[F1 2021] Race 14 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste
Acties:
  • 135.996 views

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:13:
[...]

Ik zal wel een extreme uitzondering zijn, maar ik vind het geluid van de huidige V6 hybrides een stuk aangenamer om aan te horen dan de wagens van toen.
Wat een afschuwelijk gejank... Alsof je hordes katten door een shredder gooit.

Sorry, maar dat is mijn mening. Ik ben blij dat ze niet meer met V10/V12's rijden. Ik zou niet kunnen kijken met het geluid aan :X
-O-

Dat gejank icm met het knallende geluid van terugschakelen, op een woensdag ochtend op Spa. Mooier gaat het niet worden

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Ik zal wel een extreme uitzondering zijn, maar ik vind het geluid van de huidige V6 hybrides een stuk aangenamer om aan te horen dan de wagens van toen.

Sorry, maar dat is mijn mening. Ik ben blij dat ze niet meer met V10/V12's rijden. Ik zou niet kunnen kijken met het geluid aan :X
Ik moet zeggen dat mijn vriendin dat zeker heeft. Die wilde nooit f1 kijken of in dezelfde ruimte zijn als het aanstond. Laatst heeft ze in dezelfde ruimte meegeluisterd en het viel haar alleszins mee.
Die heeft duidelijk dat gejank in het achterhoofd gehad. En dat maakt het kijken dus makkelijker :)
Voor mij is het kijken ook minder vermoeiend, dus ik ben het eigenlijk gewoon met je eens. Geen extreme uitzondering wat mij betreft.

[ Voor 7% gewijzigd door Jelte op 12-09-2021 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:56
[...]

Ben het hier ook mee eens. Nu kan ik tenminste het commentaar nog horen. Bij de oude geluiden was dat echt niet het geval, en je kunt het ook niet echt uitzetten, want bij elke commentaar hoor je het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
LewisVries schreef op zondag 12 september 2021 @ 01:12:
Gisteren natuurlijk een erg fijne uitslag, maar de echt grote puntenaantallen worden pas vandaag verdeeld. Zoals we pijnlijk hebben ervaren in Silverstone.

De Mercedes is op dit moment gewoon de snelste auto, zeker op dit soort circuits. Ook moet Max nog een gridstraf pakken waarmee je dus in 1 klap 13 (uitgaande van p20 naar P4) of meer punten verliest. Dus totdat Red Bull er nog (een laatste) upgrade uitperst is het schade beperken. Dan helpen zaken zoals vandaag natuurlijk wel enorm, mits je dit morgen ook kunt omzetten in een overwinning met de McLarens daarachter (of dat ze op zijn minst Lewis lang genoeg ophouden om het gat naar Max te groot te maken). Veel zal echter afhangen van de start (behoud Max de leiding?), eventueel ongeluk (crashes, ongelukkige SC, betrouwbaarheid) en hoe lang de McLarens Lewis kunnen tegenhouden (want eenmaal daar voorbij gaat hij in no-time aan de staart van Max zitten).

Ik stoor mij wel weer enorm aan de houding van Mercedes en Lewis. Nu al zeggen dat de race verloren is en een easy win voor Max wordt is enorm kinderachtig, ook naar het publiek toe. Ze weten zelf dondersgoed dat ze veruit de beste auto hebben en dat als het op strategie of bij de start lukt voorbij de McLarens te komen dat hij dan nog makkelijk gaat winnen doordat de Honda nu eenmaal een stukje langzamer loopt. Dit soort teksten doen ze om de prestaties van Max minder te laten lijken met hun vrienden van de Britse pers en als ze dan morgen toch weer winnen met die raket van ze weer het bekende toneelstukje op te voeren dat het een legendarische heldenactie van Lewis is in plaats van gewoon een stuk betere auto. Alles om het narratief te voeden dat Lewis de beste coureur zou zijn (en niet Max, die op dit moment naar mening van velen toch echt gewoon beter rijdt met een auto die gelijk of iets minder dan de Mercedes is) net zoals ze deden tijdens hun dominantie jaren (team x looks really close onzin, gezeur over banden etc.) om vanuit marketingperspectieven de prestaties van Lewis op te hemelen als hij straks met pensioen is met alle records (verkregen met 7 jaar lang ultra dominante auto en Toto-politieke beheersing van de F1 in die periode en ook nu nog doordat Mercedes aan zoveel teams levert) en hun merkambassadeur is.

Dan Max, als hij iets zegt dan meent hij het ook echt. Als hij zegt dat de banden eraan zijn dan zijn ze er ook aan. Als hij zegt dat een ander team sterker is, dan is dat andere team inderdaad sterker. Als anderen het beter voor elkaar hebben dan zegt hij het gewoon eerlijk. Hij loopt niet zijn eigen prestaties op te hemelen (meer het omgekeerde, zie de 'het gaat om WK' houding na winst op Zandvoort). Ook voor Belgen en andere niet-Nederlanders is hij daarom een verademing vergeleken met Lewis. Als ze vrouwelijke foto's zouden zijn zou Max een foto zijn zonder make-up en Lewis een foto met visagistes make-up en allerlei photoshopping en instagramfilters.

Kortom, Mercedes en Lewis, geef gewoon eens eerlijk toe dat een andere coureur beter was als je verslagen wordt maar dat je er alles aan doet om er volgende keer weer te staan. Zou zo verfrissend zijn als ze een keer oprecht zouden zijn.

Wie er kampioen gaat worden? Ik hoop Max maar ben bang dat Lewis het wordt door superieur geluk (Imola, Baku, Silverstone, Hongarije) en een superieure auto. Het is vaker voorgekomen dat niet de overduidelijk beste coureur de WDC pakt maar de coureur in de beste auto. Denk alleen al aan Vettel in 2012.
Geloof dat Horner ergens heeft geroepen dat Hamilton gister last had van clipping, daarom kwam ie de McLarens niet voorbij. Beetje vaag dat Bottas dan geen last heeft, of rijden ze met verschillende mappings ? Of dingetje met de MGU-H of K ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 12:35
[...]

Je bent zeker geen uitzondering. Je ziet die tweedeling ook in de maatschappij. Mensen die graag een zo stil mogelijke auto hebben en mensen als mijn buurman die graag willen dat ze auto zoveel mogelijk lawaai maakt voor "de beleving" ofzo.

Er zijn ook autosportliefhebbers die geloven dat er altijd brandstofmotoren in de F1 blijven. Maar zodra elektromotoren snellere ronden op een circuit draaien, zal F1 heel snel overstappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mag ik er dan een beetje tussenin zitten? Oude geluid maar dan iets minder hard? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou nou nou luitjes, laten we elkaar nou geen mietje noemen, maar 'voeger' was het ook goed te doen, kon je het commentaar verstaan en was het race geluid prima afgesteld :)

Hier uit een random uitzending:

[YouTube: https://youtu.be/TDi4pDM481w?t=1614]

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 12-09-2021 09:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Mooi man toen je ribben in je lijf rammelden als ze voorbij kwamen, komt helaas nooit meer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:36:
[...]

Geloof dat Horner ergens heeft geroepen dat Hamilton gister last had van clipping, daarom kwam ie de McLarens niet voorbij. Beetje vaag dat Bottas dan geen last heeft, of rijden ze met verschillende mappings ? Of dingetje met de MGU-H of K ?
Bottas vooraan, dus die had geen DRS.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Scuderia110 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:48:
Mooi man toen je ribben in je lijf rammelden als ze voorbij kwamen, komt helaas nooit meer terug :(
Dat ja. Als ze aankwamen was het van “mwah valt wel mee jonguh” , als ze voorbij waren was het “ wtf!!!” En idd , je voelde je ribben

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben al lang niet bij een race geweest maar zijn oordoppen nog nodi aast de baan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 18:20

ricardo246

Life's what you make it!

Kenny_026 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:56:
Ik ben al lang niet bij een race geweest maar zijn oordoppen nog nodi aast de baan?
Niet voor F1
Voor alle andere klassen zou ik ze wel meenemen.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 12-10 09:37
ZeRoC00L schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:54:
[...]

Bottas vooraan, dus die had geen DRS.
Ahhh.. natuurlijk. Beetje vaag dat een team als Mercedes hier nu last van heeft of heeft Monza langere rechte stukken dan de andere circuits tot nu ver ? Dan kan Sochi ook nog leuk worden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Alleen voor de support races..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
poor Leno schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:45:
Nou nou nou luitjes, laten we elkaar nou geen mietje noemen, maar 'voeger' was het ook goed te doen, kon je het commentaar verstaan en was het race geluid prima afgesteld :)

[YouTube]
Als slechthorende, nee dus.

Voor mij is de huidige situatie te prefereren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:58:
Alleen voor de support races..
En soms voor het volkslied 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Vooral bij de Porsche Supercup. Wat een geluid.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:40
We gaan een beetje off-topic, maar ik doe ff mee: toen ik vorige weekend mijn eerste race bijwoonde op Zandvoort, vond ik het geluid van de F3 wel echt een betere beleving dan die van de F1. Neemt niet weg dat ik de beleving op tv van de F1 weer beter vindt dan die van de F3. Dus op het circuit zou ik dan het liefst die oude motoren hebben, maar via de tv vind ik het geluid van de huidige motoren ook prima merk ik.. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ok haha. Best wel zonde. Mn laatste race was in duitsland en daar deed het best pijn aan de oren toen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
ricardo246 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:58:
[...]

Niet voor F1
Voor alle andere klassen zou ik ze wel meenemen.
Ook bij de F1 zou ik oordoppen gebruiken. Het geluidsniveau is hoog genoeg dat er bij genoeg blootstelling er gehoorschade kan optreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:40

Ankh

|true

loekf2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:36:
[...]

Bottas had vrije lucht en hoefde niet echt zn batterij te gebruiken om te verdedigen.
Hamilton moest z'n batterij continu gebruiken om maar in de buurt van de Mclaren te komen. En aangezien ze dezelfde motor hebben en dus was z'n batterij leeg ergens halverwege de start / finish.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 20:20
hjs schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:35:
[...]

En ook nog iets met dezelfde krachtbron in de McLaren.

Ik had toch echt verwacht dat Per ondertussen dichterbij Ver zou zitten, maar helaas.
Ik herhaal het maar weer eens: ik denk dat velen onderschatten hoe goed Verstappen is.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Ik zou ze altijd meenemen en in doen, want de wagens maken nog steeds heel veel geluid, zeker als ze allemaal tegelijk langs komen of als je helemaal vooraan zit. Zit je op een plek dat het geluid toch meevalt, kan je ze altijd nog uit doen, terwijl als je ze niet in doet en je loopt toch gehoorbeschadiging op, je dat niet even terug kan draaien. En dat lijkt iedereen die zegt dat je ze niet nodig hebt te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Sir_Lion schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:01:
[...]

Ook bij de F1 zou ik oordoppen gebruiken. Het geluidsniveau is hoog genoeg dat er bij genoeg blootstelling er gehoorschade kan optreden.
Mwa. Tijdens mijn eerste live race in 1997 in Hongarije had ik inderdaad oordoppen nodig. Dan kon je de eerste 5 a 10 ronden, wanneer ze nog echt dicht bijelkaar rijden, echt niet zonder gehoorbescherming op de tribune zitten. In 2016 zat ik op Gold Eau Rouge (bovenop dus) en konden we tijdens de F1 gewoon prima met elkaar praten.

Tijdens de support races van F3 en F2 was dat een ander verhaal..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Rivanov schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:16:
[...]

Mwa. Tijdens mijn eerste live race in 1997 in Hongarije had ik inderdaad oordoppen nodig. Dan kon je de eerste 5 a 10 ronden, wanneer ze nog echt dicht bijelkaar rijden, echt niet zonder gehoorbescherming op de tribune zitten. In 2016 zat ik op Gold Eau Rouge (bovenop dus) en konden we tijdens de F1 gewoon prima met elkaar praten.

Tijdens de support races van F3 en F2 was dat een ander verhaal..
Dat je het kan verdragen wil niet zeggen dat je oren er dan niet beschadigd van kunnen raken. Dat kan echt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Iemand wellicht enig idee wat Max hier voor bandje om heeft ? Een fitnesstracker /acces druppel ofzo :?
(Komt uit interview Ted's notebook)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X3cfYKnvqP78mRHeGzqIPNj2eN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7IiKmQY1HkRDtdVXKfXRpdWv.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 12-09-2021 10:30 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:23

Mr Pingu

Professioneel Prutser

poor Leno schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:45:

[YouTube]
Valt me op dat «vroeger» Jack wel leuker deed dan tegenwoordig.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Ik had alleen tijdens F3 oordoppen in. Tijdens de F1 kwali was het gejuich harder dan het geluid van de motoren. Maar goed neem ze mee, kan je ze altijd indoen na de eerste ronde als je er behoefte aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Sir_Lion schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:17:
[...]

Dat je het kan verdragen wil niet zeggen dat je oren er dan niet beschadigd van kunnen raken. Dat kan echt zeker.
Tsja, dat kan al van een overvliegend vliegtuig. De één is daar gevoeliger voor dan de ander.
Ik had totaal geen last van het F1 geluid. Geen pijn aan de oren of wat dan ook.
Zelfs m'n vader van 65 niet, die normaliter daar toch vrij gevoelig voor is. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Rivanov schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:34:
[...]

Tsja, dat kan al van een overvliegend vliegtuig. De één is daar gevoeliger voor dan de ander.
Ik had totaal geen last van het F1 geluid. Geen pijn aan de oren of wat dan ook.
Dat je geen pijn hebt, wil niet zeggen dat er dan geen schade kan optreden. Niets is minder waar. Het is vaak juist dat soort dingen die uiteindelijk de meeste schade toebrengen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:08
Rivanov schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:34:
[...]

1 tip van een slechthorend persoon:
Zorg dat je dat nooit wordt, en probeer te voorkomen dat je tinnitus krijgt. Mensen die er niet als kind mee zijn opgegroeid hebben vaak heel veel moeite het te accepteren. De piep/fluit/suis worden mensen gek van. Niet meer mee kunnen doen in groepen eenzaam.

Gebruik dus gewoon oordoppen in zulke gevallen.

Bij mensen die graag hun oren verneuken had ik graag hun oren gehad.. :/

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 12-09-2021 10:45 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sir_Lion
GAIAjohan schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:44:
[...]

Bij mensen die graag hun oren verneuken had ik graag hun oren gehad.. :/
Second that.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:50
Na de onverwachte pech van HAM gister, wat voor ontzettend geluk zal hij vandaag hebben?

De start wordt cruciaal vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Bij de start van de F2 race die nu gereden wordt zag je ook duidelijk dat de rechterkant van de baan veel slechter startte dan de linkerkant. Analoog aan de F1 sprint start dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:57
Zouden ze bij Hamilton nog een motor wissel hebben gedaan? Was natuurlijk een optie nu hij toch niet vooraan start.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:54

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E_Es0qOXoAQG5nP?format=jpg&name=large

Omdat we gister sprint kwalificatie hadden, is er vrije bandenkeuze.

Ik denk dat er vrij veel voor soft>medium/hard zullen gaan.
zeker een Max, die bij de start gelijk een gat wilt kunnen trekken

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 21:56
basvn schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]

99,99% zeker dat Verstappen op de mediums start. Na een paar rondjes is bij de softs het goeie er wel af. De pace gisteren was prima dus hij zal exact hetzelfde gat willen trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
Justevo schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:10:
[...]

99,99% zeker dat Verstappen op de mediums start. Na een paar rondjes is bij de softs het goeie er wel af. De pace gisteren was prima dus hij zal exact hetzelfde gat willen trekken.
Aan de andere kant, je wil 100% zeker weten dat je RIC voorblijft.. RIC kwam hem vanaf P5 bijna voorbij gisteren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:00:
Na de onverwachte pech van HAM gister, wat voor ontzettend geluk zal hij vandaag hebben?

De start wordt cruciaal vandaag.
Pech? Die slechte start was gewoon z'n eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 21:56
BasvanS schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:20:
[...]

Aan de andere kant, je wil 100% zeker weten dat je RIC voorblijft.. RIC kwam hem vanaf P5 bijna voorbij gisteren?
RIC start rechts, dat zie ik niet nog een keer gebeuren. Ik geloof oprecht niet dat hij het Verstappen bewust moeilijk gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:24
basvn schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]

Tja, en hoe komt het dan na de pitstop als HAM mogelijk op rood rijdt en max op geel?

Geel starten is beter. Dan wordt je mogelijk ingehaald, maar daarna kun je een undercut doen en op rood weer naar P1 rijden.
Ook kun je voordeel krijgen van DRS als je P2 of P3 rijdt. Je kunt 99% van de race op P1 rijden, maar als je dan op het eind een sitting duck bent, dan heb je daar niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
VanStino schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:04:
Bij de start van de F2 race die nu gereden wordt zag je ook duidelijk dat de rechterkant van de baan veel slechter startte dan de linkerkant. Analoog aan de F1 sprint start dus.
NOR kwam anders prima weg van die kant (of was het RIC?) Die ging als een raket HAM voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:35
Ik kan me best voorstellen dat Max op rood start. Je wilt P1 blijven en ze moeten denk ik de gok nemen dat Mcl’s (een tijdje) voor Ham blijven. Dan kan Max gewoon losrijden en is een undercut van Ham niet mogelijk. Denk dat dit de grootste kans geeft op P1 aan het eind. Max op Geel en Mcl’s op rood is wel een risico-tje bij de start.

Als Ham na de start snel op P2 zit is het toch kansloos voor RB. Dan is het verlies pakken en P2 eindigen.

[ Voor 14% gewijzigd door Inspired op 12-09-2021 11:31 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Lijkt mij dat Verstappen medium>hard gaat doen. McLaren wil ook wel die punten pakken op Ferrari dus op soft starten zou denk ik dom zijn.

Maar we gaan het zien. Misschien gaat Lewis wel voor de aanval op softs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Met een beetje geluk gaat HAM te hard proberen zijn fouten van gisteren goed te maken en verneukt ie het weer. Te agressief de eerste bocht in kan zomaar verkeerd voor m aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
LZ86 schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:25:
[...]

NOR kwam anders prima weg van die kant (of was het RIC?) Die ging als een raket HAM voorbij.
Nor zat achter HAM, die had een super slechte start, zat 1 seconden later op de 200 dan BOT. NOR kwam verder ook niet in de buurt van RIC en VER. De race valt of staat met de eerste stint. En de eerste stint moet VER als eerste door bocht 2 komen in ronde 1.. Anders kan hij zo maar eens heel lang vast zitten achter RIC. Dat hij sneller is dan RIC hebben wel al gezien. Hij kan met gele banden naar een gratis pitstop toe rijden..

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
We vergeten helemaal de belangrijkste strijd van vandaag: :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAKR05UdIjFvqvmSOm2r8MVhyOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYH2JCimhjJZiGYMsTd0c97d.jpg?f=fotoalbum_large
dank aan Reddit

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:27:
Ik kan me best voorstellen dat Max op rood start. Je wilt P1 blijven en ze moeten denk ik de gok nemen dat Mcl’s (een tijdje) voor Ham blijven. Dan kan Max gewoon losrijden en is een undercut van Ham niet mogelijk. Denk dat dit de grootste kans geeft op P1 aan het eind. Max op Geel en Mcl’s op rood is wel een risico-tje bij de start.
Nee, gisteren reden ze ook met minder brandstof, dus nu met een volle tank op rood is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:32:
[...]

Nee, gisteren reden ze ook met minder brandstof, dus nu met een volle tank op rood is vragen om problemen.
Dit.

Ik denk dat er niemand op rood gaat starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bovendien hebben ze volgens mij nog een nieuwe set geel en wit en alleen maar gebruikte rode...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 17:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Tja heel de wereld werd verliefd op Formule 1 toen ze met V10 en V12 richting 17.000 rpm gingen, alsof er een zwerm zeer agressieve wespen achter ze aan zat. Het geluid, het gejank gaf iets mysterieus, geen motor kon zoveel toeren draaien als F1, dat was buitenaards en het gaf een enorm gevoel van snelheid, alsof gingen ze 1000kmh! O+

ik weet nog goed dat ik 1x erbij was op Spa 1996 dacht ik, wij zaten helemaal achterin bij Pouhon ergens en je hoorde tijdens de start in de verte beneden in het dal het enorme lawaai aanzwellen.. en echoen tussen de bergen.. toen werd het stil omdat ze bij Eau Rouge acher de heuvel zaten, toen hoorde je het geluid weer aanzwellen toen ze maximaal in toeren volgas over de Kemmel straight gingen, maar pas toen ze bij Bruxelles om de heuvel kwamen en bij ons langs kwamen door Pouhon verging de wereld!! Zo luid... echt bizar! Zelfs MET oordopjes... je kon toen echt niet zonder.. als je tenminste geen gehoor beschadiging wou oplopen :D

Je kunt vinden wat je wil, maar je kunt niet ontkennen dat 1 Ferrari V12 uit die tijd indrukwekkender is dan het hele veld nu... :o

zelfs met je stereo VOL open haal je bij lange na niet het volume van toen... je ging kapot gewoon O+

Laat staan het voltallige veld toen..

F1 kijken ging je door merg en been _/-\o_

Nu ben je gewoon autootjes aan het kijken..

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-09-2021 11:54 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:02
LZ86 schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:28:
Met een beetje geluk gaat HAM te hard proberen zijn fouten van gisteren goed te maken en verneukt ie het weer. Te agressief de eerste bocht in kan zomaar verkeerd voor m aflopen.
De druk word alsmaar hoger voor HAM, wat hem af en toe wel foutjes laat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:16
Phusebox schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:07:
Zouden ze bij Hamilton nog een motor wissel hebben gedaan? Was natuurlijk een optie nu hij toch niet vooraan start.
Dan zou daar een officieel FIA document van moeten zijn. Zowel omdat er iets onder parc ferme regels is gedaan aan de auto (wat straffeloos mag bij like-for-like wijzigingen) als dat het de vierde motor is dan en dus grid penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RobertMe schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:44:
[...]

Dan zou daar een officieel FIA document van moeten zijn. Zowel omdat er iets onder parc ferme regels is gedaan aan de auto (wat mag bij like-for-like wijzigingen) als dat het de vierde motor is dan en dus grid penalty.
Weet niet hoe lang ze daar mee kunnen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:44:
[...]

Dan zou daar een officieel FIA document van moeten zijn. Zowel omdat er iets onder parc ferme regels is gedaan aan de auto (wat straffeloos mag bij like-for-like wijzigingen) als dat het de vierde motor is dan en dus grid penalty.
Zijn de pitboxes snachts dicht eigenlijk? Of kan iemand op een webcam nog bijhouden of er ergens licht brand en er wellicht nog een motor vervangen word? Of is het gewoon afwachten tot de fia eventueel een statement uitbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Phusebox schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:44:
[...]

Weet niet hoe lang ze daar mee kunnen wachten...
Als Mercedes wilt dat ze om half 3 klaar zijn dan denk ik dat ze intussen al begonnen zijn met de wissel. Sure, als het moet kan het in om en nabij een uur. Maar je wilt geen haastwerk voor de start van een GP. Dus als ze wisselen is die beslissing gisteravond of op z'n laatst vanmorgen vroeg gemaakt en zijn ze vast al aan het sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 19:15
Phusebox schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:07:
Motor wissel is achteraan staan. Op Monza is dat buiten de punten finishen, dat risico gaan ze niet lopen. In Rusland heb je best kans dat zowel Max als Lewis die penalty pakken en zal een leuke race opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
stylezzz schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:43:
De druk word alsmaar hoger voor HAM, wat hem af en toe wel foutjes laat maken.
Zou me inderdaad niet verbazen als hij straks weer een fout maakt bij de start, hij staat aan de vuile kant en de twee Ferrari's achter hem willen graag scoren op Monza.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 12:04
Voor straks om 13.20 de F1 LIVE: Italian GP Build-Up met de drivers parade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
stylezzz schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:48:
[...]

Zijn de pitboxes snachts dicht eigenlijk? Of kan iemand op een webcam nog bijhouden of er ergens licht brand en er wellicht nog een motor vervangen word? Of is het gewoon afwachten tot de fia eventueel een statement uitbrengt?
Er is sowieso een avondklok. Teams moeten een uitzondering aanvragen om 's avonds langer door te werken of 's morgens eerder te starten. Dit mag ook maar 3x per seizoen meen ik.

Overdag staan er vervolgens mannetjes bij de pitbox die de boel wat in de gaten houden. En dat de FIA in elke pitbox een camera installeert zou mij ook niks verbazen. In elke pitbox hangen sowieso meerdere camera's. Maar de teams zelf leggen natuurlijk ook alles vast. Voor analyse, opleiding/training, .... Of er dus ook camera's van de FIA bij hangen durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

@Yamotek
Edd schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 23:57:
[...]

Nee, dat zal niet meer gaan. Het is geregistreerd bij de FIA en verwerkt in de Provisional Starting Grid.
Niet alleen dat, de 4e PU is in de sprint gebruikt, dus die penalty kan niet ongedaan gemaakt worden door de 3e PU in de race te gebruiken.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IVMctch18_yQrfCwl-mtqEEQ1h0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8o8R8X1alCk4kF1QYkWf9EWT.jpg?f=fotoalbum_large

Max kan niet op soft starten want hij heeft alleen maar gebruikte en het lijkt me dat het risico dan groot wordt met een volle auto brandstof.

Wel vreemd dat eindigen op soft als snelst wordt gezien, zonder SC zie ik teams dat niet zo snel doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Maasluip schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:52:
@Yamotek

[...]

Niet alleen dat, de 4e PU is in de sprint gebruikt, dus die penalty kan niet ongedaan gemaakt worden door de 3e PU in de race te gebruiken.
Nitpicking, maar pitbox uitrijden met een nieuwe motor en hij zit in de poule. Of je dat nu doet tijdens een FP, q of de sprint. Daarom dat ze vroeger, toen er veel meer straffen voor waren, ook soort van wedstrijden waren wie het eerste de pitbox uit reed tijdens FP1. Want iedereen die na jou dan nog een straf pakte stond mooi achter je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hoevenpe schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:50:
[...]

Zou me inderdaad niet verbazen als hij straks weer een fout maakt bij de start, hij staat aan de vuile kant en de twee Ferrari's achter hem willen graag scoren op Monza.
De start en de eerste bocht is waarschijnlijk het meest spannende van de hele race.

Ik ben benieuwd of McLaren degene die achter hun teammaat zit enigszins wil offeren, met een undercut kan Hamilton zeker wel een McLaren pakken, maar niet twee als de andere hem een beetje kan ophouden.

Als Max deze kan winnen dan is het een een enorme stap naar het WK. Rusland gaat bijna zeker een motor wissel worden, en grote kans dat Hamilton dat ook gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:56:
[...]

De start en de eerste bocht is waarschijnlijk het meest spannende van de hele race.

Ik ben benieuwd of McLaren degene die achter hun teammaat zit enigszins wil offeren, met een undercut kan Hamilton zeker wel een McLaren pakken, maar niet twee als de andere hem een beetje kan ophouden.

Als Max deze kan winnen dan is het een een enorme stap naar het WK. Rusland gaat bijna zeker een motor wissel worden, en grote kans dat Hamilton dat ook gaat doen.
Plus de 2e chicane niet te vergeten. Als Max daar ongeschonden doorheen komt en Hamilton heeft de 2 Mclarens niet ingehaald, dan moet hij heel snel uitlopen en hopen op geen motorplof. Zou wat zijn als Max wint en Hamilton niet op het podium. Maar met de stops zal Hamilton wel makkelijk voorbij de Mclarens komen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop een beetje dat Ferrari bij kan blijven als Hamilton vast zou zitten achter de McLarens. Maar goed, eerst maar eens een goede start voor Max en veilig door de eerste bochten.

Belangrijkste nu is gewoon voor Hamilton finishen. Of dat nu P1 of P2 zou zijn is niet zo belangrijk.

McLaren weet ook dat de titelkandidaten minder risico zullen durven nemen dus ik denk dat Ricciardo het wel zal proberen als het enigszins kan.

Met Bottas hopen ze waarschijnlijk dat die voor Max zit na de eerste stop van Max om hem zo wat op te houden. Bottas verwacht ik dan ook op wit te zien starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Phusebox schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:04:
Ik hoop een beetje dat Ferrari bij kan blijven als Hamilton vast zou zitten achter de McLarens. Maar goed, eerst maar eens een goede start voor Max en veilig door de eerste bochten.

Belangrijkste nu is gewoon voor Hamilton finishen. Of dat nu P1 of P2 zou zijn is niet zo belangrijk.

McLaren weet ook dat de titelkandidaten minder risico zullen durven nemen dus ik denk dat Ricciardo het wel zal proberen als het enigszins kan.

Met Bottas hopen ze waarschijnlijk dat die voor Max zit na de eerste stop van Max om hem zo wat op te houden. Bottas verwacht ik dan ook op wit te zien starten.
Alleen kan BOT totaal niet racen en zal VER strikt genomen waarschijnlijk 0 problemen hebben om daar voorbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa Novanta schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:43:
[...]

Nu ben je gewoon autootjes aan het kijken..
Doe mij maar gewoon autootjes kijken dan ;)
Dat is uiteindelijk toch waar het om gaat. Geen prijzen te behalen voor geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed punt, of in ieder geval de McLaren's ophouden maar gisteren inclusief de safety car was de achterstand vanaf plek 7 al 27 seconden na 18 ronden, dat gaat denk ik wel lastig worden voor Bottas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

backupdevice schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:18:
[...]

-O-

Dat gejank icm met het knallende geluid van terugschakelen, op een woensdag ochtend op Spa. Mooier gaat het niet worden
Dat dus! Jij was erbij, duidelijk :>

Ik weet nog dat we zaterdagavond nog op de hoofdtribune gingen zitten, in het donker, recht tegenover de Ferrari pitbox waar als enige nog licht brandde en nog druk gesleuteld werd.. het werd later en later en iedereen was aan het feesten op de camping of probeerde wat te slapen.. en wij zaten echt zo van "zouden ze 'm nog gaan starten? Dat zal toch niet...?" :o :o :o

En jawel, ver richting middernacht, kwam een poppetje aangelopen met zo'n starter....
Krrrrrrtt Krrrrrrrt..... Krrrrttt Krrrrrrrtttt. WROOAAAAARRRRRRP WRTOOPPWROOP WRROOP :o

Echt, magisch........... :'(

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:35

Als Max op P1 weg is dan zit Bot echt al veel meer dan 1 stop achter hem. Na <10 laps zit die op 30s+. Die gaat Max echt niet op kunnen houden.

Kijk naar de uitslag van de sprintrace. 18 laps met SC en nummer 10 zit al op 40s.

[ Voor 4% gewijzigd door Inspired op 12-09-2021 12:11 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:09:
[...]

Doe mij maar gewoon autootjes kijken dan ;)
Dat is uiteindelijk toch waar het om gaat. Geen prijzen te behalen voor geluid...
Nee want dat was priceless!! O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Pff geluid. Ik vond het geluid van de DTM toerwagens ubervet van de jaren 90. Dat was pas machtig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:18:
Pff geluid. Ik vond het geluid van de DTM toerwagens ubervet van de jaren 90. Dat was pas machtig.
Klopt, was ook meesterlijk!! O+

_/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-09-2021 12:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Ik heb je naam en die van je upvoters genoteerd en neem die nooit meer serieus :/

:>

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:02

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Idd. Ik weet het nog goed. Daar zat ik dan in 1994 op Spa. Eerste f1 race live en ik zat halverwege kemmel straight. Volgas janken ze voorbij :9

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:58:
[...]

Plus de 2e chicane niet te vergeten. Als Max daar ongeschonden doorheen komt en Hamilton heeft de 2 Mclarens niet ingehaald, dan moet hij heel snel uitlopen en hopen op geen motorplof. Zou wat zijn als Max wint en Hamilton niet op het podium. Maar met de stops zal Hamilton wel makkelijk voorbij de Mclarens komen.
Vergeet niet dat je bij een Undercut wel ruimte nodig hebt.. ik zie NOR en RIC niet 30 seconden weg rijden bij de PER en de FERs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
Haha, Max achter Bottas na z'n eerste stop, net als je denkt dat je alles gehoord hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:52

-tom-562

Oliesjeik

siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:18:
Ben in het verleden 3x scrutineer geweest bij de DTM in Zandvoort (2008, 2009 en 2012 dacht ik). De eerste keer had ik geen oordoppen mee, kreeg ze nog aangeboden door het team waar ik stond tijdens de eerste training, niet nodig zei ik, ik vind het wel mooi. Nou, na 10 minuten toch maar oordoppen gevraagd :X :D als ze volgas wegtrekken na een bandenwissel dan dreunt echt alles in die pitbox :o

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vuvuzela schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:23:
[...]

Ik heb je naam en die van je upvoters genoteerd en neem die nooit meer serieus :/

Sleep je ze voor het tribunaal?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Vuvuzela schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:23:
[...]

* siggy kijkt naar user name. * siggy kijkt naar onderwerp 8)7 :> :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:41
Scuderia110 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:48:
Mijn 'eerste keer' was tijdens een FP op Monza. Op vrijdag mocht je ongeacht je kaartje op de hoofdtribune plaatsnemen.

De eerste keer dat ze langs kwamen blazen.... wooow :) En het geluid kon door het dak op de tribune ook geen kant op.

De eerste jaren in het huidige tijdperk hadden we helemaal geen oordoppen meer in, de SC maakte meer herrie dan de wagens. Hoe het nu is weet ik niet, ben al 3 jaar niet meer geweest.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

stylezzz schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:48:
[...]

Ze checken in en uit bij de poortjes, als er teamleden niet uit checken verbruiken ze automatisch 1 van de 2 uitzonderingen per jaar die ze mogen nemen om snachts door te werken.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 23:52

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Wilt u nu thuis ook dat prachtige V12 F1 geluid? (Tell sell stem)

Koop dan nu een oude knake Mercedes S600 met V12 en schroef er een €12.000 speciaal ontworpen uitlaat uit Japan er onder!

Succes en plezier gegarandeerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
alexbl69 schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:55:
[...]

Mijn 'eerste keer' was tijdens een FP op Monza. Op vrijdag mocht je ongeacht je kaartje op de hoofdtribune plaatsnemen.

De eerste keer dat ze langs kwamen blazen.... wooow :) En het geluid kon door het dak op de tribune ook geen kant op.

De eerste jaren in het huidige tijdperk hadden we helemaal geen oordoppen meer in, de SC maakte meer herrie dan de wagens. Hoe het nu is weet ik niet, ben al 3 jaar niet meer geweest.
Dit jaar voor het eerst de jongste meegenomen naar de TT, die liep ook zo ff naar de tribune, was met 10 sec huilend terug dat ie z'n oordoppen niet in had :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Voor de liefhebbert:

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Scuderia110 schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:08:
[...]

Dit jaar voor het eerst de jongste meegenomen naar de TT, die liep ook zo ff naar de tribune, was met 10 sec huilend terug dat ie z'n oordoppen niet in had :)
Assen is tijdens de MotoGP inderdaad altijd erg leuk / indrukwekkend qua geluid als je op de hoofdtribune zit. Dit jaar voor het éérst in ±45 jaar daar NIET heen geweest (terwijl de plaatsen daar wél gereserveerd waren voor me). :|

Ik was ook zo'n 'smurf' van een jaar of 4 á 5 toen ik daar voor 't eerst mee naar toe mocht.....

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 12-09-2021 13:27 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

poor Leno schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:01:
Wilt u nu thuis ook dat prachtige V12 F1 geluid? (Tell sell stem)

Koop dan nu een oude knake Mercedes S600 met V12 en schroef er een €12.000 speciaal ontworpen uitlaat uit Japan er onder!

Succes en plezier gegarandeerd!

[YouTube: I MADE MY CHEAP MERCEDES SOUND LIKE A F1 RACECAR! INSANE $12,000 EXHAUST]
S600, de 500 is een V8...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Wordt tijd voor de race....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:52
Heb vandaag het gevoel dat Hamilton toch nog de overwinning gaat pakken en Max 2e plaats pakt met de Mclarens erachter.
Alles hangt natuurlijk af hoe de start verloopt maar ook al blijft Lewis achter een Mclaren dan zie ik hem met een undercut er wel voorbij gaan.
Liefst winst voor Max maar dit zou ook niet heel slecht scenario zijn als damage control.
Blijft toch altijd spannend die ene oh zo belangrijke 1e bocht op Monza en het vervolg van de race daarna

[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 12-09-2021 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:51

Spotmatic

Ken sent me

d-vine schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:35:
Heb vandaag het gevoel dat Hamilton toch nog de overwinning gaat pakken en Max 2e plaats pakt met de Mclarens erachter.
Alles hangt natuurlijk af hoe de start verloopt maar ook al blijft Lewis achter een Mclaren dan zie ik hem met een undercut er wel voorbij gaan.
Liefst winst voor Max maar dit zou ook niet heel slecht scenario zijn als damage control.
Blijft toch altijd spannend die ene oh zo belangrijke 1e bocht op Monza
Feit is... HAM heeft vanaf P4 gewoon meer kans op shit in de 1e bocht dan Max.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 20:20
Max heeft het zo te zien prima naar zijn zin op de plattte wagen met zijn maatjes.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Spotmatic schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:37:
[...]

Feit is... HAM heeft vanaf P4 gewoon meer kans op shit in de 1e bocht dan Max.
Ferrari's gaan ook wel goed weg bij de start. Lewis zelf lijkt erg down. Maar dit kan ook gewoon nep zijn. Rosberg gaf wel aan dat Lewis dit soort momenten heeft en dat je dan juist moet toeslaan.

De mclarens zullen wel willen winnen. Maar gok toch dat de redbull ietsjes sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
d-vine schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:35:
Blijft toch altijd spannend die ene oh zo belangrijke 1e bocht op Monza en het vervolg van de race daarna
En het zal niet de eerste keer zijn dat lewis huilie doet ( zoals gisteren) en dan de dag erna onmetelijk snel blijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 09:26

Pierre

Van nature lui!

Mijn vriendin viel van de bank van het lachen :z bij het zien van deze foto.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-10 13:12
Pierre schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:43:
[...]

Mijn vriendin viel van de bank van het lachen :z bij het zien van deze foto.
Nu is mijn kledingsmaak ook zeer twijfelachtig, maar ik vind het er eigenlijk wel tof uit zien :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:02

Dazzler2120

FP ProMod
chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:44:
[...]

Nu is mijn kledingsmaak ook zeer twijfelachtig, maar ik vind het er eigenlijk wel tof uit zien :X :D
Dit is wel één van zijn minder rare outfits waar hij de afgelopen tijd mee naar het circuit komt :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:44:
[...]

Er is ook niks mis mee..

I served in a company of heroes.

Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord