Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[AirPods] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

• EgoPro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:01

EgoPro

Time is an illusion.

Dit dus

EgoPro wijzigde deze reactie 02-11-2018 13:54 (78%)

https://wijzijnfietsen.wordpress.com en https://own2wheels.wordpress.com

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 22:54
Inmiddels bijna 2 jaar m'n Airpods (dec 2016) maar moet wel zeggen dat mijn batterij het max nog anderhalf/2 uur vol houdt :( verder niks te klagen, top dingen :D

Msi92 wijzigde deze reactie 02-11-2018 09:22 (12%)

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Msi92 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:21:
Inmiddels bijna 2 jaar m'n Airpods (dec 2016) maar moet wel zeggen dat mijn batterij het max nog anderhalf/2 uur vol houdt :( verder niks te klagen, top dingen :D
Garantie is toch 2 jaar? Bel Apple zou ik zeggen...

Mijn boefje is liev!

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11:48
JB schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:45:
Hoe goed gaat het met 2 iPhones? Als ik muziek luister op de 1e iPhone en er komt een telefoontje binnen op de 2e, merk ik dat dan en kan ik die opnemen? Ik ben klaar met alle kabels en mis daardoor vaker iets omdat ik de andere telefoon niet zie/hoor.
Zitten de iPhones op dezelfde Apple ID? Dan zou het maar een simpele handeling hoeven te zijn, denk ik. Maar die simpele handeling kan wel vervelend zijn voor inkomende gesprekken.

Ik moest bijvoorbeeld mijn draadloze Beats de eerste keer alleen verbinden met mijn MacBook Pro, mijn iPhone herkende hem al vanaf dag één.

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mr.JamesBond schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:41:
[...]

Zitten de iPhones op dezelfde Apple ID? Dan zou het maar een simpele handeling hoeven te zijn, denk ik. Maar die simpele handeling kan wel vervelend zijn voor inkomende gesprekken.

Ik moest bijvoorbeeld mijn draadloze Beats de eerste keer alleen verbinden met mijn MacBook Pro, mijn iPhone herkende hem al vanaf dag één.
Nee dat is apart (prive, zakelijk) anders zou het sowieso wel goed gaan toch? Inkomende gesprekken kun je op meerdere devices laten rinkelen bij hetzelfde Apple ID. Ik ontvang ze vanmiddag. Eens kijken wat er kan en niet kan O+

JB wijzigde deze reactie 02-11-2018 12:47 (10%)

Mijn boefje is liev!

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zo, de AirPods ook maar besteld! Ik had nog gehoopt op een tweede generatie, maar nu die er niet is verwacht ik dat het zeker nog een kwartaal gaat duren... Dan maar de eerste generatie, want anders blijf je wachten :*)

• Donaldinho
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 10:44
Heb ze ook en vind echt top dingen. Podcast in de auto aan, en als ik uitstap pods in en hij schakelt direkt over naar mn pods.

zitten goed (ook tijdens het sporten). Gebruik ze steeds vaker terwijl de oude oordopjes eigenlijk altijd in de knoop in mn tas zaten.

Enige nadeel vind ik dat volume regeling niet echt handig werkt.

Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donaldinho schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:58:

Enige nadeel vind ik dat volume regeling niet echt handig werkt.
Dat is ook mijn eerste mindere ervaring. En ook toen ik ze straks allebei uit deed, de muziek verder knalde op de iPhone speaker. Daar word ik (op het werk) niet vrolijk van :(

De rest is echt geweldig :D Doosje openen en melding op iPhone om te koppelen. Oortjes uit oplaaddoosje en meteen connected. Oortje uit je oor en muziek gaat op pauze. Oortje weer in en speelt weer verder. Opnemen telefoongesprek door op oortje te tikken. Volgende nummer, even andere oortje aantikken.

Mijn boefje is liev!

• Donaldinho
JB schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:14:
[...]

Dat is ook mijn eerste mindere ervaring. En ook toen ik ze straks allebei uit deed, de muziek verder knalde op de iPhone speaker. Daar word ik (op het werk) niet vrolijk van :(
Ik heb ook vaak als ik die oortjes los in mn zak heb ik in mn broek per ongeluk muziek op play zet. En maar afvragen waar dat vage geluid vandaan komt.

Gewoon in doosje doen lost dat wel op. Maar die moet je dan wel in de buurt hebben. Voor bepaalde chaotische persoonlijkheden is dat wel heel veel discipline. :P

Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donaldinho schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:59:
[...]

Ik heb ook vaak als ik die oortjes los in mn zak heb ik in mn broek per ongeluk muziek op play zet. En maar afvragen waar dat vage geluid vandaan komt.

Gewoon in doosje doen lost dat wel op. Maar die moet je dan wel in de buurt hebben. Voor bepaalde chaotische persoonlijkheden is dat wel heel veel discipline. :P
Dat klinkt als een ander probleem. Ik haalde beide AirPods uit mijn oren tijdens muziek luisteren en die speelde vervolgens gewoon door over de speaker van mijn iPhone. Normaliter gaat muziek ook op pauze als je de dopjes met draad eruit trekt.

Mijn boefje is liev!

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:35
Na het gebruiken van de zoekfunctie en het antwoord niet gevonden te hebben vraag ik het toch maar even hier..

Kan je AirPods die gekoppeld zijn aan een iCloud account makkelijk koppelen met bijvoorbeeld iPhone van je vrouw?

• EgoPro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:01

EgoPro

Time is an illusion.

Citroentaart schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:48:
Na het gebruiken van de zoekfunctie en het antwoord niet gevonden te hebben vraag ik het toch maar even hier..

Kan je AirPods die gekoppeld zijn aan een iCloud account makkelijk koppelen met bijvoorbeeld iPhone van je vrouw?
Ja hoor gewoon naast de iPhone houden en het doosje openen. Dan krijg je een pop up “not your AirPods” en een knopje “connect”

https://wijzijnfietsen.wordpress.com en https://own2wheels.wordpress.com

• Citroentaart
EgoPro schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:11:
[...]

Ja hoor gewoon naast de iPhone houden en het doosje openen. Dan krijg je een pop up “not your AirPods” en een knopje “connect”
Thanks, maar worden ze dan van het andere account verwijderd? Of is die op het ‘nieuwe’ account te gast?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57

Rivanov

Apple freak

Citroentaart schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:40:
[...]

Thanks, maar worden ze dan van het andere account verwijderd? Of is die op het ‘nieuwe’ account te gast?
Wordt niets verwijderd. Zo koppel ik ook soms mijn AirPods aan mijn Windows laptop van het werk.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Citroentaart schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:40:
[...]

Je AirPods blijven gewoon behouden onder Bluetooth. Wel moet je wellicht handmatig reconnecten als je vrouw haar iPhone ook in de buurt is. Ik gebruik ze ook prive/zakelijk met verschillende iCloud account.

Mijn boefje is liev!

• Citroentaart
Bedankt voor de reacties. Ik dacht/hoopte al dat het zo werkte, maar kon niet direct een heel duidelijk antwoord vinden. Dan gaan we ze bestellen ;)

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hoe gaan jullie om met het opladen? Steeds de AirPods terug in de case zodat ze weer vol geraken? Soms na kort gebruik voelt het niet goed om ze weer op te laten laden maar ik zou niet weten hoe ik ze anders moet bewaren.

Mijn boefje is liev!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:26
JB schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:31:
Hoe gaan jullie om met het opladen? Steeds de AirPods terug in de case zodat ze weer vol geraken? Soms na kort gebruik voelt het niet goed om ze weer op te laten laden maar ik zou niet weten hoe ik ze anders moet bewaren.
De kans dat je ze kwijtraakt of sloopt als je ze niet in de case stopt is waarschijnlijk een stuk groter dan dat je ze kapot maakt door te vaak op te laden ;) Ergo: ik zou ze gewoon altijd weer in de case stoppen, daar is 'ie voor bedoeld.

The devil is in the details.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hahn schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:37:
[...]

De kans dat je ze kwijtraakt of sloopt als je ze niet in de case stopt is waarschijnlijk een stuk groter dan dat je ze kapot maakt door te vaak op te laden ;) Ergo: ik zou ze gewoon altijd weer in de case stoppen, daar is 'ie voor bedoeld.
Ja dat is ook waar ik bang voor ben en omdat je niet echt een andere optie hebt, zal het wel geen kwaad kunnen maar ik lees hierboven ook een bagger accu na kleine 2 jaar gebruik.

Mijn boefje is liev!

• matthijst
  • Laatst online: 11:07
Nieuwe eindelijk op komst?
https://www.macrumors.com...rpods-bluetooth-database/

matthijst wijzigde deze reactie 05-11-2018 20:32 (17%)

• mr.JamesBond
Dst wordt dus weer wachten 😩 Ik was net ready om ze te kopen

• Donstil
  • Registratie: maart 2006

Donstil

Grab them by the 🐈.

Altijd terug in de case. Al heb ik ze maar 5 minuten in gehad. Case zelf ligt vrijwel continu aan mijn oplader op de zaak.

Dopjes gaan ca 3 uur mee. Doosje toch ook al snel 3x dopjes laden.

Release AirPods.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mr.JamesBond schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:38:
[...]

Dst wordt dus weer wachten 😩 Ik was net ready om ze te kopen
Waarom wachten dan? Ik snap echt niet waarom je die gen 2 zou prefereren boven de 1e :? Draadloos laden van je doosje? "Hey Siri" in kunnen schakelen zonder op je oortje te tikken? Totaal niet boeiende opties IMHO. De batterijduur is wellicht beter, maar ook dat zie ik niet als meerwaarde. Ik draag die dingen echt niet langer dan 2 uur aan 1 stuk. Met een beetje geluk zijn ze ook nog duurder dan gen 1 want we kopen ze toch wel :+

JB wijzigde deze reactie 05-11-2018 20:59 (7%)

Mijn boefje is liev!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57

Rivanov

Apple freak

Jup. Gewoon terug in de case.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• matthijst
Altijd terug in de case.
De case laad eens in de 3-4 weken op.

• mr.JamesBond
JB schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:57:
[...]

Waarom wachten dan? Ik snap echt niet waarom je die gen 2 zou prefereren boven de 1e :? Draadloos laden van je doosje? "Hey Siri" in kunnen schakelen zonder op je oortje te tikken? Totaal niet boeiende opties IMHO. De batterijduur is wellicht beter, maar ook dat zie ik niet als meerwaarde. Ik draag die dingen echt niet langer dan 2 uur aan 1 stuk. Met een beetje geluk zijn ze ook nog duurder dan gen 1 want we kopen ze toch wel :+
Het is -voor mij- net als een nieuwe iPhone kopen.

Toen mijn iPhone 5S kapot ging en ik maandenlang een iPhone 4S gebruikte, kocht ik geen iPhone. Een aantal maanden later heb ik de iPhone Xs Max gekocht.

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat ik het heel jammer zou vinden om de aankondiging van de AirPods 2 te zien vlak nadat ik de AirPods (1) heb gekocht.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Valt mijn onderstaande post trouwens in de categorie "de goden verzoeken"? :9
Uniciteit schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:37:
Zo, de AirPods ook maar besteld! Ik had nog gehoopt op een tweede generatie, maar nu die er niet is verwacht ik dat het zeker nog een kwartaal gaat duren... Dan maar de eerste generatie, want anders blijf je wachten :*)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:46
Uniciteit schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:45:
Valt mijn onderstaande post trouwens in de categorie "de goden verzoeken"? :9

[...]
Haha ik durf het nog steeds niet aan, maar het zal nog wel even duren..

Ik zat dus ook te denken, gebruik nu altijd mijn Qi lader thuis, stel ik zou Airpods kopen dan zou ik dus ook weer telkens dat kabeltje tevoren moeten toveren..

• mwa
  • Registratie: april 2009
Is er een kans dat de airpods 1 in prijs gaan zakken (voorraad dumpen)?

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:55
Wat wil je horen? Die kans is er altijd natuurlijk.

PSN: Sluuz

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Scrtz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:52:
[...]

Haha ik durf het nog steeds niet aan, maar het zal nog wel even duren..

Ik zat dus ook te denken, gebruik nu altijd mijn Qi lader thuis, stel ik zou Airpods kopen dan zou ik dus ook weer telkens dat kabeltje tevoren moeten toveren..
Mocht je het echt gaan missen, de oude AirPods passen vast wel in de nieuwe case. Case laad je amper op... Die ligt echt niet elke avond aan de lader hier. Op werk aan kabeltje en zit weer vol. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet langer heb gewacht. Wat een heerlijke dingen! Beste gadget (voor mij) sinds lange tijd!

JB wijzigde deze reactie 06-11-2018 17:00 (10%)

Mijn boefje is liev!

• Donaldinho
Zou het wel handig vinden als je je case kon laten piepen op een of andere manier - ben die dingen constant kwijt. Kunnen ze dat niet inbouwen.

Zie ook dit nieuwsbericht: https://www.nu.nl/gadgets...ernatief-van-26-euro.html

Ben benieuwd wat ze ervan maken, je mist waarschijnlijk wel de details in interface/integratie die Apple wel heeft.

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:40
Vandaag ook maar de AirPods besteld. Had een nieuwe versie verwacht maar dat mocht dus niet blijken.
Ben erg benieuwd, heb ze nog nooit gehad, maar lijkt mij ideaal voor in de sportschool of tijdens het wandelen.

Vaniska wijzigde deze reactie 08-11-2018 11:07 (4%)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:54
Vaniska schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:58:
Had verwacht op een nieuwe versie .
:?

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donaldinho schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:03:
Zou het wel handig vinden als je je case kon laten piepen op een of andere manier - ben die dingen constant kwijt. Kunnen ze dat niet inbouwen.

Zie ook dit nieuwsbericht: https://www.nu.nl/gadgets...ernatief-van-26-euro.html

Ben benieuwd wat ze ervan maken, je mist waarschijnlijk wel de details in interface/integratie die Apple wel heeft.
De case of de AirPods? Via find my iPhone kun je de AirPods wel laten piepen namelijk.

Mijn boefje is liev!

• Donaldinho
JB schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:19:
[...]

De case of de AirPods? Via find my iPhone kun je de AirPods wel laten piepen namelijk.
vet, wist niet dat die pods ook in je find my iphone stonden.

Ik test het alleen net, zie ze inderdaad ook online en de lokatie. Alleen het geluid wordt afgespeeld via de airpods zelf, niet te horen (voor mij) als ik ze kwijt ben. Je kan wel onderscheid maken tussen de linker, of de rechter

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08-01 06:34
Donaldinho schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:56:
[...]

vet, wist niet dat die pods ook in je find my iphone stonden.

Ik test het alleen net, zie ze inderdaad ook online en de lokatie. Alleen het geluid wordt afgespeeld via de airpods zelf, niet te horen (voor mij) als ik ze kwijt ben. Je kan wel onderscheid maken tussen de linker, of de rechter
Vanochtend in huis de pods ingedaan, even uit gedaan, wil de deur uit en kon ze niet vinden.
Geluid van die piep is veels te zacht helaas.

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Donaldinho
Ja. Leuk geprobeerd van Apple. Heb je niets aan dus. Of je moet ze in hebben terwijl je zoekt. Sommige mensen hebben dat met hun bril :z

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

https://nl.hardware.info/...-nog-dit-jaar-op-de-markt
Als laatste aanvulling wordt verwacht dat Apple de AirPods tegelijkertijd lanceert met een draadloze oplaadcase, waarmee de oortjes kunnen worden opgeladen. Die case wordt hoogstwaarschijnlijk los van de AirPods verkocht.
Hoe moet ik dit dan zien? krijg je dan in 1e instantie geen case bij de Airpods 2 :?

Mijn boefje is liev!

• ex87
  • Laatst online: 15-01 13:33
Staat er een beetje onduidelijk maar wat ik verwacht is het volgende:

- Nieuwe AirPods met nieuwe case (dus AirPods 2 als verzamel product)
- Nieuwe case (van de AirPods 2) die ook werkt voor de AirPods 1 (zodat je die draadloos op kan laden)

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09:12
Eergisteren de airpods gekocht voor op mijn werk en ben er enorm tevreden mee. Voorheen luisterde ik altijd muziek via een AKG550 Pro koptelefoon met een kleine cambridge dacmagix xs ertussen, maar wilde een draadloze oplossing. Die oplossing noest wel in-ear zijn omdat ik niet rond wil lopen met volledig afgesloten oren daarnaast vind ik het rondlopen met zon enorme koptelefoon op mn hoofd geen kijk.
Dus ben ik reviews gaan lezen over draadloze in-ears en kwam uiteindelijk op de airpods uit. K ben geen superfan van het uiterlijk (de staafjes) maar ben nog minder fan van het uiterlijk van andere in-ears.
Daarnaast heb ik ook een iPhone en watch, en vooral de pairing en het feit dat je de volume kunt regelen met de watch gaf bij mij de doorslag.
En ik vind ze echt fantastisch! De muziek kwaliteit valt me enorm mee, vind ze lekker klinken. Collega's kijken je nog wel raar aan en sommigen vnden t geen porum maar da's een kwestie van wennen. Ik hou ze (op de lunch na = oplaadmomentje) de hele dag in dus over een weekje weten ze niet anders ;)
Maar het geeft mij een heel fijn gevoel dat je je muziek altijd bij je hebt (alhoewel je dat natuurlijk met elke draadloze oplossing hebt).
Nee, ik heb de iPhone X, de watch 4, maar over deze airpods ben ik het meest enthousiast!!

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:27
Is het bellen met airpods een beetje te doen?

Wil ook een setje aanschaffen maar zal ze zeker >80% van de tijd gebruiken om te bellen..

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11:49
kever678 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:30:

Wil ook een setje aanschaffen maar zal ze zeker >80% van de tijd gebruiken om te bellen..
Werkt perfect! Doe dit regelmatig in de auto. Heb in het begin meermaals gevraagd hoe ik te verstaan was, en het antwoord was altijd dat dit goed was.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:35
kever678 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 09:30:

Ik bel alleen nog maar met airpods. Ook conferencecalls enzo. Echt perfect

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TweakerVincent schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:52:
[...]

Ik bel alleen nog maar met airpods. Ook conferencecalls enzo. Echt perfect
Hoe is achtergrond geluid? Hier op werk veel klachten doordat mensen de normale iPhone oortjes gebruiken waardoor je dus alles op de achtergrond mee krijgt.

Mijn boefje is liev!

• TweakerVincent
JB schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:57:
[...]

Hoe is achtergrond geluid? Hier op werk veel klachten doordat mensen de normale iPhone oortjes gebruiken waardoor je dus alles op de achtergrond mee krijgt.
Afgelopen maanden nooit klachten gehad. Tijdens calls wordt dit echt wel aangegeven, zelf ook bij een collega gedaan dus zit wel goed denk ik

• Donaldinho
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is dat je niet kan checken of het geluid in je oordopjes ECHT alleen uit je oordopjes komt.

Heb met gewone bedrade koptelefoons/oortjes een paar keer gehad dat ik vol op de speaker in trein een shooter zat te doen terwijl ik dacht dat het geluid over mijn koptelefoon kwam. Hierdoor ben ik af en toe gaan checken door oortjes uit, of koptelefoon af te doen. Maar als je dat met die pods doet, gaat hij op pauze.

Moet dus vertrouwen op de techniek, gaat me slecht af (en is sowieso in het algemeen onwenselijk) :D

Donaldinho wijzigde deze reactie 22-11-2018 11:10 (4%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:46
Die nieuwe Airpods zullen dan sws niet voor black friday meer komen maar als er een echt aantrekkelijke deal is dan ga ik ze toch maar eens aanschaffen haha..

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: maart 2016
  • Nu online
Donaldinho schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:09:
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is dat je niet kan checken of het geluid in je oordopjes ECHT alleen uit je oordopjes komt.

Heb met gewone bedrade koptelefoons/oortjes een paar keer gehad dat ik vol op de speaker in trein een shooter zat te doen terwijl ik dacht dat het geluid over mijn koptelefoon kwam. Hierdoor ben ik af en toe gaan checken door oortjes uit, of koptelefoon af te doen. Maar als je dat met die pods doet, gaat hij op pauze.

Moet dus vertrouwen op de techniek, gaat me slecht af (en is sowieso in het algemeen onwenselijk) :D
1 uit je oor halen en vinger op beide zwarte sensoren houden, dan denkt ie dat ie in je oor zit.

• Donaldinho
Held, dit had ik (mijn OCD) nodig. Top, bedankt!

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-01 21:01
Donstil schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:04:
Iemand toevallig wel eens een defect gehad met zijn AirPods? Mijn linker dopje doet nog maar 10% volume dus moet retour.

Ik kan echter alleen vinden hoe ik ze kan brengen voor reparatie. Ik heb alleen geen zin om een uur te rijden naar de Apple Store (enkele reis), ze daar in te leveren en dan een week later weer op te halen.

Vroeger kon je ook altijd via de post garantie afhandelingen doen.

Edit:

Ik heb even gechat.

Je kunt ze idd inleveren bij Apple of Amac maar dan geld er een reparatie tijd.

Ze kunnen ook een reparatie order via de chat starten. Je krijgt dan een nieuwe set vooruit na betaling en als ze garantie constateren krijg je dat bedrag retour.

Als ze schade constateren dan trekken ze de eventuele kosten (te vinden op http://support.apple.com/nl-nl/airpods/repair/service) daar weer vanaf.

Prima optie dus daar ga ik maar voor.
Mijn airpod heeft precies hetzelfde probleem met de linker airpod. Ik heb ook gechat met Apple en ze kwamen inderdaad met dezelfde optie(s) alleen heb ik ze sinds januari 2017 dus geen garantie meer. 1 Airpod kost echter 91.10,-. Persoonlijk vind ik die kosten prijzig t.o.v. de nieuwprijs en de mogelijke risico's dat de rechter airpod volgende week ofzo kapot gaat...

Ze gaf aan dat ik eventueel nog kon proberen te verhalen bij de verkoper ivm consumentenwetgeving. Ik ga hiervoor vandaag dus maar eens langs bij de winkel.

Wordt vervolgd

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:32
Heeft iemand wel eens een onverklaarbaar lege Airpod? Ik heb de afgelopen weken een paar keer meegemaakt dat ik de Airpods uit de case haalde en ging hardlopen, maar dat er maar 1 werkte. Weer thuisgekomen (geergerd, omdat muziek luisteren via 1 oor best vermoeiend is) bleek dat de Airpod die niet werkte, gewoon helemaal leeg was. Terwijl de case waar ik ze net uit had gehaald niet leeg was.

Zonet had ik het ook weer, twee uur geleden gecontroleerd, beide Airpods 100% en de case ook, nu wil ik ze even gebruiken en blijkt 1 Airpod nog maar 91% te hebben. Ik heb al geprobeerd om de contacten schoon te maken, zowel van de Airpod als in het doosje. Dat bracht even verbetering, maar het is blijkbaar toch weer terug.

• alexhooven
  • Laatst online: 15-01 23:40
Donaldinho schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:09:

Haha zelf ook regelmatig op werk. Als ik wat admin bijwerk met muziek op. Zit m’n buurman mij ineens aan te tikken of de muziek was zachter kan. Was ik dus al 2 nummers via m’n laptop aan t afspelen.....

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 06:24
PhilipsFan schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:12:
Heeft iemand wel eens een onverklaarbaar lege Airpod? Ik heb de afgelopen weken een paar keer meegemaakt dat ik de Airpods uit de case haalde en ging hardlopen, maar dat er maar 1 werkte. Weer thuisgekomen (geergerd, omdat muziek luisteren via 1 oor best vermoeiend is) bleek dat de Airpod die niet werkte, gewoon helemaal leeg was. Terwijl de case waar ik ze net uit had gehaald niet leeg was.

Zonet had ik het ook weer, twee uur geleden gecontroleerd, beide Airpods 100% en de case ook, nu wil ik ze even gebruiken en blijkt 1 Airpod nog maar 91% te hebben. Ik heb al geprobeerd om de contacten schoon te maken, zowel van de Airpod als in het doosje. Dat bracht even verbetering, maar het is blijkbaar toch weer terug.
Niet zo extreem dat er één leeg is, maar ik heb wel het idee dat ze niet altijd volledig geladen uit de case komen, of dat er zomaar 10% verschil zit tussen links en rechts.

• U2psv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-01 23:18
Vandaag de airpods naar Apple opgestuurd heb ze nu bijna 2 jaar rechter AirPod loopt snel leeg 40 min van 100%->33% en leeg in <1,5 uur. zou mij benieuwen wat ze zeggen.

• ls789
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 15:58
Mijn vriendin heeft vorige week airpods gekregen voor haar verjaardag, ik wilde ze even passen en ze zitten beter dan de oortjes met draad :) dus ik dacht gister nouu ik ga ze morgen ook halen!

Gister even prijzen bekeken etc en overal netjes op voorraad. Vanmorgen ineens overal uitverkocht maar echt overal! Zelfs de Apple store zelf had ze niet meer.. snap dat het kerst is maar dit leek mij allemaal iets te toevallig. Ik wilde ze bij informatique halen in eerste instantie, daar waren ze gister nog op voorraad.. vanmorgen niet meer. Verschillende amac stores, mediamarkt, bcc, coolblue, bol en dus Apple zelf (den haag)

• deBennie
Zo te zien heeft telefoonwereld.nl ze nog?
pricewatch: Apple Airpods (Wit)

• TweakTweet
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 11:43
Ik heb nu een halfjaar AirPods gebruikt met mijn iPhone 6, super fijn! Sinds vorige week heb ik een iPhone XR en heb ik in mijn huis vrij vaak haperingen terwijl mijn iPhone heeel dichtbij is (soms in broekzak, soms in de hand). Op mijn MacBook Pro of iPhone 6 nog nooit gehad.

De muziek (Spotify)/het filmpje (YouTube) blijft wel gewoon doorspelen alleen dan zonder geluid. Soms een paar seconden (tot 20 seconden) helemaal niet en soms constante hapering voor 10 seconden.

Je zou dus zeggen dat het aan de XR ligt, de range lijkt ook korter te zijn dan bij m’n iPhone 6. Zowel bij AirPods als Logitech BT Adapter.

Heb de AirPods al een keer opnieuw opgestart (15 sec. op case-knopje drukken).

Iemand dezelfde problemen met de iPhone (XR)?

• deBennie
Ben benieuwd, ik heb een Philips TV zonder bluetooth, wil een Marmitex boomboom 50 bluetooth transmitter kopen, die aan de TV aansluiten en kijken of ik de airpods kan pairen met de boomboom 50.
Heeft iemand hier ervaring mee? (voor ik die boomboom in de winkelwagen gooi)?
Krijg geen duidelijk uitsluitsel hierover op t internet..

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb geen ervaring met die specifieke bluetooth transmitter, maar het is me hier wel gelukt om mijn airpods te pairen met een of andere ali express bluetooth transmitter aangesloten via de koptelefoonaansluiting van mijn werk-pc.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• deBennie
ah dat geeft hoop :)

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo'n probleem moet zijn. :) de airpods werken gewoon met bluetooth van ook niet-Apple merken, dus dat zal vast niet anders voor dit bluetooth-product.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• deBennie
Naja de airpods willen niet connecten met de boomboom 50, maar heb de twelve south airfly ontdekt, die krijg ik vanmiddag binnen. Die moeten zonder problemen kunnen pairen met de airpods :)
https://www.twelvesouth.com/product/airfly

• TweakerVincent
Ik heb de airpods ook aan win10 machines gekoppeld. Werkt goed, alleen heeft windows de irritante gewoonte de verbinding te kapen bij een reboot. Is het mogelijk snel de verbinding terug te zetten op het oude apparaat? Of gewoon in windows reg edit oid zodat kapen niet gebeurd? Ik kan geen fix vinden op internet? :(

• Ajp00
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 15-01 23:01
Donstil schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:56:
Hoe werkt dat verbinden met een Macbook nou precies, ik krijg het niet voor elkaar namelijk.
Er verschijnt geen popup op mijn Macbook.
Klopt. Je krijgt alleen op je iOS een pop-up. Als je de AirPods wil verbinden met je MacBook moet je ze gewoon koppelen via de bluetooth instellingen. Zoals je elk ander draadloos apparaat zou verbinden.

• Molukker
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15-01 10:33
Ajp00 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:26:
[...]

Klopt. Je krijgt alleen op je iOS een pop-up. Als je de AirPods wil verbinden met je MacBook moet je ze gewoon koppelen via de bluetooth instellingen. Zoals je elk ander draadloos apparaat zou verbinden.
Klopt. Maar als je met dezelfde iCloud account bent ingelogd zowel op je MacBook als iPhone, dan zou de computer de gesavede bluetooth-apparaten op je iPhone herkennen. Pairen gaat eenvoudig.

• Jannick
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-01 19:05
Gebruik nu zelf al enige tijd de AirPods en ik hou er van! Ik heb naast AirPods ook nog een Bose QC35, alleen vind ik die vaak iets te lomp om mee te nemen overal naar toe. AirPods heb ik gewoon in mijn jaszak, ideaal.

Geluidskwaliteit is niet altijd even goed als bij de QC35, maar ze zijn echt voor 99% van de mensen heel erg prima.

Wat ik nog wel jammer vind aan deze generatie is dat je niet kunt swipen om het geluid aan te passen, dat is echt een groot gemis waarvan ik hoop dat het bij de volgende generatie gefixt wordt.

MacBook Pro 13" | iPad Pro 10,5" | iPhone X | Xbox One X

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True