Nou, ik zou die klote pitsstop eerder de schuld geven, maar hey.renegrunn schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
Wellicht captain obvious hier, maar Max heeft het verloren bij de start..
Mooie race mooi topic. en ook dank aan de mods

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee, richting het team door zijn mindere prestaties in de Mclaren.sjaool schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
Zei Daniel nu echt: "Max, thanks for having my back..."?
Ik heb een vermoeden dat het een kwestie van "bij gebrek aan beter" is.computerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
[...]
De grap is hij lan wel snelle rondes rijden maar die prutser heeft gewoon NUL consistentie en is dus niet een betrouwbare teamgenoot. Echt ongelooflijk dat ze hem een nieuw contract gegeven hebben.
Want een pitstop van 11 seconden helpt ook echt?renegrunn schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
Wellicht captain obvious hier, maar Max heeft het verloren bij de start..
Ik meende het echt te horen...dutchgio schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:29:
[...]
Nee, richting het team door zijn mindere prestaties in de Mclaren.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 12-09-2021 16:30 ]
"When you grow up your heart dies"
Jij loopt echt elke race op Perez te zeiken. Elke race kom je hier weer zeiken op slechte strategieën van Red Bull, zelfs al pakt het wel goed uit.computerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
[...]
De grap is hij lan wel snelle rondes rijden maar die prutser heeft gewoon NUL consistentie en is dus niet een betrouwbare teamgenoot. Echt ongelooflijk dat ze hem een nieuw contract gegeven hebben.
Misschien moet je eens gaan solliciteren als je het allemaal zo goed weet?
Ik ben je reacties in ieder geval flink zat.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Met een stop van 1.8 was Max ook achter Ric beland.Hippocampus schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:29:
[...]
Nou, ik zou die klote pitsstop eerder de schuld geven, maar hey.
I served in a company of heroes.
Mooi om de juichende McLarens boys en team te zien!
Sowieso schrijf je zo!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I stand corrected en excuses voor mijn lompheid.RedHat schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:25:
[...]
Altijd leuk om iemand "RTFM" te horen roepen terwijl diegene nog niet eens de kaft van de manual heeft bekeken blijkbaarNOFI, vond het gewoon grappig dat er RTFM onder stond terwijl het echt 100% onwaar is, want in "the fucking manual" staat iets heel anders
Ik lees vaak de FIA regels, maar deze kende ik nog niet.
Een stilstaande blauwe vlag is idd voor de pit exit.
De stilstaande variant heb ik echter nog nooit gezien.
At any time, a stationary light blue flag may be shown to a driver at the pit lane exit to warn him that cars are approaching on the track.
During practice, a light blue flag waved on the track notifies a driver that a faster car is approaching and that he must move aside.
During a race, a light blue flag waved on the track warns the driver that he is about to be lapped by a faster car and must not intentionally impede their progress, such as blocking a passing manoeuver. A driver may incur penalties if he ignores 3 successive blue flags.
I have no special talent. I am only passionately curious.
1.8 mag tegenwoordig niet meer... Dan had Max sowieso een straf gekregen.Vuvuzela schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:30:
[...]
Met een stop van 1.8 was Max ook achter Ric beland.
Ja maar niet op Hamilton.Vuvuzela schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:30:
[...]
Ze hadden Bottas voor volgend seizoen moeten contracteren.computerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
[...]
En voor de 2e week op rij een oranje feestje.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Als er geen sprintQ was wel jajan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:31:
Eertse keer dit jaar dat een team de maximale punten haalt.
I served in a company of heroes.
Ik hoop niet dat het te maken heeft met die nieuwe pitstopregel...sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:31:
weten we nu eigenlijk al wat er precies mis ging bij die pitstop?
Sensor met een false positive?
Monza mag van mij op de kalender blijven omdat het altijd weer een teringzooi is. Dit podium is daar het bewijs van
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En Max had er een straf overheen gekregen, omdat hij een stop had gemaakt van minder dan 2 seconden.;)Vuvuzela schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:30:
[...]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
NJa wel grappig dat de startpositie niet op de racing line goede uitgangspositie geeft. Dat was vroegah toch gegarandeerd anders.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
P2 achter Ricciardo zou ook een overwinning zijn op Monza gezien de snelheid van de Mercedes motor.Vuvuzela schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:30:
[...]
Jij lijkt het spelletje goed te snappen… 🤦🏾♂️computerjunky schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
[...]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En RIC = DOTD

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Amusante race met een mooi podium. Jammer van HAM en VER, ik lees het later wel wat de mogelijke gevolgen zijn.
100%!Exocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:31:
[...]
Ik hoop niet dat het te maken heeft met die nieuwe pitstopregel...
Hoe vaak heb je hiervoor een fout gezien?
Wie heeft het snelste rondje gepakt eigenlijk?
RicHippocampus schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:32:
Tomorrow is not today!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
RICHippocampus schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:32:
Bottas houdt zich verstandig op de vlakte
PSN: xMaurice93
Enige echt verrassende naam is Bottas op dat podiumSpotmatic schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:31:
Monza mag van mij op de kalender blijven omdat het altijd weer een teringzooi is. Dit podium is daar het bewijs van
Blijft een prachtige baan. Altijd erin houden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mooi dat Bottas gewoon zegt: It's unfortumate 
over de crash van Max en Lewis
over de crash van Max en Lewis
Sowieso schrijf je zo!
Bottas durft ook geen standpunt te nemen, als Mercedes coureur zegt dat misschien ook genoeg.
Volgens mij heeft RIC de snelste ronde gepakt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bottas lekker politiek correct met een smile.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas durf al niks te zeggen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"It's unfortunate" over de crash van Verstappen/Hamilton.
Jammer, had het wel mooi gevonden als ie 'clearly, Max's fault' had gezegd
Bottas wilde zeggen, dit moeten Lewis en Max vaker doen. Zo word ik nog kampioen dit seizoen 
Maar leuk dat McLaren weer keer goed staat. Mooi dit.

Maar leuk dat McLaren weer keer goed staat. Mooi dit.
[ Voor 22% gewijzigd door Pannekoek81 op 12-09-2021 16:34 ]
Hoezo moet het interview over HAM gaan. BOT heeft P3 gehaald vraag hem daarnaar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hopen dat je met de auto's van volgend jaar wel hier kan inhalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 12-09-2021 16:35 ]
Hahahha die bottas reactie op de beelden. Prachtig!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoezo, hij komt net uit de wagen, en ziet dus crash nu voor het eerst zo. Niet zo gek dat hij neutraal blijftdutchgio schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:33:
Bottas durft ook geen standpunt te nemen, als Mercedes coureur zegt dat misschien ook genoeg.
Vaak bu'j te bang!
Wat had die interviewer verwacht dan. Dat ie wel ff zou zeggen wat ie er echt van vond? Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Nog even afgezien of ie het überhaupt gezien had.dutchgio schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:33:
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 12-09-2021 16:34 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
En terecht, Coulthard moet zo’n vraag ook niet stellen, totaal niet relevant.Illegal_Alien schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:33:
Bottas lekker politiek correct met een smile.
De een (twee) zijn dood, de ander zijn broodBarres B. schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:33:
lol, bottas zit lekker in z'n vel. Kan wel lachen om max en lewis.
Helaas, het is nu niet meer mogelijk voor Mazepin om WDC te worden. Na Max zijn DNF had hij 4de of hoger moeten eindigen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Denk dat hij stiekem fortunate bedoeld
Thanks for having my back zei Daniel, ik had dus Max erbij verzonnen door vele geluiden door elkaar heen hier... 
Hij had het tegen zijn team.
Hij had het tegen zijn team.
Maaruh, MAZ heeft nu met het uitvallen van VER dus nog kans op het kampioenschap, heb ik dat goed begrepen?
Welke reactie? Hij ziet het voor het eerst, amper 1x.v8power67 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
Hahahha die bottas reactie op de beelden. Prachtig!!
En ben het eens met andere reacties, waarom hebben ze het over Max en Lewis. Heeft niets te maken met Bottas zijn race (behalve dat hij 2 plekken hoger geeindigd is)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Coulthard is een sensatiezoeker, maar Bottas doet daar natuurlijk niet aan mee.Gunner schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
[...]
Wat had die interviewer verwacht dan. Dat ie wel ff zou zeggen wat ie er echt van vond? Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Vind het wel erg opvallend dat RBR een fout maakt met een pitstop, kan mij niet meer herinneren wanneer ze dit bij Max hebben verkloot en nu heb je de nieuwe pitstop regels en het gaat mis. 😬
T schijnt dat ze de vragen niet zelf bedenken maar dat dit door de organisatie wordt voorgeschreven.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
[...]
En terecht, Coulthard moet zo’n vraag ook niet stellen, totaal niet relevant.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah shit, had een tientje op hem gezet op een goksite. Weg tientje.g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
Helaas, het is nu niet meer mogelijk voor Mazepin om WDC te worden. Na Max zijn DNF had hij 4de of hoger moeten eindigen.
[Afbeelding]

Ohja, te weinig races over natuurlijkg0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
Damn, daar gaat men 5 euro...g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik ben ook echt echt benieuwd naar de reden.DoubleDutch schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
Vind het wel erg opvallend dat RBR een fout maakt met een pitstop, kan mij niet meer herinneren wanneer ze dit bij Max hebben verkloot en nu heb je de nieuwe pitstop regels en het gaat mis. 😬
Sowieso schrijf je zo!
Volgend jaar maar weer opnieuw proberen dang0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
Dit hoeft niet eens een fout te zijn van de pitcrew. Dit kan ook komen door de sensor die faalt. Als die sensoren geleverd worden door de FIA dan kan het wel eens een staartje krijgen.DoubleDutch schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
De lach en dan zeggen its unfortunate. Gewoon mooiOsxy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
[...]
Welke reactie? Hij ziet het voor het eerst, amper 1x.
En ben het eens met andere reacties, waarom hebben ze het over Max en Lewis. Heeft niets te maken met Bottas zijn race (behalve dat hij 2 plekken hoger geeindigd is)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vraag me af of hij volgend jaar nog een zitje heeft.
Dus die botst straks gewoon zijn maat eruit en maby ook andere coureurs. Doet niet meer beschaafd straksg0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
Ze hadden het precies zo getimed dat hij HAM wel tegen moest komen om plan C(rash) uit te voeren...DoubleDutch schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
Ric spreekt aardig Italiaans
Je zou bijna gaan denken dat dit gedaan werd om 'm nét voor HAM terug op de baan te kunnen krijgen en HAM daarmee in een PIT te kunnen dwingen (en dus in 't verkeer te laten komen).DoubleDutch schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:35:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat bedoel ik ook. 👍🏻Martin0 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:36:
[...]
Dit hoeft niet eens een fout te zijn van de pitcrew. Dit kan ook komen door de sensor die faalt. Als die sensoren geleverd worden door de FIA dan kan het wel eens een staartje krijgen.
Is die baan er ooit uit geweest?GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:33:
Blijft een prachtige baan. Altijd erin houden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wat een vent is die RIC, gewoon even Italiaans eruit gooien.. DC volledig flabbergasted
per aspera ad astra
Shoey incoming.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zat stoelen op de tribune.Blokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:37:
[...]
Vraag me af of hij volgend jaar nog een zitje heeft.
Goud! Wat een mooie man!ViperTim schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:37:
RIC die Italiaans spreekt
📅 3213 days since our last win in F1.
— McLaren (@McLarenF1) 12 september 2021
This one is for all the McLaren fans around the world. You've stuck with us all the way. #FansLikeNoOther 🧡 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/6kTYmCIchz
POINTS!!! P9! pic.twitter.com/nkxryo4vVf
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 12 september 2021
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Die is al lang klaar met dat team. Even de WCC pakken voor de bonus maar verder kan het hem niets schelenv8power67 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:36:
[...]
De lach en dan zeggen its unfortunate. Gewoon mooi
Heeft hij vandaag alweer gedaanMel33 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:37:
[...]
Dus die botst straks gewoon zijn maat eruit en maby ook andere coureurs. Doet niet meer beschaafd straks![]()
DC Is een Brit/Schot, kunnen niet eens indenken dat ze een andere taal zouden kunnen pratenLAD93 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:37:
Wat een vent is die RIC, gewoon even Italiaans eruit gooien.. DC volledig flabbergasted
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Maar toch, als Bottas echt tof had willen zijn had ie vorige week gewoon de fastest lap veel verder aangescherpt. Hij wist toch al wel dat ie naar Sauber ging..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Gisteren waren het een paar losse woorden maar hij kent de taal wel, dat wist Coulthard ook niet.
als dit inderdaad 'een pitstop is onder 2 seconden, dus sensor gaat af' is dan gaat dit nog een leuke discussie worden.Martin0 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:36:
[...]
Dit hoeft niet eens een fout te zijn van de pitcrew. Dit kan ook komen door de sensor die faalt. Als die sensoren geleverd worden door de FIA dan kan het wel eens een staartje krijgen.
Als die sensor dan gereset moet worden zit je dus ineens aan 11 seconden.
NOR is wel een team player, maar ook nog jong. Hij krijgt ze kansen nog wel. 
Bij RIC merk je gewoon dat hij vooral met zichzelf bezig is. Maakt hem niet slecht, maar misschien gun ik het daardoor iemand als NOR altijd wel. 😅
Bij RIC merk je gewoon dat hij vooral met zichzelf bezig is. Maakt hem niet slecht, maar misschien gun ik het daardoor iemand als NOR altijd wel. 😅
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |