Crap.. Was gewoon serieus even vergeten dat de Q vandaag al is.. even de boel omgooienEdd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:11:
[...]
Omdat de Q pas om 18:00 is, zodat de werkende mens die ook kan zien
Maar je hebt over een uurtje ofzo F2 FP. Misschien is dat iets voor je?
Laat dan ook het zijaanzicht zien. We zien nu helemaal niet dat de helm grotendeels rood is!Jasphur schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:20:
Speciale helm livery voor ons Carlos
[Afbeelding][Afbeelding]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Word er niet meer een post geplaatst met een lijstje @ tags aan het begin van het topic
Ik denk er nu pas aan dat er een racetopic moet zijn en ben dus 9 pagina's te laat
Eigen schuld iknow, maar vond het wel zo fijn om even een melding te krijgen dat het topic open was.

En je zou inmiddels moeten weten dat we dit hier dus niet gaan bespreken en helemaal niet op zo'n manier.Pyr0_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:30:
Word er niet meer een post geplaatst met een lijstje @ tags aan het begin van het topicIk denk er nu pas aan dat er een racetopic moet zijn en ben dus 9 pagina's te laat
Eigen schuld iknow, maar vond het wel zo fijn om even een melding te krijgen dat het topic open was.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-09-2021 11:56 ]
Allang gedaanSpotmatic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:25:
[...]
Laat dan ook het zijaanzicht zien. We zien nu helemaal niet dat de helm grotendeels rood is!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het staat ondertussen alweer op de vorige pagina.
Ik snap werkelijk niet dat ze Kubica nog aanhouden als reserve rijder. Die gozer, hoe zeer ik hem ook mag, rijd geen deuk meer in een pakje boter. Daar zijn toch echt wel betere alternatieven voor...
Zal wel weer geld zijn
Zal wel weer geld zijn

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Klopt. Orlen.Damian schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:49:
Ik snap werkelijk niet dat ze Kubica nog aanhouden als reserve rijder. Die gozer, hoe zeer ik hem ook mag, rijd geen deuk meer in een pakje boter. Daar zijn toch echt wel betere alternatieven voor...
Zal wel weer geld zijn
Orlen betaalt flink voor dat stoeltje, en hoe vaak rijdt een reserve coureur nu daadwerkelijk? Zelfs vorig jaar met de verschillende corona gevallen is maar twee keer de reserve coureur in gezet. Fittipaldi bij Haas voor Grosjean, en Aitkin bij Williams. Maar die laatste begint natuurlijk bij het feit dat Mercedes hun reservecoureur niet inzette maar Russell wou hebben.Damian schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:49:
Zal wel weer geld zijn
Dus tsja, voor een paar ton of miljoen een reservecoureur aannemen is nog wel een "gokje" waard dat die effectief toch niet ingezet gaat worden (buiten de contractuele FPs). En dat contract stamt volgens mij ook nog uit de pre-corona periode, dus zo groot was de kans dat Kubica ingezet zou moeten worden ook niet, toen het contract getekend werd dan.
Erg mooi. Gelukkig niet zo druk als veel helmen tegenwoordig.Jasphur schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:20:
Speciale helm livery voor ons Carlos
[Afbeelding][Afbeelding]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Zet het aantal reacties op 100 per pagina en je hebt maar 2 pagina's gemistPyr0_ schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:30:
Word er niet meer een post geplaatst met een lijstje @ tags aan het begin van het topicIk denk er nu pas aan dat er een racetopic moet zijn en ben dus 9 pagina's te laat
Leest sowieso veel lekkerder. https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Rustig hier. Hierbij in ieder geval de highlights van FP1:
spoiler:
van 2020 
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Als je in slaap wil vallen en zo de FP missen wel jaJasphur schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:50:
[...]
F1TV abbotje nemen en in het archief duiken en alle Italian GP's met Monza als circuit terugkijken
En inderdaad, niet állemaal (2001 anyone?), maar over het algemeen wel
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-09-2021 12:51 ]
F1 has confirmed that as I revealed in Spa @GeorgeRussell63 will run the Bell helmet cam in FP1 and FP2. They want to try it with a taller driver who sits higher in the car than ALO
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 10 september 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En Hulkenberg 2x bij Racing point.RobertMe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:07:
[...]
Orlen betaalt flink voor dat stoeltje, en hoe vaak rijdt een reserve coureur nu daadwerkelijk? Zelfs vorig jaar met de verschillende corona gevallen is maar twee keer de reserve coureur in gezet. Fittipaldi bij Haas voor Grosjean, en Aitkin bij Williams. Maar die laatste begint natuurlijk bij het feit dat Mercedes hun reservecoureur niet inzette maar Russell wou hebben.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
toch wel lekker hoor zo'n sprint weekend vandaag gelijk volle bak actie op de baan

de "30 minuten wachten in de pits totdat de baan een beetje gerubbert is", is er niet bij iddd-vine schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:01:
toch wel lekker hoor zo'n sprint weekend vandaag gelijk volle bak actie op de baan
PSN
Dan komen we er straks dus achter dat Russell gebogen in de wagen zit om onder de halo door te kunnen kijken.
Ik vind het wel een mooie toevoeging aan de F1. Hoe meer camerahoeken hoe beter.
"When you grow up your heart dies"
Vooralsnog heeft alleen Bell goedkeuring van de FIA voor een dergelijke camera. Dus alle coureurs met een Bell helm zullen dit voorlopig kunnen.meenkdrie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:01:
Tof, hopelijk komend seizoen allemaal.
Reminder: Free Practice 1 for the Italian Grand Prix starts in one hour. #ItalianGP
— r/Formula1 (@F1Subreddit) 10 september 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kubica, met zijn geschiedenis en bekendheid, levert natuurlijk wel exposure op. Vinden sponsors leuker dan een of andere onbekende nieuwkomer die door niemand opgemerkt wordt.Damian schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:49:
Zal wel weer geld zijn
alles kan off-topic
En Mazepin en/of Latifi dan?Ankona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:35:
Kubica, met zijn geschiedenis en bekendheid, levert natuurlijk wel exposure op. Vinden sponsors leuker dan een of andere onbekende nieuwkomer die door niemand opgemerkt wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2021 13:43 ]
Die rijden ook geen deuk in pakje boterCH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:42:
[...]
En Mazepin en/of Latifi dan?Brengen ook een sponsor mee met een hoop geld. Weliswaar van de bedrijven van papa, maar toch. Dus wat je zegt klopt niet helemaal.
Mijn boefje is liev!
En hebben dan ook weinig of geen exposure...
Kubica heeft binnen de racewereld een zeer goede reputatie. Niet alleen omdat hij vroeger supersnel was maar ook vanwege zijn kennis. Ik snap wel dat ze hem in de wagen zetten. Hij zal natuurlijk nooit meer in een topteam terecht komen maar voor de kleinere teams is hij zeer zeker wel van grote waarde. Zijn feedback zal dan ook meer waard zijn dan het resultaat in een race.CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:42:
[...]
En Mazepin en/of Latifi dan?Brengen ook een sponsor mee met een hoop geld. Weliswaar van de bedrijven van papa, maar toch. Dus wat je zegt klopt niet helemaal. En een bekende naam hebben zegt niet per se iets, kijk maar naar Mick Schumacher bijvoorbeeld.
Ik zeg ook niet dat Kubica niet van waarde kan zijn, ik geef alleen aan dat anderen, die ook geen exposure hebben, ook gewoon in auto's gezet worden terwijl ook zij sponsoren met veel geld mee hebben (al zijn dat de bedrijven van pappie).sjaool schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:50:
Kubica heeft binnen de racewereld een zeer goede reputatie. Niet alleen omdat hij vroeger supersnel was maar ook vanwege zijn kennis. Ik snap wel dat ze hem in de wagen zetten. Hij zal natuurlijk nooit meer in een topteam terecht komen maar voor de kleinere teams is hij zeer zeker wel van grote waarde. Zijn feedback zal dan ook meer waard zijn dan het resultaat in een race.
Het is dus niet raar dat er grote sponsoren zijn in de sport, terwijl degenen die zij sponsoren niet of nauwelijks 'openbaar' achter het stuur zitten tijdens een wedstrijd.
Dat is toch precies hetzelfde? Het erom dat die rijders linksom of rechtsom geld in het laadje brengen. (En een goede coureur die een keer in mag vallen bij een achterhoede team zal ook geen deuk in een pakje boter rijden - misschien ook niet in de vangrail, dat scheelt dan weer)CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:42:
[...]
En Mazepin en/of Latifi dan?Brengen ook een sponsor mee met een hoop geld. Weliswaar van de bedrijven van papa, maar toch. Dus wat je zegt klopt niet helemaal. En een bekende naam hebben zegt niet per se iets, kijk maar naar Mick Schumacher bijvoorbeeld.
alles kan off-topic
Ik wil alleen aangeven, dat die exposure waar jij op doelt, niet zo heel veel is en dat je hetzelfde ziet bij MAZ en MSC of ALB (en dat het dus zo gek niet is).Ankona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:57:
Dat is toch precies hetzelfde? Het erom dat die rijders linksom of rechtsom geld in het laadje brengen. (En een goede coureur die een keer in mag vallen bij een achterhoede team zal ook geen deuk in een pakje boter rijden - misschien ook niet in de vangrail, dat scheelt dan weer)
El ala trasera de Red Bull para Monza no es una ala...
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 10 september 2021
Red Bull's wing for Monza is not a wing anymore...#ItalianGP pic.twitter.com/F7panl6MX7
Lol! Bijna voor de sier zo

Mijn boefje is liev!
Wat zal de DRS een boost geven zeg! Ineens al die downforce van de achtervleugel weg
Zat zelf al te denken inderdaad, als een track als Monza dusdanig low downforce is, heeft de DRS dan überhaupt nog wel nut?
Het nut is zeer beperkt, dat mag duidelijk zijn. Het rechte stuk is wel erg lang. Vorige paar keer op Monza waren er vooral veel DRS treintjes en had het weinig effect. Dat is sowieso een gegeven op circuits met weinig achtervleugelCH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:13:
Zat zelf al te denken inderdaad, als een track als Monza dusdanig low downforce is, heeft de DRS dan überhaupt nog wel nut?
Of gebruiken ze nu de DRS andersom: voor meer downforce?
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Als ze het andersom gebruiken krijg je toch upforce?BigEagle schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:16:
Of gebruiken ze nu de DRS andersom: voor meer downforce?
Idd, valt er niet meer winst te halen door die constructie weg te laten?CH4OS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:13:
alles kan off-topic
In een andere dimensie inhalen, ook leuk! Niet links, niet rechts... hop, eroverheen.Hann1BaL schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:18:
[...]
Als ze het andersom gebruiken krijg je toch upforce?
alles kan off-topic
Op hele hoge snelheid, maakt ook die kleine vleugel wegklappen verschil en is er nog steeds significant tijdwinst. Weglaten levert weinig op. Dit mechanisme zal niet veel wegen.Ankona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:21:
[...]
Idd, valt er niet meer winst te halen door die constructie weg te laten?
Tot zover Red Bull geeft je vleugels..
Regeltjes regeltjes, gij zult een achtervleugel hebben. Blijkbaar genereert de RB16B zoveel downforce (ondanks de pogingen van de FIA) dat ie er nog voor de vorm op zit.Ankona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:21:
[...]
Idd, valt er niet meer winst te halen door die constructie weg te laten?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Voordeel op circuits als Zandvoort, maar daarom een nadeel op dit circuit. Nadeel van downforce in andere gedeeltes van de auto is dat het lastiger aan te passen is.loekf2 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:25:
[...]
Regeltjes regeltjes, gij zult een achtervleugel hebben. Blijkbaar genereert de RB16B zoveel downforce (ondanks de pogingen van de FIA) dat ie er nog voor de vorm op zit.
Waar is al het rood in het publiek dan
Zou DRS open meer weerstand opleveren nu?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Kan nog steeds platter hoor die vleugel...mjjveldt schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:29:
[...]
Zou DRS open meer weerstand opleveren nu?
De klassieke marketing misser "we krijgen te weinig geld binnen, we verhogen de prijs maal 3 om het te compenseren, -goh we krijgen nog minder binnen"
Niet goed opgelet bij economie op de middelbare school denk ikSniffels schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:30:
De klassieke marketing misser "we krijgen te weinig geld binnen, we verhogen de prijs maal 3 om het te compenseren, -goh we krijgen nog minder binnen"
Van het "break even point" hebben ze dus nog nooit gehoord daar!Sniffels schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:30:
Word vervangen door oranje
Trage verkoop tickets Monza, 30 procent is Nederlands
De ticketverkoop voor de Grand Prix van Italië valt flink tegen, dat meldt een Italiaanse journalist van Corriere della Sera op social media. 'Er worden momenteel slechts 15.000 toeschouwers verwacht op zondag', aldus de journalist. 'Hiervan zal 30 procent Nederlands zijn.' Er passen normaal gesproken 120.000 bezoekers op Monza, maar door corona is dat bijgesteld naar 60.000. Veel fans klagen vooral over de hoge prijzen voor een kaartje.
Goed, daar gaan we weer.
Ze hadden van mij best even een weekje over mogen slaan, zeker nog met een Sprintrace erbij is het wel veel zo snel achter elkaar.
Ze hadden van mij best even een weekje over mogen slaan, zeker nog met een Sprintrace erbij is het wel veel zo snel achter elkaar.
Nog even en DRS open geeft meer downforceHann1BaL schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:13:
[...]
Wat zal de DRS een boost geven zeg! Ineens al die downforce van de achtervleugel weg
PSN
Sfeervol is het nu zeker niet. Dat hebben ze in Zandvoort toch beter aangepakt.
Mazepin is weer vriendjes aan het maken zie ik...
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-09-2021 14:39 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja hij is weer lekker bezig...Illegal_Alien schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:39:
Max heeft de escape route bij T1 alvast even geprobeerd
Ik vind de reactie van Tsunoda ook niet echt netjes, die had ook gewoon door kunnen rijdenIllegal_Alien schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:39:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het zijn 2 haantjes.BM schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:40:
[...]
Ik vind de reactie van Tsunoda ook niet echt netjes, die had ook gewoon door kunnen rijden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:39:
Wie verlost de F1 toch een keer van die MAZ. Hoeveel strafpunten heeft ie inmiddels?
Als ik: https://wtf1.com/post/why...ave-their-penalty-points/ mag geloven.Five Penalty Points
During Mazepin’s rookie year in F1, he’s picked up five penalty points.
Portuguese GP – One Point
Expires: 2nd May 2022
Reason: ignoring blue flags during the race.
Spanish GP – One Point
Expires: 9th May 2022
Reason: impeded Norris during qualifying.
Austrian GP – Three Points
Expires: 4th July 2022
Reason: failure to respect double yellow flags at Turn 5 during the race.
en Yuki:
en de huidige recordhouder:Four Penalty Points
Yuki has earned himself four penalty points during his rookie year in F1.
Emilia Romagna GP – One Point
Expires: 18th April 2022
Reason: leaving the track without a justifiable reason multiple times.
Styrian GP – One Point
Expires: 26th June 2022
Reason: impeding Bottas during qualifying.
Austrian GP – One Point
Reason: crossing the white line at pit entry.
Austrian GP – One Point
Reason: crossing the white line at pit entry… again.
Eight Penalty Points
Lando Norris started 2020 without any penalty points, but currently has eight to his name in 2021.
Turkish GP – Three Points
Expires: 14th November 2021
Reason: failure to respect yellow flags at Turn 8 during qualifying.
Azerbaijan GP – Three Points
Expires: 5th June 2022
Reason: not entering the pit lane and continued on track during a red flag.
Austrian GP – Two Points
Reason: forcing Perez off the track.
[ Voor 43% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-09-2021 14:45 ]
Dat was een geinig shot (op Ziggo) pitstop wegrijden, beginnnen met de camera op de kop. Alsof je op het gereedschap zit een beetje.
Bij Russel, niceLZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:45:
Vrij saaie baan dat Monza.
Vrees voor een MERC 1/2
Oh gaaf de helmetcam weer!
[ Voor 26% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-09-2021 14:48 ]
Hier mag die gewoon aan het einde van de pitstraat.Dadona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:47:
Waar mag je de proefstart maken?
-
Schakel net in, Max veel langzamer dan Checo? Wat is er gebeurd...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
lol, die lui van Sky

cringe

cringe
trainingenhoevenpe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:48:
Max op wit, Checo op geel.hoevenpe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:48:
Harde band voor max, checo op mediumhoevenpe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:48:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Max op Hard, Checo op mediumhoevenpe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:48:
Ze hebben auto verwisseld.hoevenpe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:48:
Checo aan de Redbull en Max nog niet.hoevenpe schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:48:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, die heeft problemen met setup en is naar binnen.LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:57:
VEr duidelijk aan de longruns.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nope, VER gaf duidelijk aan dat ie problemen had met de auto... Kan niet vroeg op het gas, geen grip achter.LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:57:
Yup. Gebruikte ook geen DRS.LZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:57:
LeClerc tracklimits neem ik toch aan?
Yep, net in beeld gebracht.Sniffels schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:01:
LeClerc tracklimits neem ik toch aan?
Russel Onboard:
[Embed: https://streamja.com/rdy2M]
@DoeEensGek nieuwe linkjes kunnen niet ge-embed worden
[Embed: https://streamja.com/rdy2M]
@DoeEensGek nieuwe linkjes kunnen niet ge-embed worden

Maar Hulkenberg was niet de reserve coureur van Racing Point
En dat was dan ook mijn punt. Leuk die reserve coureurs, maar hoe vaak worden ze nu echt ingezet? Vorig jaar dus (vrijwel) niet. Zowel Mercedes als Racing Point hebben er geen gebruik van gemaakt. Waarbij Mercedes er helemaal een potje van maakte door een "eerste" rijder van een ander team weg te kapen en dat team met het probleem op te zadelen om een alternatief uit de hoge hoed te toveren (hun eigen reserve Aitkin dus).
Wel voor maxLZ86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:11:
Niet eens paars voor PER op rood
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Da's relatief rappe tijd van BOT op mediums.
PSN: xMaurice93
Zo Mercedes is wel de snelste hier, damn.
Inderdaad, dat wordt een lastig verhaal voor Red BullMaurice079 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:12:
Da's relatief rappe tijd van BOT op mediums.
Ik vind Jack Plooi erg slecht met getallen, tijden en horen wat er gezegd word over de radio's. Hij is toch niet zo scherp.
HAM gaat er nog even onderdoor in sector 1 en 2
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 10-09-2021 15:13 ]
Aardig, die ode aan de carrière van Raikkonenpoor Leno schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:53:
[Afbeelding]
De livery van winnaars.. wacht maar
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Poeh... Daar gaat de hoop wel? Mercedes zo rap op medium...
Dit wordt een weekend voor Mercedes...tenzij er natuurlijk iemand HAM even aan wil tikken...
Die Audio Up melding. Is dat nu om te laten 'genieten' van het geluid van de auto's..?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |