‘Als Max in je spiegels zit dan weet je dat hij ervoor gaat’.
Goh, de andere 19 rijders doen dat niet..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Coronel (Tom, niet Tim) neem ik al jaren niet serieus meer wat betreft zijn analyses omtrent Max.FabianGTI schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:07:
[...]
De Ziggo studio doet het inderdaad een stuk beter, vooral de heer Coronel..
[ Voor 3% gewijzigd door KlaasjeNL op 12-09-2021 17:11 ]
Dat is SKY en die zijn toevallig engels. Had je iets anders verwacht?MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:00:
Ohja, dan stelt er een journalist een vraag aan Hamilton... 'it looked like you gave enoug space'. Hoe is dat een normale inleiding?
No tnx, ik probeer mijn snacks binnen te houden tijdens de raceSYQ schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:09:
[...]
Moet je ziggo kijken als je je hier aan ergert 😁
Nou, als je sommige coureurs ziet "verdedigen"....FabianGTI schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
[...]
Goh, de andere 19 rijders doen dat niet..
De mensen die in Engeland F1 commentatoren zijn voornamelijk geen wereldkampioen geweest, laat staan dat ze veel punten in alle jaren van hun carriere hebben behaald.Homeland schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:08:
Sky is grotendeels erg fair, alleen Hill zit er soms compleet naast maar het commentaar tijdens de race en de diepere analyses zijn erg goed en fair.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-09-2021 17:11 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Naja is toch een ervaren crew. Is gewoon weinig professioneels aan, zeker die f1tv pro commentatoren.jan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
[...]
Dat is SKY en die zijn toevallig engels. Had je iets anders verwacht?
Gelukkig is ons Nederlandse duo een stuk neutraler
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan sla je heel handig Button en Rosberg over. Overigens, wat hebben de NL presentatoren gepresteerd? Laten we het dan nog maar niets eens hebben over de NL commentatoren, de jaren dat ze überhaupt in een F1 auto zouden passen zijn al een paar decennia geleden.Slavy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
[...]
De mensen die in Engeland F1 commentatoren zijn voornamelijk geen wereldkampioen geweest, laat staan dat ze veel punten in alle jaren van hun carriere hebben behaald.
Brundle, di Resta, Coulthard. Iets met beste stuurlui aan wal.
Welke replays?MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
Met de replays ben ik er steeds meer van overtuigd dat die pitstop mis is gegaan door de extra sensors. Lekker zuur zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is meer dat die mensen een bak commentaar krijgen als ze negatief zouden zijn over Hamilton. En Hill mag dan wellicht wereldkampioen zijn geweest, hij is zelf ook niet de beste geweest met al zijn inschattingsfouten.Slavy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
[...]
De mensen die in Engeland F1 commentatoren zijn voornamelijk geen wereldkampioen geweest, laat staan dat ze veel punten in alle jaren van hun carriere hebben behaald.
Was zeker geen sky.jan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
[...]
Dat is SKY en die zijn toevallig engels. Had je iets anders verwacht?
Gelukkig is ons Nederlandse duo een stuk neutraler
Ehm, Damon Hill werd wereldkampioen in 1996 in de Williams volgens mijSlavy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
[...]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat was toch heel snel al duidelijk. Ze waren klaar met vastdraaien. Maar moesten een voorwiel verder vastdraaien. Al dan niet terecht. Die sensor zit er niet voor niks. Dus je bent of team Sheldon of team Penny. Of er is iets stuk of de sensor is stuk.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
Met de replays ben ik er steeds meer van overtuigd dat die pitstop mis is gegaan door de extra sensors. Lekker zuur zeg.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Hill was toch in 1996 wereld kampioen?Slavy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
[...]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Onderschat de kennis van die man niet. Hij is misschien wat druk en heeft een uitgesproken mening maar het is echt niet allemaal onzin wat hij vertelt. Zandvoort misschien al vergeten?DutchOwnage schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:10:
[...]
Coronel (Tom, niet Tim) neem ik al jaren niet serieus meer wat betreft zijn analyses omtrent Max.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
En als ze er wel wat aan doen en Max zou het in de schoenen geschoven krijgen ... wat dan?sNielz123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:06:
Max ook, hij geeft me geen ruimte dus kunnen we er niet samen door. Hij had precies hetzelfde gedaan. Mooi gevecht dit!
Stewards gaan hier niks aan doen. Hoe vaak gaan er wel niet twee af samen? Echt bijna nooit krijgt iemand een straf voor de volgende race.
En sinds Silverstone en Hongarije heeft hij dit recht ook.
Gooit ie em ervoor dan? Max had toch ruimte om er omheen te komen?vliegnerd schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
Ik hoor niemand in de analyse over de blauwe vlag voor HAM uit de pits. Is dat alleen ter info? Want dat ervoor gooien van HAM tijdens het aanremmen van bocht 1 lijkt te mogen? Wordt nergens besproken?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
En dat is precies waar Mercedes op gokte met die regelwijziging. Is het ze toch gelukt.RedHat schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:11:
Wel lullig als de pitstop van Verstappen verneukt werd door een technische fout in de pitstraat die niet aan RedBull is te wijten maar aan de software / hardware van de F1 organisatie.
Stille blauwe vlag is ter waarschuwing/info ja.vliegnerd schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
Ik hoor niemand in de analyse over de blauwe vlag voor HAM uit de pits. Is dat alleen ter info? Want dat ervoor gooien van HAM tijdens het aanremmen van bocht 1 lijkt te mogen? Wordt nergens besproken?
Wat? Afgezien van het drama was het alleen maar treintje rijden. Zelfs als een auto die dikke seconde sneller kan rijden nergens voorbij kan komen. Snel naar 2022 en hopelijk hebben ze het nu eens eindelijk opgelost.sNielz123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
Dit seizoen is wel echt een hele grote “fuck you” naar alle mensen die F1 maar treintje rijden vinden.
Iedere race is spanning en sensatie, de titelstrijd is ON. ALLES zit erin! Heerlijke sport!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ribo89 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
[...]
Ehm, Damon Hill werd wereldkampioen in 1996 in de Williams volgens mij
Die noemde hij specifiek niet in z'n reactie dus de mening van Hill telt dus blijkbaar wel zwaar...ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
[...]
Hill was toch in 1996 wereld kampioen?
[ Voor 13% gewijzigd door TIGER1125 op 12-09-2021 17:18 ]
Vandaag wel ja, op Bottas na.siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:14:
[...]
Wat? Afgezien van het drama was het alleen maar treintje rijden. Zelfs als een auto die dikke seconde sneller kan rijden nergens voorbij kan komen. Snel naar 2022 en hopelijk hebben ze het nu eens eindelijk opgelost.
Ik wens jou de spanning toe die ik ieder raceweekend voel.siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:14:
[...]
Wat? Afgezien van het drama was het alleen maar treintje rijden. Zelfs als een auto die dikke seconde sneller kan rijden nergens voorbij kan komen. Snel naar 2022 en hopelijk hebben ze het nu eens eindelijk opgelost.
Onze Nederlandse commentator/reporter doet dat ook met Max.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:00:
Ohja, dan stelt er een journalist een vraag aan Hamilton... 'it looked like you gave enoug space'. Hoe is dat een normale inleiding?
How do you save a random generator ?
Max begint daar zelf wel over in het interview met F1TV. Dat Lewis na de witte streep naar links stuurde en dus was "moving under braking". Daarna gaat hij snel verder over dat ze mooi samen T1 ingingen, maar dat Lewis hem in T2 geen ruimte meer gaf, waarna hij de sausage kerb raakte.vliegnerd schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:13:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Dat was nu niet het geval. Was een open vraag hoe Max de situatie zag.enchion schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:17:
[...]
Onze Nederlandse commentator/reporter doet dat ook met Max.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 12-09-2021 17:19 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die weet ook nog wel hoeveel gezeik ie na Silverstone over zich heen heeft gekregen.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:18:
Wow.... Zélfs Toto zegt dat de teams NIET moeten reageren vanwege een bias
Heeft ie goed afgekeken bij Horner die reactieDutchCrownNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:19:
Prima reactie van Toto, niet uitspelen via de media aangezien je toch altijd je eigen coureur beschermd
Lol, dat zei Horner eerst bij f1tv. Toto zei wat andersDutchCrownNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:19:
Prima reactie van Toto, niet uitspelen via de media aangezien je toch altijd je eigen coureur beschermd
Nadat hij bij andere media een verhaal hield over hoe het Verstappen zijn fout was.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:18:
Wow.... Zélfs Toto zegt dat de teams NIET moeten reageren vanwege een bias
Die van Gameren leest hier gewoon mee en ik weet na al die jaren nog steeds niet wie het is.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:20:
Wordt mijn fuck up met die blauwe vlag comment hier op tweakers nu ook op ziggo besproken.
You have the powaaaah to lookup ip addressesDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:21:
[...]
Die van Gameren leest hier gewoon mee en ik weet na al die jaren nog steeds niet wie het is.
[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 12-09-2021 21:01 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Bij F1TV had hij het over een race incident en liet hij het over aan de stewards.dutchgio schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:20:
[...]
Nadat hij bij andere media een verhaal hield over hoe het Verstappen zijn fout was.
Bij alleen lezen post ie niet, dus is het lastig erachter te komen wie het is.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:21:
[...]
Die van Gameren leest hier gewoon mee en ik weet na al die jaren nog steeds niet wie het is.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
@Kees even vragen óf íe in de FW wat filters wil zetten .....ZeRoC00L schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:23:
[...]
Bij alleen lezen post ie niet, dus is het lastig erachter te komen wie het is.
*knip*dutchgio schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:23:
[...]
De F1 show is voorbij, is vrij normaal in TV land dat je meldt wat het volgende programma is.
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 12-09-2021 21:03 ]
Uiteraard ben ik wel Max fan, naja fan, ik kijk sinds 94, dus Max heeft uiteraard streepje voor. Maar de F1 is de laatste jaren zo uitgehold door de voorsprong van Mercedes en de onwillendheid van de FIA om er iets aan te doen, wat in het verleden altijd is gebeurd. De voorsprong van Mercedes en Red Bull tov de rest is extreem. Zelfs op de klassieke banen is het gewoon zo. Enhet is toch rampzalig voor een sport dat als een auto die gemakkelijk een seconde per ronde sneller kan, niet eens een poging kan doen om ervoorbij te komen? Zonder enige verdediging? Dat gaat nergens over in mijn optiek.sNielz123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:20:
@siggy meen je dit echt? Je kan toch niet zeggen dat het niet spannend is?
En er gebeurt zoveel dat je ook echt niet makkelijk een winnaar kan voorspellen. Niet voor het weekend en ook niet tijdens.
Ik vind dit seizoen echt geweldig! Misschien vergelijkbaar met dat seizoen van ham en ros. Maar nu als Max fan. Misschien ben jij dat niet en is het dan minder spannend, dat kan ik met mijn oranje bril niet beoordelen.
Wat ik leuker zou vinden, dat hij zich meldt en gezellig meedoet hierWill_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:24:
[...]
@Kees even vragen óf íe in de FW wat filters wil zetten .....![]()
![]()
[ Voor 58% gewijzigd door Bullet NL op 12-09-2021 17:29 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:21:
[...]
Voor alle kijkers thuis: een blauwe vlag bij uitkomen pitlane is een soort waarschuwing dat er snelle coureurs op het rechte stuk aankomen. En dus NIET dat Hamilton iemand hoeft voor te laten. Ze zitten in dezelfde ronde. https://t.co/anbCyVPsIj
— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) 12 september 2021
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 12-09-2021 17:28 ]
The first Tyre-bender
Nu.nl is verschrikkelijk qua F1 media.. zou ik sowieso negeren..MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:29:
Verdraait nu.nl hier nu de woorden van Hamilton nog eens?
Hamilton over crash met Verstappen: 'Ik gaf alle ruimte, maar hij niet' https://www.nu.nl/formule...ruimte-maar-hij-niet.html (via @NUnl)
I served in a company of heroes.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar het is dit jaar echt wel beter dan voorgaande jaren.siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:25:
[...]
Uiteraard ben ik wel Max fan, naja fan, ik kijk sinds 94, dus Max heeft uiteraard streepje voor. Maar de F1 is de laatste jaren zo uitgehold door de voorsprong van Mercedes en de onwillendheid van de FIA om er iets aan te doen, wat in het verleden altijd is gebeurd. De voorsprong van Mercedes en Red Bull tov de rest is extreem. Zelfs op de klassieke banen is het gewoon zo. Enhet is toch rampzalig voor een sport dat als een auto die gemakkelijk een seconde per ronde sneller kan, niet eens een poging kan doen om ervoorbij te komen? Zonder enige verdediging? Dat gaat nergens over in mijn optiek.
Stewardbeslissingen helpen uiteraard ook niet. Is het puntentechnisch spannend? Zeker, maar de meeste races zijn niet echt geweldig spannend op enkele momentjes na.
nu.nl is hard richtig level "de T" en AD aan het afglijden, sterker nog ik denk dat ze al wat dieper zitten, wat een bagger begint die site te worden de laatste maanden,MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:29:
Verdraait nu.nl hier nu de woorden van Hamilton nog eens?
Hamilton over crash met Verstappen: 'Ik gaf alle ruimte, maar hij niet' https://www.nu.nl/formule...ruimte-maar-hij-niet.html (via @NUnl)
Ik ben wars van Socials, dus nee, it's not me :-)CyBeRSPiN schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:28:
[...]
[Embed]
Tenzij @ricardo246 doorgaat op Twitter onder “Wouter Bastian” (daar reageert ie op Twitter)..
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Het enige wat prettig aan NU is, is de liveblog. Die wordt veel beter geüpdate dan de NOS.PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:32:
[...]
nu.nl is hard richtig level "de T" en AD aan het afglijden, sterker nog ik denk dat ze al wat dieper zitten, wat een bagger begint die site te worden de laatste maanden,
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
https://www.motorsport.co...tary-and-updates-race-dayLordy79 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:34:
[...]
Het enige wat prettig aan NU is, is de liveblog. Die wordt veel beter geüpdate dan de NOS.
Maar buiten dat is het een vreselijke nieuwssite. Probleem is dat ik niets beters weet. De NOS is ook niet alles.
Zijn ze al, verwacht dat ze binnenkort weer naar buiten komenBastie-88 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:34:
Hoelaat worden ze bij de stewards verwacht?
17:15. Ze zijn misschien dus al klaar.Bastie-88 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:34:
[ Voor 26% gewijzigd door PalingDrone op 12-09-2021 17:38 ]
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="nl" dir="ltr">Verstappen en Hamilton zijn bij de stewards geweest. “Allebei onze kant van het verhaal verteld. Nu afwachten.” <a href="https://t.co/5X8m3RCuHi">pic.twitter.com/5X8m3RCuHi</a></p>— Erik van Haren (@ErikvHaren) <a href="https://twitter.com/ErikvHaren/status/1437078105437483014?ref_src=twsrc%5Etfw">September 12, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>Bastie-88 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:34:
Was Netflix aan het filmen en zo ja waarpsy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:40:
Wat een seizoen hebben we toch.
Had HAM stiekem een Helmetcam?Wognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:40:
[...]
Was Netflix aan het filmen en zo ja waar
Eeeeuh..... Je mág geen HTML laten parsen als gebruiker?frankb15 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:40:
[...]
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="nl" dir="ltr">Verstappen en Hamilton zijn bij de stewards geweest. “Allebei onze kant van het verhaal verteld. Nu afwachten.” <a href="https://t.co/5X8m3RCuHi">pic.twitter.com/5X8m3RCuHi</a></p>— Erik van Haren (@ErikvHaren) <a href="https://twitter.com/ErikvHaren/status/1437078105437483014?ref_src=twsrc%5Etfw">September 12, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Onzin. Het niet kunnen halen van de bocht, al zou dat waar zijn, heeft er weinig mee te maken. Verstappen zit daar, ruimte moet gegeven worden. Klaar als een klontje. Probleem is dat de stewards erg veel beinvloed worden door de politiek en ik denk niet dat ze het aandurven Hamilton ook maar een straf te geven. Ook niet een reprimande voor het proberen weg te rijden met een wrak van een auto.pjlgt schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:41:
De Max fan zal je zeggen, Hamilton geeft Max de ruimte en knijpt hem dan af, dus schuld Hamilton. Hamilton fans zullen zeggen dat Max die bocht nooit kan halen, dus schuld Max.
Dus zal wel beide iets van een straf worden, of gewoon racing incident en verder niets. Op naar Sochi…
Beide achteraan starten, beide dus een nieuwe motor. HmmmmExocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:43:
Zullen ze wellicht beiden een straf geven als voorbeeld om te voorkomen dat de rest van het seizoen anders een destruction derby wordt?
Maar een gridstraf pakt hij een volgende keer toch. Ze moeten toch binnenkort naar een nieuwe PU. Dus als ze al straf krijgen, dan maar gelijk ook voor die nieuwe PU.Bullet NL schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:26:
Max is wel consistent, Hij weet te winnen of hij ziet het zwart-wit geblokt niet.....
Ik heb wederom het gevoel dat de crash in het nadeel van Max gaat uitpakken, heb zo'n gevoel dat er een gridstraf voor Rusland aan zit te komen. In mijn ogen onterecht, hoop eigenlijk dat de stwewards het bij een race incident laten.
let the past be the past.
En dan MAZ & SCH vanop de éérste rij laten starten....tlpeter schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:44:
[...]
Beide achteraan starten, beide dus een nieuwe motor. Hmmmm
Goed idee, laat ze dat maar doen. Mogen ze beide van achteren naar voren rijden. Eens zien wie de betere rijder istlpeter schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:44:
[...]
Beide achteraan starten, beide dus een nieuwe motor. Hmmmm
Vermoed dat ze bij RB toch wel voor een motor wissel gaan in Sochi.Bullet NL schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:26:
Max is wel consistent, Hij weet te winnen of hij ziet het zwart-wit geblokt niet.....
Ik heb wederom het gevoel dat de crash in het nadeel van Max gaat uitpakken, heb zo'n gevoel dat er een gridstraf voor Rusland aan zit te komen. In mijn ogen onterecht, hoop eigenlijk dat de stwewards het bij een race incident laten.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Racing commentatoren/reporters zijn geen politieke/wetenschappelijke analisten en proberen niet op eieren te lopen om maar niks structureel verkeerds te zeggen.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:17:
Mensen lees Wikipedia: Whataboutism eens. Want je kan best kritiek hebben op een publicatie zonder dat je meteen iets anders erbij moet slepen als "tegenargument" om zo de oorspronkelijke kritiek te weg te wuiven. Want meteen beginnen we hier en dit is dus hoe discussies hier escaleren.
How do you save a random generator ?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 12-09-2021 17:48 ]
"When you grow up your heart dies"
ham zijn cam wordt eraf gereden, dus meer is er niet te zien.sjaool schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:48:
Lewis krijgt na zijn pitstop nog te horen "it's gonna be tight on the exit". Verder nog dat VER en NOR bij hem zitten. Vlak voor of tijdens het incident schakelt de onboard cam van HAM helaas uit...
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq