Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.905.914 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20-06 21:34
Valorian schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:59:
Leuk discussievoer voor de vrijdagochtend :)
Pandje 2 is een nieuwbouwkast in een van de zeer gewilde nieuwbouwprojecten nabij het centrum. Alle luxe van nieuwbouw én een steenworp van het stadshart. Iets minder rustige wijk dan het andere huis maar met nieuwbouwnormen van 2015 zal je binnen nog steeds weinig last ervaren van verkeer of volk verwacht ik. Heeft een wat kleiner tuintje dan het andere huis maar wel een andere grote pre: 2 parkeerplaatsen (die zijn op die locatie samen al zo'n 80-100K waard ;) ).
Ik zou geld toe betalen om niet in Pandje 2 te hoeven wonen. Heel erg kil ingericht, en de afwerking heeft alle charme van zo'n Leidsche Rijn-grafzerkje. Ik vind ze eigenlijk in geen enkel opzicht vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gezien het verkeerslicht blokkeer je dan een bedrijf.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SideSwipe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:15:
[...]

Bizar.. Ook nog eens bieden vanaf :P Plus je tikt ook nog €50 per maand af aan de vereniging van kleine dure huisjes :P
Dan kun je beter zelf zoiets op een kamping zetten ;)

/▌

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:34

Twee fraaie optrekjes in Utrecht. Beide ongeveer 250m2 en 1,4 miljoen. Waar zouden jullie je intrek nemen als je er een cadeau kreeg?

Pandje 1 is een 130 jaar oud gerestaureerd herenhuis in de Zeeheldenbuurt (randje Wittevrouwen), wat zo'n beetje de duurste en meeste prestigieuze buurt (buiten de singel) van Utrecht is. Perfect ook qua uitvalswegen naar de snelweg en nog steeds relatief dicht op het centrum. Fraai gerestaureerd en alle charme van een oud herenhuis.

Pandje 2 is een nieuwbouwkast in een van de zeer gewilde nieuwbouwprojecten nabij het centrum. Alle luxe van nieuwbouw én een steenworp van het stadshart. Iets minder rustige wijk dan het andere huis maar met nieuwbouwnormen van 2015 zal je binnen nog steeds weinig last ervaren van verkeer of volk verwacht ik. Heeft een wat kleiner tuintje dan het andere huis maar wel een andere grote pre: 2 parkeerplaatsen (die zijn op die locatie samen al zo'n 80-100K waard ;) ).

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...willem-barentszstraat-42/

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-41362285-zeedijk-1/
Mijn mening? Allebei niet en zo snel mogelijk verkopen. Ik snap niet dat mensen zo nodig in het centrum van een grote stad willen wonen. Voor dat geld heb je een prachtige vrijliggende villa met een mooie grote tuin zonder het idee te hebben continu begluurd te worden door de buren.
Ik zou er een opgesloten gevoel krijgen.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 19-06 20:26

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

bramv82 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:05:
[...]

Mijn mening? Allebei niet en zo snel mogelijk verkopen. Ik snap niet dat mensen zo nodig in het centrum van een grote stad willen wonen. Voor dat geld heb je een prachtige vrijliggende villa met een mooie grote tuin zonder het idee te hebben continu begluurd te worden door de buren.
Ik zou er een opgesloten gevoel krijgen.
Eens... Het is niet te vergelijken natuurlijk, maar hier in de buurt kan je voor die prijs erg mooie huisjes aanschaffen met een mooi lapje grond... Je moet er wel willen wonen :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 19:27
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/282/581_2160.jpg

Met een extra faciliteit voor de buitenwippers, getuige de gordijntjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackouts
ik denk dat de reden van verkoop wel duidelijk is voor dit huis trouwens, gezien het aantal baby- peuter- en kinderbedjes wat ik tel.
Bovendien staat het bed in de masterbed room nog op verhogingen. Dus ook nog eens net bevallen van het 7de(?) kind?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:48
Marzman schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:49:
[...]

Gezien het verkeerslicht blokkeer je dan een bedrijf.
Het is de parkeergarage van dat appatementengebouw (zie de VVE tekst), ik denk dat het verkeerslicht aangeeft dat er niet iemand uit wil rijden op het moment dat jij er in wilt - door die deur past 1 auto tegelijkertijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blackouts
https://www.funda.nl/koop/horst/huis-41232863-stuksbeemden-74/

Je waant je een farao. ik hoop niet dat er een graftombe onder de grond ligt.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:30
bramv82 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:23:

Haha, die garage ook. Ze hebben het wel goed doorgetrokken _/-\o_ :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/672/266_2160.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:54
Voor de liefhebbers die toch nog enigszins betaalbaar een zwembad willen is er goed nieuws !

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/069/316/295_1440.jpg

Veel meer foto's zijn er ook niet, maar afgaande op de beelden die buiten staan kun je je denk ik wel een beeld van het interieur vormen.

https://www.funda.nl/koop...uis-4352877-middenweg-11/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 21:19
CrazyOne schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:29:
Voor de liefhebbers die toch nog enigszins betaalbaar een zwembad willen is er goed nieuws !

[Afbeelding]

Veel meer foto's zijn er ook niet, maar afgaande op de beelden die buiten staan kun je je denk ik wel een beeld van het interieur vormen.

Volgens mij heb ik die eerder gezien, maar kan hem in deze topicreeks zo niet terug vinden. Maar hij staat ook pas 12,5 jaar(!) te koop, dus kan me vergissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

CrazyOne schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:29:

[Afbeelding]

eerst vroeg ik me af waarom het water zo laag staat .. maar toen keek ik op de kaart AHA golfslag bad door "externe invloeden" .. tja .. dat verklaart ook het gebrek aan foto's :)

Tja vanalles

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:37
vso schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:49:
[...]

eerst vroeg ik me af waarom het water zo laag staat .. maar toen keek ik op de kaart AHA golfslag bad door "externe invloeden" .. tja .. dat verklaart ook het gebrek aan foto's :)
ik denk dat foto 3 het gebrek aan meer foto's verklaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:50

Die badkuip hebben ze wel diep ingegraven, ben benieuwd waar het verlaagde plafond zich bevind (of is het een heel ondiep bad). Is mij niet opgevallen in de foto's:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/672/250_2160.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• martyw
Tankiej schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:48:
[...]

Volgens mij heb ik die eerder gezien, maar kan hem in deze topicreeks zo niet terug vinden. Maar hij staat ook pas 12,5 jaar(!) te koop, dus kan me vergissen :P
Het is het huis van 'de ruziemakers' uit deze documentaire, mocht je dat huis willen kopen zou ik zeker eerst even kijken, dan ben je voorbereid op je nieuwe woonomgeving :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heinemancp schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:57:
Is mij niet opgevallen in de foto's:
Op foto 13 kan je zien dat de hele keuken een lager plafond heeft.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/672/235_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:50
JeroenE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
Hmm, apart. Lijkt mij meer een verlaagd plafond voor spotjes. Maar goed, even bezichtiging plannen en spotje eruit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heinemancp schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:09:
[...]

Hmm, apart. Lijkt mij meer een verlaagd plafond voor spotjes. Maar goed, even bezichtiging plannen en spotje eruit halen ;)
Dat lijkt me ook raar, dat je een spotje verwisseld en dan het bad door het plafond ziet. Ik zou ook niet met een lekker gevoel in dat bad gaan dan :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:37
Tankiej schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:48:
[...]
Wauw.. is het normaal dat de WOZ met 30K verlaagd wordt van 125K naar 95K? Als zelfs de gemeente het niet meer ziet zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023

Twee fraaie optrekjes in Utrecht. Beide ongeveer 250m2 en 1,4 miljoen. Waar zouden jullie je intrek nemen als je er een cadeau kreeg?
Beiden niet. Dik een miljoen om in een appartement met buren en alle ellende die daarbij hoort te wonen? Nooit. Dan ben je echt niet wijs. Woning 1 is ouwe troep, heel karakteristiek hoor, maar als de buren de trap op lopen of uberhaupt gaan lopen hoor je ALLES. Onderhoud is DUUR. Woning 2? In mindere mate herrie, maar ja gaat de buren nog steeds horen. En dan dat leuke hofje er achter? Geloof mij nou, dat is een echoput waar het NOOIT stil zal zijn, zeker in een studentenstad als Utrecht, en zo te zien grenst het aan ouwe troep waar ofwel herrietokkies wonen, of studenten, die nóg erger zijn. Die zitten in de zomer de hele nacht op balkons of in de tuintjes te zuipen en te schreeuwen en te feesten terwijl jij de volgende ochtend naar je werk moet. In beide huizen zit je ook met 24/7 stadsdrukte, verkeer, herrie, gejoel en geschreeuw op straat, parkeerproblemen...

Kortom, kopen als investering en onderverhuren. Nooit zelf in gaan wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 16:01
jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:43:
[...]

Beiden niet. Dik een miljoen om in een appartement met buren en alle ellende die daarbij hoort te wonen? Nooit. Dan ben je echt niet wijs. Woning 1 is ouwe troep, heel karakteristiek hoor, maar als de buren de trap op lopen of uberhaupt gaan lopen hoor je ALLES. Onderhoud is DUUR. Woning 2? In mindere mate herrie, maar ja gaat de buren nog steeds horen. En dan dat leuke hofje er achter? Geloof mij nou, dat is een echoput waar het NOOIT stil zal zijn, zeker in een studentenstad als Utrecht, en zo te zien grenst het aan ouwe troep waar ofwel herrietokkies wonen, of studenten, die nóg erger zijn. Die zitten in de zomer de hele nacht op balkons of in de tuintjes te zuipen en te schreeuwen en te feesten terwijl jij de volgende ochtend naar je werk moet. In beide huizen zit je ook met 24/7 stadsdrukte, verkeer, herrie, gejoel en geschreeuw op straat, parkeerproblemen...

Een pand van een miljoen kopen om te investeren en te verhuren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:12

steveman

Comfortabel ten onder

DJGizbo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:11:
[...]

Een pand van een miljoen kopen om te investeren en te verhuren? 8)7
Nee, cadeau krijgen was de situatie.

me=boos op jowi :+

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 02-04-2021 14:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
steveman schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:14:
[...]

Nee, cadeau krijgen was de situatie.
Er staat kopen:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Als cadeau zou ik er ook niet zelf gaan wonen. Ook verhuren.

En waarom zou je geen pand van 1 miljoen kunnen verhuren? Niet iedereen verdient een lousy 2x modaal hoor. Verhuurbusiness voor zakenmensen en expats etc is HUGE.

En anders dit mooie cadeau voorzien van visgraatje en taatsdeuren en voor 1,5 miljoen meteen weer wegdoen.

[ Voor 19% gewijzigd door jowi op 02-04-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-06 23:02
Er staat cadeau krijgen in de originele post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
JanW schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:43:
[...]

Er staat cadeau krijgen in de originele post ;)

[...]
Ik reageer op "kopen" en niet op de originele post. Ik quote die post ook specifiek en bewust niet de originele post. Dus deze reactie voegt niet zoveel toe...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
JeroenE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
Die stenen doen mij denken aan centerparcs huisjes uit begin jaren 90.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Ik vind het een cool huis van binnen. Super onpraktisch met al die schuine wanden maar wel eens iets anders. En van buiten is het graflelijk :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peakrever
  • Laatst online: 02-05 15:00

Pandje 1 is een 130 jaar oud gerestaureerd herenhuis in de Zeeheldenbuurt (randje Wittevrouwen), wat zo'n beetje de duurste en meeste prestigieuze buurt (buiten de singel) van Utrecht is.

Pandje 2 is een nieuwbouwkast in een van de zeer gewilde nieuwbouwprojecten nabij het centrum.

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...willem-barentszstraat-42/

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-41362285-zeedijk-1/
Allebei bazenhuizen. Zou in beide huizen willen wonen.

Mensen die zeggen dat ze nog liever geld toe krijgen om in een van die huizen te wonen :') Benieuwd in wat voor huis je dan wel niet moet wonen, maar ik schat in dat het niet een huis van 1,4 mln is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:25
peakrever schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:55:
[...]

Mensen die zeggen dat ze nog liever geld toe krijgen om in een van die huizen te wonen :') Benieuwd in wat voor huis je dan wel niet moet wonen, maar ik schat in dat het niet een huis van 1,4 mln is.
Haha helemaal eens hoor. Misschien is het optimum wel een huisje van 1 miljoen buiten de stad en een bescheiden Pied-à-terre van 400K binnen de singels 😉

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

[...]

Ik wou me niet in deze discussie mengen aangezien het aardig off-topic is, maar: :')

Ik persoonlijk zou er doodsongelukkig worden als ik in een van die huizen moest wonen. Drukte, weinig/geen natuur, amper iets van tuin, geen fatsoenlijke plek om de auto te stallen... Nee, mij maak je er echt niet blij mee.

En dan direct de "Benieuwd in wat voor huis je dan wel niet moet wonen, maar ik schat in dat het niet een huis van 1,4 mln is." kaart spelen... :') Dus omdat ik iets niet kan betalen, moet ik het maar allemaal prachtig vinden? :')

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:44
[...]
Woning 1 is ouwe troep, heel karakteristiek hoor, maar als de buren de trap op lopen of uberhaupt gaan lopen hoor je ALLES.
Ken je dit huis of is dit je vooroordeel? Ik heb twee keer in een vergelijkbaar vooroorlogse 'rijtjeshuis' gewoond en daar hoorden we helemaal niets van de buren. Van geen van beide kanten. Veel hangt dus af van hoe het gebouwd is.

(Overigens zou ik geen van beide woningen kopen. De sfeer van 1 spreekt me sterk aan, het comfort van 2 meer. Vroeger had ik voor 1 gekozen, tegenwoordig voor 2, maar veel liever voor een woning met een redelijke tuin. Dat kies ik eerder voor iets wat tegen het centrum aan ligt maar wel een tuintje heeft, zoals https://www.funda.nl/koop...miraal-van-gentstraat-39/ )

[ Voor 29% gewijzigd door Rubbergrover1 op 02-04-2021 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Ik denk dat je 2x heel veel geluk hebt gehad, of je hoort het wel degelijk maar ervaart het niet als overlast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
jowi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:03:
Ik denk dat je 2x heel veel geluk hebt gehad, of je hoort het wel degelijk maar ervaart het niet als overlast.
Veel heeft ook te maken met hoe de woningen ingedeeld zijn. Waar de trappen en gangen zijn, bijvoorbeeld. (En natuurlijk de kwaliteit van de tussenmuren.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackouts
[...]

Mwah, ik woon in een 2 onder 1 kap van 3 ton, maar ik heb meer ruimte, zowel binnen als buiten, en minder inkijk van buren. Nee, ik woon niet nabij centrum Utrecht maar in een dorp in Noord Limburg.
Ik kan mijn auto kwijt op mijn eigen oprit, alle voorzieningen die ik nodig heb binnen 10 min lopen afstand, heb een achtertuin van 125 m2, op 5 minuten wandelen zit ik midden in de natuur.
Puur voor het woongenot zou ik écht niet willen ruilen met 1 van die 2 huizen.

[ Voor 12% gewijzigd door Blackouts op 02-04-2021 20:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rubbergrover1
bramv82 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:39:
[...]

Mwah, ik woon in een 2 onder 1 kap van 3 ton, maar ik heb meer ruimte, zowel binnen als buiten, en minder inkijk van buren. Nee, ik woon niet nabij centrum Utrecht maar in een dorp in Noord Limburg, maar puur voor het woongenot zou ik écht niet willen ruilen met 1 van die 2 huizen.
Kan ik mee instemmen. Als ik een huis van 1,4 miljoen zou kunnen 'krijgen', dan denk ik dat ik dat huis meteen zou verkopen en voor de helft (of minder) een huis buiten de stad zou gaan kopen en de andere helft zou gebruiken om lekker van te leven...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20-06 23:02
https://www.funda.nl/koop...is-41377228-platolaan-47/
De één woont in een piramide, de ander waant zich liever in het oude Rome.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/890/903_1080.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
JanW schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 02:50:
https://www.funda.nl/koop...is-41377228-platolaan-47/
De één woont in een piramide, de ander waant zich liever in het oude Rome.

[Afbeelding]
Daar is het ook de buurt voor, Archeon :)

Maar wat mij opvalt dat alle ruimtes klein aan doen... terwijl het wel 180m2 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06 15:08
SpeedyDH schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 07:40:
[...]

Daar is het ook de buurt voor, Archeon :)

Maar wat mij opvalt dat alle ruimtes klein aan doen... terwijl het wel 180m2 is.
De kamers zijn op zich best ruim, maar volgepropt met grote bedden, dan voelt het vlug klein aan.

Dat hebben we ook eens gehad bij een bezichtiging, op de plattegronden was duidelijk dat het een grote woning was, maar het was zo volgepropt met meubels en foto’s aan de muren dat de woning in het echt klein aanvoelde.

Mensen denken vaak dat ze ruimte die ze hebben ook vol moeten plempen met zooi.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jowi
Nou "ruim"? Slaapkamers van ca. 2x3m vind ik niet ruim hoor. Dit huis is, zoals 99% van alle nieuwbouw tegenwoordig, gemaakt om zo veel mogelijk hokjes te maken, en de benedenverdieping is zeer inefficient, typisch de hal, trap wc in het midden en dan daar omheen een krappe U vorm met aan de ene kant een mini woonkamertje, en een 'woonkeuken' in de andere hoek. Letterlijk 13 in een dozijn. Ik haat dit soort huizen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
jowi schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:44:
Nou "ruim"? Slaapkamers van ca. 2x3m vind ik niet ruim hoor. Dit huis is, zoals 99% van alle nieuwbouw tegenwoordig, gemaakt om zo veel mogelijk hokjes te maken, en de benedenverdieping is zeer inefficient, typisch de hal, trap wc in het midden en dan daar omheen een krappe U vorm met aan de ene kant een mini woonkamertje, en een 'woonkeuken' in de andere hoek. Letterlijk 13 in een dozijn. Ik haat dit soort huizen.
offtopic:
Volgens mij is de wens van veel mensen ook dat de benedenverdieping ruim is en dat het boven veel krapper mag zijn. Daarom ook vaak alleen een uitbouw op de begane grond. En in veel gevallen een schuin dak dat al op de verdiepingsvloer begint. In heb dat nooit zo begrepen, wij hebben juist voor lekker ruime kamers boven gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 19:15
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:59:
[...]
offtopic:
Volgens mij is de wens van veel mensen ook dat de benedenverdieping ruim is en dat het boven veel krapper mag zijn. Daarom ook vaak alleen een uitbouw op de begane grond. En in veel gevallen een schuin dak dat al op de verdiepingsvloer begint. In heb dat nooit zo begrepen, wij hebben juist voor lekker ruime kamers boven gekozen.
Inderdaad, maar ze hebben hierboven gekozen voor 4 slaapkamers, terwijl dat vooral aan de voorkant ook qua deuren heel veel ruimte kosten. Als je daar zou hebben gekozen voor 1 kamer zou het er al heel anders uitzien.

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remcoder
jowi schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:44:
Waar zie jij dan kamers van 2x3? Ik zie er niet 1. De kleinste is 2,73 x 3, wat eerder 3x3 is dan 2x3. En de kleinste daarna is 3,73x2,23. Ik zou de ruimte zelf wel wat beter verdeeld hebben door de muren anders te plaatsen, maar dat is eenvoudig na de koop te doen met een sloophamer en een pallet ytong blokken.

De woonkamer kan je ook zien als een indeling waar je verschillende plekken in kan maken. Ik zie ruimte voor een tv hoek, een loungehoek, en een eethoek.

Met een beetje creativiteit is van deze woning veel te maken, dus jouw haat jegens dit soort woningen vind ik nogal overtrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Dat mag. Ik vind de huiskamer echt superklein en jaren '50 bekrompen krap. Ik wil RUIMTE. VEEL ruimte. In dit soort woonkamertjes kun je niet eens met fatsoen een paar stereo luidsprekers neer zetten in een goede luisterpositie, laat staan bijv. een beetje 5.1 set. Een tv MOET ergens in een hoekje, want ramen overal. Nee, dit is totaal niets voor mij, maar het feit dat de meeste huizen zo gebouw worden geeft aan dat de meeste mensen, waaronder jij dus, dit allemaal prachtig vinden. Prima, maar ik vind het echt waardeloos, en dat meen ik echt. Of je dat nu leuk vind of niet, dat is jouw probleem, dat boeit me echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Ik denk dat het in dit geval beneden vooral ook in de inrichting zit. Een kleine tafel bij de keuken en een grotere tafel 'onder in de U' plus een grote lege ruimte bij de openslaande deuren vind ik geen logische indeling. Dat is ruimteverspilling en zorgt ervoor dat voor je gevoel het grootste deel van de benedenverdieping uit eetkeuken bestaat. En dan houd je nog zo'n 3,70 bij 7,50 voor woonkamer over, wat voor dit formaat woning niet veel is. Aan de andere kant is dat voor puur woonkamer (waar geen tafel etc meer hoeft) natuurlijk gewoon een prima ruimte, waar je goed een gezellige zithoek kunt maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubbergrover1 op 03-04-2021 12:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Wat kost dat, foto's laten maken? Paar 100 euro! Nee, dan doe ik het zelf wel met mijn camera
https://www.funda.nl/koop...huis-87726741-zwinweg-48/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/725/837_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/725/839_1440.jpg

Foto's zijn niet klikbaar want alles is 640x480 geupload

[ Voor 37% gewijzigd door Moby op 03-04-2021 15:06 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mmaurits
  • Laatst online: 07-06 20:58
https://www.funda.nl/koop...1259231-rijsweerdsweg-36/

Lekker tetris spelen met je huis.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/505/694_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:06

_Eend_

🌻🇺🇦

Moby schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:41:
Wat kost dat, foto's laten maken? Paar 100 euro! Nee, dan doe ik het zelf wel met mijn camera
https://www.funda.nl/koop...huis-87726741-zwinweg-48/

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Foto's zijn niet klikbaar want alles is 640x480 geupload
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbuZiqpwbeRVBd17g4YAfs9eMuI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RvG5gEvuQZVsDcQ1Wcq1hLqi.jpg?f=user_large
The Logitech QuickCam Express strikes again! :+

(die Mavica heb ik nog gebruikt :P)
Err.. Wtf :?

Waarom bouw je zo'n pijpenla aan je huis :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Die dakopbouw snap ik nog wel maar die lelijke puist op het schuurtje daarvan snap ik echt niet dat ze daarvoor toestemming hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:37
Wie zegt dat ze dat hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 15:38

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 14:08

Crazy D

I think we should take a look.

Foto 14 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/138/505/679_1440.jpg

Het is wel optimaal gebruik maken van de beschikbare ruimte maar vind het wel een beetje richting kindermishandeling gaan...

Exact expert nodig?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:08
jowi schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:45:
Dat mag. Ik vind de huiskamer echt superklein en jaren '50 bekrompen krap. Ik wil RUIMTE. VEEL ruimte. In dit soort woonkamertjes kun je niet eens met fatsoen een paar stereo luidsprekers neer zetten in een goede luisterpositie, laat staan bijv. een beetje 5.1 set. Een tv MOET ergens in een hoekje, want ramen overal. Nee, dit is totaal niets voor mij, maar het feit dat de meeste huizen zo gebouw worden geeft aan dat de meeste mensen, waaronder jij dus, dit allemaal prachtig vinden. Prima, maar ik vind het echt waardeloos, en dat meen ik echt. Of je dat nu leuk vind of niet, dat is jouw probleem, dat boeit me echt niet.
Moeilijke dag gehad? Of wil nog citroen bij dat glaasje azijn?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 16:40
Blik1984 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:12:
[...]

Moeilijke dag gehad? Of wil nog citroen bij dat glaasje azijn?
Nou inderdaad. "ik wil". Nou tegenwoordig heb je weinig te willen als je in een stad wil wonen en geen limitless budget hebt. Heeft meer te maken met 'genoegen nemen met' dan iets prachtig vinden.

Ik heb gelukkig voor deze teringzooi begon een huis kunnen kopen en kan wel een dikke 5.1 installatie kwijt :p

[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 03-04-2021 17:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jowi
Grappig dat ik mijn mening niet mag geven,maar jullie daar wel een mening over hebben en die gewoon geven. Stelletje hypocrieten. En ja, IK wil inderdaad dingen. Ik heb een aantal wensen en eisen, ik ga niet ergens wonen omdat jullie dat zo mooi en goed genoeg vinden. Dat zou wat zijn zeg... man man man.

En jullie moeten blij zijn, de meeste huizen die nu en afgelopen jaren gebouwd worden volgen dit krappe stramien, dus keuze genoeg.

[ Voor 18% gewijzigd door jowi op 03-04-2021 18:45 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• martyw
Dikke 5.1 installatie in een appartement van 64m2
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/800/089_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...willem-alexanderplein-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Ja, maar optimaal is het bepaald niet. Als iets aantoont dat een dergelijk kamertje te klein is, is dit het wel :) maar goed, als je er blij mee bent, prima. Maar ga niet lopen zeiken dat IK er daarom ook maar blij mee moet zijn. Dat maak ik toch echt zelf uit.

[ Voor 6% gewijzigd door jowi op 03-04-2021 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:06

_Eend_

🌻🇺🇦

jowi schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:24:
Grappig dat ik mijn mening niet mag geven,maar jullie daar wel een mening over hebben en die gewoon geven. Stelletje hypocrieten. En ja, IK wil inderdaad dingen. Ik heb een aantal wensen en eisen, ik ga niet ergens wonen omdat jullie dat zo mooi en goed genoeg vinden. Dat zou wat zijn zeg... man man man.
Niemand zegt toch dat je daar moet wonen :?

Ik heb ook niemand zien schrijven dat jij jouw mening niet mag geven, je geeft een mening die veel mensen hier niet delen dus dan krijg je wat tegengas. Dat is logisch.. Dat wil niet zeggen dat jij hun advies dan maar moet opvolgen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Remcoder

En jullie moeten blij zijn, de meeste huizen die nu en afgelopen jaren gebouwd worden volgen dit krappe stramien, dus keuze genoeg.
Veel heeft ook te maken met de manier waarop je je menig uit. Je komt nogal drammerig over door je gebruik van de caps lock bij bepaalde woorden.

Dan snap ik wel dat mensen je een zuurpruim vinden.

Je kan je mening ook op een wat genuanceerdere manier uiten, dan krijg je ook andere reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wat voor indeling vind jij dan prettig?
Ik vind het type woning wel leuk (los van dat kitscherige, dat hoeft van mij niet), maar ben het wel met je eens dat de afmetingen veel te klein zijn in dit geval. Aan de woonkamer had ik een uitbouw van minimaal 2.40m gedaan (tot 3e etage), dan toont het al heel anders en zijn de verhoudingen veel beter. Maar dan was de prijs ook 30% hoger..
De loopruimtes (tussen keuken en woonkamer, gang en overloop) zijn al zo'n 20-30% van de totale oppervlakte.
Nu wilde men op een kavel van 450m2 per se een notaris woning met een gekke schil bouwen met tuin erom heen, dan krijg je dit..

Ben trouwens wel erg benieuwd naar jouw (type) woning , dat snap je wel natuurlijk ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 03-04-2021 19:25 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:08

Iedereen mag zijn mening geven, maar misschien moet je je laatste paar zinnen van mijn quote even teruglezen. En als het je allemaal niet boeit moet je je misschien niet zo drukmaken.

Er zijn nou eenmaal gezinnen die geen miljoen te besteden hebben maar wel 4 slaapkamers nodig hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Blik1984 op 03-04-2021 19:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

https://www.funda.nl/koop/eerbeek/huis-87725924-enkweg-25/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/702/797_2160.jpg
Welke kleur zou die muur ooit gehad hebben?

Sowieso vage foto's van buiten,die puincontainer lijkt grijs gefotoshopt te zijn, maar ook als zo'n beetje het enige object op de meeste foto's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 20:43
TERW_DAN schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:48:
https://www.funda.nl/koop/eerbeek/huis-87725924-enkweg-25/

[Afbeelding]
Welke kleur zou die muur ooit gehad hebben?

Sowieso vage foto's van buiten,die puincontainer lijkt grijs gefotoshopt te zijn, maar ook als zo'n beetje het enige object op de meeste foto's
Welke rituelen hebben ze in deze ruimte uitgevoerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

FrankHe schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:13:
[...]

Welke rituelen hebben ze in deze ruimte uitgevoerd? ;)
Zo te zien hebben ze genoeg zware shag gerookt om die vraagprijs te evenaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:46
Iemand interesse om een siamese tweeling te kopen? Dat kan nu :+

https://www.funda.nl/koop...76677-deldenerstraat-104/
https://www.funda.nl/koop...76668-deldenerstraat-106/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/831/733_2160.jpg

Staan beide op dezelfde dag voor dezelfde prijs te koop bij dezelfde makelaar. Zouden de verkopers pakketvoordeel hebben doordat er maar 1 taxatie nodig is en de fotograaf toch al op locatie is? Het verbaasd me dat ze de moeite hebben genomen om een tweede tekst te schrijven :+

Mag wel het één en ander aan gebeuren :X

Nummertje 104:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/831/714_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/831/734_2160.jpg8
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/831/719_1440.jpg

En nummertje 106 is wel iets beter, ietsje:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/831/145_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/831/122_2160.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door GENETX op 03-04-2021 21:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
GENETX schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik weet niet wat voor prijzen in Hengelo normaal zijn, maar ik vind het echt geen geld voor een vrij nette woning.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:48
CVTTPD2DQ schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:24:
[...]

Ik weet niet wat voor prijzen in Hengelo normaal zijn, maar ik vind het echt geen geld voor een vrij nette woning.
Ik zou ze beiden kopen, muurtje beneden doorbreken en heerlijk ruim wonen.. al mag dat waarschijnlijk van de gemeente niet.. aan de andere kant: zal het toeval zijn dat ze nu tegelijkertijd te koop worden gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
CVTTPD2DQ schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:24:
[...]

Dit is wel redelijk voor de regio. Misschien gezien de "kale" specs aan de goedkope kant, maar het is dan ook wel iets waar ngo genoeg geld en tijd in mag.

Een ietwat kleinere tussenwoning, met eigen oprit, wat veel recenter is (jaren 90) en compleet gemoderniseerd (instapklaar) gaat niet voor veel meer dan dit weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 20:43
Anoniem: 1302638 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:06:
[...]

Zo te zien hebben ze genoeg zware shag gerookt om die vraagprijs te evenaren.
De verkopers heten waarschijnlijk Niko en Tiene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-06 00:56
President schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:32:
[...]

Ik zou ze beiden kopen, muurtje beneden doorbreken en heerlijk ruim wonen.. al mag dat waarschijnlijk van de gemeente niet.. aan de andere kant: zal het toeval zijn dat ze nu tegelijkertijd te koop worden gezet?
Het zou mij niks verbazen als dat een motief was om ze beide te koop te zetten.

Het onttrekken van een woning aan de voorraad is vaak best mogelijk maar dat kost dan wat leges voor de onttrekkingsvergunning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
President schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:32:
[...]

Wat mijn gedachte ook. Als ze toch flink verbouwd moeten worden, dan is het heel verleidelijk om er gelijk één grote en ruime woning van te maken. Er zijn tegenwoordig genoeg mensen die zich het geld voor aanschaf plus verbouwing kunnen veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:25
Bizar. Zal tijdens de lockdown wel lekker druk geweest zijn in dat huis (6 slaapkamers die ook echt allemaal gebruikt lijken te worden). En dan 1 badkamer :/ .. Begrijp wel dat ze gaan verhuizen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
418O2 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:32:
[...]

Nou inderdaad. "ik wil". Nou tegenwoordig heb je weinig te willen als je in een stad wil wonen en geen limitless budget hebt. Heeft meer te maken met 'genoegen nemen met' dan iets prachtig vinden.

Ik heb gelukkig voor deze teringzooi begon een huis kunnen kopen en kan wel een dikke 5.1 installatie kwijt :p
Er zijn in dit zelfde budget recent ook vergelijkbare woningen met een andere indeling verkocht. Dus de wens wat betreft indeling heeft weinig met budget te maken.

Wat ik wel grappig vind is dat ik juist ook regelmatig lees dat het mensen stoort dat vrijstaande woningen een 'rechthoekige' indeling hebben vergelijkbaar met een tussenwoning of twee over een kap. Bij deze woning hebben ze juist bewust een andere vorm gekozen, een vierkante woning met U vormige woonkamer, waarbij het gevoel van vrijstaande woning verrekt wordt doordat je aan alle kanten ramen hebt. Voor veel mensen juist een verademing. Maar die afwijkingen worden door een ander nu dus juist weer als nadeel gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 09:49

Coehinator

Hocus Pocus!

https://www.funda.nl/koop...41288969-polderboskdyk-1/
Zeer ruime villa, compleet in stijl begin 2000.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/493/729_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/493/735_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/139/493/757_2160.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Coehinator op 04-04-2021 02:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:16

breinonline

Are you afraid to be known?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Wel een interessante flip. Oude appartement was behoorlijk open, zonder aparte slaapruimte maar wel een aparte keuken. Zag er verder in mijn ogen nog wel prima uit. De flipper heeft de indeling helemaal omgegooid en er een appartement met drie slaapkamers van weten te maken. Geen heel grote kamers, maar zo is de woning wel veel beter te gebruiken. En en passant is er ook een dakterras verschenen en geest het appartement label A. Ook opmerkelijk: de VvE bijdrage is ineens 125 ipv 50 per maand. Van 285k naar 425k.

Voor:
https://www.vanpaaschen.n.../5f80632f95d43732366626d1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uSegcntrs02SGoaWpHLesouvPZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OF8RfCZSyfLdTaTdYsCHMRhO.jpg?f=fotoalbum_large
Na:
https://www.funda.nl/koop...nnes-camphuijsstraat-270/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXaO9a75szv_W58ATvgZZK8038Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j31v1JV7HYY66joLlWD4YkTd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:59
GENETX schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:15:
Iemand interesse om een siamese tweeling te kopen? Dat kan nu :+

https://www.funda.nl/koop...76677-deldenerstraat-104/
https://www.funda.nl/koop...76668-deldenerstraat-106/

[Afbeelding]

Staan beide op dezelfde dag voor dezelfde prijs te koop bij dezelfde makelaar. Zouden de verkopers pakketvoordeel hebben doordat er maar 1 taxatie nodig is en de fotograaf toch al op locatie is? Het verbaasd me dat ze de moeite hebben genomen om een tweede tekst te schrijven :+

Mag wel het één en ander aan gebeuren :X

Nummertje 104:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie kans om een leuke, riante woning te maken mits iemand ze beide koopt en samenvoegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
Aparte plek van het toilet in dit huis: https://www.funda.nl/koop...esident-kennedystraat-37/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/805/616_1440.jpg
Volgens de plattegrond is het toilet dus die twee tredes omhoog:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/805/541_1440.jpg

En voor diegenen die zich afvragen of deze, of in het algemeen, makelaars wel eens foto's maken met de telefoon. Ik woon hier in de buurt en toen ik een paar weken terug hier langs wandelde liep ik langs de auto van de makelaar, en vervolgens kwam de makelaar net naar buiten gelopen en maakte vanaf straat foto met de telefoon. Plek van auto op de foto's komt ook overeen met waar de auto toen stond. Dus ik vermoed niet dat het kwestie van "even snel een foto" maken was om nog een andere keer professionelere foto's te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ken hele wijken die dat precies zo hebben. Wijk waar ik woonde had die constructie om ruimte te maken voor een kleine kelder.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
offtopic:
Die waren er snel bij: President Kennedylaan en bouwjaar 1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
Rubbergrover1 schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:49:
offtopic:
Die waren er snel bij: President Kennedylaan en bouwjaar 1963
offtopic:
Van ver voor mijn tijd (bouwjaar 1990), maar volgens mij had die straat vroeger een andere naam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb er geen woorden voor. Het moet zo ongeveer wel een studentenhuis zijn geweest met die inrichting maar Bergen op Zoom is nou niet echt een studenten stad.

https://www.funda.nl/koop...22936-bernadettestraat-5/

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Shamalamadindon schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:47:
Ik heb er geen woorden voor. Het moet zo ongeveer wel een studentenhuis zijn geweest met die inrichting maar Bergen op Zoom is nou niet echt een studenten stad.

https://www.funda.nl/koop...22936-bernadettestraat-5/
Dat is al wel een hele discussie over geweest.
Blaze85 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
Wat we toen gemist hebben is dat er op dat adres een klusbedrijf zit :?
https://indebuurt.nl/bergenopzoom/gids/atdaek-klusbedrijf/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
En nog een beetje verder Googelen brengt ons op Stg. Reptielen en Exoten centrum 'de Leguaan' - dat verklaart wat meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
martyw schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:19:
Wat we toen gemist hebben is dat er op dat adres een klusbedrijf zit :?
https://indebuurt.nl/bergenopzoom/gids/atdaek-klusbedrijf/
De poolse bierkratjes wekken dan het vermoeden dat er jongemannen hebben gezeten die - net als studenten - wel van een biertje houden, en niet zo'n behoefte hebben aan een strak interieur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tinoburg85
  • Laatst online: 19-06 15:17
https://www.funda.nl/koop...7895-dwarsbleekstraat-19/

Garage met potentie tot woonhuis omgebouwd te worden?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 20-06 22:46
Om te bouwen tot eensgezinswoning staat in de tekst

Eensgezinwoning.....
Het is 58m2 van meer dan 100 jaar oud..

Makelaars ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
FitTiv schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:09:
[...]

Om te bouwen tot eensgezinswoning staat in de tekst

Eensgezinwoning.....
Het is 58m2 van meer dan 100 jaar oud..

Makelaars ;w
Daar is voor 50.000 - 60.000 best wel iets van te maken als je zelf handig bent. Ik vraag me alleen af of je een vergunning kunt krijgen om het te verbouwen aangezien je min of meer een parkeerplaats onttrekt.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik zou hem kopen puur om als klusschuur te gebruiken... maar ja, iets te ver weg ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefje91
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-04 13:42
Crazy D schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:56:
[...]

Foto 14 8)7

[Afbeelding]

Het is wel optimaal gebruik maken van de beschikbare ruimte maar vind het wel een beetje richting kindermishandeling gaan...
kindermishandeling omdat het kind een hoogslaper heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 14:08

Crazy D

I think we should take a look.

Eefje91 schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:05:
[...]

kindermishandeling omdat het kind een hoogslaper heeft? :?
Meer het smalle trappetje en 0,0 stahoogte... (maar goed, wel optimaal gebruik maken van de ruimte, kudo's daarvoor...).

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 15:38
Crazy D schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:12:
[...]

Meer het smalle trappetje en 0,0 stahoogte... (maar goed, wel optimaal gebruik maken van de ruimte, kudo's daarvoor...).
Ik denk dat mijn kleine het fantastisch zou vinden.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 16:40
evleerdam schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:37:
[...]

Ik denk dat mijn kleine het fantastisch zou vinden.
Jij ook als je het bedje moet opmaken?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-06 17:07
Ik hou niet persé van oude panden, maar dit pand is zijn sfeer wel helemaal verloren.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.binqmedia.nl/Woonwijs/2018/5/21/1086026049/1.jpg

Oud: https://www.oozo.nl/wonin...-brugstraat-10-etten-leur

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/141/905/348_2160.jpg

Nieuw: https://www.funda.nl/koop...2275-korte-brugstraat-10/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 08:44

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 16:20
De sfeer is anders, dat klopt. Maar gelukkig zijn de oude elementen behouden gebleven: ”compleet gerenoveerd met behoud van de authentieke elementen zoals de en suite deuren, natuurstenen schouwen, plafondelementen en een marmeren vloer”.

Ik zou het geen straf vinden om er te wonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
Aomi schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:16:
Ik hou niet persé van oude panden, maar dit pand is zijn sfeer wel helemaal verloren.
Klopt, bij dat soort keukens krijg ik altijd de indruk dat de bewoners alleen maar vitaminepillen en maaltijdshakes eten. Of er misschien een momentje van maken om met het hele gezin aan het infuus te hangen.

De inrichting is verder ook überkitsch (wie heeft er nou de nachtwacht aan de muur hangen?) natuurlijk, maar het lijkt erop dat het om een flip gaat, dus het is eigenlijk een placeholder met "Uw kunst hier".

Maar goed, de oorspronkelijke elementen lijken, afgezien van een likje verf, met rust te zijn gelaten, dus wellicht dat de volgende bewoners er weer iets van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-06 17:07
newtastyland schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:35:
[...]

Ik zou het geen straf vinden om er te wonen.
Dat sowieso niet :*)
Ik zou alleen een hoop van die zwartgeschilderde deuren een andere kleur geven.
Pagina: 1 ... 36 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.