Zijn die airpods eigenlijk waterdicht in de zin van in de regen op de scooter? De beatsX zijn ook niet waterdicht maar houden het prima in de regen, ik vraag me af of dat ook voor de airpods geld. En is het slecht als ze altijd maar in het doosje zitten. Heb ze afgelopen 5 maanden maar 8 keer gebruikt en 1 keer moeten opladen, niet dat de accu daarvan stuk gaat?
Volgens de officiele specificaties niet, maar ik heb er vaak genoeg mee in de regen buiten gelopen zonder problemen. Er zijn ook mensen die ze hebben ondergedompeld zonder problemen maar dat heb ik nog niet aangedurftdrusloos schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:25:
Zijn die airpods eigenlijk waterdicht in de zin van in de regen op de scooter?
Overigens moet je ze wel in het doosje doen, want buiten het doosje lopen ze leeg doordat ze steeds in verbinding blijven met je telefoon. Al een paar keer 'verbinding verbreken' gedaan in de bluetooth settings van mijn iphone, maar ze komen toch steeds weer terug
Ik heb mijn iPhone 6 geswapt voor iPhoneX en het is verdwenenRedondo1982 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:22:
[...]
Ja, 100%! Gewoon even swappen en dit is gewoon even pech hebben. De Airpods zijn echt magistraal in de allround beleving.
Haha, ja zo kan het ook. Aardige swap!Otomi schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:21:
[...]
Ik heb mijn iPhone 6 geswapt voor iPhoneX en het is verdwenenWellicht iets met bluetooth van iphone 6? Anyway ik blijf ze nog even uitproberen...
I don't have dreams, I have goals!!
Dit is precies het probleem wat ik ook heb met mijn AirPods, maar alleen in combinatie met de iOS YouTube app en ik erger me er dood aan.tijlemanz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:53:
Ik heb zondag eens setje opgehaald en kan zeggen dat het geluid prima is. Het feit dat je geen snoertjes meer hebt absoluut top. Maar die van mij gaan terug, eerst ter vervanging (en als de vervanging ook crap is for good). Mijn versie van de airpods heeft bij video last van latency, dus een filmpje kijken op youtube (app en web) dumpert zorgt voor een video waarin het videospoor en audiospoor niet in sync zijn. Ik heb geen zin om een andere headset aan te sluiten als ik ff een video wil kijken, het geheel moet goed zijn.
Heeft iemand anders dit probleem?
Ik heb het uitgebreid getest op zowel mijn eigen iPhone 7 Plus, iPhone X en iPad (2017) maar ook op de iPhone van mijn vrouw met een ander iCloud account en op diverse iPhones en iPads van vrienden. Ik heb zelfs al een keer mijn AirPods verkocht en na een maandje toch weer hele nieuwe gekocht in de hoop dat het probleem inmiddels opgelost zou zijn, maar helaas.
Met andere apps zoals Netflix en Amazon Prime heb ik geen last van latency. In combinatie met mijn MacBook Pro en YouTube ook geen problemen.
Ook geen latency als ik dezelfde filmpjes kijk op youtube.com via mobile Safari op de iPhone en iPad. Helaas is de videokwaliteit dan weer minimaal en niet instelbaar.
Dit probleem lijkt te spelen sinds iOS 11, want voorheen liepen beeld en geluid in de iOS YouTube app wel mooi gelijk.
Ik heb al meerdere malen een melding gemaakt in de YouTube app en via andere kanalen, maar er wordt helaas niets aan gedaan.
Mijn AirPods gaan daarom helaas ook weer in de verkoop, want ik denk er precies zo over als jij: het geheel moet goed zijn.
Bedraad blijft in ieder geval wat latency betreft voor mij nog steeds het allerbest.
Vreemd! Ik heb sinds maandag ook de AirPods (echt blij mee, blij dat ik de knoop toch heb doorgehakt en niet voor de BeatsX ben gegaan) en heb nergens last van. Geen disconnects, geen gekraak en vooral hele lage latency.alvani schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:21:
[...]
Dit is precies het probleem wat ik ook heb met mijn AirPods, maar alleen in combinatie met de iOS YouTube app en ik erger me er dood aan.
Ik heb het uitgebreid getest op zowel mijn eigen iPhone 7 Plus, iPhone X en iPad (2017) maar ook op de iPhone van mijn vrouw met een ander iCloud account en op diverse iPhones en iPads van vrienden. Ik heb zelfs al een keer mijn AirPods verkocht en na een maandje toch weer hele nieuwe gekocht in de hoop dat het probleem inmiddels opgelost zou zijn, maar helaas.
Met andere apps zoals Netflix en Amazon Prime heb ik geen last van latency. In combinatie met mijn MacBook Pro en YouTube ook geen problemen.
Ook geen latency als ik dezelfde filmpjes kijk op youtube.com via mobile Safari op de iPhone en iPad. Helaas is de videokwaliteit dan weer minimaal en niet instelbaar.
Dit probleem lijkt te spelen sinds iOS 11, want voorheen liepen beeld en geluid in de iOS YouTube app wel mooi gelijk.
Ik heb al meerdere malen een melding gemaakt in de YouTube app en via andere kanalen, maar er wordt helaas niets aan gedaan.
Mijn AirPods gaan daarom helaas ook weer in de verkoop, want ik denk er precies zo over als jij: het geheel moet goed zijn.
Bedraad blijft in ieder geval wat latency betreft voor mij nog steeds het allerbest.
Ik gebruik een iPhone 7 Plus en iPad Pro 12.9 (op mn Macbook Pro nog niet getest). Doet het gewoon perfect. Ook even verbonden met mn Samsung KS7000 via bluetooth om te testen, ook daar geen/lage latency.
Beeld en geluid lopen gewoon synchroom en ik heb ze de hele tijd in met het bekijken van videos (voornamelijk de YouTube app) op mn iPhone en iPad.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb het idee dat het geluid uit mijn AirPods net ff wat helderer/zuiverder klinken na iOS 11.1.2 van gisteravond (icm iPhone X)
Meer mensen die dit zo ervaren?
Meer mensen die dit zo ervaren?
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 17-11-2017 14:46 ]
Ik wilde alleen even laten weten dat find my AirPods ondanks dat ze in het blokje zitten en gewoon thuis ergens liggen niet goed werkt. Ik ben ze zeker twee maanden kwijt geweest en uiteindelijk zaten ze gewoon in een rugzak die aan de kapstok hing.
Met nog 80% batterij in de houder en 100% de oortjes, dat moet ik ze dan wel weer nageven.
Met nog 80% batterij in de houder en 100% de oortjes, dat moet ik ze dan wel weer nageven.
iOS developer
De locatie wordt ook niet geupdate. Het is de locatie waar je ze voor het laatst hebt gebruikt in combinatie met je telefoon bijvoorbeeld. Zodra ze in het doosje zitten zijn ze 'uit' en werkt de functie niet meer helaasBikkelZ schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:05:
Ik wilde alleen even laten weten dat find my AirPods ondanks dat ze in het blokje zitten en gewoon thuis ergens liggen niet goed werkt. Ik ben ze zeker twee maanden kwijt geweest en uiteindelijk zaten ze gewoon in een rugzak die aan de kapstok hing.
Ik kwam er laatst achter omdat ik ze op mijn werk had gebruikt en mee naar huis had genomen zonder te gebruiken onderweg. Find my pods vond dat ze nog steeds op mijn buro op kantoor lagen
Iemand bekend met onderstaande shop? In tegenstelling tot de eerste "blackpods" shop doen zij wel het kleuren van al-gebruikte-airpods. Ik zit dit wel te overwegen!
https://perfectpods.shop/...4mth6KSYIzs0aAuX0EALw_wcB
https://perfectpods.shop/...4mth6KSYIzs0aAuX0EALw_wcB
AirPods nu € 118,58 met de volgende code bij Staples:
https://nl.pepper.com/kor...-van-eur50-excl-btw-54003
...less is more
Helaas levertijd onbekend en ook geen voorraad in de fysieke winkels.funk-e schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:49:
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Dank voor het delen! Gisteren wel ff in het winkelmandje gelegd met die code en dat werkte, maar had geen CC bij de hand om af te rekenen. Vanmorgen was die code helaas al verlopen.funk-e schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:49:
Weet ook niet wanneer en of je 'm geleverd zou krijgen als de levertijd 'onbekend' is though.
¯\_(ツ)_/¯
Als iemand een leuke Black Friday aanbieding voor AirPods tegenkomt hoor ik het graag!
Ik ook! Heb net om 00.00 wat winkels uit het Black Friday topic op het forum gecheckt, helaas niets onder de € 155,-. Is de normale prijs.
¯\_(ツ)_/¯
Bij Bol.com zie ik de Airpods staan voor 149 Euro. https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearchneoguri schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:28:
Als iemand een leuke Black Friday aanbieding voor AirPods tegenkomt hoor ik het graag!
[ Voor 19% gewijzigd door Uhuruburu op 24-11-2017 02:14 ]
Volgens mij gaan de pricewatch bots pas om 06.10 aan het werk.Redcoil schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:16:
Ik ook! Heb net om 00.00 wat winkels uit het Black Friday topic op het forum gecheckt, helaas niets onder de € 155,-. Is de normale prijs.
Thanks. Dit lijkt toch de beste prijs. Ik ga er voorUhuruburu schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 02:01:
[...]
Bij Bol.com zie ik de Airpods staan voor 149 Euro. https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Mediamarkt ook hoorneoguri schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:35:
[...]
Volgens mij gaan de pricewatch bots pas om 06.10 aan het werk.
[...]
Thanks. Dit lijkt toch de beste prijs. Ik ga er voor
http://www.mediamarkt.nl/...Kbphe_21tcCFQmrdwodchAEBw
A person who never made a mistake never tried anything new.
Iemand ervaring met airpods icm de iPhone SE? Is toch de wat goedkopere iPhone..
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
de SE heeft hartstikke goede (iPhone 6s/ 6s plus) hardware. En is zelfs sneller dan eerder genoemde. Airpods werken vlekkeloos. Ik gebruik ze in combinatie met een SE. Heerlijk. Een klein toestel in combinatie met kleine oortjes
Heb de SE voor mijn werk en het is een dijk van een iPhone, het is een 6S in pocketformaat! Zeker geen tweederangs toestel! Moeiteloos 3-4 dagen bereikbaar met dat ding, heerlijk! En de AirPods werken er prime mee samen, zeker een goede combinatie.styx1 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:40:
Iemand ervaring met airpods icm de iPhone SE? Is toch de wat goedkopere iPhone..
Coolblue ook, incl 8 e-books. Geen idee welke of naar keuze alleen.Nick25 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:47:
[...]
Mediamarkt ook hoor
http://www.mediamarkt.nl/...Kbphe_21tcCFQmrdwodchAEBw
iPhone SE ben ik ook hartstikke blij mee hoor
Ben benieuwd.. heb net de airpods besteld bij coolblue.
Ga je geen spijt van krijgenstyx1 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:55:
iPhone SE ben ik ook hartstikke blij mee hoor![]()
Mijn partner heeft ze zojuist ook besteld bij Coolblue. Als je dan toch moet kiezen uit MediaMarkt, Bol.com of Coolblue is de keuze snel gemaakt.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ben erg benieuwd!
¯\_(ツ)_/¯
Gistermiddag opgehaald bij de MM, ook voor 149. Gebruik ze icm iPhone 6. Eerste indruk is goed, als ik hele opvallende dingen tegenkom laat ik het weten. Had wel meteen zoiets van jammer dat je het volume niet met tikken kan aanpassen. Natuurlijk kan dit wel via Siri, maar onderweg ga ik niet tegen dat ding zitten praten.
Klopt. Media Markt en Coolblue volgden later op de dag.Redcoil schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:31:
Heb ze eerder vandaag bij Bol.com besteld. Wss toen geloof ik de enige die ze voor €149 aanbood.
Ben erg benieuwd!
Ik ben ook benieuwd maar de hoofdpiet hier in huis heeft besloten dat ze in de zak gaan omdat ze anders niet weet wat de Sint voor me moet kopen. Nog een dikke week geduld dus...
https://www.kickstarter.c...r-your-iphone-and-airpods
Iemand die een soortgelijk product kent als bovenstaande link showt?
Ik vind die case nogal irritant om te dragen maar zo een case lijkt me zeer nice!
Iemand die een soortgelijk product kent als bovenstaande link showt?
Ik vind die case nogal irritant om te dragen maar zo een case lijkt me zeer nice!
Dit doe ik met mijn Apple Watch, maar inderdaad jammer dat er niet iets op zit (behalve siri) om het te verwezenlijkenTradeMarkNL schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:39:
Gistermiddag opgehaald bij de MM, ook voor 149. Gebruik ze icm iPhone 6. Eerste indruk is goed, als ik hele opvallende dingen tegenkom laat ik het weten. Had wel meteen zoiets van jammer dat je het volume niet met tikken kan aanpassen. Natuurlijk kan dit wel via Siri, maar onderweg ga ik niet tegen dat ding zitten praten.
op de Keynote werden de Airpods incl. case geshowed dat je er mee draadloos kon opladen. Volgens Apple servicedesk moet je dan een aparte airpods case kopen die dat aankan. Weet iemand of in 2018 de Airpods deze draadloos oplaadbare case meegeleverd krijgen of dat ik alsnog meer geld moet gaan uitgeven voor een los ding?
This is the Way.
Het is al een iets ouder artikel, maar blijkbaar komt die nieuwe case eerder in 2018. Voor de mensen die willen upgraden zou het eigenlijk coulant zijn van Apple om je AirPods case in te ruilen voor een nieuwe generatie van de case bij aankoop van die AirPower-basis. Niet dat ze dat ooit gaan doenNoTimeRemains schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:46:
op de Keynote werden de Airpods incl. case geshowed dat je er mee draadloos kon opladen. Volgens Apple servicedesk moet je dan een aparte airpods case kopen die dat aankan. Weet iemand of in 2018 de Airpods deze draadloos oplaadbare case meegeleverd krijgen of dat ik alsnog meer geld moet gaan uitgeven voor een los ding?
[ Voor 3% gewijzigd door 6129(15) op 28-11-2017 09:54 ]
thanks! ik wacht nog wel even, jammer maar ik blijf niet aan de gang. Als er binnenkort een X komt dan wil ik alles draadloos kunnen laden.6129(15) schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:53:
[...]
Het is al een iets ouder artikel, maar blijkbaar komt die nieuwe case eerder in 2018. Voor de mensen die willen upgraden zou het eigenlijk coulant zijn van Apple om je AirPods case in te ruilen voor een nieuwe generatie van de case bij aankoop van die AirPower-basis.
This is the Way.
Niet eens een rare gedachte dat bij de volgende generaties iPhone's het opladen d.m.v. een kabel ook gesneuveld is.NoTimeRemains schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:54:
[...]
thanks! ik wacht nog wel even, jammer maar ik blijf niet aan de gang. Als er binnenkort een X komt dan wil ik alles draadloos kunnen laden.
[ Voor 0% gewijzigd door Uhuruburu op 28-11-2017 10:18 . Reden: typo's ]
Net in mijn bezit... Damn... wat een gemak!
Vooral voor het sporten aangeschaft, dus wachten is nog op de earhoox.
Maar ze zitten behoorlijk steady ook zonder.
Geluid is meer dan prima, niet verwacht. Top!
Vooral voor het sporten aangeschaft, dus wachten is nog op de earhoox.
Maar ze zitten behoorlijk steady ook zonder.
Geluid is meer dan prima, niet verwacht. Top!
Ik zit naar een aanschaft te kijken en begrijp dus dat je ofwel via volumeknop van iPhone geluid regelen ofwel door Siri een commando te geven? Hoe klinkt dit laatste? Denk aan de situatie dat je op het station een omroep wilt horen maar geluid niet wil pauzeren. Hoor het graagkevintjuh93 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:40:
[...]
Dit doe ik met mijn Apple Watch, maar inderdaad jammer dat er niet iets op zit (behalve siri) om het te verwezenlijken
De airpods hebben geen noise cancelling. Dus ik denk dat je dit gewoon zal horen.Rookert25 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:30:
[...]
Ik zit naar een aanschaft te kijken en begrijp dus dat je ofwel via volumeknop van iPhone geluid regelen ofwel door Siri een commando te geven? Hoe klinkt dit laatste? Denk aan de situatie dat je op het station een omroep wilt horen maar geluid niet wil pauzeren. Hoor het graag
Als je siri activeert zal de muziek tijdelijk pauzeren. Wel kan je beide oortjes apart instellen, zo kan je bijvoorbeeld de rechter instellen om te pauzeren en af te spelen. (Uitleg: https://support.apple.com/nl-nl/HT207010)
Thanks. Hoe zet je in de praktijk het geluid harder of zachter met Siri dan? Of is dit een non-issue in de prakijkkevintjuh93 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:35:
[...]
De airpods hebben geen noise cancelling. Dus ik denk dat je dit gewoon zal horen.
Als je siri activeert zal de muziek tijdelijk pauzeren. Wel kan je beide oortjes apart instellen, zo kan je bijvoorbeeld de rechter instellen om te pauzeren en af te spelen. (Uitleg: https://support.apple.com/nl-nl/HT207010)
Tap tap “zet het volume op 50 procent”Rookert25 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:01:
[...]
Thanks. Hoe zet je in de praktijk het geluid harder of zachter met Siri dan? Of is dit een non-issue in de prakijk
Andere waardes uiteraard mogelijk. Je kunt ook doorspoelen. Vind ikzelf wel handig bij mixen.
Tap tap “spoel 1 minuut vooruit”
3 in de rij, kassa erbij
Heb de airpods nu een weekje in gebruik, en ik ben er erg enthousiast over!
Ze zitten prima en dat er geen noise canceling op zit is voor mij geen nadeel. Ik hoor mijn collega's als ze tegen mij praten, maar heb ook voldoende afsluiting als er om mij heen gepraat wordt en ik me wil concentreren.
Het gebruiksgemak en de bediening zijn verder ongeëvenaard naar mijn mening. Als je een dopje uit doet gaat de muziek vanzelf op pauze. Dubbeltik Links en de muziek gaat op play/pauze, dubbeltik rechts en ik hoor het volgende nummer. Normaal moest ik Spotify op mijn telefoon bedienen, nu bekijk ik mijn telefoon er niet meer voor. 's Ochtends één keer Spotify aanzetten en de rest van de dag regel ik alles met de airpods.
Het geluid uit de dopjes is prima, maar verwacht geen wonderen daarvan. Voor echte audiofielen zijn andere dopjes wellicht beter, maar de combinatie met het gebruiksgemak heb ik niet eerder gezien bij dopjes van dit formaat.
Ze zitten prima en dat er geen noise canceling op zit is voor mij geen nadeel. Ik hoor mijn collega's als ze tegen mij praten, maar heb ook voldoende afsluiting als er om mij heen gepraat wordt en ik me wil concentreren.
Het gebruiksgemak en de bediening zijn verder ongeëvenaard naar mijn mening. Als je een dopje uit doet gaat de muziek vanzelf op pauze. Dubbeltik Links en de muziek gaat op play/pauze, dubbeltik rechts en ik hoor het volgende nummer. Normaal moest ik Spotify op mijn telefoon bedienen, nu bekijk ik mijn telefoon er niet meer voor. 's Ochtends één keer Spotify aanzetten en de rest van de dag regel ik alles met de airpods.
Het geluid uit de dopjes is prima, maar verwacht geen wonderen daarvan. Voor echte audiofielen zijn andere dopjes wellicht beter, maar de combinatie met het gebruiksgemak heb ik niet eerder gezien bij dopjes van dit formaat.
¯\_(ツ)_/¯
Even een vraag over de AirPods en de geluidskwaliteit ervan.
Ik had een iPhone 7 met 128GB en had daar ook al mijn muziek op gedownload via Spotify. Dit op extreme kwaliteit, toch opslag zat.
Heb nu een iPhone X met 64GB en alhoewel ik ruimte genoeg over heb, ben ik toch begonnen met het opslaan in medium kwaliteit.
Ik heb het idee dat ik toch best wel het verschil hoor tussen medium en extreem. Heb al hier en daar wat gezocht en men is van mening dat het toch best een verschil is. Zijn jullie het hiermee eens? Spotify-forum is een beetje dood, vandaar mijn vraag hier.
Denk dat ik anders toch maar weer op extreem ga downloaden.
Ik had een iPhone 7 met 128GB en had daar ook al mijn muziek op gedownload via Spotify. Dit op extreme kwaliteit, toch opslag zat.
Heb nu een iPhone X met 64GB en alhoewel ik ruimte genoeg over heb, ben ik toch begonnen met het opslaan in medium kwaliteit.
Ik heb het idee dat ik toch best wel het verschil hoor tussen medium en extreem. Heb al hier en daar wat gezocht en men is van mening dat het toch best een verschil is. Zijn jullie het hiermee eens? Spotify-forum is een beetje dood, vandaar mijn vraag hier.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Hier ben ik ook wel benieuwd naar...THE_BASE schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:41:
Even een vraag over de AirPods en de geluidskwaliteit ervan.
Vanmorgen in de auto nogmaals op High Quality geluisterd, toch belabberd. Op mijn werk even Extreme gedownload en vanavond luisteren of het verschil maakt.
Wordt vervolgd.
Ik las op reddit dat airpods goed werken met android.
Is er iemand hier die airpods gebruikt met zowel android als apple apparaten?
Ik bezit een oneplus 3, ipad 2017 en macbook pro 15" 2016.
Als ik airpods gebruik, is het dan makkelijk om te wisselen tussen de verschillende apparaten als audio bron zonder afzonderlijk bluetooth aan en uit te zetten?
Als ik airpods gebruik, is het dan makkelijk om te wisselen tussen de verschillende apparaten als audio bron zonder afzonderlijk bluetooth aan en uit te zetten?
Ik download via Spotify mn muziek altijd ivm datagebruik. Welk niveau geluidskwaliteit is aan aanbevolen? Ik kan me voorstellen dat ‘extreem’ too much is en je het verschil toch niet hoort.
Download altijd alles in de hoogste mogelijke kwaliteit. Of ik het nu hoor of niet, ik weet dan in ieder geval dat ik naar de best mogelijke kwaliteit luister.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik gebruik de AirPods met zowel Nexus 6p als MacBook Pro 2016. Werkt prima, op het apparaat waarop je ze wilt gebruiken moet je soms even handmatig verbinding maken, AirPods schakelen dan vanzelf over.cedrix5 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:40:
Ik las op reddit dat airpods goed werken met android.
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Kan iemand verklaren waarom dezelfde AirPods ineens overal voor €179 over de toonbank te gaan in plaats van de €149 waarvoor ze eerst gingen?
[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 19-01-2018 23:26 ]
youtube.com/@hisrep
Heeft waarschijnlijk niet echt een reden/oorzaak, niet anders dan dat de kortingsperiode voorbij is. Gelukkig zijn deze dingen de €179 meer dan waard, alvast veel plezier d'r mee!
Adviesverkoop is altijd €179,- geweest.DeNachtwacht schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:26:
Kan iemand verklaren waarom dezelfde AirPods ineens overal voor €179 over de toonbank te gaan in plaats van de €149 waarvoor ze eerst gingen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Prijs van €149 geldt alleen tijdens kortingacties. Regelmatig worden deze acties herhaald.DeNachtwacht schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:26:
Had ze toen bij amac voor 150 euro geweldige dingen.
Ook al is die nu 179 euro dat zijn ze zeker waard
Ook al is die nu 179 euro dat zijn ze zeker waard
[ Voor 55% gewijzigd door Nick25 op 20-01-2018 12:38 ]
In het weekend voor mijn verjaardag de Airpods gekregen van mijn vrouw, wauw ik had het niet verwacht maar ik ben echt wel onder de indruk!
Het werkt allemaal erg fijn en het geluid valt me echt helemaal niks tegen. Natuurlijk naadloze integratie met een Iphone, Macbook en Ipad. Echt wel een topproduct, ze zitten ook nog eens erg lekker.
Het werkt allemaal erg fijn en het geluid valt me echt helemaal niks tegen. Natuurlijk naadloze integratie met een Iphone, Macbook en Ipad. Echt wel een topproduct, ze zitten ook nog eens erg lekker.
Gefeliciteerd! Jouw verbazing is erg herkenbaar 
Nu nog een Apple Watch en je wilt echt niet meer anders, samenwerking met de AW is echt briljant. Tijdens het sporten hoeft de telefoon dan niet meer mee voor een muziekje; ideaal! Ook het regelen van het volume etc gaat erg eenvoudig met de AW.
Nu nog een Apple Watch en je wilt echt niet meer anders, samenwerking met de AW is echt briljant. Tijdens het sporten hoeft de telefoon dan niet meer mee voor een muziekje; ideaal! Ook het regelen van het volume etc gaat erg eenvoudig met de AW.
Gelukkig heb ik al een AW vanaf het begin, ik heb alleen er nog geen gebruik van gemaakt i.c.m. De AirPods. Straks eens even testen, thanks voor de tip!Grin schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:07:
Ik zit eigenlijk al een tijd te wachten op de nieuwe Airpods met draadloos oplaadbare case. Ik zou het jammer vinden om nu een setje te kopen en straks een nieuwe case te moeten kopen om draadloos te kunnen opladen, maar mijn geduld raakt langzaam wel op..
Zijn er nog meer mensen aan het wachten?
Zal dat niet aangekondigd worden in juni door Apple of is er nog iets ervoor te verwachten?GvdBerg schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:51:
Ik zit eigenlijk al een tijd te wachten op de nieuwe Airpods met draadloos oplaadbare case. Ik zou het jammer vinden om nu een setje te kopen en straks een nieuwe case te moeten kopen om draadloos te kunnen opladen, maar mijn geduld raakt langzaam wel op..
PSN: extreme8eight
De case is al aangekondigd. Het lijkt mij een logische stap als de AirPods deze case als standaard krijgen.extreme8eight schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:59:
[...]
Zal dat niet aangekondigd worden in juni door Apple of is er nog iets ervoor te verwachten?
Dit lijkt mij niet iets wat moet wachten tot de WWDC (juni), dat kan prima ergens tussendoor gelanceerd worden.
Ben me nog aan het orienteren op een Apple Watch. Maar ik begrijp uit jouw opmerking dat je dus ook muziek kunt opslaan op de AW zelf ?Grin schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:07:
Verder heb ik sinds 2 weken een setje Airpods. Voornamelijk gekocht om tijdens het sporten (3x per week 10km fietsen naast het normale fitness) van het kabel gezeik af te zijn. Echter merk ik dat ik door het gebruik van mijn Airpods veel meer gebruik maak van mijn Deezer abo. Op het werk luister ik nu eigenlijk de hele dag muziek via mijn iPhone en Airpods.
Ben er dus enorm blij mee. Heb overigens wel een klein luxe probleempje. Als ik vanaf mijn werk naar mijn auto loop laat ik de muziek via de Airpods doorspelen. Mijn iPhone is geconnect via BT met mijn auto en wanneer ik instap dan gaat de muziek automatisch over van de airpods naar de luidsprekers van mijn auto. Tot zo ver alles prima, want dat wil ik ook. Maar als ik dus thuis kom en stap uit de auto dan switched de muziek niet van mijn autoradio terug naar mijn airpods. Zie ik een instelling over het hoofd of is dit by design ? Tijdens het autorijden laat ik overigens de Airpods gewoon in mijn oren zitten, dus was er eigenlijk vanuit gegaan dat de airpods dan automatisch weer het geluid overnemen van de autoradio wanneer de auto van het contact af is.
XBL: MRE Inc
Muziek kan je uploaden naar je AW via de AW App op je Iphone.MRE-Inc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:03:
[...]
Ben me nog aan het orienteren op een Apple Watch. Maar ik begrijp uit jouw opmerking dat je dus ook muziek kunt opslaan op de AW zelf ?
Dan slaat die dat op en heb je geen telefoon meer nodig omdat af te spelen
[ Voor 18% gewijzigd door Nick25 op 22-02-2018 14:41 ]
ik heb de dubbel tap ingesteld op volgend nummer, en als ik dan uitstap dan dubbel tap en dan heb ik weer muziek. Automatisch was mooier geweest.MRE-Inc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:03:
[...]
Ben me nog aan het orienteren op een Apple Watch. Maar ik begrijp uit jouw opmerking dat je dus ook muziek kunt opslaan op de AW zelf ?
Verder heb ik sinds 2 weken een setje Airpods. Voornamelijk gekocht om tijdens het sporten (3x per week 10km fietsen naast het normale fitness) van het kabel gezeik af te zijn. Echter merk ik dat ik door het gebruik van mijn Airpods veel meer gebruik maak van mijn Deezer abo. Op het werk luister ik nu eigenlijk de hele dag muziek via mijn iPhone en Airpods.
Ben er dus enorm blij mee. Heb overigens wel een klein luxe probleempje. Als ik vanaf mijn werk naar mijn auto loop laat ik de muziek via de Airpods doorspelen. Mijn iPhone is geconnect via BT met mijn auto en wanneer ik instap dan gaat de muziek automatisch over van de airpods naar de luidsprekers van mijn auto. Tot zo ver alles prima, want dat wil ik ook. Maar als ik dus thuis kom en stap uit de auto dan switched de muziek niet van mijn autoradio terug naar mijn airpods. Zie ik een instelling over het hoofd of is dit by design ? Tijdens het autorijden laat ik overigens de Airpods gewoon in mijn oren zitten, dus was er eigenlijk vanuit gegaan dat de airpods dan automatisch weer het geluid overnemen van de autoradio wanneer de auto van het contact af is.
This is the Way.
Ik sta op het punt om ze te kopen. Wat zouden de opvolgers eventueel meer kunnen bieden behalve Siri aan te kunnen spreken zonder ze aan te tikken? Ik gebruik ze vooral op de fiets. Zijn ze een beetje regen bestendig?
Jazekers, ik gebruik ze ook op de fiets tijdens de regen. Gaat prima. Moet er wel bij zeggen dat ik ze nog nooit in het water (of plas oid) heb laten vallen, daar zou ik sowieso mee uitkijken, maar voor de rest:
Doen! Je krijgt er geen spijt van
Doen! Je krijgt er geen spijt van
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Sinds vandaag ook airpods, eindelijk... had het eigenlijk al eerder moeten doen, heb ze nog geen paar uur in gebruik maar is nu al een verademing op alle gebieden t.o.v. alle andere bluetooth meuk wat ik allemaal door de jaren heen geprobeerd heb. Had ik dat geld nu toch maar bespaard en meteen voor deze gegaan 
N00b-vraagje: is er nog een best practice met betrekking tot accuduur? Volgens mij is dat al heel lang geen issue meer met ook alle iPhones e.d., dus gewoon de airpods altijd in de case zetten als je ze niet gebruikt, ongeacht hoe ver ze opgeladen zijn... en is dat voor de case aan de lader ook het geval?
(al lijkt het me logischer/praktischer om de case alleen echt aan de lader te leggen wanneer die wat in de lagere regionen komt, aangezien je die case meestal dan wel bij je hebt in je jaszak of tas ofzo... Of leggen jullie die toch ook gewoon bv thuis aan de lader als je het niet gebruikt?
N00b-vraagje: is er nog een best practice met betrekking tot accuduur? Volgens mij is dat al heel lang geen issue meer met ook alle iPhones e.d., dus gewoon de airpods altijd in de case zetten als je ze niet gebruikt, ongeacht hoe ver ze opgeladen zijn... en is dat voor de case aan de lader ook het geval?
(al lijkt het me logischer/praktischer om de case alleen echt aan de lader te leggen wanneer die wat in de lagere regionen komt, aangezien je die case meestal dan wel bij je hebt in je jaszak of tas ofzo... Of leggen jullie die toch ook gewoon bv thuis aan de lader als je het niet gebruikt?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Na het sporten (en dus flink zweten) wil ik de oortjes nog wel eens onder kraan doen.Robehr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:33:
Ik sta op het punt om ze te kopen. Wat zouden de opvolgers eventueel meer kunnen bieden behalve Siri aan te kunnen spreken zonder ze aan te tikken? Ik gebruik ze vooral op de fiets. Zijn ze een beetje regen bestendig?
Ik heb ze nu sinds januari 2017 en ze werken nog perfect.
mijn case laad ik echt alleen als ie leeg is. gaat echt superlang mee eigenlijk! en de oortjes doe ik na gebruik er iedere keer gewoon weer in. als je ze ernaast legt lopen ze in 1 dag toch leeg, ze blijven verbonden met je iphone namelijk (ook als je expliciet de verbinding verbreekt komen ze weer terug). ik heb ze nu sinds vorig jaar zomer en ben er ook echt super blij mee!LuNaTiC schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:55:N00b-vraagje: is er nog een best practice met betrekking tot accuduur? Volgens mij is dat al heel lang geen issue meer met ook alle iPhones e.d., dus gewoon de airpods altijd in de case zetten als je ze niet gebruikt, ongeacht hoe ver ze opgeladen zijn... en is dat voor de case aan de lader ook het geval?
Thanks voor de toelichting, klinkt als een prima oplossing. Ben nu al erg verrast en blij met hoe lang ze meegaan en je op deze manier maar zelden zonder juice zit.
Gisteren ook 5 km mee hardgelopen en ze bleven gewoon goed zitten. Ze zitten tot mijn verbazing eigenlijk zo lekker en licht dat je ze nauwelijks voelt, waardoor ik juist steeds zoiets had van 'zitten ze eigenlijk nog wel goed? Vallen ze er geleidelijk toch niet uit?'. Nadat het wat druppeltjes ging regenen en ik ook wat meer aan het zweten was had ik dat gevoel nog iets meer, maar dat kan ook in m'n hoofd zitten
Af en toe dus wel even aandrukken maar het lijkt niet echt nodig. Ik heb nog wel van die earhoox in bestelling staan, die dingen vond ik ook wel prettig bij mn andere oortjes, dus ik overweeg wel om die iig bij het hardlopen in te doen voor toch net dat ene stukje extra zekerheid.
Gisteren ook 5 km mee hardgelopen en ze bleven gewoon goed zitten. Ze zitten tot mijn verbazing eigenlijk zo lekker en licht dat je ze nauwelijks voelt, waardoor ik juist steeds zoiets had van 'zitten ze eigenlijk nog wel goed? Vallen ze er geleidelijk toch niet uit?'. Nadat het wat druppeltjes ging regenen en ik ook wat meer aan het zweten was had ik dat gevoel nog iets meer, maar dat kan ook in m'n hoofd zitten
Af en toe dus wel even aandrukken maar het lijkt niet echt nodig. Ik heb nog wel van die earhoox in bestelling staan, die dingen vond ik ook wel prettig bij mn andere oortjes, dus ik overweeg wel om die iig bij het hardlopen in te doen voor toch net dat ene stukje extra zekerheid.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ja ik denk dat het iets heel persoonlijks is hoe ze blijven zitten. Ik moet zeggen dat zelfs met de harde wind van afgelopen weken ze gewoon bleven zittenLuNaTiC schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:44:
Ik kwam er achter dat als je de play knop bij de reguliere Apple koptelefoon indrukt je ook Siri oproept. Als ik een volgende track op spotify wil afspelen onderbreekt ie de muziek, denkt ie best even na en dan gaat ie wel naar de volgende track maar ik vind dit een traag proces. Gaat dit sneller met de pods? Ik heb een iPhone 7 plus trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Robehr op 27-03-2018 18:34 ]
Ik heb er ook mee hardgelopen, maar 1 oortje viel helaas op het asfalt. Dus ik heb helaas pech dat ze niet lekker blijven zitten...LuNaTiC schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:44:
Thanks voor de toelichting, klinkt als een prima oplossing. Ben nu al erg verrast en blij met hoe lang ze meegaan en je op deze manier maar zelden zonder juice zit.
Ah balen... heb er nu 2 keer mee gelopen, en ging verder goed gelukkig.
Misschien voor jou die earhoox een oplossing?
Misschien voor jou die earhoox een oplossing?
Je kan dubbeltikken op zowel de linker als rechter en voor elk instellen wat die dan moet doen: afspelen/pauze, volgend nummer, uit of siri.Robehr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:34:
Ik kwam er achter dat als je de play knop bij de reguliere Apple koptelefoon indrukt je ook Siri oproept. Als ik een volgende track op spotify wil afspelen onderbreekt ie de muziek, denkt ie best even na en dan gaat ie wel naar de volgende track maar ik vind dit een traag proces. Gaat dit sneller met de pods? Ik heb een iPhone 7 plus trouwens.
Het volume anpassen gaat niet dus dat moet via siri, je telefoon of een ander apparaat (met bijvoorbeeld een garmin vivoactive hr kan je ook de muziek bedienen).
Gisteren AirPods ontvangen.
Top oortjes maar hoewel ze zeker beter zitten dan de oortjes met draad ,
Krijg ik toch steeds pijn aan men oren.
Precies of ze teveel knellen ofzo.
Al na minuutje of 20 ben ik blij da ik ze uit kan nemen.
Ik zal speciale oren hebben 🤣.
Ik denk dus dat ik ze desondanks het gemak toch maar ga retouren... 🙁
Top oortjes maar hoewel ze zeker beter zitten dan de oortjes met draad ,
Krijg ik toch steeds pijn aan men oren.
Precies of ze teveel knellen ofzo.
Al na minuutje of 20 ben ik blij da ik ze uit kan nemen.
Ik zal speciale oren hebben 🤣.
Ik denk dus dat ik ze desondanks het gemak toch maar ga retouren... 🙁
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik mis die van mij enorm, helaas deed het rechteroortje het niet zo goed als het linkeroortje. Hopelijk garantie en hopelijk deze week weer terug! Ik zou het iedereen aanraden.
https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config
Mijn airpods connecten niet altijd, soms moet ik het klepje openen/sluiten en/of 15 seconden wachten met de oortjes in. Zowel gehad met mijn iPhone SE als X. Dit is toch niet normaal?
Niet gewoon oorsmeer? Schoonmaken doet vaak wonderen.RobinJB schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:42:
Ik mis die van mij enorm, helaas deed het rechteroortje het niet zo goed als het linkeroortje. Hopelijk garantie en hopelijk deze week weer terug! Ik zou het iedereen aanraden.
Ik heb ze sinds gisteren ook in gebruik. Wat een genot. Alle barrières om een hoofdtelefoon te pakken (snoer uit de knoop halen, pairen etc,) zijn in één klap weg. Deze gaan standaard overal mee naartoe.
Nee hoor, heb 2 vervangende (onder garantie) gekregen; er was er inderdaad 1 stuk.bram1984 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:08:
[...]
Niet gewoon oorsmeer? Schoonmaken doet vaak wonderen.
Ik heb ze sinds gisteren ook in gebruik. Wat een genot. Alle barrières om een hoofdtelefoon te pakken (snoer uit de knoop halen, pairen etc,) zijn in één klap weg. Deze gaan standaard overal mee naartoe.
https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config
Hoe zit het eigenlijk met dat wireless doosje. Is dat al te koop of is iedereen dat alweer vergeten?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik wil AirPods maar vraag me af of ik niet beter kan wachten tot de 2e versie uitkomt? Volgens mij duurt dat nog wel even? Wat denken jullie?
Mss gelijk een reden om de Apple watch aan te schaffen. Lees overal dat hardlopen met watch en airpods perfect gaat zonder phone. Zou ideaal zijn. Verbaast me wel dat ze meestal niet uit je oren vallen maar anders kan ik die earhoox oplossing gebruiken.
Wat is jullie ervaring met watch in combi met earpods?
Mss gelijk een reden om de Apple watch aan te schaffen. Lees overal dat hardlopen met watch en airpods perfect gaat zonder phone. Zou ideaal zijn. Verbaast me wel dat ze meestal niet uit je oren vallen maar anders kan ik die earhoox oplossing gebruiken.
Wat is jullie ervaring met watch in combi met earpods?
[ Voor 52% gewijzigd door TweakerVincent op 09-05-2018 16:37 ]
Ik denk niet echt dat er iets mis is met de huidige airpods als je het nu koopt
Denk ik ook en volgens mij duurt het tot de herfst voordat de 2e release aangekondigd wordt. Geen zin om te wachtenpolopolo150 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:36:
Ik denk niet echt dat er iets mis is met de huidige airpods als je het nu koopt
Net deze review gelezen, https://www.onemorething....ew-3-maanden-met-airpods/
Wat ik niet snap is het stukje over next/previous song. Je kan toch een knop instellen op de airpods om volgend nr enzo te doen?
En nemen jullie het laaddoosje altijd mee? Ik ben nu blij dat ik alleen sleutels en mijn iPhone mee hoef te nemen, is dat niet irritant weer opeens een extra ding mee te moeten nemen?
Wat ik niet snap is het stukje over next/previous song. Je kan toch een knop instellen op de airpods om volgend nr enzo te doen?
En nemen jullie het laaddoosje altijd mee? Ik ben nu blij dat ik alleen sleutels en mijn iPhone mee hoef te nemen, is dat niet irritant weer opeens een extra ding mee te moeten nemen?
Ja, dat was ten tijde van het uitbrengen van de AirPods met iOS 10 in 2017 niet het geval, maar pas vanaf iOS 11 kan je de controls aanpassen.TweakerVincent schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:46:
En ja, ik neem 'm altijd mee, zit gewoon in de broekzak bij de Secrid, wat mij betreft niet irritant!
Doosje gaat hier altijd mee. Ik weet zeker dat ik die dopjes anders echt kwijt ga raken.TweakerVincent schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:46:
Ok thanks vandaar (ios 10). Ik twijfelde ook of ik een watch zou aansschaffen en na review leek het me maar niks. Maar misschien is het in combi met de pods wel ideaal? Wat is jullie ervaring?
Ik heb een watch sinds de aller eerste (Duitse) release en ben inmiddels aan mijn derde bezig. Muziek heb ik er echter nog nooit vanaf gespeeld. Het schijnt wel prima te werken maar de batterij gaat dan wat snel.TweakerVincent schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:57:
Ok thanks vandaar (ios 10). Ik twijfelde ook of ik een watch zou aansschaffen en na review leek het me maar niks. Maar misschien is het in combi met de pods wel ideaal? Wat is jullie ervaring?
Voor ff een rondje hardlopen is het wel super fijn volgens mijn vrouw.
Gebruik de watch om volume van muziek aan te passen op de fiets als de iPhone in m'n zak zit
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ga binnenkort maar eens testen in de appleshop om te kijken of ik er toch mss een wil. Maar dat is een andere discussie. Ben wel benieuwd naar ervaringen met de watch en de airpodsDonstil schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:17:
[...]
Ik heb een watch sinds de aller eerste (Duitse) release en ben inmiddels aan mijn derde bezig. Muziek heb ik er echter nog nooit vanaf gespeeld. Het schijnt wel prima te werken maar de batterij gaat dan wat snel.
Voor ff een rondje hardlopen is het wel super fijn volgens mijn vrouw.
Dat leek me idd ook een handige functiematthijst schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:18:
Gebruik de watch om volume van muziek aan te passen op de fiets als de iPhone in m'n zak zit
Ik ben zo snugger geweest om de case in de vuilniscontainer te gooien.. Weet iemand waar je voor een schappelijke prijs een nieuwe kan krijgen? Of heeft iemand er nog een over?
Apple heeft hier speciale tarieven voor. Even chatten met support en je krijgt zo een nieuwe.Hoiz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:17:
Ik ben zo snugger geweest om de case in de vuilniscontainer te gooien.. Weet iemand waar je voor een schappelijke prijs een nieuwe kan krijgen? Of heeft iemand er nog een over?
Yeah Airpods zijn binnen en gelijk maar even een AW3 aangeschapt. Morgen eens hardlopen ermee.
Dingen zitten super goed. Vind het wel slecht dat ik niet eens volume hardwarematig kan editen. Hoe moeilijk moet het zijn om dat te implementeren. Gelukkig kan dat op de aw maar blijf het raar vinden dat het niet werkt standaard.
Dingen zitten super goed. Vind het wel slecht dat ik niet eens volume hardwarematig kan editen. Hoe moeilijk moet het zijn om dat te implementeren. Gelukkig kan dat op de aw maar blijf het raar vinden dat het niet werkt standaard.
Je hebt siri voice commands en je kan de tap functies ook aanpassen naar volume up en down?TweakerVincent schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 00:07:
Yeah Airpods zijn binnen en gelijk maar even een AW3 aangeschapt. Morgen eens hardlopen ermee.
Zelf druk ik gewoon op de knoppen van mijn mobiel in de broekzak.
ik vind het tikken niet lekker werken. Vaak gebeurd er niks, misschien moet ik er nog mee om leren gaan? Had dat beter verwacht. En ik heb nu pauze en volgend nr ingesteld. Dan zijn de mogelijkheden voor volume up/down op.Hoiz schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 01:30:
[...]
Je hebt siri voice commands en je kan de tap functies ook aanpassen naar volume up en down?
Zelf druk ik gewoon op de knoppen van mijn mobiel in de broekzak.
Dan is er iets aan de hand met je oortjes, want dat tikken heeft bij mij nog geen enkele keer niet gewerkt.TweakerVincent schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:34:
[...]
ik vind het tikken niet lekker werken. Vaak gebeurd er niks, misschien moet ik er nog mee om leren gaan? Had dat beter verwacht. En ik heb nu pauze en volgend nr ingesteld. Dan zijn de mogelijkheden voor volume up/down op.
Ik heb al meerdere setjes gehad en tikken werkt idd niet fantastisch. Kreeg laatst te tip om op het stokje te tikken i.p.v. direct op het oortje. Dat doe ik nu en helpt wel iets.TweakerVincent schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:34:
[...]
ik vind het tikken niet lekker werken. Vaak gebeurd er niks, misschien moet ik er nog mee om leren gaan? Had dat beter verwacht. En ik heb nu pauze en volgend nr ingesteld. Dan zijn de mogelijkheden voor volume up/down op.
Dat zou jij dus ook kunnen proberen.
Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid