Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Gelukkig doen mensen dat ook niet bij de andere coureurs ofzo...Smultie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Man man, die Ziggo-sjappies hebben iedereen lekker opgestookt tegen HAM. Triest
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hebben ze vooral zichzelf mee nu.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Heeft Hamilton echt problemen of is dit weer Mercedes dat Verstappen probeert te frustreren?
Er wordt gejuicht voor Lewis ...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
net na pit exit is ook geen lekkere plek. reden ook een paar auto's vlak lang Vettel.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Je kunt ook overal iets achter proberen te zoeken..jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Heeft Hamilton echt problemen of is dit weer Mercedes dat Verstappen probeert te frustreren?
Is dit een serieuze vraag? Data is alles in F1, natuurlijk zetten ze niet bewust de auto stiljaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:

Dit is einde sessie voor Hamilton..
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 03-09-2021 15:12 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Toen waren er wat probleempjes met het systeem geloof ik.basvn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Maar, waarom NU zo snel een rode vlag
maar als Vettel op de baan loopt, duurt het een paar minuten??
Tijdens FPs en Qs zijn ze vaak snel met rode vlaggen, waarom ze vanochtend zo traag waren, geen idee.basvn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Maar, waarom NU zo snel een rode vlag
maar als Vettel op de baan loopt, duurt het een paar minuten??
alles kan off-topic
Juichen ze eens een keer voor Lewis, is het WEER niet goed...chevsticks schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:12:
Dat gejuich is toch wel pijnlijk. Lekker lopen stoken met z'n allen de afgelopen weken
Ik weet dat het zoeken is, maar het is zo toevallig elke keer. Max was net met z'n snelle ronde bezig.Migrator schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:12:
[...]
Is dit een serieuze vraag? Data is alles in F1, natuurlijk zetten ze niet bewust de auto stil
Dit is einde sessie voor Hamilton..
[ Voor 73% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 16:33 ]
Je snapt zelf toch ook wel dat dit voor Mercedes klote is.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Ze kunnen nu niet data verzamelen, omdat Hamilton niet kan rijden, wat weer in het nadeel kan werken ten opzichte van bijvoorbeeld Red Bull omdat die dast wel kunnen.
Rupsen, Rapsen.
Leek vanmorgen een kleine hapering te zijn in het systeem. Misschien overbelast netwerk?Transportman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:12:
[...]
Tijdens FPs en Qs zijn ze vaak snel met rode vlaggen, waarom ze vanochtend zo traag waren, geen idee.
Ja, er zijn wel vaker coureurs bezig met een snelle ronde tijdens een training. Kom op zeg.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
[...]
Ik weet dat het zoeken is, maar het is zo toevallig elke keer. Max was net met z'n snelle ronde bezig.
Ja wel echt irritant voor Max dat Lewis nu niet kan rijden op Nederlandse bodem en geen data verzameld. Sneaky Mercedesjaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Rick normaliter.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
Is er niemand te vinden die wel verstand heeft van F1 die commntaar kan geven?
Ik weet dat we niet mogen bashen, maar ik vind Jack hier absoluut niet geschikt voor!
Mijn boefje is liev!
Hopelijk snel weer groen licht.
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 03-09-2021 15:15 ]
Ook mercedes heeft data nodig. Waarom dan dit doen?jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
[...]
Ik weet dat het zoeken is, maar het is zo toevallig elke keer. Max was net met z'n snelle ronde bezig.
Mercedes had idd niet zo'n zin in deze sessie.. nadat de 1e al bijna helemaal niks was. Wat denk je zelf?jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
I served in a company of heroes.
Ik zou zeggen: Solliciteer ernaar en ga het zelf doen.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
Ik weet dat we niet mogen bashen, maar ik vind Jack hier absoluut niet geschikt voor!
Sky F1 is top, onder andere oud F1 coureurs, enorme berg aan kennis en ervaring.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Gekke manier om dat te doen, door ervoor te zorgen dat je een hele sessie mist op een nieuw circuit. Maar het zal wel 7D chess zijn.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Hij heeft hier eerder zichzelf mee, sessie start zo weer en bij hem moet er gesleuteld gaan worden terwijl de rest gewoon weer kan rijden. Dus zit niks aan opzet bij.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Hoop het niet, dan moeten ze de training weer best lang onderbreken.jochie911 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
Zullen ze de wagen nog terug krijgen deze training?
[ Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2021 15:15 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jack doet het normaal ook niet. Dit komt door de operatie van Rick Winkelman. Dus het is tijdelijk. En wie weet wat NENT / ViaPlay gaat doen qua commentaar volgend jaar.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
We hadden Rick hiervoor, maar die is herstellende van een hartoperatie. Ik ben maar naar F1 TV Pro geschakeld en dat verschil is enorm. Die zijn gewoon met 3-4 personen met verstand van zaken.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je ziet toch duidelijk hoe Lewis het toneelspelletje speelt hierDataGhost schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
[...]
Gekke manier om dat te doen, door ervoor te zorgen dat je een hele sessie mist op een nieuw circuit. Maar het zal wel 7D chess zijn.
Nope, pas einde training.jochie911 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
Volgens mij niet, ik dacht altijd na de sessie pas. Vanwege het transport van service road naar paddock.jochie911 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
Dat gaat meestal achterop de sleepwagen over het parcours.
Jammer voor Mercedes qua datum verzameling, mooi voor Red Bull dat ze misschien wat extra voorsprong kunnen creëren op het datavlak.
You win some, you lose some...
[ Voor 31% gewijzigd door TIGER1125 op 03-09-2021 15:17 ]
Welke crash?G_Dragon schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:15:
Is er beeldmateriaal van de crash van HAM?
Nee want er was geen crashG_Dragon schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:15:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hij staat bij bocht 9 toch? Ik denk dat hij vanaf daar over het circuit terug moet en dat gaan ze pas na de sessie doen. Dus nee, denk het niet.jochie911 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
Dus niet. HAM moest nog iets rommelen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het is de vrije training...niet de kwalificatie. Waarom zou Mercedes kostbare trainingstijd opofferen om Max te frustreren? Wie weet hoe lang het nog duurt voordat de Merc terug de garage in is, in de tussentijd kan Lewis dus niet rijden.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
[...]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Gewoon stil gezet met problemen. Dus geen crashG_Dragon schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:15:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Crash? Zn PU faalde
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb me bericht al aangepast, dacht te lezen dat er een crash was.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
UPDATE: Lewis reported a loss of power and was told to stop the car. https://t.co/AqTVqaI7so
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 3 september 2021
Ik wil niet zeggen dat ik beter ben, maar er hoeft niemand naar mijn gezever te luisteren aangezien ik niet op tv ben en er dus ook niet voor betaald krijg!MasterMaceMichu schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
[...]
Ik zou zeggen: Solliciteer ernaar en ga het zelf doen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zijn boordcomputer hoogstens
per aspera ad astra
Duurt ook nog even voordat de auto terug is.Shinji schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:
[...]
Hij heeft hier eerder zichzelf mee, sessie start zo weer en bij hem moet er gesleuteld gaan worden terwijl de rest gewoon weer kan rijden. Dus zit niks aan opzet bij.
Idd, hopelijk laten ze die auto staan daar het komende uur. Zonde van de tijd anders. Nieuwe gympen voor Toto dan maar.Migrator schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:15:
[...]
Hij staat bij bocht 9 toch? Ik denk dat hij vanaf daar over het circuit terug moet en dat gaan ze pas na de sessie doen. Dus nee, denk het niet.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet echt, ze geven aan dat ze ook wel denken dat dat zou gebeuren als Max in Silverstone een probleem zou hebben.Pierre schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:16:
Ze blijven wel zaniken hoor op Sky, over het juichen als Hamilton stil kwam te staan.
Hou het zelf constructief aub.
[ Voor 31% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 16:34 ]
Twente komt eraan!
En terecht.Pierre schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:16:
Ze blijven wel zaniken hoor op Sky, over het juichen als Hamilton stil kwam te staan.
Sjak/Jack met z'n 'en zo doen we dat in de F1'.
Man, je bent er zelf medeverantwoordelijk voor samen met Coronel.
Dat was niet de SC.LAD93 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:16:
Maylander mocht een extra rondje om Lewis weer even terug te brengen naar de auto? Of leek het zo in de herhaling?
Het leek meer een knipperlicht vanochtend, rood, geel, rood, geel, keer groen zat er volgens mij ook nog tussen.nachtnet schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
[...]
Leek vanmorgen een kleine hapering te zijn in het systeem. Misschien overbelast netwerk?
Maar heeft HAM nu een rondje met de SC/Medical car gedaan om weer terug bij zijn auto te komen om een knopje in te drukken?
Het is een krappe, korte en nieuwe baanSpotmatic schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:16:
Ik vind de FP's op Zandvoort toch wel raar verlopen...
iedereen wilt zoveel mogelijk data kunnen vergaren. en op vrijdag kan het wel eens mis gaan met oudere PU's.
hoop dat het morgen wel allemaal wat soepeler gaat
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als hij al stuk is, zou dit dan de wedstrijdmotor zijn of een trainingsblok buiten de pool?Joosie200 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:17:
Maar heeft Lewis dan een mgu nodig? Of is het motor bijstellen naar beneden en gaan?
alles kan off-topic
Als Max hem met problemen aan de kant had moeten zetten in Engeland hadden ze daar ook gejuicht.Pierre schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:16:
Niks mis mee als er gejuicht wordt als de concurrent met technisch mankement uit valt. Als ie nou zwaar gecrasht was……
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja hoorde het ookJoteW schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:17:
Ook nog geklap richting Lewis, kunnen de azijnzeikers daar ook niet meer over klagen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Gaat beter dan ik verwacht had om eerlijk te zijn. Tot nu twee keer een rood vanwege een plof, ik had voorspeld dat dat vanwege een ontmoeting met de grindback of vangrail zou zijn.Spotmatic schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:16:
Ik vind de FP's op Zandvoort toch wel raar verlopen...
On topic, man, man, wat een file in de pitlane.
Nee, ze hebben er juist op gehamerd om, sportief te blijven naar iedereen en dus NIET te BOE-en.Smultie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:17:
[...]
En terecht.
Sjak/Jack met z'n 'en zo doen we dat in de F1'.
Man, je bent er zelf medeverantwoordelijk voor samen met Coronel.
Is nog niets vergeleken met de F3 eerder!
Daar ben ik dus benieuwd naar. Zijn sessie is klaar voor nu duidelijk. Maar moet ie dan de kwali in met een nieuwe setup met mogelijke gridstraf? Of omdat Lewis weinig swaps nodig heeft gehad dit seizoen dat ie het veilig kan doen?Ankona schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:18:
[...]
Als hij al stuk is, zou dit dan de wedstrijdmotor zijn of een trainingsblok buiten de pool?
Wat is daar mis mee? De mensen die daar veel geld voor betalen, zorgen dat de boel blijft draaien. Het is hetzelfde als de Business Class in het vliegtuig. Zonder die stoelen, zou iedereen in economy veel meer moeten betalen.loekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:18:
Mag ik hier roepen dat ik vlekken krijg van die beelden van de duur betaalde hospitality naast het circuit ?
na eerst jaren Hamilton af te fikken en voor alles uit te maken op elk mogelijk moment en dan voornamelijk tijdens F1 CafeMasterMaceMichu schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:18:
[...]
Nee, ze hebben er juist op gehamerd om, sportief te blijven naar iedereen en dus NIET te BOE-en.
Normailter rijden ze vandaag niet met de wedstrijdmotor of versnellingsbakAnkona schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:18:
[...]
Als hij al stuk is, zou dit dan de wedstrijdmotor zijn of een trainingsblok buiten de pool?
Inderdaad. Business en First Class betalen de stoelen van de Economy class.PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:20:
[...]
Wat is daar mis mee? De mensen die daar veel geld voor betalen, zorgen dat de boel blijft draaien. Het is hetzelfde als de Business Class in het vliegtuig. Zonder die stoelen, zou iedereen in economy veel meer moeten betalen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hopelijk niet door het pak vanille vla dat over de datum was en lekker opgewarmd (?)AW_Bos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:19:
Vettel on the run!
Groen = veilig, Paars = niet veiligKenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:19:
Ik hoor nu voor het eerst van dat groene lampje… maar zie tegelijkertijd nu ook dat ie bij sommige paars is….
per aspera ad astra
Klagen over de verschillende zenders en presentatoren doen we niet meer.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:20:
[...]
na eerst jaren Hamilton af te fikken en voor alles uit te maken op elk mogelijk moment en dan voornamelijk tijdens F1 Cafe
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ok… hoe kan het dan dat sommige veilig waren in de pitlane en sommige niet? Ze staan allemaal in neutraal daar om te gaan rijden.
Zouden ze motoren testen op deze verticale G belasting? Bij de onboard van Lewis zojuist kon je zien dat ze in de Luyendykbocht maar 2-3G horizontale G kracht hebben. Dus dan moeten ze best wel wat verticale G hebben.LoeWn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:19:
Plot twist: De banking corners zijn speciaal gemaakt in overleg met Red Bull omdat Mercedes motoren niet tegen de bankings kunnen
Iets met een nood en wetten breken. Zo simpel is het ook wel weer. Olav is nu met andere zaken bezig maar die doet vanaf FP3 alles weer.pilskes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:13:
"When you grow up your heart dies"
Kan zijn dat sommigen de accu’s al ‘armed’ hebben en de rest nog niet? Geen idee eigenlijk! Goeie observatieKenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:21:
[...]
Ok… hoe kan het dan dat sommige veilig waren in de pitlane en sommige niet? Ze staan allemaal in neutraal daar om te gaan rijden.
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |