Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Kan iemand dit testen:
"My watch charger charges my AirPod case. Kinda cool"
zie: https://twitter.com/_KittyPens/status/916972912623673344

Kan het mij haast niet voorstellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Crxtreem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:00:

Dus de Airpods zijn de eerste dingen van Apple die voor mij tegenvallen.
voor mij net andersom, de AirPods zijn voor mij 1 van de allerbeste producten die Apple afgelopen jaren heeft released.
Ben je audiofiel en wil je te allen tijden loepzuiver geluid, tsja....dan laat je de AirPods wellicht links liggen.
Maar de voordelen die de AirPods bieden, zijn zo waanzinnig goed, zeker icm andere Apple devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:18
wouter.N schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:58:
Kan iemand dit testen:
"My watch charger charges my AirPod case. Kinda cool"
zie: https://twitter.com/_KittyPens/status/916972912623673344

Kan het mij haast niet voorstellen...
Er komt een wireless charging case, waarschijnlijk in december. De huidige case kan niet wireless opgeladen worden. Nu heb ik zelf geen AirPods, dus ik kan het niet testen, maar ik zou m'n tijd er ook niet mee verspillen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 22:16
Sinds een dag ook de trotse eigenaar van AirPods.

Heel erg blij met m’n aankoop en ik vind het briljant dat de AirPods zo slim zijn.

Pas aan gaan wanneer je ze in je oren stopt, automatisch pauze als je ze er uit haalt. Dubbeltik links en rechts voor extra functies echt super handig en dan heb ik het nog niet eens over het doosje waar ze in gaan die ze oplaad als je de oortjes opbergt.

Briljant gewoon! Nooit meer gedoe met waar laat ik die oortjes en geknoei met kabels.
Hulde!

Geluidskwaliteit vind ik ook echt prima, ik ben geen audiofiel ik gebruik ze voornamelijk met m’n AppleTV als de kleine in m’n armen ligt te slapen en dan en serie of film kunnen kijken met geluid is fantastisch. Ook als ik muziek luister ben ik dik tevreden.

Er zijn ook wel een tweetal minpuntjes helaas maar wie weet is dit in de toekomst op te lossen?

- Ik was in de veronderstelling dat de AirPods slim konden schakelen met bv de AppleTV. Dit is echt niet het geval en is wel erg jammer.

- Er is geen mogelijkheid om eventueel meer “gestures” toe te voegen. Ik zou het tof vinden om met herhaaldelijk links of rechts te tikken het volume hoger of lager te kunnen zetten.

Nu alleen nog een nieuwe telefoon (iPhone X) en ik kan er nog meer van genieten!

[ Voor 0% gewijzigd door Evernote op 08-10-2017 21:51 . Reden: Grammar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Geert1976 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:06:
[...]

voor mij net andersom, de AirPods zijn voor mij 1 van de allerbeste producten die Apple afgelopen jaren heeft released.
Ben je audiofiel en wil je te allen tijden loepzuiver geluid, tsja....dan laat je de AirPods wellicht links liggen.
Maar de voordelen die de AirPods bieden, zijn zo waanzinnig goed, zeker icm andere Apple devices
Welke andere devices bedoel je? Tv?

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 15:29

Grin

Ride si sapis.

Hier bevallen de AirPods ook nog steeds prima, stom dat ik ze niet eerder heb gekocht. Maar aan de andere kant maar goed ook, ik zou ze namelijk niet willen hebben zonder een Apple Watch. De bediening van de AP's icm de AW is echt briljant, vooral voor volume en je tracklist. De tikjes op de AP's heb ik gereserveerd voor volgende/vorige track. Omdat voor mij de AW3 de eerste echt goede versie is (voldoende snel, batterij gaat lang genoeg mee, voldoende features) ben ik blij dat ik gewacht en tegelijk deze combo heb aangeschaft.
De AP's zijn een klein beetje 'form over function' maar ik ben er erg blij mee, terwijl ik toch wel erg sceptisch was over de uitgeklede bediening (alleen dubbel tap's). Het werkt uiteindelijk toch!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-01 10:14
Iemand bekend met deze dingen?

https://www.bol.com/nl/p/...2qgQ01EAQYASABEgKGBvD_BwE

Ik heb al een tijdje Airpods maar heb soms tijdens het fietsen (vooral met de sterke wind/het slechte weer tegenwoordig) nogal de angst dat ze er uitvliegen terwijl ik over een hoge brug fiets... straks belanden ze in het water :o

Anders bestel ik gewoon deze!

Of kan ik beter direct voor deze gaan:
https://www.appelhoes.nl/...3MWwtfEAkYASABEgKzzfD_BwE

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer UYL op 09-10-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Vandaag krijg ik de AirPods en zal deze uitproberen of het was is. Winkel waar ik m heb gekocht geeft 1 jaar garantie, hebben we niet standaard 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Bij de bluetooth instellingen van de AirPods, zie ik de nieuwe gesture instellingen niet tbv dubbel tap next song etc wat in IOS11 nieuw moet zijn..iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Jaymone schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:39:
Vandaag krijg ik de AirPods en zal deze uitproberen of het was is. Winkel waar ik m heb gekocht geeft 1 jaar garantie, hebben we niet standaard 2 jaar garantie?
We hebben 1 jaar garantie en een jaar "consumentenrecht". Dit betekent niet expliciet een extra jaar garantie, maar meer een mogelijkheid tot coulante regelingen, vaak berust op "verwachte levensduur".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Is er een mogelijkheid om de AirPods snel te koppelen aan je telefoon nadat ze verbonden zijn geweest met zeg een ATV?

Ik moet nu steeds naar instellingen toe om te verbinden na een ATV verbinding, best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-04 01:01
Mijn Airpods gaan weer op Marktplaats ben ik bang. Ik heb ze gisteren anderhalf uur ingehad, maar ondanks dat die in mijn linkeroor perfect zat, had ik aan de rechterkant een snijdend gevoel, alsof het oordopje tegen mijn huid aan sneed. Deze viel dan ook na een half uur uit.

Ik zat eraan te denken om van die earhooks te kopen maar ik heb geen idee of dat zou helpen.

Ook was het bereik slechter dan ik had verwacht, zodra ik mijn telefoon in mijn broekzak had met mijn hand eroverheen (ik loop graag met mijn handen in mijn zakken) valt het geluid erg vaak uit. De enige reden waarom ik deze prefereerde boven mijn Axgio Dash was dat die af en toe uitviel tijdens het fietsen, maar deze valt dus uit bij het lopen...

Of heb ik gewoon een defect exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:03
thefal schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:29:
Mijn Airpods gaan weer op Marktplaats ben ik bang. Ik heb ze gisteren anderhalf uur ingehad, maar ondanks dat die in mijn linkeroor perfect zat, had ik aan de rechterkant een snijdend gevoel, alsof het oordopje tegen mijn huid aan sneed. Deze viel dan ook na een half uur uit.

Ik zat eraan te denken om van die earhooks te kopen maar ik heb geen idee of dat zou helpen.

Ook was het bereik slechter dan ik had verwacht, zodra ik mijn telefoon in mijn broekzak had met mijn hand eroverheen (ik loop graag met mijn handen in mijn zakken) valt het geluid erg vaak uit. De enige reden waarom ik deze prefereerde boven mijn Axgio Dash was dat die af en toe uitviel tijdens het fietsen, maar deze valt dus uit bij het lopen...

Of heb ik gewoon een defect exemplaar?
Denk dat je een defect exemplaar hebt. Heb met die van mij nergens last van.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-04 01:01
Mar.tin schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:51:
[...]

Ik sluit me aan bij bovenstaande, een defect exemplaar.

Ik kan mijn telefoon op mijn bureau laten liggen, en naar onze productie lopen met de airpods in, toch zeker 50mtr verderop, met enkele muren / aluminium ertussen.

Wie me niet gelooft mag het zelf komen proberen :9
Ja maar dat kan ik ook zonder problemen! Alleen mijn broekzak doet ie niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Denk dat Apple het nieuwe wireless oplaadbare doosje in december ook standaard bij de AirPods gaat leveren, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:04
Jaymone schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:05:
Denk dat Apple het nieuwe wireless oplaadbare doosje in december ook standaard bij de AirPods gaat leveren, wat denken jullie?
Zal zo eens in mijn glazen bol kijken. Laat ik het je weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
henkna schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

Zal zo eens in mijn glazen bol kijken. Laat ik het je weten.
Heb jij een denkende glazen bol? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 17:26
thefal schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:52:
[...]

Ja maar dat kan ik ook zonder problemen! Alleen mijn broekzak doet ie niet :+
Dat klopt in mijn broekzak heb ik soms ook last van connectie problemen. Terwij een grote losse afstand probleem loos gaat.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Ben erg benieuwd naar ieder zn mening over de AirPods: ben je nog steeds blij met deze aankoop en gebruik ervan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-05 22:54

Nyana

Who?!

Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:27:
Ben erg benieuwd naar ieder zn mening over de AirPods: ben je nog steeds blij met deze aankoop en gebruik ervan?
Prima aankoop. zoals vaker gezegd weet je niet wat je mist tot je ze hebt.
Geluid blijft echt prima te noemen. Tuurlijk heb je voor dit geld betere bedrade hoofdtelefoons. Maar het comfort en gemak van de Airpods zijn fantastisch.

Het enige nadeel wat ik ervaar is dat wanneer je ze in je broekzak hebt er toch met enkele regelmaat hickups zijn. Met wandelen vind ik dit echt heel storend.

Feit blijft wel dat ze goed in je oren moeten blijven zitten. Dit is helaas niet voor iedereen zo. Maar als je de EarPods past, zitten de Airpods vaak ook goed of zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Nyana schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:27:
[...]

Het enige nadeel wat ik ervaar is dat wanneer je ze in je broekzak hebt er toch met enkele regelmaat hickups zijn. Met wandelen vind ik dit echt heel storend.
Dit heb ik dus ook ervaren ik breng m’n zoontje naar de kinderopvang met de wandelwagen en op de heenweg gaat alles prima maar op de terugweg heb ik vaak last van haperingen alsof de verbinding extreem onstabiel is.

Sterker nog als ik m’n hand op m’n telefoon leg die in m’n broekzak zit hoor ik helemaal niets meer |:(

Vraag is nu een beetje waar ligt dit dan aan?
Zijn m’n AirPods gewoon defect? Is het m’n iPhone 6?

Die charging case of hoe je het ook wil noemen heeft geen verbinding met de iPhone toch?
Of zit daar juist alle technologie in en die verbinden simpelweg de telefoon met de AirPods?

Die case zit namelijk in m’n jas en dus tussen de AirPods en iPhone in.

Stoor me hier toch wel heel erg aan voor dat geld.. even contact opnemen met de verkoper..(Belsimpel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Evernote schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Dit heb ik dus ook ervaren ik breng m’n zoontje naar de kinderopvang met de wandelwagen en op de heenweg gaat alles prima maar op de terugweg heb ik vaak last van haperingen alsof de verbinding extreem onstabiel is.

Sterker nog als ik m’n hand op m’n telefoon leg die in m’n broekzak zit hoor ik helemaal niets meer |:(

Vraag is nu een beetje waar ligt dit dan aan?
Zijn m’n AirPods gewoon defect? Is het m’n iPhone 6?

Die charging case of hoe je het ook wil noemen heeft geen verbinding met de iPhone toch?
Of zit daar juist alle technologie in en die verbinden simpelweg de telefoon met de AirPods?

Die case zit namelijk in m’n jas en dus tussen de AirPods en iPhone in.

Stoor me hier toch wel heel erg aan voor dat geld.. even contact opnemen met de verkoper..(Belsimpel)
De connectie zit idd in de airpods zelf, niet in de case! Elke gemiddede bluetooth koptelefoon e.d. moet toch wel een meter of 5 van zn bron af kunnen zijn, op zn minst! Nou ja, tenzij je een loden muur (of loden iphone hoesje) er tussen hebt zitten. Anders zou ik het nog even testen met een andere iphone, dan weet je of het aan je 6 ligt of niet. En anders gewoon even belsimpel bellen idd!

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Nyana schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:27:
[...]

Prima aankoop. zoals vaker gezegd weet je niet wat je mist tot je ze hebt.
Geluid blijft echt prima te noemen. Tuurlijk heb je voor dit geld betere bedrade hoofdtelefoons. Maar het comfort en gemak van de Airpods zijn fantastisch.

Feit blijft wel dat ze goed in je oren moeten blijven zitten. Dit is helaas niet voor iedereen zo. Maar als je de EarPods past, zitten de Airpods vaak ook goed of zelfs beter.
Fijn om te lezen, ik geniet er ook van en vind het gemak ervan erg fijn. Zit nog wel in mijn proefperiode dus heb nog even de tijd om het eea te testen. Denk trouwens wel dat in december het nieuwe doosje standaard met de AirPods worden meegeleverd en dat dan misschien wel de huidige in prijs zal dalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Hebben jullie dat ook dat bij de ene AirPod meer lijn zichtbaar is tussen aansluiting voorste en achterste gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-04 13:28
Ik heb ook dat ik mijn iPhone 6S zonder problemen op tafel kan laten liggen en dan nog steeds geluid blijf hebben, maar als ik mn telefoon in m'n kontzak heb dan valt de verbinding af en toe weg.. Helemaal weg als ik mijn hand er op leg. Denk dat dat ligt aan de hoeveelheid water (lichaam) waar het signaal doorheen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514635

Mijn AirPods mee gewassen gisteren,
Alleen linker AirPod doet het nog maar de oplaadcase helemaal njet meer, iemand idee wat ik ermee kan doen? Garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:16
Anoniem: 514635 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:46:
Alleen linker AirPod doet het nog maar de oplaadcase helemaal njet meer, iemand idee wat ik ermee kan doen? Garantie?
Oplaadcase vervangen kost €79 en een AirPod ook €79. Kun je beter een gloednieuw setje kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 514635 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:46:
Garantie nadat je ze zelf gemold hebt? Dat gaat hem niet worden.
Dit is eerder een kwestie voor je inboedelverzekering of helaas een nieuw setje kopen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Gisteren voor het eerst gevlogen sinds ik de AirPods heb, en dat beviel redelijk goed. Je merkt natuurlijk wel dat er geen noise cancelling aanwezig is, maar het volume hoefde niet overdreven hard om alles te verstaan. De geluidskwaliteit bleef helaas weinig van over (weinig bass en erg vlak). Waar ik nog het meest verbaasd over was, is de batterijduur. Verbonden met mijn S8 gingen ze precies 5 uur en 8 minuten mee :) .

Bijkomend voordeel is dat de maatschappij waarmee ik vloog iPads gebruikte voor het entertaiment. Zo kon ik dus mooi via de AirPods een filmpje kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 21:19

Jeroen V

yadda yadda yadda

Grappig hoe ervaringen dan kunnen verschillen... ik gebruik de AirPods erg vaak, en met veel plezier, maar tijdens het vliegen vind ik ze echt waardeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Jeroen V schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:19:
Grappig hoe ervaringen dan kunnen verschillen... ik gebruik de AirPods erg vaak, en met veel plezier, maar tijdens het vliegen vind ik ze echt waardeloos....
Met welk reden waardeloos tijdens vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Ze gaan retour! Ben helemaal klaar met die onstabiele verbinding tussen die AirPods en m’n iPhone.

Waarom dit zo slecht werkt mag Joost weten.

Telefoon in broekzak oortjes in en echt constant haperingen in het geluid. En dat voor dat geld, belachelijk.

Als de verbinding stabiel is dan ben ik er tevreden over maar dit is echt een dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:57
Evernote schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:10:
Ze gaan retour! Ben helemaal klaar met die onstabiele verbinding tussen die AirPods en m’n iPhone.

Telefoon in broekzak oortjes in en echt constant haperingen in het geluid. En dat voor dat geld, belachelijk.

Als de verbinding stabiel is dan ben ik er tevreden over maar dit is echt een dealbreaker.
Gisteren een stuk gewandeld en telefoon in mijn broekzak. Geen enkele hapering ondervonden met het beluisteren van een Spotify playlist via de AirPods. Ook het afschermen met mijn hand van de telefoon leverde geen enkele hapering op. Misschien defect setje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
bvsteyn schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:05:
[...]

Gisteren een stuk gewandeld en telefoon in mijn broekzak. Geen enkele hapering ondervonden met het beluisteren van een Spotify playlist via de AirPods. Ook het afschermen met mijn hand van de telefoon leverde geen enkele hapering op. Misschien defect setje? :?
Dank voor je reactie, welke telefoon heb je?

Goed om te horen dat het voor jou wel perfect werkt, misschien een defect setje inderdaad als ik dit zo lees.

Alleen als ik mijn telefoon vast houd lijkt het tijdens het lopen te werken zonder hapering maar dan kan ik net zo goed draden gaan gebruiken.

Ik laat het nog wel even weten of ze inderdaad defect waren ja of nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Evernote schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:10:

100% defect exemplaar. Ik heb namelijk nog nooit ergens last van gehad qua slechte verbinding of wat dan ook.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:10:
[...]

Goed om te horen dat het voor jou wel perfect werkt, misschien een defect setje inderdaad als ik dit zo lees.

Alleen als ik mijn telefoon vast houd lijkt het tijdens het lopen te werken zonder hapering maar dan kan ik net zo goed draden gaan gebruiken.

Al eens de AirPods gereset dmv de knop achter op de case van de AirPods?
En daarna weer opnieuw pairen met je iPhone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:22:
[...]

100% defect exemplaar. Ik heb namelijk nog nooit ergens last van gehad qua slechte verbinding of wat dan ook.
Dank goed om te weten dat het vlekkeloos kan werken! Het gebeurd constant als ik wandel met m’n telefoon in m’n broekzak. :(
Geert1976 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:39:
[...]

Al eens de AirPods gereset dmv de knop achter op de case van de AirPods?
En daarna weer opnieuw pairen met je iPhone
Jazeker, dit zag ik op internet al eerder voorbij komen maar helaas houden de problemen aan

Heb her getest op een iPhone 6 (eigen), iPhone 6S (werk) en de SE van m’n vrouw. In de eerste instantie dacht ik dat mijn 6 het probleem was maar ik heb de problemen op alle 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Evernote schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:02:
[...]

Dank goed om te weten dat het vlekkeloos kan werken! Het gebeurd constant als ik wandel met m’n telefoon in m’n broekzak. :(

[...]

Jazeker, dit zag ik op internet al eerder voorbij komen maar helaas houden de problemen aan

Heb her getest op een iPhone 6 (eigen), iPhone 6S (werk) en de SE van m’n vrouw. In de eerste instantie dacht ik dat mijn 6 het probleem was maar ik heb de problemen op alle 3.
Ik wandel dagelijks met m'n telefoon in m'n broekzak i.c.m. de AirPods en nog nóóit is mijn verbinding verbroken of deed deze gek. Ook gebruik ik ze vaak tijdens het fitnessen (afgewisseld met m'n Beat X) en ook hierbij nooit een probleem ondervonden.

Ik zou ze dus even laten omruilen en genieten van een nieuw setje van dit fantastische product. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:06:
[...]

Ik wandel dagelijks met m'n telefoon in m'n broekzak i.c.m. de AirPods en nog nóóit is mijn verbinding verbroken of deed deze gek. Ook gebruik ik ze vaak tijdens het fitnessen (afgewisseld met m'n Beat X) en ook hierbij nooit een probleem ondervonden.

Ik zou ze dus even laten omruilen en genieten van een nieuw setje van dit fantastische product. :)
Mee eens, ik twijfelde ook over dit product maar nu ik ze heb ervaren: geweldig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
--

[ Voor 128% gewijzigd door SP75 op 21-10-2017 04:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 21:19

Jeroen V

yadda yadda yadda

Jaymone schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:21:
[...]

Met welk reden waardeloos tijdens vliegen?
Teveel omgevingsgeluid dat te duidelijk te horen is. (wat ook logisch is gezien het ontwerp en het feit dat er geen noise cancellation is) Maar dat is voor mij de reden om ze niet in het vliegtuig te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik vind de Airpods geweldig. Het enige 'nadeel' vind ik dat de hoge tonen wat vlak zijn. In Spotify heb ik de hoge tonen op maximaal en voor de muziekapp van iOS heb ik 'meer hoge tonen' geselecteerd. Helaas heeft dit uiteraard geen invloed op de tonen in bijvoorbeeld YouTube of andere media-apps.

Wat vinden jullie, wat betreft de hoge tonen?

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
MeesterBas schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:04:
Ik vind de Airpods geweldig. Het enige 'nadeel' vind ik dat de hoge tonen wat vlak zijn. In Spotify heb ik de hoge tonen op maximaal en voor de muziekapp van iOS heb ik 'meer hoge tonen' geselecteerd. Helaas heeft dit uiteraard geen invloed op de tonen in bijvoorbeeld YouTube of andere media-apps.

Wat vinden jullie, wat betreft de hoge tonen?
Ik vind dat dat niet oplost dmv meer hoge tonen maar misschien wel door ander soort techniek wat door Apple doorgevoerd zou moeten worden. Vwb vlak herken ik wat je zegt maar in zijn totaliteit vind ik het best wel goed klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:57
Evernote schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:10:
[...]

Beetje late reactie, maar heb een iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Ik vind dat dat niet oplost dmv meer hoge tonen maar misschien wel door ander soort techniek wat door Apple doorgevoerd zou moeten worden. Vwb vlak herken ik wat je zegt maar in zijn totaliteit vind ik het best wel goed klinken.
Ik begrijp niet goed wat je met je eerste zin bedoelt. Overigens ben ik tevreden over de kwaliteit van het hoog, na aanpassing van de tonen.

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
MeesterBas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 01:12:
[...]
Ik begrijp niet goed wat je met je eerste zin bedoelt. Overigens ben ik tevreden over de kwaliteit van het hoog, na aanpassing van de tonen.
Bedoel dat als je trebble hoger gaat zetten, dat je dan daarmeehet vlak probleem niet oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01

muhda

Time & Space traveler

Is het mogelijk om de firmware van de Airpods te updaten met/via een Macbook? Ik zie online alleen update handleidingen met een iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mocht iemand ze nog willen: aankomende week bij MediaMarkt voor 156,- euro.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:06
Ik heb mijn equalizer in de apple music app en spotify app op 'kleine luidsprekers' staan.
Vind dit echt een stuk mooier en warmer klinken.

Zonder equalizer vond ik ze al prima maar deze instelling doet me toch elke keer weer beseffen wat een goed geluid er eigenlijk uit komt, zeker voor dit soort oordopjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb ze ook besteld. Ben heel benieuwd naar de combi met mn Watch en iPhone. *O*

Ze zijn nu in de aanbieding bij Bol.com voor 155,- euro.
Bij Mediamarkt ook korting, maar daar zijn 156,-
Dunno why

BCC, CoolBlue etc geen korting.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
Hallo,

Wat ik mij afvraag over de airpods, Kun je de case al draadloos opladen van de Airpods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:58
Zebesco schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:01:
Hallo,

Wat ik mij afvraag over de airpods, Kun je de case al draadloos opladen van de Airpods?
Deze case komt later beschikbaar en kan je er los bijkopen. Standaard zit deze case er (nog) niet bij.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
harm12nl schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Deze case komt later beschikbaar en kan je er los bijkopen. Standaard zit deze case er (nog) niet bij.
Thanks, heb ze inmiddels gekocht ben er echt tevreden mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Ik heb ze ondertussen ook binnen en ze zijn awesome!!! Ik vond de lyrische reviews wat overdreven. Maar dat is dus niet zo. Ze zijn echt fantastisch. Het koppelen is zo gedaan, terugdoen is de case gaat nice. Case open en hop je kan weer luisteren. Dat koppelen van mn vorige headphone duurde zoooooo lang. Ze zitten ook lekker bij mij, vallen niet uit mn oren. Licht ook. En ik vind het geluid echt heel mooi.

Ik heb wel even een case met touwtje eraan besteld bij Ali:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1R8IBRFXXXXXRaXXXq6xXFXXXY/MCMEME-Voor-Apple-AirPods-Siliconen-Case-Funda-Zachte-TPU-Case-Cover-Met-anti-verloren-Lanyard-Voor.jpg_50x50.jpg

https://nl.aliexpress.com...yard-For/32815745760.html

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 18:57
Ik heb zondag eens setje opgehaald en kan zeggen dat het geluid prima is. Het feit dat je geen snoertjes meer hebt absoluut top. Maar die van mij gaan terug, eerst ter vervanging (en als de vervanging ook crap is for good). Mijn versie van de airpods heeft bij video last van latency, dus een filmpje kijken op youtube (app en web) dumpert zorgt voor een video waarin het videospoor en audiospoor niet in sync zijn. Ik heb geen zin om een andere headset aan te sluiten als ik ff een video wil kijken, het geheel moet goed zijn.

Heeft iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 18:53
tijlemanz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:53:
Ik heb zondag eens setje opgehaald en kan zeggen dat het geluid prima is. Het feit dat je geen snoertjes meer hebt absoluut top. Maar die van mij gaan terug, eerst ter vervanging (en als de vervanging ook crap is for good). Mijn versie van de airpods heeft bij video last van latency, dus een filmpje kijken op youtube (app en web) dumpert zorgt voor een video waarin het videospoor en audiospoor niet in sync zijn. Ik heb geen zin om een andere headset aan te sluiten als ik ff een video wil kijken, het geheel moet goed zijn.

Nope, geen last van maar ik luister dan ook alleen maar muziek via Spotify met deze dingen.
Ik gebruik ze nu een weekje icm mij iPod Touch v6 en ik ben echt overtuigd. Altijd gebruik gemaakt van bovengemiddelde kwaliteit in-ears (Sony MDR-EX650, Sennheiser Momentum) en het verschil in geluidkwaliteit is er zeker wel, maar weegt voor mij niet op tegen het gebruiksgemak. Ik ben dan uiteraard ook geen audiofiel ;-) Ook kan het volume hard genoeg en wat voor mij persoonlijk ook wel een rol speelt is het hoge gadget gehalte van de pods. Het blijven sterke staaltjes moderne technologie die mij iedere keer wanneer ik ze in mij oor(schelp) stop verwonderen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL

Geen last van en ik kijk regelmatig filmpjes op Youtube. Welke iPhone gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
xaliton schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:46:
[...]

Geen last van en ik kijk regelmatig filmpjes op Youtube. Welke iPhone gebruik je?
Iphone 7 + 128 gb met Ios 11.1 (sinds gister). Had met 11.0.X problemen en ook met 11.1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
tijlemanz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:59:
[...]

Iphone 7 + 128 gb met Ios 11.1 (sinds gister). Had met 11.0.X problemen en ook met 11.1..
Heb ook een iPhone 7 (128gb Jet Black Non-Plus model). Het is of een issue met je bluetooth of een issue met je airpods. Ik heb in ieder geval nergens last van! Gevalletje Apple Store en beiden testen! ;) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
xaliton schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:02:
[...]

Heb ook een iPhone 7 (128gb Jet Black Non-Plus model). Het is of een issue met je bluetooth of een issue met je airpods. Ik heb in ieder geval nergens last van! Gevalletje Apple Store en beiden testen! ;) succes
Dat denk ik ook ja, test het nog even met mijn mac en de telefoon van mijn vrouw.

Edit: Mac heeft vertraging, Iphone vrouw vertraging, Iphone collega vertraging (maar minder erg), ruilen dus.

[ Voor 12% gewijzigd door tijlemanz op 02-11-2017 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFangirl

Nope. Niet met YouTube, Netflix.
iPhone 7 Plus met iOS 11.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Ik wel ook nog n dingetje. Gepaired met mn telefoon kunnen de AirPods harder dan wanneer ik ze aan mn Mac koppel. Op de Mac naar Apple Music luisteren is bijv echt een dingetje. Want zelfs als ik het geluid dan 100% zet vind ik het niet hard genoeg. En ik ben geen persoon die graag/veel naar harde muziek luistert en/of half doof is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:32
Iemand die van Airpods naar Powerbeats3 is gegaan of juist ondersom.
Ik heb toendertijd de Powerbeats3 gekocht ivm beschikbaarheid en sport.
Nu zei mijn collega dat hij ook de Powerbeats3 wilt aanschaffen, dus zou ik mijn Powerbeats3 kunnen gaan verkopen en Airpods kopen.

Enige waar ik bang voor ben is het verliezen of laten vallen tijdens hardlopen, fitness en gewicht heffen van mijn Airpods.

Ik begreep dat geluid kwaliteit op de Airpods beter is als op de Powerbeast 3.
Kan iemand mij helpen of ik de keuze moet maken om van de Powerbeats 3 naar de Airpod te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Coolblue heeft ze nu ook voor de actieprijs van €155!
Ik heb net zelf met een berg aan cadeaukaarten voor 100 euro een setje bij bol.com besteld (is het opsparen van cadeaukaarten toch nog ergens goed voor :Y)

Hoop dat ze voor nu vlekkeloos gaan werken met mn iphone 6! :)

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50

RnB

Na lang twijfelen, toch maar overstag gegaan.
Ik heb hiervoor de BeatsX gehaald, maar na 3 dagen gebruik, kon ik maar niet wennen aan het in-ear gevoel. Deze dus weer in de V&A en tussendoor direct de Airpods gehaald.
De korting heeft net dat laatste duwtje gegeven, want ik vind de prijs echt niet OK.

Het gebruik is voornamelijk tijdens woon-werk verkeer met het OV en de fiets en op kantoor. Ik gebruikte een hele tijd mijn Bose QC35, fantastische headphones, maar veel te lomp om iedere dag mee te nemen. Mijn laptoptas is niet al te groot, de Bose in zijn reistas nam net teveel ruimte in.

Dus, oordopjes. Nu was ik redelijk tevreden met de Earpods, maar de fit was niet goed (gleden zo mijn oor uit na een paar minuten) en ik wilde het wireless. Toen had ik al met een schuin oog gekeken naar de Airpods, maar de twijfel was te groot. De prijs vond ik te hoog en ik was bang voor de fit, gezien de Earpods. Toen heb ik de BeatsX gehaald, maar dit was het dus ook niet.

Uiteindelijk de Airpods gehaald, inclusief Earhoox en wow, wat een fantastische ervaring. _/-\o_
Het uitpakken is, zoals bij elkander Apple device, fantastisch leuk om te doen.
Daarna de connect met mijn iPhone gedaan door de case te openen, prachtige animatie te zien en gelijk geconnect. Gelijk wat muziek opgezet, rondgelopen door het huis om de fit te testen (met en zonder Earhoox), wat belletjes gepleegd, alles werkte fantastisch. :)

Korte samenvatting: superdopjes voor een premium price, voor de Apple liefhebber een must aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:42
Ik werd ook maar gek van kabels de laatste tijd. Gebruik oortjes/koptelefoon veel in het OV en blijft altijd ergens achter hangen. Dus nu met de korting maar overstag gegaan. Verwacht ze morgen te krijgen, zal dan laten weten wat ik er van vindt.

Earpods zitten prima bij mij, dus Airpods zullen ook geen probleem zijn. Maar die Earhoox zien er wel interessant uit. @RnB die Earhoox passen zeker niet in de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 22:17
RnB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:43:
Na lang twijfelen, toch maar overstag gegaan.
Ik heb hiervoor de BeatsX gehaald, maar na 3 dagen gebruik, kon ik maar niet wennen aan het in-ear gevoel. Deze dus weer in de V&A en tussendoor direct de Airpods gehaald.
De korting heeft net dat laatste duwtje gegeven, want ik vind de prijs echt niet OK.

Het gebruik is voornamelijk tijdens woon-werk verkeer met het OV en de fiets en op kantoor. Ik gebruikte een hele tijd mijn Bose QC35, fantastische headphones, maar veel te lomp om iedere dag mee te nemen. Mijn laptoptas is niet al te groot, de Bose in zijn reistas nam net teveel ruimte in.

Dus, oordopjes. Nu was ik redelijk tevreden met de Earpods, maar de fit was niet goed (gleden zo mijn oor uit na een paar minuten) en ik wilde het wireless. Toen had ik al met een schuin oog gekeken naar de Airpods, maar de twijfel was te groot. De prijs vond ik te hoog en ik was bang voor de fit, gezien de Earpods. Toen heb ik de BeatsX gehaald, maar dit was het dus ook niet.

Uiteindelijk de Airpods gehaald, inclusief Earhoox en wow, wat een fantastische ervaring. _/-\o_
Het uitpakken is, zoals bij elkander Apple device, fantastisch leuk om te doen.
Daarna de connect met mijn iPhone gedaan door de case te openen, prachtige animatie te zien en gelijk geconnect. Gelijk wat muziek opgezet, rondgelopen door het huis om de fit te testen (met en zonder Earhoox), wat belletjes gepleegd, alles werkte fantastisch. :)

Korte samenvatting: superdopjes voor een premium price, voor de Apple liefhebber een must aankoop.
Ik wordt dat prijsverhaal nu wel een beetje zat, de airpods zijn een van de goedkoopste (zo niet de goedkoopste) echte draadloze oordoppen. Zit Apple eens onderaan de markt qua prijs worden zo alsnog aangevallen op de prijs, het is ook nooit goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Goudstalen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:59:
Ik werd ook maar gek van kabels de laatste tijd. Gebruik oortjes/koptelefoon veel in het OV en blijft altijd ergens achter hangen. Dus nu met de korting maar overstag gegaan. Verwacht ze morgen te krijgen, zal dan laten weten wat ik er van vindt.

Earpods zitten prima bij mij, dus Airpods zullen ook geen probleem zijn. Maar die Earhoox zien er wel interessant uit. @RnB die Earhoox passen zeker niet in de case?
De Airpods zitten gek genoeg beter in mijn oren dan de Earpods, echter heb ik met de Earhoox meer zekerheid dat ze niet uit mijn oren vallen.
Het nadeel is wel dat ze inderdaad niet in de case passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09-2021
Vraag me af hoe lang jullie AirPods meegaan op een volle lading? Apple zegt dat ze vijf uur meegaan, maar die haal ik nooit haha, iets van 2/3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
wii06 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:45:
Vraag me af hoe lang jullie AirPods meegaan op een volle lading? Apple zegt dat ze vijf uur meegaan, maar die haal ik nooit haha, iets van 2/3 uur.
5 uur zal wel met de meest ideale omstandigheden zijn. In de real world kan dat lastig gehaald worden, lijkt mij. Ik haal dat met die van mij ook niet. Ik heb ze vrij hard staan en denk dat dat ook zo zijn invloed heeft op de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
RnB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:00:
[...]

De Airpods zitten gek genoeg beter in mijn oren dan de Earpods, echter heb ik met de Earhoox meer zekerheid dat ze niet uit mijn oren vallen.
Het nadeel is wel dat ze inderdaad niet in de case passen.
Werken de functies wel als je de Earhoox gebruikt?

Ik had dat de detectie van in of uit mijn oor niet meer werkte.
En de tab functie ook niet.

Earhoox eraf en alles werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja hoor, geen enkel probleem.
Je zal alle detectiegaatjes niet moeten afdekken, hoef je niet voor te priegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:06
Crxtreem schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:30:
[...]

Werken de functies wel als je de Earhoox gebruikt?

Ik had dat de detectie van in of uit mijn oor niet meer werkte.
En de tab functie ook niet.

Earhoox eraf en alles werkt gewoon.
Dit was bij de Earhoox het geval, is gefixt met de Earhoox 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 22:42
Nu een weekend de AirPods in gebruik gehad. Erg fijn zo zonder draad!
Kwaliteit lijkt een stukje beter dan EarPods, maar dat kan een placebo effect zijn. In ieder geval prima kwaliteit naar mijn mening.
Batterijduur is ook prima en de connectie is ook erg stabiel en met een goed bereik. Moest naar zolder lopen om het signaal weg te laten vallen. De AirPods hebben ook een behoorlijk volume, dit valt me erg mee.

Het enige wat een beetje tegenvalt is het switchen van het geluid tussen de Macbook en iPhone. Wanneer ik dat doe dan kost het wel een 15 a 30 seconde voordat het andere apparaat verbonden is en gaat spelen, en soms lijkt hij ook niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
tijlemanz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:39:
[...]

Dat denk ik ook ja, test het nog even met mijn mac en de telefoon van mijn vrouw.

Edit: Mac heeft vertraging, Iphone vrouw vertraging, Iphone collega vertraging (maar minder erg), ruilen dus.
Nieuw setje Airpods gehaald bij Apple en ook bij deze zit er vertraging tussen beeld en geluid (youtube bv), het ligt dus niet aan de airpods en wel degelijk aan mijn telefoon. Ga deze maar is compleet opnieuw installeren, kijken wat dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-04 14:39
Mijn rechter-oortje wilt niet meer opladen, ik heb de case en het oortje schoongemaakt en aan de lader gehangen. Hierna doet hij het echter nog steeds niet. Een reset werkt ook niet. Iemand een oplossing voorhanden?

[ Voor 6% gewijzigd door rayparlour op 07-11-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 14:23

Rudios

Lost in space?

Ik heb ze sinds gisteren ook aangeschaft. In 1 woord: geweldig! Past perfect, prima geluid en ergonomisch fantastisch. Gisteren na een dubbel tab op pauze gezet, en serieus, ik kwam er 1 uur later achter dat ik ze nog in had. Ik voelde ze gewoon niet meer, dat zegt toch wel wat over deze AirPods. 10/10 score wat mij betreft!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tijlemanz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:29:
[...]

Nieuw setje Airpods gehaald bij Apple en ook bij deze zit er vertraging tussen beeld en geluid (youtube bv), het ligt dus niet aan de airpods en wel degelijk aan mijn telefoon. Ga deze maar is compleet opnieuw installeren, kijken wat dat doet.
Nou om die klacht kwam ik even naar dit topic. Ik gebruik ze voor 90% van de tijd aan de AppleTV4 en dat gaat prima. Nu had ik ze net even aan mijn X en dat was niet te doen, de vertraging op YouTube was een halve seconde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
Donstil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:27:
[...]

Nou om die klacht kwam ik even naar dit topic. Ik gebruik ze voor 90% van de tijd aan de AppleTV4 en dat gaat prima. Nu had ik ze net even aan mijn X en dat was niet te doen, de vertraging op YouTube was een halve seconde.
Helaas geen 1 op 1 vergelijking, ik heb een Iphone 7 plus. Maar blijkbaar gaat er iets niet helemaal lekker met bluetooth vanuit de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Laatst online: 17-04 06:03
Ik twijfel ook erg of ik een setje moet kopen, maar ik wacht even af tot het voorjaar. Misschien dat AirPods 2 uitgebracht/aangekondigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 20:43
Ik twijfel ook. Vind 180euro net iets te duur. 150 vind ik nog wel kunnen.
Echter nog klein vraagje. De geluidskwaliteit, is die beter dan de standaard earpods? Ik verwacht van wel voor die prijs, maar just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Aschtra schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:55:
Echter nog klein vraagje. De geluidskwaliteit, is die beter dan de standaard earpods? Ik verwacht van wel voor die prijs, maar just to be sure.
Ja beter. Voller met wat meer bas. En maximaal volume ligt ook wat hoger, waarschijnlijk omdat ze hun eigen stroomvoorziening hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
tijlemanz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:16:
[...]

Helaas geen 1 op 1 vergelijking, ik heb een Iphone 7 plus. Maar blijkbaar gaat er iets niet helemaal lekker met bluetooth vanuit de iphone.
Ja het moet iets van een combinatie probleem zijn idd, als ik mijn X aan de autoradio hang en audio afspeel is het wel netjes sync.
Aschtra schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:55:
Ik zou daarin geen wonderen verwachten, misschien een fractie beter dan de EarPods maar geen wereld van verschil. Je moet airpods echt kopen voor het gemak, absoluut niet voor de geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Toch maar gekocht, komt morgen binnen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 08-11-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-01 08:45
Ook net een setje gehaald bij de MM, deze gingen mooi mee met de prijs van de BCC voor 155. Heerlijk zonder draden!🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Snorlexxx schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:42:
Ook net een setje gehaald bij de MM, deze gingen mooi mee met de prijs van de BCC voor 155. Heerlijk zonder draden!🤩
Ik heb hem bij Wehkamp gehaald voor 155. Had inderdaad wel naar de MM gekund met dit verzoek.
Voor volgende keer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:30
Ik heb de AirPods ook in de aanbieding kunnen kopen. So far so good, maar helaas werkt de microfoon van de linker AirPod erg slecht tot niet. Helaas moet ik ze retour sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1416

Voor degenen die het niet weten: je kan het dubbel tikken apart instellen!
Dus links is bij mij Siri en rechts volgende nummer.
Niet echt meerdere functies, naar werk bijzonder prettig!

Staat onder instellingen > bluetooth > airpods

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1416 op 08-11-2017 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand toevallig wel eens een defect gehad met zijn AirPods? Mijn linker dopje doet nog maar 10% volume dus moet retour.

Ik kan echter alleen vinden hoe ik ze kan brengen voor reparatie. Ik heb alleen geen zin om een uur te rijden naar de Apple Store (enkele reis), ze daar in te leveren en dan een week later weer op te halen.

Vroeger kon je ook altijd via de post garantie afhandelingen doen.

Edit:

Ik heb even gechat.

Je kunt ze idd inleveren bij Apple of Amac maar dan geld er een reparatie tijd.

Ze kunnen ook een reparatie order via de chat starten. Je krijgt dan een nieuwe set vooruit na betaling en als ze garantie constateren krijg je dat bedrag retour.

Als ze schade constateren dan trekken ze de eventuele kosten (te vinden op http://support.apple.com/nl-nl/airpods/repair/service) daar weer vanaf.

Prima optie dus daar ga ik maar voor.

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 11-11-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09-2021
Ben benieuwd naar jullie batterij gebruik. Ik heb het even bijgehouden, want voor mij gevoel loopt die van mij heel snel leeg.

Ik heb hem 3 uur en 42 minuten gebruikt voor spotify en heb 100% AirPods en 52 case. Zijn dit beetje normale cijfers?

Heb de oortjes altijd in de case als ik ze niet gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otomi
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-04 13:21
Ik heb ook de Airpods gekocht en ik vind de geluidskwaliteit tegenvallen. Bij telefoneren hoor ik een ruis (als de ander gaat praten) en bij 1 nummer op Spotify hoor ik bij een bepaalde passage steeds een 'krakend' geluid. Nummer Ambre van Nils Fahm rond 2.08 - 2.10 hoor ik een krakend geluid.

Vraag hebben horen jullie dit ook, of is kan het aan deze specifike Airpods liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-01 08:45
Otomi schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:49:
Ik heb ook de Airpods gekocht en ik vind de geluidskwaliteit tegenvallen. Bij telefoneren hoor ik een ruis (als de ander gaat praten) en bij 1 nummer op Spotify hoor ik bij een bepaalde passage steeds een 'krakend' geluid. Nummer Ambre van Nils Fahm rond 2.08 - 2.10 hoor ik een krakend geluid.

Vraag hebben horen jullie dit ook, of is kan het aan deze specifike Airpods liggen?
Heb het even getest en hoor geen krakend geluid. Nummer klinkt helder en mooi, zelfs op het maximale volume!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otomi
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-04 13:21
Hmmm dan ligt het waarschijnlijk toch aan de geleverde airpods...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Otomi schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:19:
Hmmm dan ligt het waarschijnlijk toch aan de geleverde airpods...
Ja, 100%! Gewoon even swappen en dit is gewoon even pech hebben. De Airpods zijn echt magistraal in de allround beleving.

[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 13-11-2017 21:23 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
Is het trouwens normaal als je de airpods uit de case hebt dat dit accu % verliest? je maakt er geen gebruik van maar loopt wel leeg zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:35
Is de geluidskwaliteit identiek aan de normale EarPods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
SP75 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:24:
Is het trouwens normaal als je de airpods uit de case hebt dat dit accu % verliest? je maakt er geen gebruik van maar loopt wel leeg zeg maar
Volgens mij wordt de bluetooth verbinding aangezwengeld zodra je ze uit het doosje haalt. En dat kost stroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
NotSoSteady schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:31:
Beter. Voller en met wat meer lage tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou gisteren mijn AirPods aangemeld omdat het linker dopje nog maar 10% volume gaf t.o.v het rechter dopje. Kom ik er nu na vervanging van links achter dat rechts maar 50% van de volume doet van het nieuwe linker dopje 🧐

Dat wordt morgen dus maar weer chatten met support. Ik ben benieuwd wat ze daar mee doen. Dopje lijkt ook veel voller van klank, alsof het een nieuwe revisie is ofz.

Edit:
Ppff en een kraak net voor er geluid komt. Best wel irritant. Deze gaat dus weer terug ☹
NotSoSteady schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:31:
Ja zo ongeveer. Misschien iets beter maar daar moet je het niet voor doen. Je koopt ze echt voor het gemak.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 14-11-2017 22:58 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods. Voor beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid