Nee. Max ligt er zelf uit. Verre van payback..
Zelfs Brundle zegt dat Max niks fout doet.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik ben benieuwd met welke smoes Hamilton komt
Vaak bu'j te bang!
Slomo stop van Ham die 4,2 is toch ook een oorzaak en die stop van Max ook. Gekke samenloop van omstandigheden.
Racing incident IMO uiteindelijk
Racing incident IMO uiteindelijk
Sowieso schrijf je zo!
Zo te zien heeft de halo zich ook weer uitbetaald:
:fill(white):strip_exif()/f/image/uKxk04gss0op6gaIrn5IJ1IE.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Weer een leven gered door de halo. Daar mogen we toch wel erg dankbaar voor zijn!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat denk ik ook inderdaad.Dentist schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:44:
Tja.. racing incident...
60% VER zijn fout. Hij zat er niet voor.gambieter schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:44:
Tja. HAM liet geen ruimte.
Edit, percentage aangepast. Hij zat er ver langs, race incident
[ Voor 15% gewijzigd door ricardo246 op 12-09-2021 15:46 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
We race as one… car

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het gevoel bekruipt mij dat merc over die torks ging zeiken en er een daardoor sensor op komt. Dat merc een hack dmv een zero day, heeft uitgevoerd op die sensor van rbr.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Lekker bezig Verstappen....man man man.
Hij zat al geagiteerd in die auto en dit is wel het summum van lompheid.
Hij zat al geagiteerd in die auto en dit is wel het summum van lompheid.
Hypocriete opmerking van Max lol.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wel prachtige slowmo beelden hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max duidelijk meer overspeed, Hamilton ver naar buiten, race incident.. next.
Zonder halo had lewis geen hoofd meer..oef
100% Hamilton. Ragt hem naar links en meteen snijd hij max weer af. Weer een puist reparatie kosten. Door een te gretige Hamilton wat mij betreft.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gelukkig is de halo er, want anders was het kampioenschap ook wel voorbij geweest...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beide fout denk ik, Max zat er niet helemaal naast maar Lewis laat geen ruimte
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Flying Dutchman
Die slo-mo!
Die slo-mo!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lewis nam een risico door toch uit de pitstraat met weinig snelheid hem er voor te zetten. Max kon daarna geen kant uit door die kerb, Lewis had daar meer ruimte moeten houden is mijn visie.
Typisch een crash in het heetst van de strijd in het kampioenschap.
Ik geef Max de schuld van deze
Helaas. En zonde, want hij stond er beter voor dan gedacht na de pitstop
Schitterend ongeluk. Max komt er wat mij betreft niet helemaal goed uit. Maar iig blij dat ze allebei niet verder kunnen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Heerlijke ontknoping tot zo ver hahaha!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat een idioot die Hamilton. Schorsen, Mazepin rijdt netter.
alles kan off-topic
Die halo

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
@DaniëlWW2 succes 😉
Je vergeet dat ham uit de pit kwam hè racing incidentricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:44:
[...]
100% VER zijn fout. Hij zat er niet voor.
Nee.RVE_NL schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:43:
Nu Verstappen de race niet uitrijd, mag hij dan een nieuwe motor plaatsen zonder gridstraf de volgende race?
Vraag me af of de blauwe vlag die gegeven werd alleen bedoeld was voor Lewis om Norris voorbij te laten, of Norris en Max. Indien het voor beiden was, kan Lewis niets inbrengen.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
man man netflix lacht zich helemaal te pletter!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Het is maar goed dat George niet in die auto zat, die had een aardige bandenstreep op z'n helm gehad door zn lengte
Ja beide schuldig, mijn inziens danjaapstobbe schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Komop kenners, is hier iemand schuldig?
Hamiltion 100% fout, hij drukt zn auto helemaal naar links terwijl hij uit de pit komt en 2 gasten vol gas aan komen rijden.
Iemand een Streamable?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Idd straks schoot hij maar achterTk55 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
HAM echt gevaarlijk met gas geven. VER was al uit de auto.
Go Go Go Daniël
Go Go Go

[ Voor 17% gewijzigd door HKLM_ op 12-09-2021 15:46 ]
Cloud ☁️
Sowieso bizar dat Hamilton hier met een veeeeeel lagere speed de auto voor die van Max gooit.
Hij mag gewoon buitenom gaan daar. Niemand z'n fout waarschijnlijk.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:44:
[...]
Max zit er nog achter en klapt hem over de kerbs heen en onthoofd Lewis bijna. Absoluut een onnozele fout van Max. Hij wou er kostte wat het kost langs, maar hij was er gewoon nog niet. Gelukkig hebben we halo's
Hup Perez, kansen op podium!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op de on-board van Lewis zie je bovendien dat hij de apex naar rechts mist. Iets te opportunistisch op koude banden als je het mij vraagt.Tosemime schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Beide fout denk ik, Max zat er niet helemaal naast maar Lewis laat geen ruimte
Ik heb mijn mening nav de herhaling aangepastWognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
[...]
Je vergeet dat ham uit de pit kwam hè racing incident
I have no special talent. I am only passionately curious.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mag max nu zonder straf een motor wisselen voor de volgende race omdat hij niet gefinished is?
Dat is een straf op zich waard wat mij betreft.Tk55 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
HAM echt gevaarlijk met gas geven. VER was al uit de auto.
Waarom überhaupt blauwe vlaggen? Niet voor ham toch?Moi_in_actie schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Vraag me af of de blauwe vlag die gegeven werd alleen bedoeld was voor Lewis om Norris voorbij te laten, of Norris en Max. Indien het voor beiden was, kan Lewis niets inbrengen.
dat achterwiel van VER glijdt zo dicht over de kop van HAM.
Zit daar nog enige bescherming voor HAM zn kop, behalve de halo en de helm dan?
Zit daar nog enige bescherming voor HAM zn kop, behalve de halo en de helm dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 12-09-2021 15:47 ]
Wat voor straf kan max hiervoor krijgen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Monza delivers voor Max. Nooit op het podium gestaan daar en nu ook niet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En Go Go Go Perez!!!!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
2e dnf door Hamilton dit jaar. Gaat goed zo..... damn wat een jaar.
Hoe dan ook, dit is voor de punten voor Max dan de deur open zetten en Lewisnvoor hem laten eindigen.
Je hoeft er niet voor te zitten om recht op ruimte te hebben. Zie de straf voor Ocon vandaag.ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:44:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ten opzichte van Hamilton wel, maar met een snelle stop wellicht voor Ricciardo gekomen, en dan sta je er wel aanzienlijk beter voor.PWM schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Ik geef Max de schuld van dezeHelaas. En zonde, want hij stond er beter voor dan gedacht na de pitstop
Het zal een stuk frustratie zijn maar om het dan zo op te lossen...
NeeSkidmarks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Mag max nu zonder straf een motor wisselen voor de volgende race omdat hij niet gefinished is?
Dit gaat vaker gebeuren. Ze gaan echt geen ruimte geven aan elkaar. Dit is gewoon racen. Max en Ham fans willen dat niet horen. Objectieve kijkers vinden dit geweldig.
Oh en ik ben fan van beide
Oh en ik ben fan van beide
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is wel een erg lompe actie na de pitstop frustratie..

Volgens Brundle zal het wss aanzien worden als racing incident...dreester schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Volgens Brundle zat HAM hier fout.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
HAM zit fout. 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, beide gaven niet veel ruimte, kan je zo ook allebei straffen?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, beide gaven niet veel ruimte, kan je zo ook allebei straffen?
Is toch prima voor Verstappen? Kans op verliespunten was groot, slechte pit, geen goede pace, geen RB circuit.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Omdat Max alsnog een gat van iets van 6s had voordat hij stopte. 11s - 4 = 7s. En je bent niet op je snelst de pitstraat uit.Exocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Hoe kon Max zo dichtbij Hamilton zijn na die drama stop?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max zat er niet voldoende naast. Hij kiest er bewust voor om de chicane niet af te snijden maar zonder ruimte hem er vol in te sturen. Bij ongeveer dezelfde situatie in het begin kiest Hamilton er verstandig voor om een botsing te ontwijken.
Wat ben ik blij dat dit niet vorige week gebeurde….
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hier nog wat stills, echt bizar:
:fill(white):strip_exif()/f/image/P0kTdf6QHot1blevb2Vhi8CL.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/mugI6OgEy2WMSFp60jNUZJYH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4M0wv4OFvFZhO32oqbI6CSH9.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/P0kTdf6QHot1blevb2Vhi8CL.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/mugI6OgEy2WMSFp60jNUZJYH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4M0wv4OFvFZhO32oqbI6CSH9.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FuyUv2xoyug05wRtP3ZUPnDf.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Prima gedaan van Max, signaal naar Ham dat ze elkaar niet meer laten leven. Beide fout, beide geen punten
Eerste toch?siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
2e dnf door Hamilton dit jaar. Gaat goed zo..... damn wat een jaar.
Lewis zag 'm ook best aankomen, maar dwingt max naar buiten. Dat had ie ook niet hoeven doen.Erazzzer schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Max zit er nog achter en klapt hem over de kerbs heen en onthoofd Lewis bijna. Absoluut een onnozele fout van Max. Hij wou er kostte wat het kost langs, maar hij was er gewoon nog niet. Gelukkig hebben we halo's
Wat mij betreft gewoon race incident. Max neemt veel risico, Lewis laat geen ruimte. Allebei 0 punten. Niks meer aan te doen, en doorrrrr
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind wel dat beide rijders allebei voor positie vechten. Ik vond het van allebei niet echt een fout, gewoon wat je als racer wilt doen.
Buiten dat maakt dit de aankomende races weer extra spannend. Puik seizoen als je het mij vraagt.
Buiten dat maakt dit de aankomende races weer extra spannend. Puik seizoen als je het mij vraagt.
Denk max hoorsiggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:41:
Dit moet wel dikke penalty voor Hamilton worden zeg....
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
De lijn van Hamilton is ook erg krap hoor, Max wordt gelanceerd door de curb. Vooral goed te zien in shot van achteren/opzij.
Silverstone he
eens, maar ik verwacht uiteindelijk geen straf en een racing incidenttweakduke schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Lewis nam een risico door toch uit de pitstraat met weinig snelheid hem er voor te zetten. Max kon daarna geen kant uit door die kerb, Lewis had daar meer ruimte moeten houden is mijn visie.
Nee de kerb is de schuldigerodie83 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Vooral de schuld van die pitstop van Max zou ik zeggen.
Meningen verdeeld, neigt naar Lewis foutd0s schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Wat vind sky?
Mooi voorbeeld van butterfly effectrodie83 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Vooral de schuld van die pitstop van Max zou ik zeggen.
DUGG
Racing incident, Lewis had meer ruimte moeten laten, dat wel.d0s schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Wat vind sky?
Geweldig zo'n niet fitte bodyguard. 😅
Daarachter zag ik ook wat van die mensen naast de baan roken. Achja, misschien zijn wij wel de strak met alles?
Daarachter zag ik ook wat van die mensen naast de baan roken. Achja, misschien zijn wij wel de strak met alles?
Oohh.. niemand mag juichen als Ham eraf gaat, behalve dus McLaren..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Precies. Komt nu wat dramatisch over, maar als ze aan het wheelbangen waren geweest was er niks aan de hand.RedHat schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Ik vind wel dat beide rijders allebei voor positie vechten. Ik vond het van allebei niet echt een fout, gewoon wat je als racer wilt doen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |