Ja precieskazuka schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:49:
[...]
Beetje een Nederlands elftal publiek dus?Uitje voor hele gezinnen en of je nu geeft om het spelletje of niet je juicht toch lekker uitbundig voor die 'Ollander.
Wel benieuwd of die demografie op de zondag ook nog hetzelfde is.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ehh... echte tweaker heeft toch minimaal een 20000 mAh powerbank mee ?LewisVries schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:48:
[...]
Ja T14 banking is echt bizar mooi en steil
Larry ten Voorde is met een straatlegale Porsche nu aan het proberen ronderecord straatlegaal neer te zetten. Ding klinkt als straaljager. Ruikt alsof iemand net duizendklapper heeft afgestoken.
[Afbeelding]
Nu offline want batterij gaat hard, ook vanwege zoeken naar verbinding op overbelastte netwerk
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mooi feestje op de tribunes....Complimenten vanuit de diverse commentatoren over de geweldige Orange-Army!
Had iemand deze al hier gepost?
YouTube: @Citrix Virtual Lap | Max Verstappen At The Dutch Grand Prix
YouTube: @Citrix Virtual Lap | Max Verstappen At The Dutch Grand Prix
Haha, heel scherp. Voor zondagmiddag gok ik?SmithNL schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:55:
De obligatie molen & Amsterdam shots voor de leader zijn alweer gemaakt!
Normaal laten ze bij de track layout voor de race ook altijd action zones zien met beelden van voorgaande jaren. Zouden ze hier teruggrijpen op beelden uit de ouwe tijd of op beelden van andere racing series?
Ja dat deden ze net bij FP1 welNieknikey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:01:
Normaal laten ze bij de track layout voor de race ook altijd action zones zien met beelden van voorgaande jaren. Zouden ze hier teruggrijpen op beelden uit de ouwe tijd of op beelden van andere racing series?
Ja dit doen ze, we zagen het net bij VT1Nieknikey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:01:
Bocht 1 en 3 met beelden van vroeger.Nieknikey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:01:
Bij fp1 deden ze dat uit de oude doos. Prost versus iemand anders.Nieknikey schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:01:
Max is gewoon twee keer geflitst.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zag het ook al "live" maar denk dat het de weerkaatsing van de zon is van de ruit
Voor bocht 1 Hunt vs. Andretti, uit m'n hoofd 1975 dus de eerste overwinning van Hunt in 1977; voor bocht 3 Prost vs. Lauda, 1985 dus de laatste overwinning van Lauda.Joosie200 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:03:
[...]
Bij fp1 deden ze dat uit de oude doos. Prost versus iemand anders.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
20 coureurs, 72 rondjes, 230 km/u buiten de bebouwde kom.
CJIB kan lekker incasseren zondag
Het is niet anders, het is gelukkig een trainingBasvanS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:16:
Hopen dat we wat meer rondjes zien zo! FP1 viel een beetje tegen
Ja ik geloof het zo dat dit nog wel vaker gaat gebeuren, maar het was alleen heel erg cool geweest als dit weekend er ook 1 van was.CH4OS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:11:
[...]
FWIW; de reacties tijdens Spa waren erg positief, dus ik denk dat het wel een staartje gaat krijgen, maar bij wie (met een Bell helm) en wanneer, dat is even de vraag.
ik denk dat racenummers niet genoteerd staan, alleen kentekensVerwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:17:
[...]
ora et labora
Op momenten dat er geraced word, is het circuit geen openbare weg.Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:17:
Ik vind het hoe dan ook erg gaaf, ongeacht circuit!Viswinkel schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:19:
Ja ik geloof het zo dat dit nog wel vaker gaat gebeuren, maar het was alleen heel erg cool geweest als dit weekend er ook 1 van was.
Verwijderd
mrc4nl schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:20:
[...]
ik denk dat racenummers niet genoteerd staan, alleen kentekens
CH4OS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:24:
[...]
Op momenten dat er geraced word, is het circuit geen openbare weg.Nice try though.
:fill(white):strip_exif()/f/image/RyfapC9dPHkKBFETPqJzx5ZO.png?f=user_large)
Dus Spa vorige week zondag was openbare weg?CH4OS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:24:
[...]
Op momenten dat er geraced word, is het circuit geen openbare weg.Nice try though.
Was een race van 2 rondjes toch?RobertMe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:39:
[...]
Dus Spa vorige week zondag was openbare weg?Daar is immers niet geraced.
Ocon gets a warning for forcing Norris off-track in FP1 #F1 #DutchGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 3 september 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
uit mn hoofd sinds 1999 niet meerRobertMe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:39:
[...]
Dus Spa vorige week zondag was openbare weg?Daar is immers niet geraced.
Ik vind de Ziggo coverage tot nu toe eigenlijk best wel goed.
F1 Café gisteren met o.a. Jackie Steward was ook erg leuk.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Zover ik heb begrepen doet Olav VT3 en alles daarna.JoteW schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:56:
Nu weer Jack Plooij, wie hebben we bij VT3?😜
Olav MolJoteW schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:56:
Nu weer Jack Plooij, wie hebben we bij VT3?😜
Toegegeven, ze maken er oprecht een mooi feest van op de tribunes. Beetje Neerlands trots als ik het zo zit te bekijken.
Kleine delay, 5min?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Track temp 35 graden ondertussen
Moest wel even slikken met al die Heineken exposure. Zelfs Stewart deed er aan mee met z'n Heineken overhemd.psy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:55:
Ik vind de Ziggo coverage tot nu toe eigenlijk best wel goed.
EDIT: session delayed. Iemand nog een brandblusser vergeten neer te zetten ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Is het in andere landen ook zo druk tijdens vrije trainingen? Ik kijk ze normaal ook eigenlijk bijna nooit.
[ Voor 27% gewijzigd door RodeStabilo op 03-09-2021 15:01 ]
Nee, veeel rustiger.RodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
Is het in andere landen ook zo druk tijdens vrije trainingen? Ik kijk ze normaal ook eigenlijk bijna nooit.
Ja dat is waar. Maar dat gesprek met Jackie maakte veel goed. Volgens mij hadden ze hem wel een uur aan het woord kunnen latenloekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:00:
[...]
Moest wel even slikken met al die Heineken exposure. Zelfs Stewart deed er aan mee met z'n Heineken overhemd.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Je zou er maar wonensjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
De commercie springt er ook weer mooi op in met hun reclame...
[Afbeelding]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Dat gehoempa op de tribune hoeft van mij niet. Horner zei het lijkt wel een nachtclub.
Xbox Live: Miesjh NL
sjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
[Afbeelding]

Kan me niet herinneren. Misschien Oostenrijk op zaterdag, maar op een vrijdag ? Nee.RodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
Vertraging door langer duren F3 qualy.
Volgens mij is Heineken al een aantal jaartjes sponsor van Stewart.loekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:00:
[...]
Moest wel even slikken met al die Heineken exposure. Zelfs Stewart deed er aan mee met z'n Heineken overhemd.
EDIT: session delayed. Iemand nog een brandblusser vergeten neer te zetten ?
Even 'rubber op de baan leggen' krijgt een heel andere lading zo...sjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als dit écht is, geef die mensen een loonsverhogingsjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
[Afbeelding]

Lekker sfeertje daar hoor
Ik was in 2018 in Oostenrijk, maar toen was het op vrijdag ook vrij rustig.. Dit is echt wel uniek...loekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:02:
[...]
Kan me niet herinneren. Misschien Oostenrijk op zaterdag, maar op een vrijdag ? Nee.
Maar volgens mij zitten er ook heel veel Jumbo vrijkaartjes op vrijdag..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ze hebben dus hetzelfde gedaan als bij voetbal. Alle tribunes vol en dan eentje leeg laten, zodat iedereen nog steeds op elkaar zit. Dat schiet wel lekker op
Waarom vind de FIA Zandvoort een low downforce circuit als ze met vergelijkbare vleugels rijden als in Monaco?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jumbo vrijdagkaarten?RodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik dacht precies hetzelfde, daar bereik je toch niets mee? Het idee is toch om mensen zo veel mogelijk te spreiden?PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:05:
Ze hebben dus hetzelfde gedaan als bij voetbal. Alle tribunes vol en dan eentje leeg laten, zodat iedereen nog steeds op elkaar zit. Dat schiet wel lekker op
Commentaar op Sky F1 is wel genieten, de verwondering over de Nederlandse fans en liedjes.
Tribune vulling is toch vreemd en voelt krom, stop dan maar gewoon met alle maatregelen en lang leven de lol en accepteer dat het aantal infecties en doden omhoog gaat, op deze manier gaat het natuurlijk nergens over.
Tribune vulling is toch vreemd en voelt krom, stop dan maar gewoon met alle maatregelen en lang leven de lol en accepteer dat het aantal infecties en doden omhoog gaat, op deze manier gaat het natuurlijk nergens over.
Het voldoet aan de regels, wel zo chic om de festivals na dit weekend ook weer vrij te geven.PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:05:
Eigenlijk nog nooit gehoord of opgezocht, maar is er een minimum snelheid in de pitstraat?
per aspera ad astra
Stel je me nu een vraag?
als ik het zou weten zou ik de vraag niet stellen he
[ Voor 15% gewijzigd door RodeStabilo op 03-09-2021 15:07 ]
sjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:01:
[Afbeelding]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
60km/hLAD93 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:07:
Eigenlijk nog nooit gehoord of opgezocht, maar is er een minimum snelheid in de pitstraat?
Ja nee, ik denk dat je gelijk hebt en dat het hier drukker is op vrijdag dan op andere circuits, door de Jumbo actie voor vrijdagkaarten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat is maximum, niet minimum. Vziw is er geen minimum, je mag slechts niet unnecessarily slowly en erratic rijden alsmede geen andere coureurs hinderen.
Verkeerd gelezen idd, minimum lijkt me vooral niemand ophouden.LAD93 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:08:
Is dat niet de maximumsnelheid?
Nee. Maar je mag niet iemand bewust ophouden of in de weg zitten.LAD93 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:07:
Lewis stuk?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
wauw.. HAM is klaar..
motor problemen
motor problemen
Waarom waarom waarom niet in de Qualy?
Tweede Mercedesmotor met problemen al...
Door de bankings?
Door de bankings?
2 dagen te vroeg helaas
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik had er ook moeten zitten met die kaarten.. en doen at ik gisteren wat verkeerds en heb ik vannacht meer geraced als iemand op Hamiltons toilet..LZ86 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:06:
[...]
Mijn vrouw zit er ook met de kids en schoonzus op die kaarten. Alleen de vrijdag
Verdorie, weer een rode vlag
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou het publiek was te horen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hamilton ook kapot.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar, waarom NU zo snel een rode vlag
maar als Vettel op de baan loopt, duurt het een paar minuten??
gniffel, was te verwachten
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hopelijk hier wel een groen lampje
If you choose not to decide, you still have made a choice.
"Car is save".. Gelukkig maar, duurt het nu allemaal iets minder lang
Rupsen, Rapsen.
Hey het was geen boe geluid, dus goed genoeg.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zie je wel dat ze blij met hem zijn
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Iets met positie? Pffbasvn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:11:
Maar, waarom NU zo snel een rode vlag
Heeft Hamilton echt problemen of is dit weer Mercedes dat Verstappen probeert te frustreren?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |