Laat de schoen maar komen.
Zie mijn onderbuik gevoel eroverDoubleDutch schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
Vind het wel erg opvallend dat RBR een fout maakt met een pitstop, kan mij niet meer herinneren wanneer ze dit bij Max hebben verkloot en nu heb je de nieuwe pitstop regels en het gaat mis. 😬
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
RIC pakt even 27 punten dit weekend, daarmee maakt ie een hoop goed.
Omdat?GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:33:
Blijft een prachtige baan. Altijd erin houden.
offtopic:
Meeste banen vind ik juist best suf, teveel treintjes. Monza is daar wat mij betreft geen uitzondering op en ook Zandvoort mist de spanning van het racen (kunnen inhalen).
Ligt ook aan de wagens en dus de regels maar dit jaar lijkt beslist te worden door uitvallen en crashes, vorige jaren door dominantie van wagens. Misschien dat de nieuwe regels het weer wat diverser maken maar Monza mag er van mij net zoals Zandvoort gewoon uit.
Geef mij maar Spa (al is dat nu dit jaar even een slecht voorbeeld
)
Meeste banen vind ik juist best suf, teveel treintjes. Monza is daar wat mij betreft geen uitzondering op en ook Zandvoort mist de spanning van het racen (kunnen inhalen).
Ligt ook aan de wagens en dus de regels maar dit jaar lijkt beslist te worden door uitvallen en crashes, vorige jaren door dominantie van wagens. Misschien dat de nieuwe regels het weer wat diverser maken maar Monza mag er van mij net zoals Zandvoort gewoon uit.
Geef mij maar Spa (al is dat nu dit jaar even een slecht voorbeeld
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Weet niet wat de achterstand was op stroll maar wellicht dat hier nog een p8 komt voor Russel.
Heb daar ook verder geen bericht meer over gezien anders dan under investegation.
Ik verwacht dat het WCC wel naar Merc zal gaan dit seizoen. Het WDC is nog het grote vraagteken. Daar helt de balans op dit moment bij mij over naar Max.Holk schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:38:
[...]
Die is al lang klaar met dat team. Even de WCC pakken voor de bonus maar verder kan het hem niets schelen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
"Koningin". #FakeNews
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee, samen met Silverstone, maar Silverstone vind ik zelf te erg veranderd met dat infield deel..
Oeps en 1980
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb een mooie race gezien, mooier dan verwacht
[ Voor 22% gewijzigd door sig69 op 12-09-2021 16:40 ]
Zak gaat mee
I served in a company of heroes.
Rumag is dan ook kampioen internetmemes stelen.
Damn, nog zo een saaie baan bij de volgende race... . <sarcasme>kijk er nu al naar uit</sarcasme>
Waarom wordt Lewis eigenlijk vòòr Max geclassificeerd? Maakt verder niets uit natuurlijk maar Max eindigde toch duidelijk vòòr Lewis!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tja maar max 1 ham 2 had 7 punten geweest die hij hard nodig heeft met een opkomende motor Wissel...
Geen idee, daar de monteur erg confused keek en nogmaals moest drukken zou dit best kunnen. Mogelijk kan het ook gewoon een faulty sensor zijn. We zullen het wellicht nog wel horen en misschien ook wel niet.sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:38:
[...]
als dit inderdaad 'een pitstop is onder 2 seconden, dus sensor gaat af' is dan gaat dit nog een leuke discussie worden.
Als die sensor dan gereset moet worden zit je dus ineens aan 11 seconden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar weer een gestoorde race die Ricciardo wint. Hij kan ook nooit eens normaal winnen he?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
waarom staan de podium plaatsen keurig 1,5 meter uit elkaar maar de mensen die de prijzen uitreiken staan wel direct bij elkaar
't Is maar goed dat de vlaggen (en de volksliederen) tegenwoordig 'digitaal' afgespeeld worden.... Was waarschijnlijk even zoeken geworden naar de juiste vlag én bladmuziek, anders
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
En over 2 weken pas..Blokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
Damn, nog zo een saaie baan bij de volgende race... . <sarcasme>kijk er nu al naar uit</sarcasme>
Die eerste grap van "Koningin Maxima" in dit topic was al slecht. En dan wordt deze slechte grap ook nog door Darum (/Rumag?) herkauwd.

Slipstreamgevechten, al zijn de huidige auto's daarin gewoon slecht..franssie schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:39:
[...]
Omdat?
offtopic:
Geef mij maar Spa (al is dat nu dit jaar even een slecht voorbeeld)
Oude Hockenheim had dat ook.. Heerlijk
Wilde gok van mijn kant, de laatste sensor registratie? Ik ben hier niet zeker van.PatrickC schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
Waarom wordt Lewis eigenlijk vòòr Max geclassificeerd? Maakt verder niets uit natuurlijk maar Max eindigde toch duidelijk vòòr Lewis!
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk omdat Hamilton net een halve meter voorlag voordat ze de crasht inzette en Max eerder uitstapte.PatrickC schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Later uitgestapt en daardoor langer in de race geweest?PatrickC schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
Amusante typfout op het Guardian liveblog:
Bottas tells Sky that it’s never easy starting from the back but he told his team he’d get onto the podium today, and though it was a shame to lose his teammate Max, he enjoyed the race. “I dunno ... it’s unfortunate,” he says, looking at footage of the Hamilton crash for the first time. He could not give a rabbit one.
"Geplaceerd evenement"sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:42:
waarom staan de podium plaatsen keurig 1,5 meter uit elkaar maar de mensen die de prijzen uitreiken staan wel direct bij elkaar
Die hele pitstop limieten moeten zo snel mogelijk weer weg. Helemaal nergens goed voor behalve rbr belemmeren.
Kerel.. er staat een knipoog bij.
Als ik nu had gezegd dat corona een hoax was.. /s
Monza vorige was ook een gestoorde race met rode vlag en al.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
Maar weer een gestoorde race die Ricciardo wint. Hij kan ook nooit eens normaal winnen he?
probleem leek inderdaad de sensor rechts voor, maar de rode lamp bleef ook na de tweede keer branden. Duidelijk iets mis.Martin0 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
[...]
Geen idee, daar de monteur erg confused keek en nogmaals moest drukken zou dit best kunnen. Mogelijk kan het ook gewoon een faulty sensor zijn. We zullen het wellicht nog wel horen en misschien ook wel niet.
Tijd om de lollypopman terug te brengen. Die faalt niet.
Vind deze Heineken beker wel een stuk mooier dan die van de Dutch GP van vorige week.
Benieuwd of het nog voor Hamilton een staartje gaat krijgen mbt veiligheid dat ie nog wilde wegrijden terwijl Verstappen aan het uitstappen was, auto nog er bovenop lag en zijn eigen auto helemaal kaduuk was...was nogal absurde poging....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan had hij beter moeten starten en de pitstop goed moeten gaan. Kijkende naar die twee situaties is +2 wel primacomputerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:41:
[...]
Tja maar max 1 ham 2 had 7 punten geweest die hij hard nodig heeft met een opkomende motor Wissel...
Grapjas. Juist met de lollypopman kwamen er nog wel eens gevaarlijke situaties voor doordat mensen te vroeg werden gereleased.Blokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:43:
[...]
probleem leek inderdaad de sensor rechts voor, maar de rode lamp bleef ook na de tweede keer branden. Duidelijk iets mis.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Op zich was dit gewoon een live band.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:42:
't Is maar goed dat de vlaggen (en de volksliederen) tegenwoordig 'digitaal' afgespeeld worden.... Was waarschijnlijk even zoeken geworden naar de juiste vlag én bladmuziek, anders
Beter voor elkaar dan in Monaco.
Dat komt nog wel goed met een gridstraf voor "causing a collision" bij de volgende raceDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:42:
[...]
Waarschijnlijk omdat Hamilton net een halve meter voorlag voordat ze de crasht inzette en Max eerder uitstapte.
Ik ga even op zoek naar een compilatieBlokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:43:
[...]
I served in a company of heroes.
Shoeyyyyyy !!!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee, het is gewoon absurd dat snelle pitstops ontraden moeten worden. Compleet absurd.Blokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:43:
[...]
probleem leek inderdaad de sensor rechts voor, maar de rode lamp bleef ook na de tweede keer branden. Duidelijk iets mis.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
1 woord....adrenalinesiggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:44:
Benieuwd of het nog voor Hamilton een staartje gaat krijgen mbt veiligheid dat ie nog wilde wegrijden terwijl Verstappen aan het uitstappen was, auto nog er bovenop lag en zijn eigen auto helemaal kaduuk was...was nogal absurde poging....
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Kerel/dude/gast/meid/het er staat eenHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:43:
[...]
Kerel.. er staat een knipoog bij.
Als ik nu had gezegd dat corona een hoax was.. /s
Komt ie
Is dat niet het merk uit die ZML aflevering?Robkazoe schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:42:
[...]
Die eerste grap van "Koningin Maxima" in dit topic was al slecht. En dan wordt deze slechte grap ook nog door Darum (/Rumag?) herkauwd.
Dat vond ik ook. Vond het ook gevaarlijk (van beide heren) dat Verstappen zo dicht achterlangs de auto van Ham liep terwijl Ham gas aan het geven was.siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:44:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Die beter van Zandvoort zag er uit alsof ze die nog over handen van de jaren 70 toen de grand pix daar verdween.Robkazoe schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:43:
Vind deze Heineken beker wel een stuk mooier dan die van de Dutch GP van vorige week.
Haha norris en Zak ook aan de shoey
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zo. Conclusie: Mac is 2 puntjes uitgelopen op Lewis op een puur-Mercedes baan. Prima resultaat
- DaniëlWW2
- Niet online
En weer staat Bottas ernaast.
Vond het wel vreemd dat VER zo snel uitstapte, hadden beide radio's niet even kunnen waarschuwen?siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:44:
Bottas op de achtergrond..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En hij doet het!!!! De schoen !!!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Bottas met een blik van “hadden wij maar zo’n sfeer in het team…”
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Eerst vertellen dat je zo hebt lopen zweten om daarna de shoey uit te delen.
Mag je raden waar ze het design vandaan hebben gehaald... of moet ik de /s tag gebruikencomputerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:45:
[...]
Die beter van Zandvoort zag er uit alsof ze die nog over handen van de jaren 70 toen de grand pix daar verdween.
Dat gezicht van Bottas
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als Hamilton gewoon een lesje ruimte houden en apex nemen had genomen had het helemaal geen issue geweest.Vos schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:44:
[...]
Dan had hij beter moeten starten en de pitstop goed moeten gaan. Kijkende naar die twee situaties is +2 wel prima
Eerste 2 plek voor NOR btw. Hopelijk wint ie er nog eentje dit seizoen.
Bluf dat ie ook mee doet.Cass Casey schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:46:

Met eerdere penalty's dit seizoen voor minder, kan het objectief bekeken volgens mij niet anders dan dat hier een behoorlijk zware straf voor gegeven gaat worden. Zou een Mazepin dit doen terwijl hij een Williams op zijn motorkap had staan, dan zou iedereen er schande van roepen.siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:44:
Ik interpreteerde het als 'hoop niet dat hij mij ook zo'n shoey aansmeert'.Cass Casey schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:46:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik zou precies hetzelfde doen, ook geen party animal.
Dat is goed gelukt dan, dat was ook de bedoelingcomputerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:45:
[...]
Die beter van Zandvoort zag er uit alsof ze die nog over handen van de jaren 70 toen de grand pix daar verdween.

Typisch Fins volgens mij ookHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:47:
[...]
538 bestaat dat nog?
[ Voor 5% gewijzigd door Deruxian op 12-09-2021 16:48 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou echt vol Kimi gaan met al die camera's en dat is niet overdreven.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:47:
[...]

Wat ik geleerd heb deze race; niet te snel (lomp) oordelen over de vragen die voorbij komen, want het blijkt dat ik nog steeds wat bij te leren heb
Verders: epische race met een mooie uitslag.
Da's toch TMF tegenwoordigDeruxian schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:48:
538 bestaat dat nog?
Dat Ham gas geeft terwijl dat echt heel lomp is, geeft mij aan dat Ham het een beetje kwijt is, blijkbaar toch beetje te veel druk als je eens echte concurrentie hebt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
HAM beweert nog steeds dat hij eerst de bocht in ging en nu heeft VER geen ruimte gegeven, bad loser
Je zag hem echt kijken van ik slik dat spul niet door...D-dark schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:49:
he he, dat gezicht van Lando Norris toen hij aan de shoeey mocht.
"When you grow up your heart dies"
Denk dat we met Max bovenop Lewis nu een nieuw Senna/Prost moment hebben waar we jaren later nog op terugkijken.
Die beker van Zandvoort was tenminste een beker. Dit ding hier is een hommage aan de sponsor, zoals zoveel tegenwoordig
Dat FIA regelementen boek is dan ook dikker als de dikke van Dale de bijbel en de grote encyclopedie samen.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:48:
Wat ik geleerd heb deze race; niet te snel (lomp) oordelen over de vragen die voorbij komen, want het blijkt dat ik nog steeds wat bij te leren heb![]()
Die Heineken beker in Zandvoort niet?GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:50:
Die beker van Zandvoort was tenminste een beker. Dit ding hier is een hommage aan de sponsor, zoals zoveel tegenwoordig
Sorry, dat had VER moeten zijn.Yonix schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:32:
Het kan ook zijn dat PER zich weer vergist inkomend eerste chicane en dat hij HAM eraf kegelt. 😲🙏
Anyhow, ik heb er zin in!
Weer een nieuwe meme erbijJoosie200 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:49:
Denk dat we met Max bovenop Lewis nu een nieuw Senna/Prost moment hebben waar we jaren later nog op terugkijken.
Die meme van Max in Baku dat hij op een band schopt zie ik ook nog erg vaak.
'Ik gun jou géén énkele MiliMeter op de baan...." En zo hoort 't ookJoosie200 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:49:
Tja dat vond ik van de beker bij Zandvoort ook.GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:50:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Uh? Op alle bekers staat tegenwoordig of is deze gemaakt door de sponsor.GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:50:
Die van Zandvoort is gemaakt van gerecycled Heineken flesjes..GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:50:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Max zijn bijna traditioneel meest miserabele weekend van het seizoen leverde toch twee punten voorsprong op. Niet slecht want normaal gesproken was P3 en dus tien punten verlies, hier echt het maximale geweest.
Vond ik een stuk minder erg iig. maar goed smaken verschillen
HAM en VER moeten zich om 17.15 melden bij de stewards...ik ben benieuwd.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Het reglementenboek is niet zo erg dik hoor, het addendum daarentegen...computerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:50:
[...]
Dat FIA regelementen boek is dan ook dikker als de dikke van Dale de bijbel en de grote encyclopedie samen.
Waar zei hij dat? Hij ging misschien wel als eerste de eerste bocht in, maar VER zat er toch echt ruim naast bij bocht 2...PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:49:
HAM beweert nog steeds dat hij eerst de bocht in ging en nu heeft VER geen ruimte gegeven, bad loser
Maar één ding begrijp ik niet. Als je de pits uitgereden komt en er komt een ander op volle snelheid aan, dan moet er toch aan degene die de pits uitrijdt een blauwe vlag getoond worden of niet?
Verder mooie race toch wel, tof podium, en de titanenstrijd gaat door. Op naar Rusland.
Verder mooie race toch wel, tof podium, en de titanenstrijd gaat door. Op naar Rusland.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |