Als Perez Bottas nog drie rondjes van zich kan houden is dat een OK prestatie.
Ze raakten elkaar toen ze naar links stuurden en daar zat VER er minsten half naast. Dus moet je ruimte laten als HAM zijnde.psy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:19:
[...]
Ja maar in de bocht lag Ham echt wel voor. Wat is nu belangrijker?
Blauwe vlag was niet voor HAM , maar voor een achterblijver.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
Maar je kunt er wel een strak voor krijgen toch? Dus ze negeren lijkt me ook niet zo slim.
*knip*
Hou het vriendelijk naar elkaar aub.
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 12-09-2021 16:23 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Motor ansich was (mechanisch gezien) niet illegaal, het was de ECU welke extra 'slim' om spong met het inspuiten van brandstof.GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:15:
Als je ziet hoe langzaam Ferrari nog steeds is, blijft hun illegale 2019 motor heel bijzonder... Hoe snel ze toen gingen was abnormaal
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zelfs dan moet je de ander nog ruimte geven.psy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:19:
[...]
Ja maar in de bocht lag Ham echt wel voor. Wat is nu belangrijker?
Ik denk dat RIC de race toch wel had gewonnen ondanks de clash tussen VER en HAM...hij zat er toch al voor
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Kijk even hoe ze bij de start met 20 auto's deze bocht nemen. Niet 1 voor 1 achter elkaar.Mars18 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Ben een Max fan....
Wees eerlijk. Hamilton gaat als 1e de bocht in.
Verstappen kan er daar nooit voorbij.
Niet hamilton zijn schuld in mijn ogen
Daarbij is dit dé bocht om in te halen.
Hamilton komt uit de pits, Verstappen op volle snelheid.
Als je elkaar in leven houdt kan het wel, maar dat gebeurde niet.
En nog niemand op een rondje gezet, dat is volgens mij ook uniqum dit jaar.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
[modbreak] Ik wil voor het einde toch even gezegd hebben dat jullie je collectief erg netjes hebben gedragen met de crash tussen Verstappen en Hamilton.![]()
Want ik zat me al mentaal voor te bereiden op de ellende en dat ik geen seconde van de rest van de race meer zou zien.[/]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Weet ik meteen waar wij staan
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar Bottas probeert het niet meer denk ik. Die heeft zijn gewenste podiumplaats toch al binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, een blauwe vlag wordt altijd getoond als er iemand de pits uit komt en er verkeer op het rechte stuk is. Dit als waarschuwing voor diegene uit de pits.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
Maar je kunt er wel een strak voor krijgen toch? Dus ze negeren lijkt me ook niet zo slim.
Volgens mij zijn dat vermoedens, maar is nooit bekend gemaakt wat er echt aan de hand was met die kabel..Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
Motor ansich was (mechanisch gezien) niet illegaal, het was de ECU welke extra 'slim' om spong met het inspuiten van brandstof.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Beetje gek in coronatijd.. we zijn nu best wel hyper bezig met hygiëne.Mel33 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:19:
Gaan we weer schoendrinken?
Achja, als het kan en de fans vinden het leuk.
Russell toch nog in de punten!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maak volgende keer een TR aub
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 12-09-2021 21:27 ]
Nee, je kan er geen straf voor krijgen. Zoals gezegd: het is een waarschuwing dat er wagens op snelheid aankomen. Niet meer dan dat. Iets dat na T1 niet meer van toepassing is.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
Straffen bij blauwe vlaggen gebeuren alleen als een wagen die gedubbeld wordt 3x een blauwe vlag negeerd. Niet eerder. En dat is hier dus niet van toepassing.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Iedereen uit z'n eigen schoen.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:22:
[...]
Beetje gek in coronatijd.. we zijn nu best wel hyper bezig met hygiëne.
Ik zou blij willen zijn voor ricci, maar op de een of andere manier kan ik hem niet meer pruimen met zijn (financieele) beslissingen en zijn "eeuwige lach" die ik niet zo genuine vind. Als ik kijk naar alles wat er is gedaan voor Mclaren zou ik Norris veel liever deze overwinning geven
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Perez z'n pace is echt niet OK vandaag. Waar Max constant in de DRS van RIC zat komt hij niet dichterbij.
Scheelt dat het covid virus niet in je zweet zitHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:22:
[...]
Als je zulke taal gebruikt.. zorg dan dat je wel gelijk hebt.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
Blauwe vlag was niet voor HAM , maar voor een achterblijver.
RTFM.

Die blauwe vlag is om aan te geven aan zowel de coureur op de baan als in de pitstraat dat er 1 auto uit de pitstraat komt.
De auto uit de pitstraat hoeft geen voorrang te verlenen. En mag alleen niet over de witte lijn.
That's it.

Het zijn zijn eigen schoenen hé niet die van een anderHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:22:
[...]
Cloud ☁️
Wat denk je dan van de situatie tussen Max en Lewis in ronde 1?Mektheb schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:18:
[...]
Hamilton was inderdaad 1e
Maar kunnen makkelijk tegelijk erdoor, maar Lewis gaf daar geen ruimte voor.
En Max laat het altijd staan, het kwam door beide en hun koppigheid en de curvestone was de laatst lachende.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
okay: https://motorsports-regul...it%20may%20be%20penalized.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
RTFM.
If the car running on the main straight and the car going out of the pit are likely to intersect, blue flag will be displayed statically to the car going out of the pit near the pit road exit.
If the pit-out car enters the course so as to block the car running on the main straight, it may be penalized.
De HAM VER crash en de MCL 1 2 zullen we nog lang herinneren, maar dit deel is echt heel saai.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dit ver/ham moment gaat wel weer leuke memes opleveren verwacht ik zo 😎
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Je geluk is denk ik dat ze beide geen punten pakken en de stand dus gelijk blijft.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
[modbreak] Ik wil voor het einde toch even gezegd hebben dat jullie je collectief erg netjes hebben gedragen met de crash tussen Verstappen en Hamilton.![]()
Want ik zat me al mentaal voor te bereiden op de ellende en dat ik geen seconde van de rest van de race meer zou zien.[/]
Wedden dat 'ie 't gaat doen áls íe dadelijk op het hoogste deel van het podium staatHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:22:
[...]
En voor welke auto was dat dan op dat moment? Ham kwam de pit uit. Die kreeg de blauwe vlag.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
RTFM.
Misschien eerst even de regels lezen voor het zo zeker iemand affiktricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
RTFM.
Hebben we iets gezien van onder de top 5?Quad schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:22:
Russell toch nog in de punten!
Er was volgens mij nog niet gelapped.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
RTFM.
PER eindigt nu wel voor Sainz, toch nog ergens wat goed gemaakt

Lijkt erop dat PER alsnog 5 ipv 6 gaat worden.
[ Voor 8% gewijzigd door KlaasjeNL op 12-09-2021 16:26 ]
Wel geniaal hoor voor RIC.. zo lang gezocht naar een mogelijkheid om weer te winnen..
Heb nog geen enkele f1 meme tegengekomen op 9gag of waar dan ook. Linkje?psy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:23:
Dit ver/ham moment gaat wel weer leuke memes opleveren verwacht ik zo 😎
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ach, het zijn zijn eigen bacteriën / schimmelnagelsHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:22:
[...]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
wat een toprace voor McLaren zeg!
leuk voor RIC en NOR en ook voor BOT.
PER toch weer net niet, zoals te vaak dit seizoen.
leuk voor RIC en NOR en ook voor BOT.
PER toch weer net niet, zoals te vaak dit seizoen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oranje brigade still wins.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit podium gun ik Ricciardo, Norris en Bottas prima. Perez gewoon dom met die actie, had die plek teruggeven dan had die later Leclerc toch wel ingehaald.
Op naar de podiumceremonie
Achter Bottas, eigenlijk matigJoosie200 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:24:
Perez vijfde, heeft ie de schade beperkt.
Max tenminste 2 punten uitgelopen, bekijk het positief.
Altijd leuk om iemand "RTFM" te horen roepen terwijl diegene nog niet eens de kaft van de manual heeft bekeken blijkbaarricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:20:
[...]
[mbr]*knip*
Hou het vriendelijk naar elkaar aub.[/]
Het is iets.Bensimpel|IA schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:25:
Max tenminste 2 punten uitgelopen, bekijk het positief.
Die boardradio van RIC, machtig mooi...
"When you grow up your heart dies"
Wat ontzettend mooi voor McLaren! Dik verdient.
Lekker hoor, zoveel gezeur de afgelopen maanden over zijn achterstand op NOR. Nu een heel mooie overwinning als antwoord. En dat had niks met Max en Lewis te maken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ric heeft ook snelste race ronde, helpt hierin RBR ook nog even om dat punt bij MB weg te halen.
Heb het gemist, Perez tijdstraf gekregen?
⏩ PVOutput☀️
Haha RIC voor die cockpit camera.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die snelste ronde is wel een grap zeg.
Lekker Ric, snelste ronde en dotd.

- DaniëlWW2
- Niet online
Ik had beide radio's openstaan.
Ben nu even doof.
Ben nu even doof.
Als hij die nu tevoorschijn tovert is hij een legend.HKLM_ schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:25:
Zal Daniël zijn juichcape mee hebben?
Wow, wat een resultaat. ééntweetje voor McLaren.... das alweer ff geleden.

Dat puntje doet rbr niks zolang HAM m maar niet pakt.Martin0 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
Ric heeft ook snelste race ronde, helpt hierin RBR ook nog even om dat punt bij MB weg te halen.
Perez is te gretig sinds hij in de Red Bull rijdt. Blijkbaar zit er toch wel een grote mate van druk bij hem om te laten zien dat hij het kan en dan gaat het mis ....tweakduke schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:25:
Dit podium gun ik Ricciardo, Norris en Bottas prima. Perez gewoon dom met die actie, had die plek teruggeven dan had die later Leclerc toch wel ingehaald.
Welkom in mijn levenDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
Ik had beide radio's openstaan.
Ben nu even doof.
Nee, dat heeft te maken dat als een auto nog 1 sec sneller is, dat je dan nog niet er voorbij komt. Maarja, goed gedaan.ArthurMorgan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
Lekker hoor, zoveel gezeur de afgelopen maanden over zijn achterstand op NOR. Nu een heel mooie overwinning als antwoord. En dat had niks met Max en Lewis te maken.
Nu maar hopen dat er genoeg benzine in zat.. zo vroeg juich ik tegenwoordig niet meer.
Hetzelfde bij voetbal tegenwoordig met die VAR.

Hetzelfde bij voetbal tegenwoordig met die VAR.
Dankzij zo'n zelfde akkefietje tussen de Nr.1 en Nr.2 pakte VER in Barcelona óók ooit z'n éérste overwinning ......
Alleen stonden er toen (in 2016) twee Mercedes wagens langs de baan (HAM / ROS)
Alleen stonden er toen (in 2016) twee Mercedes wagens langs de baan (HAM / ROS)
En: Ricciardo mag rijden met de auto van wijlen Dale Earnhardt!
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
wel voor het constructeurskampioenschapd0s schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
[...]
Dat puntje doet rbr niks zolang HAM m maar niet pakt.
- DaniëlWW2
- Niet online
En overwinningsformatie in Ferrari land.
Goeie bet met Zak.Killjoy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:27:
En: Ricciardo mag rijden met de auto van wijlen Dale Earnhardt!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zaten Norris en Ricciardo nou bij elkaar op de radio?
Ja 5 sec.Quad schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
Heb het gemist, Perez tijdstraf gekregen?
Lol wut, de radio bij Norris.
⏩ PVOutput☀️
Was een heel slecht moment voor een slechte start, Max had hier heel veel punten kunnen winnen tov Hamilton
Constructeurs titel kan dit 1e puntje toch echt wel helpend0s schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
[...]
Dat puntje doet rbr niks zolang HAM m maar niet pakt.
Nee zeg, Perez is gewoon niet slim, team in dit geval ook niet. Dit is typisch Monza, altijd geweest, zal altijd zo zijn. Waarom ze denken dat dit ineens anders beoordeeld zou worden was gewoon dom.dcell schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
[...]
Perez is te gretig sinds hij in de Red Bull rijdt. Blijkbaar zit er toch wel een grote mate van druk bij hem om te laten zien dat hij het kan en dan gaat het mis ....
En de FIA hun juichtape?HKLM_ schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:25:
Zal Daniël zijn juichcape mee hebben?
Wellicht captain obvious hier, maar Max heeft het verloren bij de start..
Dat puntje telt toch alleen voor de coureur?sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:27:
[...]
wel voor het constructeurskampioenschap
De grap is dat hij wel snelle rondes kan rijden maar die prutser heeft gewoon NUL consistentie en is dus niet een betrouwbare teamgenoot. Echt ongelooflijk dat ze hem een nieuw contract gegeven hebben.dcell schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:26:
[...]
Perez is te gretig sinds hij in de Red Bull rijdt. Blijkbaar zit er toch wel een grote mate van druk bij hem om te laten zien dat hij het kan en dan gaat het mis ....
eerder de pitstop.renegrunn schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
Zei Daniel nu echt: "Max, thanks for having my back..."?
"When you grow up your heart dies"
Nope de PIT.renegrunn schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Pitstop hielp ook niet echt..renegrunn schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
Ach, je hebt de start, maar ook de pitstop heeft niet geholpen natuurlijk.renegrunn schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:28:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |