Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:01:
[...]

Schijnt dat ze daar echt op services willen focussen dus dit gewoon nu misschien al doen!
Okay, dat klinkt ook wel weer ergens heel logisch ja;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:05:
[...]

Okay, dat klinkt ook wel weer ergens heel logisch ja;)
Ik hoop het, kan ik straks al lekker bestellen ;) Haha

• _Bailey_
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:05:
[...]

Ik hoop het, kan ik straks al lekker bestellen ;) Haha
ik gok op slechts wat nieuwe Watch Bands voor de Spring/Lente collectie, net als afgelopen jaren rond dit tijdstip.
Ze zullen de mogelijk nieuwe AirPods en AirPower toch wel met iets meer bombarie aankondigen?

• DennusB
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:46:
[...]

ik gok op slechts wat nieuwe Watch Bands voor de Spring/Lente collectie, net als afgelopen jaren rond dit tijdstip.
Ze zullen de mogelijk nieuwe AirPods en AirPower toch wel met iets meer bombarie aankondigen?
Misschien gewoon persbericht er uit als ze het live zetten? Als het echt alleen de bandjes zijn zijn ze al verdomd lang bezig !

Acties:
  • +2Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:47:
[...]

Misschien gewoon persbericht er uit als ze het live zetten? Als het echt alleen de bandjes zijn zijn ze al verdomd lang bezig !
building up the hype, zoals ze dat ELKE keer doen zodra de Store offline gaat ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:49:
[...]

building up the hype, zoals ze dat ELKE keer doen zodra de Store offline gaat ;)
Das waar haha. Spannend

• Dev0o
  • Registratie: maart 2018
  • Niet online

Dev0o

ACC, AC, RR2, PC2, F1, FS2020,

helaas... (nog) geen nieuwe Airpods vandaag... wél nieuwe iPad mini

i7,GTX2070,16Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:57
Dev0o schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:07:
helaas... (nog) geen nieuwe Airpods vandaag... wél nieuwe iPad mini
De 25ste is het evenement, dus er is nog hoop dat er snel nieuwe AirPods aankomen.

• jordiv30
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 02-12 14:15
Inmiddels heb ik de AirPods sinds april 2017 en zie ik nog niet echt functies die ik écht nodig heb bij de 2e generatie AirPods. Denk dus niet dat ik ga upgraden mochten ze volgende week dan eindelijk aangekondigd worden.

Enige probleem waar ik tegenaan loop is dat de accu aanzienlijk minder aan het worden is. Na 2,5/3 uur is het wel klaar als ik ze verbind met m'n Samsung S8. En als ik ze beide in heb, is de rechter ongeveer een halfuurtje eerder leeg dan de linker :P . Op de fiets of tijdens het lopen heb ik vaak alleen het rechteroortje in, dus die is nu ook meer versleten waarschijnlijk.

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21:12
Verwachten jullie een prijsdaling komende maand ? Dit als er een v2 komt ?
Wil ze namelijk aanschaffen voor mijn zoon, maar schrok ietwat van de prijs.

MENTAL REBOOT

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ppeterr Kijk lekker op V&A of Marktplaats, zie ze regelmatig voorbij komen nieuw in verpakking voor rond de 100,-

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:31
jordiv30 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:56:
Inmiddels heb ik de AirPods sinds april 2017 en zie ik nog niet echt functies die ik écht nodig heb bij de 2e generatie AirPods. Denk dus niet dat ik ga upgraden mochten ze volgende week dan eindelijk aangekondigd worden.

Enige probleem waar ik tegenaan loop is dat de accu aanzienlijk minder aan het worden is. Na 2,5/3 uur is het wel klaar als ik ze verbind met m'n Samsung S8. En als ik ze beide in heb, is de rechter ongeveer een halfuurtje eerder leeg dan de linker :P . Op de fiets of tijdens het lopen heb ik vaak alleen het rechteroortje in, dus die is nu ook meer versleten waarschijnlijk.
Ha, heb ik ook last van, ben nu aan het bellen met het linkeroortje ter compensatie :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Het zal me niet verbazen als binnen nu en een aantal dagen nieuwe airpods aangekondigd gaan worden. Al 2 dagen aankondigingen van nieuwe hardware. Waarschijnlijk gaat Apple maandag vol inzetten op hun streaming dienst.

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 01-12 09:50
AirPods 2 zijn aangekondigd.
Voor meer info /ervaringen zie het nieuwe topic aangemaakt door robcoenen

[Voor 118% gewijzigd door Snakefoodjah op 20-03-2019 13:52]

• GvdBerg
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:51
En vanuit het niets zijn er nieuwe airpods online:

https://www.apple.com/nl/...-met-draadloze-oplaadcase

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:50
Heb ze besteld zonder met oplaadbare case. Ben zo blij met de oude, dat ik deze blind heb gekocht. Ben benieuwd naar de verbetering ten opzicht van versie 1. Hi Siri is leuk, maar ik hoop dat ze geluidstechnisch ook verbeterd zijn.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:37

Famous

R 400+

Is dat niet alleen de nieuwe oplaadbare case?

Ik zie weinig over de 'nieuwe' pods namelijk.
De Specificaties zijn ook het zelfde..

Waarschijnlijk dus online gegooid voor AirPower?

Of ik zit 'nieuw' en 'nieuw' te vergelijken :o :*)

[Voor 6% gewijzigd door Famous op 20-03-2019 14:00]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• GvdBerg
Famous schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:59:
[...]

Is dat niet alleen de nieuwe oplaadbare case?

Ik zie weinig over de 'nieuwe' pods namelijk.
De Specificaties zijn ook het zelfde..

Waarschijnlijk dus online gegooid voor AirPower?

Of ik zit 'nieuw' en 'nieuw' te vergelijken :o :*)
Nope zie: https://www.apple.com/nl/shop/select-airpods.

Deze update is ook niet echt om van de daken te schreeuwen, vind het eerlijk gezegd een tegenvaller.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Mwoah valt wel mee hoor gezien de andere aankondigingen deze week. Zie mijn post van gisteren.

• _Bailey_
  • Niet online
verkeerde topic

[Voor 127% gewijzigd door _Bailey_ op 20-03-2019 14:24]

• MartijnMartijn
Geert1976 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:19:
Ik heb even de officiële press release van de nieuwe AirPods gelezen (website Apple), er wordt met geen enkel woord gerept over verbeterde geluidskwaliteit.

deze nieuwe AirPods zijn vooral leuk als je de hele dag 'Hey Siri' wil blerren :+

En uiteraard voor mensen die sowieso nog geen AirPods hebben.

My 2cts
Dankzij de H1-chip kun je Siri bovendien met je stem bedienen en is de vertraging bij games tot 30 procent lager.5 Dus of je nu van muziek geniet, aan het gamen bent of naar podcasts luistert, de geluids­kwaliteit is beter dan ooit.

Dit is inderdaad het enige wat ik kan vinden. Ben ook heel erg benieuwd. Hi Siri zie ik dan wel weer als een voordeel, want dan hoef ik niet meer te tikken op 1 van de Airpods en komt er weer een funcite vrij.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 02-12 20:32
GvdBerg schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Nope zie: https://www.apple.com/nl/shop/select-airpods.

Deze update is ook niet echt om van de daken te schreeuwen, vind het eerlijk gezegd een tegenvaller.
Idd tegenvallertje zeg, had ik beter die eerste generatie in de aanbieding kunnen halen..

• GvdBerg
Slasher schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Mwoah valt wel mee hoor gezien de andere aankondigingen deze week. Zie mijn post van gisteren.
Mwah, ze zijn niet echt aangekondigd. Net zoals de andere updates deze week, zijn ze gewoon online gezet.

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:55
Zou je de AirPods mogen terugsturen als je voor inscriptie hebt gekozen?

• Famous

Famous

R 400+

Untouchablezz20 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:48:
Zou je de AirPods mogen terugsturen als je voor inscriptie hebt gekozen?
Maakt het persoonlijk dus nee ;)

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hoe lang duurt het opladen van de case eigenlijk, en hoe vaak laden jullie hem op?

Had een paar youtube video's gezien waarbij mensen de draadloze lader aan de onderkant van het tafelblad van hun bureau hadden geplakt, waardoor het dus echt lijkt alsof je draaadloos laad terwijl hij op het bureau ligt.

[Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 20-03-2019 16:19]

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:10

Rivanov

Apple freak

Heb de nieuwe besteld. Kunnen m'n huidige naar m'n vrouw. :)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:30
Waarom alleen wit?

• Famous

Famous

R 400+

Unidentified schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:00:
Hoe lang duurt het opladen van de case eigenlijk?

Had een paar youtube video's gezien waarbij mensen de draadloze lader aan de onderkant van het tafelblad van hun bureau hadden geplakt, waardoor het dus echt lijkt alsof je draaadloos laad terwijl hij op het bureau ligt.
Was het niet een ingebouwde Qi lader? ;)
Deze heb ik ook ingebouwd in mijn nachtkastje van Ikea, leg ik elke avond mijn telefoon op. Een tafelblad lijkt mij niet werken ivm de tussenruimte / dikte van het blad.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Famous Uhhm, volgens mij was het wel echt onder het tafelblad, waardoor je er helemaal niks van zag. Is een tijdje geleden, maar zal even kijken of ik het nog kan vinden ;)

• lijphoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 01-12 22:17
Vraagje mbt bereik. Ik ben benieuwd tot hoe ver jullie van je telefoon afkomen. Ik wil m'n telefoon namelijk in de locker op de sportschool leggen (metalen frame met houten deur) en dan de sportschool doorlopen. Zal hemelsbreed een meter of 40 zijn met 2 muren ertussen. Is dit een beetje haalbaar in jullie ervaring?

Ik wil uiteraard de nieuwe kopen, maar als de oude het halen kunnen de nieuwe het ook wel 😉

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:54
lijphoofd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:12:
Vraagje mbt bereik. Ik ben benieuwd tot hoe ver jullie van je telefoon afkomen. Ik wil m'n telefoon namelijk in de locker op de sportschool leggen (metalen frame met houten deur) en dan de sportschool doorlopen. Zal hemelsbreed een meter of 40 zijn met 2 muren ertussen. Is dit een beetje haalbaar in jullie ervaring?

Ik wil uiteraard de nieuwe kopen, maar als de oude het halen kunnen de nieuwe het ook wel 😉
Dat gaat niet werken; zover draagt het signaal niet. Van mijn beneden verdieping haal ik het signaal niet tot op de 2de verdieping zonder haperingen.

• MartijnMartijn
20/25 meter is wel de max die ik heb gehaald.
Mocht je een Apple Watch hebben, dan kun je ze aan de Watch koppelen en bijvoorbeeld een podcast downloaden. Dan heb je ook geen problemen met bereik.

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:55
Famous schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:51:
[...]

Maakt het persoonlijk dus nee ;)
Even met Apple gechat, en je mag ze wel terugsturen ondanks inscriptie.

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 22:25
lijphoofd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:12:

In de sportschool leg ik mijn iPhone 8 (BT 5.0) in de locker

Met mijn Apple Watch Series 4 (BT 5.0) heb ik in gehele sportschool contact.

AirPods (BT 4.2) gekoppeld aan Apple Watch en klaar.

Bellen en gebeld worden op de Crosstrainer

Boodschappenlijst via Siri AirPods aanpassen tijdens Core Stability oefeningen.

Volgens mij werkt dit door BT 5.0.

De verbinding tussen iPhone 8 en AirPods is wel zo weg. Daar is BT 4.2 de beperkende factor.

Hoop dat de AirPods 2 BT 5.0 hebben.

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06-10 15:40
Waar zullen de serie 1 goedkoper worden ?
Ga niet voor de v2

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 02-12 20:32
Nick25 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:38:
Waar zullen de serie 1 goedkoper worden ?
Ga niet voor de v2
Zal even in mijn tijdmachine stappen dan kijk ik voor je of de prijzen van de v1 goedkoper worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 00:44
Voor wat het waard is: Apple heeft een firmware uitgebracht voor de 1st generation Airpods. Met name de verbindingssnelheid zou verbeterd zijn...

https://www.iculture.nl/n...are-update-6-3-2-airpods/

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:46
MacArnold schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 19:57:
Voor wat het waard is: Apple heeft een firmware uitgebracht voor de 1st generation Airpods. Met name de verbindingssnelheid zou verbeterd zijn...

Sinds gisteren de update maar voor mij is het een tegenvaller.
Minder geluid en rechts klinkt luider dan links precies.
Eens proberen resetten denk ik.

Macbook pro 2017 TB| tv4 64|Airpods pro|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:31
MacArnold schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 19:57:

Ik heb het idee dat het maximale volume hoger is, verbindingssnelheid merk ik geen verschil.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• RR46
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 15:08
Toevallig iemand hier die airpods gebruikt tijdens sporten, in het speciaal hardlopen?

Ik overweeg airpods aan te schaffen specifiek voor het hardlopen, maar ben bang dat ze uitvallen. Bij reguliere oordopjes heb ik hier geen last van eigenlijk, hooguit bij een zeer regenachtige run is dit incidenteel wel eens gebeurd.

Waarom: wil ze graag koppelen aan de Garmin horloge waardoor ik niet perse meer mijn telefoon hoef mee te nemen + geen snoer meer heb. Welke versie airpods ben ik nog niet over uit…

Hoor graag jullie ervaringen icm hardlopen.

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hardloopervaringen

[Voor 44% gewijzigd door LuNaTiC op 01-04-2019 08:54]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 00:04
RR46 schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:38:
Toevallig iemand hier die airpods gebruikt tijdens sporten, in het speciaal hardlopen?

Ik overweeg airpods aan te schaffen specifiek voor het hardlopen, maar ben bang dat ze uitvallen. Bij reguliere oordopjes heb ik hier geen last van eigenlijk, hooguit bij een zeer regenachtige run is dit incidenteel wel eens gebeurd.

Waarom: wil ze graag koppelen aan de Garmin horloge waardoor ik niet perse meer mijn telefoon hoef mee te nemen + geen snoer meer heb. Welke versie airpods ben ik nog niet over uit…

Zoeken in dit topic vind je genoeg info. Ja het kan

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:10

Rivanov

Apple freak

RR46 schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:38:

Geen enkel probleem. Ik kan prima sporten met AirPods in. Ook hardlopen etc. Blijven gewoon stevig zitten.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:10
Ligt een beetje aan de vorm van je oren. Bij mij vielen ze constant uit mijn oren, zeker bij het sporten. Ik gebruik nu de “earskinz” en nu blijven ze perfect zitten. Die earskinz vormen ook een soort van tunneltje waardoor het geluid ook een stuk beter word en dit verschil is boven alle verwachtingen duidelijk merkbaar !

• theblindman
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:41
Haga schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:18:
[...]

In de sportschool leg ik mijn iPhone 8 (BT 5.0) in de locker

Met mijn Apple Watch Series 4 (BT 5.0) heb ik in gehele sportschool contact.

AirPods (BT 4.2) gekoppeld aan Apple Watch en klaar.

Bellen en gebeld worden op de Crosstrainer

Boodschappenlijst via Siri AirPods aanpassen tijdens Core Stability oefeningen.

Volgens mij werkt dit door BT 5.0.

De verbinding tussen iPhone 8 en AirPods is wel zo weg. Daar is BT 4.2 de beperkende factor.

Hoop dat de AirPods 2 BT 5.0 hebben.
De nieuwe AirPods hebben inderdaad Bluetooth 5.0, maar ik verwacht er zelf geen veel groter bereik van eigenlijk. Denk dat de omvang van de antennes het grootste probleem is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:25
Heb de AirPods nu een paar dagen gebruikt en ben zeker wel tevreden. Enige dat ik mis is een intuïtieve manier om het volume aan te passen. Tijdens een telefoongesprek werkt Siri niet en ik heb geen Applewatch om het volume te bedienen.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:31
Unidentified schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:00:
Hoe lang duurt het opladen van de case eigenlijk, en hoe vaak laden jullie hem op?
1x per week ongeveer (en ik gebruik m'n AirPods zelf zo'n 4/5 uur per dag)
Ze laden binnen een uur op in ieder geval (draadloos)

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:36

JB

Cédric roelt!

Zelf nu een half jaar de gen1 in gebruik. Hoe gaat men om met garantie mbt afnemende accuduur, met name als ze niet bij Apple zelf zijn gekocht? Ik lees in het gen2 topic dat men geen calls van een uur meer haalt op gegeven moment. Dan zijn ze voor mij waardeloos aangezien ik dagelijks wel in een uur durende call zit..

Wie heeft ze al een kleine 2 jaar in gebruik, hoe intensief in gebruik, en hoe is de accu nog? Mensen zonder problemen kunnen swappen net voor aflopen garantie periode van 2 jaar?

[Voor 21% gewijzigd door JB op 03-04-2019 20:40]

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Iemand een idee of die AirPods te resetten zijn :? Ik heb links geen geluid meer, (opnieuw) gekoppeld op 2 verschillende iPhones met laatste iOS. AirPods hebben ook die laatste OS gepushed gehad. Functionaliteit links lijkt wel te werken want zodra ik die uit mijn oor haal, gaat muziek op pauze :/

Mijn boefje is liev!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:55

• JB

JB

Cédric roelt!

Als je de rest ook even leest :) maar dat hielp dus niet... Nu heeft het zich weer vanzelf gecorrigeerd. Vreemd :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:18
JB schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:25:
Iemand een idee of die AirPods te resetten zijn :? Ik heb links geen geluid meer, (opnieuw) gekoppeld op 2 verschillende iPhones met laatste iOS. AirPods hebben ook die laatste OS gepushed gehad. Functionaliteit links lijkt wel te werken want zodra ik die uit mijn oor haal, gaat muziek op pauze :/
Ooit ook wel eens eerder gehad maar toen verwijderd tussen uit de lijst met Bluetooth devices en opnieuw gekoppeld. Probleem was toen verholpen..

...

• Famous

Famous

R 400+

Af en toe krijg ik zon mooie pop-up, op mijn telefoon, als ik de case open met informatie over de batterij van airpods + case.
Ik krijg dit echter niet structureel voor elkaar. Wat triggert de pop-up?

De batterij widget heb ik wel toegevoegd maar die laat niet die van de case zien (open of dicht).

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Famous schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 23:06:
Af en toe krijg ik zon mooie pop-up, op mijn telefoon, als ik de case open met informatie over de batterij van airpods + case.
Ik krijg dit echter niet structureel voor elkaar. Wat triggert de pop-up?

De batterij widget heb ik wel toegevoegd maar die laat niet die van de case zien (open of dicht).
BT op je telefoon aan hebben deed voor mij de truc, en dicht genoeg bij de telefoon houden.

• Famous

Famous

R 400+

Slasher schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 23:07:
[...]

BT op je telefoon aan hebben deed voor mij de truc, en dicht genoeg bij de telefoon houden.
Heb ik, en is die!
Net op diverse manier geprobeerd maar hij komt gewoon niet op het scherm 8)7

• TweakerVincent
Ik heb een mac mini 2018 en ik krijg het niet voor elkaar de airpods goed werkend te krijgen, continu stutters, van alles geprobeerd maar het werkt niet :( Apple ook 3 keer gebeld maar krijg geen oplossing... iemand?

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

• Noisia
Pfff de rechter AirPod (2) doet het niet meer. Laatste fw / iOS versie. 100% opgeladen. Opnieuw verbonden. Reset uitgevoerd. Helpt allemaal niet. Iemand toevallig een idee?

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07-2019
Noisia schreef op woensdag 24 april 2019 @ 06:32:
Pfff de rechter AirPod (2) doet het niet meer. Laatste fw / iOS versie. 100% opgeladen. Opnieuw verbonden. Reset uitgevoerd. Helpt allemaal niet. Iemand toevallig een idee?
Bij een Apple store of APR zoals Amac inleveren. Bij Amac ben je hem wel 2 weken kwijt. Apple Store ruilen ze hem meteen om.

• Noisia
Thnx, dan ga ik daar even langs.

Valt me ook op dat de accu van de case leegloopt terwijl de pods niet gebruikt zijn en 100% opgeladen. Gisteravond volledig opgeladen en nu alweer 75%. Iemand die dit ook heeft?

• wardjj
  • Laatst online: 23:52
En alweer geruchten voor de AirPods 3 met noise cancellation, later dit jaar:
Digitimes today reports that Apple is working with assemblers and suppliers to ready a third generation ‘AirPods 3’ by the end of this year. This is not the first rumor of this ilk. AirPods 2 with wireless charging case debuted in March, and even before then there were publications claiming there would be separate spring and fall AirPods refreshes.

Digitimes says the primary feature of the late 2019 AirPods will be noise cancellation. Like AirPods 2, AirPods 3 are expected to be manufactured by Inventec and Luxshare Precision.

• ex87
Famous schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 23:10:
[...]

Heb ik, en is die!
Net op diverse manier geprobeerd maar hij komt gewoon niet op het scherm 8)7
Je AirPods moeten wel in de case zitten he voor die pop-up. De case zelf heeft geen bluetooth. Dus zodra je oortjes er in zitten, en je doet hem open (en wacht een paar seconde) dan krijg je de pop-up. Dan geven je AirPods de batterij status door van je case.

• Famous

Famous

R 400+

ex87 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:52:
[...]

Je AirPods moeten wel in de case zitten he voor die pop-up. De case zelf heeft geen bluetooth. Dus zodra je oortjes er in zitten, en je doet hem open (en wacht een paar seconde) dan krijg je de pop-up. Dan geven je AirPods de batterij status door van je case.
Wellicht dat het daar dan mis ging, één oortje kan wel?
Vanavond eens testen! :)

• ex87
Famous schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:55:
[...]

Wellicht dat het daar dan mis ging, één oortje kan wel?
Vanavond eens testen! :)
Heb het net even getest voor je en nee, bij mij moesten beide oortjes er in haha.
Verder moeten je AirPods ook het laatst gebruikt (dus 'actief' verbonden zijn) met je iPhone en niet bijvoorbeeld je MacBook/iPad.

Ik had ze vanochtend gebruikt op me MacBook en het ging zo:

1 oortje, nog niet actief verbonden: Geen pop-up
1 oortje, actief verbonden met iPhone: Geen pop-up
Beide oortjes: Pop-up na 3 seconde
Beide oortjes, niet actief verbonden met iPhone: Geen pop-up.

Het is heel druk op me werk vandaag :+

• Noisia
Noisia schreef op woensdag 24 april 2019 @ 06:32:
Vooraf even gebeld. Bij de store kon het alleen op afspraak. Nu komt UPS vrijdag met een vervangende. Ook prima.

Krijg dan van UPS meteen een nieuwe, mijn creditcard wordt dan belast met 75€ en die reservering wordt eraf gehaald wanneer ik de kapotte terugstuur en zij deze beoordelen als onder reparatie geldend defect. Beetje vreemde situatie, maar toch maar gedaan.

• Famous

Famous

R 400+

ex87 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:59:
[...]

Heb het net even getest voor je en nee, bij mij moesten beide oortjes er in haha.
Verder moeten je AirPods ook het laatst gebruikt (dus 'actief' verbonden zijn) met je iPhone en niet bijvoorbeeld je MacBook/iPad.

Ik had ze vanochtend gebruikt op me MacBook en het ging zo:

1 oortje, nog niet actief verbonden: Geen pop-up
1 oortje, actief verbonden met iPhone: Geen pop-up
Beide oortjes: Pop-up na 3 seconde
Beide oortjes, niet actief verbonden met iPhone: Geen pop-up.

Het is heel druk op me werk vandaag :+
Even getest net;

AirPods erin geeft een pop-up.

Als ik 1 oortje eruit haal zie ik alle drie nog + oplaadteken bij de AirPod welke in de case zit.

Beide oortjes eruit zie je enkel nog de pods, geen case meer.

Doe ik ze weer erin komt de melding terug, eerst voor één en dan beide.

Schermopname van de "stappen" als hierboven beschreven, voor wie het interessant vindt :+

• ex87
Haha cool, dus als die al 'actief' verbonden was en je haalt er 1 uit veranderd de animatie (omdat de gene die er uit is natuurlijk direct gaat ontladen).

Ongelofelijk hoeveel tijd ze besteden bij Apple aan dat soort details.

• Volkan1984
  • Laatst online: 21:06
Noisia schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:58:
[...]

Vooraf even gebeld. Bij de store kon het alleen op afspraak. Nu komt UPS vrijdag met een vervangende. Ook prima.

Krijg dan van UPS meteen een nieuwe, mijn creditcard wordt dan belast met 75€ en die reservering wordt eraf gehaald wanneer ik de kapotte terugstuur en zij deze beoordelen als onder reparatie geldend defect. Beetje vreemde situatie, maar toch maar gedaan.
Wat vind je precies vreemd aan die situatie dan?

• Noisia
Je krijgt het geld pas terug nadat Apple het defecte oortje ontvangen en beoordeeld heeft. Na het verzenden heb je als consument echter geen invloed meer op de situatie en kan er vanalles gebeuren. Het pakket kan kapot gaan of verloren raken. Waarom ligt dit risico bij de klant? Ik zou het eerlijker vinden wanneer je de deposit terugkrijgt bij het verzenden en wanneer de UPS bezorger aangeeft wat de conditie van het oortje is.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:16
@Noisia Waarom zou UPS oortjes (of andere spullen van Apple) moeten beoordelen?
Daar hebben ze helemaal geen tijd voor zin in.
Verder vraag ik mij af ruilen ze de oortjes ter plekke om dan of moet je voor afhaling van je kapotte weer opnieuw bellen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:22
Sinds augustus heb ik ook Airpods en werken zo goed dat mijn vrouw sinds februari ook Airpods heeft gekocht,

Nu raak ik af en toe in de war welk doosje van wie is, op Aliexpress nu een Cover voor het hoesje gekocht voor 1,50 euro.

Bizar dat zoiets ook al bestaat, wel een tip voor mensen die hier ook last van hebben ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nick25
Mars18 schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:27:
Sinds augustus heb ik ook Airpods en werken zo goed dat mijn vrouw sinds februari ook Airpods heeft gekocht,

Nu raak ik af en toe in de war welk doosje van wie is, op Aliexpress nu een Cover voor het hoesje gekocht voor 1,50 euro.

Bizar dat zoiets ook al bestaat, wel een tip voor mensen die hier ook last van hebben ;)
Hebben wij thuis ook last van.
voor 80 cent deze gekocht via alie :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:46
Gisteren airpods binnen gedaan voor reparatie in Mediamarkt.
Rechter werkte al paar weken niet echt goed meer en sinds een week niks meer.
Geen geluid en laadt niet meer op.
Benieuwd wat de uitkomst is.
Nog een geluk want heb ze morgen 2j dus net nog garantie

Macbook pro 2017 TB| tv4 64|Airpods pro|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:58
Ik snap iets niet. Heb mn airpods zo ingesteld dat 2x tappen op de rechter airpod mn muziekapp pauzeert en weer 2x tappen de muziek weer start.

Stel ik luister naar tunein en ik wil m pauzeren, dan tap ik dus 2x op mn rechter airpod. Maar als ik de muziek weer wil hervatten en weer 2x op mn rechter airpod tap, dan gaat ie opeens verder met de playlist van een andere (muziek)app. Iemand enig idee waarom ie dat doet en hoe ik dat kan disabellen?

• TweakerVincent
In mijn zoektocht naar een manier om mijn airpods te gebruiken op mijn nieuwe nintendo switch kwam ik dit tegen. Lijkt me ideaal!

https://www.amazon.de/Twe...60&s=gateway&sr=8-1-fkmr0

Je kan dan elke mini jack connecten met airpods. Te mooi om waar te zijn? Werkt dit perfect? Zonder vertraging? Wel prijzig, zijn er goedkopere alternatieven?

• deBennie
TweakerVincent schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 23:30:
In mijn zoektocht naar een manier om mijn airpods te gebruiken op mijn nieuwe nintendo switch kwam ik dit tegen. Lijkt me ideaal!

https://www.amazon.de/Twe...60&s=gateway&sr=8-1-fkmr0

Je kan dan elke mini jack connecten met airpods. Te mooi om waar te zijn? Werkt dit perfect? Zonder vertraging? Wel prijzig, zijn er goedkopere alternatieven?
Ik heb ze gehad en onlangs weer verkocht. Ze werken prima! Geen vertraging, geen gekke dingen. Paren gaat prima. Ik heb die airfly bij bol gekocht voor 40 euro.

• TweakerVincent
deBennie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 07:16:
[...]

Ik heb ze gehad en onlangs weer verkocht. Ze werken prima! Geen vertraging, geen gekke dingen. Paren gaat prima. Ik heb die airfly bij bol gekocht voor 40 euro.
Top! Ik zag ze bij bol idd. Waarom verkocht?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• deBennie
TweakerVincent schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Top! Ik zag ze bij bol idd. Waarom verkocht?
Ik wilde de airpods gebruiken bij roeien (binnen), mijn tv heeft geen bluetooth dus daar kwam de airfly aan te hangen. Roeiapparaat maakt toch iets teveel herrie voor airpods dus ben weer terug gegaan naar de over-ear koptelefoon (kijk films/series tijdens het roeien).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
Airflys zijn binnen en getest, werkt super goed! Aanrader, https://www.amazon.de/Twe...60&s=gateway&sr=8-1-fkmr0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Sinds een paar dagen is het geluid van mijn rechter oortje erg zacht, heb oorsmeer al schoongemaakt, en verder is die niet vuil.

Ik heb de airpods opnieuw verbonden door vergeet airpods aan te klikken, maar geen resultaat,

Zijn gekocht in augustus/september vorig jaar, wat is slim om te doen nu?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pjb73
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 07-06 10:30
Iemand een idee waarom de airpods 2 niet willen verbinden met een Samsung a7 (2017)
Ik kan de airpods verder zonder probleem koppelen met mij LG G4, Iphone SE en aipad 2

Op de samsung blijf ik de melding krijgen fout kan niet communiceren met airpods
Ook in de veilige modus heb ik dit probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 22:23
Mars18 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:36:
Sinds een paar dagen is het geluid van mijn rechter oortje erg zacht, heb oorsmeer al schoongemaakt, en verder is die niet vuil.

Ik heb de airpods opnieuw verbonden door vergeet airpods aan te klikken, maar geen resultaat,

Zijn gekocht in augustus/september vorig jaar, wat is slim om te doen nu?
Zuigen
Rivanov in "[AirPods] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pjb73
  • Laatst online: 07-06 10:30
zuigen heeft geen nut zijn nog nooit gebruik heb ze net nieuw uit de verpakking gehaald :D.

Maar probleem lijkt hem te zitten in de BT van de Samsung galaxy a7 (2017). deze weigert te verbinden. Ook na opnieuw instellen van het toestel. Net ook nog even een oude HTC one m7 getest en geen probleem.

Ik ga er voor nu dus van uit dat het probleem niet in de airpods zit maar dus echt aan de samsung ligt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Ik vind het vreemd, oorsmeer heb ik schoon gemaakt,

Krijg ik toch dit terug:

Onlangs heb jij bij ons een serviceverzoek ingediend voor jouw iOS acc. Bij inname hebben wij de door jou omgeschreven problemen en/of klachten genoteerd:

rechter oor werkt zacht

Onze technici hebben de diagnose afgerond. We leggen je hieronder uit wat zij hebben geconstateerd.

Tijdens de diagnose is geconstateerd dat het speaker gaas erg vies is. De reden dat het geluid minder luid klinkt is dan ook dat de speakers door vuil en/of oorsmeer gedeeltelijk worden afgesloten. Deze oorzaak vereist geen reparatie, we zullen de Airpods dan ook retour naar de winkel sturen. Graag wijzen we je op de support website van Apple waar een schoonmaak instructie te vinden is : https://support.apple.com/nl-nl/HT208729

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb mn €60 airpods binnen, Woow. Bouw kwaliteit, geluid zijn top. Alles werkt geweldig (mede door W1 chip). _/-\o_

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02-12 13:17

Grin

Ride si sapis.

icegodd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:30:
Ik heb mn €60 airpods binnen
Huh what?
Context captain... Het is geen mededelingenforum.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 03-12 07:19

tomic

Smexylittlebabe!

icegodd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:30:
Ik heb mn €60 airpods binnen, Woow. Bouw kwaliteit, geluid zijn top. Alles werkt geweldig (mede door W1 chip). _/-\o_
Dat klinkt (no pun intended) wel erg goedkoop voor airpods!

Toch maar een weblog?

• Nick25
tomic schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:11:
[...]

Dat klinkt (no pun intended) wel erg goedkoop voor airpods!
ik had ze voor de grap ook gekocht voor me vrouw voor het sporten.
Bevallen voor haar doen prima :) gekke chinezen :P w1 werkt ook nog inderdaad...

Maar even back on topic :)

Ik merk dat mijn serie 1 batterij nu aardig op aan het raken is..
Twijfel om nog even tot september te wachten. als er toch iets nieuws aankomt...

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02-12 13:17

Grin

Ride si sapis.

Waar praten jullie nou over? @Nick25

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Nick25
Chinezen namaak airpods :)
Denk ik ik wel in ieder geval

• styx1
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Merk dat mijn airpods de laatste tijd langzamer connectie maken met mijn iPhone, soms moet ik echt rechtopstaan, case dichtbij telefoon houden, dekseltje openen ed.

Opnieuw pairen heb ik al geprobeerd, maar lijkt niet echt te helpen.

Wat ik nog niet heb gedaan;
-iPhone reset
-andere iPhone

Anderen hier ook last van?

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LuckyLuke
  • Laatst online: 20:42

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Één van m'n fijnste technische aankopen, die airpods. Wat een geluid en wat een gemak.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• TweakerVincent
LuckyLuke schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:26:
Één van m'n fijnste technische aankopen, die airpods. Wat een geluid en wat een gemak.
Ik snap mensen echt niet die met een draadje muziek luisteren bellen enzo. Wat een armoede. Perfect aankoop!

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Ik ben niet zo in de gloria over ze eigenlijk, de accu gaat imho erg snel achteruit en vervangen kan je net zo goed nieuwe kopen. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 03-12 10:10

MelvinW

PartsBot

WhatsappHack schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:39:
Ik ben niet zo in de gloria over ze eigenlijk, de accu gaat imho erg snel achteruit en vervangen kan je net zo goed nieuwe kopen. :P
Klopt, je mag blij zijn als je er 2 jaar mee kan doen. Mijn AirPod 1st gen die ik op release date destijds gekocht heb houden ook totaal geen charge meer voor langer dan een uur.

discord.gg/partsbot

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:55:
[...]

Klopt, je mag blij zijn als je er 2 jaar mee kan doen. Mijn AirPod 1st gen die ik op release date destijds gekocht heb houden ook totaal geen charge meer voor langer dan een uur.
Same here. Met bellen dan tenminste (+/- 45 tot 60 minuten), met muziek luisteren gaat het een uurtje of 2 a 2.5. En dan heb ik ze niet eens echt veel gebruikt. ;(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:58
Dankzij de sale van Amazon had ik ze voor 159. Superblij mee, even wat anders dan die chineze namaak haha.

Eindelijk een microfoon die wél werkt.
Maar wat opvalt, de touch controls werken bij mij nog niet, any tips.

Heb al gereset

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

MelvinW schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:55:
[...]

Dopjes zijn hier nog wel goed maar binnen garantie dan ook 3 (!!!!) keer vervangen 8)7

Doosje is wel een drama. Houd het nog ongeveer anderhalve keer dopjes opladen vol. Jammer maar ga geen nieuwe AirPods kopen denk ik, draag comfort is erg fijn maar accu en vooral geluidskwaliteit zijn een drama.

Ik heb nu uit nood steeds mijn draadloze overear koptelefoon op (h9i) en dat bevalt eigenlijk wel prima.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mars18
Kreeg mijn aankoopbedrag voor de reparatie terug van Amac, ondanks dat het insturen mijn "fout" was. Dat was netjes.

Inmiddels met een wattenstaafje en tandenborstel de dopjes schoon gemaakt, en het geluid is rechts weer terug. Fijn, dit nu maar iedere week bijhouden.

• DutchFatBoys
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 11-10-2020
Ik heb nu al elke week gehad dat alleen mijn linker Airpod het doet, ongeveer elke zondag gebeurd dit. Ik moet ze dan opnieuw koppelen op mijn iPhone X en dan werken ze weer beiden. Hebben meer mensen dit probleem en ligt dit aan mijn Airpods of aan mijn huidige iOS versie (12.2) ?
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee