Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-07 21:53
JeroenTheStig schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:10:
Allemaal leuk en aardig al die reacties over laden met of zonder touwtje en laadmatten, maar ik zou vooral willen weten wat jullie ervaringen zijn met waar de airpods primair voor bedoeld zijn. Oftewel: hoe is het geluid en zitten ze comfortabel in de oren? Ik heb momenteel earpods met lightning aansluiting en overweeg de airpod 2 aan te schaffen
Ik had ze veel eerder moeten aanschaffen. Geluid is meer dan prima, overtreft zelfs het geluid van mijn gaming headset (Corsair Void Pro Wireless) en dat in een paar oordopjes. Geluid is zeer helder, de bass is goed en niet teveel, gewoon perfect gebalanceerd naar mijn smaak.

De AirPods zitten goed in mijn oren, en vallen er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy24
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Jammer dat Apple deze kans niet heeft aangegrepen om de AirPods van een veel betere geluidskwaliteit te voorzien, zeker voor de bump naar 229 EUR. AirPods zijn daarnaast alsnog niet bruikbaar op de fiets vanwege het vele windgeruis. Zou een verbeterde NC (achtergrondfilter) nou niet mogelijk zijn voor zo veel geld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Teddy24 schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:59:
Jammer dat Apple deze kans niet heeft aangegrepen om de AirPods van een veel betere geluidskwaliteit te voorzien, zeker voor de bump naar 229 EUR. AirPods zijn daarnaast alsnog niet bruikbaar op de fiets vanwege het vele windgeruis. Zou een verbeterde NC (achtergrondfilter) nou niet mogelijk zijn voor zo veel geld?
je weet dat Apple laatste paar jaren van de zeer minimale verbeteringen in hardware is maar tegelijkertijd maximale in prijsverhogingen?

de AirPods waar jij het over hebt komen in 2020, voor slechts €199 (zonder wireless charging case uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy24
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:17:
[...]

je weet dat Apple laatste paar jaren van de zeer minimale verbeteringen in hardware is maar tegelijkertijd maximale in prijsverhogingen?

de AirPods waar jij het over hebt komen in 2020, voor slechts €199 (zonder wireless charging case uiteraard)
Ghehe om nog maar te zwijgen over de nieuwe iPad Air en MacBook Air die naar mijn mening niet zo veel toevoegen aan de line. Liever dan 100 euro meer voor de full experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Dalton
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 21:14
Ook ik heb de airpods 2, (Apple store in Washington) zonder wireless case daar ik dit weinig tot niet gebruik. Sinds het begin krijg ik om de zoveel minuten dat het linkeroortje niet werkt. Een bekend rode uitroepteken komt dan tevoorschijn. Meerdere malen opnieuw gepaird, ios zit al op 12.2 maar helaas.

De algemene gebruikerservaring is tot nu uitermate teleurstellend. Via Apple kreeg ik iemand van support, die letterlijk aan het 'googlen' was voor een oplossing. Nu maar een afspraak gemaakt in de Apple Store.

Wat betreft het comfort tot nu toe zitten deze net als de bedraade oortjes. Wat betreft geluid, de enkele keren dat ze het beide deden, was het goed te doen. Aangenaam geluid en kunnen luid zat. Wel heb ik gehad dat tijdens telefoon gesprek, spotify opeens door speelde. 3 maal gehad.

Ik ga ervan uit dat het hier om een slecht oortje gaat, zal jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat doen jullie als je de airpods niet gebruikt, gewoon aan het laden in de case of leg je ze er buiten?

Als je ze in de case legt, is dat niet op een gegeven moment slecht voor de batterij?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Slasher schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:29:
Wat doen jullie als je de airpods niet gebruikt, gewoon aan het laden in de case of leg je ze er buiten?

Als je ze in de case legt, is dat niet op een gegeven moment slecht voor de batterij?
Gewoon in de case, geen problemen mee gehad. Raak je ze ook niet kwijt.

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41

JB

Cédric roelt!

Slasher schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:29:

Altijd terug in de case. Die gedachte had ik eerst ook maar tot op heden geen enkel probleem met gen1 accuduur :) Sowieso 2 jaar garantie, dus gebruik het "as designed" :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:00
Volgende week voor mijn werk weer naar de US, dus zat er aan te denken mijn AirPods1 te vervangen voor de 2. Gebruik ze redelijk intensief met mijn iPhone7, en vooral calls zijn na 45 minuten wel klaar wat betreft batterij.

Nu lees ik dat de nieuwe sneller pairen en zuiniger zijn, maar ik lees ook op Gizmodo dat die zuinigheid komt door de H1 chip die Bluetooth 5 gebruikt. Nu heeft mijn iPhone7 helemaal geen BT5, dus zal hij terugschakelen op BT4, echter zit je dan qua batterij verbruik niet weer terug in het AirPods1 bootje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 10:44
Martijn schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:04:
Nu lees ik dat de nieuwe sneller pairen en zuiniger zijn, maar ik lees ook op Gizmodo dat die zuinigheid komt door de H1 chip die Bluetooth 5 gebruikt. Nu heeft mijn iPhone7 helemaal geen BT5, dus zal hij terugschakelen op BT4, echter zit je dan qua batterij verbruik niet weer terug in het AirPods1 bootje?
Gister had ik een call via mijn AirPods 2 en iPad mini 4, ik heb in totaal 2 uur gepraat en de AirPods waren daarna op 35%.. Ze gaan wel iets sneller leeg dan via mijn iPad Pro maar niet echt noemenswaardig..

Mijn AirPods 1 waren ook altijd na 45 minuten precies leeg, kon precies een call van 1 uur niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:00
ex87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:27:
[...]

Gister had ik een call via mijn AirPods 2 en iPad mini 4, ik heb in totaal 2 uur gepraat en de AirPods waren daarna op 35%.. Ze gaan wel iets sneller leeg dan via mijn iPad Pro maar niet echt noemenswaardig..

Mijn AirPods 1 waren ook altijd na 45 minuten precies leeg, kon precies een call van 1 uur niet halen.
Ah nice, dus het lijkt dat dat wel goed zit dan, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41

JB

Cédric roelt!

ex87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:27:
[...]

Geen uur halen met een call? Dat hoop ik toch niet ook mee te maken...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 10-07 10:44
JB schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:08:
[...]

Geen uur halen met een call? Dat hoop ik toch niet ook mee te maken...
Dit waren mijn AirPods 1 na 2,5 jaar gebruik maar ja, mijn accu's waren echt helemaal op.. Van zowel de case, en beide AirPods.

Muziek ging nog wel (2 uurtjes) maar als ik moest bellen was het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:23

JSchut

.....

Kun je aan de buitenkant van de case zien of het versie 1 of 2 is? Beide geen wireless case.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:11
JSchut schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:29:
Kun je aan de buitenkant van de case zien of het versie 1 of 2 is? Beide geen wireless case.
Nope!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:55
Geert1976 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:17:
[...]

Haha! Nee inderdaad, ben weer blij om terug te zijn bij de Apple Sekte! :+
Welkom terug, Geert! We hebben je gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hoe check je eigenlijk de oplaadstatus van de wireless case tijdens het laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:06:
Hoe check je eigenlijk de oplaadstatus van de wireless case tijdens het laden?
swipe vanaf homescreen (iPhone) naar rechts en daar staat, mits je de Batterijen widget hebt toegevoegd, de percentages van je iPhone als ook de afzonderlijke AirPods en de case van de AirPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:44:
[...]

swipe vanaf homescreen (iPhone) naar rechts en daar staat, mits je de Batterijen widget hebt toegevoegd, de percentages van je iPhone als ook de afzonderlijke AirPods en de case van de AirPods.
Klopt dat weet ik maar als de case gesloten is en op de wireless lader ligt zie je dat dus niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:22:
[...]

Klopt dat weet ik maar als de case gesloten is en op de wireless lader ligt zie je dat dus niet
ah oke, ik had je vraag dan blijkbaar niet goed gelezen... blame it on de vroege zaterdagochtend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:24:
[...]

ah oke, ik had je vraag dan blijkbaar niet goed gelezen... blame it on de vroege zaterdagochtend :+
Haha ik heb het al opgelost, BT stond niet aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971753

Vandaag mijn airpods gaan ophalen.

1ste indruk na ongeveer een uur te gebruiken:
Siri werkt snel en goed, enige minpunt dat ik er aan vind is dat je voor het verhogen of verlagen van het volume je telkens opnieuw hèy Siri moet zeggen. (Of heeft er hier iemand een oplossing voor?)

Bellen is klaar en duidelijk, bereik is uitmuntend binnenshuis, van in de kelder tot op de 2de verdieping geen enkel signaal verlies. ( met de iPhone of de iPad binnenshuis, en ik in de tuin heb ik bereik tot ongeveer een meter of 30, met de schuifraam dicht een meter of 15).

Ze passen goed en vallen er niet zomaar uit, zelfs niet met bruuske hoofdbewegingen, springen en lopen.

Al bij al is het weer een product van Apple dat gewoonweg goed werkt van uit de doos.
Geen spijt dat ik gekozen heb voor de wireless case, kost wel iets meer maar is het me toch waard wegens het gebruiksgemak.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-07 21:24
Bij mij is de bestelling niet helemaal goed verlopen. Ik had bij Apple Airpods besteld maar kreeg vandaag toch iets anders op de mat....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m2vqirP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Laatst online: 24-06 13:18
AirPods

Zijn het mijn AirPods of gaat bij een van jullie ook een van de AirPods sneller leeg dan de ander? Ik ben nu aan het testen door "Hey Siri" niet te activeren, maar had de setting evengoed op wisselen de AirPod staan.

Op Google las ik dat het een probleem is dat vaker voorkomt, en men raadt aan om ze terug te brengen naar de Apple Store.

Ik heb nog een weekje om ze terug te brengen. Voordat ik dat doe ben ik benieuwd of een van jullie hier ook last van heeft en misschien een tip heeft?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Laatst online: 19:57
Ik heb dat ook weleens, kan volgens mij geen kwaad.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
KW25 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:39:
Ik heb dat ook weleens, kan volgens mij geen kwaad.
Heb met de Support gechat en zij gaven twee suggesties:
1. schoonmaken (al heb ik ze pas 7 dagen en gebeurd vanaf dag 1 al)
2. resetten (gedaan, en kijken of dat gaat werken....)

Blijf het vreemd vinden, neig ernaar ze terug te brengen voor de zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chup5528
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07 19:10
Jenzo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:42:
[Afbeelding: AirPods]

Zijn het mijn AirPods of gaat bij een van jullie ook een van de AirPods sneller leeg dan de ander? Ik ben nu aan het testen door "Hey Siri" niet te activeren, maar had de setting evengoed op wisselen de AirPod staan.

Op Google las ik dat het een probleem is dat vaker voorkomt, en men raadt aan om ze terug te brengen naar de Apple Store.

Ik heb nog een weekje om ze terug te brengen. Voordat ik dat doe ben ik benieuwd of een van jullie hier ook last van heeft en misschien een tip heeft?
Er mee gebeld? In de instellingen zie ik dat je kunt kiezen welke microfoon gebruikt wordt (of op automatisch laten staan). Kan me indenken dat van de ene de microfoon gebruikt is en dat daardoor de batterij harder is leeggelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
chup5528 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:21:
[...]

Er mee gebeld? In de instellingen zie ik dat je kunt kiezen welke microfoon gebruikt wordt (of op automatisch laten staan). Kan me indenken dat van de ene de microfoon gebruikt is en dat daardoor de batterij harder is leeggelopen.
Ik heb gechat met Apple Support. Heb de mic vanaf het begin op automatisch staan. Gebruik ze altijd beiden, laatst een verchil van 30% batterij tussen de linker en de rechter, en heb "hey, Siri" inmiddels gedeactiveerd...
Na de reset is het verschil iets kleiner, maar nogsteeds is het steeds de rechter die sneller leeg is.

Terugbrengen lijkt dus de beste optie nu ze nog garantie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit is denk ik niet iets om je druk om te maken; het komt in principe bij elk setje voor (ook bij mijn AirPods 2e gen.) en heeft verklaarbare redenen. Allereerst is het zo dat muziek in stereo gaat, wat ervoor zorgt dat er aan een kant meer geluid komt bij tijd en wijle; ten tweede switched ie zelf naar de beste mic in een gesprek op het moment if needed, en ten derde heb je een met een (klein) bereik verschil te maken qua BT, wat weer zorgt voor extra drainage.

Als je alle factoren bij elkaar optelt, kan er zo 10 a 20% verschil zitten tussen L en R.

Bij mijn gaat rechts een stuk sneller dan links. Wat ook een theorie is, is dat er verschillende batterijen in zitten van verschillende fabrikanten.

Ik vrees dat, als je 'm omruilt, je dezelfde issues zal ervaren.
Jenzo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:42:
[Afbeelding: AirPods]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 18:00
Jenzo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:49:
[...]

Ik heb gechat met Apple Support. Heb de mic vanaf het begin op automatisch staan. Gebruik ze altijd beiden, laatst een verchil van 30% batterij tussen de linker en de rechter, en heb "hey, Siri" inmiddels gedeactiveerd...
Na de reset is het verschil iets kleiner, maar nogsteeds is het steeds de rechter die sneller leeg is.

Terugbrengen lijkt dus de beste optie nu ze nog garantie hebben.
Ik heb ook contact gehad en mij werd geadviseerd om een afspraak te maken. Echter zijn die dingen nog niet goed te verkrijgen dus ik heb nog even gewacht. Ik ga ze ook omruilen want als dit nu al is laat staan over 1,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:57
Eh....

Ik heb 14 dagen geleden mijn AirPods weggelegd. Ik pak ze nu weer en mijn oortjes zijn compleet leeg (ik heb links nog nooit gebruikt). Het oplaaddoosje ik ook compleet leeg. Hoe kan dat? Is dit een reden om Apple te bellen?

Ik heb dit met mijn AirPods 1 nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
Eindelijk Airpods gekocht. Erg blij mee. Het enige dat we wat tegenvalt is het automatisch (?) wisselen bij gebruik van meerdere apparaten.
Bij m'n iPhone gaat het altijd goed, maar als ik iets op m'n macbook afspeel moet ik de airpods handmatig selecteren, ook als ik bijvoorbeeld alleen met m'n macbook bezig ben en dan de airpods open en indoe. Ik had verwacht dat ze dan automatisch aan de mac gekoppeld zouden worden?

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Het wisselen van devices gaat ook niet automatisch.
Je AirPods pakken de laatst gebruikte device om automatisch mee te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1217142

Vraagje, onze zoon heeft een Samsung S8 en nu ook de Apple airpods. Maar nu staat het geluid steeds op zijn hardst als hij ze uit de case haalt. Iemand een idee hoe dat in te stellen is dat het volume op normaal volume komt als je ze uit de case haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-07 21:24
Anoniem: 1217142 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:04:
Vraagje, onze zoon heeft een Samsung S8 en nu ook de Apple airpods. Maar nu staat het geluid steeds op zijn hardst als hij ze uit de case haalt. Iemand een idee hoe dat in te stellen is dat het volume op normaal volume komt als je ze uit de case haalt?
de S8 inwisselen voor een iPhone en het probleem is opgelost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1217142

noslen schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:06:
[...]

de S8 inwisselen voor een iPhone en het probleem is opgelost :+
Helaas de s8 is pas nieuw en de centen zijn op na aanschaf van de airpods 😆

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-07 11:07
Voor wie interesse heeft/
AirPods met charging case bij eglobal voor 167.
https://www.eglobalcentra...et-charging-case-wit.html

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
Gunth schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:52:
Gewaarschuwd mens telt voor 2
https://tweakers.net/shop...l-central-be/shopreviews/

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Bullshit :) me ipad 2018 is netjes na 2.5 week op me deurmat

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
Nick25 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:44:
[...]

Bullshit :) me ipad 2018 is netjes na 2.5 week op me deurmat
Hier ook, al paar keer iets besteld en altijd netjes geleverd zonder problemen

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Gunth schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:37:
[...]

Hier ook, al paar keer iets besteld en altijd netjes geleverd zonder problemen
d:)b nu weer on topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:37
Morgen mag ik de AirPods 2 in ontvangst nemen. Ben benieuwd met name bij het hardlopen.

Tweedekans bij Coolblue voor 150 euro (normale case). Staan er nog een paar op de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mention
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-01-2024
Jenzo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:57:
[...]

Heb met de Support gechat en zij gaven twee suggesties:
1. schoonmaken (al heb ik ze pas 7 dagen en gebeurd vanaf dag 1 al)
2. resetten (gedaan, en kijken of dat gaat werken....)

Blijf het vreemd vinden, neig ernaar ze terug te brengen voor de zekerheid...
Ik heb mijn AirPods 2 omgeruild voor nieuwe omdat zij ook dit probleem vertoonden. Mijn vervangende pair hebben nog steeds precies het zelfde probleem. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de productie van de batterij van de rechter AirPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Iemand enig idee of de AirPods 2 tegen een wasmachine beurt kan? Vriendin heeft haar AirPods in de broekzak (los zonder case) laten zitten en die draait nu al een half uur in de wasmachine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BlazeMuis schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:59:
Iemand enig idee of de AirPods 2 tegen een wasmachine beurt kan? Vriendin heeft haar AirPods in de broekzak (los zonder case) laten zitten en die draait nu al een half uur in de wasmachine.
Dat merk je vanzelf als de wasmachine klaar is toch :P Laat je het ons ff weten?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:03
[verwijderd]

[ Voor 103% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
DennusB schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:04:
[...]

Dat merk je vanzelf als de wasmachine klaar is toch :P Laat je het ons ff weten?
AirPods werken nog perfect! Kunnen dus tegen een wasbeurt :9~

Dus als je je AirPods goed schoon wilt krijgen, ff in de wasmachine gooien.
Mar.tin schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:08:
[...]

Waarom niet de wasmachine stoppen?

Of is schone was belangrijker dan werkende Airpods? :9
Onze wasmachine gaat op een lock zodra er water in zit, die krijg je dan niet meer los, ook al zet je de machine uit.

[ Voor 32% gewijzigd door BlazeMuis op 15-06-2019 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:02
Had de Galaxy Buds,eerst geprobeerd, zitten bij mij echt voor geen meter,
nu de AirPods 2, goed geluid, zitten perfect in combinatie met AirBattery / Galaxy S10 ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Albert020 op 17-06-2019 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
Gunth schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:52:
Sinds deze week binnen.
Serie 1 was stuk gegaan en daarna met de galaxy buds ff gespeeld maar wat een verademing om terug de AirPods te kunnen gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Gunth schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:24:
[...]

Sinds deze week binnen.
Serie 1 was stuk gegaan en daarna met de galaxy buds ff gespeeld maar wat een verademing om terug de AirPods te kunnen gebruiken :)
AirPods zitten ook veel lekkerder :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 14:12
BlazeMuis schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:21:
[...]

AirPods werken nog perfect! Kunnen dus tegen een wasbeurt :9~

Dus als je je AirPods goed schoon wilt krijgen, ff in de wasmachine gooien.

[...]

Onze wasmachine gaat op een lock zodra er water in zit, die krijg je dan niet meer los, ook al zet je de machine uit.
Logisch ook want anders zou je halve kamer vollopen met water. Die lock gaat er na paar minuten vanzelf af. :P

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-06 23:59

nyy

158 euro via Amazon.de.
Apple AirPods mit Ladecase (Neuestes Modell) https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_api_i_FHpgDb4F5RHGF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 19:32
Gaat het bij jullie gemakkelijk om de AirPods te gebruiken bij beide een iPhone en een MacBook?

Ik ben nog aan het twijfelen over de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lyca schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:20:
Gaat het bij jullie gemakkelijk om de AirPods te gebruiken bij beide een iPhone en een MacBook?

Ik ben nog aan het twijfelen over de aankoop.
Ik gebruik ze met iPad, MacBook, iPhone en Windows laptop. Die laatste is zoals te verwachten degene die het minst vloeiend gaat, maar ook dat werkt eigenlijk prima.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 19:32
fsfikke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:29:
[...]

Ik gebruik ze met iPad, MacBook, iPhone en Windows laptop. Die laatste is zoals te verwachten degene die het minst vloeiend gaat, maar ook dat werkt eigenlijk prima.
Je moet niet re-pairen ofzo met je Apple gear? Zoals iPhone en Macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lyca schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:37:
[...]

Je moet niet re-pairen ofzo met je Apple gear? Zoals iPhone en Macbook?
Moet je elke keer opnieuw pairen als je je mobiel met je auto en dan met je Bluetooth speakertje verbindt?

Gepaired is gepaired, daarna moet ie alleen connecten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar007
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:40
Ik heb zo ook aangeschaft... had ik veel eerder moeten doen! Connecten met iphone of imac gaat als een zonnnetje...En de geluidskwaliteit voor 'oortjes"geweldig.

[ Voor 16% gewijzigd door mar007 op 30-06-2019 23:51 ]

Iphone 11 - Iphone 15Pro - Imac 24inch M1-8-256- MacBook pro M1- Ipad Air - Apple watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Misschien ben ik nu een beetje bleu, maar kunnen deze ook met mijn HP laptop & Samsung A5 2017 smartphone samenwerken? 8)7

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Vliegenier04 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:18:
Misschien ben ik nu een beetje bleu, maar kunnen deze ook met mijn HP laptop & Samsung A5 2017 smartphone samenwerken? 8)7
Ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Mijn AirPods 2 hebben de geest gegeven terwijl die van mijn vriendin welke tot 2 maal toe in de wasmachine hebben gezeten nog prima werken.

Case is nog prima, beide AirPods gaan echter niet meer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
BlazeMuis schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:01:
Mijn AirPods 2 hebben de geest gegeven terwijl die van mijn vriendin welke tot 2 maal toe in de wasmachine hebben gezeten nog prima werken.

Case is nog prima, beide AirPods gaan echter niet meer aan..
vaag, probeer ze anders eens in charging case van je vriendin te laden? Ook al geprobeerd om in de bluetooth list op iPhone de airpods te kiezen?

[ Voor 8% gewijzigd door Menesis op 10-08-2019 16:20 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07 21:02

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik ben ook op zoek naar nieuwe oordoppen en daarbij kijken ik naar airpods, heeft iemand enig idee wanneer we de airpods 3 kunnen verwachten ? Ik lees einde 2019- begin 2020. Is er nog een Apple event voor het eind van het jaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rg-mohwa schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:33:
Is er nog een Apple event voor het eind van het jaar ?
Tenzij ze geen nieuwe iPhone's gaan aankondigen wel ja. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07 21:02

rg-mohwa

Phoe Hé

WhatsappHack schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:48:
[...]

Tenzij ze geen nieuwe iPhone's gaan aankondigen wel ja. :P
een googletje verder leert mij dat dit een event in september is ? dan kijk ik nog even het dat event aan en dan hoop ik op de airpods 3 of anders toch de 2 maar bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@rg-mohwa Idd meestal rond die tijd :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Ik heb iets vreemds: Ik wilde zojuist mijn AirPods koppelen met mijn Macbook(Late 2012) Als ik de oortjes in de houder heb zitten dan koppelen ze direct, zodra ik de oortjes uit de houder haal, dan wordt meteen de verbinding verbroken. Iemand meer dit probleem? De Macbook heb ik vanmiddag 2dehands overgenomen en hier draai ik MacOS Sierra op. Sierra zou geen probleem moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374815

Sinds vanochtend wil mijn rechter AirPods (tweede generatie) niet meer verbinden met mijn iPhone X. Vrijdagmiddag heb ik de AirPods voor het laatste gebruikt en maandagochtend uit mijn tas gehaald, de case en de pods waren leeg waardoor ik ze eerst volledig heb opgeladen. Tot mijn verbazing verbindt enkel mijn Linker AirPod nog.

Wat heb ik gedaan:
- volledig opladen
- case schoongemaakt (contactpunten)
- AirPods middels een andere case proberen te verbinden (tevergeefs)
- Poging om te resetten, dat wil echter niet (ontkoppelen en 15 sec. knop indrukken totdat deze Oranje knippert). Het oranje knopje komt niet te voorschijn, ook niet na 30+ seconden;
- ontkoppelen, opnieuw koppelen etc.

Het rare is dat wanneer de 'verkeerde' AirPod er in zit, de oplaadcase een groen knippert lichtje geeft. Wanneer enkel de goede AirPod er in zit brandt hij continue groen.

Kan iemand mij verder helpen om mijn AirPod te laten verbinden, te resetten of mij vertellen wat een groen knippert lichtje betekent?
Mijn iPhone X draait overigens op 12.4.

Mij uitgebreide zoekactie (in de baas zijn tijd) heeft nog weinig op geleverd

Nu ben ik al even langs de Amac gelopen (waar ik ze vandaan heb), echter die kwamen niet verder dan een zoekopdracht op google die ik zelf ook al geprobeerd had. Zij kunnen hem opsturen maar dan ben ik ze 2 weken kwijt, laat ik dan echter net op vakantie zijn.

Jullie zijn mijn laatste hoop ! Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 15:10
Anoniem: 374815 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:22:
Sinds vanochtend wil mijn rechter AirPods (tweede generatie) niet meer verbinden met mijn iPhone X. Vrijdagmiddag heb ik de AirPods voor het laatste gebruikt en maandagochtend uit mijn tas gehaald, de case en de pods waren leeg waardoor ik ze eerst volledig heb opgeladen. Tot mijn verbazing verbindt enkel mijn Linker AirPod nog.

Wat heb ik gedaan:
- volledig opladen
- case schoongemaakt (contactpunten)
- AirPods middels een andere case proberen te verbinden (tevergeefs)
- Poging om te resetten, dat wil echter niet (ontkoppelen en 15 sec. knop indrukken totdat deze Oranje knippert). Het oranje knopje komt niet te voorschijn, ook niet na 30+ seconden;
- ontkoppelen, opnieuw koppelen etc.

Het rare is dat wanneer de 'verkeerde' AirPod er in zit, de oplaadcase een groen knippert lichtje geeft. Wanneer enkel de goede AirPod er in zit brandt hij continue groen.

Kan iemand mij verder helpen om mijn AirPod te laten verbinden, te resetten of mij vertellen wat een groen knippert lichtje betekent?
Mijn iPhone X draait overigens op 12.4.

Mij uitgebreide zoekactie (in de baas zijn tijd) heeft nog weinig op geleverd

Nu ben ik al even langs de Amac gelopen (waar ik ze vandaan heb), echter die kwamen niet verder dan een zoekopdracht op google die ik zelf ook al geprobeerd had. Zij kunnen hem opsturen maar dan ben ik ze 2 weken kwijt, laat ik dan echter net op vakantie zijn.

Jullie zijn mijn laatste hoop ! Anyone?
Waarom niet gelijk een afspraak maken bij de Genius Bar in Den Haag of (volgens mij) Amsterdam? Als het een hardwarematige defect is krijg je gelijk een nieuwe. Tenminste... bij iPhones is dat wel het geval.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Hierbij nog eenmaal een overzicht van de meest actuele verwachtingen omtrent de AirPods:

• Apple is working on new AirPods that are likely to be more expensive than the current $159 model. New features will include water resistance and noise cancellation with a launch planned by next year. Apple introduced a new version of the entry-level AirPods in March with hands-free Siri support and longer battery life.

Bronvermelding

Anoniem: 374815

Knamix schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Waarom niet gelijk een afspraak maken bij de Genius Bar in Den Haag of (volgens mij) Amsterdam? Als het een hardwarematige defect is krijg je gelijk een nieuwe. Tenminste... bij iPhones is dat wel het geval.
Inmiddels heb ik een vervangend Airpod gekregen van Apple zonder gemaar, nette service dus!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sinds gisteren biedt Apple AppleCare+ aan voor headphones waaronder ook de Airpods.

Kost 39 euro. Had in Italie een setje gekocht voor mijn oudste zoon. Bon helaas kwijt geraakt en contact opgenomen met support. Die vertelden dat ik toch echt een aankoopnota moest overleggen.

Een uur later teruggebeld door een nummer uit Dublin en gesproken met een Vlaams sprekende vrouw. Verteld dat ik alleen een afschrift kon laten zien van mijn Visa Card waarop 179e was afgeschreven bij de MediaWorld in Verona op 12 augustus. Hoefde die niet eens door te mailen. Ze ging het regelen.

Na telefonisch akkoord te zijn gegaan met de voorwaarden, had ik 5 minuten later een mail met betalings link in de mailbox. Betaald en nu zijn de airpods dus voorzien van AppleCare+. Wellicht overbodig met 2 jaar standaard garantie hier in de EU, maar better safe than sorry.

https://www.apple.com/nl/support/products/headphones/

XBL: MRE Inc

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-07 08:59
Hi!

Ik was dus vorige week in New York en ik dacht laat ik ook een setje AirPods meenemen. Op de terugreis heb ik ze meteen kunnen gebruiken en de eerste indruk was zeer positief. Het geluid is goed en ondanks dat ik soms lastige oren heb, bleven ze zitten.
+ goed geluid

Echter ben ik er na een paar dagen heel anders tegen aan gaan kijken. Ik heb thuis meerdere Apple apparaten liggen en ik merkte gelijk al dat het switchen tussen de verschillende apparaten niet heel gebruiksvriendelijk is. Daarnaast moet je het doosje open doen om op een apparaat de batterij status te checken. Ik wilde vanmiddag met de trein ergens heen en pakte mijn AirPods. Nu was ik al onderweg en kwam ik er achter dat het doosje leeg was terwijl ik zeker weet dat de oortjes vol waren, hierdoor kon ik ze niet gebruiken. Daarnaast tijdens het laden brand er geen indicatie lampje op het doosje waardoor je kan kijken of die vol is. Daarnaast loopt het doosje snel leeg. Kortom ik ben er toch niet heel te vrede over en ten opzichte van alle andere Apple producten vindt ik deze onder doen aan de kwaliteit.

Kan ik deze AirPods gewoon in Nederland terug brengen?

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 22:31
Maart1992 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:28:
Hi!

Ik was dus vorige week in New York en ik dacht laat ik ook een setje AirPods meenemen. Op de terugreis heb ik ze meteen kunnen gebruiken en de eerste indruk was zeer positief. Het geluid is goed en ondanks dat ik soms lastige oren heb, bleven ze zitten.
+ goed geluid

Echter ben ik er na een paar dagen heel anders tegen aan gaan kijken. Ik heb thuis meerdere Apple apparaten liggen en ik merkte gelijk al dat het switchen tussen de verschillende apparaten niet heel gebruiksvriendelijk is. Daarnaast moet je het doosje open doen om op een apparaat de batterij status te checken. Ik wilde vanmiddag met de trein ergens heen en pakte mijn AirPods. Nu was ik al onderweg en kwam ik er achter dat het doosje leeg was terwijl ik zeker weet dat de oortjes vol waren, hierdoor kon ik ze niet gebruiken. Daarnaast tijdens het laden brand er geen indicatie lampje op het doosje waardoor je kan kijken of die vol is. Daarnaast loopt het doosje snel leeg. Kortom ik ben er toch niet heel te vrede over en ten opzichte van alle andere Apple producten vindt ik deze onder doen aan de kwaliteit.

Kan ik deze AirPods gewoon in Nederland terug brengen?
Nee, je kan ze niet in een ander land terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Wat ik WEL heel erg hoop: de U1 chip ook ingebouwd in nieuwe airpodcase+airpods... (dus dat die een beetje de Apple Tiles functionaliteit krijgt)

De echte Airpods specs:
luistertijd 5 uur
bellen 3 uur
uitzoeken waar de airpodcase gevallen is: 2uur.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-07 21:29
Meer mensen hier last van audio lag sinds kort? Met Youtube op mijn Mac heb ik opeens een korte lag, is echt maar minimaal, maar deze was voorheen 1 op 1 met de video. Is vooral niet zo prettig bij het kijken van pratende mensen.

edit; aan de hand van een video/audio sync test video kom ik uit op 20ms delay.

edit; nvm, reset van de Airpods heeft geholpen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Alexknl op 29-09-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mogelijk eind deze maand worden de nieuwe AirPods Pro released.

De verwachte verkoopprijs van deze nieuwe AirPods Pro is $250, dat zal zo'n €289/€299 voor ons gaan worden vermoed ik.
Dan heb je wel noise canceling ;)

https://9to5mac.com/2019/10/18/airpods-pro-price-rumor/

Opmerkelijk dat Apple achter steeds meer producten het woordje ''Pro'' plakt, waarschijnlijk rechtvaardigt dat dan de prijs :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1266920

Hoi,

Ik heb gister mijn AirPods generatie 2 binnen gekregen en probeer ze op mijn android telefoon (Xiaomi Mi A2 Lite) te verbinden. Het connecten lukt prima, maar het geluid is heel slecht. Het geluid stottert continu en het volume doet ook gek. Soms kan ik maar de helft van het maximale volume gebruiken en hoor ik soms meer links dan rechts.

Op mijn laptop doen ze het echter wel goed. Altans, ze stotteren niet, maar ik hoor het geluid pas echt hard op zo'n 60%. Niet echt een probleem want ik kan prima muziek luisteren. Ik snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen op mijn telefoon.

Heb al veel geprobeerd zoals terug naar fabrieksinstellingen op mijn telefoon en de AirPod, telefoon in veilige stand, heel vaak opnieuw verbinden en klooien met de bluetooth setting in de developer settings op mijn telefoon. Op een iPhone doen ze het wel gewoon normaal net zoals op mijn laptop.

Heeft iemand hier verstand van en kan mij helpen mijn AirPods wel normaal te kunnen laten functioneren op mijn Xiaomi Mi A2 Lite?

Alvast Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Anoniem: 1266920 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:01:
Hoi,

Ik heb gister mijn AirPods generatie 2 binnen gekregen en probeer ze op mijn android telefoon (Xiaomi Mi A2 Lite) te verbinden. Het connecten lukt prima, maar het geluid is heel slecht. Het geluid stottert continu en het volume doet ook gek. Soms kan ik maar de helft van het maximale volume gebruiken en hoor ik soms meer links dan rechts.

Op mijn laptop doen ze het echter wel goed. Altans, ze stotteren niet, maar ik hoor het geluid pas echt hard op zo'n 60%. Niet echt een probleem want ik kan prima muziek luisteren. Ik snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen op mijn telefoon.

Heb al veel geprobeerd zoals terug naar fabrieksinstellingen op mijn telefoon en de AirPod, telefoon in veilige stand, heel vaak opnieuw verbinden en klooien met de bluetooth setting in de developer settings op mijn telefoon. Op een iPhone doen ze het wel gewoon normaal net zoals op mijn laptop.

Heeft iemand hier verstand van en kan mij helpen mijn AirPods wel normaal te kunnen laten functioneren op mijn Xiaomi Mi A2 Lite?

Alvast Bedankt,
Ik geloof dat alleen airpods met apple producten goed & juist werken..

Kan het ook mis hebben hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Anoniem: 1266920 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:01:
Hoi,

Alvast Bedankt,
De blue tooth op je telefoon is verouderd. 😏

Je Xiaomi werkt nog met versie 4.2. 😧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Haga

Maar iPhone 5s van mijn zusje gebruikt bluetooth 4 maar werkte prima met de AirPods
https://www.iphoned.nl/iphone-5s/specs/

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 1266920 op 21-10-2019 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Anoniem: 1266920 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:23:
@Haga

Maar iPhone 5s van mijn zusje gebruikt bluetooth 4 maar werkte prima met de AirPods
https://www.iphoned.nl/iphone-5s/specs/
De oplossing staat in je eigen post: Apple werkt prima met Apple 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ligt aan android 9 Pie. Blijken veel bluetooth problemen te zijn sinds de update. Op android 8.1 doen ze het namelijk perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 1266920 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:40:
Het ligt aan android 9 Pie. Blijken veel bluetooth problemen te zijn sinds de update. Op android 8.1 doen ze het namelijk perfect
Heb met mijn Galaxy Note 10 nergens last van, werkt perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-06 09:48
Door de komst van de Airpods pro staan er veel tweedehands Airpods tekoop.
Ik heb altijd sennheiser koptelefoons gebruikt voornamelijk voor op mijn werk en op de fiets.
Nu krijg ik een andere baan waarbij ik niet meer muziek kan luisteren tijdens het werk en daarom wil ik airpods gaan proberen.

Nu vraag ik mij af wat slim is, zal ik gewoon Airpods op V&A kopen om de kijken of het bevalt of is de accu dan al teveel terug gelopen?
Meer dan 1 uur per sessie, 4 uur dag muziek luisteren hoeft hij niet te halen.

De reden dat ik graag eerst graag goedkoop begin is omdat ik als het bevalt toch de Pro's wil halen ivm de geluidskwaliteit.

Wat is jullie advies? Gewoon nieuw kopen of toch eerst tweedehands proberen of het bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 10-07 19:49
Zspirit schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:23:
Door de komst van de Airpods pro staan er veel tweedehands Airpods tekoop.
Ik heb altijd sennheiser koptelefoons gebruikt voornamelijk voor op mijn werk en op de fiets.
Nu krijg ik een andere baan waarbij ik niet meer muziek kan luisteren tijdens het werk en daarom wil ik airpods gaan proberen.

Nu vraag ik mij af wat slim is, zal ik gewoon Airpods op V&A kopen om de kijken of het bevalt of is de accu dan al teveel terug gelopen?
Meer dan 1 uur per sessie, 4 uur dag muziek luisteren hoeft hij niet te halen.

De reden dat ik graag eerst graag goedkoop begin is omdat ik als het bevalt toch de Pro's wil halen ivm de geluidskwaliteit.

Wat is jullie advies? Gewoon nieuw kopen of toch eerst tweedehands proberen of het bevalt?
Een uur zal je nog wel redden (ook met de eerste AirPods 1st gen denk ik nog wel). Je kan ook bij Apple zelf de AirPods bestellen en terugsturen als ze toch niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Fuwor schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Een uur zal je nog wel redden (ook met de eerste AirPods 1st gen denk ik nog wel). Je kan ook bij Apple zelf de AirPods bestellen en terugsturen als ze toch niet bevallen.
Bedankt voor de info. Ga ik even wat rond lezen hier over de verschillen tussen gen 1 en 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 10-07 19:49
Zspirit schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Bedankt voor de info. Ga ik even wat rond lezen hier over de verschillen tussen gen 1 en 2.
Even ter referentie: mijn AirPods 1 van december 2016 gaan nu met ±8/9% achteruit per 10 minuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Fuwor schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:30:
[...]

Even ter referentie: mijn AirPods 1 van december 2016 gaan nu met ±8/9% achteruit per 10 minuten. ;)
Ah rond de 100 min dus, dat is prima voor nu.
Bedankt voor de info dan ga ik gewoon voor goedkoop denk ik.
Wel eerst even goed schoonmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 22:07
De mijne, ook van december 2016 gaan soms nog maar krap een uur mee en soms 2 uur. Ook een beetje afhankelijk van de buitentemperatuur. Ik heb sinds een paar maanden de Powerbeats Pro, die mij best wel goed bevallen, maar zit toch na te denken over de AirPods pro.....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Ik ben cheap gegaan en heb zojuist voor 75 euro first gen airpods opgehaald.
Nu even kijken hoelang de oortjes meegaan zonder te laden.
Als dit bevalt ga ik ook de Pro's halen, wel even de kat uit de boomkijken hoe de accu is.
Voor 270 euro wil ik er eigenlijk wel langer dan 3 jaar mee doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Zspirit schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:06:
Ik ben cheap gegaan en heb zojuist voor 75 euro first gen airpods opgehaald.
Nu even kijken hoelang de oortjes meegaan zonder te laden.
Als dit bevalt ga ik ook de Pro's halen, wel even de kat uit de boomkijken hoe de accu is.
Voor 270 euro wil ik er eigenlijk wel langer dan 3 jaar mee doen.
Alleen die pro's zijn totaal anders dan de airpods kwa feeling , en hoe ze in je oor zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Nick25 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:08:
[...]

Alleen die pro's zijn totaal anders dan de airpods kwa feeling , en hoe ze in je oor zitten...
Ik las het ja, first thing first.
Voor mij is het nog een flink bedrag 270,- mijn sennheiser was 170,- daar heb ik 4 jaar mee gedaan en werkt nog prima. Airpods lijken door de accu toch een sneller slijtend product te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Nick25 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:08:
[...]

jup!

zoals ik zonet al in het AirPods Pro topic aangaf; de pasvorm en het gevoel van de dopjes van de Pro zijn voor mij TOTAAL anders dan de de reguliere AirPods.

Vorige AirPods zaten voor mij als gegoten; nooit last van gehad en ook niet tijdens langdurig gebruik.
Bij deze Pro ervaar ik toch een soort van jeuk (ben nog aan het pielen met de 3 soorten dopjes), na bijv een half uurtje gebruik.

Hopelijk/wellicht slechts een tijdelijke gewennings-periode ;)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 31-10-2019 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Zspirit schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Ik las het ja, fist thing first.
Voor mij is het no een flink bedrag 270,- mijn sennheiser was 170 daar heb ik 4 jaar mee gedaan en werkt nog prima. Airpods lijken door de accu toch een sneller slijtend product te zijn.
Lekker bij je airpods die je nu hebt :) persoonlijk hou ik niet van die plastic nipjes.
Dus ik ga gewoon fijn verder met me airpods...

Mijn vrouw heeft nu half jaar replica airpods (via alie) blijven bizar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

jup!

zoals ik zonet al in het AirPods Pro topic aangaf; de pasvorm en het gevoel van de dopjes van de Pro zijn voor mij TOTAAL anders dan de de reguliere AirPods.

Vorige AirPods zaten voor mij als gegoten; nooit last van gehad en ook niet tijdens langdurig gebruik.
Bij deze Pro ervaar ik toch een soort van jeuk (ben nog aan het pielen met de 3 soorten dopjes), na bijv een half uurtje gebruik.

Hopelijk/wellicht slechts een tijdelijke gewennings-periode ;)
Ik hoop het maar ben totaal geen fan dopjes en jeuk in me oren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hoi,

Sinds gisteren veranderd de naam telkens van mijn AirPods (2019). Als ik de naam verander, muziek luister en ze terugstop in de case blijft het hetzelfde, maar als ik ze er terug uit haal heten ze ‘Airpods van trijntje’. Iemand enig idee hoe dit komt?

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
WahyuSchmidt schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:32:
Hoi,

Sinds gisteren veranderd de naam telkens van mijn AirPods (2019). Als ik de naam verander, muziek luister en ze terugstop in de case blijft het hetzelfde, maar als ik ze er terug uit haal heten ze ‘Airpods van trijntje’. Iemand enig idee hoe dit komt?
Heb je ze al eens gerest met de oortjes in de case?
https://support.apple.com/nl-nl/HT209463
voor de pro: https://support.apple.com/en-us/HT209463

[ Voor 5% gewijzigd door Zspirit op 01-11-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Laatst online: 09-06 15:10
Zojuist gedaan, helaas blijft het hetzelfde. Zal volgende week eens bij de Apple store vragen.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Laatst online: 14-06 20:03

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik heb vandaag een iPhone XR kunnen scoren voor €325 en m’n AirPods 2019 ermee verbonden. Toen ik ze weer verbond met mijn OnePlus 7 Pro was het volume opeens 50/60% zachter.

Het komt volgens mij door de nieuwe firmware 2a364... waarschijnlijk zijn ze automatisch ge-update toen ik ze met de XR verbonden had...

Is toch jammer :/ ben nu geforceerd bijna om een iPhone te gebruiken voor muziek...

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods 2019. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid