Oef Hamilton 5 tienden sneller met Medium dan Verstappen op Soft
nou dan weet je wel dat het een zwaar weekend gaat worden
nou dan weet je wel dat het een zwaar weekend gaat worden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Normaal wel, maar je weet wel wie lult er iedere keer doorheen.Dadona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:15:
Die Audio Up melding. Is dat nu om te laten 'genieten' van het geluid van de auto's..?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het grappige is, vorige week deden ze het een stuk minder op deze banden. Toen waren het de Softs namelijkLZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:14:
MERC zoals verwacht wel erg sterk hier. DIe doen het dit seizoen belachelijk goed op geel.
Verwijderd
Kijk dan lekker F1 TV daar komen ze met zijn allen klaar over het slappe gelul over Russel. Damon Hill die vraagt aan de teambaas of hij Russel gaat missen, wtf zeg.LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:15:
[...]
Normaal wel, maar je weet wel wie lult er iedere keer doorheen.
Waarschijnlijk vanwege de gebeurtenissen op Zandvoort.Sniffels schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:17:
Car number 1? haat hij Schumacher zo erg dat hij zijn naam nieteens wil uitspreken?
Never mind.Sniffels schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:17:
Car number 1? haat hij Schumacher zo erg dat hij zijn naam nieteens wil uitspreken?
[ Voor 7% gewijzigd door Pjottski op 10-09-2021 15:20 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
[ Voor 31% gewijzigd door aveenhuysen op 10-09-2021 15:20 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat denk ik ook. Volgens mij is Mercedes niet per de snel, maar is RB traag. Het gat tussen RB op rood en de rest op medium is niet zo groot als je mag verwachten.Spotmatic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:20:
Volgens mij gaat iedereen traag op rood...
Kán het überhaupt dat rood langzamer is dan geel (= serieuze vraag)?Spotmatic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:20:
Volgens mij gaat iedereen traag op rood...
Dat dacht ik dus ook al.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:21:
[...]
Kán het überhaupt dat rood langzamer is dan geel (= serieuze vraag)?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Is bij Mercedes weleens het geval geweest inderdaad.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:21:
op 1 ronde niet.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:21:
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Als de sport minder om het geld zou gaan (al kost een F1 team nu eenmaal vele miljoenen), dan gaat de sponsoring ook minder een rol spelen. Als dat zo is, dan kan een team meer focussen op performance van de drivers. Maar tot die tijd moet er geroeid worden met de huidige riemen.Ankona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:21:
Idd, valt er niet meer winst te halen door die constructie weg te laten?
Ach, even die zandzakken eruit halen, en dan gaan als een treinDamian schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:23:
Word druk geknutseld aan de auto van Max, hopelijk vinden ze nog wat, anders word het een Mercedes feestje ben ik bang...
13:37
Zoals ik eerder al aangaf voordat het weekend ook maar aanbrak.warp schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:24:
Het verhaal dat Red Bull de snelste auto heeft is nu ook gelijk weer ontkracht.
"When you grow up your heart dies"
Motor wisselen is hier een slecht idee juist. Bij SkySports hadden ze het er ook over waarom het juist geen goed idee is voor RBR/VER om de motorwissel te doen. Inhalen hier heeft dan wel wat mogelijkheden, maar voor een RBR die toch al niet de hoogste topsnelheid heeft, is het inhalen hier praktisch onmogelijk wanneer de racesessie eenmaal begonnen is. Om dan dus de nieuwe motor al wel wat te 'verbruiken', is zonde van de performance die er in zit.De_Bastaard schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:
Motorwissel is nu idd niet zo'n slecht idee. P4 ofzo zou dan toch wel moeten lukken?
Ik zou daar niet al te veel naar kijken tijdens vrije trainingen. Zie mijn vorige bericht.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2021 15:41 ]
Dat idee heb ik ook, die Red Bull kan veel harder want bijna 0.4s toeleggen op Lewis op een band die in principe sneller is? Nah...RoD schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:28:
Gezien dat NOR sneller rijdt dan VER (track limits daargelaten), en dat met een compound harder, geeft al aan dat RB aan het sandbaggen is. Of ze hebben een enorm probleem, dat kan ook
Alleen motorwissel is 5 grid plaatsen, toch? Dan is P3 in (sprint)qualifying een start van P8, dan race met Medium en Hard wellicht best een P3 te halen (en wellicht meer als iemand ervoor pech heeft, motor opblazen ofzoBloodclot schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:24:
als mercedes hier toch heer en meester is (op medium), dan verwacht ik een mercedes 1-2tje (zonder vreemde gevallen).
Dan toch motorwisseltje doen en top5 eindigen zondag?
10 plaatsen gridstraf.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:30:
[...]
Alleen motorwissel is 5 grid plaatsen, toch? Dan is P3 in (sprint)qualifying een start van P8, dan race met Medium en Hard wellicht best een P3 te halen (en wellicht meer als iemand ervoor pech heeft, motor opblazen ofzo)
Zeiden ze ook op de spaanse tv (https://www.dazn.com)CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:29:
[...]
Motorwisselen is hier een slecht idee juist. Bij SkySports hadden ze het er ook over waarom het juist geen goed idee is voor RBR/VER om de motorwissel te doen. Inhalen hier heeft dan wel wat mogelijkheden, maar voor een RBR die toch al niet de hoogste topsnelheid heeft, is het inhalen hier praktisch onmogelijk wanneer de racesessie eenmaal begonnen is. Om dan dus de nieuwe motor al wel wat te verbruiken, is zonde van de performance die er in zit.
Het is dan beter om de performance te hebben op circuits waar een RB16(b) wel goed kan inhalen, zoals op Sochi.
[...]
Ik zou daar niet al te veel naar kijken tijdens vrije trainingen. Zie mijn vorige bericht.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Mag je ook: motor 4 inzetten voor de Sprintqualifying, gewoon ook je Friday-Q plek starten, daarna gridstraf pakken voor de race (zondag), maar de race met motor 3 doen?CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:29:
Motorwisselen is hier een slecht idee juist. Bij SkySports hadden ze het er ook over waarom het juist geen goed idee is voor RBR/VER om de motorwissel te doen. Inhalen hier heeft dan wel wat mogelijkheden, maar voor een RBR die toch al niet de hoogste topsnelheid heeft, is het inhalen hier praktisch onmogelijk wanneer de racesessie eenmaal begonnen is. Om dan dus de nieuwe motor al wel wat te verbruiken, is zonde van de performance die er in zit.
Ik ben bekend met het gegeven dat VT's niet alles zeggenCH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:
[...]
Zoals ik eerder al aangaf voordat het weekend ook maar aanbrak.En daarbij, focus niet al te veel op de tijden van de vrije trainingen. Men kan dan met een andere setup rijden of met een ander doel. Dat 'het gat' nu 0.452s is tussen VER en degene op P1, zegt in die hoedanigheid dus ook niet zo heel veel.
Ze lieten net de pace zien, dus het potentieel. Ik denk dat McLaren deze race beter uit de verf kan komen dan op andere races zoals Hongaring of Zandvoort. Zag je ook bij bijvoorbeeld Oostenrijk. In theorie is Spa ook zo'n track, ware het niet dat die race helaas verregend is.Sniffels schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:34:
Nou.. Norris straks top3 in de Q?
Volgens mij gaat het om het verbreken van een bepaald zegel meen ik ergens gelezen te hebben. Dus zou best wel eens zo kunnen zijn. Zegel verbreken zonder hem direct te gebruiken.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:34:
[...]
Mag je ook: motor 4 inzetten voor de Sprintqualifying, gewoon ook je Friday-Q plek starten, daarna gridstraf pakken voor de race (zondag), maar de race met motor 3 doen?
Heb je wel nieuwe motor in je pool, maar niet het 'probleem' dat je de power van je nieuwe motor verspeelt.
Ik snap de grap, maar op een track waar het al moeilijk is voor RBR ook nog zoiets incasseren lijkt mij nu ook niet bepaald een slim idee.Boinkie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:35:
Of in de sprintrace kegelt Verstappen Hamilton eraf en daarna pakken ze de penalty
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De gridpenalties moet je altijd incasseren tijdens de race (die altijd op zondag is). Dus als je wisselt voor de sprintrace gedurende de kwalificatie (de klassieke kwalificatie en de sprintrace zijn twee sessies van het onderdeel kwalificatie) en daarna terug gaat, moet je 's zondags ook gewoon 10 plaatsen achteruit.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:34:
Mag je ook: motor 4 inzetten voor de Sprintqualifying, gewoon ook je Friday-Q plek starten, daarna gridstraf pakken voor de race (zondag), maar de race met motor 3 doen?
Heb je wel nieuwe motor in je pool, maar niet het 'probleem' dat je de power van je nieuwe motor verspeelt.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2021 15:41 ]
Dat zeg ik toch ook, maar érgens zal die gridstraf komen.CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:40:
[...]
De gridpenalties moet je altijd incasseren tijdens de race (die altijd op zondag is). Dus als je wisselt voor de sprint in de kwalificatie en daarna terug gaat, moet je 's zondags ook gewoon 10 plaatsen achteruit.
Om dan dus de nieuwe motor al wel wat te verbruiken, is zonde van de performance die er in zit.
Bijna niemand heeft anders op soft gereden (op een enkeling na), omdat men de soft banden uitspaart voor de kwalificatie (daar is voor deze race het gebruik van softs verplicht). Er is dus helemaal geen 'qualy run' gedaan.renzo4000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:38:
Het ziet er vooralsnog niet goed uit voor RBR. De stelling "het is toch maar fp1" gaat niet helemaal op natuurlijk. Ze zullen toch echt een qualy run hebben gedaan allemaal (zoals dat in een fp3 ook gedaan wordt). We gaan het zien straks.
Dat kunnen ze ook doen moet de motor wat teruggeschroefd. ze rekenen dan door wat de werkelijke tijd zou zijn.renzo4000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:38:
Het ziet er vooralsnog niet goed uit voor RBR. De stelling "het is toch maar fp1" gaat niet helemaal op natuurlijk. Ze zullen toch echt een qualy run hebben gedaan allemaal (zoals dat in een fp3 ook gedaan wordt). We gaan het zien straks.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Volgens mij niet, volgens mij als je nu een motor wisselt dan krijg je de gridstraf voor de sprintrace.CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:40:
[...]
De gridpenalties moet je altijd incasseren tijdens de race (die altijd op zondag is). Dus als je wisselt voor de sprintrace gedurende de kwalificatie (de klassieke kwalificatie en de sprintrace zijn twee sessies van het onderdeel kwalificatie) en daarna terug gaat, moet je 's zondags ook gewoon 10 plaatsen achteruit.
Ja, hier op Monza is het schier onmogelijk om in te halen voor een RBR. Ze missen hier simpelweg de high speed performance. Dan kan je de extra performance die een motorwissel geeft beter gebruiken waar dat meer en beter tot zijn recht komt, zoals op Sochi. Men wil uiteindelijk dit vierde motorblok de rest van het seizoen afleggen, maar toch ook de best mogelijke performance houden. Dus die motor gaat er zo laat mogelijk pas in.Jake schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:43:
Dat zeg ik toch ook, maar érgens zal die gridstraf komen.
Lees het topic, dit is al meermaals voorbij gekomen. Gridpenalties moeten tijdens de race geïncasseerd worden, daar valt de sprintrace niet onder, die valt onder kwalificatie (die dus over twee sessies verspreid is).Martin0 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:45:
Volgens mij niet, volgens mij als je nu een motor wisselt dan krijg je de gridstraf voor de sprintrace.
Dat was bij silverstone ook zo toen sommige drivers gridstraf kregen in de kwali.
“The rest of the regulations regarding power unit and so forth, they will be applied in a different way and will be focused on the race.
[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2021 15:56 ]
[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 10-09-2021 15:57 ]
Hij zit wat hoger en kijkt dus omlaag, dus je ziet eigenlijk nog minder van de baan. Je zou eigenlijk een Tsunoda moeten nemen, hopelijk kijkt die wat meer omhoog, al is dan natuurlijk het risico dat je alleen maar stukje stuur/cockpit en lucht zietDoeEensGek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:53:
Klikken want fom:
YouTube: George Russell's Helmet Cam at Spa | 2021 Italian Grand Prix
Slechte cam dit maal.
Dit was ook geen standaard FP1, niet met deze weekend setup. Het is een heel gepuzzel voor alle teams.renzo4000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:38:
Testing, one, two ...
Tsunoda gaat hem niet worden, hij heeft een Arai helm. De helmet cam is momenteel alleen beschikbaar voor de Bell helm, de FIA heeft alleen voor dat merk goedkeuring gegeven, Arai en Schuberth hebben nog niets ervoor zover ik begrepen heb toen ik eea uitzocht tijdens de Spa GP.The_Admin schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:56:
Hij zit wat hoger en kijkt dus omlaag, dus je ziet eigenlijk nog minder van de baan. Je zou eigenlijk een Tsunoda moeten nemen, hopelijk kijkt die wat meer omhoog, al is dan natuurlijk het risico dat je alleen maar stukje stuur/cockpit en lucht ziet
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2021 16:40 ]
Ik vind het nog wel meevallen, op wat onscherpte na, daarnaast is het nog in test en wilde men nu dus testen met iemand die hoger zit dan ALO. Aangezien RUS vrij lang is, is het dus redelijk logische keuze dat men nu eea bij RUS test. Zie ook de reeds aangehaalde Tweet:DoeEensGek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:53:
Klikken want fom:
Slechte cam dit maal.
F1 has confirmed that as I revealed in Spa @GeorgeRussell63 will run the Bell helmet cam in FP1 and FP2. They want to try it with a taller driver who sits higher in the car than ALO
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 10 september 2021
Spanza?DoeEensGek schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:53:
Klikken want fom:
Slechte cam dit maal.
Oh fom is ook wakker.
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-09-2021 16:14 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wie dan?Martin0 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:45:
[...]
Volgens mij niet, volgens mij als je nu een motor wisselt dan krijg je de gridstraf voor de sprintrace.
Dat was bij silverstone ook zo toen sommige drivers gridstraf kregen in de kwali.
Hopelijk Schuberth next...CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:57:
[...]
Tsunoda gaat hem niet worden, hij heeft een Arai helm. De helmet cam is momenteel alleen beschikbaar voor de Bell helm.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Sorry hoor maar tijdens de trainingen van Spa riepen er hier een aantal hetzelfde. Wie stond er uiteindelijk op 1 na de kwalificatie..? Het is maar FP1...renzo4000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:38:
Vaak bu'j te bang!
Nouja een circuit als Spa (lange rechte stukken, maar bochtig genoeg dat Merc een High downforce setup gebruikt) heeft RB dit jaar gewoon een voordeel, RB kan die circuits op een Low-downforce setup doen, waarmee ze dus minder verliezen, of zelfs tijd winnen op merc op de rechte stukken.-tom-562 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:46:
[...]
Sorry hoor maar tijdens de trainingen van Spa riepen er hier een aantal hetzelfde. Wie stond er uiteindelijk op 1 na de kwalificatie..? Het is maar FP1...
[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 10-09-2021 16:50 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Denk dat RB nog wel wat over heeft. Meer dan andere teams (MB excluded wellicht). Dus rij twee moet volgens mij wel lukken. Maar we gaan het zien.Dazzler2120 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:50:
[...]
Nouja een circuit als Spa (lange rechte stukken, maar bochtig genoeg dat Merc een High downforce setup gebruikt) heeft RB dit jaar gewoon een voordeel, RB kan die circuits op een Low-downforce setup doen, waarmee ze dus minder verliezen, of zelfs tijd winnen op merc op de rechte stukken.
Zodra een circuit full low downforce is, zoals Monza, dan heeft Merc gewoon nog steeds de betere motor.
Kans is vrij groot dat RB hier gewoon op rij 2 of zelfs 3 staat.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
PSN: xMaurice93
Twente komt eraan!
Dat is nog maar heel erg de vraag. Je kan twee ongerelateerde dingen zeggen en daarmee een hoop impliceren wat niet per se aan de hand is. Er zijn twee losstaande dingen aan de hand: de vrijdagmotor (!) van Hamilton die in Zandvoort kapot is gegaan zal niet meer gebruikt worden, en Mercedes heeft niet bij voorbaat uitgesloten dat ze ergens dit jaar nog gridstraffen gaan nemen. Kanttekeningen zijn dus dat deze dingen niets met elkaar te maken hebben, die vrijdagmotor zou schijnbaar toch al niet meer gebruikt gaan worden, en als er iets geks gebeurt (zoals bijv. een crash waardoor Q toch al op P20 zou eindigen, kan je natuurlijk volledig gratis een extra motor gebruiken, dus dat zullen ze dan gewoon doen op dat moment.JoteW schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:28:
Heb ik het op de achtergrond nou goed begrepen dat HAM ook een motor moet vervangen wat nog niet bij het grote publiek bekend was?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jij ook. Je zult meer tijd hebben nu om te kijken dan vorige week.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:54:
[modbreak] En de quickreply gaat uit voor de kwalificatie.
Veel plezier iedereen.[/]
Vorige week ging wel goed.hansvk schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:55:
[...]
Jij ook. Je zult meer tijd hebben nu om te kijken dan vorige week.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach, als deze baan de enige is waar het niet goed uitziet, dan zal het mij de broek niet doen bollenrenzo4000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:38:
[ Voor 3% gewijzigd door NoahAmber op 10-09-2021 17:57 ]
Eat the bugs, live in a pod
Ik denk het wel.. Zolang ze maar kunnen rijden, toch?HMC schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:57:
Toch vraag ik me af of de drivers dit wel echt leuk vinden.
-
Vooral dan FP2.Bart-Willem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:58:
Leuk dat je op vrijdag meer actie hebt, maar het blijft toch wel een flut-format vind ik.
Silverstone en Hongarije niet, andere races wel.HMC schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:57:
Haha. Inderdaad. Kan DWW2 uberhaupt de races wel kijken?
Ik denk in ieder geval dat ze het formaat met kwalificatie op vrijdag en zaterdag FP2, best wel stom vinden.Die zogenaamde "sprint qualifying weekends" zijn voor de mensen thuis wel leuk.
Je hebt op vrijdag ook al actie.
En op zaterdag zelfs een mini race.
Toch vraag ik me af of de drivers dit wel echt leuk vinden.
Ze rijden in dit format ook 2 uur op vrijdag, dus geen verschil met een normaal weekend. Alleen zal de spanning nu wat hoger zijnEdd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:58:
[...]
Ik denk het wel.. Zolang ze maar kunnen rijden, toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja, psies.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:58:
[...]
Ik denk in ieder geval dat ze het formaat met kwalificatie op vrijdag en zaterdag FP2, best wel stom vinden.
Eat the bugs, live in a pod
Het is meer dat als je afstellingen na FP1 niet goed zijn, je weekend eigenlijk al verpest is. Want ze mogen nu bijna niks meer.HMC schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:00:
[...]
Ja, psies.
Er klopt iets niet. En dat is mijn ogen, dus vast nog meer in die van de coureurs.
Ik heb niet de illusie dat ze op deze MERC baan ook maar in de buurt gaan komen.hansvk schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:01:
RBR nu met de motor op de racestand. Ben benieuwd hoe dicht ze op Merc zitten.
Wel, ik vond er niets aan.TrekDr0p schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:57:
Ik ga de Q later terug kijken. Dus ik lees rond 8 uur wel wat jullie ervan vonden
No keyboard detected. Press F1 to continue.
NOR had een mooie tow bij het begin van zijn ronde.
Ik denk de race 5x stilleggen want reclame op tvsambalbaj schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:06:
Wat wordt de volgende Amerikaanse move voor F1 na de Sprintrace?
Play-offs en een super finale?
Hamilton gaat die tow sowieso krijgen van Bottas, dus daar winnen ze weinig mee.dutchgio schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:06:
Misschien als Perez Verstappen een goede tow geeft in Q3 dat er wel wat mogelijk is.
Dat scheelt 7 tiende volgens Mercedes, al is dat wel erg veel.
Desalniettemin noemen de coureurs de McLaren dit jaar 'the rocketship'. Monza is samen met de Red Bull Ring hun beste baan dit jaar denk ik.hansvk schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:06:
[...]
NOR had een mooie tow bij het begin van zijn ronde.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Volgens mij was dat precies wat men wilde.tweakduke schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:00:
De trainingen zijn niet helemaal logisch verdeeld en als je dit format zou hanteren over een heel seizoen is het te weinig traingingstijd denk ik.
Het geeft wel meer actie en dat is niet verkeerd, het is alleen wel wat veel om op vrijdag, de zaterdag en de zondag niks te willen missen.
Nou Mercedes de grote favoriet op dit circuit eens kijken hoe dicht de rest erbij kan komen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Aha, dat verzacht de pijn een beetjetweakduke schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:09:
VER had een foutje gemaakt met een beetje grind harken, moet nog een keer.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq