Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Kan je niet een direct replacement doet zoals bij iPhones?TweakerVincent schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:07:
Mijn rechter oortje doet het geluid hiet meer max. heb het idee dat een speakertje kapot is (net als ik vaak bij normale pods had). Hoe lang duurt het proces van garantie? Ik heb weinig zin om weken zonder airpods te zitten? Ik kan ze niet instant omruilen bij een apple shop lijkt me?
Dat kan Apple je vast wel vertellen als je belt.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[...]
Kan je niet een direct replacement doet zoals bij iPhones?
[/quote]
Apple gebeld, die geven aan dat ik naar winkel moet gaan. Is bij Belsimpel winkel, helpdesk geeft aan dat ik 1 jaar garantie heb (staat op site volgens die kerel)... wtf dit moet 2 jaar zijn. Wordt morgen gebeld.
Wbt consumentenrecht, ik heb 2 jaar garantie (europa wet) mits het product minimaal 2 jaar meegaat., Is dat correct? Heb weinig zin in proces aan te spannen voor dit soort geneuzel. winkel doet lekker makkelijk...
Fixed
[ Voor 8% gewijzigd door TweakerVincent op 30-07-2019 17:02 ]
Hoe heb je ze weer goed schoon gekregen als ik vragen mag?TweakerVincent schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:53:
[quote]Famous schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:13:
[...]
Kan je niet een direct replacement doet zoals bij iPhones?
[/quote]
Apple gebeld, die geven aan dat ik naar winkel moet gaan. Is bij Belsimpel winkel, helpdesk geeft aan dat ik 1 jaar garantie heb (staat op site volgens die kerel)... wtf dit moet 2 jaar zijn. Wordt morgen gebeld.
Wbt consumentenrecht, ik heb 2 jaar garantie (europa wet) mits het product minimaal 2 jaar meegaat., Is dat correct? Heb weinig zin in proces aan te spannen voor dit soort geneuzel. winkel doet lekker makkelijk...
FixedZe waren super vies.... Ze kunnen nu ook opeens veel harder
![]()
supersimpel met een mesje. Er zit nog een dun geel (ok dirty...) mini laagje op maar daar heb ik geen last van. Absolute tip om ze schoon te maken, klinkt nu echt weer als nieuwsSuperhuuper schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:05:
[...]
Hoe heb je ze weer goed schoon gekregen als ik vragen mag?
Heb ik ook een aantal maal meegemaakt en ik kwam er achter via buitenlands forum dat wisselen van kabel en/of charger de case weer oplaadMrAcid schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:13:
Via mijn Windows 10 (werk) laptop laden de AirPods (dopjes) wel, maar de case laadt niet. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Direct op een USB-wall charger werkt het prima en ook op mijn Mac werkt het prima.
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 19-11-2019 20:40 ]
[ Voor 93% gewijzigd door hk12nl op 28-11-2019 11:44 ]
©2004
Gisteren bleek de microfoon niet meer te werken dus in al mijn onozelheid Apple support chat gestart. Helaas kwam ik er pijnlijk achter dat Apple maar 1 jaar garantie geeft op Airpods. Ondanks nog op mijn aandringen zat er geen beweging in. Ik had dus net zo goed ze bij de Mediamarkt, Bol.com of Coolblue kunnen kopen en waarschijnlijk betere garantie voorwaarden gehad. Grr
[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 15-05-2020 10:40 ]
https://www.consuwijzer.n...kocht-maar-kapot/garantie
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product
Apple kan dat wel vinden,maar dat is niet hoe het in Nederland werkt gelukkig.
Wel is natuurlijk zo dat gelijk hebben, niet betekent dat je gelijk krijgt.
Maar in iedergeval nogmaals bellen en verwijzen naar de wet.
Zij zijn voor jou de verkopende partij en wat de fabriek zegt (nu toevallig ook Apple) heb jij niks mee te maken.
Overigens probeert Apple dit wel vaker.
[ Voor 3% gewijzigd door S4All op 15-05-2020 10:59 ]
Dat heb ik al tijdens het gesprek aangegeven. De dame in kwestie bood mij aan om voor €150 de AirPods om te ruilen. Toen ik aangaf waarom ik dat zou willen als ik ze net goed bij Coolblue kan kopen voor nagenoeg dezelfde prijs en daarbij ook nog eens 2 jaar garantie kreeg bleef het even stil. Ook zij begrijp dondersgoed wat er aan de hand was maar werkte gewoon het script af.S4All schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:58:
Lees dit even door:
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product
Apple kan dat wel vinden,maar dat is niet hoe het in Nederland werkt gelukkig.
Wel is natuurlijk zo dat gelijk hebben, niet betekent dat je gelijk krijgt.
Maar in iedergeval nogmaals bellen en verwijzen naar de wet.
Zij zijn voor jou de verkopende partij en wat de fabriek zegt (nu toevallig ook Apple) heb jij niks mee te maken.
Overigens probeert Apple dit wel vaker.
Dit wordt dus in de pen klimmen met rechtsbijstand in de achterzak om vervolgens te hopen dat Apple uiteindelijk toegeeft

Nu heb ik ook een apple watch s5. Kan het zijn dat de iphone xr moeite heeft met zowel de watch en airpods tegelijk te verbinden?
Het valt mij namelijk vaker op dat wanneer ik bel. Het bijv niet te zien is op mn apple watch.
Ik had enkele jaren terug ook zoiets en moest echt heel duidelijk zijn dat de aankoop in de APPLE STORE was
En toen viel het kwartje pas en werd ik goed geholpen.
Ik heb ook een Xr, een S5 en AirPods en heb er nog nooit problemen mee gehad. De Xr heeft iig capaciteit zat.Jboy1991 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 23:43:
Misschien heeft iemand hier een oplossing. Ik heb sinds 3 weken de airpods gen 2. Ik krijg zo nu en dan klachten dat ik slecht te verstaan ben en dat het blikkerig klinkt. (Gebeurd vaak in teams vergaderingen)
Nu heb ik ook een apple watch s5. Kan het zijn dat de iphone xr moeite heeft met zowel de watch en airpods tegelijk te verbinden?
Het valt mij namelijk vaker op dat wanneer ik bel. Het bijv niet te zien is op mn apple watch.
Het kunnen mi twee dingen zijn, het zit in Teams of de AirPods zijn niet ok. Als je dit alleen in Teams heb zou ik het daar zoeken, dat platform wordt immers flink belast de laatste tijd. Heb je het ook in andere applicaties dan zou ik AirPods gaan ruilen.
De geluidskwaliteit van de microfoon is juist de reden waarom ik AirPods gebruik, ik gebruik ze denk 80% van de tijd om mee te bellen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Yep, alleen iPhone, iPad en Mac apparatuur heeft 2 jaar garantie van wat ik heb vernomen in het gesprek. De airpods vallen onder accessoires en kennen maar 1 jaar garantie.Roos79 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 08:34:
@Miki Snapte die dame in kwestie wel echt goed dat je ze in de Apple store gekocht had?
Ik had enkele jaren terug ook zoiets en moest echt heel duidelijk zijn dat de aankoop in de APPLE STORE was
Als de Apple store weer open gaat op het Leidseplein ga wel weer een keer langs, misschien dat ik dan meer geluk heb
Wat betreft rechtsbijstand, die gaven aan dat er niets te doen valt en dat ze me alleen schadeloos zouden stellen minus eigen risico. Maar dan moet ik wel eerst een heel traject door met brieven versturen en de verwerpingen van Apple om uiteindelijk daar aanspraak op te kunnen maken.
Ik zal deze nog maar een keer linken:Miki schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:
[...]
Yep, alleen iPhone, iPad en Mac apparatuur heeft 2 jaar garantie van wat ik heb vernomen in het gesprek. De airpods vallen onder accessoires en kennen maar 1 jaar garantie.
Als de Apple store weer open gaat op het Leidseplein ga wel weer een keer langs, misschien dat ik dan meer geluk heb
Wat betreft rechtsbijstand, die gaven aan dat er niets te doen valt en dat zeme alleen schadeloos zouden stellen minus eigen risico. Maar dan moet ik wel eerst een heel traject door met brieven versturen en de verwerpingen van Apple om uiteindelijk daar aanspraak op te kunnen maken.
je hebt geen 1 jaar garantie op accessoires, dat is apekool en lariekoek. je mag verwachten dat je AirPods langer dan een jaar meegaan dus Apple moet gewoon onder garantie repareren.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Zucht... je had jezelf moeite bespaart als je iets meer inhoudelijk had gelezen dan hier even langs komt vliegen om een obvious post te droppen. Als ik rechtsbijstand al heb benaderd denk je niet dat ik dan bovenstaande al lang en breed doorlopen heb?Kassad schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 09:39:
[...]
Ik zal deze nog maar een keer linken:
je hebt geen 1 jaar garantie op accessoires, dat is apekool en lariekoek. je mag verwachten dat je AirPods langer dan een jaar meegaan dus Apple moet gewoon onder garantie repareren.
Ik heb zojuist toch weer contact opgenomen, (je triggerde me wel namelijk), maar nu de vraag blunt gesteld hoelang de garantie is bij Apple op AirPods als ik ze bij de Apple store heb gekocht. Uiteindelijk werd ik na ruim 5min in de wacht staan doorverbonden naar een "senior Apple adviser". En toen bleek het toch onder garantie te vallen, maar dan niet onder de Apple garantie maar de consumenten wetgeving.Roos79 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 08:34:
@Miki Snapte die dame in kwestie wel echt goed dat je ze in de Apple store gekocht had?
Inmiddels heb ik een creditcard reservering afgerond en het is nu wachten op de vervangende oortjes waarbij ik de oude met gebreken in de meegeleverde enveloppe en verzendlabel moet terugsturen om de reservering weer ongedaan te maken.
Eind goed, al goed. Al vermoed ik dat een bezoekje aan de Apple store waarschijnlijk eenvoudiger en prettiger was verlopen
Nou sorry hoor, het was behulpzaam bedoeld.. omdat jij dit aangeeft "De airpods vallen onder accessoires en kennen maar 1 jaar garantie." heb ik de link gepost want die stelling is gewoon niet waar. Als jouw rechtsbijstand je dit vertelt heb je misschien behoefte aan andere rechtsbijstandMiki schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 09:46:
[...]
Zucht... je had jezelf moeite bespaart als je iets meer inhoudelijk had gelezen dan hier even langs komt vliegen om een obvious post te droppen. Als ik rechtsbijstand al heb benaderd denk je niet dat ik dan bovenstaande al lang en breed doorlopen heb?
Ook dit is overigens helemaal behulpzaam en meedenkend bedoeld
Ah kijk, je hebt je recht toch gekregen, dit bedoelde ik dusMiki schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:02:
[...]
Ik heb zojuist toch weer contact opgenomen, (je triggerde me wel namelijk), maar nu de vraag blunt gesteld hoelang de garantie is bij Apple op AirPods als ik ze bij de Apple store heb gekocht. Uiteindelijk werd ik na ruim 5min in de wacht staan doorverbonden naar een "senior Apple adviser". En toen bleek het toch onder garantie te vallen, maar dan niet onder de Apple garantie maar de consumenten wetgeving.
Good on you
Fijn al was t jammer dat t zoveel moeite moest kosten hopelijk hebben jullie ze gauw binnen en veel plezier van weer.Miki schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:02:
[...]
Ik heb zojuist toch weer contact opgenomen, (je triggerde me wel namelijk), maar nu de vraag blunt gesteld hoelang de garantie is bij Apple op AirPods als ik ze bij de Apple store heb gekocht. Uiteindelijk werd ik na ruim 5min in de wacht staan doorverbonden naar een "senior Apple adviser". En toen bleek het toch onder garantie te vallen, maar dan niet onder de Apple garantie maar de consumenten wetgeving.
Heb ze vorig jaar augustus bij Belsimpel gekocht, moet dan wss bij hen terecht.
Ik heb een reset geprobeerd, ook al schoongemaakt etc. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Vraagje: mensen met AirPods Pro die ook AirPods gehad hebben. Is de pasvorm erg vergelijkbaar? Ik heb niet zo’n goede ervaringen met in-ear oordopjes, dat zal wel aan mijn oren liggen. Maar de AirPods passen perfect. Zou wel willen upgraden, maar dan moeten ze wel ook goed zitten.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Heeft niks geholpenSirLenncelot schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:51:
@d22wth https://discussions.apple.com/thread/7914268
Vraagje: mensen met AirPods Pro die ook AirPods gehad hebben. Is de pasvorm erg vergelijkbaar? Ik heb niet zo’n goede ervaringen met in-ear oordopjes, dat zal wel aan mijn oren liggen. Maar de AirPods passen perfect. Zou wel willen upgraden, maar dan moeten ze wel ook goed zitten.
edit: na veel proberen/schoonmaken doet ie t weer volgens mij
[ Voor 7% gewijzigd door d22wth op 22-05-2020 22:19 ]
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Ik had hetzelfde en die truc door erop te zuigend22wth schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:59:
Helaas hebben mijn AirPods ook problemen, links is het geluid harder dan rechts. Voor muziek kun je via accessibility de balans wijzigen, echter werkt dat niet voor oproepen. Erg vervelend dus.
Heb ze vorig jaar augustus bij Belsimpel gekocht, moet dan wss bij hen terecht.
Ik heb een reset geprobeerd, ook al schoongemaakt etc. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Mixed Reality dev
oei, coolblue deed dat wel. Bij Apple voor 75 euroMenesis schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:38:
[...]
Ik had hetzelfde en die truc door erop te zuigenwerkte afentoe. Maar het werd steeds erger. Vandaag heb ik hem opengemaakt, maar ik kon niet bij het speaker deel komen. En nu doet ie helemaal niets meer. Zo even kijken of ik eentje los kan bestellen.
Ja damn.. nu twijfel ik wel of ik dat moet doen. Deze heeft het een jaar uitgehouden, wel erg matig.d22wth schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:39:
[...]
oei, coolblue deed dat wel. Bij Apple voor 75 euro
Mixed Reality dev
Niet heel lang nee... ik heb m sinds augustus en nu al problemen, ik maak ze wel vaak genoeg schoon...Menesis schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:43:
[...]
Ja damn.. nu twijfel ik wel of ik dat moet doen. Deze heeft het een jaar uitgehouden, wel erg matig.
Ik heb mijn AirPods in december 2017 gekocht. Ik heb deze erg intensief gebruikt zowel op werk, school, OV en fiets. Heel af en toe gebruik ik de AirPods thuis.
Ik dacht batterijproblemen te hebben met mijn AirPods. Daarom heb ik eerst de AirPods gereset en daarna de batterijen van zowel de AirPods als de oplaadcase expres laten dalen naar 0%. Hierna heb ik mijn AirPods en de case aan de lader gezet. De AirPods zelf laden niet op tot 100% maar tot maximaal 97% .
Gisteren fietste ik naar mijn werk, dit duurt 45 minuten. Gedurende die tijd luister ik naar een podcast via mijn AirPods. Al na zo'n 35 minuten krijg ik een waarschuwingspiepje van de linker-AirPod.
Toen ik op mijn werk kwam, was mijn linker AirPod op 9% terwijl mijn rechter AirPod op 56% stond. Dit zou betekenen dat ik maximaal 3 uur kan luisteren met de rechter AirPod en maximaal 1 uur met de linker AirPod. Ik snap dat de batterij niet meer zo is als december 2017 maar er zit wel een wezenlijk verschil tussen de linker- en rechter-AirPod.
Is er iets anders wat ik kan doen om de batterij te kalibreren? Ik weet dat er de mogelijkheid is om AirPods te vervangen voor €55 per stuk + €12,10 verzendkosten maar dan kan ik net zo goed gebruikmaken van de Apple's studentenactie om AirPods Pro aan te schaffen voor €100 in combinatie met een iPad Pro 11''.
Ik heb dezelfde ervaring. Ik gebruik de AirPods veel voor bellen en heb in het begin een half jaar bijna alleen maar met de rechter gebeld. Ik zag toen al dat de rechterbatterij slechter werd dan de linker dus ben toen gaan compenseren. Ik bel vanaf dat moment eigenlijk alleen nog maar met de linker maar de rechter blijft slechter. Ik heb ze vanaf januari 2018 en ik haal ongeveer dezelfde waardes als jij, 45 min max.VirinR schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:10:
Ondanks dat er niet veel leven in dit topic zit, ga ik het toch even proberen:
Ik heb mijn AirPods in december 2017 gekocht. Ik heb deze erg intensief gebruikt zowel op werk, school, OV en fiets. Heel af en toe gebruik ik de AirPods thuis.
Ik dacht batterijproblemen te hebben met mijn AirPods. Daarom heb ik eerst de AirPods gereset en daarna de batterijen van zowel de AirPods als de oplaadcase expres laten dalen naar 0%. Hierna heb ik mijn AirPods en de case aan de lader gezet. De AirPods zelf laden niet op tot 100% maar tot maximaal 97% .
Gisteren fietste ik naar mijn werk, dit duurt 45 minuten. Gedurende die tijd luister ik naar een podcast via mijn AirPods. Al na zo'n 35 minuten krijg ik een waarschuwingspiepje van de linker-AirPod.
Toen ik op mijn werk kwam, was mijn linker AirPod op 9% terwijl mijn rechter AirPod op 56% stond. Dit zou betekenen dat ik maximaal 3 uur kan luisteren met de rechter AirPod en maximaal 1 uur met de linker AirPod. Ik snap dat de batterij niet meer zo is als december 2017 maar er zit wel een wezenlijk verschil tussen de linker- en rechter-AirPod.
Is er iets anders wat ik kan doen om de batterij te kalibreren? Ik weet dat er de mogelijkheid is om AirPods te vervangen voor €55 per stuk + €12,10 verzendkosten maar dan kan ik net zo goed gebruikmaken van de Apple's studentenactie om AirPods Pro aan te schaffen voor €100 in combinatie met een iPad Pro 11''.
Ah duidelijk. Hoewel de situatie zelf niet fijn is, is het toch goed om te horen dat dit ook bij anderen gebeurt. Overigens bel ik bijna nooit en als ik iemand bel, is dat voor 5 minuten max.Kassad schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:52:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring. Ik gebruik de AirPods veel voor bellen en heb in het begin een half jaar bijna alleen maar met de rechter gebeld. Ik zag toen al dat de rechterbatterij slechter werd dan de linker dus ben toen gaan compenseren. Ik bel vanaf dat moment eigenlijk alleen nog maar met de linker maar de rechter blijft slechter. Ik heb ze vanaf januari 2018 en ik haal ongeveer dezelfde waardes als jij, 45 min max.
Ik heb vandaag in aantal calls gezeten, verder niet gebruikt.
Wat mij verbaasd dat beide niet meer even vol is.
Is hier een bepaalde reden voor?
L 48% R 16%
Waarschijnlijk wordt de microfoon van het rechter oortje gebruikt. Kijk is in je bluetooth instellingen hoe deze instelling is ingesteld.Jieve schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:05:
Sinds een week ook in bezit van de Pro's.
Ik heb vandaag in aantal calls gezeten, verder niet gebruikt.
Wat mij verbaasd dat beide niet meer even vol is.
Is hier een bepaalde reden voor?
L 48% R 16%
Die staat op automatisch switchen.turkeyhakan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:21:
[...]
Waarschijnlijk wordt de microfoon van het rechter oortje gebruikt. Kijk is in je bluetooth instellingen hoe deze instelling is ingesteld.
Wellicht dat er AirPods 3 of AirPods SE aan komen?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Toen ik de Airpods de eerste maal uit de verpakking haalde en de case opende stond deze standaard in de pair stand (wit lampje knipperde). Ik kon moeiteloos met mijn Samsung S10 verbinden.
Eigenlijk wil ik regelmatig wisselen tussen gebruik op mijn Windows 10 PC en mijn Samsung S10.
Ik lijk nu echter met geen enkele mogelijkheid de Airpod Pro's nog gepaired te krijgen (ook niet meer met de telefoon).
Als ik de charging case open brand de LED groen, wat zou moeten betekenen dat de lading van beide airpods 100% is.
Ik heb al diverse malen geprobeerd om (met de airpods in de case) de touch knop aan de achterzijde van de case in te drukken. 3 seconden, 10 seconden het maakt allemaal niet uit.
De airpods komen gewoon niet meer in 'pairing' mode.
Ook wanneer ik de bluetooth connectiviteit uitschakel op mijn telefoon maakt het geen verschil.
Ik heb inmiddels de verbinding/koppeling ook verwijderd op mijn telefoon. Tevens geen verschil.
Heeft iemand hier misschien tips? Volgens mij moet ik toch pas en te onpas, moeiteloos kunnen pairen met deze oortjes zo vaak ik maar wil?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Je paired je Airpods maar 1 keer met een apparaat, daarna koppel je ze met dat apparaat wanneer nodig. het koppelen verschilt per apparaat, hoe dat bij Samsung werkt weet ik niet, bij Apple kies ik het apparaat bij de Bluetooth instellingen of bij de afspeelinstellingen. Ik ben met je eens dat je zo vaak moet kunnen pairen als je wilt maar echt nodig is het niet. Hou de pairknop wat langer vast terwijl de doos open staat en je zou in de pairmodus moeten komen.Da_maniaC schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:45:
Sinds vanavond in bezit van een setje Airpods Pro (nieuw gekocht bij Belsimpel).
Toen ik de Airpods de eerste maal uit de verpakking haalde en de case opende stond deze standaard in de pair stand (wit lampje knipperde). Ik kon moeiteloos met mijn Samsung S10 verbinden.
Eigenlijk wil ik regelmatig wisselen tussen gebruik op mijn Windows 10 PC en mijn Samsung S10.
Ik lijk nu echter met geen enkele mogelijkheid de Airpod Pro's nog gepaired te krijgen (ook niet meer met de telefoon).
Als ik de charging case open brand de LED groen, wat zou moeten betekenen dat de lading van beide airpods 100% is.
Ik heb al diverse malen geprobeerd om (met de airpods in de case) de touch knop aan de achterzijde van de case in te drukken. 3 seconden, 10 seconden het maakt allemaal niet uit.
De airpods komen gewoon niet meer in 'pairing' mode.
Ook wanneer ik de bluetooth connectiviteit uitschakel op mijn telefoon maakt het geen verschil.
Ik heb inmiddels de verbinding/koppeling ook verwijderd op mijn telefoon. Tevens geen verschil.
Heeft iemand hier misschien tips? Volgens mij moet ik toch pas en te onpas, moeiteloos kunnen pairen met deze oortjes zo vaak ik maar wil?
[Edit]Kassad schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:50:
[...]
Hou de pairknop wat langer vast terwijl de doos open staat en je zou in de pairmodus moeten komen.
Het is gelukt nu. Gewoon nog 2 maal geprobeerd en nu ging het opeens wel.
Bedankt!
[ Voor 36% gewijzigd door Da_maniaC op 03-02-2021 22:28 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bij mij zijn de AirPods na nog geen uur leeg.. ondanks enkel luisteren...
...
Alleen door geheel te laten vervangen bij Apple.shoombak schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:26:
Mijn airpods van juli 2018 houden het geen uur meer uit zonder dat ze opnieuw opgeladen moeten worden. Ik weet dat dit een bekend probleem is, maar zijn er mogelijkheden om de batterijen te laten vervangen?
Kost 75 euro per AirPod.
https://support.apple.com/nl-nl/airpods/repair/service
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
75 is bij kwijtraken zo te zien. Voor batterij problemen is het iets goedkoper:Joost1991 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:28:
[...]
Alleen door geheel te laten vervangen bij Apple.
Kost 75 euro per AirPod.
https://support.apple.com/nl-nl/airpods/repair/service
AirPods / AirPods Pro
€ 55 per stuk
maar dan nog, 110eu totaal

Na grofweg 45 min krijg ik veelal een melding dat de AirPods nog maar x% accu hebben. Maar wat me de laatste tijd opvalt is dat het lijkt alsof soms 1 van de 2 AirPods de connectie verliest en je geen stereo geluid meer hebt. Soms links, soms rechts. Meer mensen last van icm Windows/teams gebruik?
Twijfel om over te stappen op de (nieuwe pro’s) maar twijfel vooral gezien beperkte accuduur.
...
Ja dat had ik ook met mijn AirPods 1. Het oortje dat als microfoon fungeert ging heel snel leeg bij de oude AirPods, ik zat uiteindelijk op 15 minuten praten en drie kwartier luisteren ongeveer. De AirPods Pro die ik nu heb doen het lachend 4-5 uur.koentjuh1987 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:48:
Mijn AirPods grofweg 3 jaar geleden gekocht en sporadisch gebruikt. De laatste maanden gebruik ik de AirPods wat intensiever tijdens de videocalls. Vond de bedrade oortjes mijn vrijheid beperken en dus maar de AirPods aan mijn laptop gekoppeld.
Na grofweg 45 min krijg ik veelal een melding dat de AirPods nog maar x% accu hebben. Maar wat me de laatste tijd opvalt is dat het lijkt alsof soms 1 van de 2 AirPods de connectie verliest en je geen stereo geluid meer hebt. Soms links, soms rechts. Meer mensen last van icm Windows/teams gebruik?
Twijfel om over te stappen op de (nieuwe pro’s) maar twijfel vooral gezien beperkte accuduur.
ah ok. dat scheelt wel een hele hoop. Dan zou ik met de airpods pro wel een aardige werkdag kunnen vullen met videocalls. Gebruik je dan ook beide oortjes tegelijk of wissel je af?Kassad schreef op maandag 3 mei 2021 @ 07:38:
[...]
Ja dat had ik ook met mijn AirPods 1. Het oortje dat als microfoon fungeert ging heel snel leeg bij de oude AirPods, ik zat uiteindelijk op 15 minuten praten en drie kwartier luisteren ongeveer. De AirPods Pro die ik nu heb doen het lachend 4-5 uur.
...
Ik ben met de oude Airpods begonnen met 1 oortje te gebruiken en dat heeft een enorme aanslag gedaan op de batterij van dat oortje, dat is nooit meer gelijk getrokken ondanks dat ik, toen ik dat merkte, met het andere oortje ben gaan bellen. Bel dus nu met beide in om het batterij verbruik gelijk te houden. Maar heb sowieso het idee dat de batterijen van de pro's beter zijn.koentjuh1987 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:04:
[...]
ah ok. dat scheelt wel een hele hoop. Dan zou ik met de airpods pro wel een aardige werkdag kunnen vullen met videocalls. Gebruik je dan ook beide oortjes tegelijk of wissel je af?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Meer mensen die hier last van hebben? ze zijn gewoon opgeladen.
https://www.iculture.nl/n...ds-firmware-update-3e751/
Dat was dus geen droom, vanochtend opende ik de case, en zag tandafdrukken op mijn linker airpod... Hij werkt nog, is schoner dan ooit, enkel werkt het knopje niet meer...
![]() | ![]() |
Nu 2,5 uur lang 99 euro bij Bol. Met normale case.
Edit: En weg…
[ Voor 4% gewijzigd door AtomicWing op 25-05-2021 19:56 ]
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Na alle acties zoals reset en forget/reconnect te hebben gedaan, zonder oplossing, dacht ik dat het een hardware issue was, en heb een nieuwe set geregeld.
Je raadt het al: precies hetzelfde gedrag. Kan iemand testen of z'n/haar Airpods 2 ook zo gek doen? Ik heb iOS15 op mijn iPhone 13, en Catalina op mijn Macbook Air. Firmware van de Airpods is 3A283.
Tnx!!
Ze worden onder garantie gefixt, wel 2 tot 4 dagen kwijt. Ben benieuwd!
Ben erg teleurgesteld in de levensduur van dit product.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dit lijkt me zeker niet de bedoeling. Al geprobeerd te resetten?Alekz87 schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:22:
Meer mensen waarbij de AirPods onbruikbaar zijn geworden doordat ze binnen 10 min leeglopen van 100 naar 0? Ook het oplaaddoosje doet er een halve dag over om op te laden.
Ben erg teleurgesteld in de levensduur van dit product.
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid