• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 09:42

Apple kondigt vandaag de nieuwe AirPods aan, de tweede generatie van de populairste draadloze oortjes ter wereld. De eerste generatie AirPods betekende al een revolutie op het gebied van draadloze audio dankzij het baanbrekende design. Klanten zijn dol op de magische AirPods-ervaring, en daarin gaat de nieuwe generatie AirPods nog een stapje verder. Dankzij de nieuwe H1-chip, die Apple speciaal heeft ontworpen voor koptelefoons, presteren de nieuwe AirPods efficiënter, maken ze sneller verbinding, bieden ze langere gesprekstijd en is nu ook het gemak van handsfree ‘Hé Siri’ mogelijk. AirPods worden geleverd met een standaard oplaadcase of een gloednieuwe draadloze oplaadcase voor moeiteloos opladen, zowel thuis als onderweg. De nieuwe AirPods en AirPods met draadloze oplaadcase zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via apple.com en de Apple Store-app en vanaf volgende week bij Apple Stores.

“AirPods hebben van het begin af aan al gezorgd voor een magisch gevoel van vrijheid. Zo zijn ze uitgegroeid tot één van onze populairste producten ooit. Ze maken gemakkelijk verbinding met al je devices, geven loepzuiver geluid en bieden intuïtieve en innovatieve bediening van audio en muziek”, aldus Phil Schiller, Senior Vice President Worldwide Marketing bij Apple. “Met de nieuwe generatie AirPods zijn de beste draadloze oortjes ter wereld nu nog beter. Met de nieuwe H1-chip van Apple bieden AirPods nu een uur langer gesprekstijd, snellere verbindingen, handsfree ‘Hé Siri’ en een gloednieuwe handige draadloze oplaadcase.”

De nieuwe H1-chip van Apple betekent een op de gebruiker afgestemde audioarchitectuur voor een totaal nieuwe audio-ervaring en verbeterd synchroniseren, Met de H1 neemt de maximale gesprekstijd via AirPods met 50% toe in vergelijking met de eerste generatie. Overstappen van het ene device naar het andere en muziek blijven luisteren op iPhone, Apple Watch of iPad is dankzij de snellere verbindingen nu vloeiender dan ooit. En voor het eerst bieden AirPods nu het gemak van ‘Hé Siri’ om naar het volgende nummer te gaan, iemand te bellen, het volume aan te passen of een routebeschrijving te krijgen. Gebruikers hoeven alleen maar ‘Hé Siri’ te zeggen.

De nieuwe AirPods worden geleverd met een standaard oplaadcase of de gloednieuwe draadloze oplaadcase. Met de oplaadcase kunnen AirPods extra worden opgeladen, zodat ze altijd overal klaar voor zijn. In totaal levert dit een luistertijd op van meer dan 24 uur. En met de nieuwe draadloze oplaadcase genieten klanten van de vrijheid van draadloos opladen met Qi‑opladers. De ledindicator op de voorkant van de case laat de oplaadstatus zien met één snelle blik. Klanten die al AirPods hebben, kunnen de draadloze oplaadcase afzonderlijk kopen.

• AirPods met standaard oplaadcase zijn vanaf vandaag voor €179 verkrijgbaar via apple.com en de Apple Store-app en vanaf volgende week bij Apple Stores.

• AirPods met draadloze oplaadcase zijn vanaf vandaag voor €229 verkrijgbaar via apple.com en de Apple Store-app en vanaf volgende week bij Apple Stores.

• Voor het eerst kunnen klanten gratis een persoonlijke inscriptie laten toevoegen aan zowel AirPods met standaard oplaadcase als AirPods met draadloze oplaadcase bij het afrekenen op apple.com en in de Apple Store-app.

[Voor 68% gewijzigd door robcoenen op 23-03-2019 18:48. Reden: Nederlandse vertaling / Afbeeldingen]

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:11
Besteld :-).
Al tijdje aant wachten :-)

Xbox Gamertag: Urbanus4809

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Yes, nice!

Nu eerst even goed het daadwerkelijke verschil bekijken met de eerste AirPods.
Ik zie nog niet écht een "wow-de-moeite-waard-om-te-upgraden!" ;)

[Voor 91% gewijzigd door _Bailey_ op 20-03-2019 13:54]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 11:19
Besteld! Ik roep al een tijdje dat ik graag nieuwe wil. Deze heb ik al sinds de iPhone 7, dus het mag wel een keertje.

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 14:16

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ook besteld. Had nog geen Airpods (wel BeatsX dus wel de W1 chip fanciness) en heb gezegd nieuwe te kopen zodra ze uitkomen. Dustsja dan doen we dat maar he :D .

Inclusief wireless case gekocht, aangezien ik al een Qi charger heb en ook geïnteresseerd ben in de Airpower (lekker 3 opladers vervangen door eentje).

• _Bailey_
  • Niet online
Ik heb even de officiële press release van de nieuwe AirPods gelezen (website Apple), er wordt met geen enkel woord gerept over verbeterde geluidskwaliteit.

deze nieuwe AirPods zijn vooral leuk als je de hele dag 'Hey Siri' wil blerren :+

En uiteraard voor mensen die sowieso nog geen AirPods hebben.

My 2cts
Geert1976

• Dennisweb
Geert1976 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:23:
Ik heb even de officiële press release van de nieuwe AirPods gelezen (website Apple), er wordt met geen enkel woord gerept over verbeterde geluidskwaliteit.

deze nieuwe AirPods zijn vooral leuk als je de hele dag 'Hey Siri' wil blerren :+

En uiteraard voor mensen die sowieso nog geen AirPods hebben.

My 2cts
Geert1976
"Dus of je nu van muziek geniet, aan het gamen bent of naar podcasts luistert, de geluids­kwaliteit is beter dan ooit." :? Staat gewoon op de site van Apple.

• Snakefoodjah
Max Weinbach zegt dat dit eerder een 1.5versie is en dat de echte nieuwe AirPods 2 pas in september gereleased worden...

Wat er van waar is weten we pas in september...

Ik ben al een tijdje aant wachten dus ga ze nu gewoon kopen.

Voor mensen met de eerste generatie AirPods is upgraden inderdaad overbodig...

• ExNomenDei
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:20
Snakefoodjah schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:37:
Max Weinbach zegt dat dit eerder een 1.5versie is en dat de echte nieuwe AirPods 2 pas in september gereleased worden...

Wat er van waar is weten we pas in september...

Ik ben al een tijdje aant wachten dus ga ze nu gewoon kopen.

Voor mensen met de eerste generatie AirPods is upgraden inderdaad overbodig...
Ik betwijfel het ten zeerste. Ze hebben de chipset geheel vervangen en draadloos opladen mogelijk gemaakt. Dat is niet een 1.5 aanpassing, dat is een grote retooling.

Misschien dat ze een in-ear model in September uitbrengen...

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:36:
[...]

"Dus of je nu van muziek geniet, aan het gamen bent of naar podcasts luistert, de geluids­kwaliteit is beter dan ooit." :? Staat gewoon op de site van Apple.
Thanks!

Ik ging af op de press release

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:51
Snakefoodjah schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:37:
Lijkt mij sterk dat Apple eerst 2 jaar wacht om vervolgens binnen 6 maanden 2 verschillende versies uit te brengen. Als dat gebeurd dan zullen de september Airpods een nieuwe type aanduiding krijgen.

Ik heb de versie 1 al sinds dag 1 en ben er nog zeer tevreden over!

• _Bailey_
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:45:
[...]

Idem hier. Nog steeds 1 van mijn allerbeste Apple aankopen ooit, zoniet de allerbeste.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Aangezien ik toch aan het kijken ben naar in-ear oordoppen.. wist ik nog niet dat er een nieuwe versie van de earpods is uitgekomen.

Tot nu toe neig ik naar Bose maar die zijn al wat redelijk op leeftijd ondertussen.

Deze zijn dus zeker wel een optie, nog even over nadenken :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:09
Ik heb ze ook gekocht! Ook al tijdje aan het kijken maar toch gewacht op de nieuwe versie.

Vond de 50 euro extra het niet waard voor de wireless case..

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 13 Pro Max - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:26
Dus de verbeteringen zijn:
  • Verbeterde werking met Siri
  • Verbeterde accuduur
  • Verbeterde snelheid bij het wisselen van device
  • Draadloos opladen
  • Mogelijk verbeterde geluidskwaliteit
Hmm, daar moet ik nog even over nadenken. De verbeterde accuduur en sneller wisselen van devices spreken me heel erg aan. Draadloos opladen en Siri interesseren me geen moer. Dan is 229 euro een boel geld. En het is maar de vraag wat de 1e generatie Airpods nog opleveren op de tweedehands markt...

• Snakefoodjah
Sinus_rhythm schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:45:
[...]

Lijkt mij sterk dat Apple eerst 2 jaar wacht om vervolgens binnen 6 maanden 2 verschillende versies uit te brengen. Als dat gebeurd dan zullen de september Airpods een nieuwe type aanduiding krijgen.

Zou het ook maar raar vinden eerlijk gezegd.

Soit ik wou ze al tijdje kopen maar door de geruchten zitten wachten dus ben blij dat ze er eindelijk zijn.

Ga terug beginnen lopen en dan kan ik iPhone thuis laten en muziek op Apple watch zetten :-)

• TotallyJorden
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 10:44
PhilipsFan schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:58:
Draadloos opladen en Siri interesseren me geen moer. Dan is 229 euro een boel geld. En het is maar de vraag wat de 1e generatie Airpods nog opleveren op de tweedehands markt...
Als draadloos opladen je geen moer interesseert, hoef je niet die 229 euro versie te kopen maar kun je voldoen met de 179 euro versie met de "oude" case. Eventueel voor 15 euro een Baseus draadloze oplaadcase erbij kopen die dezelfde functionaliteit biedt.

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:17
Jammer, niet waterdicht...

Toch wel handig als je buiten loopt, op de fiets zit en het begint te regenen.
Ik hou het bij de eerste versie wat overigens inderdaad één van mijn beste aankopen is.

if (Apple) console.log('BOSS'); 😀

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 15:52
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:26:

Ik hou het bij de eerste versie wat overigens inderdaad één van mijn beste aankopen is.
Met mijn huidige Airpods heb ik zovaak in regen gefietst. Daarnaast heb ik ze wel eens schoongemaakt onder de kraan, nooit last van gehad.

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:17
martijnmartijn schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:27:
[...]

Met mijn huidige Airpods heb ik zovaak in regen gefietst. Daarnaast heb ik ze wel eens schoongemaakt onder de kraan, nooit last van gehad.
Ja ik ook maar zou het prettig vinden als er specifiek op de Apple site staat dat ze waterdicht zijn.

if (Apple) console.log('BOSS'); 😀

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:54
Besteld! Kunnen m'n huidige AirPods mooi naar m'n vrouw doorgeschoven worden. :)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• PhilipsFan
TotallyJorden schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:24:
[...]

Als draadloos opladen je geen moer interesseert, hoef je niet die 229 euro versie te kopen maar kun je voldoen met de 179 euro versie met de "oude" case. Eventueel voor 15 euro een Baseus draadloze oplaadcase erbij kopen die dezelfde functionaliteit biedt.
Op dit moment inderdaad. Maar als ik dan toch nieuwe koop, dan wil ik ook alles, zodat ik voorbereid ben op de toekomst. Als over een tijdje die Airpower mat uitkomt dan wil ik wel overschakelen op draadloos opladen.

[Voor 32% gewijzigd door PhilipsFan op 20-03-2019 15:43]

• Rivanov
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:26:

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:51
Maar die komen tóch uit in 2021 waardoor de 2020 Airpods doorschuiven naar 2022 8)7

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:10
Is het nou zo, dat na deze nieuwe versie. De voorgaande snel uitgefaseerd zal worden ?

Ofwel, binnen 2 maanden enkel deze nieuwe versie in de winkels ?

Ik heb geen idee hoe dat met apple werkt.

MENTAL REBOOT

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Nog steeds geen nieuwe kleur, dan blijf ik nog wel even vasthouden aan de eerste generatie.

• TotallyJorden
PhilipsFan schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Op dit moment inderdaad. Maar als ik dan toch nieuwe koop, dan wil ik ook alles, zodat ik voorbereid ben op de toekomst. Als over een tijdje die Airpower mat uitkomt dan wil ik wel overschakelen op draadloos opladen.
Ik zit er precies hetzelfde in. Heb nu een laadpad al van Mophie (https://www.apple.com/nl/...plaadstation-van-mophie), dan ook maar gelijk "full retard" gaan en dat nieuwe oplaadhoesje er ook bij voor 229.

Overigens bevalt dat Qi laden me uitstekend, wil niet meer anders voor mijn telefoon

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:15
Jammer dat die oplaadbare case weer een premium optie moet zijn, en niet gewoon als 'nieuwe' feature voor de AirPods 2 á 179 euro te krijgen is.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-05 11:56
Ik heb ze ook maar besteld. Heb de eerste generatie AirPods al sinds release, maar de batterij van de oordopjes gaat nog maar maximaal 1,5 uur mee. Gekozen voor de AirPods met Wireless Charging Case, dus hopelijk zien we AirPower deze week ook verschijnen :p.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@MelvinW Hoe intensief gebruik je ze?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• MelvinW
Dagelijks, dus vrij intensief

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Weet iemand hoe lang het gemiddeld doort voor je ze in de winkels kunt komen. Vriend van mij zit tot volgende week woensdag in NYC. Omgerekend kost het daar 175 euro incl wireless charging case.

http://www.Twitter.com/Xmoo

• MelvinW
Xmoo schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:29:
Weet iemand hoe lang het gemiddeld doort voor je ze in de winkels kunt komen. Vriend van mij zit tot volgende week woensdag in NYC. Omgerekend kost het daar 175 euro incl wireless charging case.
Vanaf 26 maart vinden de eerste leveringen plaats, dus rond die datum zullen ze ook in de winkels liggen.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

MelvinW schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:26:
[...]

Dagelijks, dus vrij intensief
Hoeveel uur per dag ongeveer? Als je ze weer in de case stopt, worden ze toch weer helemaal opgeladen? Heb je er dan echt zoveel last van?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Whow de nieuwe AirPods zijn wel een heel erg magere update. Nu snap ik dat het gewoon maar oordopjes zijn maar ik had minimaal wel betere geluidskwaliteit verwacht, heeft mij altijd gestoord aan mijn First gen doppies.

En dan €50,- (bij aankoop AirPods) of €80,- voor een draadloos opladen doosje 8)7
Xmoo schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:29:
$199,- exclusief Tax (In NYC 10%).
Dus ze zijn €195,- i.p.v. €175,- als ze mee genomen worden.

[Voor 39% gewijzigd door Donstil op 20-03-2019 18:47]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MelvinW
Unidentified schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:42:
[...]

Hoeveel uur per dag ongeveer? Als je ze weer in de case stopt, worden ze toch weer helemaal opgeladen? Heb je er dan echt zoveel last van?
2-3 uur ongeveer. Als je aan het reizen bent is het vrij vervelend dat ze gewoon niet meer lang mee gaan. Een telefoongesprek van langer dan 15-20 min. voeren is al helemaal niet meer te doen. Dat houden ze gewoon niet meer vol.

• TotallyJorden
Toch ook net maar besteld, full retard met nieuwe case. Dinsdag worden ze geleverd. Benieuwd of ik net zo enthousiast ben als de meeste reviews die ik van de vorige heb gelezen.

• Maikjuh
Ik snel besteld omdat ik verwachtte dat ze zo uitverkocht zouden zijn... valt tot nu toe wel mee volgens mij

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 13 Pro Max - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-01 19:11
Donstil schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:44:
Whow de nieuwe AirPods zijn wel een heel erg magere update. Nu snap ik dat het gewoon maar oordopjes zijn maar ik had minimaal wel betere geluidskwaliteit verwacht, heeft mij altijd gestoord aan mijn First gen doppies.

En dan €50,- (bij aankoop AirPods) of €80,- voor een draadloos opladen doosje 8)7

[...]

$199,- exclusief Tax (In NYC 10%).
Dus ze zijn €195,- i.p.v. €175,- als ze mee genomen worden.
Zal me niets verbazen als uiteindelijk blijkt dat ze toch (hopelijk) een betere geluidskwaliteit leveren, met name lage tonen
MelvinW schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:45:
Ik heb ze ook maar besteld. Heb de eerste generatie AirPods al sinds release, maar de batterij van de oordopjes gaat nog maar maximaal 1,5 uur mee. Gekozen voor de AirPods met Wireless Charging Case, dus hopelijk zien we AirPower deze week ook verschijnen :p.
En je bent alvast voorbereid op het moment dat de iPhone 11 uitkomt waarmee je het mogelijk ook kunt opladen :)

[Voor 26% gewijzigd door Jaymone op 20-03-2019 19:23]

Het is weer bijna september 2023 :)

Jaymone schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:21:
Zal me niets verbazen als uiteindelijk blijkt dat ze toch (hopelijk) een betere geluidskwaliteit leveren, met name lage tonen
Ik hoop het ook maar verwacht het niet, anders had Apple dat wel van de daken geschreeuwd.

• _Bailey_
  • Niet online
oftewel, de AirPods 1.5 (zoals al eerder aangegeven door iemand anders hier) en niet AirPods 2.0

Maar ik begrijp Apple ook wel; je product minimaal updaten en toch weer een manier om de C.C's van je klanten te laten trekken.
En dan in 2020 de echte AirPods 2.0 en wederom de C.C's trekken.
Beetje hetzelfde riedeltje spelen ze af zoals bij de iPhone X vs iPhone XS

Voor mensen nog zonder AirPods kunnen deze AirPods uiteraard wel aantrekkelijk zijn.

En wat Donstil al boven mij aangeeft; als de geluidskwaliteit dusdanig beter was geweest had Apple dit met koeienletters in hun eigen press release aangegeven.

Nee, de tijden van echt spectaculaire producten/upgrades bij Apple zoals een aantal jaar geleden ligt al heel ver achter ons.

[Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 20-03-2019 19:37]

• Maikjuh
Dat roept men ieder jaar al 10 jaar lang en altijd hebben zij ongelijk...

Niemand (ook Apple) verplicht je om ze te kopen en te upgraden. Ze bieden zelfs een losse case aan.

Ik (als iemand die nog geen bezit) ben juist blij met dergelijke upgrades, hoe klein ze ook zijn. Ik krijg voor het zelfde geld nu meer.

[Voor 62% gewijzigd door Maikjuh op 20-03-2019 19:42]

• Snakefoodjah
Nvm

[Voor 99% gewijzigd door Snakefoodjah op 21-03-2019 00:20]

• PhilipsFan
Geert1976 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:31:
oftewel, de AirPods 1.5 (zoals al eerder aangegeven door iemand anders hier) en niet AirPods 2.0

Maar ik begrijp Apple ook wel; je product minimaal updaten en toch weer een manier om de C.C's van je klanten te laten trekken.
Ik begin dat gevoel ook een beetje te krijgen. Ook al niet zo te spreken over de upgrade van iPhone X naar XS. Ik wist natuurlijk dat het geen wereldse upgrade zou zijn, maar in de praktijk heb je er werkelijk helemaal niets aan. Misschien dat Face ID een fractie beter werkt, maar op de X werkte dat ook al erg goed. Je merkt gewoon niet dat je een nieuw toestel hebt. En ik ben bang dat de Airpods 1,5 dan ook erg tegen gaan vallen. Apple is het een beetje kwijt, het begint weer te lijken op het Apple onder Sculley, met al die verschillende iPads en Macbooks. Een bedrijf zoals alle anderen.
PhilipsFan schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:35:
[...]
Apple is het een beetje kwijt, het begint weer te lijken op het Apple onder Sculley, met al die verschillende iPads en Macbooks. Een bedrijf zoals alle anderen.
Moet je de Apple Line-up eens naast die van Xiaomi houden. Dan valt het allemaal ineens reuze mee :)

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 06:52
Donstil schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:41:
[...]

Moet je de Apple Line-up eens naast die van Xiaomi houden. Dan valt het allemaal ineens reuze mee :)
Gaan we nu echt Apple met Xiaomi vergelijken? Als dat zo is, dan is Apple wel erg ver afgegleden. Ik ben het ook eens met @PhilipsFan

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• MartijnMartijn
Het enige wat ik echt hoop is dat de geluidskwaliteit is verbeterd. Het staat er inderdaad niet met koeienletters, maar het staat wel degelijk op de website.
alexhooven schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:21:
[...]

Gaan we nu echt Apple met Xiaomi vergelijken? Als dat zo is, dan is Apple wel erg ver afgegleden. Ik ben het ook eens met @PhilipsFan
Nou was het is. Als ze de luxe kant op gaan begint iedereen te huilen want “het is wel erg duur nu”. Brengt Apple meerdere iPads uit in verschillende prijsklasse begint iedereen weer te huilen “want het is zo onduidelijk”.

Gaat nergens over, er zijn 5 iPad’s in het gamma niet 27 ofz 8)7
martijnmartijn schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:30:
Het enige wat ik echt hoop is dat de geluidskwaliteit is verbeterd. Het staat er inderdaad niet met koeienletters, maar het staat wel degelijk op de website.
Wat zie jij staan? Ik zie alleen “de geluidskwaliteit is beter dan ooit” staan in het kopje “dit moet je horen” en dat Lijkt mij niet meer dan marketing eigenlijk.

Reviews gaan het uitwijzen maar ik verwacht niets noemenswaardigs.

• MartijnMartijn
Donstil schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Wat zie jij staan? Ik zie alleen “de geluidskwaliteit is beter dan ooit” staan in het kopje “dit moet je horen” en dat Lijkt mij niet meer dan marketing eigenlijk.

Reviews gaan het uitwijzen maar ik verwacht niets noemenswaardigs.
Klopt, op dat zinnetje heb ik mijn hoop gevestigd. Maar je zal gelijk hebben ben ik bang.

• Snakefoodjah
Mmmm gisteren dus direct airpods besteld met wireless charging.
Dan beginnen denken dat het toch wel veel geld is vooral omdat de oortjes gaan dienen voor tijdens het wandelen/joggen en af en toe thuis en gewoon de Beats X besteld.

Deze daarnet geprobeerd en die draad tussen de beide oortjes stoort me al bij gewoon in de zetel naar muziek luisteren...

Dus de Beats X gaan retour en dan maar de airpods besteld zonder de wireless charging case.

Nu nog wachten tot 27-29maart....

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 17:57
Is de vorm exact hetzelfde als de oordopjes die je bij een nieuwe iPhone krijgt? Die vallen namelijk vrij makkelijk uit m'n oren en zou ik dus eventuele nieuwe earpods snel verliezen.

Wordt er een opzetstukje bijgeleverd waardoor ze beter blijven zitten? Ik blijk nogal grote oorgaten te hebben ;P

• Snakefoodjah
DJH schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:40:
Is de vorm exact hetzelfde als de oordopjes die je bij een nieuwe iPhone krijgt? Die vallen namelijk vrij makkelijk uit m'n oren en zou ik dus eventuele nieuwe earpods snel verliezen.

Wordt er een opzetstukje bijgeleverd waardoor ze beter blijven zitten? Ik blijk nogal grote oorgaten te hebben ;P
Zelfde vorm denk ik.
Maar je kan gemakkelijk van die earwings bestellen op AliExpress ofzo maar dan passen ze natuurlijk niet meer in de Oplaadcase.

• Snakefoodjah
Iemand ervaring met Airpods op de Nintendo Switch?
Uiteraard met bluetooth dongle Dan...
Ervaringen? Veel vertraging?

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 17:57
Snakefoodjah schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:54:
[...]
...maar dan passen ze natuurlijk niet meer in de Oplaadcase.
Ah ja, dat is best wel een groot nadeel :X

• TotallyJorden
Snakefoodjah schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:34:
Dan beginnen denken dat het toch wel veel geld is vooral omdat de oortjes gaan dienen voor tijdens het wandelen/joggen en af en toe thuis en gewoon de Beats X besteld.

Deze daarnet geprobeerd en die draad tussen de beide oortjes stoort me al bij gewoon in de zetel naar muziek luisteren...

Dus de Beats X gaan retour en dan maar de airpods besteld zonder de wireless charging case.

Ik heb zelf de PowerBeats 3 ooit gekocht. Niet tevreden mee... ze zijn bedoeld om mee te sporten, maar als het regent of als ik zweet stopt de muziek telkens voor anderhalve seconde. Zolang ze droog blijven doen ze 't prima.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:06
Voor mij te weinig verbeterpunten om te upgraden. Jammer ik had op wat meer innovatie gehoopt. We wachten rustig af op versie 2.0

This is the Way.

• ex87
  • Laatst online: 28-05 14:04
Ik heb wel direct geüpgraded. Mijn v1 batterij is er redelijk aan (van zowel de case als de dopjes zelf). Mijn case laad m'n AirPods ongeveer 4x op en, de AirPods zelf zijn met muziek in 2/3 uur en met bellen 45 minuten leeg.

Ik heb ze dan ook sinds launch day en helemaal opgebruikt met 6+ uur gebruik per dag.

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-05 14:50
Zag wel dat je voor 55€(!) per stuk de batterij kan laten vervangen van de oortjes.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 28-05 14:04
KW25 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:53:
Zag wel dat je voor 55€(!) per stuk de batterij kan laten vervangen van de oortjes.
Ja, je krijgt dus gewoon voor 55,- een nieuw oortje ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Snakefoodjah schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:34:

Ik heb beide (AirPods en Beats X). De AirPods gebruik ik 99% van de tijd en de Beats X tijdens het fitnessen. Voornamelijk omdat deze in-ear zijn en ik daardoor geen 'last' heb van omgevingsgeluiden tijdens het sporten.

De AirPods blijven ook perfect zitten tijdens het sporten, maar daar komen omgevingsgeluiden meer in door.

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-05 16:26
Is het zo dat de geluidskwaliteit vergelijkbaar is? Ik heb momenteel AKG in-ears met draad, maar wil graag weten of ik mimimaal gelijkblijvende kwaliteit heb...
Rivanov schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:52:
[...]

Ik heb beide (AirPods en Beats X). De AirPods gebruik ik 99% van de tijd en de Beats X tijdens het fitnessen. Voornamelijk omdat deze in-ear zijn en ik daardoor geen 'last' heb van omgevingsgeluiden tijdens het sporten.

De AirPods blijven ook perfect zitten tijdens het sporten, maar daar komen omgevingsgeluiden meer in door.

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-05 10:44
Ik heb de order nu twee dagen openstaan bij Apple voor de nieuwe airpods. Ik twijfel echter te cancellen, nergens lees is feiten of er bluetooth 5 in zit. Het klinkt logisch dat het wel bluetooth 5 is maar waarom zou Apple dan niet de extra range noemen? Iemand die kan onderbouwen waarom er wel of niet bluetooth 5 in zit?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 13:33
Hugo! schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:18:
Ik heb de order nu twee dagen openstaan bij Apple voor de nieuwe airpods. Ik twijfel echter te cancellen, nergens lees is feiten of er bluetooth 5 in zit. Het klinkt logisch dat het wel bluetooth 5 is maar waarom zou Apple dan niet de extra range noemen? Iemand die kan onderbouwen waarom er wel of niet bluetooth 5 in zit?
Zie : https://www.theverge.com/...ess-charging-case-siri-h1

“The new AirPods also includes support for Bluetooth 5.“

Tegelijkertijd is dit de enige plek (wel betrouwbare) waar ik t gezien heb...

Edit : toch niet:

https://www.onemorething....s-2-2019-nu-verkrijgbaar/
En
https://wccftech.com/apple-h2-airpods-features-hey-siri/

[Voor 10% gewijzigd door enzoronald op 22-03-2019 13:37]

• Rivanov
Vic83 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:55:
Is het zo dat de geluidskwaliteit vergelijkbaar is? Ik heb momenteel AKG in-ears met draad, maar wil graag weten of ik mimimaal gelijkblijvende kwaliteit heb...

[...]
Geen idee, heb geen AKG. ;)
Geluidskwaliteit van zowel de AirPods als de Beats X vind ik meer dan prima. Maar ben geen audiofiel en luister voornamelijk podcasts.

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-05 16:26
Rivanov schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:33:
[...]

Geen idee, heb geen AKG. ;)
Geluidskwaliteit van zowel de AirPods als de Beats X vind ik meer dan prima. Maar ben geen audiofiel en luister voornamelijk podcasts.
Bedankt voor je reactie! Zijn de Airpods en Beats een beetje vergelijkbaar met elkaar, of merk je toch wel verschil bij het luisteren van muziek?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MelvinW
Vic83 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Bedankt voor je reactie! Zijn de Airpods en Beats een beetje vergelijkbaar met elkaar, of merk je toch wel verschil bij het luisteren van muziek?
Ik heb ook beide, maar ik vind de AirPods fijner aangezien er geen draad tussen zit. Ik vind het fijn om soms 1 oordopje in de doen en dat is met de AirPods gewoon prettiger. Geluidskwaliteit van de BeatsX is wel beter.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb zelf ook de BeatsX, maar ik heb ook de JBL S400BT (over-ear koptelefoon). De Beats zijn handiger voor onderweg, maar het klopt dat het draad ertussen soms in de weg zit. Ik vind geluidskwaliteit belangrijker. De JBL klinkt het beste.

[Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 22-03-2019 14:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hugo!
enzoronald schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:30:
[...]

Zie : https://www.theverge.com/...ess-charging-case-siri-h1

“The new AirPods also includes support for Bluetooth 5.“

Tegelijkertijd is dit de enige plek (wel betrouwbare) waar ik t gezien heb...

Edit : toch niet:

https://www.onemorething....s-2-2019-nu-verkrijgbaar/
En
https://wccftech.com/apple-h2-airpods-features-hey-siri/
Al deze artikelen had ik ook al gevonden maar omdat ik het nergens op de Apple site kon vinden heb ik toch even gebeld. Ik heb drie verschillende mensen binnen Apple gesproken en kan nu met zekerheid zeggen dat de nieuwe Airpods bluetooth 5 hebben :)

edit: Wat ik trouwens raar vind is dat Apple nergens op de website benoemd dat de afstand bijvoorbeeld is verbeterd. Zou het dan zo zijn dat bluetooth 5 daar toch vrijwel geen verschil maakt als het gaat om afstand.

[Voor 12% gewijzigd door Hugo! op 22-03-2019 16:21]

• MelvinW
Zojuist de verzendbevestiging van de AirPods met Wireless Charging Case ontvangen. Wordt dinsdag geleverd door UPS.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:31
De komende nieuwe iPhones zouden vermoedelijke ook de AirPods (& Apple watch) kunnen opladen.

Bron: https://9to5mac.com/2019/...rging-usb-c-to-lightning/

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Anoniem: 971753

Vandaag de AirPods 2 met Wireless case besteld via switch.

Volgens hun zouden ze pas begin april ten vroegste worden uitgeleverd door Apple.

Zijn hier nog mensen die deze leverdata hebben door gekregen?

• Dennisweb
Anoniem: 971753 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:45:
Vandaag de AirPods 2 met Wireless case besteld via switch.

Volgens hun zouden ze pas begin april ten vroegste worden uitgeleverd door Apple.

Zijn hier nog mensen die deze leverdata hebben door gekregen?
Nee. Gewoon bij Apple besteld. Leverdatum is dinsdag. Verzending wordt voorbereid.

• MelvinW
Aan het serienummer van mijn AirPods 2 met Wireless Charging Case te zien zijn ze geproduceerd in oktober 2018. Waarschijnlijk was het plan dus om deze AirPods al véél eerder uit te brengen.

• MartijnMartijn
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:02:
Aan het serienummer van mijn AirPods 2 met Wireless Charging Case te zien zijn ze geproduceerd in oktober 2018. Waarschijnlijk was het plan dus om deze AirPods al véél eerder uit te brengen.
Heb je ze al binnen?

Deze Airpods hebben toch ook al veel eerder op de website van Apple gestaan? Gelijktijdig met de Airpower.

• Rivanov
MelvinW schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 16:36:
Zojuist de verzendbevestiging van de AirPods met Wireless Charging Case ontvangen. Wordt dinsdag geleverd door UPS.
Hier nog geen verzendbevestiging, maar order geeft vooralsnog aan dat ze a.s. donderdag geleverd worden.

• MelvinW
MartijnMartijn schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:04:
[...]

Heb je ze al binnen?

Deze Airpods hebben toch ook al veel eerder op de website van Apple gestaan? Gelijktijdig met de Airpower.
Nee, maar ik kan het serienummer al wel zien op de factuur.
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:04:
[...]

Hier nog geen verzendbevestiging, maar order geeft vooralsnog aan dat ze a.s. donderdag geleverd worden.
Met of zonder inscriptie?

[Voor 28% gewijzigd door MelvinW op 25-03-2019 09:17]

• Rivanov
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Nee, maar ik kan het serienummer al wel zien op de factuur.

[...]

Met of zonder inscriptie?
Zonder inscriptie. Maar bij de order staat aflevering 26 - 28 maart.
Maar Deliveries.app op m'n iPhone geeft nu aan Verzending wordt Voorbereid met aflevering a.s. donderdag.
Maar kan goed dat het vandaag toch nog verstuurd wordt en dat het morgen gewoon binnenkomt.

• MelvinW
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:19:
[...]

Zonder inscriptie. Maar bij de order staat aflevering 26 - 28 maart.
Maar Deliveries.app op m'n iPhone geeft nu aan Verzending wordt Voorbereid met aflevering a.s. donderdag.
Maar kan goed dat het vandaag toch nog verstuurd wordt en dat het morgen gewoon binnenkomt.
Ah, dan zal 'ie vandaag waarschijnlijk gewoon verstuurd worden. Apple geeft ook nog steeds 26-28 maart aan bij mij, maar UPS zegt dat het morgen komt. Apple zegt ook dat de artikelen van verschillende locaties komen, terwijl mijn order alleen bestaat uit de AirPods. Geen idee wat ze daar dus precies mee bedoelen.

• Rivanov
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:21:
[...]

Ah, dan zal 'ie vandaag waarschijnlijk gewoon verstuurd worden. Apple geeft ook nog steeds 26-28 maart aan bij mij, maar UPS zegt dat het morgen komt. Apple zegt ook dat de artikelen van verschillende locaties komen, terwijl mijn order alleen bestaat uit de AirPods. Geen idee wat ze daar dus precies mee bedoelen.

[Afbeelding]
Misschien komen Links en Rechts uit verschillende warehouses. :+

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22
Doosje wordt nagestuurd ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021

• _odb_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:04:
[...]

Wanneer heb jij ze besteld? Ik heb ze zaterdagavond besteld, normale case + inscriptie. Hier ook nog geen verzendbevestiging maar er staat wel dat ze morgen geleverd zullen worden.

• Rivanov
Afgelopen woensdag, direct na de aankondiging.

• Hugo!
Voor mij geldt ook nog geen verzendbevestiging maar op de Apple site staat wel bezorgd op dinsdag, ik ben benieuwd.

• sham27
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:40
Ik heb momenteel nog geen AirPods, maar wou deze wel graag hebben en zit al maanden te wachten op de nieuwe AirPods. Maar toch presteer ik het deze hele aankondiging gemist te hebben. :+

Vandaag ook maar even bestellen, helaas nergens op voorraad met morgen levering, dus zal ze niet hebben voor ik moet reizen woensdag. :/

Edit: als ik via Apple bestel MET inscriptie wordt de leverdatum korter.. Dat lijkt vreemd..

[Voor 12% gewijzigd door sham27 op 25-03-2019 11:11]

Polestar 2 PPP+PSU ‘20 - VW e-Golf ‘20 - BMW 1250 GSA HP ‘20

• Dennisweb
En... verzonden. Morgen levering met DHL.

• Rivanov
M'n bestelling bij Apple staat nog op Verzending wordt voorbereid maar krijg net wel een SMS van DHL Express met Track & Trace met aflevering op morgen. :)

/edit: Apple.com geeft nu ook Verzonden aan.

[Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 25-03-2019 13:13]

• Snakefoodjah
Ook verzonden.
Dus dagje vroeger dan voorzien in huis :-)

• Hugo!
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:06:
M'n bestelling bij Apple staat nog op Verzending wordt voorbereid maar krijg net wel een SMS van DHL Express met Track & Trace met aflevering op morgen. :)

/edit: Apple.com geeft nu ook Verzonden aan.
Zelfde, toch raar dat Apple de status niet aanpast.

Edit: zie nu dat het bij jou wel is aangepast, dan zal dit bij mij ook nog wel gebeuren.

[Voor 10% gewijzigd door Hugo! op 25-03-2019 13:35]

• Rivanov
Hugo! schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:34:
[...]

Zelfde, toch raar dat Apple de status niet aanpast.

Edit: zie nu dat het bij jou wel is aangepast, dan zal dit bij mij ook nog wel gebeuren.
Zie m'n edit. ;)

• _odb_
sham27 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:49:
Ik heb momenteel nog geen AirPods, maar wou deze wel graag hebben en zit al maanden te wachten op de nieuwe AirPods. Maar toch presteer ik het deze hele aankondiging gemist te hebben. :+

Vandaag ook maar even bestellen, helaas nergens op voorraad met morgen levering, dus zal ze niet hebben voor ik moet reizen woensdag. :/

Edit: als ik via Apple bestel MET inscriptie wordt de leverdatum korter.. Dat lijkt vreemd..
Hier ook morgen levering. Met inscriptie lijkt dus inderdaad sneller te zijn dan zonder. Vreemd idd.

• _odb_
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:02:
Waar heb jij dit gechekt? Ik via chipmunk.nl = derde week van januari ‘19

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05-2022
Bij de airpods (1e generatie) merk ik dat er een achtergrondruis aanwezig is, mij is destijds verteld dat dit normaal is hoewel ik dit zelf betwijfel. Vooral bij een laag volume stoor ik mij hier enorm aan.

Weet iemand inmiddels of deze ruis nog steeds aanwezig is bij de nieuwe generatie?

• sham27
_odb_ schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:50:
[...]

Hier ook morgen levering. Met inscriptie lijkt dus inderdaad sneller te zijn dan zonder. Vreemd idd.
Vooralsnog staat mijn bestelling nog steeds op "Verzending wordt voorbereid", dus ik ben benieuwd of er morgen wat komt. Zou mooi zijn!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 13:33
_odb_ schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:55:
[...]

Waar heb jij dit gechekt? Ik via chipmunk.nl = derde week van januari ‘19
Bij mij zegt chipmunk zelfs augustus 2018!

Raar dat ze bij jullie allemaal op uitlevering staan.
Bij mij zelfs nog geen leverdatum doorgekregen van switch.

Hebben jullie besteld bij Apple zelf of via een erkende verdeler?

Anders annuleer ik mijn bestelling bij hun en bestel rechtstreeks bij Apple dan, Wil ze graag hebben voor ik naar het buitenland vertrek volgende week.

• _odb_
Anoniem: 971753 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:42:
Raar dat ze bij jullie allemaal op uitlevering staan.
Bij mij zelfs nog geen leverdatum doorgekregen van switch.

Hebben jullie besteld bij Apple zelf of via een erkende verdeler?

Anders annuleer ik mijn bestelling bij hun en bestel rechtstreeks bij Apple dan, Wil ze graag hebben voor ik naar het buitenland vertrek volgende week.
Rechtstreeks bij Apple

• sham27
enzoronald schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:27:
[...]

Bij mij zegt chipmunk zelfs augustus 2018!
Hebben ze je geen AirPods 1 gegeven? :+

Bij mij staat de bestelling bij Apple nu op verzonden - vandaag besteld.. O-)

Net via Apple bestelling ingegeven, krijg de melding “ levering tussen 9 en 16 april “ :-(
Hee daar is Airpower weer.

[Voor 44% gewijzigd door Donstil op 26-03-2019 00:03]

• Rivanov
Hmm....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods 2019. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee