Na lang twijfelen, toch maar overstag gegaan.
Ik heb hiervoor de BeatsX gehaald, maar na 3 dagen gebruik, kon ik maar niet wennen aan het in-ear gevoel. Deze dus weer in de V&A en tussendoor direct de Airpods gehaald.
De korting heeft net dat laatste duwtje gegeven, want ik vind de prijs echt niet OK.
Het gebruik is voornamelijk tijdens woon-werk verkeer met het OV en de fiets en op kantoor. Ik gebruikte een hele tijd mijn Bose QC35, fantastische headphones, maar veel te lomp om iedere dag mee te nemen. Mijn laptoptas is niet al te groot, de Bose in zijn reistas nam net teveel ruimte in.
Dus, oordopjes. Nu was ik redelijk tevreden met de Earpods, maar de fit was niet goed (gleden zo mijn oor uit na een paar minuten) en ik wilde het wireless. Toen had ik al met een schuin oog gekeken naar de Airpods, maar de twijfel was te groot. De prijs vond ik te hoog en ik was bang voor de fit, gezien de Earpods. Toen heb ik de BeatsX gehaald, maar dit was het dus ook niet.
Uiteindelijk de Airpods gehaald, inclusief Earhoox en wow, wat een fantastische ervaring.
Het uitpakken is, zoals bij elkander Apple device, fantastisch leuk om te doen.
Daarna de connect met mijn iPhone gedaan door de case te openen, prachtige animatie te zien en gelijk geconnect. Gelijk wat muziek opgezet, rondgelopen door het huis om de fit te testen (met en zonder Earhoox), wat belletjes gepleegd, alles werkte fantastisch.
Korte samenvatting: superdopjes voor een premium price, voor de Apple liefhebber een must aankoop.