die ik ken. Er zijn er ook die wél met vloeistof werken zie ik nu.

Anyway, ik heb m'n oude (non-pro) Airpods wel eens op die manier (dus zonder vloeistof) gereinigd, dat leverde geen schade op, maar ook niet veel winst qua reiniging. Ik zou het risico dus niet nemen.

[ Voor 30% gewijzigd door ralpje op 07-03-2025 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb twee sets AirPods Pro, een eerst en tweede generatie. Ik gebruik vooral de tweede set. De eerste sporadisch.
Nu wilde ik die net weer eens gebruiken, maar de linker AirPod lijkt het niet meer te doen.

Als ik de case opendoe zie ik de case en oortjes op 100% opgeladen.
Als ik de oortjes er uithaal zie ik alleen een batterij percentage bij R.
Als ik L in de case steek zie ik dat L aan het laden is/op 100% staat en R geeft zijn percentage weer.
Als ik R in de case steek zie ik dat die aan het laden is/op 100% staat. Maar L heeft dan geen percentage.

Als ik ze in m'n oren steek doet L gewoon niets.
Ik heb de AirPods zoals de Apple site zegt al eens gereset, uit m'n account gegooid en opnieuw gekoppeld, maar dat had geen effect.

Zijn er meer mensen die dit wel eens gehad hebben en is daar een oplossing voor, of is het einde verhaal voor dat linker oortje?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-09 20:03
Spike_wolf schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:34:
Ik heb twee sets AirPods Pro, een eerst en tweede generatie. Ik gebruik vooral de tweede set. De eerste sporadisch.
Nu wilde ik die net weer eens gebruiken, maar de linker AirPod lijkt het niet meer te doen.

Als ik de case opendoe zie ik de case en oortjes op 100% opgeladen.
Als ik de oortjes er uithaal zie ik alleen een batterij percentage bij R.
Als ik L in de case steek zie ik dat L aan het laden is/op 100% staat en R geeft zijn percentage weer.
Als ik R in de case steek zie ik dat die aan het laden is/op 100% staat. Maar L heeft dan geen percentage.

Als ik ze in m'n oren steek doet L gewoon niets.
Ik heb de AirPods zoals de Apple site zegt al eens gereset, uit m'n account gegooid en opnieuw gekoppeld, maar dat had geen effect.

Zijn er meer mensen die dit wel eens gehad hebben en is daar een oplossing voor, of is het einde verhaal voor dat linker oortje?
Ik heb dit niet met de pro’s gehad, maar wel met de eerste generatie airpods. Ik gebruikte die erg weinig en na verloop van tijd werkte bij mij het rechter oortje nauwelijks nog. precies wat jij schrijft, hij lijkt vol te zijn, en vervolgens bij indoen hield hij er mee op. Dat betekent het einde van de oortjes helaas. Mijn ervaring is dat de oortjes snel achteruit gaan als je ze weinig gebruikt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
Ruim 2 maanden geleden ben ik plotseling en zonder aanleiding mijn gehoor in rechter oor geheel kwijtgeraakt… dat is vrij zeldzaam, maar niet eens extreem blijkbaar…

Het is van zo goed als geheel verlies (onder de 4000Hz niets waargenomen in de originele test) maar ruwweg vlak op 60dBhl hersteld … Een klein beetje verder herstel zou nog kunnen… maar ik heb rechts ook nog eens vrijwel geen stemherkenning op 90-110dB (alles klinkt als krakende deur of extreem blikkerig)

Hiervoor zijn zogenoemde CROS gehoorapparaten… iets wat AirPods nu niet ondersteunen. Op Reddit wordt met de nodige nuance en onzekerheid gesuggereerd dat mensen de AirPod pro’s toch nuttig ingezet hebben… Met 17 weken wachtlijst bij audiologisch centrum dus toch naar de Apple Store op Leidse plein gewandeld waar ze me als de koning zelf geprobeerd hebben te helpen. Hulde daarvoor _/-\o_

Met de verkoper heel veel geprobeerd: poging op de AirPods in mono te krijgen, balans geheel links… maar geen succes. Ze lijken zich niets aan te trekken van de telefoon instellingen. Op zich positief dat ze gehoorapparaat kunnen spelen zonder telefoon natuurlijk… maar om nuttig gebruik te maken heb ik wel het geluid rechts op links nodig.

Als iemand een methode weet dan houd ik me aanbevolen. Gesprekken waren wel helderder op links, maar nog steeds een geluidsgat op rechts

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Nieuwe firmware is uit voor de AirPods Pro 2 (en anderen)
Release notes Engels:
https://support.apple.com/en-us/106340
Nederlandse versie is nog niet bijgewerkt door Apple.

Firmware 7E93.
Case: 74.10.0

Op YouTube staat een video met meer uitleg.
YouTube: AirPods Update 7E99 (7E101) and 7E93 for iOS 18.4 - What’s New?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 12:13
@Ronald
Hier ook een slechthorende linkerzijde en tinnitus disbalans.
Dit opgelost met een bi-cross oplossing, phonak met aan beide zijde hoortoestel.
Zonder audiologisch centrum bij een audicien kan ook hoor, de finetuning/vergoeding kan met de audioloog verder besproken worden. Airpods heb ik geprobeerd, maar dit werk in mijn geval echt niet fijn.

Deze hebben mij echt wel geholpen in afwachting reparatie van mijn hoortoestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:20
Ik weet dat het niet echt meetbaar is en er bij de AirPods Pro 1 ook over geklaagd werd, maar ervaren jullie ook dat de Noise Cancelling bij de Pro's 2 zo langzamerhand steeds minder wordt?

Toen ik net overging van de 1 naar de 2 was ik nogal onder de indruk van de N/C. Die was echt een stuk beter. Ik merk nu (ze zijn 20mnd oud) dat ik vaak denk dat N/C niet aan staat en even naar mijn telefoon grijp om te checken. Als je het dan echt uit en weer aan zet merk je dat het weldegelijk iets doet, maar bijna volledig wegfilteren van een ventilator of afzuigkapgeluid is er niet meer bij terwijl dat in mijn beleving wel zo was toen ze nieuw waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:55

reiker

dan jij!

Helemaal geen last van, mijn Pro 2 doen het nog net zo goed als toen ik ze twee jaar geleden nieuw kocht :)
Ik denk dat de beleving voor een groot deel tussen de oren zit, of dat viezigheid in de mesh de oorzaak is van minder goed functionerende microfoons en daarmee noise cancelling. Misschien een keertje naar een servicepunt brengen voor grondige schoonmaak?

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
Ronald schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 20:07:
Ruim 2 maanden geleden ben ik plotseling en zonder aanleiding mijn gehoor in rechter oor geheel kwijtgeraakt… dat is vrij zeldzaam, maar niet eens extreem blijkbaar…

[knip]
Ter info @dr paaj

Afgelopen week was ik met een wat groot groepje (210 man/vrouw) op stap in Val Thorens. Dus op het bijbehorende forum gevraagd of iemand een setje Pro 2's te leen had.

Natuurlijk een ja (van 2 zelfs).

Dus ik heb ze een avondje gebruikt na uitvoeren van gehoortest op mijn iPhone.
Die test liet een klein verder herstel zien (58dBhl in de Apple store A'dam naar 56dBhl)...

Nog steeds zeer slechte stemherkenning overigens.

Met de airpods in kon ik in een drukke ruimte met 15+ man en achtergrondmuziek gesprekken in de groep vrij goed verstaan met gespreksversterking en dempen achtergrondgeluid aan...
Ook kon ik iemand verstaan die aan de dove kant zat.. En had weer een idee waar geluid vandaan kwam...

Behoorlijk indrukwekkend...

Gister sprak ik met iemand hierover en die gaf aan met een medisch gehoorapparaat dat niet zo te ervaren... dus ben erg benieuwd naar wat het audiologisch centrum gaat doen...

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Van het weekend kreeg ik een bericht van mijn dochter, ze was naar de stad en kon haar AirPods niet meer vinden. Ik in mijn telefoon gekeken en zag daar dat ze 3 uur daarvoor voor het laatst gezien waren. Ook toen ze op haar eigen telefoon keek kreeg ze dit te zien. Uiteindelijk bleken ze gewoon in haar tas te zitten. Nou is het mij ondertussen niet helemaal duidelijk mee hoe dat Find My van de AirPods nou precies werken. Klopt het dat die status/locatie niet wordt bijgewerkt wanneer de gekoppelde iPhone in de buurt is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:19
Phoolie schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:19:
Van het weekend kreeg ik een bericht van mijn dochter, ze was naar de stad en kon haar AirPods niet meer vinden. Ik in mijn telefoon gekeken en zag daar dat ze 3 uur daarvoor voor het laatst gezien waren. Ook toen ze op haar eigen telefoon keek kreeg ze dit te zien. Uiteindelijk bleken ze gewoon in haar tas te zitten. Nou is het mij ondertussen niet helemaal duidelijk mee hoe dat Find My van de AirPods nou precies werken. Klopt het dat die status/locatie niet wordt bijgewerkt wanneer de gekoppelde iPhone in de buurt is?
Normaal gaan ze dan pingen als een van de gekoppelde apparaten er niet meer zijn(dus 1x in de x tijd geven ze dan locatie door een iPhone die in de buurt is).

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Nicj56 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:49:
[...]

Normaal gaan ze dan pingen als een van de gekoppelde apparaten er niet meer zijn(dus 1x in de x tijd geven ze dan locatie door een iPhone die in de buurt is).
Dus als er staat dat ze x uur geleden voor het laatst gezien zijn, zijn ze of nog binnen bereik van 1 van de gekoppeld apparaten of ze zijn leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:19
Phoolie schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:52:
[...]

Dus als er staat dat ze x uur geleden voor het laatst gezien zijn, zijn ze of nog binnen bereik van 1 van de gekoppeld apparaten of ze zijn leeg?
Dat betekent X uur/minuten voor het laatst gezien, dat ze of leeg zijn en niet binnen het bereik zijn van:

1. Je eigen apparaten
2. Een ander Apple apparaat dat gebruikt maakt van het find my netwerk
3. Batterij leeg van de AirPods

[ Voor 3% gewijzigd door Nicj56 op 30-04-2025 17:28 ]

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Nicj56 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 17:23:
[...]

Dat betekent X uur/minuten voor het laatst gezien, dat ze of leeg zijn en niet binnen het bereik zijn van:

1. Je eigen apparaten
2. Een ander Apple apparaat dat gebruikt maakt van het find my netwerk
3. Batterij leeg van de AirPods
Huh, hoe kan het dan dat de AirPods van mijn dochter aangaven dat ze X uur voor het laatst gezien waren? Dit terwijl ze dus wel bij haar in de buurt waren, in de case en niet leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 12:13
Ronald schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:52:
[...]

Ter info @dr paaj

Met de airpods in kon ik in een drukke ruimte met 15+ man en achtergrondmuziek gesprekken in de groep vrij goed verstaan met gespreksversterking en dempen achtergrondgeluid aan...
Ook kon ik iemand verstaan die aan de dove kant zat.. En had weer een idee waar geluid vandaan kwam...

Behoorlijk indrukwekkend...

Gister sprak ik met iemand hierover en die gaf aan met een medisch gehoorapparaat dat niet zo te ervaren... dus ben erg benieuwd naar wat het audiologisch centrum gaat doen...
Gehoor is bij iedereen anders en zo specifiek persoonlijk ga niet af op wat anderen ervaren, gelukkig dat de airpods een toegevoegde waarde geven.

De standaard hoortoestellen, dat kan geluid vaak blikkerig overkomen, ik werd er in mijn geval helemaal gek van, zelfs mijn hond blafte raar. Als je dan in groep staat, versta je niets.
Pas na aandringen en verschillende types en merken toestellen getest te hebben, concerten en festivals een kroeg dan kom je erachter wat een toestel kan betekenen. Heel veel succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
Phoolie schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 18:43:
[...]

Huh, hoe kan het dan dat de AirPods van mijn dochter aangaven dat ze X uur voor het laatst gezien waren? Dit terwijl ze dus wel bij haar in de buurt waren, in de case en niet leeg.
Ik heb dit ook regelmatig. Krijg ik een melding dat mijn airpods niet meer bij mij in de buurt zijn, terwijl ze gewoon in mijn zak zitten en ik mijn iphone in mijn handen heb. Met volle batterij. Inmiddels vertrouw ik de locatie gewoon niet meer, omdat het regelmatig niet updatet. Onduidelijk waarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
Voor degenen die interesse hebben, maar de Airpods Pro 2 zijn nu via Amazon te koop voor €214,-

Scheelt nogal met Amac en Apple zelf.

Aangezien mijn 1st gen AirPods Pro wat gebreken begonnen te vertonen nu via Amazon nieuwe besteld.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Welke eartips met foam zijn aan te raden voor de Apple Airpods pro, eerste generatie?

Ik gebruik nu de standaard tips die erbij geleverd werden, de standaard maat ook (denk een L?).

Het doel is er voor zorgen dat ze minder snel uit me oren glijden in de sportschool, vooral als ik begin te zweten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:46

amphora

Websites & Fotografie

NicoHF schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 10:28:
Welke eartips met foam zijn aan te raden voor de Apple Airpods pro, eerste generatie?

Ik gebruik nu de standaard tips die erbij geleverd werden, de standaard maat ook (denk een L?).

Het doel is er voor zorgen dat ze minder snel uit me oren glijden in de sportschool, vooral als ik begin te zweten.
Dat is heel persoonlijk vrees ik. Ik heb verschillende (goedkope) gekocht via ali/amazon en voor mij zitten de standaard silicone tips (maat L) van apple toch het fijnst. Ik zou die van Comply nog wel eens uit willen proberen maar eigenlijk vind ik 35 euro toch net iets te veel om even te proberen. Terugsturen zal niet kunnen lijkt me.

Edit: nu op https://www.complyfoam.co...ips-for-apple-airpods-pro zonder verzendkosten en 15% korting als je je aanmeldt op nieuwsbrief voor 23 euro... Misschien toch eens proberen...

[ Voor 13% gewijzigd door amphora op 16-05-2025 11:44 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Niet meer relevant.

[ Voor 91% gewijzigd door Capo op 22-05-2025 10:51 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Eric H
Eric H schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:31:

Zo, ga mezelf maar eens schaamteloos quoten, wellicht dan anderen er ook iets aan hebben.
In navolging op bovenstaand bericht het volgende:

Enige tijd geleden plaatste ik hier ook de tip dat de AirPods Pro 2 voor een scherpe prijs werden aangeboden bij Amazon.
Aangezien mijn AirPods Pro 1 qua geluid sterk achteruit waren gegaan er voor gekozen om een setje nieuwe Pro 2's te bestellen bij Amazon.

Mijn Pro 1 hadden al langer last van kraken bij indoen en ook het in- of uitschakelen van ANC maakte geen enkel verschil meer.

Met de aankoop van de Pro 2 kon ik dus wat makkelijker experimenteren met de 1, immers als het mislukte had ik toch al nieuwe en als het lukte.....tja, dan had ik twee setjes.

Ik heb dus via onze Chinese vrienden voor nog geen 3 tientjes een Ultrasoon reiniger gekocht. Deze is afgelopen maandag binnen gekomen. Eerst wilde ik nog aparte ultrasoon vloeistof gaan kopen en heb ik me in meer of mindere mate verdiept in welke vloeistoffen waarvoor etc.

Uiteindelijk vanochtend maar de stoute schoenen aangetrokken en de uktrassonreiniger gevuld met lauwwarm kraanwater. AirPods erin gegooid en de Ultrasoon aangezet voor een minuut 4.

Na 4 minuten Airpods eruit gehaal en op een tissue gelegd om te drogen, maar aangezien met dat niet snel genoeg ging heb ik de oven op 65 graden gezet, een kommetje met rijst gevuld, daar de AirPods in ondergegraven en vervolgens het schaaltje met rijst en AirPods een uurtje in de oven gezet.

Na een uurtje AirPods eruit gehaald, ingedaan en Lord behold.....werken als een MF.
ANC werkt weer als vanouds, geluidskwaliteit is aanzienlijk verbeterd, kraken is verholpen.

Is dit een garantie voor anderen dat het bij hun ook helpt, geen idee.
Maar het feit dat er (bijvoorbeeld in Den Haag) een bedrijf zit die ook ultrasoon reiniging van AirPods aanbiedt geeft mij wel de overtuiging dat dit in principe gewoon moet werken. en dat blijkt, want die van mij werken weer als vanouds en zijn brandschoon geworden. (inclusief EarTips)

On a side note, die Pro 2's werken ook prima hoor en dat zijn mijn go-to's gedurende de werkdag. Toch net even wat nieuwer, beter, meer mogelijkheden, etc.
Nu maar eens bedenken wat ik met de 1 ga doen, al vind ik daar vast wel een geschikte usecase voor.

En die ultrasoon reiniger, tja, ik heb nog een lading horlogebandjes (AppleWatch Ultra 2) en wat sieraden en brillen, dus die draait de komende dagen denk ik wel overuren :P

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 19:34
Eric H schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:09:
[...]

k heb dus via onze Chinese vrienden voor nog geen 3 tientjes een Ultrasoon reiniger gekocht.
Offtopic: welke Ultrasoon reiniger ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Vraagje, mijn vriendin heeft zojuist ook Air Pods 2 Pro gekocht met uiteraard de nieuwe USB-C case. Nu heeft ze nog een iPhone 13 met lightning dus en ik een iPhone 15 Pro (dus USB-C) maar Air Pods Pro 2 met lightning. Niet ideaal, dus ik vroeg me af of ik ongestraft de doosjes kan omwisselen, oortjes houden we gewoon onze eigen, die van mij zijn al ruim twee (of drie?) jaar oud, of moet je dan alles koppelen en resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komnou
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:43
Ja, dan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Ok vraagje, mei ‘21 airpods pro gekocht. Begin jaren niet veel gebruikt (veel met Bose QC35 meetings & sporten gedaan). Maar laatste 2 jaar vrij intensief voor meetings met werk aan het gebruiken. De lightning case doet het inmiddels alleen nog met magsafe (lightning doet niks meer). En sinds een week of 2 zit in het linker oortje een ratel/trilling, alsof die is ‘opgeblazen’. Blijkbaar komt het vaker voor, lees het op meer support pagina’s in ieder geval. Ik neig sterk naar nieuw setje pro’s aanschaven ipv naar een store voor een fix, of mis ik nog een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

BertP schreef op zondag 29 juni 2025 @ 22:58:
Ik neig sterk naar nieuw setje pro’s aanschaven ipv naar een store voor een fix, of mis ik nog een optie?
Jazeker, er gaan geruchten dat een AirPods Pro 3 in aantocht is, dus even voorzichtig aan doen en wachten is zeker geen gek idee. Ofwel de pro 2 tegen zachte prijsjes, of meteen het nieuwste van het nieuwst.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Het mag toch ook wel eens tijd worden, de gewone airpods zijn al 2 keer vernieuwd.
De pro zijn straks 3 jaar uit, een een upgrade een keer mag wel weer eens.

Er zijn nu wel weer sinds kort geruchten, dat er een Airpods Pro 3 zou kunnen komen.
Het is nog maar een maandje of 2, dus je zou kunnen kijken of je die tijd kan overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
amphora schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:50:
Vraagje, mijn vriendin heeft zojuist ook Air Pods 2 Pro gekocht met uiteraard de nieuwe USB-C case. Nu heeft ze nog een iPhone 13 met lightning dus en ik een iPhone 15 Pro (dus USB-C) maar Air Pods Pro 2 met lightning. Niet ideaal, dus ik vroeg me af of ik ongestraft de doosjes kan omwisselen, oortjes houden we gewoon onze eigen, die van mij zijn al ruim twee (of drie?) jaar oud, of moet je dan alles koppelen en resetten?
Deze overgangsfase van lightning naar usb c hebben wij opgelost met magsafe laders, onze airpods en iPhones laden bijna nooit meer bedraad op. Alleen in de auto moeten we nog wel eens draadjes wisselen vanwege bedrade Carplay.

Heerlijke first world problems :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Carlos0_0 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 09:31:
Het mag toch ook wel eens tijd worden, de gewone airpods zijn al 2 keer vernieuwd.
De pro zijn straks 3 jaar uit, een een upgrade een keer mag wel weer eens.

Er zijn nu wel weer sinds kort geruchten, dat er een Airpods Pro 3 zou kunnen komen.
Het is nog maar een maandje of 2, dus je zou kunnen kijken of je die tijd kan overbruggen.
Thanx @DeNachtwacht & @Carlos0_0, had hier zelf geen rekening mee gehouden. Nu zit ik met een nieuw dilemma, ga ik nog 2 maandjes wachten of nu iets nieuws kopen (of toch repareren). First world problems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn AirPods Pro 2 in een hotel op Schiphol laten liggen. Ik zit nu 6000miles verder dus kan ze niet gaan halen 8)7

Nu heb ik ze verloren gemarkeerd, hotel heeft ze (nog) niet gevonden. Locatie wordt af en toe wel bijgewerkt maar ze lijken niet te bewegen.

Kan ik nog wat anders doen dan als verloren markeren?
Find my lock hebben de AirPods Pro 2 dacht ik niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:58
Donstil schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:43:
Ik heb mijn AirPods Pro 2 in een hotel op Schiphol laten liggen. Ik zit nu 6000miles verder dus kan ze niet gaan halen 8)7

Nu heb ik ze verloren gemarkeerd, hotel heeft ze (nog) niet gevonden. Locatie wordt af en toe wel bijgewerkt maar ze lijken niet te bewegen.

Als ik dit topic lees klinkt het alsof het lock er automatisch op gaat in Lost mode: https://www.reddit.com/r/...finally_lock_our_airpods/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Zuur voor de vakantie, maar de APP3’s komen er aan 😁

[ Voor 72% gewijzigd door Dennisdn op 08-08-2025 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:59:
Zuur voor de vakantie, maar de APP3’s komen er aan 😁
Haha ja ik heb de MAX ook mee, dus kan wel iets luisteren/kijken als de rest al naar bed is.

AirPods Pro 3 stonden al op de shortlist idd, mijn pro 2’s waren al wel redelijk op.
Maar goed heb ze liever thuis in een la dan dat iemand er “plezier” van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:58:
[...]

Als ik dit topic lees klinkt het alsof het lock er automatisch op gaat in Lost mode: https://www.reddit.com/r/...finally_lock_our_airpods/
Aah nice, dat zou mooi zijn.

Net mail terug van het hotel dat ze niet gevonden zijn, alleen locatie is nu live in hotel dus screenshot gestuurd en gevraagd of ze nog eens willen gaan kijken.

Ik beschouw ze als verloren maar zou mooi zijn als ik ze nog terug krijg op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driehoek
  • Registratie: September 2024
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:43:

Kan je ze niet delen met iemand en dan met Find My op zoek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Driehoek schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:08:
[...]

Kan je ze niet delen met iemand en dan met Find My op zoek?
Die optie zit er helaas niet in, AirPods hebben dat wel idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlHCX0VLyRJ8JUqTEGQft29oT64=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGGb58D87kBDm01JhrfCvEzp.jpg?f=fotoalbum_large

Nou, we zijn een weekje verder, maar de AirPods zijn inmiddels on the move. Ze hebben tot gisteren op dezelfde plek in het hotel aangestraald, maar liggen nu ineens in Zaandam. Aangezien het hotel op Schiphol is, ga ik ervan uit dat een personeelslid ze alsnog gevonden heeft en nu gebruikt.

Het hotel was helaas niet echt behulpzaam. Ik heb twee keer gemaild met de locatie en een foto van het doosje (met mijn eigen Animoji erop), maar kreeg alleen terug dat ik de iLost-site maar in de gaten moest houden.

Nu dus maar gemaild dat ze meegenomen zijn en gevraagd of ze het personeel nog eens willen polsen. Als daar niets uitkomt, doe ik maandag aangifte. Aangifte voor zulke dingen is natuurlijk een wassen neus, maar goed, misschien schrikt iemand ervan.

Ik heb in ieder geval de rest van de levensduur van deze AirPods de locatie van de nieuwe eigenaar in mijn app. Ben benieuwd waar ze allemaal heen gaan 😆

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 04:12:
[Afbeelding]

Nou, we zijn een weekje verder, maar de AirPods zijn inmiddels on the move. Ze hebben tot gisteren op dezelfde plek in het hotel aangestraald, maar liggen nu ineens in Zaandam. Aangezien het hotel op Schiphol is, ga ik ervan uit dat een personeelslid ze alsnog gevonden heeft en nu gebruikt.

Het hotel was helaas niet echt behulpzaam. Ik heb twee keer gemaild met de locatie en een foto van het doosje (met mijn eigen Animoji erop), maar kreeg alleen terug dat ik de iLost-site maar in de gaten moest houden.

Nu dus maar gemaild dat ze meegenomen zijn en gevraagd of ze het personeel nog eens willen polsen. Als daar niets uitkomt, doe ik maandag aangifte. Aangifte voor zulke dingen is natuurlijk een wassen neus, maar goed, misschien schrikt iemand ervan.

Ik heb in ieder geval de rest van de levensduur van deze AirPods de locatie van de nieuwe eigenaar in mijn app. Ben benieuwd waar ze allemaal heen gaan 😆
En elk moment dat je je even verveelt op Play Sound drukken….

• HoppyF
Dennisdn schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:05:
[...]

Midden in de nacht!
Hopelijk staat het volume dan keihard.

Maar serieus, als de “vinder” de AirPods niet netjes op iLost zet dan is het ongeoorloofde ontvreemding of te wel diefstal. Je had je AirPods immers niet per ongeluk op straat verloren.
Dennisdn schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:05:
[...]

Ja ik heb dat al een paar keer gedaan alleen volgens mij werkt dat via BT en daarmee helaas niet op afstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HoppyF schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 10:44:
Maar serieus, als de “vinder” de AirPods niet netjes op iLost zet dan is het ongeoorloofde ontvreemding of te wel diefstal. Je had je AirPods immers niet per ongeluk op straat verloren.
Nee precies, en een aantal keer kenbaar gemaakt dat ze verloren zijn en waar ze precies/ongeveer lagen.
Hotel is daarin te laks geweest.

Lokatie is iets aangepast maar nog steeds wel in diezelfde huisjes, ook nog wel de moeite om daar even langs te gaan, misschien dat wanneer ik daar loop FindMy met de low energy band wel een goeie locatie laat zien.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 10:29
Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 14:18:
[...]
Ja ik heb dat al een paar keer gedaan alleen volgens mij werkt dat via BT en daarmee helaas niet op afstand.
Andere Apple apparaten geven dat signaal door, dat is hoe iCloud enzo daarmee werkt, zodat je niet in de buurt hoeft te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Locolau schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 17:30:
[...]

Andere Apple apparaten geven dat signaal door, dat is hoe iCloud enzo daarmee werkt, zodat je niet in de buurt hoeft te zijn.
Ik weet dat het zo werkt voor lokatie maar hoop dat het ook zo werkt voor audio, ik krijg alleen niet helemaal helder of dat zo is. Ik zit in GMT-6 en druk er einde middag (nacht bij jullie) toch steeds maar even op :P

Het is overigens een medewerker van het hotel, want de dopjes stralen maar op twee plekken uit, de straat in Zaandam en het hotel. Dus worden mee heen en weer genomen. Bij landen op Schiphol over een paar weken hoop ik dus dat ze op dat moment ook in het hotel gebruikt worden, want dan ga ik even full Kees vd Spek daar :P.

Edit; maar zonder gekheid. Wie wil er nou met dopjes van een ander rondlopen waar ook nog een print van een ander op zit 8)7 :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtRIroluwl1FnHA_7Z7jw-Ec4dI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IEN2ZsWIa4VqcRJZlrOTQSy3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 17-08-2025 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:24
@Donstil verdikkeme spannend verhaal zo. Ben benieuwd hoe het afloopt. 😄

Lopen de gesprekken over een verfilming al?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:37:
@Donstil verdikkeme spannend verhaal zo. Ben benieuwd hoe het afloopt. 😄
Hahaha ja he? Die dopjes hoef ik natuurlijk niet meer, als ze straks een maand bij iemand anders in zijn/haar oor gezeten hebben. Het is mij nu om gerechtigheid te doen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yzEJ8PiL2HLOa-JJuZ5oGeu2EIQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/A3pHI0rNhnEq3J0kOykWs2n4.gif?f=user_large
Lopen de gesprekken over een verfilming al?
Hahah ja Apple TV+ heeft mij wel reeds benaderd idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:34
Donstil schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 20:01:
[...]

Hahaha ja he? Die dopjes hoef ik natuurlijk niet meer, als ze straks een maand bij iemand anders in zijn/haar oor gezeten hebben. Het is mij nu om gerechtigheid te doen!

[...]
Dat zat ik mij dus ook te bedenken:
Ik hoef echt geen dopjes van een ander in (nog los van je afbeelding op de case).

Ik snap je volkomen hoor dat je ze niet meer gaat gebruiken. Maar een reinigingsbeurt en nieuwe tips, is dat geen oplossing?

Of diegene leest hier mee en heeft ze gevonden na jou 1e post en denkt:
Laat ik hem ff pesten, hij krijgt ze toch wel terug van mij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Donstil schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:21:
[...]

Ik weet dat het zo werkt voor lokatie maar hoop dat het ook zo werkt voor audio, ik krijg alleen niet helemaal helder of dat zo is. Ik zit in GMT-6 en druk er einde middag (nacht bij jullie) toch steeds maar even op :P

Het is overigens een medewerker van het hotel, want de dopjes stralen maar op twee plekken uit, de straat in Zaandam en het hotel. Dus worden mee heen en weer genomen. Bij landen op Schiphol over een paar weken hoop ik dus dat ze op dat moment ook in het hotel gebruikt worden, want dan ga ik even full Kees vd Spek daar :P.

Edit; maar zonder gekheid. Wie wil er nou met dopjes van een ander rondlopen waar ook nog een print van een ander op zit 8)7 :

[Afbeelding]
Dat is wel een heel domme dief om als hotelmedewerker oordopjes mee te nemen en deze thuis en op het werk te gaan gebruiken.
Maakt het voor jou straks wel makkelijk de diefstal aan te tonen.
Gaat dan eigenlijk niet meer zo zeer om de waarde dan wel het principe.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald
2 screenshots, "Thuis" en "Op het werk" meesturen met online aangifte en dan het afschrift naar het hotel?

Dit soort lui wil je pertinent niet als hotel medewerker...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Overigens is de locatie sinds zondag niet meer bijgewerkt. Dus de dief leest hier mee of weer niet hoe hij/zij met Lightning moet laden 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 23:01
Kan je de ear tips of however die dingen ook heten ook bij apple bestelen of kom je dan bij Temu etc uit?
Heb zelf ook al even gezocht, maar zie ze ij ieder geval niet in de online apple-store en google geeft alleen maar chinese opties/

Ik heb met regelmaat oorontstekingen waardoor ik deze wil vervangen om uit te sluiten dat dit de reden is de ontstekingen weer terugkeren.

Gebruik de airpods maar sporadisch, maar wil dit toch graag als mogelijke oorzaak uitsluiten.

[ Voor 83% gewijzigd door Bossie op 01-09-2025 12:56 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Bossie schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:50:
Kan je de ear tips of however die dingen ook heten ook bij apple bestelen of kom je dan bij Temu etc uit?
Heb zelf ook al even gezocht, maar zie ze ij ieder geval niet in de online apple-store en google geeft alleen maar chinese opties/

Ik heb met regelmaat oorontstekingen waardoor ik deze wil vervangen om uit te sluiten dat dit de reden is de ontstekingen weer terugkeren.

Gebruik de airpods maar sporadisch, maar wil dit toch graag als mogelijke oorzaak uitsluiten.
Uberhaupt de moeite genomen om te zoeken? Letterlijk bovenaan google als je zoekt op apple airpod ear tips https://www.apple.com/nl/...rpods-pro-2-2-paar-medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
amphora schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:17:
[...]

Uberhaupt de moeite genomen om te zoeken? Letterlijk bovenaan google als je zoekt op apple airpod ear tips https://www.apple.com/nl/...rpods-pro-2-2-paar-medium
Yep, zowel in de store als op google gekeken met zoekterm: Siliconen oortips zoals deze genoemd worden op store page van de airpods pro :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
.

[ Voor 99% gewijzigd door Bossie op 01-09-2025 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Donstil schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:27:
Overigens is de locatie sinds zondag niet meer bijgewerkt. Dus de dief leest hier mee of weer niet hoe hij/zij met Lightning moet laden 😆
Nog wat updates?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas geen succes. De locatie sprong steeds van het hotel naar drie adressen in Zaandam. Op een zaterdag stopte het signaal plotseling; waarschijnlijk is het doosje leeggeraakt en weggegooid, of de dief koos eieren voor zijn/haar geld. Het laatste adres zag ik nog niet eerder, daar is één dopje gezien vlak bij het water, vermoedelijk dus weggegooid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohF9jdp82F49WFrGnOI-TzazBfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EOTm3zgdckToCmst7UROkENI.png?f=fotoalbum_large

Een paar dagen eerder had ik het verloren-adres nog aangepast naar Ikkanjelivelocatiezien@<mijndomeinnaam.nl>, maar ik vrees dat dit niet is opgemerkt. Het hotel reageerde verder ook niet meer, wat ik teleurstellend vind. Ik wist waar de dopjes lagen, maar door hun laksheid heeft dit toch kunnen gebeuren.

Aangifte gedaan, maar de politie doet er (begrijpelijk) niets mee, ondanks dat ik adressen, screenshots en bewijs heb aangeleverd. De reisverzekering sloot de zaak direct omdat de waarde lager lag dan het eigen risico.

Hopelijk worden volgende week de Pro3’s aangekondigd; tot die tijd gebruik ik de bedrade USB-C variant 8)7 . De pro2's hou ik permanent in de Zoek mijn-app, voor het geval ze alsnog opgeladen worden en weer opduiken, want ik wil natuurlijk niet dat ze dan alsnog rij gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Donstil schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:21:
[...]

Helaas geen succes. De locatie sprong steeds van het hotel naar drie adressen in Zaandam. Op een zaterdag stopte het signaal plotseling; waarschijnlijk is het doosje leeggeraakt en weggegooid, of de dief koos eieren voor zijn/haar geld. Het laatste adres zag ik nog niet eerder, daar is één dopje gezien vlak bij het water, vermoedelijk dus weggegooid.

[Afbeelding]

Een paar dagen eerder had ik het verloren-adres nog aangepast naar Ikkanjelivelocatiezien@<mijndomeinnaam.nl>, maar ik vrees dat dit niet is opgemerkt. Het hotel reageerde verder ook niet meer, wat ik teleurstellend vind. Ik wist waar de dopjes lagen, maar door hun laksheid heeft dit toch kunnen gebeuren.

Aangifte gedaan, maar de politie doet er (begrijpelijk) niets mee, ondanks dat ik adressen, screenshots en bewijs heb aangeleverd. De reisverzekering sloot de zaak direct omdat de waarde lager lag dan het eigen risico.

Hopelijk worden volgende week de Pro3’s aangekondigd; tot die tijd gebruik ik de bedrade USB-C variant 8)7 . De pro2's hou ik permanent in de Zoek mijn-app, voor het geval ze alsnog opgeladen worden en weer opduiken, want ik wil natuurlijk niet dat ze dan alsnog rij gebruikt kunnen worden.
Ah, ok. Bedankt voor je update, ik zat het te volgen. Wel LOL voor je aanpassing van je mail adres! _/-\o_ Ik zou ze ook in de zoek-mijn app laten staan!
offtopic:
In een ander verhaal, mijn meissie had laatst onze auto bij een wasserette gestofzuigd en een (goedkope) AirTag kloon opgezogen. Tot mijn spijt verwijderde ik die uit de zoek-mijn app, omdat ik vond dat dat toch geen zin meer zou hebben. Jammer, want dan had ik de reis kunnen volgen…

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

En? Vinden we de AirPods Pro 3 een waardige upgrade? Ik ga ze wel bestellen denk ik.

Edit: Oh, er is een apart topic voor de 3 zie ik, was dat echt nodig?
[AirPods Pro 3] Ervaringen & Discussie

[ Voor 48% gewijzigd door amphora op 10-09-2025 11:18 ]

• Ronald
Ik zie net voldoende reden om gewacht te hebben... als upgrade.... nope

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik gebruik mijn AirPods zo intensief dat een nieuwer model voor mij een no-brainer is. Veel plezier van mijn Pro 2's gehad voor al mijn Teams meetings en bij het hardlopen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

amphora schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:03:
Edit: Oh, er is een apart topic voor de 3 zie ik, was dat echt nodig?
[AirPods Pro 3] Ervaringen & Discussie
Ja, dan is er geen verwarring over welke AirPods Pro je het hebt, en is er hier tenminste nog plek voor mensen die willen discussiëren en ervaringen willen uitwisselen over oudere AirPods Pro :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid