Payback voor Silverstone
Ik vind het Hamilton's schuld maar Max zal wel weer de straf krijgen
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Op Sky zeggen dat Hamilton meer ruimte had moeten laten, oa omdat hij koud uit de pit kwam
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Die McLaren garage herhaling toen VER/HAM in de grindbak stonden
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Brundle neigt naar Hamilton die geen ruimte liet bij het einde van de bocht.d0s schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Wat vind sky?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niks, het is een raceincident.spartacusNLD schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Wat voor straf kan max hiervoor krijgen?
De ene geeft net niet genoeg ruimte, de ander neemt net niet genoeg ruimte.
How do you save a random generator ?
Sky is neutraal. Racing incident. Gaven elkaar niet genoeg ruimte. Brundle neigt naar een fout van HAM omdat hij VER geen ruimte liet aan de buitenkant.d0s schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Wat vind sky?
Schuld van de pitcrew
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Jawel, gebeurt standaard wanneer iemand met veel lagere snelheid uit de pits komt, om te voorkomen dat die vol naar links stuurt de deur dichtgooit, met alle gevolgen van dien. In deze vraag ik me wel af of het ook voor Max geldde (Norris zeker wel), omdat Max er toch nog een stukje verder achter zat.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
[...]
Waarom überhaupt blauwe vlaggen? Niet voor ham toch?
Denk dat er uiteindelijk niets meer mee gedaan wordt, beiden nemen risico, beiden eruit, jammer dan.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
"We should start a new phrase - Sprint Race on Saturday, Lewis and Max collide on Sunday."
-SkySports
-SkySports
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat was toch echt niet te vergelijken. Je neemt normaal een bocht zoals hier, of je duwt iemand naar buiten met als enige optie boem of 4 wielen het gras op. Want zelfs remmen was bij Vettel geen optie meer.gambieter schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
[...]
Je hoeft er niet voor te zitten om recht op ruimte te hebben. Zie de straf voor Ocon vandaag.
Wat mij betreft overigens race incident, dankzij die kerb.
Pitcrewlid zag ik wel ff kalmte manen. Wellicht vanwege de crashSinergyX schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:49:
Oohh.. niemand mag juichen als Ham eraf gaat, behalve dus McLaren..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Sky zegt, die normaal zo op de hand van HAM zijn, dat Max daar gewoon mag zijn en ook veel meer snelheid had. HAM laat vervolgens geen ruimte.
Om hem vanuit de pitbaan er met koude banden zo voor te gooien is natuurlijk geen normale zaak om te doen.jaapstobbe schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Komop kenners, is hier iemand schuldig?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Onzin ham had gewoon met ze lage anelheid rechts moeten houden. Hij duwt ze auto er gewoon voor.. als dat op de weg gebeurd schreeuwt iedereen moord en brand..Erazzzer schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Max zit er nog achter en klapt hem over de kerbs heen en onthoofd Lewis bijna. Absoluut een onnozele fout van Max. Hij wou er kostte wat het kost langs, maar hij was er gewoon nog niet. Gelukkig hebben we halo's
Oké, daar gaan we weer.
Laat de wedstrijdleiding maar uitmaken wie er wel of niet fout was, of dat het wellicht een race incident was. Twee rijders die elkaar geen ruimte gunnen, en dan krijg je dit.
Motortje zal nog wel heel zijn deze keer 👍
Laat de wedstrijdleiding maar uitmaken wie er wel of niet fout was, of dat het wellicht een race incident was. Twee rijders die elkaar geen ruimte gunnen, en dan krijg je dit.
Motortje zal nog wel heel zijn deze keer 👍
Testing, one, two ...
g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Hier nog wat stills, echt bizar:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Ua9K5CowVAS71CsQ3irq0LGj.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou niet overdrijven heBensimpel|IA schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:45:
Zonder halo had lewis geen hoofd meer..oef
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Zo zeg, die herhaling. Zonder halo had Lewis een serieus probleem. Wat een onnozel gedrag.
ff wat anders, dankzij de Halo heeft Hamilton nog een koppie op zijn romp staan
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik neig naar penalty Max maar HAM wijkt toch echt uit zo net uit de pits hoor. Lastig weer.
En als T zo lastig is: racing incident? No penalty?
Iemand beelden van dat ze de auto eraf tillen?
Ik zeg schuld van de kerbs.
En Hamilton laat te weinig ruimte waar Verstappen er goed naast zit, in bocht 3 ronde 1 liet max ook geen ruimte, maar zat Hamilton er niet genoeg naast.
En Hamilton laat te weinig ruimte waar Verstappen er goed naast zit, in bocht 3 ronde 1 liet max ook geen ruimte, maar zat Hamilton er niet genoeg naast.
erutangiS
Tuurlijk wel, je kan toch niet verwachten van Lewis dat ie zomaar de deur gaat openzetten voor Max...BM schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
[...]
Lewis zag 'm ook best aankomen, maar dwingt max naar buiten. Dat had ie ook niet hoeven doen.
Wat mij betreft gewoon race incident. Max neemt veel risico, Lewis laat geen ruimte. Allebei 0 punten. Niks meer aan te doen, en doorrrrr
Ik verwacht zelf ook dat het een racing incident gaat worden. Ze hadden alle twee andere keuzes kunnen maken die dit incident hadden kunnen voorkomen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik vind deze vergelijkbaar met wat Lewis in Silverstone deed. Max had daar gewoon niet moeten zitten, kon nooit goed gaan. Maar hij dacht waarschijnlijk, liever allebei eraf dan dat HAM punten op me inloopt, deze keer had VER minder te verliezen.
Als ik alles terug kijk vind ik dat lewis een schop moet krijgen maar niet voor het incident zelf maar erna gas geven terwijl Max al uit z’n auto wasdreester schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:46:
Volgens Brundle zat HAM hier fout.
Die twee zullen nooit vrienden worden ben ik bang.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij komt uit de pits en gaat dan te snel voor Max met veel te weinig snelheid op koude banden... Ik denk niet dat Max veel anders had kunnen doen redelijkerwijs gesproken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ham lag wel voor toch?Kalder schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:49:
[...]
Ik vind het Hamilton's schuld maar Max zal wel weer de straf krijgen
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hij overdrijft niet
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het is toch wel lastig een schuldige aan te wijzen. Als ik het objectief bekijk dan zat Verstappen er geen enkel moment helemaal naast/voor. Aan de andere kant: eerder deze wedstrijd kreeg (volgens mij) Ocon ook een 5 seconden time penalty omdat hij geen ruimte liet voor Vettel (die er ook niet helemaal naast zat).
Daarbij wordt hier de grootste schade aangericht door het omhoog bouncen bij de curbstones.
Daarbij wordt hier de grootste schade aangericht door het omhoog bouncen bij de curbstones.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Maar waarom is Max meer boos, die kut pitstop of die crash.. ik ga voor de eerste
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lewis wilde zijn plek behouden tov Max en zat op de binnenkant vanaf de pit. Max van buiten en dan tegelijk insturen. Tja ik zou zeggen waar twee vechten hebben er twee schuld. Racing incident, ze liggen er beide uit dus missen beide punten. Lachende derde McClaren.
Exact... Als zelfs Sky de schuld bij Ham legt... Waarom discussiëren wij hier nog dan?Justevo schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:49:
Sky zegt, die normaal zo op de hand van HAM zijn, dat Max daar gewoon mag zijn en ook veel meer snelheid had. HAM laat vervolgens geen ruimte.
https://wren.co/join/Devian
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Misschien, babbeltje met de stewards en dan eens kijken.sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:48:
[...]
eens, maar ik verwacht uiteindelijk geen straf en een racing incident
Uiteindelijk kan zo'n inhaalactie ook goed gaan en blijft het misschien bij een wheelbang. Nu werd Max gelanceerd en was het over voor allebei. Dat is het risico nu eenmaal ook wat erbij hoort.
hahaha, dat onschuldige hoofd van Max... he didn't leave me space...
Replay van de slome pitstop en het incident:
[Video: https://streamja.com/ooWbQ]
[Video: https://streamja.com/yNZ5o]
[Video: https://streamja.com/ooWbQ]
[Video: https://streamja.com/yNZ5o]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
SOW..... Als blikken (van VER) konden dóden dan waren er nu een paar mensen 'dood' ergens!!!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Overduidelijk Max z'n fout, erg jammer maar kan gebeuren. Je ziet ook aan z'n lichaamstaal, liep gelijk weg ipv verhaal halen bij Hamilton
Zelden zo'n stomme, waardeloze opmerking gezien. Alsof Max hier iets mee opschiet.jaapstobbe schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:49:
Payback voor Silverstone
Nee joh, HAM mist eerst op koude banden de apex naar rechts en laat vervolgens geen ruimte naar links voor VER. Als hier iemand gestraft moet worden, is het HAM. Maar ik vind het persoonlijk eerder een racing incident.readytoflow schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:50:
Ik neig naar penalty Max maar HAM wijkt toch echt uit zo net uit de pits hoor. Lastig weer.
Tja, dit is toch echt Max zn fout wat mij betreft... Hij lag er niet voor (niet eens naast) en zat waarschijnlijk nog te ragen door die rukke pitstop (echt, wtf... waarom juist nu zo verkloten!).
All in all kon het slechter aflopen want als HAM er voor was gebleven had hij weg kunnen rijden. Nu sta je ook na deze race nog bovenaan in het kampioenschap en dat had je voor dit weekend niet verwacht.
En dat 'he didn't leave me the space!'... tja, volgens mij deed je in het begin precies hetzelfde bij HAM die wel afremde dus dat werkt 2 kanten op he.
Wat een sportief ruk-weekend zeg...(ben ook Utrecht supporter
)
All in all kon het slechter aflopen want als HAM er voor was gebleven had hij weg kunnen rijden. Nu sta je ook na deze race nog bovenaan in het kampioenschap en dat had je voor dit weekend niet verwacht.
En dat 'he didn't leave me the space!'... tja, volgens mij deed je in het begin precies hetzelfde bij HAM die wel afremde dus dat werkt 2 kanten op he.
Wat een sportief ruk-weekend zeg...(ben ook Utrecht supporter
*knip*randomice schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:49:
[...]
Onzin ham had gewoon met ze lage anelheid rechts moeten houden. Hij duwt ze auto er gewoon voor.. als dat op de weg gebeurd schreeuwt iedereen moord en brand..
Doe eens niet zo zuur.
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 12-09-2021 21:22 ]
Denk dat het al begint bij het aankomen chicane, daar wordt Max naar buiten gedrukt door een langzamere Hamilton. Max rijd er buitenom voorbij en Hamilton gaf minimale ruimte. Beetje pech dat de auto door de hoge curbs een jump maakt met het gevolg dat max via de linker achterband stuitert op de wagen van Hamilton. Beetje pech maar ik denk dat dit een gewoon race-incident wordt.
Hij verliest in ieder geval geen puntjes. Nu nog dat de stewards beetje normaal ernaar kijken. Denk dat ze niet hun handen eraan willen branden en het als racing incident gaan oordelen. Maar Hamilton is hier gewoon fout...Formula one schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:51:
Ik vindt Max nog aardig rustig
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat doen we ook als iemand rechts inhaalt... Wat er op de openbare weg gebeurt is op geen enkele manier te vergelijken met een race.randomice schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:49:
[...]
Onzin ham had gewoon met ze lage anelheid rechts moeten houden. Hij duwt ze auto er gewoon voor.. als dat op de weg gebeurd schreeuwt iedereen moord en brand..
Ach ja je komt uit Monza met +2 punten, hopelijk geen schade aan de motor, die sidepod kreeg een redelijk klap. Goed weekend voor max tot nu toe.
[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 12-09-2021 15:52 ]
erutangiS
Nee hoor, RIC ligt nog steeds op kop, Norris op drie.
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dubbel McLaren podium? Toch nog de oranje overwinning?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ferrari gaat winnen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hey, Perez en Bottas kunnen eens samen op het podium eindigen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nee hoor, we starten een tweede Sprint Qualificatie vandaag
Alsof je nu met Hamilton wilt praten op de baan.SYQ schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:51:
Overduidelijk Max z'n fout, erg jammer maar kan gebeuren. Je ziet ook aan z'n lichaamstaal, liep gelijk weg ipv verhaal halen bij Hamilton
De meeste experts zijn het er over eens dat het iig niet de schuld van Verstapen is.
Denk geen straf voor beiden. Ham duikt vers uit de pits naar links en laat geen ruimte. Max ontwijkt, maar stuitert over de kerbs, geen stuur, en eindigt bovenop HAM.
Je mag best je mening hebben, maar zo gechargeerd hoeft het niet.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2021 15:57 ]
Nou Perez, laat nu eens zien wat je kan
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verstappen zat er naast omdat Hamilton met veel te weinig snelheid em iets naar buiten drukt. Het enige wat Max wel anders had kunnen doen is de bocht opgeven. Maar die zal denk ik Hamilton nooit meer de ruimte gevenmiicker schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:50:
Het is toch wel lastig een schuldige aan te wijzen. Als ik het objectief bekijk dan zat Verstappen er geen enkel moment helemaal naast/voor. Aan de andere kant: eerder deze wedstrijd kreeg (volgens mij) Ocon ook een 5 seconden time penalty omdat hij geen ruimte liet voor Vettel (die er ook niet helemaal naast zat).
Totaal verschillende bochten en en snelheid. Door deze bocht ga je vaker met twee auto's, met 30 km/uurSebastiaannn schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:50:
Ik vind deze vergelijkbaar met wat Lewis in Silverstone deed. Max had daar gewoon niet moeten zitten, kon nooit goed gaan. Maar hij dacht waarschijnlijk, liever allebei eraf dan dat HAM punten op me inloopt, deze keer had VER minder te verliezen.
Dit soort incidenten versterken bij mij alleen maar het gevoel dat we getuige zijn van een episch en historisch gevecht. Hier vertellen we onze (klein)kinderen over.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik heb het idee dat dit de bedoeling een beetje was. Max pakt daneen nieuwe motor en wellicht loopt Hamilton volgende race uit, maar deze race lopen beiden niet uittdn135 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:47:
Ik denk dat als Max een gridstraf krijgt, dan wisselt ie volgende race alles.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die norris is wel een racer hoor.. nice.
Tuurlijk hoeft Lewis de deur niet open te zetten, maar hij had met zijn ervaring wel kunnen voorzien dat dit niet goed ging komen. Allebei overigens wel.Blokker_1999 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:50:
[...]
Tuurlijk wel, je kan toch niet verwachten van Lewis dat ie zomaar de deur gaat openzetten voor Max...
Ik verwacht zelf ook dat het een racing incident gaat worden. Ze hadden alle twee andere keuzes kunnen maken die dit incident hadden kunnen voorkomen.
Imho idd gewoon race indicent
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hahaha Norris gaat rallyrijden
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Lando.
Volgens mij zaten ze gewoon naast elkaar
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Lando en Charles willen Max/Lewis nog even nadoen
Wow.
Een 1-2 voor McLaren vind ik overigens een super mooie uitslag. Ik teken ervoor.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Divers Brits commentaar stelt dat HAM de deur dicht deed voor VER en hem dus geen ruimte meer liet behalve om te crashen, dus eigenlijk HAM's schuld.
Een tweetje McLaren? Dat zou mooi zijn!
Dat bedoel ik.Exocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:53:
Norris laat dus wel ruimte
Ok... Wie had een McClaren 1-2 bij de bookmaker?
Ik weet zeker dat het niet met opzet was. Maar Max schiet er natuurlijk wel degelijk wat mee op. Als Hamilton er voor had gezet was hij kostbare punten verloren.DutchOwnage schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:51:
[...]
Zelden zo'n stomme, waardeloze opmerking gezien. Alsof Max hier iets mee opschiet.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
McLaren 1 en 2, wtf! Net als Gasly vorig jaar, Wtf!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Snelste Race-Ronde staat nog op naam van Max nu?
Als dit zo blijft, dit wordt een geweldige shoewie
En niemand heeft het over het eeuwige geluk van Bottas hier
Landoooo jongen wat maak je het spannend.
Landoooo jongen wat maak je het spannend.
Dit wordt nog een mooie pot!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Net als je aan de houding van een voetballer kan zien of het een schwalbe was:
Als Max oprecht dacht dat zijn race door Hamilton was verpest had ie 'm wel opgezocht. Dat ie zo rustig wegloopt is omdat ie denkt: prima zo, beide eraf.
Als Max oprecht dacht dat zijn race door Hamilton was verpest had ie 'm wel opgezocht. Dat ie zo rustig wegloopt is omdat ie denkt: prima zo, beide eraf.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |