Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[AirPods] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:55
139 euro bij Amazon.de trouwens!
Net besteld.

PSN: Sluuz

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57

Rivanov

Apple freak

Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden.

@Sluuz

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Sluuz
https://www.amazon.de/App...6&sr=1-1&keywords=airpods

@Rivanov Deze wel

Sluuz wijzigde deze reactie 03-08-2018 09:11 (3%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Sluuz
Ik heb ze besteld, naar nederland en krijg ook nu geen melding...

Edit: zet de site eens op Nederlands, misschien ligt het daaraan?

Sluuz wijzigde deze reactie 03-08-2018 09:18 (37%)

• tuxken
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15-01 21:04
Ook besteld. Levering naar België is geen probleem

• soccerroos
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08-11-2018
Ik wil de airpods eigenlijk gebruiken voor mijn laptop met win 10, maar met regelmaat ( vooral onder gta valt de verbinding weg ) Iemand ervaring mee. ( Airpods gratis gekregen )

Heb nu energie setting aangepast eens kijken als dat werkt.

Edit helaas werkt dat ook niet.

soccerroos wijzigde deze reactie 04-08-2018 14:09 (21%)

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:53
heeft iemand een idee wanneer het nieuwe model airpods mogelijk komt?

• TotallyJorden
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11:08
Ik heb momenteel de Powerbeats3, maar deze leveren nogal irritatie op. Als het knopje (voor volume/pauzeren) in de draad nat wordt, pauzeert deze muziek waarna het na een seconde o.i.d. weer verder gaat. Met dit warme weer en het doel waar ik ze voor gekocht heb (hardlopen) gebeurt dat nogal snel. En als er iets irritant is....

Heb daarom de laatste keer met mijn meegeleverde Earpods gelopen. Dit leverde geen problemen op, al zat de draad natuurlijk wel weer ouderwets irritant in de weg.

Ik lees verschillende verhalen over de Airpods in reviews; sommige mensen geven aan dat ze erg snel uit hun oren vallen of dat ze echt niet bedoeld zijn om mee te sporten. En heb zelfs letterlijk gelezen dat hardlopen ermee echt niet de bedoeling is.
In andere reviews echter, lees ik dat je echt heel erg je best moet doen om ze uit je oor te laten vallen. Dat mensen op hun kop zijn gaan staan en hebben hardgelopen en er nog niets mee aan de hand was. Dus wat moet ik nu geloven? Zijn er hier mensen die ze gebruiken tijdens het hardlopen?

Uiteraard is elk oor anders. Ik denk zelf dat als het goed gaat met de Earpods dat het met de Airpods ook wel moet lukken? Ik wacht sowieso de nieuwe versie af (die wellicht volgende maand aangekondigd wordt?) maar hoor graag de ervaringen.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
quote:
TotallyJorden schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:33:
Ik heb momenteel de Powerbeats3, maar deze leveren nogal irritatie op. Als het knopje (voor volume/pauzeren) in de draad nat wordt, pauzeert deze muziek waarna het na een seconde o.i.d. weer verder gaat. Met dit warme weer en het doel waar ik ze voor gekocht heb (hardlopen) gebeurt dat nogal snel. En als er iets irritant is....

Heb daarom de laatste keer met mijn meegeleverde Earpods gelopen. Dit leverde geen problemen op, al zat de draad natuurlijk wel weer ouderwets irritant in de weg.

Ik lees verschillende verhalen over de Airpods in reviews; sommige mensen geven aan dat ze erg snel uit hun oren vallen of dat ze echt niet bedoeld zijn om mee te sporten. En heb zelfs letterlijk gelezen dat hardlopen ermee echt niet de bedoeling is.
In andere reviews echter, lees ik dat je echt heel erg je best moet doen om ze uit je oor te laten vallen. Dat mensen op hun kop zijn gaan staan en hebben hardgelopen en er nog niets mee aan de hand was. Dus wat moet ik nu geloven? Zijn er hier mensen die ze gebruiken tijdens het hardlopen?

Uiteraard is elk oor anders. Ik denk zelf dat als het goed gaat met de Earpods dat het met de Airpods ook wel moet lukken? Ik wacht sowieso de nieuwe versie af (die wellicht volgende maand aangekondigd wordt?) maar hoor graag de ervaringen.
Haropen gaat perfect, vallen nooit uit mijn oren

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Gebruik de search binnen dit topic eens zou ik zeggen, en zoek op ‘hardlopen’. Bij mij blijven ze ook zitten tijdens het hardlopen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• KW25
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08:35
quote:
NoTimeRemains schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:38:
heeft iemand een idee wanneer het nieuwe model airpods mogelijk komt?
Met al deze prijsdrops gok ik rond de release van de nieuwe iPhone, die ergens begin september wordt aangekondigd.

Hoop het trouwens ook omdat ik op ze wacht haha

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone SE 64GB

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:03
quote:
Mandarijntje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:22:
[...]

Deze passen wel om de AirPods terwijl ze in de oplaadcase zitten.
HG High Quality White Donut Foam Cushions for Earphones Earbuds (6 pairs)
En door de donutvorm (gat in het midden) blijven de sensoren ook nog werken.
Heb sinds vandaag ook de AirPods maar de pasvorm is niet optimaal. Heb dus van de zwarte oorkussentjes erom zitten. Maar double tap werkt dan niet. Is dat omdat het de sensor blokkeert?

Werkt het double tappen wel met deze earbuds?

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
dkawa schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Heb sinds vandaag ook de AirPods maar de pasvorm is niet optimaal. Heb dus van de zwarte oorkussentjes erom zitten. Maar double tap werkt dan niet. Is dat omdat het de sensor blokkeert?

ik tik altijd 3 of 4 keer anders pakt hij hem vaak niet. (zonder kussens)

• Mandarijntje
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-01 22:42
quote:
dkawa schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Ja dit werkt, nog geen problemen mee ondervonden. Door de donutvorm worden er geen sensoren afgedekt, ook de automatische oordetectie werkt.

• buffel1997
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-01 11:12
Raden jullie aan te wachten met Airpods te kopen ivm event in september? Ik hoop namelijk dat Apple de wireless case zal meeleveren met Airpods vanaf dan. Of denken jullie dat dit het geval niet zal zijn?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:07

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
buffel1997 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:46:
Raden jullie aan te wachten met Airpods te kopen ivm event in september? Ik hoop namelijk dat Apple de wireless case zal meeleveren met Airpods vanaf dan. Of denken jullie dat dit het geval niet zal zijn?
Een refrein van de AirPods zit wel in de pijplijn ja. Als je nu nog niets hebt zeker even wachten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• KrisDC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:29
Horen die dingen niet de muziek de pauzeren vanaf het moment je er eentje uit je oren neemt ? Bij mij werkt dit namelijk enkel als ik ze beide uit mn oren neem. Maar als ik ofwel links ofwel rechts verwijder, speelt de muziek gewoon door....

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 11:20
quote:
KrisDC schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:35:
Horen die dingen niet de muziek de pauzeren vanaf het moment je er eentje uit je oren neemt ? Bij mij werkt dit namelijk enkel als ik ze beide uit mn oren neem. Maar als ik ofwel links ofwel rechts verwijder, speelt de muziek gewoon door....
Ze horen idd te pauzeren als je er eentje uit neemt.
Ik had hetzelfde vorige week. Heb ze toen even opnieuw gekoppeld en gereset en daarna werkten ze weer. Wel irritant dat je dan de instellingen weer opnieuw moet aanpassen, maarja het is niet anders... ;(

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08-01 06:34
Ik wil ook airpods gaan aanschaffen, zie ze nu voor 143 euro, zal dit nog verder zakken als vanavond airpods 2 komen?

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11:48
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over AirPods.

In de sportschool heb ik mijn iPhone altijd in de locker. Ik vroeg mij af ik nog steeds kan genieten van muziek als ik op een afstand van zo'n 60-70 meter (ruim geschat) met een aantal mensen tussen mij en de iPhone. Ik wil mijn iPhone namelijk niet bij me hebben tijdens het gewichtheffen.

Ik had overigens gehoord van een klasgenoot dat de (huidige) AirPods niet goed tegen regen kunnen, ervaren jullie dat ook zo?

Thanks!

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Jeroen V
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:58

Jeroen V

yadda yadda yadda

mr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:26:In de sportschool heb ik mijn iPhone altijd in de locker. Ik vroeg mij af ik nog steeds kan genieten van muziek als ik op een afstand van zo'n 60-70 meter (ruim geschat) met een aantal mensen tussen mij en de iPhone. Ik wil mijn iPhone namelijk niet bij me hebben tijdens het gewichtheffen.
Ik heb zo het vermoeden dat dat niet gaat werken. Een stalen locker houdt al het nodige tegen, dan nog muren en mensen en een grote afstand, ik gok dat de AirPods niet eens een verbinding kunnen opbouwen, laat staan muziek kunnen luisteren.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

60-70 meter is best wel ver, dat is een voetbalveld breed.

Al zou het theoretisch wel haalbaar moeten zijn qua range:

https://blog.nordicsemi.c...now-about-bluetooth-range

Overigens heb ik in de sportschool mijn telefoon weleens laten liggen op een apparaat, en ben toen naar mn volgende oefening gegaan. Ik ben toen een eindje gaan lopen, een verdieping naar beneden, en pas een stukje later hoorde ik ineens dat mn geluid een beetje begon weg te vallen... tot ik inderdaad tot de ontdekking kwam dat m'n telefoon daar nog lang.

Dus zelfs met muren, een vloer/plafond, veel mensen, hij heeft echt een wel een goed bereik. Ook in m'n eigen huis kan ik makkelijk m'n telefoon in de woonkamer laten liggen en dan boven in de slaapkamer nog bereik hebben.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

mr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:26:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over AirPods.

In de sportschool heb ik mijn iPhone altijd in de locker. Ik vroeg mij af ik nog steeds kan genieten van muziek als ik op een afstand van zo'n 60-70 meter (ruim geschat) met een aantal mensen tussen mij en de iPhone. Ik wil mijn iPhone namelijk niet bij me hebben tijdens het gewichtheffen.

Ik had overigens gehoord van een klasgenoot dat de (huidige) AirPods niet goed tegen regen kunnen, ervaren jullie dat ook zo?

Thanks!
Dat gaat niet lukken.
In mijn appartement (minder dan 70m hemelsbreed) houden ze de verbinding al niet als ik helemaal naar de andere kant loop en er muren tussen zitten.

Je kunt ze wel koppelen aan een Watch eventueel.

• mr.JamesBond
Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:37:
[...]

Dat gaat niet lukken.
In mijn appartement (minder dan 70m hemelsbreed) houden ze de verbinding al niet als ik helemaal naar de andere kant loop en er muren tussen zitten.

Je kunt ze wel koppelen aan een Watch eventueel.
Thanks! Goed om te weten.

• Mars18
Prijs is gezakt van 180 naar 140, denken jullie dat die weer stijgt nu er geen airpods 2 zijn aangekondigd?

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ken je niet iemand met airpods? vragen of je het gewoon een keertje mag testen? Schijnbaar zijn de ervaringen verschillend.

• mr.JamesBond
LuNaTiC schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:06:
[...]

ken je niet iemand met airpods? vragen of je het gewoon een keertje mag testen? Schijnbaar zijn de ervaringen verschillend.
Goede suggestie! Ik heb het inmiddels gedaan

• Remko.me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-01 20:28
Mijn airpods zijn gestolen, losgekoppeld van mijn iCloud account....
net nieuw...

wat zijn mijn mogelijkheden? Ze zaten in mijn tas, achtervakje....
Ik kon ze altijd zien via iCloud maar nu niet meer online geweest voor 2 weken.

Ik heb een buiten de deur verzekering maar vrees dat zij weinig kunnen doen..

Bekijk mijn site: Remko.me

• TwArbo
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15-01 19:45
Remko.me schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:08:
Mijn airpods zijn gestolen, losgekoppeld van mijn iCloud account....
net nieuw...

wat zijn mijn mogelijkheden? Ze zaten in mijn tas, achtervakje....
Ik kon ze altijd zien via iCloud maar nu niet meer online geweest voor 2 weken.

Ik heb een buiten de deur verzekering maar vrees dat zij weinig kunnen doen..
AirPods zijn niet echt goed beveiligd. In het doosje het witte knopje ingedrukt houden en ze zijn weer als nieuw volgens Find My iPhone.

Als je een claim wilt indienen bij je verzekering kun je altijd even informeren. Meestal vragen ze of je aangifte wilt doen bij de politie.

• MacArnold
  • Laatst online: 12:09
Zag eerder in MacOS wel een gecombineerd battery level van beide Airpods. Maar vanmiddag werden ze dus apart weergegeven. Nooit eerder gezien zo…

• mr.JamesBond
Ik ben in dubio. Ik wil namelijk heel erg AirPods kopen (wanneer ik ze koop, koop ik ook direct een voor mijn broertje die begin november jarig is), maar als er op korte termijn een verbeterde versie op de markt komt neem ik natuurlijk liever die. Alleen heeft Vodafone nu een aanbieden tot halverwege oktober.

Wat verwachten jullie mbt tot de nieuwe AirPods? Komen ze nog in 2018 uit, of wordt het later in de toekomst?

• Steven.w
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-01 19:42
mr.JamesBond schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:05:
Ik ben in dubio. Ik wil namelijk heel erg AirPods kopen (wanneer ik ze koop, koop ik ook direct een voor mijn broertje die begin november jarig is), maar als er op korte termijn een verbeterde versie op de markt komt neem ik natuurlijk liever die. Alleen heeft Vodafone nu een aanbieden tot halverwege oktober.

Wat verwachten jullie mbt tot de nieuwe AirPods? Komen ze nog in 2018 uit, of wordt het later in de toekomst?
Ik weet niet of er binnenkort een nieuwe versie van komt, maar ik zou zeggen: gewoon kopen! Ik heb ze nu bijna een jaartje in bezit en gebruik ze dagelijks met zoveel plezier! Het gemak van draadloos, prima geluid en altijd opgeladen, dankzij het doosje. Zou ze niet willen missen!!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mr.JamesBond schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:05:

heb je ze nu al getest in de sportschool? nieuwsgierig

• mr.JamesBond
LuNaTiC schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:06:
[...]

Nee, zelf niet getest. Ik heb een klasgenoot gevraagd en hij was erg tevreden, maar had een keer dat de AirPods in de regen de verbinden verbraken. Achteraf gaf hij aan dat het aan iets anders lag.

Ik sprak van de week wel een vreemde aan in de sportschool die ze in had. Hij gaf aan tevreden te zijn, maar zei wel dat met het bankdrukken de linker uitviel.

• Zeuas1912
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 24-11-2018
Hallo mede Tweakers, ik heb afgelopen zaterdag ook de Airpods gekocht. Bevallen erg goed. Alleen het geluid is erg zacht in verhouding met een iPhone. Ik heb dus gekeken of het ook bij een andere telefoon was (het zachte geluid) niet dus. Ik heb het geprobeerd bij iPhone 6, 7 en 8. HTC en Samsung. Iemand suggesties wat ik er aan kan doen. Heb ze ook al gereset, heeft niet gewerkt. Zelf heb ik een Oneplus 3. Uiteraard heb ik al gezocht op het internet en door de forums maar het mocht niet baten.
Alvast bedankt voor het meedenken!!

Edit: Het is opgelost doormiddel van me eigen telefoon terug te zetten naar fabrieks stand

Zeuas1912 wijzigde deze reactie 26-09-2018 20:44 (8%)

• Camo
  • Laatst online: 07:22
LuNaTiC schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:06:
[...]

Ik gebruik ze dagelijks in de sportschool al ruim een jaar zonder problemen, ook op de fiets als het regent heb ik geen enkel probleem gehad. Gebruik ze in combinatie met een iPhone x.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:09
Iemand die een aanrader heeft voor siliconen opzet stukjes voor de Airpods, waarbij ik graag wil dat ze met opzetstuk en al nog in de lader passen? Zou graag mijn Airpods wat isolerender maken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ronker
  • Laatst online: 04-01 15:08
hmr schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:32:
Iemand die een aanrader heeft voor siliconen opzet stukjes voor de Airpods, waarbij ik graag wil dat ze met opzetstuk en al nog in de lader passen? Zou graag mijn Airpods wat isolerender maken!
Kleine kans dat deze te vinden zijn. Ik heb nog geen airpods omdat ik die siliconen opzet stukjes kan vinden. Ben ook in de apple amac store geweest maar ze zeggen dat deze er niet zijn.

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-01 20:44

Nyana

Who?!

hmr schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:32:
https://www.earskinz.com

Je moet ze wel elke keer verwijderen als je ze op wilt laden.

• fetix1
  • Laatst online: 14-01 13:44
Komen er nog Airpods 2.0 dit jaar denken jullie? Zit niet zo in de releases, haha. Ben namelijk aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen, maar zou het zonde vinden van 150 euro als er binnen een paar maanden ineens een vernieuwde versie in de winkel ligt.

• mr.JamesBond
fetix1 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:57:
Komen er nog Airpods 2.0 dit jaar denken jullie? Zit niet zo in de releases, haha. Ben namelijk aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen, maar zou het zonde vinden van 150 euro als er binnen een paar maanden ineens een vernieuwde versie in de winkel ligt.
Ik heb hetzelfde, ik wacht het even af ;(

• fetix1
  • Laatst online: 14-01 13:44
Dank!

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
MacArnold schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:45:
Zag eerder in MacOS wel een gecombineerd battery level van beide Airpods. Maar vanmiddag werden ze dus apart weergegeven. Nooit eerder gezien zo…

[Afbeelding]
Bij mij tonen ze als één indien op de lader of uit het oor, en apart als je ze in hebt.
Soms is het echter nogal buggy wat ie aangeeft.

• MacArnold
  • Laatst online: 12:09
Heb het afgelopen dagen eens in de gaten gehouden…het lijkt erop dat ze pas apart weergegeven worden als het accupercentage aan de lage kant is.

• mr.JamesBond
Naar het schijnt zullen de nieuwe AirPods slechts een kleine update zijn (hé Siri, draadloos opladen en een betere accu) en zullen de AirPods die daarna uitkomen wel een echte verbetering zijn (betere waterdichtheid, veel betere accu). Nou begint het toch te jeuken of ik ze wel of niet zal kopen...

• GeforceAA
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-01 16:56
mr.JamesBond schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:31:
Naar het schijnt zullen de nieuwe AirPods slechts een kleine update zijn (hé Siri, draadloos opladen en een betere accu) en zullen de AirPods die daarna uitkomen wel een echte verbetering zijn (betere waterdichtheid, veel betere accu). Nou begint het toch te jeuken of ik ze wel of niet zal kopen...
AirPods zijn een weer culturele hit voor Apple. Ik zie die dingen overal.

• matthijst
  • Registratie: november 2002
Gewoon kopen. Krengen gaan al lang mee en regen, tsja. Tot nu toe gaat het goed.

• mr.JamesBond
GeforceAA schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

AirPods zijn een weer culturele hit voor Apple. Ik zie die dingen overal.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er tot een jaar geleden nooit van had gehoord. Maar ja, ik woon dan ook in het Hoge Noorden ;(

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Nu online

Schuimpje

Couch Warrior

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar probeer het toch. Tijdens het sporten is mijn control button uit elkaar gevallen (het kapje met de + en - en de rode play/pause button is verdwenen, zie ook foto). Iemand die weet of dit los te krijgen is of heeft iemand er een liggen toevallig?

https://www.soundguys.com...eats-powerbeats2-sg-8.jpg

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 10:21

H_H

'Tis but a scratch!

Schuimpje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:33:
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar probeer het toch. Tijdens het sporten is mijn control button uit elkaar gevallen (het kapje met de + en - en de rode play/pause button is verdwenen, zie ook foto). Iemand die weet of dit los te krijgen is of heeft iemand er een liggen toevallig?

https://www.soundguys.com...eats-powerbeats2-sg-8.jpg
Dit topic gaat over Apple Airpods. Gezien de afbeeldingsnaam gaat jouw vraag over Beats Powerbeats. Probeer 't eens in het Audio & Hifi subforum.

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 07:49

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Ik heb een airpod case gevonden. Kan ik aan de hand van het serienummer of aansluiten aan een computer nog een naam van de eigenaar achterhalen?

Hoe dan?

• Luuuk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 12-01 23:59
Ik heb een maand geleden mijn AirPods gekocht en ben erg te spreken over de geluidskwaliteit en batterijduur. Echter op bepaalde momenten merk ik dat het geluid om de paar seconden wegvalt. Het komt vooral voor als ik ermee op pad ben. Mogelijk is het een stoorzender in de buurt, maar zou het kunnen dat mijn aloude iPhone 5S er moeite mee heeft de AirPods én Apple Watch te handelen? Meer mensen die dit issue herkennen met deze combinatie?

Volgende week haal ik mijn iPhone XR op, en hoop eigenlijk dan wel op beterschap...

Luuuk wijzigde deze reactie 21-10-2018 12:52 (4%)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:26
Luuuk schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:50:
Ik heb een maand geleden mijn AirPods gekocht en ben erg te spreken over de geluidskwaliteit en batterijduur. Echter op bepaalde momenten merk ik dat het geluid om de paar seconden wegvalt. Het komt vooral voor als ik ermee op pad ben. Mogelijk is het een stoorzender in de buurt, maar zou het kunnen dat mijn aloude iPhone 5S er moeite mee heeft de AirPods én Apple Watch te handelen? Meer mensen die dit issue herkennen met deze combinatie?

Volgende week haal ik mijn iPhone XR op, en hoop eigenlijk dan wel op beterschap...
Je zou dit al deels kunnen testen door de verbinding met je Apple Watch uit te zetten en dan te kijken of je het probleem nog steeds hebt :)

The devil is in the details.

• mr.JamesBond
Nog elf dagen en dan weten we of we de AirPods 2 op korte termijn kunnen verwachten. *O*

• TweakerVincent
  • Nu online
mr.JamesBond schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:21:
Nog elf dagen en dan weten we of we de AirPods 2 op korte termijn kunnen verwachten. *O*
Enige wat ik mis ik volume aanpassen via oortjes maar rest vind ik ze perfect. Echt veel uur p dag in en alle calls die ik doe met oortjes zo’n beetje.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

mr.JamesBond schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:21:
Ja loop je daar zo warm voor? Ik heb de AirPods nu bijna twee jaar maar vind het maar een Zo zo product. Moet wel echt iets gebeuren wil ik weer €179 betalen voor matig klinkende oordopjes :)

Met alleen een draadloos opladen doosje en Hey Siri komen ze er niet in ieder geval.

• mr.JamesBond
TweakerVincent schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:43:
[...]

Enige wat ik mis ik volume aanpassen via oortjes maar rest vind ik ze perfect. Echt veel uur p dag in en alle calls die ik doe met oortjes zo’n beetje.
Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Ja loop je daar zo warm voor? Ik heb de AirPods nu bijna twee jaar maar vind het maar een Zo zo product. Moet wel echt iets gebeuren wil ik weer €179 betalen voor matig klinkende oordopjes :)

Met alleen een draadloos opladen doosje en Hey Siri komen ze er niet in ieder geval.
Ik heb nog geen AirPods en ik wil ze nu niet kopen als ik weet (nou ja, weet) dat er binnen een jaar nieuwe uitkomen. Ik heb nu alleen een draadloze hoofdtelefoon (Beats huppelup die ik bij mijn MacBook Pro kreeg) en ik vind het wel tijd worden om draadloze oordopjes te hebben.

Overigens hoop ik ook op noise cancelling, dat zou echt top zijn.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Voor noise cancelling zijn ze niet afsluitend genoeg. Dus of dat goed zou werken is nog maar de vraag, kan veel geluid langs lekken enz.

Donstil wijzigde deze reactie 21-10-2018 14:53 (14%)

• mr.JamesBond
AirPods mét Noise Cancelling is natuurlijk beter dan zonder. Als ze dan niet volledige noise cancelling aanbieden: helaas. Maar iets is beter dan niets.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

mr.JamesBond schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:00:
AirPods mét Noise Cancelling is natuurlijk beter dan zonder. Als ze dan niet volledige noise cancelling aanbieden: helaas. Maar iets is beter dan niets.
Nou het is wat minder zwart wit dan dat natuurlijk.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
matthijst schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:48:
Gewoon kopen. Krengen gaan al lang mee en regen, tsja. Tot nu toe gaat het goed.
Draag de AirPods ook gewoon in de regen. Of tijdens het sporten (zweet) tot op heden geen problemen ondervonden. Al moet je ze niet in een bak water gooien maar gewoon in de oren gaat prima.

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• Hahn
Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:02:
[...]

Nou het is wat minder zwart wit dan dat natuurlijk.
Nee hoor, dat is het niet.

Als je een punt wilt maken, is het misschien wel handig om uit te leggen waarom het minder zwart/wit dan dat is, natuurlijk :>

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Nee hoor, dat is het niet.

Als je een punt wilt maken, is het misschien wel handig om uit te leggen waarom het minder zwart/wit dan dat is, natuurlijk :>
Doe dat dan vooral ook even als jij je punt wil maken waarom het dat niet is :+

Wat ik bedoel. Het is niet een kwestie van “even noice canceling” toevoegen. Noice canceling kost batterij en meestal ook iets aan geluidskwaliteit. Vooral dat laatste hebben ze niet bij de AirPods. Ook lekt er geluid langs en daardoor ontgaat het zijn nut naar mijn idee behoorlijk.

Noice canceling op mijn bose over ears is fijn maar als ze net niet goed zitten en je nog wat omgevingsgeluid hoort wordt het er niet beter op.
koentjuh1987 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Draag de AirPods ook gewoon in de regen. Of tijdens het sporten (zweet) tot op heden geen problemen ondervonden. Al moet je ze niet in een bak water gooien maar gewoon in de oren gaat prima.
De mijne zijn al 3x mee gewassen 1x zonder doosje en 2x met. Doen het nog prima. Apple heeft daar i.v.m zweet enz naar mijn idee al prima rekening mee gehouden.

Donstil wijzigde deze reactie 21-10-2018 15:42 (22%)

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
Kunnen volgens mij prima tegen wat water. Hooguit intern wat kans op corrosievorming maar daarvoor zijn ze volgens mij al helemaal dicht gemaakt. Hooguit het “speaker” die er last van kan hebben.

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• Hahn
Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Doe dat dan vooral ook even als jij je punt wil maken waarom het dat niet is :+
Ik hoop dat je door hebt wat ik daarmee probeerde te doen...
Wat ik bedoel. Het is niet een kwestie van “even noice canceling” toevoegen. Noice canceling kost batterij en meestal ook iets aan geluidskwaliteit. Vooral dat laatste hebben ze niet bij de AirPods.
Dat is jouw mening. En er zijn heel veel mensen die het niet eens zijn met je. Ik hoor veel vaker dat mensen de kwaliteit van de AirPods beter vonden dan verwacht, dan andersom.
Ook lekt er geluid langs en daardoor ontgaat het zijn nut naar mijn idee behoorlijk.

Noice canceling op mijn bose over ears is fijn maar als ze net niet goed zitten en je nog wat omgevingsgeluid hoort wordt het er niet beter op.
AirPods sluiten minder af, maar dat betekent nog niet dat noise canceling niks zal doen. Het zal alleen minder effectief zijn dan bij over ear koptelefoons, dat is logisch.

En het is overigens 'noise', niet 'noice', wat je 3x schrijft.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:45:
Dat is jouw mening. En er zijn heel veel mensen die het niet eens zijn met je. Ik hoor veel vaker dat mensen de kwaliteit van de AirPods beter vonden dan verwacht, dan andersom
Ik hoor juist regelmatig dat mensen de geluidskwaliteit niet denderend vinden.

Het is prima verder hoor naar meer dan gemiddeld is het niet en dat is voor €179,- niet nodig.
Hahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:45:
AirPods sluiten minder af, maar dat betekent nog niet dat noise canceling niks zal doen. Het zal alleen minder effectief zijn dan bij over ear koptelefoons, dat is logisch.
Ik denk niet dat je wel eens ervaren hebt wat ik bedoel. Moet je eens een noice canceling hoofdtelefoon opzetten en dan geluid laten lekken op een oor. Dan hoor je wat ik bedoel, geeft een vreemde/onrustige ervaring.

Donstil wijzigde deze reactie 21-10-2018 15:53 (34%)

• Hahn
Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Ik hoor juist regelmatig dat mensen de geluidskwaliteit niet denderend vinden.
Of wij horen verschillende geluiden (toepasselijk bij oordopjes!), of we interpreteren het anders.
Ik zeg niet dat iedereen AirPods geweldig vindt, maar veel mensen vinden ze wel beter dan verwacht.

Jij zegt dat AirPods slechte kwaliteit zijn, maar dat hoor ik mensen dus niet zeggen. Wat niet direct gelijk staat aan 'ze zijn supergoed', want dat zijn ze niet. Maar veel mensen zijn wel tevreden met de kwaliteit.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hahn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:54:
[...]

Of wij horen verschillende geluiden (toepasselijk bij oordopjes!), of we interpreteren het anders.
Ik zeg niet dat iedereen AirPods geweldig vindt, maar veel mensen vinden ze wel beter dan verwacht.

Jij zegt dat AirPods slechte kwaliteit zijn, maar dat hoor ik mensen dus niet zeggen. Wat niet direct gelijk staat aan 'ze zijn supergoed', want dat zijn ze niet. Maar veel mensen zijn wel tevreden met de kwaliteit.
Breng het hoe je wil maar ik hoor dus regelmatig dat mensen de geluidskwaliteit vinden tegenvallen. Het gemak wint daar natuurlijk van en dat hoor ik er dan vaak wel gelijk achteraan. Precies de reden waarom ik niet altijd die grote bose opzet maar toch voor de minder klinkende AirPods ga.

Donstil wijzigde deze reactie 21-10-2018 15:59 (17%)

• peakrever
Mijn ervaring met de Airpods is ronduit kut:
Paar 1: DOA.
Paar 2: na vier maanden is het geluid echt ruk sinds vrijdag en gaan ze totaal niet meer hard. Ook problemen met dat het bluetooth soms niet goed werkt/ik de airpods opnieuw moet installeren en connecten.
Moet nu weer een afspraak maken bij de Apple store (duurt natuurlijk ook weer 3 weken voordat daar plaats is en ik ook kan..).

Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt teveel gezeik met Appleproducten de laatste tijd (laptop opeens op zwart zonder reden, iPhone stuk, Airpods 2(!) keer in vier maanden stuk, nieuwe laptop heeft een niet goed werkend toetsenbord).

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb dat van het volume ook 3x gehad. Toen zag ik online dat het komt door viezigheid voor het interne speakertje. Als je het oortje een soort van “uit zuigt” is het weg. Doe dat nu af en toe. Werkt prima.

Klinkt gek maar werkt prima.

Edit: ik had de tip hiervandaan https://discussions.apple.com/thread/8254739

Donstil wijzigde deze reactie 21-10-2018 18:20 (13%)

• theblindman
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:23
MacArnold schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:05:
Heb het afgelopen dagen eens in de gaten gehouden…het lijkt erop dat ze pas apart weergegeven worden als het accupercentage aan de lage kant is.
Volgens mij laat hij allebei de percentages alleen los van elkaar zien, als ze niet gelijk zijn? Dat lijkt mij eerlijk gezegd logisch.
Op de Mac kun je het percentage achterhalen door het Bluetooth-menu te openen met Option ingedrukt.

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14-01 23:59
Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:18:
Ik heb dat van het volume ook 3x gehad. Toen zag ik online dat het komt door viezigheid voor het interne speakertje. Als je het oortje een soort van “uit zuigt” is het weg. Doe dat nu af en toe. Werkt prima.

Top dip dat uitzuigen. Het geluid klinkt ook weer gelijk veel beter.

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 30-10-2018
Sinds afgelopen weekend ook in het bezit van een setje AirPods. Sluit bij jullie de case ook niet helemaal naadloos? Aan de achterkant sluit het magnetische klepje niet helemaal recht en naadloos over de rand van de AirPod houder. Het is niet storend verder en de AirPods blijven gewoon op hun plek maar het valt wel op

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Donstil schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:18:

Je zuigt dan op het gedeelte aangeduid met de pijl?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Rivanov schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:56:
Je zuigt dan op het gedeelte aangeduid met de pijl?
[Afbeelding]
Yup

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Vanavond ook eens proberen. Heb de AirPods alweer ruim een jaar in gebruik dus kan nooit kwaad.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Rivanov schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:38:
[...]

Vanavond ook eens proberen. Heb de AirPods alweer ruim een jaar in gebruik dus kan nooit kwaad.
Moet je er wel even op letten dat je het kleine verticale openingetje vrij houd. Daar "zuig" je het lucht door naar binnen zeg maar.

• Novarion
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 11:24

Novarion

Klaasbaak

Lastig, afgelopen zomer de AirPods willen aanschaffen voor in het vliegtuig en de vakantie. Niet gedaan omdat wellicht de AirPods 2 dichtbij waren met de september Keynote. Helaas niets, en ook vandaag de laatste kans niets voor 2018. De kans is nu aanzienlijk dat het pas op zijn vroegst 2019 zal worden.

Toch kopen of wachten? :?

• henkna
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:12
Je weet het nooit bij Apple. Je kan blijven wachten. Ik geniet reeds een jaar van de AirPods. Verwacht sowieso niet echt een schokkende update. Waarschijnlijk alleen draadloos opladen.

• henkna
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:12
En hey Siri!

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 15-01 21:18
en noise cancellation

PSN: Jeroen_the_stig

• Sluuz
Dat heeft weinig zin met dopjes die de gehoorgang niet afsluiten.

• KW25
  • Laatst online: 08:35
Novarion schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:32:
Lastig, afgelopen zomer de AirPods willen aanschaffen voor in het vliegtuig en de vakantie. Niet gedaan omdat wellicht de AirPods 2 dichtbij waren met de september Keynote. Helaas niets, en ook vandaag de laatste kans niets voor 2018. De kans is nu aanzienlijk dat het pas op zijn vroegst 2019 zal worden.

Ik had hetzelfde probleem, heb ook oneindig gewacht. Had verwacht dat ze tijdens de presentatie van de XS zouden komen. Toen ze niet kwamen, heb ik ze toch maar besteld en gebruik ze nu al een maand. Ben er echt super tevreden mee. Zou ze gewoon kopen, komen dit jaar toch geen nieuwe meer gok ik zo. Eerder tegelijk met Airpower en daar schijnen nog steeds problemen mee te zijn.

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone SE 64GB

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 15-01 21:18
Sluuz schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Dat heeft weinig zin met dopjes die de gehoorgang niet afsluiten.
Dat denk ik ook, het lijkt mij technisch gezien niet mogelijk, maar de geruchten zijn vrij hardnekkig. Ik laat me verrassen :)

PSN: Jeroen_the_stig

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:46
Novarion schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:32:

Haha same here, baal er echt van.. maar nu zie ik weer eerder de mogelijkheid dat ze een tussentijdse update krijgen want op WWDC lijkt me ook niet heel passend

• EgoPro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:01

EgoPro

Time is an illusion.

Iedereen die twijfelt gewoon lekker blijven wachten.
Ik heb alleen nog maar halve geruchten gehoord dat er Airpods 2 aankomen.

Ik ben een redelijk actieve "Siri" gebruiker zeker nu we shortcuts hebben op de iPhone maar een "double-tap" is eigenlijk helemaal geen verkeerde keuze. Ik denk zelfs dat ik het prettiger vind dan "Hey Siri" zeggen in de trein of in een drukke winkelstraat. Daarbij vind ik daarna "Start nieuws" tegen siri zeggen weer niet raar.

Ik heb een maandje geleden Airpods gekocht en er bijna geen spijt van gehad. Behalve dan dat ik het al voorelkaar heb gekregen om een Airpod te verliezen. :(

https://wijzijnfietsen.wordpress.com en https://own2wheels.wordpress.com

• Mars18
EgoPro schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
Iedereen die twijfelt gewoon lekker blijven wachten.
Ik heb alleen nog maar halve geruchten gehoord dat er Airpods 2 aankomen.

Ik ben een redelijk actieve "Siri" gebruiker zeker nu we shortcuts hebben op de iPhone maar een "double-tap" is eigenlijk helemaal geen verkeerde keuze. Ik denk zelfs dat ik het prettiger vind dan "Hey Siri" zeggen in de trein of in een drukke winkelstraat. Daarbij vind ik daarna "Start nieuws" tegen siri zeggen weer niet raar.

Ik heb een maandje geleden Airpods gekocht en er bijna geen spijt van gehad. Behalve dan dat ik het al voorelkaar heb gekregen om een Airpod te verliezen. :(
Wow heftig, hier 2 maanden in gebruik, vind het heerlijk.
Viel mij 2 weken terug op hoeveel mensen er een Airpod hebben in Parijs.

Zoveel mensen liepen er mee O+

• Scrtz
Mars18 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:53:
[...]

In Rome viel mij dat ook al op, daar zag ik ook echt superveel mensen lopen met de Airpods, maar moet zeggen dat ik in Nederland nu ook steeds meer mensen ermee zie lopen.

• mr.JamesBond
Ik ben er inmiddels ook van overtuigd om ze aan te schaffen. Ik wacht wel tot de Black Friday/Sinterklaas/Kerst aanbiedingen van start gaan

• EgoPro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:01

EgoPro

Time is an illusion.

Scrtz schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:55:
[...]

In Rome viel mij dat ook al op, daar zag ik ook echt superveel mensen lopen met de Airpods, maar moet zeggen dat ik in Nederland nu ook steeds meer mensen ermee zie lopen.
Ik zit elke dag in de trein en het valt me nog veel meer op hoeveel mensen er rondlopen met nepperds. Je ziet het vaak niet direct maar in de trein heb je iets meer tijd om mensen te observeren. (Creep?)
Gister zat er tegenover mij een dame die na 15minuten in de trein zuchtend haar "Airpods" in een doosje deed met "rechte onderkant" en zonder magnetische-sluiting en overstapte naar "fake-beats-over-ear-koptelefoon".
Ik gok batterij dood.

https://wijzijnfietsen.wordpress.com en https://own2wheels.wordpress.com

• Scrtz
EgoPro schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:58:
[...]

Ik zit elke dag in de trein en het valt me nog veel meer op hoeveel mensen er rondlopen met nepperds. Je ziet het vaak niet direct maar in de trein heb je iets meer tijd om mensen te observeren. (Creep?)
Gister zat er tegenover mij een dame die na 15minuten in de trein zuchtend haar "Airpods" in een doosje deed met "rechte onderkant" en zonder magnetische-sluiting en overstapte naar "fake-beats-over-ear-koptelefoon".
Ik gok batterij dood.
Haha dat zijn ook van die dingen waar ik erg goed op kan letten altijd :P

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mars18 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:53:
[...]

Vraag me af hoeveel er neppers in hebben en als status symbool dragen...

Mijn boefje is liev!

• peakrever
neppe airpods dragen :')

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hoe goed gaat het met 2 iPhones? Als ik muziek luister op de 1e iPhone en er komt een telefoontje binnen op de 2e, merk ik dat dan en kan ik die opnemen? Ik ben klaar met alle kabels en mis daardoor vaker iets omdat ik de andere telefoon niet zie/hoor.

Mijn boefje is liev!

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:04
dus geen nieuwe airpods..

had al twijfel ze te halen omdat er her en der gesproken werd over vernieuwde versie, maar das niet meer de situatie? Gewoon kopen dus?

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10:04
JB schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:45:
Hoe goed gaat het met 2 iPhones? Als ik muziek luister op de 1e iPhone en er komt een telefoontje binnen op de 2e, merk ik dat dan en kan ik die opnemen? Ik ben klaar met alle kabels en mis daardoor vaker iets omdat ik de andere telefoon niet zie/hoor.
Naar mijn weten kunnen ze maar op 1 iPhone tegelijk actief zijn.

per aspera ad astra

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-01 14:35
JB schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:45:
De airpods zijn maar op 1 device actief. Je zal moeten switchen naar het andere device om daar de airpods te gebruiken.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jammer. Had gehoopt dat ze op beiden gekoppeld kunnen worden net als de carkit. Inkomende gesprekken van beiden opvangen.

Toch besteld :+ Komen vandaag binnen *O*

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True