Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.905.903 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Eefje91 schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:05:
[...]

kindermishandeling omdat het kind een hoogslaper heeft? :?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik vraag me ook af hoe warm het wordt in de zomer in dat smalle hok :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Wilf schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:22:
[...]

***members only***

Ik vraag me ook af hoe warm het wordt in de zomer in dat smalle hok :X
Het is ook wel bijzonder knap om er in dit geval in de lengte vanuit te vallen ipv in de breedte ;) Nogal een verschil.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kipdrumstick
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-06 23:33
Ik ben wel benieuwd welke tweaker hier zou wonen hoor. Mocht je ineens honger krijgen tijdens het gamen of trek hebben in een koud pilsje hoef je tenminste niet ver te lopen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qV4NiVoa_UeDY6FKZaReYXXHb8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VdSBzSYAWTONgM3vh7UIzvpt.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...-41356948-zjoekowlaan-27/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 04:49
Kipdrumstick schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:49:
Ik ben wel benieuwd welke tweaker hier zou wonen hoor. Mocht je ineens honger krijgen tijdens het gamen of trek hebben in een koud pilsje hoef je tenminste niet ver te lopen :P

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...-41356948-zjoekowlaan-27/
Dat is raar, hier (Bjornd.nl) is die verkocht onder voorbehoud:

Mini Cooper R56 - Honda CB900F Bol D'or - Harley Davidson (AMF) CX250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Topje schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:54:
[...]

Dat is raar, hier (Bjornd.nl) is die verkocht onder voorbehoud:
Perceeloppervlakte; 3243 m2 hoe dan?

Ook met komma's onwaarschijnlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Supertip op 05-04-2021 22:34 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:10
Supertip schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:33:
[...]

Perceeloppervlakte; 3243 m2 hoe dan?

Ook met komma's onwaarschijnlijk
Is omdat het hele complex op één kadastraal perceel staat. Zie je wel vaker, vooral bij voormalige (sociale) huurwoningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:47:
[...]

Is omdat het hele complex op één kadastraal perceel staat. Zie je wel vaker, vooral bij voormalige (sociale) huurwoningen.
Je wordt toch eigenaar van een sectie (gedeelte) van het geheel?
Ga je toch als makelaar ,niet heel het complex oppervlakte vermelden, maar toch je part.

Of mis ik iets in het geheel?

Scheelt natuurlijk dat ik makelaars in dezelfde schaal plaats als de banken, maar dat is weer een ander verhaal.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Supertip schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:59:
[...]

Ga je toch als makelaar ,niet heel het complex oppervlakte vermelden, maar toch je part.

Scheelt natuurlijk dat ik makelaars in dezelfde schaal plaats als de banken, maar dat is weer een ander verhaal.
Goed te zien dat er nog iemand hier is met een hoge pet op van makelaars O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dit is toch de fliptrend tegenwoordig? Visgraat vloer en verder een strak en doodsaai interieur met veel stalen deuren en hoogglans meuk.
Hier gaan mensen wonen die geen eigen identiteit hebben.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Nyarlathotep schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:56:
[...]

Dit is toch de fliptrend tegenwoordig? Visgraat vloer en verder een strak en doodsaai interieur met veel stalen deuren en hoogglans meuk.
Of nog erger; het oorspronkelijke huis kochten ze niet omdat het er niet hip uitzag, nu het een ton duurder is en voldoet aan de vt wonen flipstandaard, kopen ze het wel, én wordt het alsnog voor een ton verbouwd want moeder wil toch een boerenkeuken etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Mensen die het straks kopen hadden geen keuze waarschijnlijk; flippers graaien het op en de volgende bewoners zien het daarna pas voor het eerst. Ja, die buren gaan twee verbouwingen in een korte tijd meemaken; dat is ook mijn probleem met flippers: totale verspilling van resources. Als flippers nou zouden isoleren en inrichtingsklaar zouden maken ipv simpelweg opsmuk er tegenaan te knallen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:48
Supertip schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:59:
[...]

Dit komt waarschijnlijk omdat het kadaster pas komt als de nieuwe eigenaar het koopt. Zal wel betekenen dat de nieuwe eigenaar de kosten van het kadaster mag dragen. Ik heb dat ook gehad toen ik een voormalige sociale huurwoning kocht. Heel dat blok huizen was volgens het kadaster 1 geheel. Pas bij overdracht werd duidelijk hoe de kadastrale grenzen precies liepen.

WoT stats

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jowi
Wilf schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:42:
Mensen die het straks kopen hadden geen keuze waarschijnlijk; flippers graaien het op en de volgende bewoners zien het daarna pas voor het eerst. Ja, die buren gaan twee verbouwingen in een korte tijd meemaken; dat is ook mijn probleem met flippers: totale verspilling van resources. Als flippers nou zouden isoleren en inrichtingsklaar zouden maken ipv simpelweg opsmuk er tegenaan te knallen…
Wat simpel op te lossen is door wetgeving, zolang er woningtekort is mogen woningen niet meer aan investeerders of (eenmans/klus)bedrijven worden verkocht, en de persoon die het koopt moet er daarna minstens 4 jaar zelf gaan wonen, onderverhuur ook verbieden.

Of doorverkoop verbieden. Een verkochte woning mag pas weer na 4 jaar verkocht worden. Tenzij er failissement ofzo is.

[ Voor 7% gewijzigd door jowi op 06-04-2021 08:26 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:20
Nyarlathotep schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:56:
[...]

Haha, ik moest lachen... jij hebt een andere smaak dus wel een eigen identiteit! 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

newtastyland schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:51:
[...]

Haha, ik moest lachen... jij hebt een andere smaak dus wel een eigen identiteit! 7(8)7
"VTWonen is kut" maar in plaats daarvan allemaal dezelfde IKEA bank kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-06 17:07
jowi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:12:
[...]

Of nog erger; het oorspronkelijke huis kochten ze niet omdat het er niet hip uitzag, nu het een ton duurder is en voldoet aan de vt wonen flipstandaard, kopen ze het wel, én wordt het alsnog voor een ton verbouwd want moeder wil toch een boerenkeuken etc.
Volgens mij is dit huis niet bewust 'geflipt'.
Heeft heel lang te koop gestaan voor 650k (meer dan een jaar volgens mij), is uiteindelijk wel verkocht, nu 2 jaar later is het 'gewoon' bewoond maar staat het voor 1 miljoen te koop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Even de auto in de fitness zaal zetten..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQ-X-ZqVPXyGV0o2bc5El3-ucEU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XiDspvs1myHMo9lTSusktQrs.jpg?f=user_large

https://www.funda.nl/koop...2275-korte-brugstraat-10/

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:44
Slordige fotosoep, maar wel een hele vette schuur achterin je tuin!

[ Voor 6% gewijzigd door Jannibal23 op 06-04-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06 15:23
Die auto is dan eenmalig in de garage zetten volgens mij of heb je ergens een verstopte doorgang.
Ik zou wel iets anders weten voor die ruimte :). laat maar daar heb je ook een doorgang voor nodig.

[ Voor 62% gewijzigd door ocrammarco op 06-04-2021 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:20
Aomi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:14:
[...]

Volgens mij is dit huis niet bewust 'geflipt'.
Heeft heel lang te koop gestaan voor 650k (meer dan een jaar volgens mij), is uiteindelijk wel verkocht, nu 2 jaar later is het 'gewoon' bewoond maar staat het voor 1 miljoen te koop.
Dat is precies wat ik dacht, lijkt me sterk dat je voor een “gewone” Flip een scherm en projector ophangt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:39
newtastyland schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:57:
[...]

Dat is precies wat ik dacht, lijkt me sterk dat je voor een “gewone” Flip een scherm en projector ophangt?
Ondanks het "saaie" interieur, zie je toch wel een hoop kleine details (zie de paarden/paardrij beeldjes in 1 van de slaapkamers) en idd de projector met scherm vind ik ver gaan voor een flip foto sessie. Hier heeft iemand gewoond, al is het waarschijnlijk kort of gewoon niet vaak in huis aanwezig.

Ondanks het saaie zou ik ook zo voor tekenen. Modern maar toch authentieke elementen. Huisje achterin tuin zou mijn mega man-cave worden :) .

A man can dream.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:51
loewie1984 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:42:
Coincidence I think not:

[Afbeelding]

Welke tweaker koopt die hut, want het tijdstip op de klok is een teken!
Deze hut gaan we binnenkort vaker op tv zien

https://www.ad.nl/show/dr...eg-voor-de-wijn~a80f23cc/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvd1981
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:29
Mvd1981 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Mooi licht huis, morgen of woensdag maar eens een bezoekje brengen :)
Direct op de dag van beschikbaar worden op funda gereageerd voor een bezichtiging. Vrijdag had de makelaar 3 slots die allemaal bezet waren, dus op dinsdag de 1e. Vrijdagochtend werden we al gebeld dat de afspraak naar woensdag zou gaan (7e). Huis was over de paasdagen al verkocht, niet eens de kans gekregen om een bod te doen. Laat toch een beetje een vreemde nasmaak achter met deze makelaar, niet voor het eerst overigens... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-11-2024
Denk niet altijd dat het perse een flip is heb zelf ook wel eens ergens rond een jaar gewoond met opknappen en toen verhuisd. Reden overstap baan, toch een tuin willen ipv balkon enz
Een kennis van me doet gelijk een bod onder voorbehoud op die manier krijgt hij bezichtigingen. Rare markt nu. Maar er stond laatst iemand voor de deur hier en nu de bouwput van de treinongeluk hier voor de deur weg is en ik zei voor de grap voor 400 msg je het hebben wilden die er nog serieus op ingaan ook. Dat is 235 meer dan wat ik betaald heb. 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:05

_Eend_

🌻🇺🇦

Mvd1981 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:18:
[...]

Direct op de dag van beschikbaar worden op funda gereageerd voor een bezichtiging. Vrijdag had de makelaar 3 slots die allemaal bezet waren, dus op dinsdag de 1e. Vrijdagochtend werden we al gebeld dat de afspraak naar woensdag zou gaan (7e). Huis was over de paasdagen al verkocht, niet eens de kans gekregen om een bod te doen. Laat toch een beetje een vreemde nasmaak achter met deze makelaar, niet voor het eerst overigens... :(
Dat is niet heel bijzonder, in ieder geval in de steden. Een collega van mij heeft pasgeleden zijn huis verkocht en kreeg nog voordat het huis op Funda stond al een bod, nog boven de (toch al riante) vraagprijs. En dat was een doodgewoon rijtjeshuis in een vinex-wijk in een middelgrote stad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:48

QuattroNL

It is I.

Als je op zoek bent naar een huis moet je die niet via Funda zoeken maar via een aankoopmakelaar. Die kennen de markt en weten heel snel wanneer een bepaald huis te koop komt.
Een huis komt tegenwoordig vaak alleen nog maar op Funda voor de statistieken.

Oftewel: als een huis op Funda komt kan je er eigenlijk al vanuit gaan dat je te laat bent (is vaak dan al ruim een week van bekend dat ie te koop is dus het makelaarsnetwerk is al op de hoogte en heeft z'n potentiele klanten reeds geïnformeerd).

It's a crazy world! 8)7

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:51
Afhankelijk hoe de verkoopmakelaar het doet is het huis idd al langer zichtbaar voor andere makelaars op de makelaarsversie van Funda.
Bij ons was het geloof ik een dag (woensdag open en donderdag op Funda).
Verder is het hoe de makelaar en de verkoper het wilt. Wij vonden het bijv netjes om iedereen die een afspraak had gemaakt iig een kans te geven tot bezichtiging.
Maar ik weet van mijn zwager dat ie ooit een bod gedaan heeft direct na bezichtiging onder voorwaarde dat de rest van de bezoeken gecanceld moesten worden en ie direct van Funda ging. Aan de makelaar en verkoper dan de keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:22
QuattroNL schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:21:
Als je op zoek bent naar een huis moet je die niet via Funda zoeken maar via een aankoopmakelaar. Die kennen de markt en weten heel snel wanneer een bepaald huis te koop komt.[...]
Vaak alleen doordat ze een mailtje krijgen vanuit de centrale database van NVM. Diezelfde mailtjes kan jij ook gewoon krijgen door een zoekprofiel aan te maken op 1 van de websites van de NVM makelaars.
Een huis komt tegenwoordig vaak alleen nog maar op Funda voor de statistieken.[...]
Statistieken kunnen ze, dacht ik, ook goedkoper doen, door hem meteen als verkocht aan te melden in Tiara. Dat gebeurt echter vrijwel nooit.
Togi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:44:
Afhankelijk hoe de verkoopmakelaar het doet is het huis idd al langer zichtbaar voor andere makelaars op de makelaarsversie van Funda.
Bij ons was het geloof ik een dag (woensdag open en donderdag op Funda). [...]
Dat is een verplichting vanuit de NVM. Alle NVM makelaars (wat in sommige regio's zowat iedereen is) moeten de woningen eerst aanmelden bij de NVM, waarna het gedeeld wordt met alle andere NVM (aankoop)makelaars, alvorens het een dag (misschien tegenwoordig 12 uur?) op Funda komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:00
Caelorum schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:21:
[...]

Vaak alleen doordat ze een mailtje krijgen vanuit de centrale database van NVM. Diezelfde mailtjes kan jij ook gewoon krijgen door een zoekprofiel aan te maken op 1 van de websites van de NVM makelaars.

[...]
Hoe bedoel je dat precies? Dan krijg je toch gewoon het aanbod van de desbetreffende makelaardij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Jannibal23 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:30:
Slordige fotosoep, maar wel een hele vette schuur achterin je tuin!
Op welke foto doel je nu? Die auto? Gezien de volgende foto staat hij daar toch echt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

breinonline schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:31:
[...]

Op welke foto doel je nu? Die auto? Gezien de volgende foto staat hij daar toch echt.
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het geheel een simulatie van de schuur. De achtergrond van de eerste foto met de auto komt niet overeen met de 2e foto.

Het lijkt dus een render te zijn.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:44
@breinonline Precies. Foto 57 en 58 zijn renders. Kijk maar naar de verschillen (fitnessruimte vs kantoor). Dat bedoelde ik met slordig.

Het ziet er zo uit in het echt:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/905/382_1080.jpg

Begrijp me niet verkeerd hoor, alsnog een fantastische schuur.

[ Voor 11% gewijzigd door Jannibal23 op 06-04-2021 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

breinonline schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:31:
[...]

Afgezien van het RVS en chroom dat niet echt lijkt kloppen de verhoudingen en details van deze 1953 Buick convertible niet. Tenzij het een one-off custom is. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand dacht, laten wij een paar trapjes installeren, breekt zo lekker de ruimte.

https://www.funda.nl/koop...s-41379797-winterdijk-48/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2h0ss13v-esFgS4n54Wefr9cN4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/77q3wdbjG8Kj5YjnoxZT1TWC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Funda site doet weer raar? Kan weer niet op de plaatjes klikken, "alle media" knop werkt niet. Had ik tijdenlang op chrome etc maar op ipad/safari was het altijd goed. Nu niet meer. Vreemd.

*edit* grappig. Is nu andersom. Op de laptop/pc met chrome werkt het wel, op de ipad/iphone met safari niet.

[ Voor 22% gewijzigd door jowi op 07-04-2021 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:08

Crazy D

I think we should take a look.

Vorkie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:31:
Iemand dacht, laten wij een paar trapjes installeren, breekt zo lekker de ruimte.

[Afbeelding]
Ik denk dat je daar snel iets anders breekt :X Op zich wel leuk huisje eigenlijk. Vind het ergens wel gezellig, hoewel ik gek zou worden van al dat trappen lopen. Geen slechte plek ook, hoewel de grote weg voor de deur wel druk is op mooie dagen met veel fietsers en toerrijders.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Dat is origineel ook geen woonhuis volgens mij. Op nummer 36 zit er een italiaans restaurant in precies zo'n gebouw. En volgens Streetview zat hier eerder de Nr 1 wimper extensions specialist in Almere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Crazy D schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:29:
[...]

Ik denk dat je daar snel iets anders breekt :X Op zich wel leuk huisje eigenlijk. Vind het ergens wel gezellig, hoewel ik gek zou worden van al dat trappen lopen. Geen slechte plek ook, hoewel de grote weg voor de deur wel druk is op mooie dagen met veel fietsers en toerrijders.
Het is inderdaad een nekkenbreker, maar "goed" geprijsd en leuk uitzicht aan de achterzijde. Huissen ligt daarnaast nog best bereikbaar :) (en met de komst van een doorgetrokken A15 zelfs nog iets beter i.v.m. de waarschijnlijke afname drukte op die A/N325)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:06
van de makelaar:
Eigen onderhoudsvriendelijk en zonnig terras (zuiden) waar je een fors gedeelte van de dag van het zonnetje kunt genieten.
Ja, een postzegel grind op de hoek van de straat 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/926/305_2160.jpg

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Ze moeten toch wát schrijven. Je kunt als makelaar moeilijk neerzetten "een 'tuin' op de hoek van de straat waar Annie van 2 huizen verderop met haar keffende k :X chihuahuas je elke middag terroriseert met oeverloos geouwehoer over Jannie van 3 huizen verderop."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:00
jowi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:23:
Funda site doet weer raar? Kan weer niet op de plaatjes klikken, "alle media" knop werkt niet. Had ik tijdenlang op chrome etc maar op ipad/safari was het altijd goed. Nu niet meer. Vreemd.

*edit* grappig. Is nu andersom. Op de laptop/pc met chrome werkt het wel, op de ipad/iphone met safari niet.
Ligt volgens mij aan de cookies. Ik heb dit ook regelmatig en als ik dan alle Funda cookies verwijder dan werkt het weer (voor even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:21

Sharky

Skamn Dippy!

Lijkt wel een buurthuis ontworpen door een rancuneuze architect op de laatste dag van z'n ontslag. Ziet er niet uit.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:02
Sharky schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:12:
Lijkt wel een buurthuis ontworpen door een rancuneuze architect op de laatste dag van z'n ontslag. Ziet er niet uit.
Opdracht: maximaliseer het buitenoppervlak en aantal overgangen voor minimale warmte-efficientie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:47

[Afbeelding]
Ha, ik zag je tekst en foto, dacht van 'Goh, dat lijkt wel verdacht veel op het huis van een familielid!'

Is blijkbaar een huis in dezelfde straat. Makes sense :P

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Vorkie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:48:
[...]

Het is inderdaad een nekkenbreker, maar "goed" geprijsd en leuk uitzicht aan de achterzijde. Huissen ligt daarnaast nog best bereikbaar :) (en met de komst van een doorgetrokken A15 zelfs nog iets beter i.v.m. de waarschijnlijke afname drukte op die A/N325)
Ik heb zulk soort split-level woningen altijd wel leuk gevonden. Maar ik denk dat het in de praktijk, als je er woont, misschien wat minder praktisch is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:38
Ik dacht dat deze al eens gepost was, maar ik kan hem niet vinden.

https://www.funda.nl/koop...914159-haarlemmerweg-705/

Huis van 3,2 miljoen in Amsterdam. Ze hebben blijkbaar een vergunning voor een B&B van 29 mensen.

In het verhaal hebben ze het over de mogelijkheid tot zelf renoveren, renoveren door de huidige eigenaar of compleet slopen en opnieuw bouwen. Als je dat leest dan weet je wel genoeg: zal wel een griebushol zijn.

Dan een paar prachtige foto's:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/117/759_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/117/767_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/117/775_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/117/779_2160.jpg

De plattegrond lijkt wel een soort doolhof:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/117/783_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:05

timovd

Voorsprong door techniek

evleerdam schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:13:
Ik dacht dat deze al eens gepost was, maar ik kan hem niet vinden.

https://www.funda.nl/koop...914159-haarlemmerweg-705/

Huis van 3,2 miljoen in Amsterdam. Ze hebben blijkbaar een vergunning voor een B&B van 29 mensen.

In het verhaal hebben ze het over de mogelijkheid tot zelf renoveren, renoveren door de huidige eigenaar of compleet slopen en opnieuw bouwen. Als je dat leest dan weet je wel genoeg: zal wel een griebushol zijn.

Dan een paar prachtige foto's:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

De plattegrond lijkt wel een soort doolhof:
[Afbeelding]
Waarom zou je 3 miljoen betalen voor een stuk grond onder de kerosine van Schiphol en aan een hele drukke N-weg?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

timovd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:19:
[...]

Waarom zou je 3 miljoen betalen voor een stuk grond onder de kerosine van Schiphol en aan een hele drukke N-weg?
Een B&B voor vliegtuigspotters? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:37

Mrlten

Premium Deluxe Plus

[Afbeelding]
Ideaal! Je hebt geen sportschool meer nodig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ook heel onduidelijk vind ik wat je nu echt krijgt. Volgens de kadastrale info krijg je 1 kavel, namelijk 1302. Maar het pand staat ook gedeeltelijk op een andere kavel, namelijk 1310. Krijg je dus maar een gedeelte?

Voor een pand met 6 te verhuren appartementen hebben ze ook heel erg weinig foto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Leuke boerderij uit de categorie 'Klushuis' in Kaatsheuvel: https://www.funda.nl/koop...s-41363481-rechtvaart-22/

Van buiten ziet het er prima uit: (afgezien van het rieten dak)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/731/840_1440.jpg

Het rieten dak heeft zijn langste tijd wel gehad:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/731/847_1440.jpg

Woonkamer
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/731/854_1440.jpg

Flipperdeflip! :*)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/731/841_1440.jpg
Ik mis alleen nog de stalen deuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:28
Zou toch top zijn als je een Flip Filter zou kunnen hebben op je telefoon voor je camera :D

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
[...]

Omdat je met de huidige vergunning een stuk of 10 of 20 kamers kan verhuren en je er leuk geld mee kan verdienen. Althans, dat zal de gedachte erachter zijn.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 05:17
_Eend_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:49:
Leuke boerderij uit de categorie 'Klushuis' in Kaatsheuvel: https://www.funda.nl/koop...s-41363481-rechtvaart-22/

[Afbeelding]
Wat zou dat kosten zo'n rieten dak laten vervangen? Is echt een enorm oppervlak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

[Afbeelding]
Veel drive-inwoningen hebben zo'n indeling, waar je allemaal halve woonlagen hebt met kleine trapjes. Vind het er super uit zien, maar praktisch is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-06 11:28

Van buiten ziet het er prima uit: (afgezien van het rieten dak)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Woonkamer
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind het geweldig maar ik heb er het geld niet voor, en al helemaal niet om het een beetje bij de tijd te brengen. En kijk je daar op nou gewoon tegen het rieten dak aan (foto 22)? Je stookt je dan toch helemaal arm?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Vipertje schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:06:
[...]

Wat zou dat kosten zo'n rieten dak laten vervangen? Is echt een enorm oppervlak.
Waarschijnlijk meer dan de huidige eigenaar had gehoopt. Het huis stond in 2019 te koop voor €750.000, is in 2020 verkocht en staat nu voor nog +/- 20% meer te koop.

Een kennis van mij had een veel kleiner huis met een rieten dak, en die was 20-25k kwijt

Volgens Google: €90-€110 m2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:22
[...]
[Afbeelding]
Dat zijn die deuren die achter in de woonkamer zijn getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Dat vraag ik me ook vaak af als ik door Buitenveldert loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Sharky schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:12:
[...]

Volgens Streetview was er in juni 2020 nog een wimpersalon aanwezig. Het is mijns inziens niet echt geschikt voor een huis.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 19:32

Part

Helemaal niets.....

Welkom 1970:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/949/477_2160.jpg

Wat zou het beroep van deze bewoner zijn? :)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/949/396_2160.jpg
(zie grijze ding aan de muur)

https://www.funda.nl/koop/hall/huis-87733592-dorpsstraat-54/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

CVTTPD2DQ schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:24:
[...]

Ik weet niet wat voor prijzen in Hengelo normaal zijn, maar ik vind het echt geen geld voor een vrij nette woning.
Als je weet dat dit veel kleinere huis ook ongeveer twee ton heeft opgebracht, is het zeker geen geld. Want dit huis heeft niet eens een noemenswaardige badkamer:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/705/280_1440.jpg
Dat oplossen gaat je een slaapkamer kosten.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:20

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Part schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:47:
Welkom 1970:
[Afbeelding]

Wat zou het beroep van deze bewoner zijn? :)
[Afbeelding]
(zie grijze ding aan de muur)

https://www.funda.nl/koop/hall/huis-87733592-dorpsstraat-54/
Goh, zou 'ie kleiner zijn gaan wonen in een flatje boven een Lidl en wordt 'ie gespeeld door Thomas Acda? ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dronium
  • Laatst online: 12:47
_Eend_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:19:
[...]

Waarschijnlijk meer dan de huidige eigenaar had gehoopt. Het huis stond in 2019 te koop voor €750.000, is in 2020 verkocht en staat nu voor nog +/- 20% meer te koop.

Een kennis van mij had een veel kleiner huis met een rieten dak, en die was 20-25k kwijt

Volgens Google: €90-€110 m2
En dan heb je alleen het riet nog maar vervangen!
Je wilt hier ook een nieuwe dak-constructie onder hebben (met isolatie) zodat het riet van binnen niet meer bereikbaar is. Het riet leg je dan vervolgens direct op je nieuwe dak-panelen.
Dat scheelt je een kapitaal aan stook kosten maar zeker ook bij je opstal/brandverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmaurits
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 20:58
Poekie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:50:
[...]

Als je weet dat dit veel kleinere huis ook ongeveer twee ton heeft opgebracht, is het zeker geen geld. Want dit huis heeft niet eens een noemenswaardige badkamer:
[Afbeelding]
Dat oplossen gaat je een slaapkamer kosten.
Ook bijzonder dat je door die 'badkamer' moet om bij de trap naar zolder te komen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/705/289_1440.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 07:49
mmaurits schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:18:
[...]

Ook bijzonder dat je door die 'badkamer' moet om bij de trap naar zolder te komen.

[Afbeelding]
Grappig dat er mensen zijn die dit bijzonder vinden, in ons oude huis hadden we ook zo'n constructie en was het destijds (jaren '40) een standaard in de woningen bij ons in de buurt, waarbij inmiddels meer dan de helft een kleine slaapkamer heeft opgeofferd voor een badkamer. Ook ons plan maar verhuizen werd de uiteindelijke keuze ;-) :

Afbeeldingslocatie: https://gerarddoustraat40.nl/storage/sites/46529/afbeeldingen/804f406c-eef9-49aa-8637-28fffa6dfd11.jpg

Afbeeldingslocatie: https://gerarddoustraat40.nl/storage/sites/46529/afbeeldingen/2fbb6d85-d0e6-4a86-a6ff-39cb234c1568.jpg

Afbeeldingslocatie: https://gerarddoustraat40.nl/storage/sites/46529/afbeeldingen/7bf0de50-0e53-42a1-841d-03e9c97e8549.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dakillerbean schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:58:
[...]

Grappig dat er mensen zijn die dit bijzonder vinden, in ons oude huis hadden we ook zo'n constructie en was het destijds (jaren '40) een standaard in de woningen bij ons in de buurt, waarbij inmiddels meer dan de helft een kleine slaapkamer heeft opgeofferd voor een badkamer. Ook ons plan maar verhuizen werd de uiteindelijke keuze ;-) :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit mag zo in WTF (?!) Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 10 vind ik :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:54
De plattegronden alleen al zijn de moeite waard:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2neo6M72HQ4wKI1K-KrIcEocSY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HFscQ7B1ALfGyi0GaconZzkZ.png?f=fotoalbum_large

En dan heb ik het nog niet eens over de 5(!) woonkamers.

https://www.funda.nl/koop...41239643-beilerstraat-90/

Met dit huis verveel je je voorlopig niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Kalentum schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:27:
De plattegronden alleen al zijn de moeite waard:
[Afbeelding]

En dan heb ik het nog niet eens over de 5(!) woonkamers.

https://www.funda.nl/koop...41239643-beilerstraat-90/

Met dit huis verveel je je voorlopig niet!
Het is een B&B http://www.deviergebinten.nl/kamers-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Dakillerbean schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:58:
[...]

Bij het huis waar ik de advertentie van plaatste moet je niet alleen via de badkamer naar zolder, maar om in die badkamer te komen moet je al in de grote slaapkamer zijn. Dubbel onhandig dus :D Wil je dus de zolder met een dakkapel tot kamer maken (wat in de beschrijving van het huis stond), zul je dus waarschijnlijk ook de badkamer op een andere plek moeten zetten, én de trap naar zolder op een andere manier toegankelijk maken.
Oh, en het enige toilet is beneden.

In deze wijk is ging men vroeger naar het ongeveer 500m verderop liggende badhuis. De douche was dus een luxe.

[ Voor 5% gewijzigd door Poekie op 07-04-2021 15:48 ]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Wel een mooi plekje. Je rolt zo uit je bed het Asser bos in en met een kort fietstochtje zit je zo in de Drentse Aa en het circuit zit op 2 km. Het is alleen geen aanrader als je van stilte houdt. Zeker niet als de TT aan de gang is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 07:49
Poekie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:46:
[...]

Bij het huis waar ik de advertentie van plaatste moet je niet alleen via de badkamer naar zolder, maar om in die badkamer te komen moet je al in de grote slaapkamer zijn. Dubbel onhandig dus :D Wil je dus de zolder met een dakkapel tot kamer maken (wat in de beschrijving van het huis stond), zul je dus waarschijnlijk ook de badkamer op een andere plek moeten zetten, én de trap naar zolder op een andere manier toegankelijk maken.
Oh, en het enige toilet is beneden.

In deze wijk is ging men vroeger naar het ongeveer 500m verderop liggende badhuis. De douche was dus een luxe.
Bij deze woningen dus ook zo, de foto was iets vertekend, waardoor het leek alsof er een hal aanwezig was. Ander aanzicht:

Afbeeldingslocatie: https://gerarddoustraat40.nl/storage/sites/46529/afbeeldingen/2347f6c6-9228-48fe-9b46-07b844d2c082.jpg

Zie ook de plattegrond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEM4SGUDHIki9bwomYiu28lMvyU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WdQPHdMIaaQrp0l69drp5z4Q.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:54
_Eend_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:56:
[...]

Wel een mooi plekje. Je rolt zo uit je bed het Asser bos in en met een kort fietstochtje zit je zo in de Drentse Aa en het circuit zit op 2 km. Het is alleen geen aanrader als je van stilte houdt. Zeker niet als de TT aan de gang is :P
haha ja even vergeten. Je zit daar vlak naast een TT camping.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Kalentum schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:00:
[...]

Plek genoeg om wat geld te verdienen. Je koopt elke keer als een supermarkt een bier-aanbieding heeft stapels bier in, verstouwt dat ergens in de 300 kamers van je huis en zodra de TT camping er is verkoop je het :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
Willen we nog een toilet zien uit de jaren 60? Ja!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/947/927_2160.jpg

De tegeltjes in de keuken zijn ook nogal tijdsspecifiek:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/947/944_2160.jpg

Al zijn de tegeltjes bij de haard dan weer geweldig
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/947/940_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/goes/huis-41379910-westsingel-40/

[ Voor 7% gewijzigd door cheiron op 07-04-2021 19:07 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Nu online
cheiron schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:50:
Willen we nog een toilet zien uit de jaren 60? Ja!
[Afbeelding]

De tegeltjes in de keuken zijn ook nogal tijdsspecifiek:
[Afbeelding]

Al zijn de tegeltjes bij de haard dan weer geweldig
[Afbeelding]
Die tegeltjes in de schouw zijn een paar tientjes per stuk waard, heb je een funda linkje?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:10

Rzaan

Altijd zoekende

Wil je ze er uit gaan bikken bij de bezichtiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Nu online
Rzaan schreef op woensdag 7 april 2021 @ 18:15:
Wil je ze er uit gaan bikken bij de bezichtiging?
_/-\o_
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
martyw schreef op woensdag 7 april 2021 @ 18:14:
[...]

Die tegeltjes in de schouw zijn een paar tientjes per stuk waard, heb je een funda linkje?
Honderden en honderden huizen hier bekeken en toch maak ik de fout om geen link toe te voegen.. staat nu in de post

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Rubbergrover1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:40:
[...]

Dat vraag ik me ook vaak af als ik door Buitenveldert loop.
Snap ik
Veel groen in de achtertuin in ieder geval
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/953/024_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

https://www.funda.nl/koop...emer-visscherstraat-31-b/
Appartementje van 73m² voor 1,1 miljoen op de eerste etage waar je alleen maar met de lift komen
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/233/937_1080.jpg
Mag je dus iedere keer als je je huis in wil op de lift gaan wachten.

Wat is dit ding midden in de woonkamer?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/233/861_1080.jpg

Het huis is recentelijk gesplitst, dus een VVE moet nog opgezet worden samen met de andere kopers.

[ Voor 14% gewijzigd door timovd op 07-04-2021 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Laatst online: 12:47
timovd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:03:
Appartementje van 73m² voor 1,1 miljoen op de eerste etage waar je alleen maar met de lift komen
[Afbeelding]

[/IMG]https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/233/861_1080.jpg[/IMG]

Het huis is recentelijk gesplitst, dus een VVE moet nog opgezet worden samen met de andere kopers.
Ik zie toch echt nog een mogelijkheid om via de trap binnen te komen (en zo staat het ook in de beschrijving).

En dat houten ding? . . . Ik mag hopen dat het weg kan er verder niets onderzit, anders is dat inderdaad wel een heel lelijke puist in appartementje van 7 cijfers. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Dronium op 07-04-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je kan inderdaad gewoon met de trap hoor ;)

Eerste verdieping: Middels de lift of het trappenhuis binnenkomst in de woning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik krijg vooral meteen kantoor-associaties door die spotjes in het plafond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bonno
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 21:26
Volgens mij zijn het de aansluitingen voor de (nog te plaatsen) keuken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/131/233/862_1440.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Bonno op 07-04-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Dronium schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:06:
[...]

Ik zie toch echt nog een mogelijkheid om via de trap binnen te komen (en zo staat het ook in de beschrijving).

En dat houten ding? . . . Ik mag hopen dat het weg kan er verder niets onderzit, anders is dat inderdaad wel een heel lelijke puist in appartementje van 7 cijfers. 8)7
Ik vrees dat het niet weg kan. Lijkt er op dat in de voormalige muur een paar niet-verwijderbare zaken zaten, want op de huidige muur zit bij de grond ook nog een raar stuk hout met vermoedelijk ook wat leidingwerk erachter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AF0tCBoFTohkoOe75cHRai-9FSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ys107lmCPba40RBcSi0nTMZS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bonno schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:28:
[...]

Volgens mij zijn het de aansluitingen voor de (nog te plaatsen) keuken:
[Afbeelding]
Ah, dat verklaart een hoop :) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:58
En wat voor één:
Iedere kamer is voorzien van [..] WIFI volgens cat6 aansluiting.
Wie wil dat nu niet? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Stalensnuitje schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:52:
[...]

En wat voor één:

[...]

Wie wil dat nu niet? _O-
er zullen accespoints staan op alle kamers (ik zie ze niet bij funda :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06 07:54
Ik vind deze boekenkast 'slash' trap ook wel bijzonder. Doet een beetje denken aan MC Escher :

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/084/209_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/084/212_2160.jpg

Funda

Vraag me af of dit niet lichtelijk in strijd is met het Bouwbesluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

GodDamage schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:13:
Ik vind deze boekenkast 'slash' trap ook wel bijzonder. Doet een beetje denken aan MC Escher :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Funda

ik weet niet hoor maar ik zou niet vreemd staan te kijken als je paaseieren anno 2010 zou vinden in die boekenkast .. wat een ellendige stofnest .. open trap laat het wel veel ruimtelijker eruit zien oid maar het is ook lekker gehorig ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:14
Kalentum schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:00:
[...]

Niet alleen vlak naast die camping, maar ook nog eens vlakbij een drukke kruising in de rondweg. Qua onderhoud etc prachtig pand (eigenaar was aannemer en heeft hier goed werk verricht), maar ik zou daar echt niet willen zitten.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:10

CeesKees

I rest my Kees

Dit heb ik nog niet eerder gezien. Deze is in prijs verhoogd!

https://www.funda.nl/koop...1370326-lotusbloemweg-48/

Van 287500 naar 325000

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchChelsea
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-02-2024
[quote]timovd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:03:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Misschien hebben wij hier allemaal een trend gemist en is het een hippe minimalistische roomdivider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 16:16

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Deze woning stond in FD persoonlijk. Misschien is de woning niet zo heel opvallend, wel de prijs en de prijsontwikkeling: een appartement van 263m3 voor 2.35 miljoen.
https://www.funda.nl/koop...915-johan-de-wittlaan-40/

Volgens het FD artikel hebben de bewoners het in 2013 voor 780.000 gekocht. Of dat het die 2.35 miljoen waard is, moet nog maar blijken natuurlijk. Maar als ze ook maar iets in die buurt er voor krijgen, hebben ze toch goed geboerd.

Overigens: Ik meen mij te herinneren van een Eigen Huis & Tuin aflevering dat een bekende ex-tennisser en ex-hockeyster/pokerster/matige-zangeres ook in dit complex wonen (of die daar naast staat).

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Laatst online: 10-06 15:08
CeesKees schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:45:
Dit heb ik nog niet eerder gezien. Deze is in prijs verhoogd!

https://www.funda.nl/koop...1370326-lotusbloemweg-48/

Van 287500 naar 325000
En je mag nog een jaar wachten tot je erin kan. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
GodDamage schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:13:
De kast is pas na het plaatsen van de trap aangebracht. Bouwbesluit speelt dus geen rol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-06 07:34
Yukkie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:58:
Deze woning stond in FD persoonlijk. Misschien is de woning niet zo heel opvallend, wel de prijs en de prijsontwikkeling: een appartement van 263m3 voor 2.35 miljoen.
https://www.funda.nl/koop...915-johan-de-wittlaan-40/

Volgens het FD artikel hebben de bewoners het in 2013 voor 780.000 gekocht. Of dat het die 2.35 miljoen waard is, moet nog maar blijken natuurlijk. Maar als ze ook maar iets in die buurt er voor krijgen, hebben ze toch goed geboerd.

Overigens: Ik meen mij te herinneren van een Eigen Huis & Tuin aflevering dat een bekende ex-tennisser en ex-hockeyster/pokerster/matige-zangeres ook in dit complex wonen (of die daar naast staat).
Als je dit ziet, is het wel vreemd. Klinkt als flinke oplichting: sinds 2013 zijn de huizenprijzen in die buurt met ruim 50% gestegen, maar de WOZ waarde is tov de genoemde aankoopprijs flink gedaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FM-OvRM9lB_oQfBcCSrYfb8AFbs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2EJK7GHOPzebDj73mHWKopWz.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ju6I-VWL4rF7tzfr0GEYoRuQltk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xejk3V0NnlzpM5t22wkj9Kd6.jpg?f=user_large

Indicatie van een reële prijs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIgApqCE5WYmUnIowOAQu9uHSRY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lWJ1jvqsOYQZVDhadli7WucQ.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 37 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.