En de wagens gaan ook in een of andere gesealde zak, iedere race zijn er wel random controles van wagens (in Zandvoort was dat bijvoorbeeld bij Verstappen na de race) en de concurrentie houdt natuurlijk ook alles heel goed in de gaten, als die ook maar het vermoeden hebben dat er iets is aangepast weten ze Jo Bauer (Technical Delegate van de FIA) heel snel te vinden.RobertMe schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:52:
[...]
Er is sowieso een avondklok. Teams moeten een uitzondering aanvragen om 's avonds langer door te werken of 's morgens eerder te starten. Dit mag ook maar 3x per seizoen meen ik.
Overdag staan er vervolgens mannetjes bij de pitbox die de boel wat in de gaten houden. En dat de FIA in elke pitbox een camera installeert zou mij ook niks verbazen. In elke pitbox hangen sowieso meerdere camera's. Maar de teams zelf leggen natuurlijk ook alles vast. Voor analyse, opleiding/training, .... Of er dus ook camera's van de FIA bij hangen durf ik niet te zeggen.
Was daar ook; ook mijn 1e keer on site. De FPs waren nat.Danfoss schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:25:
[...]
Idd. Ik weet het nog goed. Daar zat ik dan in 1994 op Spa. Eerste f1 race live en ik zat halverwege kemmel straight. Volgas janken ze voorbij
Zat op zo'n helling met wat gras en stenen. Man wat een hel.
Verschil tussen de support klassen en f1 was groot, maar niet heel indrukwekkend qua bochtensnelheid.
Toen het droog was echter....
Mijn hemel wat gingen die de bocht om.
Het aanremmen en dan knallend terugschakelen vergeet ik nooit meer.
Wat een geweld...
Het voegt zeker wat toe qua beleving. Het lijkt gewoon harder te gaan, als het geluid je laat weten dat het allemaal op de absolute limiet zit.
Dit kan allesbepalend worden voor het WK. Zin in hoor.
chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:44:
[...]
Nu is mijn kledingsmaak ook zeer twijfelachtig, maar ik vind het er eigenlijk wel tof uit zien![]()
Er is helemaal niks geks aan deze outfit van Hamilton, maar hoge bomen vangen veel wind zullen we maar zeggen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wow, als indruk maken óp de baan nog niet erg wil lukken, dan maar ernaast.
Kan wel zijn dat Hamilton een succesvolle undercut doet op de McLarens. Maar tegen die tijd zou Verstappen toch al een aantal seconden weg "mogen" zijn. Lijkt mij dan moeilijk voor Hamilton om én het gat te dichten én op oudere banden voldoende overspeed te hebben om daadwerkelijk Verstappen in te halen.d-vine schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:35:
Heb vandaag het gevoel dat Hamilton toch nog de overwinning gaat pakken en Max 2e plaats pakt met de Mclarens erachter.
Alles hangt natuurlijk af hoe de start verloopt maar ook al blijft Lewis achter een Mclaren dan zie ik hem met een undercut er wel voorbij gaan.
Liefst winst voor Max maar dit zou ook niet heel slecht scenario zijn als damage control.
Blijft toch altijd spannend die ene oh zo belangrijke 1e bocht op Monza en het vervolg van de race daarna
Ga ik er uiteraard wel vanuit dat Red Bull hun strategie op orde heeft en niet leuk een aantal seconden voor de McLarens gaat rijden maar een juiste balans zoekt tussen snelheid en slijtage en dus gewoon continu het gat blijft opbouwen. I.p.v. bv de eerste 5 ronden een gat bouwen van een seconde of 5 tot 10 en dan het gat managen dus gewoon door trappen zodat het gat na 10 ronden 10 seconden is en na 20 ronden rond de 20 seconden en dus al bijna een gratis pitstop.
En als Hamilton inderdaad in het begin wordt opgehouden door de McLarens en Verstappen een gratis pitstop kan opbouwen kan het wellicht zelfs interessant zijn om bij een latere stop van Hamilton mee te gaan zodat ze altijd op hetzelfde en net zo oud rubber rijden.
Het probleem voor Hamilton is dat als hij vast zit achter de McLarens na de start, dat hij met een vroegere stop voor de undercut ook dik in het verkeer terecht komt, waarschijnlijk zelfs ergens achter Perez als hij pech heeft.RobertMe schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:50:
[...]
Kan wel zijn dat Hamilton een succesvolle undercut doet op de McLarens. Maar tegen die tijd zou Verstappen toch al een aantal seconden weg "mogen" zijn. Lijkt mij dan moeilijk voor Hamilton om én het gat te dichten én op oudere banden voldoende overspeed te hebben om daadwerkelijk Verstappen in te halen.
Ga ik er uiteraard wel vanuit dat Red Bull hun strategie op orde heeft en niet leuk een aantal seconden voor de McLarens gaat rijden maar een juiste balans zoekt tussen snelheid en slijtage en dus gewoon continu het gat blijft opbouwen. I.p.v. bv de eerste 5 ronden een gat bouwen van een seconde of 5 tot 10 en dan het gat managen dus gewoon door trappen zodat het gat na 10 ronden 10 seconden is en na 20 ronden rond de 20 seconden en dus al bijna een gratis pitstop.
En als Hamilton inderdaad in het begin wordt opgehouden door de McLarens en Verstappen een gratis pitstop kan opbouwen kan het wellicht zelfs interessant zijn om bij een latere stop van Hamilton mee te gaan zodat ze altijd op hetzelfde en net zo oud rubber rijden.
/edit: misschien dat het beste voor Lewis is om op de soft te starten en zo proberen snel de McLarens bij de start te pakken.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 12-09-2021 13:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
WTF.... Norris kent géén nummers van de Rolling Stones??
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat is toch wel een gebrek in z'n opvoedingWill_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:00:
1600 euro voor een kaartje
Willen ze daar geen GP meer?

Nor the BeatlesWill_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:00:
Bedank Bernie maar daarvoor. Die is toch idiote bedragen gaan vragen voor F1 races. Is gewoon nauwelijks nog terug te verdienen.Bensimpel|IA schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:06:
1600 euro voor een kaartje![]()
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik hoop maar dat de mazzel van HAM nu eindelijk op is, ben er nog niet gerust op.
Hij zal wel weer het geluk hebben dat zijn mazzel niet op is….Scuderia110 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:08:
Ik hoop maar dat de mazzel van HAM nu eindelijk op is, ben er nog niet gerust op.
The Beatles is écht van ver vóór zijn tijd (al zou 'ie er dan alsnog wel iets van moeten kennen, IMHO), The Stones treden nog steeds op, al zal dat nu sinds het overlijden van Watt's ook wel minder gaan worden.
Ze hebben vorig jaar zélfs nog een nieuw nummer uit gebracht ten gelegenheid van COVID-19
Is ook wel en super ouwe lullen band hè.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:00:
Kan wel zijn, maar ik denk dat ze, als ze er nog eens terug mogen komen, de Kuip in Rotterdam letterlijk en figuurlijk PLAT spelenwerphengel schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:10:
[...]
Is ook wel en super ouwe lullen band hè.
Ow, het ging over de kleding? Mijn blik ging eigenlijk direct naar wat anders op de foto (moest meteen even krabben) 🤡g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 13:46:
Er is helemaal niks geks aan deze outfit van Hamilton, maar hoge bomen vangen veel wind zullen we maar zeggen.
Testing, one, two ...
Dat soort haar scheer ik al zo'n 30 jaar gewoon weghardware-lover schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:19:
[...]
Ow, het ging over de kleding? Mijn blik ging eigenlijk direct naar wat anders op de foto (moest meteen even krabben) 🤡
Mark my words, voor het einde van het jaar zie je opeens een enorme afro wanneer HAM zijn helm afzet.
RIP Simoncelli (MotoGP) maar er kán erg veel haar verborgen worden in zo'n helmPalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:23:
[...]
Dat soort haar scheer ik al zo'n 30 jaar gewoon wegAl zat dat bij mij gelukkig niet in m'n nek...
Mark my words, voor het einde van het jaar zie je opeens een enorme afro wanneer HAM zijn helm afzet.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
*verwijderd i.v.m. bericht hierboven*
[ Voor 79% gewijzigd door ParaDroid2 op 12-09-2021 14:25 ]
The Beatles zijn ook van voor mijn tijd, maar daarom ken ik ze nog wel. En ze komen sowieso nog regelmatig voorbij op radio en tv, ook in Engeland.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:10:
The Beatles is écht van ver vóór zijn tijd (al zou 'ie er dan alsnog wel iets van moeten kennen, IMHO), The Stones treden nog steeds op, al zal dat nu sinds het overlijden van Watt's ook wel minder gaan worden.
Ze hebben vorig jaar zélfs nog een nieuw nummer uit gebracht ten gelegenheid van COVID-19
Zit een beetje met samengeknepen billetjes te kijken of ze wel allemaal heelhuids op de startgrid aankomen.
GAS heeft een probleem onderweg. Can't race like this.
[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 12-09-2021 14:27 ]
GAS start toch pas vanop de laatste rij, dus kan ook nog kiezen voor een start vanuit de pitlane?PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:26:
Zit een beetje met samengeknepen billetjes te kijken of ze wel allemaal heelhuids op de startgrid aankomen.
GAS heeft een probleem onderweg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Motorisch want hij heeft een nieuwe PU gekregen?PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:26:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gas start al van pitlane. Mischien schade van gisteren nog.PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:26:
Voorlopig staat hij weer in de box met allemaal zoekende monteurs over z'n autoWill_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:27:
[...]
GAS start toch pas vanop de laatste rij, dus kan ook nog kiezen voor een start vanuit de pitlane?
- DaniëlWW2
- Niet online
En Russel zou problemen hebben met zijn achterremmen die oververhit raken.
Net via F1TV.
Net via F1TV.
Vlgns mij iets met brake pedal bij GASDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:29:
En Russel zou problemen hebben met zijn achterremmen die oververhit raken.
Net via F1TV.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gasly start dus in de pitstraat. 
The new battery in Gaslys car is of a different spec than the one used in the sprint. So Gasly will start the race from pit lane.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 12 september 2021
GAS reed nu weer naar buiten voor een rondje. Ander spec engine wordt net verteld
VER moet aardig gaan stampen vandaag, de McLaren's zijn hongerig en starten vanaf fantastische plaatsen. Echter, dit kan ook in VER zijn voordeel werken, omdat zij er natuurlijk alles aan willen doen om die plaatsen te behouden en HAM achter hen te houden.
Het kan ook zijn dat PER zich weer vergist inkomend eerste chicane en dat hij HAM eraf kegelt. 😲🙏
Anyhow, ik heb er zin in!
Het kan ook zijn dat PER zich weer vergist inkomend eerste chicane en dat hij HAM eraf kegelt. 😲🙏
Die AlfaTauri kreeg gisteren ook wel even een serieuze optater op de linker kant te verwerken, dus zo vreemd is het helaas niet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Iets met het gaspedaal dus.
https://streamable.com/wojsp9
https://streamable.com/wojsp9
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2021 14:33 ]
Als je toch zo ver naar achteren start, kan je net zo goed een nieuwe PU erin steken en die penalty incasseren.
Ze zullen helaas ook daar rekening moeten houden met een limiet aan 'geld' (budget) ... opgelegd vanuit de FIA.chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:32:
Als je toch zo ver naar achteren start, kan je net zo goed een nieuwe PU erin steken en die penalty incasseren.
Die heeft ie al gestoken om die redenchevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:32:
Mag je onderweg naar de grid, de pit in en er weer uit, om nog een ronde te rijden?
Of moet je dan vanuit de pit starten.
Ik dacht namelijk ook een ferrari de pit in zien rijden. Voordat Gasly naar binnen reed nog. Of ik heb het verkeerd gezien.
Ik dacht namelijk ook een ferrari de pit in zien rijden. Voordat Gasly naar binnen reed nog. Of ik heb het verkeerd gezien.
De pitline is 10 minuten of zo geopend. Daarna mag je de pits niet meer in of uit. Dus ze hebben ongeveer 10 minuten om rondjes te rijden via de pitstraat.Kasper schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:37:
Mag je onderweg naar de grid, de pit in en er weer uit, om nog een ronde te rijden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Definitief startgrid.

Wel een leuke opmerking van Jack Plooy : Een 'Orange Wall' áchter VER
ze moeten er in de eerste ronde voorbij anders rijd VER van ze weg dat zag je gister ook (ja ik weet dat de mercs rode bandjes hadden maar toch) ik gun het Ric ook wel vandaag een mooie podium plekYonix schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:32:
VER moet aardig gaan stampen vandaag, de McLaren's zijn hongerig en starten vanaf fantastische plaatsen. Echter, dit kan ook in VER zijn voordeel werken, omdat zij er natuurlijk alles aan willen doen om die plaatsen te behouden en HAM achter hen te houden.
Ah thanks, zal diegene nog wel een rondje gedaan hebben. Want beide staan gewoon op hun plek op de grid!RobertMe schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:38:
[...]
De pitline is 10 minuten of zo geopend. Daarna mag je de pits niet meer in of uit. Dus ze hebben ongeveer 10 minuten om rondjes te rijden via de pitstraat.
De cameraman van Jack heeft oog voor detailWognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:38:
[...]
ze moeten er in de eerste ronde voorbij anders rijd VER van ze weg dat zag je gister ook (ja ik weet dat de mercs rode bandjes hadden maar toch) ik gun het Ric ook wel vandaag een mooie podium plek
- DaniëlWW2
- Niet online
En nog eens duidelijker Russel.
'@GeorgeRussell63 reports an issue with the rear brake ducts on the laps to the grid
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 12 september 2021
Ja goede start van Max.
P1 behouden na de chicane. En dan voor blijven.
Gisteren reden de mclarens volgens mij beide op rood (nog niet gezien wat ze nu hebben)
VER en HAM hadden geel.
Hoop dat NOR en RIC het HAM lastig gaan maken. Waardoor er eerder banden slijtage is e.d.
Gisteren reden de mclarens volgens mij beide op rood (nog niet gezien wat ze nu hebben)
VER en HAM hadden geel.
Hoop dat NOR en RIC het HAM lastig gaan maken. Waardoor er eerder banden slijtage is e.d.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoe krijgen ze dát ineens voor elkaar daar bij Williams? Koeling van de remmen is toch wel vrij essentieel, ook met Carbon disks.
Dus Vettel gaat stoppen is het gerucht. Dan zijn de geruchten dat Stroll Sr van hem af wil ook niet zover gezocht.
Als Vettel gaat stoppen wie wordt dan zijn vervanger?
Ik denk dat Hamilton wel een undercut gaat doen op McLaren als hij er niet voorbij komt, het is hopen dat Max tegen die tijd al 30 sec voorsprong heeft.DarkSide schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:41:
Ja goede start van Max.
VER en HAM hadden geel.
Formula 1.5 ?
Dat t-shirt van VET?
Dat t-shirt van VET?
[ Voor 45% gewijzigd door PalingDrone op 12-09-2021 14:43 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is blijkbaar heel wat warmer. En die remmen zullen ze aanpassen per circuit. Het zal ook per coureur verschillen wat ze geïnstalleerd hebben staan en dan kan je dit krijgen. Maar ze werkte niet aan de remmen bij Williams dus het zal wel loslopen, of het word torpedo...Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:41:
[...]
Hoe krijgen ze dát ineens voor elkaar daar bij Williams? Koeling van de remmen is toch wel vrij essentieel, ook met Carbon disks.
De Vries? Mercedes...Formula one schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
Als Vettel gaat stoppen wie wordt dan zijn vervanger?
Als het waar is dat Vettel gaat stoppen, vind ik dit erg jammer. Vind hem een goede toevoeging aan de f1 grid. En zo oud is hij volgens mij niet. Had hem nog graag wat meer jaartjes bij AM gezien (als dit waar is).
Iedereen veel fun met de race, ik ga mijn tablet wegleggen en hopelijk genieten van een leuke race
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooi vlokslied blijft het toch dat Italiaanse
FlyBy
FlyBy
Duurt nog een (klein) kwartiertje tot de start, héPierre schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:44:
Iedereen veel fun met de race, ik ga mijn tablet wegleggen en hopelijk genieten van een leuke race
Als hij er niet snel voorbij komt idd.Jackson6 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
[...]
Ik denk dat Hamilton wel een undercut gaat doen op McLaren als hij er niet voorbij komt, het is hopen dat Max tegen die tijd al 30 sec voorsprong heeft.
Maar te vroeg naar binnen en je hebt ander verkeer.
Ben erg benieuwd naar de strategieën van beide teams
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maar hopen dat de Mclarens niet vol in de attack gaan op Verstappen en Hamilton er gewoon simpel voorbij laten...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ham heeft een oranje muur, ric kan zomaar goed wegrijden en meteen max inhalen. Heb je zo een andere race.
Wát heeft VER eigenlijk nog aan banden liggen? Géél -> Wit kan op twee nieuwe setjes (of vice versa) maar daarna wordt 't op 'tweedehands' rode verder rijden als er een SC komt?
- DaniëlWW2
- Niet online
Echt wtf, hou lekker op met al die irrelevante zogenaamde bekendheden op de grid.
Wil je het nog een beetje toepasselijk houden dan doe je Usain Bolt bij de sprintrace, niet op zondag.
Vin Diesel, doe die dan lekker bij een truckrace ofzo.
Alsof er ook maar iemand naar de F1 gaat kijken omdat Vin Diesel op de grid in de weg loopt...
Wil je het nog een beetje toepasselijk houden dan doe je Usain Bolt bij de sprintrace, niet op zondag.
Alsof er ook maar iemand naar de F1 gaat kijken omdat Vin Diesel op de grid in de weg loopt...
[ Voor 30% gewijzigd door PalingDrone op 12-09-2021 14:51 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:49:
Wát heeft VER eigenlijk nog aan banden liggen? Géél -> Wit kan op twee nieuwe setjes (of vice versa) maar daarna wordt 't op 'tweedehands' rode verder rijden als er een SC komt?
werphengel in "[F1 2021] Race 14 GP van Italië"
Jij ook een fijne race gewenst Daniël!DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:49:
[modbreak] Fijne race iedereen.
En de quickreply gaat weer uit. [/]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Wel een erg lauw sfeertje daar, wel wat muziek, maar voelt aan als een bejaardenhuis.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze halen Tsunoda zijn auto van de grid...
Fijn race allemaal!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Fijne race allemaal
En ik vraag me af welk demoteam Coronel denkt dat Nederland heeft volgend jaar vanuit de KLU
En ik vraag me af welk demoteam Coronel denkt dat Nederland heeft volgend jaar vanuit de KLU
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Mijn glazen bol voorspelt veel geluk voor Ham. 😖
Heuh..... Twee AlfaTaurie's vanuit de Pitlane?DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:53:
Ze halen Tsunoda zijn auto van de grid...
Mag mr. Diesel geen verschrikkelijk duur kaartje kopen om even over de grid te lopen? Of denk jij dat die celebs ingehuurd worden?PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:50:
Echt wtf, hou lekker op met al die irrelevante zogenaamde bekendheden op de grid.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, als die nog zal starten...Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:53:
[...]
Heuh..... Twee AlfaTaurie's vanuit de Pitlane?
Wat doen ze met die wagen van Tsunoda?
Vaak bu'j te bang!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Medium > hard lijkt me het meeste voor de hand liggende eerlijk gezegd. Gisteren kwam Max goed weg op de mediums.
Wegduwen-tom-562 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:54:
Wat doen ze met die wagen van Tsunoda?
Even 'rap' een nieuw biertje pakken vóór de start.... En dan allemaal een FIJNE RACE toegewenst !!
Let's go Max! Hopen op goeie start van de Ferrari's.
Als HAM de start nu weer verpest, kan hopelijk PER meteen de druk eropzetten.
stylezzz schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:53:
[...]
Mag mr. Diesel geen verschrikkelijk duur kaartje kopen om even over de grid te lopen? Of denk jij dat die celebs ingehuurd worden?
Kopen? Moehaha, goed kans dat zijn vliegticket ook nog betaald wordt.
Of dacht je dat mevrouw Williams ook wat betaald heeft om na Monaco Max zijn overwinningsinterview te kapen?
Ik heb het ook net gered om op tijd erbij te zitten, fijne race iedereen. Ben echt benieuwd hoe deze middag zal gaan.
at your service
Zetten ze de banden weer op de banking van de oude baan
Denk je dat dit nieuw is? Het is juist minder en minder.. kijk eens terug naar de 60's 70's etc.. F1 is gewoon glamour, champagne, porno, geld en celebrity's..PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:57:
[...]
Kopen? Moehaha, goed kans dat zijn vliegticket ook nog betaald wordt.
Of dacht je dat mevrouw Williams ook wat betaald heeft om na Monaco Max zijn overwinningsinterview te kapen?
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus toch goed gehoord op Max zijn radio.jan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:58:
Hamilton als enige voorin op hard, rest op medium
Maar dan gaat Hamilton voor een heel andere strategie. Niet inhalen op de baan, maar overcut.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |