I served in a company of heroes.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Overduidelijk dat de regie ook nog even moet oefenen.Jasphur schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:23:
Ik vind het maar moeilijk om goed te volgen hoor
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja omdat je steeds hier zit te commentenJasphur schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:23:
Ik vind het maar moeilijk om goed te volgen hoor
Paars is actiefLAD93 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:22:
[...]
Kan zijn dat sommigen de accu’s al ‘armed’ hebben en de rest nog niet? Geen idee eigenlijk! Goeie observatie
Groen is veilig
Rood is fout
Uit is dan blijkbaar ook niet goed…
Tja.....kan niet zeggen dat ik daar gelukkig mee ben, maar dat is een heel ander verhaal en daar is een andere lek voor op dit forum.sjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:22:
[...]
Iets met een nood en wetten breken. Zo simpel is het ook wel weer. Olav is nu met andere zaken bezig maar die doet vanaf FP3 alles weer.
Daar moet een flinke jalapeño peper in.LZ86 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:25:
Ai ai, PER. Nog erg matig
Trouwens mooi om te zien dat Verstappen op de zijkant van de cockpit leunt met z'n hoofd in een snelle bocht.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 03-09-2021 15:28 ]
Mijn boefje is liev!
Max in het RedBull motorhome (gisteren in F1 cafe gehoord). De rest geen idee, wellicht huis ter duin?rwbk schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:28:
Waar tukken al die coureurs eigenlijk?
A lot of data issues around Zandvoort, race control messaging among the things affected, which delayed the red flag signal when VET stopped
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 3 september 2021
En de pinautomaten.. Misschien kunnen ze vannacht nog wat regelen.
Vermoed van wel, Eau Rouge-Raidillon is ook geen lieverdje qua G-krachten. Of dat richting deze waarden gaat weet ik niet, maar je word wel aardig in je stoeltje gedrukt daarPatrickC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:22:
[...]
Zouden ze motoren testen op deze verticale G belasting? Bij de onboard van Lewis zojuist kon je zien dat ze in de Luyendykbocht maar 2-3G horizontale G kracht hebben. Dus dan moeten ze best wel wat verticale G hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door sambalbaj op 03-09-2021 15:30 ]
Dit kan nog weleens een dingetje worden qua veiligheid?Vuvuzela schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
[Twitter]
per aspera ad astra
..op een andere baan.sambalbaj schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:30:
Ocon evenaart de pole tijd uit 1985 van Nelson Piquet
Heb je zin even afgemaakt
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit was waarschijnlijk de eerste PU die ze voor vrijdagen gebruiken.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
Krijg lewis nu een penalty als zn mguk vervangen moet worden? Het kleine overzichtje suggereerde van wel…
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt mij niet toch? Op vrijdag gebruiken ze toch meestal niet de motor voor de race? Sowieso heeft Mercedes de optie om dan een andere motor uit de huidige poule te nemen.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
Krijg lewis nu een penalty als zn mguk vervangen moet worden? Het kleine overzichtje suggereerde van wel…
Ging een verhaal dat twee teams (oa Redbull) in Huis ter Duin zitten. Schijnen ook teams in het Centerparcs strandhotel te zitten, en in huisjes van Centerparcs naast het circuit.holoX schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
[...]
Max in het RedBull motorhome (gisteren in F1 cafe gehoord). De rest geen idee, wellicht huis ter duin?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet direct. Hij heeft nog twee andere in z'n pool. Als die goed zijn, kan hij die gewoon gebruiken. Hij krijgt pas een penalty als ze een 4e toe gaan voegen aan die pool. Dat kan weken duren.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
Ga er vanuit dat er een vrijdagmotor in zit, dus zou daar zeer zeker niet op rekenen.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
Ik had toch verwacht dat race control e.d. volledig apart zou zitten zodat het niet teveel verstoord zou worden door externe invloeden.Vuvuzela schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
[Twitter]
Als die een nieuwe moet pakken volgens mij wel, maar als hij de andere uit de pool er in steekt (nog) niet.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
//edit
spuit11 x 6
[ Voor 3% gewijzigd door Shinji op 03-09-2021 15:32 ]
FOM/FIA heeft eigen communicatie-netwerk.Vuvuzela schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
[Twitter]
Van een bekende die op het podium voor de pits zit hoor ik dat het mobiele datanetwerk vrijwel onbruikbaar is. Je hebt natuurlijk een hoop pin apparaten die via 3/4G werken, dat zou een oorzaak kunnen zijn?Vuvuzela schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
[Twitter]
Verder lijkt mij dat het netwerk van de Fom hier volledig los van staat?
Inderdaad, maar door Eau Rouge-Raidillon duurt veel korter dan de Arie Luyendykbocht volgens mij.NLDViane schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
[...]
Vermoed van wel, Eau Rouge-Raidillon is ook geen lieverdje qua G-krachten. Of dat richting deze waarden gaat weet ik niet, maar je word wel aardig in je stoeltje gedrukt daar
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Huis ter Duin in Noordwijkrwbk schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:28:
Waar tukken al die coureurs eigenlijk?
En dat is er natuurlijk maar eentje, waar je hier 3 fatsoenlijke kombochten hebtPatrickC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, maar door Eau Rouge-Raidillon duurt veel korter dan de Arie Luyendykbocht volgens mij.
Rood it is.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Toch matig dat ze niet wat extra masten neergezet hebben. Doen ze tenslotte op grote muziekfestivals ook.holoX schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:32:
[...]
Van een bekende die op het podium voor de pits zit hoor ik dat het mobiele datanetwerk vrijwel onbruikbaar is. Je hebt natuurlijk een hoop pin apparaten die via 3/4G werken, dat zou een oorzaak kunnen zijn?
Heb al in geen jaren (pre covid dan
Pinautomaten kunnen bekabeld, WiFi, 3/4G, eigenlijk alles, maar het zal wel druk zijn daar in de virtuele lucht.holoX schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:32:
[...]
Van een bekende die op het podium voor de pits zit hoor ik dat het mobiele datanetwerk vrijwel onbruikbaar is. Je hebt natuurlijk een hoop pin apparaten die via 3/4G werken, dat zou een oorzaak kunnen zijn?
Rupsen, Rapsen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 23% gewijzigd door NLDViane op 03-09-2021 15:35 ]
Dat laten we dus ook achterwege.
[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 15:40 ]
Beter vandaag dan morgen.Joosie200 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:35:
Max heeft pech met de rode vlaggen vandaag. Telkens in een loeisnelle lap.
Vind al die grindbakken wel heerlijk, een fout wordt tenminste afgestraft hier. Zouden veel meer circuits moeten doen.
[ Voor 96% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 15:40 ]
(Elke keer als Max pole pakte stond hij bovenaan in FP2)
[ Voor 11% gewijzigd door Shinji op 03-09-2021 15:36 ]
Dat is lang geleden. Hij begon juist stabiel langzaam maar save te rijden.nachtnet schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:35:
Maz in het grind
alles kan off-topic
Gaat nog wat worden op hem er uit te krijgen denk ik.NLDViane schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:35:
Die is aardig ingegraven
Zullen gemiddeld wel vaker een code rood zien dan op circuits met wat meer asfalt langs de baan.
Smiling as the shit comes down...

Tillen ze er zo uit met een verreiker (kraan)Bulletdodger schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:36:
[...]
Gaat nog wat worden op hem er uit te krijgen denk ik.
Grindbak doet wat hij doen moet! snel afremmen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Klok stopzetten lijkt mij ook beter.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:35:
Pffff met al die code rood die we de laatste tijd zien is 90 minuten wellicht toch beter… Of stop de klok gewoon.
Is er nog niet iets geplanned na deze vt?Joosie200 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:36:
Ze zouden met zulke korte fp best zoals ze met de kwali doen gewoon de klok stil zetten.
Tracklimits hebben we hier in ieder geval niet dacht ikchevsticks schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:36:
[...]
Beter vandaag dan morgen.
Vind al die grindbakken wel heerlijk, een fout wordt tenminste afgestraft hier. Zouden veel meer circuits moeten doen.
Komt toch op hetzelfde neerRodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:36:
DIe commentator heeft het hele tijd over 'code rood' maar dat verzint ie toch zelf? Het is toch gewoon de rode vlag?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat is ivm CoronaRodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:36:
DIe commentator heeft het hele tijd over 'code rood' maar dat verzint ie toch zelf? Het is toch gewoon de rode vlag?
Gelukkig lult ie ook weer dwars door de audio up heen

Mijn boefje is liev!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Maar da's alleen niet helemaal de bedoeling. Eigen kracht, of niet.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Als m'n vrouw PMS heeft hoor ik ook geen code rood. Maar ook dat de rode vlag uithangt
Klopt, de grindbak is de limiet. Wat we nu ook zien. Geen makkelijke sneaky sluiproute eruit na een verkeerde inschatting.sambalbaj schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
[...]
Tracklimits hebben we hier in ieder geval niet dacht ik
Wat ik eerder in dit topic las is er een programma tot 18:45.Bensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
[...]
Is er nog niet iets geplanned na deze vt?
W Series en Porsche SupercupBensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
[...]
Ja. Ze moeten die bocht gewoon de Jos Grindbak noemen.RodeStabilo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
Al dat grind, is dat soms een eerbetoon aan Jos?
Het Boels personeel aka de marshalls hebben haast ?
In de race snap ik dat, maar in een FP? Beetje tempo erin houden.Nat-Water schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
[...]
Maar da's alleen niet helemaal de bedoeling. Eigen kracht, of niet.
W-series, Porsche SupercupBensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
Porsche cupBensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Voordeel is wel dat de baan op die manier steeds leger wordt.chrisO schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
Vorige week 3 rondjes achter de safety car vanwege regen/slecht zicht en dit weekend een race van 3 rondjes vanwege de rode vlaggen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dan kunnen ze zandvoort ook meteen uit de agenda laten volgend seizoenchrisO schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
Vorige week 3 rondjes achter de safety car vanwege regen/slecht zicht en dit weekend een race van 3 rondjes vanwege de rode vlaggen...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat het een vrije training isPWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:38:
Waarom rood. Waarom niet gewoon een VSC?
Dat snap ik
Voor 3 minuten takelen, zorgen ze voor 8 minuten vertraging.
Is standaard tijdens vrije trainingen.PWM schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:38:
Waarom rood. Waarom niet gewoon een VSC?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |