Toon posts:

[AirPods] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3
Acties:

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:15
Donstil schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:08:
[...]

Ja dat is € 19,95 welke je weer van de € 179,- kunt aftrekken :P
Was ik net een reactie aan het typen in het andere topic... Dus ik verhuis 'm hier heen.

Nou inderdaad. 'Helaas' gaan lightningkabels bij mij nooit kapot dus ik haal er weinig voordeel uit ;) Ik heb nog even serieus geteld en ik heb inmiddels 10 lightningkabels.

Bij mij gaat het stopzetten en verder afspelen van muziek ook niet helemaal lekker, en dan heb ik het over wanneer ik verbonden ben met mijn iPhone, want MacBook heb ik nog niet geprobeerd. Wat mij betreft komen er nog instellingen bij die regelen wat er moet gebeuren met bijvoorbeeld muziek bij één oortje, één oortje uit, beide in en beide uit. Ik wil bijvoorbeeld niet dat de muziek pauzeert als ik een oortje uitdoe, maar alleen als ik twee oortjes uitdoe. Dubbeltap lost het nu op voor mij dus dat is top. Het is nu meer een kwestie van wennen en ontdekken ;)

Daarnaast had ik ook even wat gehaper in de verbinding toen ik van de keuken naar de schuur liep. Hemelsbreed een klein stukkie en in huis gaat het ook goed, maar buiten dus toch niet helemaal. Zelf denk ik dat dit wellicht komt door de regen. Ik lees namelijk ook van een enkeling dat er een hapering optreed wanneer de iPhone in een jas of broekzak zit en dan vraag ik mij af of vocht op de jas dan het signaal kan verstoren. Bluetooth blijft nou eenmaal een techniek waar een zwak signaaltje bijhoort.

Het zijn zo even wat dingetjes die mij zijn opgevallen. Verder luister ik nu al een tijdje in alle vrijheid wat muziek en dat gaat gewoon prima :) Ik ben dan ook gewoon tevreden hoe het nu werkt.
Rub147 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:57:
[...]

Knopje op het doosje indrukken leek bij mij te werken. Echter krijg ik hem op de iMac niet gekoppeld...
Dat knopje is toch bedoeld om in principe handmatig te kunnen verbinden met niet Apple devices? Misschien dat het daarom niet werkt op jouw iMac. Dan is het geen 'iCloudkoppeling' maar een standaard bluetoothverbinding zonder de voordelen van de W1 chip? Ik weet niet precies hoe het zit en hoe ik het uit moet leggen hoor.

[Voor 13% gewijzigd door swv op 21-12-2016 20:05]

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 24-01 16:59
matthijst schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:20:
Hoe "hard" moet je tikken om een nummer te skippen?
Werkt dat nog een beetje? Of is in de praktijk je Apple Watch gebruiken handiger (als je telefoon in de zak hebt).
Nummer skippen kan helaas niet. Enkel Siri of Play/Pause met dubbele tap. Voor tracks en volume dus helaas de Watch gebruiken..

• Impstoker
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-01 13:07
Ik zal ook even mijn ervaringen delen na twee dagen gebruik:

De Airpods zitten super goed in mijn oren, ik voel ze niet en kan er uren en uren mee in rond lopen.
Het is super makkelijk om even 1 oortje uit te doen, de podcast of muziek stopt, je kan afrekenen of een gesprek voeren en daarna je oortje weer in doen en de muziek speelt meteen verder. Zo simpel.
De Airpods case is echt geniaal, lekker klein en rond, past makkelijk in je zak en zorgt ervoor dat je je oordoppen altijd snel in het doosje doet, met als voordeel dat je altijd opgeladen oordoppen hebt.
Overigens lijkt de accuduur so far heel erg goed. Ik heb uren en uren naar podcasts geluisterd en nog geen lege oordoppen gehad. Ik zou alleen een notification op iPhone handig vinden als de case onder de 20% accu komt.
Ik heb de dubbel tap functie omgezet naar play/pause, Siri gebruik ik op mijn Apple Watch, dan kan ik wat beter zien wat er gebeurd en of ze me begrepen heeft. Ook heb ik gemerkt dat als ik Siri oproep via de Airpods en een vraag stel, dat de muziek niet automatisch weer begint met spelen na het antwoord.
Ik vind het 'tappen' op een oortje redelijk onbetrouwbaar so far, moet echt de goede plek vinden lijkt het, en ik heb al 2 keer gehad dat door een specifieke hoofd draai de Airpods denken dat ik tap. Vreemd. Dat algoritme kan beter lijkt me.
Range: WOW, ik heb flink wat Bluetooth headphones gebruikt in de afgelopen jaren, maar geen enkele haalt het ook maar half bij de range van Airpods. Ik kan voor het eerst mijn iPhone anywhere in mijn appartement laten liggen en rondlopen en luisteren zonder onderbrekingen. En toen ik naar buiten liep om de vuilnis weg te gooien viel de verbinding weg, en toen ik terug liep speelde de podcast direct weer door, geen hapering en trage bluetooth verbindingsgezeur.
Switchen tussen iPhone, Apple Watch en MacBook is ook super simpel. Alleen kan het soms nog wel een seconde of 2 duren.
Ik werd gebeld toen ik een podcast luisterde, op mijn Apple Watch verscheen een Airpods symbooltje waar normaal gesproken het groene 'opnemen' symbooltje zit en ik kon gewoon het gesprek voeren met de Airpods in. Top kwaliteit.
Geluids kwaliteit: Echt wel een stukje beter dan de normale Airpods! Meer bas, meer diepte.

Al met al: ik ben groot fan, zo simpel, zo prettig en zo makkelijk in gebruik. 👍

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11-2020
You don't have to worry about losing your Airpods :X

http://9gag.com/

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:08
Als de oude niet lekker zitten zitten deze ook niet lekker :)
Even groot (kan 's een halve mm schelen), bredere onderkant:

[Voor 7% gewijzigd door matthijst op 23-12-2016 21:51]

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:53
Donstil schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:57:
[...]

Ik heb de oude niet zoveel in maar had ook wel het idee dat de AirPods beter zitten. Misschien is het placebo hoor maar ze lijken iets dikker.

[...]

Geopereerd door een Apple Fanboy zeker :+
Nee, nee! Puur medische noodzaak door een flink aantal oorontstekingen. Denk niet dat mijn KNO-arts een fanboy is, gezien hij nog rondloopt met een iPhone 4. :+

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 14:33

MelvinW

PartsBot

Nog een tip voor mensen die AirPods op Mac gebruiken. Door de compressie van bluetooth in macOS aan te passen krijg je een betere audiokwaliteit. Dit kun je aanpassen door deze regels in terminal in te voeren:

code:
1
2
defaults write com.apple.BluetoothAudioAgent "Apple Bitpool Min (editable)" -int 64
sudo killall coreaudiod

discord.gg/partsbot

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik ben er wel in geïnteresseerd, maar ze zijn ook duur.
- kun je ze in de winkel proberen? (Met zo´n prijs zou ik verwachten dat ze een pasmodel hebben, incl hygiënische schoonmaak na het passen.)
- werkt "hey siri" ook als je telefoon dat níet ondersteunt? (ik heb een iPhone 6, die verstaat het alleen als hij aan de lader hangt..)
- moet siri geactiveerd kunnen worden op je lockscreen om de airpods te kunnen besturen? (dat is om veiligheidsredenen uitgeschakeld op mijn werktelefoon via MDM..)

specs & stuff: 128GB - 2 x Quadro P6000 - 2 x Xeon 2670 v3, MacBook Pro

• macmellow
Menesis schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 17:17:
Ik ben er wel in geïnteresseerd, maar ze zijn ook duur.
- kun je ze in de winkel proberen? (Met zo´n prijs zou ik verwachten dat ze een pasmodel hebben, incl hygiënische schoonmaak na het passen.)
- werkt "hey siri" ook als je telefoon dat níet ondersteunt? (ik heb een iPhone 6, die verstaat het alleen als hij aan de lader hangt..)
- moet siri geactiveerd kunnen worden op je lockscreen om de airpods te kunnen besturen? (dat is om veiligheidsredenen uitgeschakeld op mijn werktelefoon via MDM..)
-op termijn in ieder geval wel
-'Hey Siri' werkt sowieso niet, het is dubbel tikken op een AirPod om Siri op te roepen en dat werkt op alle iPhones waar de AirPods mee werken.
-Ja, dat moet inderdaad. Jij kan dus alleen dubbel tikken voor play/pause en dus niet voor Siri.

• swv
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:23:
Mm ik heb ook iets vreemds.
Ga naar bed (04:00) met nog 80% in mijn oortjes en 25% in het doosje.

Pak is ze net weer (13:00), doosje "dood" en oortjes nog maar 15%, lijkt wel alsof ze verbonden zijn gebleven gedurende de nacht ofz.
Herkenbaar. Ik heb al twee keer gehad dat ik wakker werd met 94% voor de AirPods. En de case gaat ook vrij snel leeg idd. Nou snap ik dat er vanwege slijtage niet continu wordt geladen en er bewust intervallen in het laden zijn, maar 94%?!? Dat verklaart iig waarom de case ook veel sap verliest dan als ie dat telkens moet bijladen. Iemand een idee hoe de AirPods firmware updates ontvangen?

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-01 13:34
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:23:
Mm ik heb ook iets vreemds.
Ga naar bed (04:00) met nog 80% in mijn oortjes en 25% in het doosje.

Pak is ze net weer (13:00), doosje "dood" en oortjes nog maar 15%, lijkt wel alsof ze verbonden zijn gebleven gedurende de nacht ofz.
Ik las, volgens mij op MacRumors, dat iemand de accu's geherkalibreerd had door de airpods (en case?) volledig naar 0% te laten gaan (dus helemaal uit) en vervolgens weer voor de volle 100% had opgeladen.

Daarna liepen zowel de AirPods en case niet meer leeg zonder dat ze gebruikt werden..

Edit, gevonden:

"Airpod battery life thoughts

I had somewhat bad battery drain when not using the Pods on both the Case and the Pods. But I calibrated the batteries and charged them full yesterday before going to sleep. This morning after about 10hours of no usage the Pods have 100% battery and the Case had 99%, which dropped couple % as I opened the lid a few times to see if the numbers would change.

So if anyone is having battery drain issues, try to calibrate the batteries by completely discharging them (so that the device turns off) and then charge them to 100%. There might be software issues on the AirPods causing the battery drain and a restart "fixes" it temporarily or the batteries report completely wrong charge levels until they are calibrated. Or something else caused the Pods to maintain their charge last night."

https://r.tapatalk.com/sh...type=t&share_pid=24120537

[Voor 51% gewijzigd door smoken op 27-12-2016 19:30]

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:41:
Verder ben ik wel echt enthousiast over die dingen inmiddels.
Ik heb thuis een goeie koptelefoon met draad welke ik veel gebruik maar merk dat ik sinds de AirPods binnen zijn die al niet meer gebruikt is, ze zijn gewoon zo makkelijk, daar lever ik graag wat kwaliteit voor in.

Vanavond in de slaapkamer de dopjes nog even aan de AppleTV4 koppelen en als dat goed werkt (is BT dus zal wel) dan ben ik helemaal om en maak ik mijn vriendin daar heel blij mee denk ik :) (Die heeft wat meer slaap nodig en klaagt nog wel eens dat er nog een serie opstaat)

[...]

Stond bij mij ook al op de planning. Dopjes zijn bijna leeg nu.

Ik doe het altijd nog even met mijn accu's voor de eerste lading, misschien hoeft het tegenwoordig niet (altijd) meer maar het heeft me nog nooit in de steek gelaten dus ik doe het altijd maar braaf :)
Laat me maar weten of dit het probleem op heeft gelost! Ik kan ze vrijdag ophalen bij de Apple store in Amsterdam, dus dan weet ik meteen wat ik moet doen.

• swv
Sorry uit pure leedvermaak moest ik even lachen. Maar gezien jouw reactie kan je dat wel hebben. Hoe krijg je dat voor elkaar? Een tik gegeven? Want als je er niet aanzit zouden ze moeten blijven zitten? Ik denk dat je goed hebt gehandeld en dat er weinig aan het handje is. Maar dit zijn wel de scenario's waar de skeptici al op wezen ;)

• swv
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:49:
[...]

Haha ja dat kan ik wel hebben hoor.
Ik ben er niet trots op maar ik heb een OnePiece aan thuis. Daar zit een vakje in waarvan ik nog dacht "daar vallen ze snel uit". In dat vakje zaten ze dus en daar vielen ze dus ook uit 8)7
Toch een cruciale toevoeging dit aan deze gebeurtenis. Stelt mij weer gerust :D Niet meer doen he.

Nog even over de range: Ik had mij voorgesteld dat ze nóg beter zouden zijn na het lezen van ervaringen van anderen ten opzichte van wat ik gewend ben met mijn Beats Studio Wireless. Naar buiten lopen of naar de wc en badkamer gaan resulteert toch in haperen. Waarbij ik het bij de laatste twee ruimten ook wel kan verwachten natuurlijk.
Of de Beats presteerden al goed bij mij en heb ik gewoon verkeerde verwachtingen en/of anderen hebben slechtere ervaringen met bluetooth oortjes. Dat kan natuurlijk ook.

Al met al niet slecht hoor en ik ben wel er wel content mee en in principe is mijn iPhone altijd in de buurt.

• swv
Ook dat ja, en ik maak mij ook totaal niet druk en kijk het rustig aan. Maar wat ik nu dus probeer en hoop is dat door de boel volledig leeg te laten lopen alles weer even opnieuw wordt opgestart. Althans zo stel ik mij dat even voor. Dan kan ik Apple support tenminste melden dat ik kalibratie al heb gedaan.

En het levert natuurlijk nog meer info op. Het lijkt er dus op dat je de AirPods zo vaak als mogelijk in de case moet bewaren. Buiten de case verliezen ze veel % en vallen ze in de wc ;)

• AfroAbel
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 06-01 22:11
Donstil schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:32:
[...]

Nou mij (ik heb nog geen echte meting gedaan oid) lijkt de drain niet tot nauwelijks aanwezig als de AirPods ook daadwerkelijk opladen.

De drain lijkt het grootst als de dopjes al op 100% zitten.
Ik zal ze vanavond eens testen wat er gebeurt als alle 3 op 100% zitten wanneer ik naar bed ga :)

• swv
Whut oOo

Tijdens mijn vorige reactie nog even wat muziek geluisterd. Daarna gaan slapen. Volgens mij hadden beide AirPods iets van 75% over. Maar dat percentage is niet zo belangrijk. Belangrijker is dat ik zojuist wakker werd met 100% AirPods en 90% case!! Ik heb overigens de gewoonte om mijn iPhone in vliegtuigmodus te zetten dus wat matthijst zegt zal dan wel de verklaring zijn :)

Wat betreft de iPad; die heeft geen invloed. Ik heb het idee dat de iPhone als hoofdapparaat wordt gezien, óf er wordt gekeken naar het laatst verbonden apparaat. Hier namelijk een iPad met bluetooth aan gehad vannacht in slaapkamer terwijl ik die niet heb gebruikt met de AirPods de afgelopen dagen ;)

[Voor 28% gewijzigd door swv op 31-12-2016 09:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:06
smoken schreef op zondag 1 januari 2017 @ 11:51:
Ten eerste: beste wensen allemaal!

Eerste dagen met de AirPods bevallen echt súper goed! Natuurlijk het normale muziek luisteren, maar zeker tijdens het sporten!

Gisteren mijn normale fitness training gedaan, borst, biceps en buik, in verschillende houdingen. Geen enkel moment het gevoel dat ze uit mijn oren zouden vallen.

Vandaag gaan hardlopen, circa 5KM met 12km/u. Ook hier: geen MM beweging! En wat een genot die vrijheid icm de Apple Watch! Geen iPhone 7Plus die je weg moet duwen in een (arm)band, geen kabels, heerlijk! Totaal geen problemen met de verbinding gehad overigens.

Enige "?" dat ik heb: (hoe goed) kunnen ze tegen zweet?
Ja, jij ook de beste wensen. Je laat me gelijk met een schuldgevoel achter. ;) Wat ben ik jaloers op al je sportactiviteiten. Ik deed dit vroeger ook allemaal een paar keer per week, maar door drukte met werk ben ik nu een ingezakte pudding. Ga het snel weer oppakken en ik ben blij om te lezen dat er tijdens fitness/bodybuilding geen problemen zijn met uitvallen. Je zet immers toch vaak kracht op je lichaam.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
smoken schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:48:
Nog een vraagje: ben nunwat aan het spelen met de Equalizer settings in Spotify.

Wanneer ik de present "Dance" pak, dan gaan de AirPods nogal kraken bij lage tonen. Wanneer ik een andere present pak en dan de lage tonen wat opschroef (dus de 60Hz en 150Hz) dan begint het ook te kraken/vervormen.

Hebben jullie dit ook?
Ja, en naar mijn idee komt dat door de Spotify app zelf. Met andere dopjes komt dat namelijk ook voor is mijn ervaring.

Ik heb trouwens weer een kleine update: de case lijkt het de afgelopen twee dagen goed vol te houden. Geen harde drain meer. Ik heb niet veel uurtjes geluisterd, maar wel dat de AirPods telkens 10 a 20% bijgeladen moesten worden. De case heeft hierdoor niet veel sap verloren en ik zat begin van de avond nog op 60%. Dat is al een heel stuk beter dan die 40% die ik een paar dagen terug op onverklaarbare wijze in enkele uurtjes verloor.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2021

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

smoken schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:48:
Nog een vraagje: ben nunwat aan het spelen met de Equalizer settings in Spotify.

Wanneer ik de present "Dance" pak, dan gaan de AirPods nogal kraken bij lage tonen. Wanneer ik een andere present pak en dan de lage tonen wat opschroef (dus de 60Hz en 150Hz) dan begint het ook te kraken/vervormen.

Hebben jullie dit ook?
Dat komt door de threshold.
Om het in Jip en Janneke taal uit te leggen: Als je bijv de bass omhoog krikt moet het geluid softwarematig (Spotify dus) lager worden gezet, zodat je geen clipping (dus gekraak) krijgt.
De hogere bass zorgt alsware voor meer volume, en als je dit software matig omlaag kunt halen dan verhelp je dit probleem. Je kunt het geluid dan van iOS zelf harder zetten zonder dat het begint te kraken.

Echter is het volume van Spotify direct gekoppeld aan die van iOS, dus het bovenstaande kan je niet uitvoeren.
Er is echter wel een jailbreak tweak genaamd EqualizerEverywhere, dit werkt super, echter heb ik zelf geen jailbreak meer.
Dennisweb schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:11:
Mijn AirPods doosje loopt echt gigantisch snel leeg. Vanmorgen van de lader gehaald en 40% batterij kwijt. Heb alleen kortstondig eventjes een taalcursusje Roemeens op de AirPods gedaan en vervolgens weer terug in het doosje gestopt. Heb ik een defect doosje of doe ik wat verkeerd?
Lees eens wat pagina's terug 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

wardjj schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:22:
Ik had het probleem met de accu vorige week ook, maar sinds een paar dagen is het zomaar 'opgelost'.
Hier nog niet helaas.
Al heb ik er niet veel last van op dit moment kan het wel irritant worden in de toekomst, zeker als je lang moet reizen en het doosje opladen tussendoor geen optie is.
Dennisweb schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:16:
[...]
Ik leg net een specifieke situatie uit. Wellicht dat dat juist iets kan bijdragen. Of je doet even wat minder negatief. Ook jij een fijn nieuw jaar gewenst, zeg.
Ooh gut gut.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Eduardboon
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-01 14:03
Ik zit vanaf dag 1 al op 3.1.1 inderdaad.

Nu ik het doosje alleen nog opendoe wanneer ik de airpods wil gebruiken gaat de boel ineens VEEL langer mee. Even checken hoeveel stroom je nog hebt kan je dus best 10-20 procent kosten terwijl de airpods 3 uur gebruiken en dan opladen je maar 15 kost :+ (mijn eigen ervaring dan).

Ik ben dus maar begonnen met het daadwerkelijk gebruiken van de airpods :).

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:24
Eduardboon schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:27:
Ik zit vanaf dag 1 al op 3.1.1 inderdaad.

Nu ik het doosje alleen nog opendoe wanneer ik de airpods wil gebruiken gaat de boel ineens VEEL langer mee. Even checken hoeveel stroom je nog hebt kan je dus best 10-20 procent kosten terwijl de airpods 3 uur gebruiken en dan opladen je maar 15 kost :+ (mijn eigen ervaring dan).

Ik ben dus maar begonnen met het daadwerkelijk gebruiken van de airpods :).
Dat valt mij nu dus ook op, sinds zaterdag 0 drain, en na vanochtend ineens doosje op 91% (omdat ik alleen maar de lading had gecontroleerd vanmorgen).

• swv
Sterker nog: de AirPods is naar mijn mening het beste product dat Apple uitgebracht heeft in 2016. Sterk in zijn eenvoud en gebruiksgemak. It just works. Dat kunnen we van de rest van Apple's portfolio niet meer zeggen. Oke misschien wat overdreven. Vaak werkt het allemaal wel, maar niet naar tevredenheid (bijv door gebrek aan ondersteuning vanuit ontwikkelaars of storende bugs). En ook al zijn het allemaal hoogwaardige producten; de software- en hardwareproblemen, levertijden en prijzen stapelen zich elk jaar verder op.

Het gaat wellicht wat offtopic nu, maar verlangen jullie ook naar nieuwe besturingssystemen? Apple is aan alles en overal functies aan het toevoegen elk jaar aan een bestaand product, maar op een gegeven moment is het verstandiger om weer eens opnieuw te beginnen om te voorkomen dat je producten te complex worden.

Ik zal wel wat ongeduldig zijn hoor. Ik denk namelijk dat we nog even moeten wachten tot kunstmatige intelligentie zich verder ontwikkelt. Denk aan toen dit in het nieuws kwam: nieuws: Apple gaat onderzoek naar kunstmatige intelligentie voortaan publiceren. Ik denk dat Apple producten simpeler kan maken wanneer kunstmatige intelligentie wordt gebruikt om maatwerk te bieden aan de Apple gebruiker. Dat betekent dus een dynamisch OS die zich aanpast aan wat de gebruiker verlangt. Personaliseren dus. Ja ook visueel ;) Waarom één OS voor iedereen maken en gebruikers met functies opzadelen die je helemaal niet wilt? Wat dat betreft is de Touch Bar in de nieuwe MacBooks wel een leuk voorzetje op deze visie. Maar het maakt het tegelijkertijd wat complexer omdat er nog een invoermethode bijkomt naast gestures en Force Touch van het trackpad. Hetzelfde zie je bij de iPhone. Ja er zijn handige functies, maar ik heb altijd het gevoel dat ik maar 25% van het potentieel benut bij mijn Macs, iPhone en iPad. En over de Apple Watch maar niet te spreken.

En tja dan heb ik nu de AirPods als nieuwste Apple product aanwinst al een week of twee in bezit. Dé reden waarom bovenstaande gevoelens komen bovendrijven. De AirPods vind ik een product waar ik nou echt gelukkig van wordt omdat het precies doet wat ik van het product verlang en waarbij ik het gevoel heb het volledige potentieel te benutten als niet-Amerikaan zijnde. Daarmee bewijst Apple het nog niet verleerd te zijn een bestaand concept te verbeteren en voor een goede prijs in de markt te zetten. Dat hebben we al eerder gezien. Maar waar ik nog benieuwd naar ben is of Apple ook in staat is om een eigen concept te verbeteren en opnieuw in de markt te zetten. En nee bij de AirPods is dat voorlopig niet nodig ;) Al mag er best nog wat (slimme) functionaliteit bij in de software.

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
Digilike schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 07:38:
Onderweg luister ik naar Spotify en de bediening combineer ik dan met de Apple Watch. Nummers vooruit in Spotify, pauze etc lukt goed met de app Watchify. Ik gebruik Spotify omdat dit via mijn provider datavrij is. Music van Apple werkt wel prettiger, omdat dan de volledige functionaliteit van de oordopjes wordt benut. Na het dopje uit en weer in het oor stoppen, gaat de muziek vanzelf verder. Bij Spotify gebeurt dat niet automatisch.
Dank voor de Watchify tip...was ik nog niet tegengekomen. Gaan we uitproberen...

Ben overigens ook benieuwd naar de spotty app (spotty)

Als het bevalt moet ik toch maar gaan denken aan het afsluiten van een Spotify abonnement. Heb nu 3 maanden premium voor 1 euro, nadat ik een aantal jaren geleden ook al eens Spotify heb uitgeprobeerd. En tot op heden gebruik ik het elke dag en ik voorzie dat dat wel zo gaat blijven met die AirPods.... 8)7

[Voor 5% gewijzigd door bvsteyn op 07-01-2017 09:36]

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15:19
Digilike schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:58:
Het screenshot is niet zichtbaar, helaas :)
Nu zou ie wel moeten werken

Think Different

• Saninl
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:03

Got them :)

[Voor 8% gewijzigd door Saninl op 07-01-2017 16:32]

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
kaisoj schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Op het moment dat je muziek op je iPhone via Spotify aanzet krijg je in het dock gedeelte dit scherm er automatisch bij. Hierdoor kan je dus het geluid van je Airpods aanpassen en natuurlijk een nummer verder of terugspoelen.
Enige wat ie dan niet heeft zijn je afspeellijsten binnen Spotify.
Klopt, werkt prima. Er is wel een app waarmee je de afspeellijsten ook kan zien. Joy heet het geloof ik, maar ik vond het te instabiel.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Digilike
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 03-05-2021
kaisoj schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Op het moment dat je muziek op je iPhone via Spotify aanzet krijg je in het dock gedeelte dit scherm er automatisch bij. Hierdoor kan je dus het geluid van je Airpods aanpassen en natuurlijk een nummer verder of terugspoelen.
Enige wat ie dan niet heeft zijn je afspeellijsten binnen Spotify.
Ah, bedankt! Ik ga dat eens ff uitproberen :D De app waar ik het eerder over had laat die afspeellijsten wel zien en die kun je dan ook benaderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
bvsteyn schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:06:
[...]

Heb je daar wat voor moeten doen? Mijn widget laat alleen telefoon en watch zien...
Hij laat ze apart zien als ze allebei een ander accu percentage hebben denk ik.
Daarnaast verschijnen ze alle drie in de batterij widget als je ze er net uithaalt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Digilike
smoken schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:18:
[...]

Ik kijk eerst even hoe het vandaag gaat.

Gisteren twee maal 1 á 1,5 uur de AirPods gebruikt, beide keren in de case gedaan om te laden zonder tussendoor de status te checken.

Vanmorgen zijn beide AirPods 100% en de case 83%
Dat lijkt me niet slecht eigenlijk?
Dat klinkt zeker niet slecht.

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:54

PnD

like in Pinda ^_^

PnD schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:06:
Verder vraag ik me af hoe die delay is. Ik speel nog wel eens een potje CS:GO en dat doe ik nu met de earpods. Moet natuurlijk geen merkbare delay zijn.
Mijn vraag nog maar eens kicken, hopende dat iemand ervaring heeft!

Al mijn oude & nieuwe systemen

• TheNameIsBart
  • Registratie: juni 2013
  • Niet online
Voor degenen die de Airpods willen en nog niet hebben kunnen scoren: Mediamarkt verkoopt ze ook. Zij hebben ze echter niet op hun website staan. Ik heb vanmiddag in Den Bosch een setje kunnen scoren.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 14:33

MelvinW

PartsBot

Blankinho schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:25:
Airpods nu enkele uren mogen gebruiken en bevalt goed moet ik zeggen!

Hebben jullie ook dat als je muziek luistert en tussendoor een foto wil maken dat je muziek (in dit geval spotify) dan stopt en in zachter volume over de speakers van je iphone gaan?

Ik heb hetzelfde even getest met de normale earpods en daar heb ik dit niet. De muziek stopt alleen als ik een video wil maken wat logisch is maar nooit krijg ik muziek over mn speakers dan.
Foto gemaakt in Whatsapp toevallig? Heb dat probleem namelijk ook als ik de Camera-optie in WhatsApp gebruik. In de normale Camera-app heb ik het niet.

discord.gg/partsbot

• duchaantje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22-12-2021
Blankinho schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:32:
[...]

Ik zal vanaf vanmiddag ook de eigenaar zijn van een setje Airpods, je geeft aan dat ze met sporten toch los zitten. Ik zit te overwegen om bijvoorbeeld onderstaand via ebay of iets te bestellen, minder mooi maar vwb sporten wel een uitkomst om zonder draad te sporten.

Hebben mensen ervaringen met onderstaande opties?

http://www.ebay.nl/itm/Ea...e4d7d5:g:0XYAAOSwnbZYHQFN

https://www.spigen.com/products/airpod-strap
Ik gebruik zelf die van de ebay link, die werken prima. Je hebt er geen last van en ze blijven dus goed zitten. Geeft toch net iets meer zekerheid dat je ze niet verliest. Enige nadeel wat je zou kunnen verzinnen is dat de sensor afgedkekt wordt en dat de muziek niet automatische stopt als je ze uit je oor haalt. Maar dat is maar een kleinigheid.

• xavier!
  • Laatst online: 27-12-2021
Geert1976 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:40:
[...]

ik weet het. Als je me €100 overmaakt, geef ik je daarna het antwoord.
Klopt het jaartal naast je username wel?

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Nu de Airpods 2 volle dagen in gebruik, ben er zeker over te spreken, wat een verademing!
Ik krijg tot de dag van vandaag nog steeds reacties, ik merk dat het mensen wel opvalt.
Men is natuurlijk gewend dat er aan oordopjes kabels zijn verbonden, dus oordopjes zonder kabel is nog niet helemaal sociaal geaccepteerd.
Collega's vragen mij wat ik in mijn oren heb, en zeggen dat het best raar lijkt, in de zin van dat het even wennen is, niet dat het lelijk is.
Zelfs in het openbaar heb ik er vragen over gekregen, ik was gisteren in de Mediamarkt, en de medewerker vroeg of ik 'die AirPods' had, en hoe ze waren. Dus het trekt nog wel de aandacht.

Ik had gisteren de AirPods opgeladen, voor het slapen gaan weer de kabel eruit gehaald, en ik had de volgende ochtend nog volle AirPods en de case was ook nog vol, dus geen last van battery drain.
Vandaag zo'n 1,5 uur geluisterd, en de case zit nu op 80%, en de AirPods zitten vol.

Qua geluid ben ik ook wel tevreden, wel minder goede bass dan mijn Beats Solo2 Wireless, maar ik vind het nog prima te doen voor zulke oordopjes. Ik luister dan ook vooral Hard/Rawstyle muziek.

Al met al ben ik er zeer tevreden over, ik zal ze dan ook dagelijks dragen op de fiets, en op m'n werk als het even rustig is :*)

• swv
Misschien dat het wel lukt als je rent :9

Sorry... vrijdagavond kroegpraat :+

In ander nieuws: O+ my AirPods.

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik wel. In Sonic. ;)
Werkt ook prima met de AirPods in!

• Dennischo
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Blankinho schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:02:
Damn....

Ik heb serieus die airpods nog maar een week en vandaag gewoon mn case verloren/gestolen...
Heb nu dus airpods zonder docking dus nogal waardeloos...

Morgen maar eens inboedelverzekering bellen denk ik als de case niet terecht komt,,,
Iemand op Twitter heeft er 1 gevonden in Zwolle... weet niet of jij het daar hebt verloren?
https://twitter.com/melmelvandijk/status/821816454735609856

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 24-01 10:58
Dennischo schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 02:31:
[...]

Iemand op Twitter heeft er 1 gevonden in Zwolle... weet niet of jij het daar hebt verloren?
https://twitter.com/melmelvandijk/status/821816454735609856
Thanks!!

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 24-01 10:58
smoken schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Super cool! Zie net op Twitter dat de dame in kwestie aangeeft dat de eigenaar gevonden is.
Mooi man!
Ja echt super top! Baalde echt behoorlijk en de locatie waar hij is gevonden was ook echt waar ik dat gevoel van vermissing...

Super thanks voor de oplettende twittervolger! 😄👍🏼

• swv
Mooi verhaal van de verloren case xD Ik wist niet eens dat er een Find My AirPods functie bestond. Apple blijft verbazen >:)

Ik heb nog steeds niet het idee dat ik ook maar in de buurt kom van de 24 uur, of wat ik acceptabel vind >20 uur. Maar zoals ik al eens eerder zei is er met de AirPods sowieso niks mis _/-\o_ en de case vind ik oke presteren. Niets meer niets minder. Wel ben ik benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek van Apple en...
mvdam schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:43:
Nu contact met Apple, zij geven aan dat het een probleem is dat in onderzoek is bij Apple, een "senior advisor" gaat me terugbellen.

Ben benieuwd.
... ik zie graag de terugkoppeling tegemoet :)

• Digilike
Donstil schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:40:
Ik had weer wat vreemds vandaag met de drain.
Gister doosje weg gelegd met 85% en volle dopjes.

Pak ik hem net. Doosje nog steeds 85%, linker dopje vol rechter 0% 8)7

Weet iemand trouwens hoe ik de batterij status op mijn mac kan zien (of op andere BT apparaten bv een iPhone)?
Klik op het Bluetooth icoontje in de statusbalk bovenin het scherm van je Mac. Dan zie je een rijtje met Bluetooth apparaten. Vervolgens is het een kwestie van het betreffende apparaat aanklikken. Je ziet dan het nog resterende percentage.

Mijn airpod case verliest oveirgens nog maar 5% per dag als ik de pods niet gebruik. En het was eerst zo'n 20% per dag. Ik ben er tevreden mee.

• Foxl
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Airpods vanmorgen ontvangen, tijdens het koppelen kreeg ik een Verbinding mislukt en Niet jouw AirPods melding :( Na een "oh crap" moment m'n iPhone herstart, daarna koppelde de pods gelukkig als een zonnetje.

Perfect geluid, veel beter dan m'n ongetwijfeld enigszins versleten 3 jaar oude earpods. Hoop wel dat ze wat meer bedieningsfunctionaliteiten gaan verzinnen voor de pods zelf, tegen je oordopjes praten via Siri is het gewoon net niet. 3x tikken voor het volgende nummer etc. zou een hoop schelen.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• StanTheMan
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Heb ze een weekje mee op wintersport genomen en daar niet gebruikt, hele week in de tas geweest. Zonet eruit gehaald en gekeken: 100% airpods / 99% case...

• Grenco
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:32
Ik heb m'n vrouw de deur uitgedaan.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
1ste update voor de AirPods beschikbaar. 3.5.1

Releasenotes niet bekend ;)

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 24-01 20:44
Donstil schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:20:
[...]

Nou op de iPad en op OSX kan ik "info>airpods" dus nergens vinden en een iPhone heb ik niet meer.
Het volledige pad is: instellingen -> algemeen -> info en dan airpods (mist je de case opent)

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 24-01 20:44
Donstil schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:24:
[...]
Mijn iPad laat sinds het begin van de Airpods dat menu al niet zien eigenlijk (iPad Mini 2). Ook die popup als ik het doosje open doe komt niet/nooit.
Dit is sowieso vreemd het menu zou moeten komen als je een of beide airpods in de case laat zitten en het dekseltje opent. Ik neem aan dat de iPad volledig is geüpdatet. Indien het menu nog niet wordt weer gegeven en dus ook de status niet dan kun je proberen of het helpt om de pods terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Je moet ze daarna weer koppelen (met alle apparaten).

Om ze naar fabrieksinstellingen te zetten:
  1. Beide AirPods in de case
  2. Het klepje openen en de knop achter op de case 15 sec ingedrukt houden
  3. Het lampje knippert een paar keer oranje en daarna wit

• swv
Donstil schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:24:
[...]

Maar waar dan? In het BT menu?

Mijn iPad laat sinds het begin van de Airpods dat menu al niet zien eigenlijk (iPad Mini 2). Ook die popup als ik het doosje open doe komt niet/nooit.
Ik zie op mijn iPad Pro met 10.2.1 wel de AirPods onder info verschijnen maar ik heb inderdaad nooit de popup gezien. Lijkt voorbehouden aan de iPhone denk ik.

Even offtopic :p Toch Samsung nooit helemaal uit je hoofd kunnen zetten? Ik kon het niet laten en zag in jouw postgeschiedenis dat je een S7 Edge en een Gear S3 hebt :) De S3 (of een versie later) heb ik ook op het oog als eventuele opvolger van mijn Apple Watch. Ik ben dan ook benieuwd hoe goed die werkt en met name icm een iPhone. Maar dat moet ik tzt maar in dat S3 topic vragen. Om toch even AirPods gerelateerd af te sluiten: Gebruik je deze ook icm de S7? Zo nee: Mis je het gemak van de AirPods dan niet? Zo ja: Is bluetooth switchen tussen de verschillende platformen onhandig?
Erwin schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:41:
Na 1 middag in mijn broekzak met een Secrid pasjeshouder was het doosje al net zo bekrast als mijn 2007 MacBook na 6 jaar martelen. Had liever gelijk een rubber cover erover gehad zoals je bijvoorbeeld voor VW sleutels hebt:

[afbeelding]
Mooi dat je daar over begint want ik heb ook een Secrid (weet ff het model niet meer maar het is de dunste met alleen aluminium) en nu doe ik de AirPodcase nog in mijn jas maar voor de zomer heb ik nog geen oplossing. Mijn andere broekzak blijft altijd exclusief voor mijn iPhone dus dat is ook geen optie. Ik heb mijn huissleutels trouwens al in zo'n autosleutelhoesje zitten. Dus als zoiets ook met de AirPods mogelijk is... al wil ik juist zo min mogelijk volle dikke zakken hebben. Staat ook niet altijd representatief ;)

[Voor 33% gewijzigd door swv op 01-02-2017 22:55]

• swv
Jup hier ook geen leegloop. Gisteren na de update stond alles op 100%. Vandaag niet heel lang met de AirPods geluisterd. Ik zou zeggen dat ik ze na de lunch met tussen de 80 en 90% over in de case heb teruggestopt. Ik kijk zojuist even en de case heeft nog 95% resterend. Voor mijn gevoel zou die voorheen al op 90% of nog lager gezeten hebben. Ach het blijft een gevoel. Als we elkaar blijven aanpraten dat het beter gaat is het opgelost toch :+

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

WhatsappHack schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 01:38:
Leip, ik heb net de update geïnstalleerd. Nu heb ik 't vage idee dat ze iets scheller zijn gaan klinken, moet opeens de equalizer eroverheen lazeren om de tonen te krijgen die ik wil hebben.
Maar kan ook liggen aan een milde griep, t*f*szooi in je sinussen doet vast geen wonderen voor je gehoor. :P

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat de AirPods een stukje "skippen"? Dus dat je even in 1 of beide dopjes niets hoort en een (fractie van een) seconde later het weer vrolijk verderspeelt?
En dat in close proximity naar de iPhone. (Broekzak)
Heeeeeeel soms.
Dan lijkt de muziek even 1 derde van een seconde te stoppen.
Gebeurt niet veel en is niet storend verder.

• ex87
  • Laatst online: 11:24
Donderdag voor het laastst opgeladen (na de firmware update), toen donderdag/vrijdag/zaterdag gebruikt (denk 6/8 uur in totaal) en vandaag weer ~ 2 uurtjes: case is nu op 71%.

Volgens mij is daarmee mijn klein beetje drain wat ik had wel weg ja, ik had eigenlijk nu ~50/60% verwacht.

[Voor 4% gewijzigd door ex87 op 06-02-2017 15:28]

Anoniem: 641336

Geen probleem, reviews schrijven is niet mijn ding dus doe het hier wel even.

Heb dus nu de Airpods +- 2 weken in gebruik, ik fitness meerdere keren per week. Ze blijven erg goed zitten ook met hardlopen, fietsen etc.. zelfs met gewicht training waar je bijv. met je hoofd naar onder hangt blijft alles op zijn plaats zitten. Eerste paar keer leek het wel alsof ze bijna uit je oren vallen maar aan dat gevoel wen je want ze vallen dus echt helemaal niet uit. (gelukkig maar). Overall ben ik dus enorm tevreden. Ik heb ze juist speciaal gekocht voor te sporten en heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Meeste mensen zie je wel eens opkijken alsof je een stuk van je tandenborstel uit je oor hebt hangen. :P . Hopelijk heb je voldoende info, als je nog vragen hebt mag je ze stellen natuurlijk.

gr.
Noisia schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:10:
[...]

Gaaf dat je hierop terugkomt! Ik heb het topic een paar weken in de gaten gehouden maar daarna laten verwateren. Zou je je ervaringen hier willen posten? Of anders een leuke review schrijven?

• MeesterBas
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Anoniem: 641336 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:12:
Het werkt prima, alleen ik gebruik het niet/nauwelijks. Ik had liever gezien dat je door bijv. 3x klikken nummer skipt dan de heletijd praten. Ik zet het tijdens sporten uit want als je ooit keer wilt aanduwen in je oor krijg je al snel genoeg Siri te horen. Dus.. het werkt wel maar handig, nee vind ik niet. Als ik iemand ga bellen gebruik ik nog steeds mijn telefoon zelf. En inderdaad in het openbaar praat ik liever niet hardop tegen mijn airpods 'geluid harder' lol. Als je het geluid bijv. 4 standjes hoger wilt hebben moet je het dus 4x herhalen.. 8)7
[...]
Je kunt bijvoorbeeld ook zeggen 'zet het volume op 70 procent'. Heel handig.

3 in de rij, kassa erbij

• smoken
Ik gebruik Siri nooit .... niet op mijn iPhone, niet op mijn AirPods.
Máár: wat ben ik ENORM tevreden sinds ik ze (kleine twee maanden nu) heb!!

Gemiddeld gebruik ik ze zo'n 10-15uur per week.
1u45 minuten daarvan tijdens het hardlopen (ca 20KM per week), 1u30minuten tijdens 2 fitness trainen per week (zwaar, hoog tempo trainen). Tijdens beide disciplines ben ik echt volop in beweging en de AirPods zitten heerlijk comfortabel. De combinatie met de Apple Watch maakt het voor mij compleet, volledig draadloze tracking van mijn trainingen welke ik luisterend naar een heerlijk muziekje afwerk.

De rest van het gebruik zit hem in rustig muziek luisteren (voor/tijdens het slapen), Netflix op iPad / MacBook en zo nu en dan telefoneren. Volume aanpassen doe ik via de Apple Watch of via de iPhone.
En de auto-pauze functie ... zo heerlijk handig ...

Als je het geld er voor over hebt en je wilt draadloos genieten: niet twijfelen, gewoon doen.
Bestel bij Apple, dan kun je ze altijd terugsturen als ze je echt niet bevallen.

• smoken
Coldbullet schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:56:
[...]

Toevallig heb ik de zelfde!! Is het geluids verschil groot tusse beide? Of is de gebruiksgemak van de airpods zo veel groter dat dat het geluidsverschil goed maakt?
Geluid van de Shure is wel iets beter, maar dat komt denk ik met name door de isolatie.

Het gebruiksgemak is inderdaad dusdanig veel groter dat ik een eventueel verschil voor lief neem. Maar ook op gebied van audiokwaliteit hebben de AirPods me echt wel verrast!

[Voor 8% gewijzigd door smoken op 23-02-2017 20:23]

• AngelusHD
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-01 09:31
Anoniem: 641336 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:12:
Het werkt prima, alleen ik gebruik het niet/nauwelijks. Ik had liever gezien dat je door bijv. 3x klikken nummer skipt dan de heletijd praten. Ik zet het tijdens sporten uit want als je ooit keer wilt aanduwen in je oor krijg je al snel genoeg Siri te horen. Dus.. het werkt wel maar handig, nee vind ik niet. Als ik iemand ga bellen gebruik ik nog steeds mijn telefoon zelf. En inderdaad in het openbaar praat ik liever niet hardop tegen mijn airpods 'geluid harder' lol. Als je het geluid bijv. 4 standjes hoger wilt hebben moet je het dus 4x herhalen.. 8)7
[...]
Het is tot nu toe nog nooit gebeurd dat ik onwillig Siri/opnemen/verbinding verbreken activeer. De mogelijkheid om naar boven/beneden te swippen per airpod en daar functies aan te koppelen zou naar mijn mening zeker een mooie toevoeging zijn. Ook apple moet denken aan Series 2 :).

4x siri activeren om de volume te verhogen, hoe kom je daarbij? dat kan simpel weg met 1 commando. Verder is de iphone vaak in hand bereik, even aanpassen en dat zal per situatie verschillen hoe vervelend dat kan of totaal niet is.

Ik ben super tevreden, zelf ook getwijfeld maar toch gekocht, het gemak dat je geen bekabeling hebt en dat het niet in de knoop raakt, snel oplaad wanneer je ze opbergt en de functies die je krijgt bij het pauzeren en verder spelen van je muziek gaat eigenlijk allemaal vanzelf zonder over na te denken.

Het is echt een premium product wat we gewend waren in de tijd hoe de iPhone 4/s voelde, dit vind ik overigens ook van de iPhone 7 in vergelijking met de 5 en 6, ik hecht hier erg veel waarde aan.

Kortom, voor een Series 1 hebben ze veel goed gedaan, ben super tevreden.

• macmellow
Coldbullet schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:26:
[...]

Ja inderdaad de isolate is goed. Is het mogelijk om ze ergens proef te luisteren bij een amac op apple store?
Bij een Apple Store kan het sowieso.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21-01 23:20

Nyana

Who?!

B.A.L. schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:32:
Weet iemand waar de AirPods nog ergens te koop zijn?

Alle webshops lijken uitverkocht te zijn. Ben momenteel naarstig allerlei Media Markts aan het bellen (http://www.mediamarkt.nl/...pple-airpods-1488568.html geeft aan dat sommigen voorraad hebben), maar alle tot nu toe gebelde MM's (Rijswijk, Castricum, Zaandam) hebben hem iig niet.
Appelhoes.nl zegt ze op voorraad te hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SZG
  • Niet online

Alle webshops lijken uitverkocht te zijn. Ben momenteel naarstig allerlei Media Markts aan het bellen (http://www.mediamarkt.nl/...pple-airpods-1488568.html geeft aan dat sommigen voorraad hebben), maar alle tot nu toe gebelde MM's (Rijswijk, Castricum, Zaandam) hebben hem iig niet.
In V&A staan er twee te koop, maar zonder feedback/reviews en allebei al meer dan een maand...

• Noisyplate
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-01 16:36

Ik heb ze 2 weken geleden opgehaald bij de MM in Zoetermeer.
Gewoon de website van MM in de gaten gehouden.
Na 1 week een MM gevonden die er 1 op voorraad had, bestelling geplaats voor afhaal en klaar :)

Dus regelmatig de site checken, dan heb je vanzelf 1 te pakken.
Lijkt wel dat ze echt minimaal binnen komen, want die ene die ik nu heb, was ook de enige geleverde..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Laatst online: 23-01 08:52
Centralpoint.nl geeft aan 30 stuks Airpods op voorraad te hebben...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Laatst online: 23-01 08:52
Nu nog maar 9 stuks op voorraad..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 11:14
Gisteren waren ze ook op voorraad bij Coolblue, maar nu weer veranderd in 'leverdatum onbekend'. Als die krengen nou wat beter beschikbaar komen, zou ik ze best wel willen hebben. Vraag me alleen wel af hoe het werkt met Android (heb wel een iPad, MacBook en ATV). Zijn er hier mensen met een Android telefoon of tablet die de Airpods gebruiken? Dat er geen Siri en andere hippe features zijn snap ik, maar vraag mij af of ze voor de rest als een normaal Bluetooth apparaat reageren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:06
jordiv30 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:33:
Haha, dan zit ik blijkbaar in de verkeerde winkelstraat :) . Was in Arnhem, maar zag toch de meeste mensen wel even omkijken en dus zelfs een foto maken. Of mijn kleren waren apart, dat kan ook nog. :P
Ik denk iets anders, want in Arnhem zijn ze ook van alles gewend. Dat is net een tweede Amsterdam. Had je geen scheur in je broek? Of misschien je gulp open? :+

I don't have dreams, I have goals!!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:22
Redondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:51:
[...]

Ja, maar is dit juist? Ik vind ze beduidend beter klinken en zitten. Eigenlijk iedereen in mijn omgeving die ze bezit denkt er hetzelfde over en hier op het forum is het niet anders.
Het is zijn mening, dus ja, het is juist.

The devil is in the details.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:22
Redondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 01:33:
[...]

Oke, iemands mening is dus altijd juist :? Weer wat geleerd!
In het geval je dit echt serieus bedoelt: ja, een mening kan niet onjuist zijn, want het is subjectief, niet objectief.

Als hij de AirPods minder goed vindt dan de EarPods, dan vindt hij dat. Punt. Mag je het mee oneens zijn, maar dat verandert zijn mening niet.

The devil is in the details.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14:15
Redondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:04:
[...]

Een mening kan dus niet onjuist zijn? Ik weet niet beter dat het ervaring is en dat het zijn persoonlijke mening is. Dus ja, ik ben serieus. Je hebt het verkeerd verwoord en prima als je het voor iemand opneemt, maar dat was niet de bedoeling van mijn stelling. Misschien gebruikt hij ze wel verkeerd en zitten ze daarom niet goed in het oor, wat er weer toe leidt dat het geluid minder is en hij dus uit je oor valt. Meningen mag je ten allen tijde betwisten en proberen met argumenten te veranderen, zeker als je daar ook nog iemand mee helpt. Punt.
Dan kun je dat beter even vragen i.p.v. aannames maken. Ik weet heus wel hoe die oordopjes in mijn oren horen te zitten, bij afsluitende in-ear moet je idd goed oppassen dat het rubbertje goed zit etc. maar die airpods zijn gewoon een kwestie van in je oren duwen. Geluidskwaliteit is dus gebaseerd op als ze goed in mijn oren zitten, niet als ze al los zitten. Ben niet achterlijk eah ;) Als je een liefhebber bent van bas dan denk ik zelfs dat je super dopjes hebt met de Airpods. Ik heb ook graag in de mid/high tones goed geluid.

Snap wel dat je je wilt verdedigen omdat je ze zelf hebt, maar als jij en jou omgeving er plezier van hebben is toch alles mooi en prima? :) Hier hoeven we niet zo lang over door te gaan want dit is gewoon mijn ervaring/mening die ik even kwijt wilde in dit ervaringen-topic.

Ik wacht zelf liever even tot de volgende generatie airpods of wireless oordopjes van een ander merk. Heb ook geen drang om nu al wireless oordopjes in huis te halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Eergister besloten dat ik ze wil, sindsdien goed vraag&aanbod, wehkamp, mediamarkt en coolblue in de gaten gehouden doormiddel van productpagina's bookmarken en paar keer per dag ff checken.

Vanochtend meteen raak bij Coolblue, daar kwamen er "minder dan 4" op voorraad. Overigens werkte de voorraad-sms functie van Coolblue weer niet, dus daar moet je zeker niet op vertrouwen. Gewoon zelf in de gaten houden. Besteld met "VandaagNog" voor € 9,95 extra en om 18:15 uur al ontvangen. De bekende topservice van Coolblue (op de voorraad-sms na dan), maar veel belangrijker nog; wat een fijne dingen zeg. Heerlijk dat vrije gevoel van draadloos bellen en muziek luisteren.

En zo zie je maar dat je er met een beetje goed opletten (en geluk natuurlijk) ondanks de schaarste snel over kunt beschikken.

[Voor 19% gewijzigd door joblamie op 01-05-2017 21:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18:51
extreme8eight schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:57:
Iemand al ervaring hoe de AirPods schoon te maken. Zit wat oorsmeer of kleine velletjes aan het zwarte roostertje. Hoe zou dit het beste kunnen?
Pritt Poster Buddies werken erg goed! En natuurlijk microvezel doekje om de buitenkant schoon te maken.

De naden zijn trouwens wel erg goed zichtbaar, gaat ook al stof inzitten en dit is niet te verwijderen. Blijkt bij (bijna) iedereen zo te zijn als je Googlet op "airpods seams".

Maar wat zijn ze fijn voor de rest! Nog nooit zoveel podcasts geluisterd als de laatste week.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nevv
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22-12-2021
jordiv30 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:31:
Dat tappen werkt bij mij ook nog niet zo goed. Pas na een paar keer lijkt hij het echt te doen en wordt de muziek gepauzeerd.
Je moet relatief hard tikken maar meestal werkt het wel bij mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 24-01 20:58

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Weekje geleden de Airpods via Bol besteld en binnen een dag in huis. Ik twijfelde eerst over de pasvorm, gezien de bedrade versie niet goed blijven zitten, echter wilde ik echt volledig draadloze dopjes naast mijn OE2 Bluetooth koptelefoon.
Ik ben heel erg tevreden met de Airpods, door het ontbreken van de bedrading blijven ze prima in mijn oor zitten (misschien ook mede door het iets hogere gewicht) koppelen met Apple devices is erg goed gedaan en het geluid is OK. Voor hoog kwalitatief geluid pak ik wel wat anders, maar ik verwacht dat ook niet als ik onderweg of op mijn werk ben, waar ik de Airpods het meest gebruik. Siri control vindt ik in de auto erg handig voor het bellen. Normaal gebruik ik mijn Apple Watch voor de volume en controls. Samen met de best wel handige lader is batterij duur geen enkel probleem.
Erg tevreden, fijne dopjes en tenminste echt draadloos.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik heb een beetje last met connecten. Doorgaans werkt het, soms moet ik naar Instellingen, Bluetooth en zelf verbinden.

Het meest vervelende vind ik dat de pop-up niet meer komt waardoor ik battery status van de case niet meer zie. Ook niet in de widget. Alleen van de airpods zelf. Ook op Apple Watch via Notification Center en dan Battery zie ik ze niet.

De pop-up hoort toch te komen bij openklappen case?

Edit: merk nu dat beide oortjes in de case moeten zitten voor de pop-up. Anders werkt het niet.

Wat me net gebeurde: ik open de case en serieus iedereen (met een iPhone) in het treinstel krijgt de pop-up 'niet jouw Airpods'. Zit je dan. Hoe kan dat dan??

[Voor 23% gewijzigd door THE_BASE op 21-05-2017 12:54]

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • +2Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 00:23
Kom net van de Apple store in Den Haag vandaan. Even het probleem met mijn rechter oortje laten zien en getest. Heb gelijk een nieuwe rechter oortje gekregen en nu werkt alles naar behoren.

Goeie support van Apple :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-01 20:50
@albertTCB:
Ik bedien zelf de muziek via de apple watch, werkt als een zonnetje.
Als je geen watch hebt lijkt me idd de bediening erg omslachtig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:17:
[...]

en zie hier de kracht /lock in- power van Apple: je moet vaak extra dingen/accesoires kopen om het 1ste product fatsoenlijk te kunnen gebruiken |:(

(zo zijn er aardig wat extra voorbeelden van hierboven bekend; ik noem een 2016 Macbook Pro en je iPhone 7 er op kunnen aansluiten)
Het hoeft niet, het mag voor wat extra luxe. Er zit aan airpods nou eenmaal geen afstandsbediening, en 5x op je oor raggen voor actie x is ook waanzin natuurlijk :P

Mbt iPhone 7 op MBP 2016... Je weet als je dat apparaat koopt dat je lang niet alles kan verbinden zonder dongle/dock omdat USB type C nog maar weinig wordt gebruikt. Je kan op zo'n dongle, hub of dock natuurlijk prima je iPhone 7 met zijn bijgeleverde kabel aansluiten.
Als je er echt mee zit zul je, net als voor alle andere incompatible apparaten (lees: zo'n beetje alles :P), gebruik moeten maken van een USB-C naar USB-A plug of van https://www.apple.com/nl/...-naar-lightning-kabel-1-m :)
(Of immitatie merk, Belkin heeft ze vast goedkoper. :') AliExpress ook, maar daar waag ik me niet aan met kabeltjes. :+)

[Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 26-05-2017 06:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-01 20:50
Idd, action/ali express kabeltjes hebben een dubieuze reputatie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:22:
Bij mij verschijnen de AirPods niet in Instellingen - Algemeen - Info. Ik zou graag de softwareversie zien, volgens mij zijn ze nog niet geupdate, ik gebruik ze sinds een week voor het eerst.

Hoe krijg ik ze te zien? Zijn wel verbonden en muziek afspelen lukt.
Same shit here, dat had ik dus ook.
Heb ze uiteindelijk dus geheel moeten "vergeten" via Bluetooth menu, waardoor ze ook uit iCloud geflikkerd worden, vervolgens de case opendoen en de knop op de case in blijven drukken tot het ledje langzaam wit begint te faden; en dan verbinden. Wil ie dat niet doen bij case open, dan gewoon even in Bluetooth menu de Airpods aantikken die dan bij "Overig" verschijnen.

Vervolgens kreeg ie proper verbinding en ging ie firmware updaten.
Ik heb het overigens maar via m'n iPad gedaan als extra maatregel voor 't geval 't m'n iPhone was die aan 't kutten was geslagen, maar sinds de firmware update werkt het ook prima op m'n iPhone. *knock on wood*

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 10:43
Als ik Macrumors moet geloven kun je met de iOS11 beta nu eindelijk per Airpod een functie instellen. Dus tikken voor Play/Pause/Next Track/Previous Track/Siri. Dus nu ook eindelijk next en previous track d:)b

[Voor 16% gewijzigd door PBP op 05-06-2017 22:49]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 18:44
Coldbullet schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:06:
Helemaal niemand ervaring met airpods als zijnde gaming headset? Geluid komt wel door dat geloof ik goed, maar werkt de microphone dan ook? In win10
Ik ben aan het testen geweest, in Windows 10 (normaal gebruik ik macOS).

Het koppelen gaat zonder problemen. In het status scherm geeft ie aan dat de AirPods voor audio en spraak gekoppeld zijn. Tot zo ver gaat het goed.

Audio afspelen via de AirPods gaat prima, maar ik krijg de microfoon niet werkend. Als ik het configuratiescherm open, vangt hij alleen audio op van de interne microfoon. De microfoons van de AirPods krijg ik niet werkend. Ook niet als ik deze als standaard instel en de ingebouwde mic uitschakel. Ook in Steam werkt de microfoon van de AirPods dan niet.

Wanneer ik echter een bedrade hoofdtelefoon aansluit met microfoon, dan werkt deze microfoon wel.

Ik heb niet verder naar oplossingen gezocht, maar het lijkt er op dat de microfoons niet werken, of hooguit alleen voor het voeren van telefoongesprekken. Dit laatste heb ik echter niet getest.

Ik hoop dat je genoeg aan deze info hebt.

De AirPods zelf kan ik wel van harte aanbevelen. Zeker binnen het Apple ecosystem functioneren deze geweldig. Maar als je binnen Windows 10 een headset met microfoon nodig hebt, kan je voor zover ik het kan zien beter een andere headset gebruiken, of genoegen nemen met de interne microfoon van je PC/laptop indien aanwezig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

WhatsappHack schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 06:03:
[...]

Als je er echt mee zit zul je, net als voor alle andere incompatible apparaten (lees: zo'n beetje alles :P), gebruik moeten maken van een USB-C naar USB-A plug of van https://www.apple.com/nl/...-naar-lightning-kabel-1-m :)
Prima kabel, met het voordeel dat hij dikker en steviger is dan normale lightningkabels. Ik gebruik de kabel rechtstreeks aan de MacBook, aan m'n usb-hub, of in combinatie met de usb-c-adapter van de MacBook.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 03-01 13:02

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wat ben ik blij met de Airpods. Ik zocht true wireless earbuds voor tijdens het hardlopen en na het lezen van wat reviews ben ik voor de Airpods van Apple gegaan. Vooral de prijs is aantrekkelijk en aangezien ik redelijk wat spullen van Apple gebruik waar ik zeer tevreden over ben durfde ik wel een gok te wagen.

Ik heb ze nu 2 weken in gebruik en waar ik ze voor het hardlopen heb gekocht, gebruik ik ze nu dagelijks. Of het nu gaat om een lang telefoongesprek, een Skype call of het luisten van muziek. Het niet hebben van draad went erg snel. Ik heb een walking desk en gebruik eigelijk alleen nog maar de Airpods en laat mijn dure hoofdtelefoon met draad eigelijk links liggen. Nu twijfel ik zelfs om nog een tweede paar aan te schaffen om te kunnen wisselen en zo een praktisch oneindige batterij duur te krijgen.

Voor het hardlopen bevallen ze ook erg goed, ik voel ze niet zitten en ze blijven goed zitten. Zelfs bij sprinten, springen of andere snelle bewegingen ervaar ik geen problemen. Het enige wat misschien vervelend is, is de windruis bij harde wind. Maar dit hard ik bij mijn vorige oordopen ook en het lijkt er op dat dit niet echt te voorkomen is.

Ondanks dat ik het volume bedien met mijn hardloop horloge, hoop ik dat de nieuwe iOS snel uitkomt zodat de tik-functies gecustomized kunnen worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 24-01 16:30
Je kan de nieuwe iOS11-instellingen nu ook op iOS10 gebruiken (je hebt hiervoor een extra iOS device nodig waarop iOS11 geïnstalleerd kan worden):

Handleiding:
  1. Installeer iOS11 op een daarvoor geschikt apparaat (zie hier)
  2. Koppel de AirPods aan dit device
  3. Selecteer de gewenste opties onder Bluetooth > AirPods (klik op i)
  4. Klik op ' Vergeet dit apparaat'
  5. Koppel de AirPods weer aan het iOS10 apparaat
Zie hieronder de opties:

...less is more

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
geen idee of het al gemeld is, maar in tvOS 11 kun je je AirPods ook nu automagisch laten pairen met je Apple TV.

Toch wel rete handig bijvoorbeeld als je 's avonds laat nog ff een film kijkt, AirPods in en hoppa, je stoort verder niemand in huis die ligt te slapen ;)

Tel daar de nieuwe tap-functies in iOS 11 bij op en de AirPods krijgen steeds meer echt handige functies.

Had het al in een ander Apple topic gezegd maar deze AirPods is echt het ALLER beste waar Apple is mee gekomen de laatste paar jaar, imo. :)

(edit: ook de BeatsX kun je op deze manierpairen met een Apple TV)

[Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 09-06-2017 10:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-01 15:26
Geert1976 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:17:
[...]

en zie hier de kracht /lock in- power van Apple: je moet vaak extra dingen/accesoires kopen om het 1ste product fatsoenlijk te kunnen gebruiken |:(

(zo zijn er aardig wat extra voorbeelden van hierboven bekend; ik noem een 2016 Macbook Pro en je iPhone 7 er op kunnen aansluiten)
Dat gaat gewoon draadloos over wifi? Power kan je dan wel gewoon uit de muur trekken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:07

Rivanov

Apple freak

Ik heb ze ook maar eens aangeschaft. Mediamarkt heeft ze gewoon op voorraad.

Ik heb 'm nu gekoppeld aan m'n Apple Watch en luister nu een podcast via de Overwatch app (de podcast gesynchroniseerd naar m'n Apple Watch). Vind alleen het volume wat laag, volume staat op maximaal op m'n Apple Watch. Is dit een issue van de Overcast app of is dit altijd zo als je muziek rechtstreeks van de Apple Watch luistert?

Wanneer ik de AirPods namelijk aan m'n iPhone, MacBook of iMac koppel is het volume gewoon top.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• swv
chow.monkey schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 02:52:
Ik ben op zich wel tevreden. Heb ze nu 2 weken in gebruik. Vind het alleen vervelend dat ik ze soms 2 keer in m'n oren moet doen voordat de iPhone ze ook ziet. Dit terwijl de telefoon op nog geen 2 meter afstand is. Is dit normaal? Of kan ik daar nog wat aan doen.
Heb ik ook op willekeurige momenten. Is inderdaad wat vervelend maar ik ben er aan gewend.

• flip75
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 24-01 12:55
Nu een week of 3 in gebruik en zeer tevreden.
Geluid voor bellen en muziek is meer dan prima. Mijn voornaamste reden voor aanschaf is om er mee te bellen en dat gaat heel goed, zowel met een oortje of twee in.
Opladen uitstekend, widget op iphone aanzetten ook erg handig voor de batterij status.
Draag comfort is prima. Zitten goed en vallen ook niet uit je oor... op een keer na niet...
Ik had een jas met hoge opstaande rand, was aan het klooien en een gesprek aan het afronden, weet niet meer precies wat ik deed. Oortje valt uit, stuitert op de grond, stuitert zo door een put in! Na ongeveer 4 volle minuten onder water, putdeksel opengekregen, oortje gepakt. Thuis 4 volle dagen in een afgesloten bakje met risotto rijst laten liggen. In de houder om op te laden, 15min later tot mijn grote verrassing heb ik nog altijd een prima werkende airpod.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Er zijn geen nieuwe AirPods aangekondigd. Dus ze zullen misschien met een silent-release op de site komen. Maar daar is nog niets over bekend.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

En voor volume aanpassen gebruik je gewoon je Apple Watch. ;) (dat is de redenering van Apple :P)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

De AirPods is voor mij ook by far het beste Apple product van de laatste jaren dat ik in huis heb. Echt super. (en ik heb nogal wat apparaten van Apple. ;))
Heb overigens óók de Beats X, die ik gebruik tijdens het sporten. Omdat deze in-ear zijn, ben ik beter afgesloten voor de omgeving en kan ik me beter focussen tijdens het fitnessen.

Maar als ik thuis ben, buiten aan het wandelen ben of op kantoor zit, gebruik ik de AirPods. Echt fantastische apparaatjes.

[Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2017 15:48]

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:09
Nee, helaas ondersteund Sony geen third-party Bluetooth headsets op de PS4.

• _Bailey_
  • Niet online
St.Fraga schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:16:
[...]

Ik heb nu zelf de BeatsX. Zijn de Airpods een goede upgrade voor iemand die constant reist?
reizen als in veel in vliegtuigen zitten? Dan zeker niet! Je hoort omgevingsgeluid met AirPods op, je AirPods winnen het niet van oa de vliegtuigmotoren

reizen als in in trein? Daar zeker wel! ;)

• St.Fraga
  • Registratie: september 2017
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:18:
[...]
je AirPods winnen het niet van oa de vliegtuigmotoren

Oh ik dat had ik wel verwacht :P
Ik moet dagelijks 3 uur reizen met het Openbaar Vervoer. Heel erg bedankt voor je razendsnelle reactie. Ik weet wat te doen.

Daar gaat mn geld ;w

I will start working when my coffee does...

• _Bailey_
  • Niet online
St.Fraga schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:21:
[...]

Oh ik dat had ik wel verwacht :P
Ik moet dagelijks 3 uur reizen met het Openbaar Vervoer. Heel erg bedankt voor je razendsnelle reactie. Ik weet wat te doen.

Daar gaat mn geld ;w
Van al mijn Apple devices (en dat zijn er aardig wat, incl de nieuwe Macbook Pro) zijn de AirPods mijn favoriete Apple aankoop sinds jaren!

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Geert1976 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:18:
[...]

reizen als in veel in vliegtuigen zitten? Dan zeker niet! Je hoort omgevingsgeluid met AirPods op, je AirPods winnen het niet van oa de vliegtuigmotoren

En bij KLM mag je geen bluetooth headsets gebruiken tijdens de vlucht. Bij sommige andere maatschappijen alleen niet tijdens opstijgen en landen.
Ik was blij dat ik mijn Beats hoofdtelefoon nog bedraad kon aansluiten.

Hier in de US kom ik geregeld AirPods “in het wild” tegen, veel meer dan in Amsterdam.

In de trein luister ik via BeatsX, ik kan me bijna niet voorstellen dat de AirPods beter isoleren tegen omgevingsgeluid dan in-ears.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Doen! :)

Pagina: 1 2 3

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee