Toto is nu druk bezig bij Sky om alle schuld bij Max en RBR te leggen. De PR is al weer druk bezig dus.
Toto op Sky:
Stewards decide, geeft nog ff steek naar RB om te zeggen dat sommige mensen een vooroordeel hebben en het nu al weten. Max vloog over de varkensrug en landde toen zomaar bovenop HAM, die daar uiteraard niks aan kon doen.
HALO was geweldig.
Stewards decide, geeft nog ff steek naar RB om te zeggen dat sommige mensen een vooroordeel hebben en het nu al weten. Max vloog over de varkensrug en landde toen zomaar bovenop HAM, die daar uiteraard niks aan kon doen.
HALO was geweldig.
Hopelijk krijgen we nog een race met een bijzonder podium omdat HAM en VER beiden een motorwissel doen en grid penalties krijgen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hgMSljaAo4eJhZ8zs34BKyoW.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/aDMI5dcFxkd9qaQD6FWB9yN8.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/OoX9bg7Uty638pkNYWbGwY74.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Vy07Xk81Us5sFpH410vKP0cp.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/hgMSljaAo4eJhZ8zs34BKyoW.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/aDMI5dcFxkd9qaQD6FWB9yN8.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/OoX9bg7Uty638pkNYWbGwY74.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Vy07Xk81Us5sFpH410vKP0cp.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IVgqAP7lIb8cT1YfeP6LHJWW.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Post race. 
"Het moment"...
https://streamja.com/yNZ5o
"Het moment"...
[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2021 16:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar zijn er inderdaad een heleboel van, desalniettemin leuk om door te lopen op een rustige avond.Hippocampus schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:52:
[...]
Het reglementenboek is niet zo erg dik hoor, het addendum daarentegen...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Zoals Max in de eerste ronde?Martinusz schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:49:
Dat Ham gas geeft terwijl dat echt heel lomp is, geeft mij aan dat Ham het een beetje kwijt is, blijkbaar toch beetje te veel druk als je eens echte concurrentie hebt.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Sky interview met heel erg zielige, verdrietige en enorm slachtoffer HAMTransportman schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:52:
[...]
Waar zei hij dat? Hij ging misschien wel als eerste de eerste bocht in, maar VER zat er toch echt ruim naast bij bocht 2...
Toto verziekt de sport aardig. Blij als die weg is uit de F1. Dat ie met zijn centjes maar een voetbalclub voor zijn vrouw gaat kopen.....PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:52:
Toto op Sky:
HALO was geweldig.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Toto maximaal politiek bij Sky. Geeft 100% Max de schuld.
Eerste die ik hoor die zegt dat het alleen maar VER schuld is en dat het toch echt moet stoppen omdat het na Silverstone moet stoppen, wordt steeds erger…!?!?
Eerste die ik hoor die zegt dat het alleen maar VER schuld is en dat het toch echt moet stoppen omdat het na Silverstone moet stoppen, wordt steeds erger…!?!?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
En wat vond Horner ervan?PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:52:
Toto op Sky:
HALO was geweldig.
Ja nou.. we hebben vandaag gezien wat er gebeurt als een Merc op de laatste plek startg0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:53:
Hopelijk krijgen we nog een race met een bijzonder podium omdat HAM en VER beiden een motorwissel doen en grid penalties krijgen.
En Max geeft op Sky HAM een beetje de schuld. Maar vind het vooral jammer. Is erg rustig.
En Heineken kratjes.Quad schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:51:
[...]
Die van Zandvoort is gemaakt van gerecycled Heineken flesjes..
"When you grow up your heart dies"
Waarom zou het precies voor VER goed uitkomen?
Beide halen nu geen punten, de vorige keer kreeg HAM dat wel.
Nu kunnen beide overigens ook nog straffen krijgen, al vind ik het meer een race incident.
Nu kunnen beide overigens ook nog straffen krijgen, al vind ik het meer een race incident.
Hij beseft ook wel dat het in zijn voordeel is, deze crash.vliegnerd schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:55:
En Max geeft op Sky HAM een beetje de schuld. Maar vind het vooral jammer. Is erg rustig.
Natuurlijk, zo wordt het spelletje gespeeld. Of dacht je dat Horner gaat zeggen dat het Max zijn fout is?vliegnerd schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:54:
Daarrrr zou Netflix bij moeten zijn!jan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:54:
17:15 mogen Max & Lewis bij de stewards komen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja en Horner zal de schuld geven aan Hamilton. Het is eenmaal je taak als team principal om politiek te bedrijven en alles eruit te halen in het voordeel van jouw team.vliegnerd schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:54:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
VER geeft volwassen interview op Sky:
Niemand wil dit zien maar er was gewoon geen ruimte, zat hier ook niet op te wachten (de rest heb ik ff gemist
)
Niemand wil dit zien maar er was gewoon geen ruimte, zat hier ook niet op te wachten (de rest heb ik ff gemist
Mooie AR-montage in de Ziggo studio
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Iets als :
'Stewards decide, geeft nog even steek onder water over Silverstone en Hongarije. Blanlabla
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
anders was Hamilton boven Max geëindigd deze race, en dus weer ingelopen op hem. Nu staat Max nog steeds voor in het kampioenschapHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:55:
Max bij de sprint 2 punten en HAM niks, dus toch 2 punten uitgelopen dit weekend.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:55:
Ja dat hebben ze snel in elkaar geknutseld.
Nah, Horner geeft tenminste altijd nog uitleg waarom hij dat denkt. Toto geeft meer een statement zonder enige redelijkheid. Ik vind dat nogal een verschil. Zie ook Silverstone.g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:56:
[...]
Ja en Horner zal de schuld geven aan Hamilton. Het is eenmaal je taak als team principal om politiek te bedrijven en alles eruit te halen in het voordeel van jouw team.
Heeft hij ook al een mail gestuurd? Vind het nogal kinderachtig, dat had ik ook gevonden als RB dat had gedaan.chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:52:
Toto is nu druk bezig bij Sky om alle schuld bij Max en RBR te leggen. De PR is al weer druk bezig dus.
Hopelijk verlagen ze niet beide tot dit niveau.
Samen? Dat zal wel gezellig worden.jan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:54:
17:15 mogen Max & Lewis bij de stewards komen
alles kan off-topic
Horner: racing incident, "the other party will argue"
Bij Formula1 Post Race
Bij Formula1 Post Race
[ Voor 19% gewijzigd door NLDViane op 12-09-2021 17:05 ]
Dat streamja is best wel waardeloos voor clips delen...DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:53:
Post race.
[YouTube: F1 LIVE: Italian GP Post-Race Show]
"Het moment"...
Horner noemt het een racing incident en is vooral blij dat de HALO zijn werk heeft gedaan en niemand gewond is geraakt. Chique reactie hoor.
HAM is van mening dat hij 1 autobreedte ruimte gaf. Dat was dan wel een hele smalle auto...
Dat is wel een goede, helemaal vergeten van gisteren inderdaad.Frappuccino schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:56:
[...]
Max bij de sprint 2 punten en HAM niks, dus toch 2 punten uitgelopen dit weekend.
WATCH: Huge drama at Monza as Hamilton and Verstappen take each other out of the Italian GP
https://www.formula1.com/...dAAbSMJc5dR5Kh5mEInQ.htmlVoor de mensen die even terug willen kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-09-2021 16:58 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En hij was groen natuurlijk. Maar hij was niet volledig in de rode ster van Heineken..
Maar zoals ik zei, smaken verschillen.
Ik vind bv de beker van de Red Bull ring best tof. Maar als ze ipv de baan als beker alleen een Red Bull logo zouden krijgen zou ik het een stuk minder tof vinden
Hij is vanuit het verleden natuurlijk gewend om tegen trapauto's te racen.Amphiebietje schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:58:
HAM is van mening dat hij 1 autobreedte ruimte gaf. Dat was dan wel een hele smalle auto...
Bij NOR liet HAM in een gelijke situatie wel ruimte.
Dus duidelijk aan wie het lag in de HAM vs VER situatie.
En HAM kwam ook nog eens uit de pits.
Dus duidelijk aan wie het lag in de HAM vs VER situatie.
En HAM kwam ook nog eens uit de pits.
Kunnen ze bij Ziggo Coronel voortaan niet gewoon thuis laten, óf laat die man lekker op de F1 RaceDay een WTTC dagje rijden....
Een Oranje 'bril' op hebben is niet érg maar bij hem lijkt 't wel of ALLES altijd alléén aan een ander ligt.
Een Oranje 'bril' op hebben is niet érg maar bij hem lijkt 't wel of ALLES altijd alléén aan een ander ligt.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nouja, en als VER wil de schuld krijgt, ook 10sec penalty?

Toto moet zich vooral even koest houden.
Het was een racing incident, met neiging naar HAM als iets meer schuldige, maar te weinig om hem volledig verantwoordelijk te maken.
Dat ie dat hok voor VER gooit die enorm veel harder aan komt is ongeveer wel de oorzaak.
Maar de slechte pitstop bij RBR had de race al verneukt, dat mag daar in het team wel even erg goed bekeken worden.
Het was een racing incident, met neiging naar HAM als iets meer schuldige, maar te weinig om hem volledig verantwoordelijk te maken.
Dat ie dat hok voor VER gooit die enorm veel harder aan komt is ongeveer wel de oorzaak.
Maar de slechte pitstop bij RBR had de race al verneukt, dat mag daar in het team wel even erg goed bekeken worden.
Opvallend dat Sky de hele tijd, sinds het HAM VER incident vind dat HAM te weinig ruimte laat, nu beginnen ze weer over dat 1e ronde incident, waarschijnlijk om het te downplayen
Hamilton is gewoon gewend om altijd de andere de baan af te drukken..... Hij is totaal niet goed in racen als hij wordt ingehaald.KlaasjeNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:59:
[...]
Hij is vanuit het verleden natuurlijk gewend om tegen trapauto's te racen.
Toto heb ik altijd al een vervelende kerel gevonden (sorry) maar dit seizoen is ie nogal doorgeslagen vind ik.siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:57:
[...]
Nah, Horner geeft tenminste altijd nog uitleg waarom hij dat denkt. Toto geeft meer een statement zonder enige redelijkheid. Ik vind dat nogal een verschil. Zie ook Silverstone.
Ham is gewoon gefrustreerd dat het allemaal niet zo gemakkelijk meer gaat, die had volgens mij verwacht met relatief gemak zijn 8e WK binnen te halen.
Ohja, dan stelt er een journalist een vraag aan Hamilton... 'it looked like you gave enoug space'. Hoe is dat een normale inleiding?
Bestaande 3D RedBull plus een platte voorkant van HAM en wat grind bij de voorvleugel. Creatief!MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:57:
[...]
Ja dat hebben ze snel in elkaar geknutseld.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mee eens dat het een racing incident was, maar dat HAM daarna zo blijft gassen mag wat mij betreft wel een staartje krijgen.LZ86 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:59:
Toto moet zich vooral even koest houden.
De "vraagstelling" bij de formula1 interviewer... Je leek hem genoeg ruimte te geven, wat vind jij ervan
@g0tanks Ziet er meer uit als "Wheelstrike"...:P
Ooh mijn god, die journalist bij F1 tv, tenenkrommend.
Hamilton zat nog totaal niet op racesnelheid maar smeet zijn wagen er wel heel ruw voor. Geen idee of dat mag, maar bij Max kun je niet veel schuld leggen. In mijn ogen past die lompe move van Hamilton niet in de sport, zeker niet nu alles zo om veiligheid draait.
alles kan off-topic
Die blik van Lewis zegt voldoende. Die weet ook dat dit nog wel vaker gaat gebeuren. Ze gaan beiden geen centimeter toegeven, en dan krijg je dit. Wordt BOT 4.0 dadelijk toch nog kampioen
PSN: xMaurice93
Erg Hamilton fanTuupie schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:01:
Ooh mijn god, die journalist bij F1 tv, tenenkrommend.
En minder KMs voor Max zn motor...
Spa ook al bespaart...
Gaat de goede kant op ;-)
Spa ook al bespaart...
Gaat de goede kant op ;-)
https://wren.co/join/Devian
Hill suggereert dat VER HAM eruit gereden heeft, beetje boude bewerring, de rest is gelukkig iets genuanceerder
Hamilton fan, die kunnen onmogelijk enige vorm van afstand nemen als het op Hamilton aankomt. Brundle lijkt het af en toe te kunnen, maar Baretto, Ted en die andere compleet niet.Exocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:01:
De "vraagstelling" bij de formula1 interviewer... Je leek hem genoeg ruimte te geven, wat vind jij ervan
Damon Hill wil niet zeggen dat Max HAM er met opzet afbeukt maar zegt dat dan toch.
De analisten op Sky vinden het ook gewoon een racing incident.
De analisten op Sky vinden het ook gewoon een racing incident.
Het toont aan dat Lewis weet hoe je met twee auto's daar door heen komt zonder brokken.Kenny_026 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:02:
Heeft Doornbos een punt met zn vergelijk met Norris en de start? Denk het wel…
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Max hier normaal gesproken alleen maar punten was verloren. Dit is gewoon een van de slechte banen voor RBR en dat is al jaren zo.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:55:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Moeilijk. Qua het laten van ruimte wel. Maar Norris zat er in bocht 1 wel een stuk meer naast, dan dat Max dat zat. Maar dat komt wellicht ook weer door de koude bandjes van Lewis.Kenny_026 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:02:
Heeft Doornbos een punt met zn vergelijk met Norris en de start? Denk het wel…
PSN: xMaurice93
Het is ook nog van het F1 kanaal zelf. Betere vraag zou inderdaad zijn vertel jouw verhaal ofzo.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:00:
Ohja, dan stelt er een journalist een vraag aan Hamilton... 'it looked like you gave enoug space'. Hoe is dat een normale inleiding?
Totdat iemand in het ziekenhuis belandt.Maurice079 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:01:
Die blik van Lewis zegt voldoende. Die weet ook dat dit nog wel vaker gaat gebeuren. Ze gaan beiden geen centimeter toegeven, en dan krijg je dit. Wordt BOT 4.0 dadelijk toch nog kampioen

Wanneer je als interviewer niet neutraal kan zijn...
Hamilton komt er ook niet echt lekker uit.
Verstappen klinkt duidelijker. Wordt afgeknepen en kan de bocht niet meer halen.
It takes two to tango...
Hamilton komt er ook niet echt lekker uit.
Verstappen klinkt duidelijker. Wordt afgeknepen en kan de bocht niet meer halen.
It takes two to tango...
Hoe heerlijk nuchter, die reactie van VER
Is al gebeurt, dus niks nieuwsAmphiebietje schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:03:
[...]
Totdat iemand in het ziekenhuis belandt.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Deze is toch niet van Sky?siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:02:
[...]
Hamilton fan, die kunnen onmogelijk enige vorm van afstand nemen als het op Hamilton aankomt. Brundle lijkt het af en toe te kunnen, maar Baretto, Ted en die andere compleet niet.
Was Max na Copse niet daar al beland?Amphiebietje schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:03:
[...]
Totdat iemand in het ziekenhuis belandt.
Iedereen blij dat Ricciardo wint
Ik als enige: Yes nu krijgen we een filmpje dat Ricciardo in Dale Earnhardt zijn NASCAR auto gaat rondrijden!
Ik als enige: Yes nu krijgen we een filmpje dat Ricciardo in Dale Earnhardt zijn NASCAR auto gaat rondrijden!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Mooi van Max; lekker met z'n tweeën door de bocht maar als er ééntje niet meewerkt houdt het op.
- DaniëlWW2
- Niet online
Objectiviteit is een wereldvreemd concept in de wereld van Engelse media.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:00:

Hill is ook zo Hamilton minded als wat... De vorige keer vond hij ook al dat VER verkeerd zat.PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:02:
Hill suggereert dat VER HAM eruit gereden heeft, beetje boude bewerring, de rest is gelukkig iets genuanceerder
Moeten we dat niet elke race ondergaan met Plooij?MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:00:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dat is toch exact hetzelfde incident? Eerste deel van de chicane is er een wagenlengte plaats voor de binnenste wagen. In het 2e gedeelte is die wagenlengte niet gelaten door de andere. Ham gaat er dan even af of ze zaten toen al op elkaar. En ja als je het daar een racing incident noemt dan is de eigenlijke crash ook een racing incident. Ik zie niet waarom Max of Lewis meer of minder de schuldige zouden zijn.PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:59:
Opvallend dat Sky de hele tijd, sinds het HAM VER incident vind dat HAM te weinig ruimte laat, nu beginnen ze weer over dat 1e ronde incident, waarschijnlijk om het te downplayen
Niet alleen bij de Britten, kijk onze eigen (F1-rapporterende) media eens...DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:05:
[...]
Objectiviteit is een wereldvreemd concept in de wereld van Engelse media.
Max ook, hij geeft me geen ruimte dus kunnen we er niet samen door. Hij had precies hetzelfde gedaan. Mooi gevecht dit!
Stewards gaan hier niks aan doen. Hoe vaak gaan er wel niet twee af samen? Echt bijna nooit krijgt iemand een straf voor de volgende race.
En sinds Silverstone en Hongarije heeft hij dit recht ook.
Stewards gaan hier niks aan doen. Hoe vaak gaan er wel niet twee af samen? Echt bijna nooit krijgt iemand een straf voor de volgende race.
En sinds Silverstone en Hongarije heeft hij dit recht ook.
Jij kijkt ook wel eens wat voetbalwedstrijden daar? Zelfde laken een pakDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:05:
[...]
Zowel Nederlandse media als de Britse media zijn behoorlijk biased.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:05:
[...]
Max werkte in ronde één ook niet mee…
Dit zijn gewoon twee strijdende haantjes en ik hoop dat ze dat in de overweging mee gaan nemen.
Dit zijn gewoon twee strijdende haantjes en ik hoop dat ze dat in de overweging mee gaan nemen.
Echt niet. Ik was eerderSlavy schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:04:
Iedereen blij dat Ricciardo wint
quote]Killjoy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:27:
En: Ricciardo mag rijden met de auto van wijlen Dale Earnhardt!
[/quote]
[ Voor 24% gewijzigd door Killjoy op 12-09-2021 17:08 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Vraag van de dag: heeft Bottas ook uit de schoen van Ric gedronken?
Mwoh... Ben er niet direct een fan van, maar om een inleiding met verkeerde voorstelling van zaken te doen, gaat zelfs voor plooij ver.PjotrStroganov schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:06:
[...]
Moeten we dat niet elke race ondergaan met Plooij?
NeesNielz123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:07:
En toch he.. ik hoop niet dat Max dit gat in was gedoken als het iemand anders was dan Ham. Dan was je evt een grote verliezer. Nu doe je dit omdat je sowieso wint.. je bent ervoor of je blijft ervoor
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, de politieke discours. Ook absoluut dramatisch.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:06:
[...]
Jij kijkt ook wel eens wat voetbalwedstrijden daar? Zelfde laken een pak
Zeker, maar dat is hierin verder niet erg relevant.NLDViane schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:06:
[...]
Niet alleen bij de Britten, kijk onze eigen (F1-rapporterende) media eens...
De Ziggo studio doet het inderdaad een stuk beter, vooral de heer Coronel..DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:05:
[...]

Horner op Sky:
Kwamen daar door de slechte stop, "tactical foul" zei Toto, Horner: er had wat meer ruimte moeten zijn en anders racing incident.
Horner vind Silverstone iets totaal anders, begrijpt dat Toto dat zegt en is blij dat er niemand gewond is door de fijne halo, auto werd niet gereleased tijdens de stop.
Slow stop had niks met incident te maken.
Horner verwacht ze de volgende race weer bij elkaar in de buurt te zien staan, verwacht geen straf nav dit incident.
PER reed goed, langs SAI, met LEC kregen ze geen respons van RC helaas penalty.
Domweg pech voor PER
over 10 min moeten ze zich melden bij RC
Kwamen daar door de slechte stop, "tactical foul" zei Toto, Horner: er had wat meer ruimte moeten zijn en anders racing incident.
Horner vind Silverstone iets totaal anders, begrijpt dat Toto dat zegt en is blij dat er niemand gewond is door de fijne halo, auto werd niet gereleased tijdens de stop.
Slow stop had niks met incident te maken.
Horner verwacht ze de volgende race weer bij elkaar in de buurt te zien staan, verwacht geen straf nav dit incident.
PER reed goed, langs SAI, met LEC kregen ze geen respons van RC helaas penalty.
Domweg pech voor PER
over 10 min moeten ze zich melden bij RC
Hó, hó .... Je zag 'm vandaag al een glimlach onderdrukken!!! Je moet van een FIN niet verwachten dat 'ie in één weekend volledig 'mens' kan worden, hésNielz123 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:07:
ftfyDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:05:
[...]
Uiteindelijk was dit gewoon een race-incident, waar verder geen straffen uit hoeven te volgen wmb. Maar je proefde aan de hele actie gewoon de frustratie van Max na z'n pitstop. Hij was de langzamere van de 2 en had het kunnen voorkomen door de chicane gewoon af te snijden zoals veel coureurs voor en na hem gedaan hebben in die bocht. Maar hij wist dat als ie hem liet staan, dat ze er beide af zouden gaan. Slim gespeeld, want als ze ongeschonden door de bocht waren gekomen was Hamilton op zeker voor Max geëindigd
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Sky is grotendeels erg fair, alleen Hill zit er soms compleet naast maar het commentaar tijdens de race en de diepere analyses zijn erg goed en fair.
En hopen dat we nog veel gevechten tussen deze twee gaan zien!Kenny_026 schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:06:
Max werkte in ronde één ook niet mee…
Ik mag Hamilton echt niet maar samen zorgen ze voor spektakel! Gelukkig is er iemand met een beter auto die er ook wat van kan anders was het een saai seizoen als Max iedere race wint.
Het is heel simpelFabianGTI schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:07:
[...]
De Ziggo studio doet het inderdaad een stuk beter, vooral de heer Coronel..
Alleen doen die niet de wereldfeed.NLDViane schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:06:
[...]
Niet alleen bij de Britten, kijk onze eigen (F1-rapporterende) media eens...
"Better ask questions before you shoot"
Moet je ziggo kijken als je je hier aan ergert 😁PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:59:
Ja mooi. BOT heeft hier best wel voordeel gehaald uit de fouten van Hamilton dit weekend.
Mocht gisteren ook de sprint al winnen omdat Hamilton fout ging en nu lekker naar het podium rijden terwijl je je teamgenoot met zijn concurrent op zijn dak gestapeld in de grindbak ziet staan, ik denk dat ik ook zo'n kop zou trekken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |