Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:50
Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4662/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/aos/published/images/a/ir/air/pod/air-pod-pdp-201609?wid=980&hei=490&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1472574678324

Draadloos. Moeiteloos. Weergaloos.

AirPods gebruik je op een heel andere manier dan een reguliere koptelefoon. Je AirPods gaan aan zodra je ze uit de oplaadcase haalt en maken automatisch verbinding met je iPhone, Apple Watch, iPad of Mac.(1) Zodra je ze in doet, heb je geluid. En doe je ze weer uit, dan gaat het op pauze. Wil je het volume regelen, een ander nummer horen, iemand bellen of de weg vragen, dan hoef je alleen maar dubbel te tikken om Siri te activeren.

AirPods worden aangestuurd door de speciaal ontwikkelde Apple W1‑chip en detecteren door middel van optische sensoren en een versnellingsmeter wanneer ze in je oren zitten. Of je nu één of beide AirPods gebruikt, de W1‑chip stuurt automatisch het geluid door en schakelt de microfoon in. En als je aan het bellen bent of tegen Siri praat, zorgt een extra versnellingsmeter samen met straalvormende microfoons dat het achtergrondgeluid wordt weggefilterd, zodat je stem beter hoorbaar is. Doordat de W1‑chip zo efficiënt is, kun je AirPods maar liefst 5 uur gebruiken zonder te hoeven opladen. En met de draadloze oplaadcase kun je je AirPods meerdere keren extra opladen voor in totaal 24 uur batterijduur. Opladen gaat heel snel. Een kwartiertje in de case is goed voor 3 uur gebruik.

[ Voor 23% gewijzigd door Redondo1982 op 21-12-2016 19:55 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe werkt dat verbinden met een Macbook nou precies, ik krijg het niet voor elkaar namelijk.
Er verschijnt geen popup op mijn Macbook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 22:04
Donstil schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:56:
Hoe werkt dat verbinden met een Macbook nou precies, ik krijg het niet voor elkaar namelijk.
Knopje op het doosje indrukken leek bij mij te werken. Echter krijg ik hem op de iMac niet gekoppeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:03

swv

Donstil schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:08:
[...]

Ja dat is € 19,95 welke je weer van de € 179,- kunt aftrekken :P
Was ik net een reactie aan het typen in het andere topic... Dus ik verhuis 'm hier heen.

Nou inderdaad. 'Helaas' gaan lightningkabels bij mij nooit kapot dus ik haal er weinig voordeel uit ;) Ik heb nog even serieus geteld en ik heb inmiddels 10 lightningkabels.

Bij mij gaat het stopzetten en verder afspelen van muziek ook niet helemaal lekker, en dan heb ik het over wanneer ik verbonden ben met mijn iPhone, want MacBook heb ik nog niet geprobeerd. Wat mij betreft komen er nog instellingen bij die regelen wat er moet gebeuren met bijvoorbeeld muziek bij één oortje, één oortje uit, beide in en beide uit. Ik wil bijvoorbeeld niet dat de muziek pauzeert als ik een oortje uitdoe, maar alleen als ik twee oortjes uitdoe. Dubbeltap lost het nu op voor mij dus dat is top. Het is nu meer een kwestie van wennen en ontdekken ;)

Daarnaast had ik ook even wat gehaper in de verbinding toen ik van de keuken naar de schuur liep. Hemelsbreed een klein stukkie en in huis gaat het ook goed, maar buiten dus toch niet helemaal. Zelf denk ik dat dit wellicht komt door de regen. Ik lees namelijk ook van een enkeling dat er een hapering optreed wanneer de iPhone in een jas of broekzak zit en dan vraag ik mij af of vocht op de jas dan het signaal kan verstoren. Bluetooth blijft nou eenmaal een techniek waar een zwak signaaltje bijhoort.

Het zijn zo even wat dingetjes die mij zijn opgevallen. Verder luister ik nu al een tijdje in alle vrijheid wat muziek en dat gaat gewoon prima :) Ik ben dan ook gewoon tevreden hoe het nu werkt.
Rub147 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:57:
[...]

Knopje op het doosje indrukken leek bij mij te werken. Echter krijg ik hem op de iMac niet gekoppeld...
Dat knopje is toch bedoeld om in principe handmatig te kunnen verbinden met niet Apple devices? Misschien dat het daarom niet werkt op jouw iMac. Dan is het geen 'iCloudkoppeling' maar een standaard bluetoothverbinding zonder de voordelen van de W1 chip? Ik weet niet precies hoe het zit en hoe ik het uit moet leggen hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door swv op 21-12-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 22:04
Volgens mij is dat knopje inderdaad voor niet-Apple of niet iCloud gekoppelde apparaten. Maar alles zit bij mij op hetzelfde iCloud adres, maar geen enkel apparaat pakte de Airpods zonder geklooi. Op iPhone 7 werkt het soepel (idd door de W1), maar verder werkt het net zo k*t als Bluetooth ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Een pop-up verschijnt alleen op iOS volgens mij. Wanneer jij de AirPods hebt gekoppeld aan jouw iPhone, dan verschijnt deze automatisch op al je andere apparaten. Maar dat wist je natuurlijk al. Dit betekent dat je op de Mac op het luidspreker icoon klikt, AirPods selecteert en je hebt geluid als het goed is. Er komt dus geen pop-up bij kijken als je de case openklapt. Let wel dat meen ik gelezen te hebben.

Hier nog een support artikel voor als jullie ook willen weten wat je moet doen bij koppelen en verwijderen van de AirPods enzo https://support.apple.com/nl-nl/HT207010

Ik weet dus niet of het verstandiger is om de eerste keer te koppelen met een iOS device of met een Mac, en of het dan goed wordt doorgegeven via iCloud. Lijkt mij niet een issue maarja...

Edit: Ik schakel nu probleemloos tussen mijn Mac en iPhone wanneer ik handmatig de AirPods selecteer. Vergelijk het met Airplay ;) Verbinden kost wel een paar seconden.

[ Voor 7% gewijzigd door swv op 21-12-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 14:14
Hij verschijnt inderdaad gewoon op je Macbook (en ook iPad) na 1x koppelen met je iPhone, hierna kan je wisselen via of je audio output settings of gewoon in iTunes op het output icoontje klikken (waar je ook airplay kiest zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Fijn om hier wat uitgebreidere en eerlijkere reviews te lezen dan op al die neppe blog reviews.

Dingen waar ik benieuwd naar ben: Hoe goed blijven de oordoppen zitten tijdens sporten? Hoe goed blijven de oordoppen zitten tijdens een fietstocht door guur weer?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:15:
[...]

Een pop-up verschijnt alleen op iOS volgens mij. Wanneer jij de AirPods hebt gekoppeld aan jouw iPhone, dan verschijnt deze automatisch op al je andere apparaten. Maar dat wist je natuurlijk al. Dit betekent dat je op de Mac op het luidspreker icoon klikt, AirPods selecteert en je hebt geluid als het goed is. Er komt dus geen pop-up bij kijken als je de case openklapt. Let wel dat meen ik gelezen te hebben.

Hier nog een support artikel voor als jullie ook willen weten wat je moet doen bij koppelen en verwijderen van de AirPods enzo https://support.apple.com/nl-nl/HT207010

Ik weet dus niet of het verstandiger is om de eerste keer te koppelen met een iOS device of met een Mac, en of het dan goed wordt doorgegeven via iCloud. Lijkt mij niet een issue maarja...

Edit: Ik schakel nu probleemloos tussen mijn Mac en iPhone wanneer ik handmatig de AirPods selecteer. Vergelijk het met Airplay ;) Verbinden kost wel een paar seconden.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/9hpaut.png
Ik dacht namelijk dat de dopjes slim waren en dat er gekeken werd naar welk apparaat er op dat moment geluid afspeelde.

Geeft verder niet dit werkt ook prima en ik ga ze toch 95% van de tijd op mijn iPhone gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Hoe "hard" moet je tikken om een nummer te skippen?
Werkt dat nog een beetje? Of is in de praktijk je Apple Watch gebruiken handiger (als je telefoon in de zak hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
In de taakbalk op het bluetooth icoontje tikken en daar staan de AirPods tussen. Dan op verbind klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
SirLenncelot schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:40:
Fijn om hier wat uitgebreidere en eerlijkere reviews te lezen dan op al die neppe blog reviews.

Dingen waar ik benieuwd naar ben: Hoe goed blijven de oordoppen zitten tijdens sporten? Hoe goed blijven de oordoppen zitten tijdens een fietstocht door guur weer?
Vandaag 8,5 km mee hardgelopen en ik had eartips gekocht die je om de AirPods kan schuiven. Zonder de eertips blijven ze al goed zitten. Maar met die eartips vallen ze zeker niet uit. Goede ervaring gehad dus met hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:44:
[...]

[afbeelding]
Ik dacht namelijk dat de dopjes slim waren en dat er gekeken werd naar welk apparaat er op dat moment geluid afspeelde.

Geeft verder niet dit werkt ook prima en ik ga ze toch 95% van de tijd op mijn iPhone gebruiken.
Ik begrijp nu pas wat je bedoelt. Had een mooie functie kunnen zijn idd. Zo is het voorbeeld al aangehaald dat het mooi zou zijn als je al luisterend op je Mac, met je AirPods een gesprek van je iPhone kunt aannemen. Wat mij betreft zou zo'n handoff achtige feature nog wel mogelijk moeten zijn. En dan met een vergelijkbare pop-up ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05 19:55
matthijst schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:20:
Hoe "hard" moet je tikken om een nummer te skippen?
Werkt dat nog een beetje? Of is in de praktijk je Apple Watch gebruiken handiger (als je telefoon in de zak hebt).
Nummer skippen kan helaas niet. Enkel Siri of Play/Pause met dubbele tap. Voor tracks en volume dus helaas de Watch gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-05 08:44

BCGraaf

BC

sww89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:45:
[...]

Ik begrijp nu pas wat je bedoelt. Had een mooie functie kunnen zijn idd. Zo is het voorbeeld al aangehaald dat het mooi zou zijn als je al luisterend op je Mac, met je AirPods een gesprek van je iPhone kunt aannemen. Wat mij betreft zou zo'n handoff achtige feature nog wel mogelijk moeten zijn. En dan met een vergelijkbare pop-up ja :)
Die functie is er al op je mac. Als ik gebeld word kan ik op mijn MacBook pro het gesprek aannemen. Als er dan een headset (of airpods) verbonden is met de mac dan kan je daar mee bellen.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

BCGraaf schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:20:
[...]

Die functie is er al op je mac. Als ik gebeld word kan ik op mijn MacBook pro het gesprek aannemen. Als er dan een headset (of airpods) verbonden is met de mac dan kan je daar mee bellen.
Dat klopt, maar ik heb dat weer uitgezet. Ik had op een gegeven moment dat vijf apparaten afgingen wanneer ik werd gebeld. Dus tegenwoordig houd ik het alleen bij sms berichten welke ik laat doorsturen naar iPad en Mac. Handig voor verificatiecodes enzo. Daarnaast is het trouwens omslachtig om een gesprek van de iPhone door te sturen naar de Mac, welke vervolgens het geluid weer doorstuurt naar de AirPods. Dat zou ook rechtstreeks en automatisch moeten kunnen toch? Al is het maar vanwege de latency. Tevens heb je toch (een) Wi-Fi(netwerk) voor nodig voor bellen met iPads en Macs?

Ik heb er nog even nagedacht en misschien is het maar goed ook dat de AirPods niet automatisch gaan schakelen tussen devices. Volgens mij geeft dat teveel ergernis omdat het opzetten van de bluetooth verbinding nou eenmaal lang duurt. Dan zouden eigenlijk alle Apple devices van W1 achtige chips moeten worden voorzien lijkt mij? Ik vind dat als je gebeld wordt de iPhone automatisch de AirPods moet kunnen inschakelen, maar als je besluit een (youtube) filmpje te kijken (of er is een reclame met geluid en dan is het ongewenst) dan moet je maar bewust schakelen.

Wel zou het tof zijn als de Mac middels handoff weet dat de AirPods in je oor zitten, en er een berichtje in de rechtbovenhoek verschijnt die voorstelt de AirPods in te schakelen wanneer je een geluidselement activeert of afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 09:30
duchaantje schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:36:
[...]

Vandaag 8,5 km mee hardgelopen en ik had eartips gekocht die je om de AirPods kan schuiven. Zonder de eertips blijven ze al goed zitten. Maar met die eartips vallen ze zeker niet uit. Goede ervaring gehad dus met hardlopen.
Welke eartips heb je gekocht?
En werken de sensoren nog en passen ze in de case met die eartips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb dubbeltap inmiddels aangepast naar Stop/Play. Dat werkt voor mij een stuk fijner dan in Siri komen continu.

Al heb ik nog wel het gevoel dat ik keihard tegen mijn oor moet slaan :p

• duchaantje
smoken schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:55:
[...]

Welke eartips heb je gekocht?
En werken de sensoren nog en passen ze in de case met die eartips?
http://www.ebay.nl/itm/Ea...e4d7d5:g:0XYAAOSwnbZYHQFN

Zie deze link op eBay. De oordetectie waardoor de muziek stopt als je ze uit je oor haalt werkt dan niet maar dat is niet zo erg tijdens het lopen. Ze passen uiteraard ook niet in de case, maar dat is ook niet erg want je gebruikt ze alleen tijdens het sporten. Je schuift ze er heel makkelijk op en af, kost geen enkele moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:26
Ik zal ook even mijn ervaringen delen na twee dagen gebruik:

De Airpods zitten super goed in mijn oren, ik voel ze niet en kan er uren en uren mee in rond lopen.
Het is super makkelijk om even 1 oortje uit te doen, de podcast of muziek stopt, je kan afrekenen of een gesprek voeren en daarna je oortje weer in doen en de muziek speelt meteen verder. Zo simpel.
De Airpods case is echt geniaal, lekker klein en rond, past makkelijk in je zak en zorgt ervoor dat je je oordoppen altijd snel in het doosje doet, met als voordeel dat je altijd opgeladen oordoppen hebt.
Overigens lijkt de accuduur so far heel erg goed. Ik heb uren en uren naar podcasts geluisterd en nog geen lege oordoppen gehad. Ik zou alleen een notification op iPhone handig vinden als de case onder de 20% accu komt.
Ik heb de dubbel tap functie omgezet naar play/pause, Siri gebruik ik op mijn Apple Watch, dan kan ik wat beter zien wat er gebeurd en of ze me begrepen heeft. Ook heb ik gemerkt dat als ik Siri oproep via de Airpods en een vraag stel, dat de muziek niet automatisch weer begint met spelen na het antwoord.
Ik vind het 'tappen' op een oortje redelijk onbetrouwbaar so far, moet echt de goede plek vinden lijkt het, en ik heb al 2 keer gehad dat door een specifieke hoofd draai de Airpods denken dat ik tap. Vreemd. Dat algoritme kan beter lijkt me.
Range: WOW, ik heb flink wat Bluetooth headphones gebruikt in de afgelopen jaren, maar geen enkele haalt het ook maar half bij de range van Airpods. Ik kan voor het eerst mijn iPhone anywhere in mijn appartement laten liggen en rondlopen en luisteren zonder onderbrekingen. En toen ik naar buiten liep om de vuilnis weg te gooien viel de verbinding weg, en toen ik terug liep speelde de podcast direct weer door, geen hapering en trage bluetooth verbindingsgezeur.
Switchen tussen iPhone, Apple Watch en MacBook is ook super simpel. Alleen kan het soms nog wel een seconde of 2 duren.
Ik werd gebeld toen ik een podcast luisterde, op mijn Apple Watch verscheen een Airpods symbooltje waar normaal gesproken het groene 'opnemen' symbooltje zit en ik kon gewoon het gesprek voeren met de Airpods in. Top kwaliteit.
Geluids kwaliteit: Echt wel een stukje beter dan de normale Airpods! Meer bas, meer diepte.

Al met al: ik ben groot fan, zo simpel, zo prettig en zo makkelijk in gebruik. 👍

• matthijst
Vandaag ook ontvangen.
Leuke dingen en goed geluid :)
Morgen maar eens testen hoe muziek bedienen vanaf Apple watch bevalt.

• Donstil
  • Niet online
Ik heb toch wel een beetje ruzië met die dingen.

Ik krijg de Pop-up en werking op mijn iPad (Mini2) niet voor elkaar. Dingen pairen niet en als ik het doosje open doe terwijl ik mijn iPad gebruik gebeurd er niets. Als ik dan mijn iPhone pak en unlock blijken ze daar weer gekoppeld te zijn.

• swv

swv

Donstil schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:16:
Ik heb toch wel een beetje ruzië met die dingen.

Ik krijg de Pop-up en werking op mijn iPad (Mini2) niet voor elkaar. Dingen pairen niet en als ik het doosje open doe terwijl ik mijn iPad gebruik gebeurd er niets. Als ik dan mijn iPhone pak en unlock blijken ze daar weer gekoppeld te zijn.
Even een hersenspinsel: Ik denk dat je toch andere verwachtingen hebt. Ik heb namelijk het vermoeden dat het pairen van de AirPods met een recente iPhone gaat over nfc. Vandaar dat een pop-up mogelijk is. Maar dat is dan wel iPhone only. Vanwege Apple Pay weet ik dat alleen de iPhone en Apple Watch nfc hebben. De iPad heeft ook een nfc chip volgens mij, maar die is niet aangesloten op een antenne meen ik en wordt puur gebruikt voor online betalen. Pure speculatie hoor!...
Edit: Laat maar. De pop-up zal wel een softwarematige toevoeging op alleen de iPhone zijn. Als ik het bedieningspaneel op de iPad open en ik klap de AirPodcase open, dan verschijnen de AirPods direct.

Ik weet niet wat er gebeurt wanneer mijn iPhone niet in de buurt is, of de AirPods dan automatisch koppelen met mijn Mac of iPad in de buurt. Dus ik zou zeggen om via het bedieningscentrum de AirPods selecteren tussen de andere (Airplay) devices.
Edit: Nu weet ik het wel. Er gebeurt niet veel. Dus bedieningscentrum is waar je het mee moet doen denk ik. Hopelijk bouwt Apple verder aan een betere ervaring ;)

Echter, die AirPods horen bij jouw Apple ID. Dus als die mini 2 van jouw vriendin is, en haar Apple ID staat daar op, dan kan je jouw AirPods niet aan haar iPad koppelen. Nou ja, middels het knopje op de case kan het wel. Maar geen idee wat de consequenties zijn voor de koppeling met jouw Apple ID devices. Gokje van mij van jouw situatie hoor. Dus mocht het niet kloppen, dan heb ik bij deze alsnog een minpunt vermeld van de AirPods ;)

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 22-12-2016 21:09 ]

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:49:
[...]

Even een hersenspinsel: Ik denk dat je toch andere verwachtingen hebt. Ik heb namelijk het vermoeden dat het pairen van de AirPods met een recente iPhone gaat over nfc. Vandaar dat een pop-up mogelijk is. Maar dat is dan wel iPhone only. Vanwege Apple Pay weet ik dat alleen de iPhone en Apple Watch nfc hebben. De iPad heeft ook een nfc chip volgens mij, maar die is niet aangesloten op een antenne meen ik en wordt puur gebruikt voor online betalen. Pure speculatie hoor!...
Edit: Laat maar. De pop-up zal wel een softwarematige toevoeging op alleen de iPhone zijn. Als ik het bedieningspaneel op de iPad open en ik klap de AirPodcase open, dan verschijnen de AirPods direct.

Ik weet niet wat er gebeurt wanneer mijn iPhone niet in de buurt is, of de AirPods dan automatisch koppelen met mijn Mac of iPad in de buurt. Dus ik zou zeggen om via het bedieningscentrum de AirPods selecteren tussen de andere (Airplay) devices.
Edit: Nu weet ik het wel. Er gebeurt niet veel. Dus bedieningscentrum is waar je het mee moet doen denk ik. Hopelijk bouwt Apple verder aan een betere ervaring ;)

Echter, die AirPods horen bij jouw Apple ID. Dus als die mini 2 van jouw vriendin is, en haar Apple ID staat daar op, dan kan je jouw AirPods niet aan haar iPad koppelen. Nou ja, middels het knopje op de case kan het wel. Maar geen idee wat de consequenties zijn voor de koppeling met jouw Apple ID devices. Gokje van mij van jouw situatie hoor. Dus mocht het niet kloppen, dan heb ik bij deze alsnog een minpunt vermeld van de AirPods ;)
Thnx. Duidelijke uitleg.

Ik had helemaal niet gedacht aan dat menu 8)7
Daar staan ze idd. Je moet ze daar kiezen en dan werkt het.

Ik had mezelf dus wat beter in moeten lezen maar ik dacht begrepen te hebben uit de Keynote dat dit allemaal vanzelf zou gaan. Dat ze slim waren (zoals al eerder besproken). Dat zijn ze dus wel maar niet zo slim als ik dacht.

Bedankt :)

• matthijst
Zou wel cool zijn als je nu ala Sonos muziek kan starten op je iPhone en dan op je iPad/Mac een ander nummer kunt selecteren of de playlist kunt bewerken.
Soort Music controls zoals op de Watch dus.

Vanochtend getest of de fiets, geen moment het idee dat ze eruit zouden vallen, maar verschilt per persoon/oor. Geluid is inderdaad beter dan de normale versie (bas).
Enige dat ik mis is de skipknop van de bedrade versie, maar heb nu de Apple Watch zo ingesteld dat de laatst geopende app langer actief blijft. Music open en dan skip je nog vrij eenvoudig naar een volgend nummer.
Normaal doorgaans de telefoon bij de hand, maar als je die in je zak hebt is Apple Watch een oplossing. Wordt die ook nog eens gebruikt voor wat anders dan de tijd/notificaties :9

Wat wel handig zou zijn als ze in de Music App op apple watch een gesture zou komen: draai je pols snel heen en weer en skip naar het volgende nummer :*)

[ Voor 68% gewijzigd door matthijst op 23-12-2016 08:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
You don't have to worry about losing your Airpods :X

Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/aRKRbKQ_700b_v1.jpg
http://9gag.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Zoals beloofd even de ervaringen van mijn kant. Ik luister veel (tech) house en deze doppen zijn hiermee fantastisch in balans. Hoge, midden en lage tonen zijn geweldig, echt zoveel beter dan de EarPods.

Geweldig ook de vrijheid op m'n Macbook, iPhone etc. Geweldige aankoop zo vlak voor het einde van het jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 01:17
Zojuist de AirPods van een tweaker overgenomen. Maar klopt het dat ze helemaal niet werken op de MacBook? Alleen mijn iPhone krijg ik gekoppeld. De MacBook geeft alleen een optie om de AirPods te verwijderen. Kan ook niet van geluid wisselen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:37

Kek

3flix

Hoe is de pasvorm van de Airpods? is dat hetzelfde als de "oude" bedraade earpods? want die passen mij niet echt lekker.. ik gebruik nu al tijden de "in-ears" van Apple, maar draadloos zou toch wel fijn zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ah, ik had toch iets verkeerd gedaan. Nu werkt het helemaal lekker! Wat een fantastisch geluid! @Kek: de AirPods passen mij prima en zitten voor mijn gevoel net iets beter dan de EarPods. Helemaal objectief is dat niet: mijn kraakbeen is een paar jaar geleden verwijderd waardoor bij mij heel veel oortjes goed passen. (Behalve die van Samsung en overige rubberen dopjes.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Als de oude niet lekker zitten zitten deze ook niet lekker :)
Even groot (kan 's een halve mm schelen), bredere onderkant:
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/kgv3l6iruyanqpxumiuu.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 23-12-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:49:
Als de oude niet lekker zitten zitten deze ook niet lekker :)
Even groot (kan 's een halve mm schelen), bredere onderkant:
[afbeelding]
Ik heb de oude niet zoveel in maar had ook wel het idee dat de AirPods beter zitten. Misschien is het placebo hoor maar ze lijken iets dikker.
Dennisweb schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:43:
Ah, ik had toch iets verkeerd gedaan. Nu werkt het helemaal lekker! Wat een fantastisch geluid! @Kek: de AirPods passen mij prima en zitten voor mijn gevoel net iets beter dan de EarPods. Helemaal objectief is dat niet: mijn kraakbeen is een paar jaar geleden verwijderd waardoor bij mij heel veel oortjes goed passen. (Behalve die van Samsung en overige rubberen dopjes.)
Geopereerd door een Apple Fanboy zeker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:57:
[...]

Ik heb de oude niet zoveel in maar had ook wel het idee dat de AirPods beter zitten. Misschien is het placebo hoor maar ze lijken iets dikker.

[...]

Geopereerd door een Apple Fanboy zeker :+
Nee, nee! Puur medische noodzaak door een flink aantal oorontstekingen. Denk niet dat mijn KNO-arts een fanboy is, gezien hij nog rondloopt met een iPhone 4. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-11-2024
Kek schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:40:
Hoe is de pasvorm van de Airpods? is dat hetzelfde als de "oude" bedraade earpods? want die passen mij niet echt lekker.. ik gebruik nu al tijden de "in-ears" van Apple, maar draadloos zou toch wel fijn zijn denk ik...
De Airpods zitten zeker wel beter. Heb ze sinds vandaag. Ze vallen bij mij niet uit. Terwijl de EarPods dat wel deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:57:
Die 0,5mm idd ;)
En dat stokje is wat dikker, lijkt wat beter in je oor te vallen.

Ik vond de normale EarPods ook al fijne dingen. Als iemand dit al irritant vond zitten (als in: pijnlijk na een tijdje in hebben), dan denk ik dat hij/zij de nieuwe niet opeens heerlijk vindt :)
ecm.smits schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:32:
De Airpods zitten zeker wel beter. Heb ze sinds vandaag. Ze vallen bij mij niet uit. Terwijl de EarPods dat wel deden.
Dat er nu geen draad van onder tegenaan drukt, en dat dat pootje wat dikker is scheelt wel inderdaad.
Normale vielen bij mij niet uit, maar vind deze wel lekker zitten.

Als het puur om "pasvorm" gaat dan gaan deze niet opeens magisch je pijnlijke oortjes masseren.
Zo groot is het verschil qua grootte niet lijkt me (en de nieuwe zijn sowieso groter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
De Airpods zitten inderdaad beter dan de Earpods. Ze vallen ook niet uit, maar dat deden de Earpods bij mij ook niet. Alleen het draadje zorgde weleens voor uitvallen/uittrekken. Het fijne aan dit systeem vind ik ook het opbergdoosje die gelijk je oordoppen van nieuwe energie voorziet. Normaliter moest je die draden weer oprollen en maar weer een plek in je jas/tas/lade zoeken om het netjes op te bergen. Het moet bij mij allemaal netjes opgeborgen zijn. Met de Airpods is dit allemaak verleden tijd. Iedereen in het gezin en de familie is ook om, ze willen ze allemaal. Ik ben altijd proefkonijn zeg maar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:05
Nog een tip voor mensen die AirPods op Mac gebruiken. Door de compressie van bluetooth in macOS aan te passen krijg je een betere audiokwaliteit. Dit kun je aanpassen door deze regels in terminal in te voeren:

code:
1
2
defaults write com.apple.BluetoothAudioAgent "Apple Bitpool Min (editable)" -int 64
sudo killall coreaudiod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn2280
  • Laatst online: 10-06-2022
Ik merk vooral met gamen dat er wel wat vertraging zit in het geluid zit met de Airpods. Hebben meer mensen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Martijn2280 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:20:
Ik merk vooral met gamen dat er wel wat vertraging zit in het geluid zit met de Airpods. Hebben meer mensen ervaren?
Er zit een klein beetje delay in, maar niet hinderlijk. Iets van 300 ms of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Kan iemand iets zeggen over de hoeveelheid hoge tonen van de AirPods? Ik heb de equalizer op mijn iPhone altijd uit staan, vanwege airplay thuis en gebruik in de auto. Als ik mijn EarPods eraan hang, selecteer ik altijd 'meer hoge tonen' of 'jazz' in het instellingen-menu van de iPhone.

Het zou de toepasbaarheid van de AirPods nog meer ten goede komen (voor mij dan tenminste) als de hoge tonen meer vertegenwoordigd zijn. Dan zijn de AirPods ook handig te gebruiken met muziek afspelen vanaf de Apple Watch, zodat je de iPhone niet altijd in de buurt hoeft te hebben.

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martijn2280 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:20:
Ja ik had dit gister ook toen ik iets via YouTube keek.
Best irritant want zo leek ik net naar een oude Duitse film te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Als dat waar is van die delay, is dat een dealbreaker. 300 ms is niet niks als je video kijkt?

Zoals DonStil het beschrijft is het voor Youtube en bv VLC op de Iphone dus ongeschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Azqi schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:34:
Als dat waar is van die delay, is dat een dealbreaker. 300 ms is niet niks als je video kijkt?

Zoals DonStil het beschrijft is het voor Youtube en bv VLC op de Iphone dus ongeschikt?
Nouja, ik heb er met Plex totaal geen last van. Heb al meerdere series bekeken. Misschien dat eea met een update verholpen wordt. Product is net op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dat er vertraging zit in het geluid lijkt mij niet een probleem van de AirPods, maar van de app en/of het OS die gebruikt wordt. Voor alle bluetooth oortjes geldt immers dat er een vertraging zit in het verwerken van het draadloze signaal. Bij het kijken van een film kan je dit probleem opvangen door het geluid eerder dan het beeld uit te zenden zodat je de vertraging compenseert. De geluidsband en de videoband zijn van te voren bekend, en dan is het dus ook voorspelbaar welk geluidssignaal er vroegtijdig uitgezonden kan worden.

Ik heb geen zin om momenteel heel veel apps op te gaan starten, maar wel kan het ik volgende melden: Als ik op mijn iPhone in Safari een filmpje op Tweakers start, is zowel het beeld als het geluid in sync. Bij Super Mario Run en Afterpulse (shooter) lijkt het beeld voor zover ik kan waarnemen ook in sync te zijn.

Nu ik dit typ bedenk ik mij dat het probleem vooral op een Mac speelt? Want met mijn Beats Studio Wireless heb ik kijkende naar het verleden naar mijn idee alleen op de Mac vertraging in het geluid opgemerkt. Op de iPhone of iPad gaat het eigenlijk altijd wel goed. Dus zouden jullie wat specifieker kunnen zijn met jullie klacht? Want ik zou dan stellen dat jullie dit vooral/alleen op de Mac ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Azqi schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:34:

Nou ik heb het dus niet elke keer maar is al een paar keer voorgekomen. Op iOS (iPhone 7) binnen de YouTube app en binnen de VLC app

Plex (zoals hierboven al beschreven) vanaf de iPad gaat juist weer elke keer goed. MacBook YouTube vanuit Safari ging ook goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 25-12-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Bedankt voor de feedback. Ik zou ze 90% met de Iphone gaan gebruiken met YT en VLC. Durf het nog even niet aan dan. Misschien wordt de delay nog gefixt of instelbaar.

Overigens goede tip om Plex te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als ik test met een DJ app (Djay Pro op de iPad) merk ik geen delay... (let wel, ik ben géén DJ dus doe ermee wat je wil 😜).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 11:52

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Las in de nu.nl (jaja) review dat er idd nog wat kinderziektes inzitten, oa soms delay, soms 1 pod die het niet doet, maar was allemaal op te lossen door ze even in het doosje terug te doen. Komt vast zsm een firmware update oid uit.

Lijkt gewoon iets waar geen enkel product van welke fabrikant meer aan ontkomt tegenwoordig, maar volgens de review was er niets blijvend en dus snel op te lossen.

Verbaasde me nog het meest over dat ze schrijven dat ze erg goed vast blijven zitten, dat heb ik met de meeste gewone dopjes niet eens Daarom heb ik Shure's die om je oor klemmen.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

HeatWave schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:23:
Verbaasde me nog het meest over dat ze schrijven dat ze erg goed vast blijven zitten, dat heb ik met de meeste gewone dopjes niet eens Daarom heb ik Shure's die om je oor klemmen.
Velen willen het nog steeds niet geloven, maar het komt toch echt door de bedrading dat oortjes vaak uitvallen. Daarnaast zijn er natuurlijk nog andere factoren. Je moet wel een doorsnee oor ontwerp hebben :P Want fabrikanten moeten toch ergens op een gemiddelde een oortje ontwikkelen. Daarnaast is de dikte van het oortje van belang zodat deze goed in je oor kan klemmen. Met inears gaat dat wel makkelijker (vanwege die flexibele silicone dopjes) dan met de AirPods. Maar desondanks blijven de AirPods (en EarPods) doorgaans goed in de gehoorgang 'hangen'. Er is genoeg kraakbeen en dergelijke om de AirPods vast te houden.

Zoals gewoonlijk bij de release van een Apple product is ook dit onderwerp weer een storm in een glas water. Mensen hebben meteen een mening klaar zonder ook maar iets beter na te denken of ervaringen af te wachten. Neem nou ook de batterijduur. Hoevaak ik wel niet gelezen heb dat de AirPods werden bekritiseerd om de beperkte batterijduur 5 uur. Nou ik kan je inmiddels na vijf dagen gebruik melden dat er in de praktijk helemaal geen probleem is. Zoals ik al had verwacht door wat even verder na te denken over hoe je die dingen nou in de praktijk gaat gebruiken. Je moet jezelf aanleren de AirPods in hun case op te bergen en dan worden ze razendsnel opgeladen (duhh). Het mooie is dat dat ik nooit vijf uur achter elkaar muziek aan het luisteren ben. Dus wat vertelt de praktijk? Vijf uurtjes is lang zat. Je moet je oren ook rust gunnen. En zoals gezegd is kort in de case opbergen voldoende voor een volgende luistersessie met uren luisterplezier. Wel kan ik mij voorstellen dat er situaties te bedenken zijn dat je de AirPods langer nodig hebt. Bijvoorbeeld als je deze gebruikt als bluetoothoortje voor een belletje. Maar ook daar is een oplossing voor: Gebruik één AirPods en tijdens een gesprek kan je naadloos wisselen tussen de ene en de andere AirPod. Nou dan kom je de 8-urige werkdag wel door. En in andere zeldzame gevallen kan je terugvallen op de meegeleverde EarPods. Of als je veel vliegreizen maakt gebruik je gewoon overears met ANC. Conclusie: Vijf uurtjes aan sap + opbergen in case is in de praktijk gewoon meer dan prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ik heb af en toe als ik de AirPods in doe en op play druk, dat het rechter oortje bijvoorbeeld eerder start maar dan meteen weer gelijk trekt met links. Dus ik merk soms wat sync problemen met Bluetooth maar dat is enkel in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:51
Ik was heel positief, maar heb ze toch teruggestuurd;

- Siri verstaat je zelden
- Bediening is veel te beperkt
- Tot twee keer toe al uit mijn oor gevallen (mijn das tikte ze even aan en floep toen vlogen ze al door de lucht).
- Muziek klinkt prima, bellen klinkt erg slecht
- Sync problemen

Ik koop de Beats X

[ Voor 3% gewijzigd door 19JM81 op 27-12-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm ik heb ook iets vreemds.
Ga naar bed (04:00) met nog 80% in mijn oortjes en 25% in het doosje.

Pak is ze net weer (13:00), doosje "dood" en oortjes nog maar 15%, lijkt wel alsof ze verbonden zijn gebleven gedurende de nacht ofz.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 27-12-2016 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Ik ben er wel in geïnteresseerd, maar ze zijn ook duur.
- kun je ze in de winkel proberen? (Met zo´n prijs zou ik verwachten dat ze een pasmodel hebben, incl hygiënische schoonmaak na het passen.)
- werkt "hey siri" ook als je telefoon dat níet ondersteunt? (ik heb een iPhone 6, die verstaat het alleen als hij aan de lader hangt..)
- moet siri geactiveerd kunnen worden op je lockscreen om de airpods te kunnen besturen? (dat is om veiligheidsredenen uitgeschakeld op mijn werktelefoon via MDM..)

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
Menesis schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:17:
- kun je ze in de winkel proberen? (Met zo´n prijs zou ik verwachten dat ze een pasmodel hebben, incl hygiënische schoonmaak na het passen.)
- werkt "hey siri" ook als je telefoon dat níet ondersteunt? (ik heb een iPhone 6, die verstaat het alleen als hij aan de lader hangt..)
- moet siri geactiveerd kunnen worden op je lockscreen om de airpods te kunnen besturen? (dat is om veiligheidsredenen uitgeschakeld op mijn werktelefoon via MDM..)
-op termijn in ieder geval wel
-'Hey Siri' werkt sowieso niet, het is dubbel tikken op een AirPod om Siri op te roepen en dat werkt op alle iPhones waar de AirPods mee werken.
-Ja, dat moet inderdaad. Jij kan dus alleen dubbel tikken voor play/pause en dus niet voor Siri.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:23:

Pak is ze net weer (13:00), doosje "dood" en oortjes nog maar 15%, lijkt wel alsof ze verbonden zijn gebleven gedurende de nacht ofz.
Herkenbaar. Ik heb al twee keer gehad dat ik wakker werd met 94% voor de AirPods. En de case gaat ook vrij snel leeg idd. Nou snap ik dat er vanwege slijtage niet continu wordt geladen en er bewust intervallen in het laden zijn, maar 94%?!? Dat verklaart iig waarom de case ook veel sap verliest dan als ie dat telkens moet bijladen. Iemand een idee hoe de AirPods firmware updates ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:23:

Ik las, volgens mij op MacRumors, dat iemand de accu's geherkalibreerd had door de airpods (en case?) volledig naar 0% te laten gaan (dus helemaal uit) en vervolgens weer voor de volle 100% had opgeladen.

Daarna liepen zowel de AirPods en case niet meer leeg zonder dat ze gebruikt werden..

Edit, gevonden:

"Airpod battery life thoughts

I had somewhat bad battery drain when not using the Pods on both the Case and the Pods. But I calibrated the batteries and charged them full yesterday before going to sleep. This morning after about 10hours of no usage the Pods have 100% battery and the Case had 99%, which dropped couple % as I opened the lid a few times to see if the numbers would change.

So if anyone is having battery drain issues, try to calibrate the batteries by completely discharging them (so that the device turns off) and then charge them to 100%. There might be software issues on the AirPods causing the battery drain and a restart "fixes" it temporarily or the batteries report completely wrong charge levels until they are calibrated. Or something else caused the Pods to maintain their charge last night."

https://r.tapatalk.com/sh...type=t&share_pid=24120537

[ Voor 51% gewijzigd door smoken op 27-12-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verder ben ik wel echt enthousiast over die dingen inmiddels.
Ik heb thuis een goeie koptelefoon met draad welke ik veel gebruik maar merk dat ik sinds de AirPods binnen zijn die al niet meer gebruikt is, ze zijn gewoon zo makkelijk, daar lever ik graag wat kwaliteit voor in.

Vanavond in de slaapkamer de dopjes nog even aan de AppleTV4 koppelen en als dat goed werkt (is BT dus zal wel) dan ben ik helemaal om en maak ik mijn vriendin daar heel blij mee denk ik :) (Die heeft wat meer slaap nodig en klaagt nog wel eens dat er nog een serie opstaat)
smoken schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:23:
[...]

Ik las, volgens mij op MacRumors, dat iemand de accu's geherkalibreerd had door de airpods (en case?) volledig naar 0% te laten gaan (dus helemaal uit) en vervolgens weer voor de volle 100% had opgeladen.

Daarna liepen zowel de AirPods en case niet meer leeg zonder dat ze gebruikt werden..

Edit, gevonden:

"Airpod battery life thoughts

I had somewhat bad battery drain when not using the Pods on both the Case and the Pods. But I calibrated the batteries and charged them full yesterday before going to sleep. This morning after about 10hours of no usage the Pods have 100% battery and the Case had 99%, which dropped couple % as I opened the lid a few times to see if the numbers would change.

So if anyone is having battery drain issues, try to calibrate the batteries by completely discharging them (so that the device turns off) and then charge them to 100%. There might be software issues on the AirPods causing the battery drain and a restart "fixes" it temporarily or the batteries report completely wrong charge levels until they are calibrated. Or something else caused the Pods to maintain their charge last night."

https://r.tapatalk.com/sh...type=t&share_pid=24120537
Stond bij mij ook al op de planning. Dopjes zijn bijna leeg nu.

Ik doe het altijd nog even met mijn accu's voor de eerste lading, misschien hoeft het tegenwoordig niet (altijd) meer maar het heeft me nog nooit in de steek gelaten dus ik doe het altijd maar braaf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:41:
Verder ben ik wel echt enthousiast over die dingen inmiddels.
Ik heb thuis een goeie koptelefoon met draad welke ik veel gebruik maar merk dat ik sinds de AirPods binnen zijn die al niet meer gebruikt is, ze zijn gewoon zo makkelijk, daar lever ik graag wat kwaliteit voor in.

Vanavond in de slaapkamer de dopjes nog even aan de AppleTV4 koppelen en als dat goed werkt (is BT dus zal wel) dan ben ik helemaal om en maak ik mijn vriendin daar heel blij mee denk ik :) (Die heeft wat meer slaap nodig en klaagt nog wel eens dat er nog een serie opstaat)

[...]

Stond bij mij ook al op de planning. Dopjes zijn bijna leeg nu.

Ik doe het altijd nog even met mijn accu's voor de eerste lading, misschien hoeft het tegenwoordig niet (altijd) meer maar het heeft me nog nooit in de steek gelaten dus ik doe het altijd maar braaf :)
Laat me maar weten of dit het probleem op heeft gelost! Ik kan ze vrijdag ophalen bij de Apple store in Amsterdam, dus dan weet ik meteen wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké ik heb een nieuw probleempje. Er is er bij mij net eentje in de WC gevallen 8)7 (hangende pot. Dus ging helemaal "onderwater".)

Ik heb hem er in een reflex direct uitgehaald dus heeft ca 3 seconden in het water gelegen en ligt inmiddels in een kom met rijst.

Anders kan ik voor €69,- gelijk een nieuwe halen bij Apple :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:24:
Oké ik heb een nieuw probleempje. Er is er bij mij net eentje in de WC gevallen 8)7 (hangende pot. Dus ging helemaal "onderwater".)

Ik heb hem er in een reflex direct uitgehaald dus heeft ca 3 seconden in het water gelegen en ligt inmiddels in een kom met rijst.

Anders kan ik voor €69,- gelijk een nieuwe halen bij Apple :+
Pfff, da's schrikken!
Hopelijk zijn de tests op YouTube waarheid en overleven ze dit zonder problemen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:29:
[...]

Pfff, da's schrikken!
Hopelijk zijn de tests op YouTube waarheid en overleven ze dit zonder problemen ....
Ooh is dat zo? Dat zou wel mooi zijn idd :)

Ik (althans mijn vriendin) waste de EarPods ook nog wel eens mee na het sporten als ze nog in mijn broek zaten. Overleefde ze vaak ook wel een keer of 3 zonder dat ze slecht gingen klinken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Sorry uit pure leedvermaak moest ik even lachen. Maar gezien jouw reactie kan je dat wel hebben. Hoe krijg je dat voor elkaar? Een tik gegeven? Want als je er niet aanzit zouden ze moeten blijven zitten? Ik denk dat je goed hebt gehandeld en dat er weinig aan het handje is. Maar dit zijn wel de scenario's waar de skeptici al op wezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:33:
Sorry uit pure leedvermaak moest ik even lachen. Maar gezien jouw reactie kan je dat wel hebben. Hoe krijg je dat voor elkaar? Een tik gegeven? Want als je er niet aanzit zouden ze moeten blijven zitten? Ik denk dat je goed hebt gehandeld en dat er weinig aan het handje is. Maar dit zijn wel de scenario's waar de skeptici al op wezen ;)
Haha ja dat kan ik wel hebben hoor.
Ik ben er niet trots op maar ik heb een OnePiece aan thuis. Daar zit een vakje in waarvan ik nog dacht "daar vallen ze snel uit". In dat vakje zaten ze dus en daar vielen ze dus ook uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AfroAbel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2024
Heb ze nu ongeveer een halve dag en ze zijn het wachten 100% waard geweest!

- Het koppelen is even magisch als alle videos.
- Geluid klinkt hetzelfde dan niet beter dan de reguliere EarPods.
- ik kan rustig door mijn huis lopen zonder enige storing
- Ze blijven goed zitten.

Mijn enige minpunt op het moment is dat ik graag de optie had gehad om de dubbel tik te zetten naar doorgaan naar het volgende nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
AfroAbel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 01:18:
Heb ze nu ongeveer een halve dag en ze zijn het wachten 100% waard geweest!

- Het koppelen is even magisch als alle videos.
- Geluid klinkt hetzelfde dan niet beter dan de reguliere EarPods.
- ik kan rustig door mijn huis lopen zonder enige storing
- Ze blijven goed zitten.

Mijn enige minpunt op het moment is dat ik graag de optie had gehad om de dubbel tik te zetten naar doorgaan naar het volgende nummer.
Ik vind ze ook zeker nog steeds magistraal. Het geluid is overigens een stuk beter, ik heb beide getest met hetzelfde nummer en alle tonen zijn meer aanwezig. Wel elektronische muziek getest (tech house).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 09:06
Menesis schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:17:
Dit is mogelijk (incl. schoonmaak ;)). Toen ik ze gisteren ging ophalen kreeg ik eerst een demonstratie. Erg tof om te doen! Ze maken ze ook schoon na iedere klant (althans zo werd mij beloofd).

Ik ga ze vandaag voor het eerst een hele dag proberen op het werk. Tot dusver in ieder geval onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:49:
[...]

Haha ja dat kan ik wel hebben hoor.
Ik ben er niet trots op maar ik heb een OnePiece aan thuis. Daar zit een vakje in waarvan ik nog dacht "daar vallen ze snel uit". In dat vakje zaten ze dus en daar vielen ze dus ook uit 8)7
Toch een cruciale toevoeging dit aan deze gebeurtenis. Stelt mij weer gerust :D Niet meer doen he.

Nog even over de range: Ik had mij voorgesteld dat ze nóg beter zouden zijn na het lezen van ervaringen van anderen ten opzichte van wat ik gewend ben met mijn Beats Studio Wireless. Naar buiten lopen of naar de wc en badkamer gaan resulteert toch in haperen. Waarbij ik het bij de laatste twee ruimten ook wel kan verwachten natuurlijk.
Of de Beats presteerden al goed bij mij en heb ik gewoon verkeerde verwachtingen en/of anderen hebben slechtere ervaringen met bluetooth oortjes. Dat kan natuurlijk ook.

Al met al niet slecht hoor en ik ben wel er wel content mee en in principe is mijn iPhone altijd in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:56:
[...]

Toch een cruciale toevoeging dit aan deze gebeurtenis. Stelt mij weer gerust :D Niet meer doen he.

Nog even over de range: Ik had mij voorgesteld dat ze nóg beter zouden zijn na het lezen van ervaringen van anderen ten opzichte van wat ik gewend ben met mijn Beats Studio Wireless. Naar buiten lopen of naar de wc en badkamer gaan resulteert toch in haperen. Waarbij ik het bij de laatste twee ruimten ook wel kan verwachten natuurlijk.
Of de Beats presteerden al goed bij mij en heb ik gewoon verkeerde verwachtingen en/of anderen hebben slechtere ervaringen met bluetooth oortjes. Dat kan natuurlijk ook.

Al met al niet slecht hoor en ik ben wel er wel content mee en in principe is mijn iPhone altijd in de buurt.
Ik woon niet zo gek groot (95m2) maar wel een nieuwbouw appartement dus dikke muren enz. Ik kan hier het hele appartement door zonder een hapering en daar was het me eigenlijk om te doen. Dus daar ben ik dik tevreden.

Edit: Mijn dopje heeft het overleefd, merk er niets aan. Geluid is hetzelfde als links, geen dof geluid, sensoren doen het. Top :)

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 28-12-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Even terugkomen op het calibreer verhaal. Het lijkt hier niet geholpen te hebben.

Dopjes en doosje vanmorgen alle twee leeg. Dus doosje aan de lader en opgeladen tot 100%, dopjes zaten er in dus deze ook gelijk naar 100%

Vandaag na opladen niet meer gebruikt en doosje is nu op 84% terwijl de dopjes wel op 100% zijn gebleven.

Werk aan de winkel voor Apple als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:44:
Even terugkomen op het calibreer verhaal. Het lijkt hier niet geholpen te hebben.

Dopjes en doosje vanmorgen alle twee leeg. Dus doosje aan de lader en opgeladen tot 100%, dopjes zaten er in dus deze ook gelijk naar 100%

Vandaag na opladen niet meer gebruikt en doosje is nu op 84% terwijl de dopjes wel op 100% zijn gebleven.

Werk aan de winkel voor Apple als je het mij vraagt.
Fijn dat je AirPod gewoon werkt!

Maar idd, ik heb ook last van een snel leeglopende case.. Twee dagen geleden opgeladen en nu nog op 8%... (laatste dagen af en toe de AirPods ingehad in de avonduren voor wat muziek/YouTube maar in totaal nog geen drie uur sinds opladen van de case..). Komende ween aankijken en anders contact opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-05 10:29
Nou, lekker is dat. :( De deksel van mijn case zit los (vanaf het begin), en kan dus niet alleen naar boven en onder bewegen, maar ook van links naar rechts...

Apple gebeld, ik kan 'm terugsturen en wachten op een nieuw setje, met 6 weken levertijd! Zit ik dus weer een tijd zonder. Niet gewend van Apple. |:(
Iemand anders ervaringen met het omruilen? Ging het bij jullie makkelijker?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

MelvinW schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:51:
Nog een tip voor mensen die AirPods op Mac gebruiken. Door de compressie van bluetooth in macOS aan te passen krijg je een betere audiokwaliteit. Dit kun je aanpassen door deze regels in terminal in te voeren:

code:
1
2
defaults write com.apple.BluetoothAudioAgent "Apple Bitpool Min (editable)" -int 64
sudo killall coreaudiod
com.apple.BluetoothAudioAgent bestaat sinds mavericks al niet meer.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Fuwor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:31:
Nou, lekker is dat. :( De deksel van mijn case zit los (vanaf het begin), en kan dus niet alleen naar boven en onder bewegen, maar ook van links naar rechts...

Apple gebeld, ik kan 'm terugsturen en wachten op een nieuw setje, met 6 weken levertijd! Zit ik dus weer een tijd zonder. Niet gewend van Apple. |:(
Gewoon naar de fysieke apple store gaan, krijg je direct een nieuwe mee.
Ik heb ooit mijn brand-new iPhone5S kapot laten vallen, een paar dagen na de launch. De levertijd was toen ook 6 weken of zo. Maar in de store in Amsterdam hadden ze al remanufactured iphone5S'en liggen. Ik ging toen direct weer met een werkende telefoon de winkel uit.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• ex87
Fuwor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:31:

Je bedoelt een klik geluid en dat je voelt dat hij van links naar rechts kan bewegen?
Dat heb ik ook (en we zijn niet de enige):
https://www.reddit.com/r/...ts/5jo0yo/loose_case_lid/
https://www.reddit.com/r/...lid_of_your_case_makes_a/

Volgens mij is dit 'normaal' en hebben bijna alle hoesjes het, de paar mensen in mijn omgeving die ze hebben hebben het ook (sommige wel minder hoorbaar)..

Ben eigenlijk wel benieuwd of meer Tweakers het ook hebben.

Mijn case is trouwens van 100% -> 60% gegaan sinds Zaterdag. Heb ze 1 dag ~ 3 uur gebruikt, en een andere dag nog 2 uurtjes.

[ Voor 6% gewijzigd door ex87 op 29-12-2016 00:14 ]

• Donstil
  • Niet online
Mm is dat een probleem dan? Mijn klepje kan ook wel een beetje van links naar recht maar wat wil je, het is een plastic klepje 8)7

We moeten niet overal een punt van maken naar mijn mening.

• ex87
Donstil schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:16:
Mm is dat een probleem dan? Mijn klepje kan ook wel een beetje van links naar recht maar wat wil je, het is een plastic klepje 8)7

We moeten niet overal een punt van maken naar mijn mening.
Ik probeerde er ook geen punt van te maken, meer wardjj 'gerust' te stellen dat het geen gebrek is.. Wat je inderdaad aangeeft het is maar een plastic klepje.

• Redondo1982
Moet ook wel een beetje speling inzitten denk ik, anders breekt hij juist af.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Hier na volladen ook gezakt na 94 na 7 uurtjes slaap. Pods zelf staan op 96. Lijkt mij ook een kalibratieverhaal.

• matthijst
Zelfde, lijkt me juist geen calibratieverhaal :)
Lijkt me meer een "airpods doen iets terwijl ze in de case zitten en uit zouden moeten staan" verhaal.

Las op reddit dat iemand had getest met een lege case, dan lopen de Airpods "zelf" verder leeg, dus lijkt erop dat de Airpods zelf ontladen en de case ze (terecht) steeds bijlaadt.

Zal binnenkort vast meer over bekend worden, aangezien o.a. Macrumors er ook over bericht.

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 29-12-2016 09:09 ]

• Eduardboon
Hopelijk is er snel een oplossing voor dan :-)

Heb de airpods tussen mijn berichtjes door even gebruikt (alleen de linker) en de case staat nu op 85. Gaat toch wel hard dan

• Kijkeenolifant
Bij mij blijven de oortjes wel op 100% als ik ze uit het doosje haal. Doosje zelf loopt wel langzaam leeg, maar kan niet inschatten of dat komt door het laden of automatisch gaat.

Gisteren heel de dag op kantoor gebruikt, beviel goed. Op de fiets had ik soms wel dat de verbinding even wat minder was, soort buffer geluidje. Dit had ik op kantoor niet. Kan zijn dat winterjas, muts etc. het verstoorde of wellicht de beweging. Dit ga ik nog even verder uitproberen.

Verder mis ik de pauze/volume knop van de earpods. Ik hoop dat ze meer tap-opties toevoegen in de toekomst, dat zou het perfect maken.

• Eduardboon
Kijkeenolifant schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:10:
Bij mij blijven de oortjes wel op 100% als ik ze uit het doosje haal. Doosje zelf loopt wel langzaam leeg, maar kan niet inschatten of dat komt door het laden of automatisch gaat.

Gisteren heel de dag op kantoor gebruikt, beviel goed. Op de fiets had ik soms wel dat de verbinding even wat minder was, soort buffer geluidje. Dit had ik op kantoor niet. Kan zijn dat winterjas, muts etc. het verstoorde of wellicht de beweging. Dit ga ik nog even verder uitproberen.

Verder mis ik de pauze/volume knop van de earpods. Ik hoop dat ze meer tap-opties toevoegen in de toekomst, dat zou het perfect maken.
Hier staat er maar 1 op 100. De andere gaat nooit over 99. Maakt me verder ook niet uit zolang het maar werkt.

Als je de case oplaad terwijl je luistert verlies je de verbinding als je aan de lightning kabel zit! Dus de airpods houden ook ten alle tijden verbinding met de case.

De pauze kun je zelf instellen, dan heb je geen Siri-toegang meer, maar dat is toch niet heel interessant.

• Kijkeenolifant
Eduardboon schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:40:
[...]

Hier staat er maar 1 op 100. De andere gaat nooit over 99. Maakt me verder ook niet uit zolang het maar werkt.

Als je de case oplaad terwijl je luistert verlies je de verbinding als je aan de lightning kabel zit! Dus de airpods houden ook ten alle tijden verbinding met de case.

De pauze kun je zelf instellen, dan heb je geen Siri-toegang meer, maar dat is toch niet heel interessant.
Ja, ik gebruikte voorheen Siri best wel veel op de earpods. Dus het is nu even kiezen welke functie ik wil gebruiken. Apart van dat opladen, want de oortjes werken wel gewoon toch als de case niet in de buurt is? Als ik ga hardlopen neem ik liever niet de case mee namelijk :o.

• Eduardboon
Kijkeenolifant schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:57:
[...]

Ja, ik gebruikte voorheen Siri best wel veel op de earpods. Dus het is nu even kiezen welke functie ik wil gebruiken. Apart van dat opladen, want de oortjes werken wel gewoon toch als de case niet in de buurt is? Als ik ga hardlopen neem ik liever niet de case mee namelijk :o.
De oortjes werken inderdaad prima zonder de case in de buurt. Maar wanneer de case wel in de buurt is dan is er ook meteen verbinding blijkbaar. En blijkbaar moet die verbinding opnieuw tot stand komen als je de lightning kabel wat aantikt, de muziek stopt dan ook eventjes.

Wat mij ook nog opviel; ik kan de case niet opladen via de USB 3 poorten op de voorkant van mijn PC, er komt heel even een laadtekentje te staan en daarna stopt het gewoon, via PS4 en iPhone blokje werkt wel gewoon goed.

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik lees nu even mee en het valt met op jullie voor het grootste gedeelte (super) positief en blij ermee zijn. Klinkt goed!

Grappig dat iedereen (zoals gewoonlijk) alles bijzonder afkraakte toen ze wereldkundig werden gemaakt en dat dan toch (weer) blijkt dat het gewoon goed werkt en mensen er blij mee zijn. De prijs is te hoog vind ik persoonlijk, maar dat is subjectief en verschilt per persoon. En tja, dat ding heeft ook best veel electronica aan boort, dus ergens snap ik het ook wel weer.

• Eduardboon
Zonnetje83 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:38:
Ik lees nu even mee en het valt met op jullie voor het grootste gedeelte (super) positief en blij ermee zijn. Klinkt goed!

Grappig dat iedereen (zoals gewoonlijk) alles bijzonder afkraakte toen ze wereldkundig werden gemaakt en dat dan toch (weer) blijkt dat het gewoon goed werkt en mensen er blij mee zijn. De prijs is te hoog vind ik persoonlijk, maar dat is subjectief en verschilt per persoon. En tja, dat ding heeft ook best veel electronica aan boort, dus ergens snap ik het ook wel weer.
Zeker erg blij mee! Het geluid komt gewoon in de buurt van de Beats Solo 3's. De airpods hebben iets (echt maar iets) minder base, maar de rest kan ik nog niet echt een verschil in horen. Vergeleken met mijn Sony MDR 1-A's is er wel een aanzienlijk verschil; maar die zijn EN over-ear, EN bedraad.

De airpods zitten hier overigens zo goed dat ik er prima mee kan hardlopen! Dat was dan ook de voornaamste reden om ze te halen (ik krijg pijn van IEM's)

[ Voor 7% gewijzigd door Eduardboon op 29-12-2016 12:13 ]

• swv

swv

Hmm, ik heb zonder reden 40% batterij van de case verloren vandaag zonder er iets mee gedaan te hebben :/ Ik ga nog even kijken wat er gebeurt na volledige kalibratie. En anders tzt Apple even contacten.

• macmellow
Eduardboon schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:19:
[...]

De oortjes werken inderdaad prima zonder de case in de buurt. Maar wanneer de case wel in de buurt is dan is er ook meteen verbinding blijkbaar. En blijkbaar moet die verbinding opnieuw tot stand komen als je de lightning kabel wat aantikt, de muziek stopt dan ook eventjes.

Wat mij ook nog opviel; ik kan de case niet opladen via de USB 3 poorten op de voorkant van mijn PC, er komt heel even een laadtekentje te staan en daarna stopt het gewoon, via PS4 en iPhone blokje werkt wel gewoon goed.
Sterker nog, naar wat ik weet zit er geen eens Bluetooth in de case. Je ziet ook enkel het batterijpercentage van de case als er minimaal één AirPod in zit.

• Donstil
  • Niet online
macmellow schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:02:
[...]
Je ziet ook enkel het batterijpercentage van de case als er minimaal één AirPod in zit.
Hier werkt dat gewoon hoor.

Edit: Ooh nee toch niet 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 29-12-2016 21:02 ]

• Eduardboon
macmellow schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:02:
[...]

Sterker nog, naar wat ik weet zit er geen eens Bluetooth in de case. Je ziet ook enkel het batterijpercentage van de case als er minimaal één AirPod in zit.
Dat is dan uitermate vreemd natuurlijk. Hier verliest de case overigens ook zon 40 procent na een dag geen gebruik. De pods trekken leeg en die worden dan bijgevuld. Continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
De case ontlaadt hier ongeveer 10% per 7 uur. Benieuwd wat Apple hierover gaat zeggen.
Op zich wel werkbaar, maar je zou verwachten dat die case gewoon vol blijft zolang je de AirPods niet gebruikt (iig geen 10% verliest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-04 12:00

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Eduardboon schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:50:
[...]

Dat is dan uitermate vreemd natuurlijk. Hier verliest de case overigens ook zon 40 procent na een dag geen gebruik. De pods trekken leeg en die worden dan bijgevuld. Continue.
Wat :F
Dat zorgt toch voor meer laadcyclies? Betekend dat de batterij snel vervangen moet worden, zal dat weer een manier zijn van marketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Jullie weten zeker dat het dalen van het batterijpercentage niet gewoon komt omdat hij AirPods oplaad? Aangezien je het percentage dus niet kan zien zonder dat ze er in zitten? Ze laden erg snel op dus zou best eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Waarom moet de case de AirPods bijladen als ze al op 100% zijn :)
Je zou verwachten dat als je gaat slapen met een case op 100% en AirPods op 100% je wakker wordt met case en AirPods beide nog op 100%, misschien een minimale afname van de case, maar geen 10% in 7 uur?

Het lijkt er nu op dat de AirPods constant ontladen en dan bijladen. Kan zijn dat dit zo bedoeld is, maar het "voelt" vaag. Je kan nu 3 dagen met de case doen, omdat ie ontlaadt. Terwijl ik met mijn gebruik zou verwachten een maand te kunnen doen met een lading (paar dagen per week, uur per dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Precies, en 10% is zelfs dan nog te overzien maar nog wel veel, maar 40%?!? De case heb ik gisteren leeg laten lopen en vannacht zat ie de hele tijd aan de lader. De AirPods lagen los op mijn nachtkastje. De ene heeft nog 21% batterij en de andere 32%. Als deze leegloop ook in de case plaatsvind (en de AirPods dus niet op de juiste wijze in standby gaan), dan snap ik dat de case zoveel sap verliest. Ik wil ook wel even nagaan trouwens of de case ook veel verliest wanneer er geen AirPods inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jaar garantie dus op zich zal het wel goed komen (firmwareupdate?), maar apart is het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Ook dat ja, en ik maak mij ook totaal niet druk en kijk het rustig aan. Maar wat ik nu dus probeer en hoop is dat door de boel volledig leeg te laten lopen alles weer even opnieuw wordt opgestart. Althans zo stel ik mij dat even voor. Dan kan ik Apple support tenminste melden dat ik kalibratie al heb gedaan.

En het levert natuurlijk nog meer info op. Het lijkt er dus op dat je de AirPods zo vaak als mogelijk in de case moet bewaren. Buiten de case verliezen ze veel % en vallen ze in de wc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ik ga geen percentages bij houden maar heb gisteren de case compleet opgeladen en toen nog 1.5/2 uur geluisterd. Nu zie ik dat mijn AirPods 100% zijn en de case 83%. Klinkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
macmellow schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:30:
Ik ga geen percentages bij houden maar heb gisteren de case compleet opgeladen en toen nog 1.5/2 uur geluisterd. Nu zie ik dat mijn AirPods 100% zijn en de case 83%. Klinkt prima.
En ik zit op 76 procent terwijl alles voor het slapen naar 100 geladen was.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid