RIC dotd voor mij. Snelste weg, blijft soeverein op 1 rondrijden.
Sky dacht dat het ging om het vervangen van die piepschuim blokken in turn 1SpeedQber schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
Wat was die gele vlag van 10 sec?
Sowieso vind ik dat BOT de DotD meer verdiend. Ricciardo heeft er in principe niet onwijs veel voor hoeven doen vandaag.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat iedere Tweaker iets uit hun schoon moet drinken. Mocht hij winnen natuurlijk... spannend.
Na die pit was dit gewoon de beste uitkomst.Exocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
Gezien de situatie niet slecht dat ze beiden geen punten scoren. Gezien de uitgangspositie voor de race, wel een enorme gemiste kans.
Stroll komt er zelfs nog bijFranco10 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:08:
Hoe kan RIC eerst met weinig moeite Max achter zich houden, om vervolgens een Trulli Train te maken waar zelfs een Ferrari bij aan kan haken?
Hahaha Bottas in een notendop dit.
PSN: xMaurice93
Jij denkt dat NOR in dat geval zijn eerste gp overwinning terug geeftdutchgio schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
[...]
Als het helpt om Bottas af te houden en de positie daarna weer terug geeft...
Hopelijk kunnen ze dit behouden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Andere bandenFranco10 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:08:
Hoe kan RIC eerst met weinig moeite Max achter zich houden, om vervolgens een Trulli Train te maken waar zelfs een Ferrari bij aan kan haken?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Boh, mooi gevecht!
Flickr PSN ID= cheironnl
Too soon...
"When you grow up your heart dies"
aaaand it's gone
Mazespin is ineens een minuut kwijt. Dus doe een gok.SpeedQber schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
Wat was die gele vlag van 10 sec?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kom op Perez, verdedig de reserve oranje brigade.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha die kop van Toto: kijk, daarom mag hij weg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft Toto gisteren nog een dikke rave party gehad? Wat ziet die kerel er als een natte krant uit.
Weer een nieuwe Toto meme
I served in a company of heroes.
Haha, die reactie van toto wordt zo'n dikke meme..
Als je voorraan rijdt kan je niet veel doen natuurlijk. En dan zouden we veel dotds kunnen afnemen, vooral van Max.miicker schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
Sowieso vind ik dat BOT de DotD meer verdiend. Ricciardo heeft er in principe niet onwijs veel voor hoeven doen vandaag.
Die heeft zn harde bandjes na 10 rondjes ingeruild voor softsRocketKoen schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:10:
[...]
Mazespin is ineens een minuut kwijt. Dus doe een gok.
Oh en nu staat ie langs de kant
Op papier rijd hij wel op p3 met de 5s penalty van Perez.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dit is niet goed toch? Het hele veld komt nu weer bij elkaar.

Bottas rijdt in de beste auto van het veld...miicker schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
Zodra Hamilton uit een race is, boeit toch helemaal niet meer wat Bottas doet.SinergyX schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:10:
Haha die kop van Toto: kijk, daarom mag hij weg
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
MAZ dacht, weer straf? dan hou ik er mee op
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Max achter zich gehouden. Is niet makkelijk.miicker schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:09:
Mooi die graph van de baan die geel wordt
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
VSC blijven de gaps grofweg gelijk. Iedereen moet langzamer rijden en zelfde sector tijden rijden.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:11:
[...]
Dit is niet goed toch? Het hele veld komt nu weer bij elkaar.
Top, weer wat geleerd.Osxy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:12:
[...]
VSC blijven de gaps grofweg gelijk. Iedereen moet langzamer rijden en zelfde sector tijden rijden.
Bedenk me net dat voor Perez het goed zou zijn als de race onder VSC zou eindigen, dan worden de gaps groter.Bensimpel|IA schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:12:
Niet goed voor perez
Waarschijnlijk weer een tafel stukgeslagen. En deze keer stond er nog een beker water op ofzo...Robkazoe schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:11:
Heeft Toto gisteren nog een dikke rave party gehad? Wat ziet die kerel er als een natte krant uit.
Eens zien of LEC BOT in een fout kan duwen...
Op welke plek eindigt PER als het zo blijft met die PT?
[quote]sjaool schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Never mind
Never mind
[ Voor 22% gewijzigd door ricardo246 op 12-09-2021 16:16 ]
Dan moet ik mijn stem voor DotD intrekkensjaool schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
- DaniëlWW2
- Niet online
P6.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BOT zit alweer in de versnellingsbak van PER.sjaool schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Was actie HAM VER niet genoeg?sjaool schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Tel het uit zou ik zeggenHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
p7HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
P6 als ik goed reken.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
P7 voor Stroll volgens mijHollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Benieuwd hoe lang de banden van Bot nog mee gaan. 🤔
Moeten ze nog de pit of rijden ze de race uit zo?
Als je ziet hoe langzaam Ferrari nog steeds is, blijft hun illegale 2019 motor heel bijzonder... Hoe snel ze toen gingen was abnormaal
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
6de. Simpelweg huidige stand plus 6 seconden en kijken waar hij uit komt.HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Waarom zien we nu eigenlijk geen "under investigation"?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Wat vooral bizar is, is dat er wat afspraken zijn gemaakt met de FIA en er niets geopenbaard wordt over wat er is gebeurd.GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:15:
Als je ziet hoe langzaam Ferrari nog steeds is, blijft hun illegale 2019 motor heel bijzonder... Hoe snel ze toen gingen was abnormaal
Ben een Max fan....
Wees eerlijk. Hamilton gaat als 1e de bocht in.
Verstappen kan er daar nooit voorbij.
Niet hamilton zijn schuld in mijn ogen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
P6HollowGamer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:14:
Denk eerlijk gezegd dat er een ietsiepietsie frustratie bij Max zat vanwege die totaal mislukte pitstop. Gebeurt nooit bij Red Bull, en op het moment dat je onverwacht een gaatje kunt slaan in het WK, gebeurt het. Zo jammer.
Omdat ze nog niet ui zijn pas na de race toch?psy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:16:
Omdat er gezegd werd dat ze na de race gaan kijken. Maakt toch niks uit voor de huidige race.psy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:16:
Zo snel dat de hoeveelheid drag die ze hebben/hadden geen probleem was.GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:15:
De straf is nooit bekend gemaakt maar de motor is (verplicht?) Dusdanig veel teruggeschroefd zodat ze daarna voorlopig niet bovenin mee mogen doen.GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:15:
- DaniëlWW2
- Niet online
🤔 de reageer knop is weer “verstopt “
Maar, met deze top 3 ben ik oom erg tevreden.
Wat ik straks al zei, ik word echt wel blij met weer de McLarens in de top 5.
En nu gewoon op 1 en 2
(Reden vergeten we even)
Maar, met deze top 3 ben ik oom erg tevreden.
Wat ik straks al zei, ik word echt wel blij met weer de McLarens in de top 5.
En nu gewoon op 1 en 2
(Reden vergeten we even)
Na de race paspsy schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:16:
Gaat niet om de openbare weg maar de vergelijking dat je nooit en te nimmer met zo een lage exit snelheid die stunt uithaalt en naar links stuurt .Erazzzer schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:00:
[...]
Nogmaals, wat heeft de openbare weg met racen te maken? Absoluut een kansloze vergelijking.
Na safetycar gebeurd het nog een keer en dan gaan ze samen netjes erdoorheen. Ham wilde ver er niet voor en Ver laat hem dan gewoon staan, beide 0 punten maar wat mij betreft Ham gevaarlijker rijgedrag dus schuld dan Ver. Laatste opmerking want zelf kom je met 0 argumenten

Are you serious

Kan nog geregeld wordenDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
[modbreak] Ik wil voor het einde toch even gezegd hebben dat jullie je collectief erg netjes hebben gedragen met de crash tussen Verstappen en Hamilton.![]()
Want ik zat me al mentaal voor te bereiden op de ellende en dat ik geen seconde van de rest van de race meer zou zien.[/]
was wel anders geweest als Lewis kon blijven rijdenDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
[modbreak] Ik wil voor het einde toch even gezegd hebben dat jullie je collectief erg netjes hebben gedragen met de crash tussen Verstappen en Hamilton.![]()
Want ik zat me al mentaal voor te bereiden op de ellende en dat ik geen seconde van de rest van de race meer zou zien.[/]
VER was op volle snelheid, HAM niet. HAM had koude banden, mist de apex naar links en laat geen ruimte naar rechts. Als iemand schuldig is, is het HAM.Mars18 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Ben een Max fan....
Die vlag is puur een waarschuwing. Er is geen verplichting om een plaats af te geven daar het om positie gaat. HAM heeft het recht om te verdedigen. hij mag enkel die volle witte lijn niet over.
je haalt me de woorden uit de mondDentist schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:18:
[...]
was wel anders geweest als Lewis kon blijven rijden
Sowieso schrijf je zo!
Hamilton was inderdaad 1eMars18 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Ben een Max fan....
Maar kunnen makkelijk tegelijk erdoor, maar Lewis gaf daar geen ruimte voor.
En Max laat het altijd staan, het kwam door beide en hun koppigheid en de curvestone was de laatst lachende.
Als Max straks een penalty krijgt

I served in a company of heroes.
Ik zou er niks meer aan doen qua straffen. Maar ik wil weer een leuke battle tussen de twee. Lichte touches is ok, als ze daarna kunnen doorrijden. Dit was een beetje jammer.Mars18 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Ben een Max fan....
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gaan we weer schoendrinken?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Je mag blij wezen dat ze er beiden uit liggen. Had HAM weer de gebruikelijke mazzel gehad dan had je de rest van de race wel op je buik kunnen schrijven.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Kan speciaal voor je om je goed te voelen alles reporten vanaf de crash?DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Maar inderdaad, iedereen een virtueel biertje!.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat komt waarschijnlijk omdat we ondanks die pitstop faal nu Hamilton niet als WK leider hebbenDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Dan pakt ie direct een nieuwe motor en heeft ie er alsnog geen directe pijn van
PSN: xMaurice93
Ja maar in de bocht lag Ham echt wel voor. Wat is nu belangrijker?KlaasjeNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:18:
[...]
VER was op volle snelheid, HAM niet. HAM had koude banden, mist de apex naar links en laat geen ruimte naar rechts. Als iemand schuldig is, is het HAM.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Als die dat niet verleerd isMel33 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:19:
Gaan we weer schoendrinken?
Cloud ☁️
Dan wordt het een grid penalty in Rusland. Wisselt hij daar z'n motor, maakt dat ook niet meer uit.
Maar je kunt er wel een strak voor krijgen toch? Dus ze negeren lijkt me ook niet zo slim.Blokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:18:
[...]
Die vlag is puur een waarschuwing. Er is geen verplichting om een plaats af te geven daar het om positie gaat. HAM heeft het recht om te verdedigen. hij mag enkel die volle witte lijn niet over.
Mja. Maar als Ham een normale stop had gehad, <4s, had ie voor Max gezeten. Beiden frusti, beiden haantjes, beiden huilen.DutchOwnage schreef op zondag 12 september 2021 @ 16:17:
Denk eerlijk gezegd dat er een ietsiepietsie frustratie bij Max zat vanwege die totaal mislukte pitstop. Gebeurt nooit bij Red Bull, en op het moment dat je onverwacht een gaatje kunt slaan in het WK, gebeurt het. Zo jammer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |