Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
quote:
Donstil schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:20:
[...]

Ik heb al meerdere setjes gehad en tikken werkt idd niet fantastisch. Kreeg laatst te tip om op het stokje te tikken i.p.v. direct op het oortje. Dat doe ik nu en helpt wel iets.

Dat zou jij dus ook kunnen proberen.
Stokjes werken helemaal niet bij mij. Als ik helemaal bovenin tik doet hij het redelijk...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als het niet lekker werkt, dan:

- tik je te snel
- tik je e langzaam
- is je telefoon / app (te) traag met het doorvoeren van je commando misschien.

De derde had ik nog weleens met mn iPhone 6. Dan leek er niet snel genoeg iets te gebeuren en tikte ik nog maar eens waardoor je juist weer pauseerde.

De eerste twee is kwestie van uitproberen, op een gegeven moment moet je wel doorhebben hoe duidelijk en hoe snel (korte 1-2) / met welke ‘pauze’ je moet tikken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 16:30
Ik tik helemaal bovenin. Zelfs als ik twee capuchons op heb dan reageert hij uitstekend. Ik kan mij dus ook helemaal niet vinden in bovenstaande reacties..

Ik heb dan wel een iP7, misschien dat dat een verschil uitmaakt. Ik gebruik voornl. Spotify.

Wat ik wel jammer vind is dat hij sinds een update van een tijdje geleden snel terugschakelt naar in Apple Music muziek te zoeken wanneer ik play druk, als ik eventjes niet op Spotify heb gezeten. Voorheen was dat niet zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 08:47
quote:
TweakerVincent schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:34:
[...]

ik vind het tikken niet lekker werken. Vaak gebeurd er niks, misschien moet ik er nog mee om leren gaan? Had dat beter verwacht. En ik heb nu pauze en volgend nr ingesteld. Dan zijn de mogelijkheden voor volume up/down op.
Als je het tikken niet lekker vindt werken, hoe had Apple dan volgens jou de volume up en down knoppen moeten implementeren? Ik zie voor de rest niet echt mogelijkheden op zo’n kleine oppervlakte, buiten Siri.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
jordiv30 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:57:
[...]

Als je het tikken niet lekker vindt werken, hoe had Apple dan volgens jou de volume up en down knoppen moeten implementeren? Ik zie voor de rest niet echt mogelijkheden op zo’n kleine oppervlakte, buiten Siri.
bv wrijven over het overvlak? omhoog volume up, naar beneden down? Lijkt me wel te implementerne.

Ik ben zeer tevreden hoor, vooral dat ik ermee kan hardlopen enzo. bizar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Net wat problemen met connecten. Had de airpods opgeladen en wilde ze weer in oor stoppen. Apple watch koppelde niet meer, hoewel hij wel aangegeven stond als connected. Iphone muziek spelen lukte, direct van aw niet. Heb toen maar een reset gedaan van bluetooth en opnieuw gekoppeld. Dat werkte.

Hoe gaat dit in zijn werk als ik windows pc wil koppelen? Ga ik dan dezefde rare dingen krijgen? Lijkt me wel handig om een skype call via pc te doen

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11:50
Ik ben aan het kijken om de AirPods aan te schaffen, maar wat kunnen jullie vertellen over de batterij? Is die na een jaar aanzienlijk minder geworden? Of gaan ze net zo lang mee als in het begin?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07:28
quote:
Untouchablezz20 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:53:
Ik ben aan het kijken om de AirPods aan te schaffen, maar wat kunnen jullie vertellen over de batterij? Is die na een jaar aanzienlijk minder geworden? Of gaan ze net zo lang mee als in het begin?
Ik heb die van mij kort na de zomervakantie vorig jaar gekocht (ergens in juli) en gebruik ze 2 a 3 dagen in de week een paar uur. Doe ze daarna altijd weer in het doosje en ik moet zeggen dat ik nog geen verschil in tijdsduur gemerkt heb. Ik bel er overigens nooit mee en gister toevallig een heel gesprek en toen merkte ik wel dat ze snel(ler) leeg gingen, maar dat zal met nieuwe net zo zijn :)

ofwel: gewoon kopen, krijg je geen spijt van :9

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

quote:
TweakerVincent schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:02:
Net wat problemen met connecten. Had de airpods opgeladen en wilde ze weer in oor stoppen. Apple watch koppelde niet meer, hoewel hij wel aangegeven stond als connected. Iphone muziek spelen lukte, direct van aw niet. Heb toen maar een reset gedaan van bluetooth en opnieuw gekoppeld. Dat werkte.

Hoe gaat dit in zijn werk als ik windows pc wil koppelen? Ga ik dan dezefde rare dingen krijgen? Lijkt me wel handig om een skype call via pc te doen
Heb je de manual al gelezen :+ of gewoon even wat tips op verschillende blogs doorlezen. Als jouw pc bluetooth heeft kun je daar gewoon mee connecten via de button op je case.

Of je er 'rare dingen' mee gaat krijgen, geen idee, (nog) geen last mee gehad. Je zult wel opnieuw handmatig moeten koppelen met je iPhone of Apple Watch (lijkt me, ik heb geen AW).

https://support.apple.com/nl-nl/HT207010

De AirPods configureren met andere apparaten
Volg de stappen hierboven de eerste keer dat u de AirPods configureert met een iPhone met iOS 10.

Volg deze stappen om AirPods te configureren met een apparaat van een andere fabrikant of een apparaat dat niet ingelogd is bij uw iCloud-account:

Plaats de AirPods in de case.
Open het deksel.
Houd de configuratieknop op de achterkant van de oplaadcase ingedrukt totdat het statuslampje wit knippert.
Volg de stappen om een Bluetooth-verbinding met een iPhone of iPod touch, Mac of Apple TV (4e generatie) te configureren.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
LuNaTiC schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:51:
[...]

Heb je de manual al gelezen :+ of gewoon even wat tips op verschillende blogs doorlezen. Als jouw pc bluetooth heeft kun je daar gewoon mee connecten via de button op je case.

Of je er 'rare dingen' mee gaat krijgen, geen idee, (nog) geen last mee gehad. Je zult wel opnieuw handmatig moeten koppelen met je iPhone of Apple Watch (lijkt me, ik heb geen AW).

https://support.apple.com/nl-nl/HT207010

De AirPods configureren met andere apparaten
Volg de stappen hierboven de eerste keer dat u de AirPods configureert met een iPhone met iOS 10.

Volg deze stappen om AirPods te configureren met een apparaat van een andere fabrikant of een apparaat dat niet ingelogd is bij uw iCloud-account:

Plaats de AirPods in de case.
Open het deksel.
Houd de configuratieknop op de achterkant van de oplaadcase ingedrukt totdat het statuslampje wit knippert.
Volg de stappen om een Bluetooth-verbinding met een iPhone of iPod touch, Mac of Apple TV (4e generatie) te configureren.
Haha ik snap hoe ik moet connecten maar wilde ervaringen. Tot nu moet heb ik mij bluetooth oortjes 4 keer moeten resetten (opnieuw koppelen). Ben niet heel tevreden daarover. Ik kan windows koppelen maar ben bang dat ik weer gezeur krijg

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb maar met een zo'n bluetooth transmitter ervaring, die stop in in de jackuitgang van mijn Werk-pc waardoor ik draadloos met mijn Airpods kan luisteren naar audio dat ik afspeel via diezelfde pc.

Werkt an sich prima (dus niet echt hoeven te resetten ofzo) maar ik vond het toch veel te gedoe om steeds te wisselen tussen PC en telefoon. Voordeel van als het eenmaal werkt met je iPhone is dat het heerlijk naadloos werkt elke keer dat je ze uit je case haalt en in je oren stopt. (alleen vind ik het nog weleens jammer dat ik soms moet wisselen tussen werktelefoon en privételefoon.

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12:05
Weet iemand of dit een standaard functie is van de AirPods? Maar van de week kwam er, terwijl ik de AirPods in had, een ambulance voorbij. Dus ik bedekte mijn oren met mijn handen tegen het harde geluid. Toen viel het geluid weg, hij pauzeerde het geluid niet.

tom.cx wijzigde deze reactie 17-05-2018 12:53 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-01 11:27
quote:
tom.cx schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:53:
Weet iemand of dit een standaard functie is van de AirPods? Maar van de week kwam er, terwijl ik de AirPods in had, een ambulance voorbij. Dus ik bedekte mijn oren met mijn handen tegen het harde geluid. Toen viel het geluid weg, hij pauzeerde het geluid niet.
Geen idee, ik heb dit zojuist geprobeerd, maar als ik 2 oortjes in heb stopt hij aan 1 kant? 8)7
Als ik mijn hand verwijder gaat deze na 5 sec weer verder met afspelen.

Lijkt eerder een storing met bleutooth te zijn ofzo. Gebeurt ook enkel aan de kant dat ik mijn apple watch draag.

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11:50
Klopt het dat er een lag latency is met de AirPods en de Youtube app? Ik wil de AirPods voornamelijk gebruiken om youtube filmpjes te kijken.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
quote:
Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:41:
Klopt het dat er een lag latency is met de AirPods en de Youtube app? Ik wil de AirPods voornamelijk gebruiken om youtube filmpjes te kijken.
Ik merk hier persoonlijk helemaal niets van eigenlijk. Nooit een lag opgevallen.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 17-05-2018 17:00 (3%)

• Noisyplate
quote:
Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:41:
Met verschillende (goedkope) bluetooth speakertjes last van gehad, AirPods echter nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 10:36
Ik stond op het punt Airpods te kopen en dan ineens lees je weer iets over EMF en Airpods: in tegenstelling tot andere bluetooth headphones is dit bij de Airpods 'erger', de gemeten waardes zijn soms 10x die van een telefoon tijdens bellen. Bovendien zitten airpods voor een langere tijd 'vlakbij' je hersenen, in je oorschelpen. Kan iemand mij geruststellen? Ik snap hier vrij weinig van eerlijk gezegd en misschien is het meer bangmakerij :)

De ontgetwijfeld niet helemaal betrouwbare bron:
https://besynchro.com/blo...s-in-bluetooth-headphones

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
noslen schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:23:
Ik stond op het punt Airpods te kopen en dan ineens lees je weer iets over EMF en Airpods: in tegenstelling tot andere bluetooth headphones is dit bij de Airpods 'erger', de gemeten waardes zijn soms 10x die van een telefoon tijdens bellen. Bovendien zitten airpods voor een langere tijd 'vlakbij' je hersenen, in je oorschelpen. Kan iemand mij geruststellen? Ik snap hier vrij weinig van eerlijk gezegd en misschien is het meer bangmakerij :)

De ontgetwijfeld niet helemaal betrouwbare bron:
https://besynchro.com/blo...s-in-bluetooth-headphones
Er zijn altijd van dit soort onderzoeken te vinden. Ik maak mij er niet druk om, zijn genoeg gezondheidorganisaties waar producten aan moeten voldoen maar ja je weet het nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15-01 19:46
Ik heb sinds van de week ook een setje AirPods. Echter zit de rechter losser dan de linker. Bij de rechter heb ik het gevoel dat die er elk moment uit kan vallen. Heb derhalve via aliexpress het volgende gekocht: https://m.aliexpress.com/item/32827347657.html?

Ik heb ze op dit moment nog niet binnen vanuit China.

Ik wil tijdens hardlopen niet de hele tijd het gevoel hebben dat er iets uit mijn oor dreigt te vallen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of het klepje van de case gesloten moet zijn als de AirPods opgeladen worden? Dat zou betekenen dat ik de hulpstukjes elke keer zou moeten verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:07

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ppff weer mijn rechter dopje beduidend harder dan de linker.

Ik had dit al eens eerder met zowel links als rechts.

Voor de derde keer maar weer een RMA procedure starten |:(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DocB
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-01 09:49
quote:
TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:06:
[...]

bv wrijven over het overvlak? omhoog volume up, naar beneden down? Lijkt me wel te implementerne.

Ik ben zeer tevreden hoor, vooral dat ik ermee kan hardlopen enzo. bizar
Ik kom deze opmerking vaker tegen, maar de manier waarom aanraking gedetecteerd wordt is niet met touch, maar met een accelerometer. Dit kost veel minder stroom, en zal vast ook goedkoper zijn. Wellicht helpt dat ook begrijpen waarom het tikken bij jou minder goed werkt. Als je alleen voor de aanraking gaat tik je misschien te subtiel. Als je echt een voelbaar tikje geeft zul je (hopelijk) meer succes hebben...

Dat gezegd hebbende: volume aanpassen met wrijven lijkt me zeker een handige feature. Maar ik betwijfel of dat in de komende versies al geïmlementeerd gaat worden...

• Noisyplate
quote:
supercop7373 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:49:

Ik wil tijdens hardlopen niet de hele tijd het gevoel hebben dat er iets uit mijn oor dreigt te vallen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of het klepje van de case gesloten moet zijn als de AirPods opgeladen worden? Dat zou betekenen dat ik de hulpstukjes elke keer zou moeten verwijderen.
Case hoeft volgens mij niet persee gesloten te zijn om op te laden. Uiteraard wel fijner om een gesloten case in je broekzak te hebben ;)

Zelf gebruik ik met hardlopen "earhoox" (klik).
Moet inderdaad de hulpstukjes verwijderen voordat ik de case kan sluiten.
Ik gebruik ze ook alleen voor het hardlopen, alle andere activiteiten (fietsen,lopen, zitten :P ) blijven ze prima in mijn oren zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ikkeja33
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10-12-2018
Een week lang gezocht naar mn linker airpod (dochtertje had er mee gespeeld ;w ) Stond op het punt een nieuwe te bestellen zegt mn vrouw ineens: de schoonmaakster heeft wat gevonden onder de bank! Woohoo!! Ben nog steeds supertevreden met de airpods, zelfs met 10k hardlopen (ook in de regen) blijven ze perfect zitten!

• derpadin
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 07:39
Iemand misschien ervaring met het volgende?
Wanneer ik de batterij percentage van mijn airpods wil controleren via mijn iPhone (6s) doormiddel van het kastje te openen krijg ik 9 van de 10 keer niks van een pop-up op mijjn iPhone. Weet iemand misschien een oplossing hier voor?

Los hier van:
Airpods is zeker een van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan, geweldig product!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ondanks dat ik gematigd positief ben over het product na anderhalf jaar heb ik nu toch wel wat moois.

Gister in bed de AirPods gebruikt maar het doosje lag nog in de woonkamer. Toen de dopjes op mijn nachtkastje gelegd om 01:00 met 80% lading. Vanmiddag om 13:30 weer van het kastje gepakt en er zat nog 9% in en ze waren gekoppeld met mijn iPhone.

Dat is wel serieuze low power modus zeg. Zit wel in de laatste BT versie maar dan nog. Erg netjes.

• supercop7373
quote:
Ik heb sinds van de week ook een setje AirPods. Echter zit de rechter losser dan de linker. Bij de rechter heb ik het gevoel dat die er elk moment uit kan vallen. Heb derhalve via aliexpress het volgende gekocht: https://m.aliexpress.com/item/32827347657.html?

Vandaag de Earhooks ontvangen van Ome Alie. Ze passen er prima omheen en zitten ook prima in mijn oren. 3 verschillende maten S,M en L. Het is echter wel een beetje gepiel om ze erop te krijgen. En ze laden dus niet op in de case. Ik moet ze of heel stevig aandrukken dan lijken ze wel op te laden.

Of de hooks half los maken aan de onderzijde zodat de AirPods wel opladen (met open deksel).

Al met al niet een super oplossing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-01 13:33
Ik heb m'n AirPods sinds launch en of ik heb veel meer meetings tegenwoordig of, ze gaan minder lang mee. Waar ik 'vroeger' zeker een weekje kon doen op 1 lading (het hoesje dan he) gaan ze tegenwoordig zo'n 3/4 dagen mee.

Gebruik is:
- 2 uur per dag luisteren (OV)
- Ongeveer 2 uur qua meetings (via MacBook) (dus voice/luisteren).

Ik snap dat voice meer verbruikt (2 uur ipv van 5 uur als ik het me goed herinner) maar, het hoesje lijkt gewoon sneller leeg te lopen op 't moment. Ik denk dat ik op de laatste 3/4 cycles er zo'n 15 uur gebruik uit heb gehaald, waar dat vroeger makkelijk 25/30 uur was.

Nou kan dit dus helemaal aan m'n gebruik liggen maar het valt me op. Ik heb ze sinds launch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Nu 2 weken verder, wat een fantastische upgrade. Nooit meer gedoe met draadjes die blijven hangen enz. Ideaal. Combi met AW ook perfect. Handig dat ik lokaal op de AW muziek kan storen en kan doorsturen naar Airpods. Scheelt accu.

Ben erg tevreden.

• gast
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

gast

Did you mean: dataquest

quote:
ex87 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:57:
Ik heb m'n AirPods sinds launch en of ik heb veel meer meetings tegenwoordig of, ze gaan minder lang mee. Waar ik 'vroeger' zeker een weekje kon doen op 1 lading (het hoesje dan he) gaan ze tegenwoordig zo'n 3/4 dagen mee.

Gebruik is:
- 2 uur per dag luisteren (OV)
- Ongeveer 2 uur qua meetings (via MacBook) (dus voice/luisteren).

Ik snap dat voice meer verbruikt (2 uur ipv van 5 uur als ik het me goed herinner) maar, het hoesje lijkt gewoon sneller leeg te lopen op 't moment. Ik denk dat ik op de laatste 3/4 cycles er zo'n 15 uur gebruik uit heb gehaald, waar dat vroeger makkelijk 25/30 uur was.

Nou kan dit dus helemaal aan m'n gebruik liggen maar het valt me op. Ik heb ze sinds launch.
Dit is wel een goed punt. Ik zou wel willen zien wat de "health" van de batterij is, ik heb geen flauw idee nu. Ik zou nu niet weten wanneer ik de AirPods een service beurt moet geven (of het zinvol is nieuwe te kopen).

gast wijzigde deze reactie 31-05-2018 10:36 (6%)

• ex87
  • Laatst online: 15-01 13:33
quote:
gast schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:36:
[...]

Dit is wel een goed punt. Ik zou wel willen zien wat de "health" van de batterij is, ik heb geen flauw idee nu. Ik zou nu niet weten wanneer ik de AirPods een service beurt moet geven (of het zinvol is nieuwe te kopen).
Ja, dat is een beetje waar ik mee zit ook. Het maakt me niet uit dat de batterij achteruit gaat (heb ze sinds 20/12/2016 zie ik net) en gebruik ze echt elke dag intensief. Een nieuw doosje kopen vind ik dan ook zeker geen probleem alleen, is het nou nodig of is het gewoon mijn verbruik.

Wat me opviel:

60 min gebruik in me oren, levert daarna ongeveer een 7% batterij hit op, op mijn doosje. Doosje was vol, uurtje naar huis gereisd (met alleen muziek) en had daarna dus een doosje op 93% toen de AirPods weer vol waren.. Is dit nou normaal of, meer dan eerst.. Ik weet het niet haha.

• Mandarijntje
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-01 22:42
quote:

Deze passen wel om de AirPods terwijl ze in de oplaadcase zitten.
HG High Quality White Donut Foam Cushions for Earphones Earbuds (6 pairs)
En door de donutvorm (gat in het midden) blijven de sensoren ook nog werken.

Mandarijntje wijzigde deze reactie 31-05-2018 13:34 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Volgens mij update mijn airpods firmware niet automatisch. Hij staat nu op 3.7.2. Dit zou een versie van vorig jaar zijn. Klopt dit? Welke versie hebben jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57

Rivanov

Apple freak

quote:
TweakerVincent schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:47:
Volgens mij update mijn airpods firmware niet automatisch. Hij staat nu op 3.7.2. Dit zou een versie van vorig jaar zijn. Klopt dit? Welke versie hebben jullie?
3.7.2 is de meest recente versie.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supercop7373
quote:
Mandarijntje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:22:
[...]

Deze passen wel om de AirPods terwijl ze in de oplaadcase zitten.
HG High Quality White Donut Foam Cushions for Earphones Earbuds (6 pairs)
En door de donutvorm (gat in het midden) blijven de sensoren ook nog werken.
Zojuist besteld. Maar eens even kijken of ze om de AirPods kunnen blijven terwijl ze in de case laden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-01 22:42
quote:
supercop7373 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:19:
[...]

Zojuist besteld. Maar eens even kijken of ze om de AirPods kunnen blijven terwijl ze in de case laden.
Bij het dichtdoen merk je enige druk van het klepje dat langs het foam gaat, maar het past prima!

Ik heb zelfs het idee dat het geluid iets voller klinkt doordat de oorschelp door het foam meer wordt afgesloten, maar dit kan een placebo-effect zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tom.cx
Hoi,

Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben met de AirPods. Ik verbind ze vaak met mijn MacBook, iPhone en iPad Pro. Als ik ze echter open doe zie ik niet meer de pop-up op mijn iPhone of iPad Pro.

Hebben jullie nog tips?

Update. Oké, ik was te snel weer... Na de tweede keer opnieuw connecten doet hij het nu wel weer. Vreemd.

tom.cx wijzigde deze reactie 17-06-2018 19:13 (18%)

• Chris89
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07-01 09:49
Zijn er meer mensen die dit hebben en weten wat hier de fix voor is:

Vandaag de trotse eigenaar van een setje Airpods.
Maar loop tegen het volgende aan:
Als het oortje uit mijn oor valt, dan gaat mijn muziek die ik afspeel in Spotify op pauze.
Vervolgens doe ik mijn oortje terug, maar mijn muziek start niet weer automatisch.
Ik moet hem handmatig weer van pauze af halen... Erg irritant...

Is hier een oplossing voor?

Laterzz Chris

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
Chris89 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:03:
Zijn er meer mensen die dit hebben en weten wat hier de fix voor is:

Vandaag de trotse eigenaar van een setje Airpods.
Maar loop tegen het volgende aan:
Als het oortje uit mijn oor valt, dan gaat mijn muziek die ik afspeel in Spotify op pauze.
Vervolgens doe ik mijn oortje terug, maar mijn muziek start niet weer automatisch.
Ik moet hem handmatig weer van pauze af halen... Erg irritant...

Is hier een oplossing voor?
Waarom valt hij uit je oor??? Gebeurt mij nooit. Gewoon linkeroor pauze/play instellen

• Chris89
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07-01 09:49
quote:
TweakerVincent schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:06:
[...]

Waarom valt hij uit je oor??? Gebeurt mij nooit. Gewoon linkeroor pauze/play instellen
Het gekke is dat hij het af en toe wel doet en later weer niet...
Met oortjes en het oortje uit je oor halen en dan terug stoppen en tikken dan werkt hij.
Als 1 oortje in doe en die uit doe en weer in dan doet hij ook.
Maar het oortje uitvalt, daarna terug stop, dan hoor ik dat hij connect maar de muziek starten ho maar...

Dat werkt dus "deels" voor Spotify op een MacBook Pro 2016...

Laterzz Chris

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
Chris89 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:44:
[...]

Het gekke is dat hij het af en toe wel doet en later weer niet...
Met oortjes en het oortje uit je oor halen en dan terug stoppen en tikken dan werkt hij.
Als 1 oortje in doe en die uit doe en weer in dan doet hij ook.
Maar het oortje uitvalt, daarna terug stop, dan hoor ik dat hij connect maar de muziek starten ho maar...

Dat werkt dus "deels" voor Spotify op een MacBook Pro 2016...
Met vallen geen ervaring, is gelukkig nog nooit gebeurd. Wel is connecten niet altijd perfect.

• TweakerVincent
  • Nu online
Net wel wat raars. Ik zat in een call en mijn oortjes waren op. Ik stop ze in mijn lader en weg call. Ging niet over op de phone zelf. Dat was wel irritant

• tom.cx
quote:
TweakerVincent schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:59:
Net wel wat raars. Ik zat in een call en mijn oortjes waren op. Ik stop ze in mijn lader en weg call. Ging niet over op de phone zelf. Dat was wel irritant
Ik heb het idee dat er in de laatste versies van iOS wat AirPods bugs zitten. Zelf ook al een paar keer wat vreemde dingen gehad. Maar twijfel soms of dat komt doordat ik ze een keer heb gewassen in de wasmachine.

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
tom.cx schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:41:
[...]

Ik heb het idee dat er in de laatste versies van iOS wat AirPods bugs zitten. Zelf ook al een paar keer wat vreemde dingen gehad. Maar twijfel soms of dat komt doordat ik ze een keer heb gewassen in de wasmachine.
Dat zou een hoop verklaren. Ik vind ze super maar werken niet perfect. Syncen gaat soms fout. Connecten werkt niet altijd. Moest een keer repairen met alles. Maar dat is niet heel vaak maar 100% werken doet het niet

• martijnmartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:31
Ik dacht dat ik de enige was. De laatste tijd gaat het niet meer zo perfect als eerst, waar ik tegen aan loop:

- Airpods worden niet herkent wanneer het doosje open is.
- Airpods syncen niet (van iPhone naar bijvoorbeeld de iPad)
- Oorditectie werkt niet goed, waardoor muziek niet verder speelt of juist wel door blijft gaan
- Batterij gaat aanzienlijk korter mee
- Tijdens het sporten eindigt de podcast, de airpods verliezen verbinding

Heel vervelend, heb ze al een aantal keren 'gesreset', maar ook dat werk niet.

martijnmartijn wijzigde deze reactie 20-06-2018 15:12 (15%)

• Vanitas1996
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 08:15
Ik ben sinds gisteren ook een trotse eigenaar van Airpods! Geweldige oortjes!

Enige vraag: Ik zie vaak van die foam omhulsultjes die om het oortje kunnen.

Ik heb gisteren deze besteld:
https://nl.aliexpress.com...a4c7f48&priceBeautifyAB=0

Kan ik mijn Airpods nog steeds in het doosje doen met die foame stukjes eromheen?

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:54
quote:
Vanitas1996 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:31:

Kan ik mijn Airpods nog steeds in het doosje doen met die foame stukjes eromheen?
nee dat gaat niet lukken :)

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• Vanitas1996
quote:
Nick25 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:56:
[...]

nee dat gaat niet lukken :)
Dan maar niet permanent eromheen doen! :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
Vanitas1996 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:31:
Ik ben sinds gisteren ook een trotse eigenaar van Airpods! Geweldige oortjes!

Enige vraag: Ik zie vaak van die foam omhulsultjes die om het oortje kunnen.

Ik heb gisteren deze besteld:
https://nl.aliexpress.com...a4c7f48&priceBeautifyAB=0

Mag ik vragen waarom je dit nodig hebt? Je gaat toch niet ze met zo'n oerlelijk draadje met elkaar connecten en zo rond lopen? Snap het nut niet echt hiervan in. Gewoon doosje mee en gaan. Ik heb ook een AW maar wil ze echt niet aan mijn bandje vastbinden ofzo

• Vanitas1996
quote:
TweakerVincent schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:07:
[...]

Mag ik vragen waarom je dit nodig hebt? Je gaat toch niet ze met zo'n oerlelijk draadje met elkaar connecten en zo rond lopen? Snap het nut niet echt hiervan in. Gewoon doosje mee en gaan. Ik heb ook een AW maar wil ze echt niet aan mijn bandje vastbinden ofzo
Dat draadje gaat gelijk de prullenbak in 8)7
Zit er toevallig bij maar die ga ik van mijn levensdagen niet gebruiken.
De kleine schuimpjes leken mij wel erg handig, net als de case die eromheen kan (ivm het krassen van de case).

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dat zijn silicone omhulseltjes, niet foam/schuim... dus weet wat je koopt.

Ik was zelf altijd wel van zo'n draadje gecharmeerd, meer omdat ik altijd groot fan was van asymmetrische kabeltjes bij oortjes. Altijd wel handig om even langs mn nek te laten hangen als ik ze even niet nodig had.

Heb ook zo'n setje maar die draadjes heb ik misschien 1 keer gebruikt maar in de praktijk heb je ze nu niet meer echt nodig.

• Grin
  • Registratie: april 2009

Grin

Ride si sapis.

Een hoesje om de (hard)plastic case van de AirPods?
Het is maar waar net waar men zijn geld aan wil besteden, ik zou er ver van blijven.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Daar merk je nou niet bepaald wat van hoor. Of het écht nodig is, is wel de vraag natuurlijk, maar is persoonlijk.

Ook genoeg mensen die een hoesje om een telefoon doen tegen krassen op de achterkant. Kun je je ook afvragen of dat er is.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Uiteraard kan je de vergelijking maken met een telefoon maar dat vind ik wel even wat anders dan de case van de AirPods. iPhone X valt van 2 meter hoog: aardige kans dat je 1.000+ Euro afschrijft. Bij de case van de AirPods is er niks aan de hand, nu meerdere keren meegemaakt.
Maar sure: case all the things! Ik vind het allemaal prima. :)

• Vanitas1996
quote:
Grin schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:38:
Uiteraard kan je de vergelijking maken met een telefoon maar dat vind ik wel even wat anders dan de case van de AirPods. iPhone X valt van 2 meter hoog: aardige kans dat je 1.000+ Euro afschrijft. Bij de case van de AirPods is er niks aan de hand, nu meerdere keren meegemaakt.
Maar sure: case all the things! Ik vind het allemaal prima. :)
Ik ging ervan uit dat de case van de airpods net zo snel krassen als de overige hoogglans witte producten van Apple, met die logica heb ik ze besteld. Ik vind trouwens de Airpods voor 159 euro duur genoeg. Ik wil dus ook geen lelijke barst/kras hebben als ze dan een keer vallen ;)

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Canaria

4313-3581-4704

Het ontbreken van zo'n draadje is de reden dat ik geen AirPods heb. Nu heb ik dus BeatsX en als ik die gebruik haal ik meerdere keren per uur een of twee dopjes uit mijn oren. Als ik in de tram stap, als er iets wordt omgeroepen, als iemand iets tegen mij zegt, als mijn kantoortelefoon overgaat, als ik mijn haren opnieuw in een staart doe, als ik naar de wc ga, en soms zomaar uit verveling of juist concentratie.

Soms kom ik er pas 's avonds laat weer achter dat ze nog steeds om mijn nek hangen. Voor iemand die vaak dingen kwijtraakt of vergeet mee te nemen is dat toch wel heel handig.

Het grote voordeel van bluetooth blijft natuurlijk dat mijn telefoon in mijn tas kan blijven zitten. En die W1-chip zit er ook gewoon in, dus switchen tussen iPhone, iPad, MacBook en Watch gaat op dezelfde manier als bij AirPods.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
Canaria schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:33:
Het ontbreken van zo'n draadje is de reden dat ik geen AirPods heb. Nu heb ik dus BeatsX en als ik die gebruik haal ik meerdere keren per uur een of twee dopjes uit mijn oren. Als ik in de tram stap, als er iets wordt omgeroepen, als iemand iets tegen mij zegt, als mijn kantoortelefoon overgaat, als ik mijn haren opnieuw in een staart doe, als ik naar de wc ga, en soms zomaar uit verveling of juist concentratie.

Soms kom ik er pas 's avonds laat weer achter dat ze nog steeds om mijn nek hangen. Voor iemand die vaak dingen kwijtraakt of vergeet mee te nemen is dat toch wel heel handig.

Het grote voordeel van bluetooth blijft natuurlijk dat mijn telefoon in mijn tas kan blijven zitten. En die W1-chip zit er ook gewoon in, dus switchen tussen iPhone, iPad, MacBook en Watch gaat op dezelfde manier als bij AirPods.
Gewoon pauze koppeling aan double tap. Ik doe ze nooit uit.

Andere vraag, wat is de snelst mogelijke manier om van device te wisselen? In mijn geval ipad, iphone. Nu moet ik naar settings -> bluetooth -> airpods gaan om te wisselen. Kan dit niet sneller?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

in de apps waarin je afspeelt kun je dit ook gewoon ter plekke wijzigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:54
Vraag voor de huidige gebruikers: missen jullie het fysiek regelen van het volume bij de Airpods? Of is dit iets waar je aan went?

En ik weet dat niemand een glazenbol heeft, maar verwachten jullie dat deze optie er in de toekomst bij komt? Is dit hardware matig mogelijk? :)

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
harm12nl schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:03:
Vraag voor de huidige gebruikers: missen jullie het fysiek regelen van het volume bij de Airpods? Of is dit iets waar je aan went?

En ik weet dat niemand een glazenbol heeft, maar verwachten jullie dat deze optie er in de toekomst bij komt? Is dit hardware matig mogelijk? :)
Ja mis ik, snap niet dat dit niet ingebouwd is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
LuNaTiC schreef op maandag 2 juli 2018 @ 15:12:
in de apps waarin je afspeelt kun je dit ook gewoon ter plekke wijzigen.
8)7 daar kom ik nu pas achter :) en hoe doe je het als je ipad connected is en de telefoon gaat? Ik kan nu niet snel switchen om met airpods te kunnen bellen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoiz
quote:
harm12nl schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:03:
Nee dat mis ik totaal niet. Immers heeft mijn mobiel de knoppen daarvoor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 10:02
Volume kun je via Siri veranderen: "volume 80 percent" voor bijvoorbeeld 80% van 't volume. Dat is mijn oplossing/workaround.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Eigenlijk een van de redenen om een Apple Watch te kopen: volume regelen met de kroon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoiz
Tja of je nu 300 euro voor een extra knopje of dat knopje in je broekzak indrukt.. mijn keuze is snel gemaakt :-)

Desalniettemin verander ik eigenlijk ook nooit het volume. En als iemand tegen mijn praat dan doe ik één oortje uit zodat hij direct stopt met spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

300 Euro vind ik echt een koopje, maar ook dat is voor iedereen verschillend. Voor de een is het zijn duurste horloge ooit, voor de ander niet. Mijn telefoon zit maar zeer zelden in mijn broekzak, veelal in een binnenzak van een jas of in een tas. Dan pak je hem er niet zo maar even bij.
Ik regel er naast het volume bv. ook m'n playlist mee. En even aan de kroon draaien op je AW vind ik echt een uitkomst, dat ding zit altijd binnen handbereik.

• TweakerVincent
  • Nu online
quote:
Grin schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:48:
300 Euro vind ik echt een koopje, maar ook dat is voor iedereen verschillend. Voor de een is het zijn duurste horloge ooit, voor de ander niet. Mijn telefoon zit maar zeer zelden in mijn broekzak, veelal in een binnenzak van een jas of in een tas. Dan pak je hem er niet zo maar even bij.
Ik regel er naast het volume bv. ook m'n playlist mee. En even aan de kroon draaien op je AW vind ik echt een uitkomst, dat ding zit altijd binnen handbereik.
Eens! Zelfde geldt voor AirPods. 170 euro vond ik voordat ik ze had bizar veel geld. Maar ik gebruik die dingen echt continu zo'n beetje. Ideaal!

Enige dat ik nog niet weet is hoe ik snel mijn AirPods gebruik icm met mijn iPhone als deze gekoppeld zijn aan bijvoorbeeld mijn iPad. Als de telefoon gaat in dit geval kan ik de airpods niet gebruiken. Is er een manier om snel de airpods te koppelen aan mijn telefoon (terwijl de telefoon overgaat)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoiz
Kan je niet beter in dat geval het telefoongesprek aannemen op de iPad?

Als ik wil wisselen van device dan doe ik bluetooth op de ene uitschakelen en door de muziekplayer hard te drukken de airpods kiezen. Duurt even maar het werkt vaak wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 15-01 20:03
quote:
Grin schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:02:
Eigenlijk een van de redenen om een Apple Watch te kopen: volume regelen met de kroon.
Vond die "Now listening" feature op m'n AW altijd een beetje vreemd, maar met AirPods in je oren is het natuurlijk super relaxed. Had dus wel al een AW, maar nog geen AirPods. Ach.. Binnenkort komt toch de vervanger voor m'n 6S. :/

En besteld.

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

Morgen komen ook mijn Airpods binnen! Ben benieuwd. 159,- bij onze vrienden van CB...Hoewel ik lees dat ze niet geschikt zijn voor sporten wil ik ze toch gaan gebruiken in de sportschool..Ook op de loopband en af en toe, rondje buiten hardlopen..Ben benieuwd...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

quote:
pdavie2311 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:39:
[...]
Hoewel ik lees dat ze niet geschikt zijn voor sporten wil ik ze toch gaan gebruiken in de sportschool..Ook op de loopband en af en toe, rondje buiten hardlopen..Ben benieuwd...
Geloof niet alles wat je leest. ;)
Ik gebruik ze bijna nergens anders voor en ze gaan nog als een trein.

• Merlinni
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14-01 10:22
Same here, ook met het wielrennen gaan ze als een trein!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57

Rivanov

Apple freak

quote:
pdavie2311 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:39:
Morgen komen ook mijn Airpods binnen! Ben benieuwd. 159,- bij onze vrienden van CB...Hoewel ik lees dat ze niet geschikt zijn voor sporten wil ik ze toch gaan gebruiken in de sportschool..Ook op de loopband en af en toe, rondje buiten hardlopen..Ben benieuwd...
AirPods werken perfect voor tijdens het sporten. Ik kan ze moeiteloos gebruiken tijdens het fitnessen op de loopband.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• VeeGee
  • Laatst online: 09:18
Bij mij zit de rechter een stuk ‘vaster’ in m’n oor dan de linker. Ik heb dus maar een setje earhoox besteld voor bij het sporten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-11-2018
Heb ze aangeschaft na maanden meelezen etc. Prachtig dat je het doosje opent naast je iPhone en ze gelijk AirPods van Robert heten en zijn gekoppeld.

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• alexhooven
  • Laatst online: 15-01 23:40
quote:
Robehr schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:51:
Heb ze aangeschaft na maanden meelezen etc. Prachtig dat je het doosje opent naast je iPhone en ze gelijk AirPods van Robert heten en zijn gekoppeld.
Toen ik ze opende stond er AirPods van Alex...gek ;).

Beste aankoop in jaren dit! Nu half jaartje plezier van. Gebruik ze tegenwoordig liever dan m’n ingebouwde carkit. Ik versta anderen veel beter als je met 130 cruised. Ook verstaan anderen mij beter zeggen ze.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 11:20
Sinds vandaag ook Airpods. Ben er tevreden mee.

• TweakerVincent
  • Nu online
Kan ik de airpods eigenlijk gelijk in mijn oren stoppen na douchen? Er zit best nog wat water in mijn oren, ik wacht nu altijd even.

• Fl0werp0wer
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16-12-2018
Ik zit er ook erg aan te denken om AirPods aan te schaffen. Ik twijfel alleen om nog even te wachten tot de nieuwe producten uitkomen en evt de nieuwe AirPods. 1. In de hoop dat de AirPods die nu te koop zijn misschien goedkoper worden. 2. Ik las ergens dat de nieuwe versie misschien iets kleiner wordt. Zijn er mensen (misschien in my case vrouwen) die wel eens last hebben van AirPods die uit de oren vallen? Als het bij mijn Apple oortjes nu gebeurd is het voornamelijk door de kabel.

Update: ze zijn besteld _/-\o_

Fl0werp0wer wijzigde deze reactie 15-07-2018 22:11 (3%)

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11:22
Gisteren ook een paar AirPods besteld. Was nog even huiverig met eventuele AirPods 1.1 of 2.0's die gaan komen. Maar goed ik heb ze voor een mooie prijs kunnen scoren.

Bij de eerste keer indoen schrok ik wel even. Had het gevoel dit blijft nooit zitten in mijn rechteroor. Maar denk gewoon gewenning. Je propt niet iets in je oor maar het hangt er zeg maar in.

Super positieve dingen:
1. Unboxing is weer super gaaf.
2. Het pairen is ongelofelijk sexy.
3. Geluidskwaliteit is prima.
4. Blijven goed zitten ook met fietsen e.d.
5. Gaan best hard voor mijn gevoel. Ik houd het niet lang op het hardst.
6. Automatisch pauzeren is super handig in de sportshool. Even dopje uitpakken als je sociaal wil zijn.
7. Bediening i.c.m. Apple Watch is super prima. O.a. volume control met de digital crown.

Ben dus alleen nog een beetje onzeker over mijn rechteroor. Daar zit hij mij iets te los in. Maar goed dat ligt aan mijn oor niet aan de pods ;-) . You're holding it wrong :P .

• GvdBerg
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-01 16:45
Precies wat @Alpha89 zegt, ook ik zat te wachten op de nieuwe versie van de AirPods, maar bleef maar wachten.

Uiteindelijk afgelopen weekend gekocht nadat ze weer in de aanbieding waren bij CoolBlue. Dus dit is de eerste week en baal dat ik zo eigenwijs ben geweest om te wachten op de nieuwe versie. Beste aankoop sinds tijden.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:38
quote:
GvdBerg schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:39:
Precies wat @Alpha89 zegt, ook ik zat te wachten op de nieuwe versie van de AirPods, maar bleef maar wachten.

Uiteindelijk afgelopen weekend gekocht nadat ze weer in de aanbieding waren bij CoolBlue. Dus dit is de eerste week en baal dat ik zo eigenwijs ben geweest om te wachten op de nieuwe versie. Beste aankoop sinds tijden.
Gisteren ook aangeschaft bij Bol voor de normale prijs van 159 euro
Wat heb je er toen voor betaald bij CoolBlue ?

Albert020 wijzigde deze reactie 18-07-2018 10:09 (6%)

• GvdBerg
  • Laatst online: 14-01 16:45
quote:
Albert020 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:06:
[...]

Hetzelfde, de 'normale' prijs is namelijk €179,-.

• Albert020
quote:
GvdBerg schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:58:
[...]

Hetzelfde, de 'normale' prijs is namelijk €179,-.
Ahh ok dan, heb ze net binnen, zitten perfect in mijn oren en geluid is best goed, blij mee ;)

• Fl0werp0wer
Ook ik heb ze gisteren binnen gehad en wat een feest! Ze zitten heerlijk het werkt echt super vooral het pauzeren wanneer ik bijvoorbeeld een telefoon opmeet werk krijg. Blij dat ik toch de keuze heb gemaakt om niet te wachten op de nieuwe versie. Wel heb ik vandaag bij de amac earhoox besteld. Ook bij mijn rechter oor lijkt hij niet helemaal goed te blijven zitten. De hoox zullen voornamelijk voor op de fiets gebruikt worden. Tot nu toe heel erg blij met de airpods!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11:22
quote:
Albert020 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:06:
[...]

Ik had bij Bol.com 10% Select voordeel. Dus toch weer net een trapje goedkoper :) .

• Albert020
Sinds gisteren dus mijn Airpods maar merk dat als ik verbind af en toe best vaak de linker pod niet werkt, na een paar keer vinden doet ie het, maar hij is ook een stuk meer leeg dan de rechter pod,(L80%/R100% uiteindelijk na even op te laden zijn ze beide weer 100% maar links gaat sneller leeg merk ik, zou het een defect zijn, hebben hier gebruikers last van ?

Albert020 wijzigde deze reactie 19-07-2018 09:20 (23%)

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-01 22:39
quote:
Albert020 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:10:
Sinds gisteren dus mijn Airpods maar merk dat als ik verbind af en toe best vaak de linker pod niet werkt, na een paar keer vinden doet ie het, maar hij is ook een stuk meer leeg dan de rechter pod,(L80%/R100% uiteindelijk na even op te laden zijn ze beide weer 100% maar links gaat sneller leeg merk ik, zou het een defect zijn, hebben hier gebruikers last van ?
Misschien staat de geluid balans op left-bias? Dus dat de linker AirPod harder staat?

• Albert020
quote:
ThomasG schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:25:
[...]
Misschien staat de geluid balans op left-bias? Dus dat de linker AirPod harder staat?
Dit staat gewoon goed, heb ik gecheckt, nee af en toe verbind de linker pod niet ik,
en na een paar keer wel gewoon, ook gaat de accu van de linker sneller leeg.... ?

***edit***
Heb de Airpods even gereset, hoop dat het nu goed werkt, lijkt nu verholpen te zijn ;)

***edit***

Blijf er toch last van houden, af en toe verbind de linker pod niet, dan moet ik hem eerst in het dock doen,
daarna verbind ie pas, hebben meer mensen hier last van, heb iPhone 8 met iOS 11.4

Albert020 wijzigde deze reactie 19-07-2018 19:31 (51%)

• Fl0werp0wer
Vandaag de earhoox binnen gekregen van de amac, maar vind het toch best vervelend dat ze dan niet in het doosje passen. Daarnaast heb ik denk ik rare oren want rechts is prima links ziet er niet uit, alsof hij uitsteekt ofzo. Nu dus maar gewoon zonder. Als iemand nog een idee heeft want links zit echt wel beter met iets erom heen. Het geluid is ook beter met de earhoox erom. Ik zit er al aan te denken om van de grootste maar de haak af te snijden misschien dat het dan past 😂

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 11:20
Heb mijne nu een week. En hoewel ik het een mooi product vind ben ik er niet geheel tevreden over.

1. Heb nu al twee keer gehad dat alleen het linkeroortje werkt en het rechteroortje niet. Dan moet ik m'n Mac weer opnieuw opstarten, de Airpods verwijderen uit m'n systeem en weer opnieuw pairen. Erg irritant omdat ik dan ook de siri instellingen weer opnieuw moet aanpassen en weer een kwartier bezig ben voordat die dingen weer werken.
2. Het geluid is soms enorm vaag, en wordt daarna wel weer scherp. Toch irritant als dit gebeurt.
3. Het signaal is soms slecht, gewoon als m'n telefoon in mijn broekzak zit en de airpods in m'n oren. Niet normaal lijkt me. Ook dit is erg irritant.

Al met al wel tevreden maar ik had beter verwacht, zeker gezien ze bij iedereen zo goed lijken te werken.

peakrever wijzigde deze reactie 20-07-2018 21:17 (4%)

• Albert020
Heb mijn Airpods vandaag retour gestuurd, linker pod blijft problemen geven, jammer maar helaas !

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

quote:
Arthur-M. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:13:
Heb mijne nu een week. En hoewel ik het een mooi product vind ben ik er niet geheel tevreden over.

1. Heb nu al twee keer gehad dat alleen het linkeroortje werkt en het rechteroortje niet. Dan moet ik m'n Mac weer opnieuw opstarten, de Airpods verwijderen uit m'n systeem en weer opnieuw pairen. Erg irritant omdat ik dan ook de siri instellingen weer opnieuw moet aanpassen en weer een kwartier bezig ben voordat die dingen weer werken.
2. Het geluid is soms enorm vaag, en wordt daarna wel weer scherp. Toch irritant als dit gebeurt.
3. Het signaal is soms slecht, gewoon als m'n telefoon in mijn broekzak zit en de airpods in m'n oren. Niet normaal lijkt me. Ook dit is erg irritant.

Al met al wel tevreden maar ik had beter verwacht, zeker gezien ze bij iedereen zo goed lijken te werken.
Als het niet normaal lijkt, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Waarom ga je niet terug met je klachten en vraag je eerst om vervanging?

Al die punten herken ik niet iig.

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
BLijf het geweldige dingen vinden. mzuiek, netlfix. Uitstekend!

Bij geprekken heb ik echter regelmatig dat ineens de persoon aan de andere kant van de lijn klinkt alsof ie 3 meter onder water zit. en dan na enkele seconden is dat weer voorbij.

Tel. is gewoon in de buurt. iemand een idee hoe dat te voorkomen is?

• lotte98
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 23-07-2018
Wilde vanmiddag mijn Airpods gebruiken (die allebei al sinds gisteravond in de case zaten) en mijn linkeroortje had 1% batterij? Rechteroortje was gewoon opgeladen. Heb ze nu beide terug in de case gedaan en de linker laadt nu wel gewoon op vgm.
Iemand enige idee hoe dit kan?

• Albert020
quote:
lotte98 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:12:
Wilde vanmiddag mijn Airpods gebruiken (die allebei al sinds gisteravond in de case zaten) en mijn linkeroortje had 1% batterij? Rechteroortje was gewoon opgeladen. Heb ze nu beide terug in de case gedaan en de linker laadt nu wel gewoon op vgm.
Had ik dus ook, en soms verbond de linker pod niet, daarom heb ik ze terug gestuurd, inmiddels geld terug maar wil eigenlijk wel nieuwe kopen, misschien wel handig op de Airpods 2 te wachten, deze 1e serie heeft toch wel wat schoonheidsfoutjes als ik het allemaal zo lees op internet.....

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
lotte98 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:12:
Ik heb dit aan het begin ook super veel gehad. Ik doe ze nu 1 voor 1 in het doosje en kijk of het lampje gaat branden, dat heeft geholpen en sinds dien heb ik het niet meer.

• Volkan1984
  • Laatst online: 08:32
quote:
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:14:
[...]

Had ik dus ook, en soms verbond de linker pod niet, daarom heb ik ze terug gestuurd, inmiddels geld terug maar wil eigenlijk wel nieuwe kopen, misschien wel handig op de Airpods 2 te wachten, deze 1e serie heeft toch wel wat schoonheidsfoutjes als ik het allemaal zo lees op internet.....
Ik heb ze al een aantal maanden en heb werkelijk nooit ergens last van. Als je op internet zoekt naar issues vind je die altijd wel lijkt me.

Ik zou, als je issues hebt met AirPods, ze gewoon laten omruilen. Ze behoren zo ongeveer probleemloos te zijn.

• Albert020
quote:
Volkan1984 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Ik heb ze al een aantal maanden en heb werkelijk nooit ergens last van. Als je op internet zoekt naar issues vind je die altijd wel lijkt me.

Ik zou, als je issues hebt met AirPods, ze gewoon laten omruilen. Ze behoren zo ongeveer probleemloos te zijn.
Dan zou het zo zijn geweest dat ik 1 van de pods gehad heb die deze problemen geven, had zo net koud oud het doosje verbinden en gelijk deed de linker pod al raar, eerste na uit het doosje halen deed is het al niet...

Neemt niet weg dat het super pods zijn met een geweldig goed geluid,
ben nu alleen een beetje huiverig geworden snap je, wil wel weer nieuwe eigenlijk !

Albert020 wijzigde deze reactie 27-07-2018 11:17 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 08:32
quote:
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Dan zou het zo zijn geweest dat ik 1 van de pods gehad heb die deze problemen geven, had zo net koud oud het doosje verbinden en gelijk deed de linker pod al raar, eerste na uit het doosje halen deed is het al niet...

Neemt niet weg dat het super pods zijn met een geweldig goed geluid,
ben nu alleen een beetje huiverig geworden snap je, wil wel weer nieuwe eigenlijk !
Wat let je om ze eens opnieuw te proberen?

• Albert020
quote:
Volkan1984 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:12:
[...]

Wat let je om ze eens opnieuw te proberen?
Heb nieuwe besteld ;)

***edit***

Heb de nieuwe binnen, tot nu toe geen probleem en ben tevreden, kon niet meer zonder ;)

Albert020 wijzigde deze reactie 04-08-2018 17:22 (21%)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True