- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Yup.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:18:
Zou hij hem geraakt hebben?
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Is het weer zover? Dit seizoen lijkt RBR er vaker last van te hebben. Het lijkt wel of er soms iets in die auto voor storing zorgt.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:19:
Die boordradio van PER (F1 TV Pro) is niet te verstaan als PER zelf praat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2021 12:20 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heel simpel: had Max maar eerder naar buiten moeten worden gestuurd door Red BullPatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:20:
Max nog steeds niet gereden… kom op RB… de toeschouwers willen Max zien… en nu code rood… dus voorlopig geen Max.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit verwachtte ik al. Typisch RBR.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:20:
Max nog steeds niet gereden… kom op RB… de toeschouwers willen Max zien… en nu code rood… dus voorlopig geen Max.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online

- DaniëlWW2
- Niet online
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1e 20 minuten niks doen, dan komt die rode vlag en dan heb je straks nog 20 minuutjes met mega veel traffic, afh van hoe lang het duurt voor die barriere weer recht staat.
Ga dan eerder die baan op, ook al is de baan viezer, trager aan het begin.
erutangiS
Ja heerlijk. Ik hoop dat er meer van dit soort banen bij komen
Ik vind Max sowieso er ‘lauw’ in al zijn interviews tot nu toe… een beetje meer enthousiasme mag wel…
- DaniëlWW2
- Niet online
En nu hopen dat ze bij Ferrari de hele aandrijflijn goed checken...Bensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:22:
Monteurs kunnen aan de bak. Kan ook dat de versnellingsbak kapot is.
De race motor heeft ook geen onbeperkte mileage hé...
Dit dusvhal schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:49:
[...]
Ik zie dit weekend wel wat wagens doorschieten in Hugenholtz.
De effectieve oefentijd is wel minimaal met die rode vlaggen.
"When you grow up your heart dies"
Ahem, "goed" checken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:23:
[...]
En nu hopen dat ze bij Ferrari de hele aandrijflijn goed checken...
Kennelijk zijn ze van mening dat eerder naar buiten gaan niks toevoegd. We moeten ook niet heel verbaasd doen, dit is standaard Red Bull taktiek. Pakt nu toevalig ff lullig uit.MrOleo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:22:
En daar gaat red bull.
1e 20 minuten niks doen, dan komt die rode vlag en dan heb je straks nog 20 minuutjes met mega veel traffic, afh van hoe lang het duurt voor die barriere weer recht staat.
Ga dan eerder die baan op, ook al is de baan viezer, trager aan het begin.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Olav legde het goed uit.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Pakt natuurlijk wel vaker vrij lullig uit.BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:24:
[...]
Kennelijk zijn ze van mening dat eerder naar buiten gaan niks toevoegd. We moeten ook niet heel verbaasd doen, dit is standaard Red Bull taktiek. Pakt nu toevalig ff lullig uit.
Met mijn beperkte inzicht zou ik zeggen, maak zo snel mogelijk de rondes die je wil maken, en kijk wat er daarna aan tijd over blijft om nog extra dingen te doen. Of desnoods dan binnen te blijven.
Zullen ze zelf ook wel weten toch? Iets met beste stuurlui...LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:23:
Domme actie van RBR.
Maar je zag het van mijlenver al aankomen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat ze gewoon tijd sparen op de PU en ook niet willen rijden als de baan aan het begin van een sessie nog wat viezer en kouder is.BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:24:
[...]
Kennelijk zijn ze van mening dat eerder naar buiten gaan niks toevoegd. We moeten ook niet heel verbaasd doen, dit is standaard Red Bull taktiek. Pakt nu toevalig ff lullig uit.
Gisteren alles bij elkaar 1 uur en 15 minuten vrije training gehad door alle rode vlaggen in VT1 en VT2. Die motor kan best nog wel wat hebben lijkt mij.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:23:
[...]
De race motor heeft ook geen onbeperkte mileage hé...
Lekker laat weer. Kunnen ze nog even 10 minuten rijden.sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:25:
En de onboard camera van Max is weer aan. Die zal dus vrijwel direct de baan op gaan denk ik zo.
Dat was hoogstwaarschijnlijk een andere motor.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:25:
[...]
Gisteren alles bij elkaar 1 uur en 15 minuten vrije training gehad door alle rode vlaggen in VT1 en VT2. Die motor kan best nog wel wat hebben lijkt mij.
Op vrijdag rijden ze met een andere motor die niet in de race gebruikt wordt.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:25:
[...]
Gisteren alles bij elkaar 1 uur en 15 minuten vrije training gehad door alle rode vlaggen in VT1 en VT2. Die motor kan best nog wel wat hebben lijkt mij.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gisteren zat waarschijnlijk PU no.1 er nog in. Nu no.3 want no.2 is klaar.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:25:
[...]
30 min, niks aan het handjeViswinkel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:26:
[...]
Lekker laat weer. Kunnen ze nog even 10 minuten rijden.
FP3 duurt nog een half uur hè.Viswinkel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:26:
[...]
Lekker laat weer. Kunnen ze nog even 10 minuten rijden.
Ja, echt hele dikke complimenten voor de stewards op de baan voor deze GP. Kunnen een hoop circuits nog wat van leren.Arjantje72 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:26:
De auto's worden wel snel weggehaald (als de auto save is). Goed bezig
Gister de hele dag geen vrije ronde gehad. Op deze baan weet je dat die rode vlag gaat komen, dan moet je flexibel zijn, wat bij die andere 20 races werkt, hoeft niet op deze nieuwe, krappe baan te werken. Maar goed, je hebt altijd nog q1 en q2 als oefening.BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:24:
[...]
Kennelijk zijn ze van mening dat eerder naar buiten gaan niks toevoegd. We moeten ook niet heel verbaasd doen, dit is standaard Red Bull taktiek. Pakt nu toenmalig ff lullig uit.
Maar ja ze weten het daar uiteraard beter dan mij.
erutangiS
Klopt, dus… motor sparen lijkt mij hier niet de reden.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:26:
[...]
Dat was hoogstwaarschijnlijk een andere motor.
Dikke party hierstylezzz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:27:
Het publiek is goed aanwezig op de achtergrond
Ehh... Ze komen al een motor tekort door de crash in Silverstone.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:28:
[...]
Klopt, dus… motor sparen lijkt mij hier niet de reden.
- DaniëlWW2
- Niet online
En ook veilig. Want die met Vettel was uitzonderlijk. En als je dan te snel gaat, tja je kan zomaar dood neervallen.chevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:27:
[...]
Ja, echt hele dikke complimenten voor de stewards op de baan voor deze GP. Kunnen een hoop circuits nog wat van leren.

(Geen idee waar mensen die altijd vandaan halen
Thialf publiek.JoteW schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
De wave, vreselijk
Met gewoon ‘old school’ inhakers ipv Snollebollekesstylezzz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:27:
Het publiek is goed aanwezig op de achtergrond

https://streamwo.com/LEOPBsUAzzKickah schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
Iemand een streamabletje van de crash van Sainz?
(Geen idee waar mensen die altijd vandaan halen)
Klopt, maar gisteren was Max niet tevreden op zijn short runs en de kwalificatie hier is van levensbelang voor de race. Maar ze zullen wel denken dat ze de setup voor de kwalificatie wel voor elkaar krijgen.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:28:
[...]
Ehh... Ze komen al een motor tekort door de crash in Silverstone.
Op mediums…
Nu een betere motor erin. Gisteren was motor 1.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:30:
[...]
Klopt, maar gisteren was Max niet tevreden op zijn short runs en de kwalificatie hier is van levensbelang voor de race. Maar ze zullen wel denken dat ze de setup voor de kwalificatie wel voor elkaar krijgen.
Joh, het zijn niet mijn woorden, maar die van de experts. Prima als jij het beter weet hoor.Playa del C. schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:59:
[...]
?
Nederland heeft natuurlijk wel serieuze duinen met flink wat hoogtemeters en steile hellingen en dat is precies waar dit circuit ligt. Daar heeft de rest van het land niks mee te maken, toch?
Het circuit is verder niet uitdagender dan andere circuits. Op zich een mooi circuit, maar jammer dat de F1 er nauwelijks kan inhalen.
De krachten op de F1 auto zijn verder ook niet anders dan bij de andere circuits met hoogtemeters. De kombochten zijn vrij uniek voor een circuit, dat wel.
erutangiS
- DaniëlWW2
- Niet online
Erg hè al die mensen die PLEZIER maken…? Zie ja al die coureurs ook met die grote smiles naar het publiek zwaaien omdat ze dit super vinden… Echt verschrikkelijk allemaalJoteW schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
De wave, vreselijk

Op Reddit Formula 1 en dan sorteren op nieuwe posts komen ze voorbij.AzzKickah schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
Iemand een streamabletje van de crash van Sainz?
(Geen idee waar mensen die altijd vandaan halen)
Weet je niet dat je maar op 1 manier plezier mag hebben, alleen zoals D-Ed dat doet?D-Ed schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:32:
[...]
Erg hè al die mensen die PLEZIER maken…? Zie ja al die coureurs ook met die grote smiles naar het publiek zwaaien omdat ze dit super vinden… Echt verschrikkelijk allemaal
Och, dat carnavalspubliek is precies de reden dat je me echt voor geen goud meer naar een race krijgt.D-Ed schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:32:
[...]
Erg hè al die mensen die PLEZIER maken…? Zie ja al die coureurs ook met die grote smiles naar het publiek zwaaien omdat ze dit super vinden… Echt verschrikkelijk allemaal
Correctie: Bottas wel op softs
[ Voor 28% gewijzigd door Maurice079 op 04-09-2021 12:35 ]
PSN: xMaurice93
Een race met veel Nederlands publiek, dan.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:34:
[...]
Och, dat carnavalspubliek is precies de reden dat je me echt voor geen goud meer naar een race krijgt.
Wel een compound verschil.
Soft vs Medium.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tussen de oliesjeiks op bahrein. Das pas gezellig johAmphiebietje schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:35:
[...]
Een race met veel Nederlands publiek, dan.
Als dat lukt kan het een 1 stopper worden voor de race.chevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:36:
Ben benieuwd of Q2 op mediums haalbaar is qua tijd.
Korte baan dus de marge zal ook kleiner zijn. Wel een gokje dan.chevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:36:
Wat mij meer stoort als bezoeker van een gp is die (oranje) rook. Echt happen naar adem als die meuk over je heen waait.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:34:
[...]
Och, dat carnavalspubliek is precies de reden dat je me echt voor geen goud meer naar een race krijgt.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Vervelende is dat je daar haast niet aan ontkomt... Stikt overal van de NederlandersAmphiebietje schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:35:
[...]
Een race met veel Nederlands publiek, dan.

Zo te zien kan datchevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:36:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dan blijf je toch thuis, je bent niks verplicht.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:37:
[...]
Vervelende is dat je daar haast niet aan ontkomt... Stikt overal van de Nederlanders
Mag ik een eigen mening hebben en de wave vreselijk vinden? Zoals jij je mening geeft, heb ik evengoed dat recht.D-Ed schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:32:
[...]
Twente komt eraan!
Kan het ook gewoon over de vrije training gaan i.p.v. persoonlijke voorkeuren?JoteW schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:38:
[...]
Mag ik een eigen mening hebben en de wave vreselijk vinden? Zoals jij je mening geeft, heb ik evengoed dat recht.
Max naar binnen, die vind het inmiddels wel genoeg.
Is volgens mij bezig met long-runs en z'n race setup.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:38:
VER laat even zien hoe het moet. Maar HAM weinig gezien nog.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |