Mooie omschrijving dit:
Woonkamer:
Radiator.

[ Voor 20% gewijzigd door struukkel op 19-11-2021 14:41 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Woonkamer:
Radiator.
[ Voor 20% gewijzigd door struukkel op 19-11-2021 14:41 ]
Doet me denken aan een koffiezetapparaat dat Blokker ooit te koop aanbood in hun webshop.
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Soms vraag ik me af hoe je erbij komt een huis op die schaal op te zetten. Maar inderdaad, ongeacht of het je smaak is krijg je hier veel 'huis' voor je geld.JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:47:
De huidige eigenaren willen verhuizen, want ze vinden het te groot. Met 1200 m² woonoppervlak kan ik op zich begrijpen dat het stofzuigen je wat tegen is gaan staan...
De huidige eigenaar zit nu in de bak?
Kans van 1 / 2175._Eend_ schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:55:
[...]
De huidige eigenaar zit nu in de bak?
(De vrachtwagenchauffeur die dit jaar een motoragent doodreed kwam uit Melissant)
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
De vlag dekt de lading niet echt, van buiten 'gewoon' een boerderij, van veraf zoek je dit er echt niet achter. Wauw. Ben niet zo van de boerderie, maar dit is niet slecht zeg. En de prijs ook niet. Ik heb het niet, maar toch.JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:47:
Een woonboerderij die al best een lange tijd te koop staat...
https://www.funda.nl/koop/dijken/huis-41810352-nummer-6/
Een woonboerderij. Zoals er wel meer zijn.. Maar deze heeft een heuse binnenplaats met klinkers en de sfeer van weleer..![]()
[Afbeelding]
De huidige eigenaren willen verhuizen, want ze vinden het te groot. Met 1200 m² woonoppervlak kan ik op zich begrijpen dat het stofzuigen je wat tegen is gaan staan...
[ Voor 13% gewijzigd door jowi op 19-11-2021 15:23 ]
Ja eens! Van binnen best wel verrassend, van buiten lijkt het vrij bescheiden namelijk.jowi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:02:
[...]
De vlag dekt de lading niet echt, van buiten 'gewoon' een boerderij, van veraf zoek je dit er echt niet achter. Wauw. Ben niet zo van de boerderie, maar dit is niet slecht zeg. En de prijs ook niet. Ik heb het niet, maar toch.
Wel erg jammer dat het niet aan vaarwater ligt. Friese meren op spuugafstand, maar bootje ho maar... zal me niks verbazen als het kavel ernaast, met de dam voor de koeien die direct vaarwater afsluit, van de buurman is die echt boert en niet mee wil werken lol
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
250 meter verderop zit een jachthaven waar je wel wat fatsoenlijks kwijt kan. Geen gezeur met onderhoud e.d. gewoon je boot stallen en genieten.jowi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:02:
[...]
De vlag dekt de lading niet echt, van buiten 'gewoon' een boerderij, van veraf zoek je dit er echt niet achter. Wauw. Ben niet zo van de boerderie, maar dit is niet slecht zeg. En de prijs ook niet. Ik heb het niet, maar toch.
Wel erg jammer dat het niet aan vaarwater ligt. Friese meren op spuugafstand, maar bootje ho maar... zal me niks verbazen als het kavel ernaast, met de dam voor de koeien die direct vaarwater afsluit, van de buurman is die echt boert en niet mee wil werken lol
blup
Echt heel mooi verbouwd en ingericht, jammer dat ze het eromheen niet wat groener hebben gemaakt. Die tegelvlaktes zijn enorm. En als je dan de hypotheek, onderhoud en schoonmaak kunt ophoesten kun je nog 1.200 vierkante meter warmstoken met label G. Succes.JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:47:
Een woonboerderij. Zoals er wel meer zijn.. Maar deze heeft een heuse binnenplaats met klinkers en de sfeer van weleer..![]()
[Afbeelding]
This too shall pass
Voorlopig energielabel G, daaronder staat dat het hele huis is geïsoleerd en wordt verwarmt d.m.v. aardwarmte en een CV.Sharky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:48:
[...]
Echt heel mooi verbouwd en ingericht, jammer dat ze het eromheen niet wat groener hebben gemaakt. Die tegelvlaktes zijn enorm. En als je dan de hypotheek, onderhoud en schoonmaak kunt ophoesten kun je nog 1.200 vierkante meter warmstoken met label G. Succes.
Er staan 899 woningen dus de kans is iets groter. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij tijd kreeg van het AT om zijn vloer mee te nemen naar de gevangenis.
struukkel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:50:
[...]
Er staan 899 woningen dus de kans is iets groter. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij tijd kreeg van het AT om zijn vloer mee te nemen naar de gevangenis.
Je weet dat je het goed voor elkaar hebt als je tegels op je vloer hebt en parket op je plafond.JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:47:
[Afbeelding]
Ziet er allemaal keurig uit, daar niets op aan te merken. Maar wat een waanzin, 1200m2JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:47:
[Afbeelding]
Die auto’s kun je toch op/in de binnenplaats zettenjowi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:23:
Ja, en dan een schuurtje voor maar 2 auto's... het is allemaal niet echt in balans.
Goede vondst!JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:47:
[Afbeelding]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Keuzestress zal wel meevallensOid schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:12:
[...]
Ook hier zie je weer dat ze van gekheid niet weten wat ze met de ruimte moeten. In één foto al 5 verschillende zitplekken. Dat slaat toch nergens op bij een huis. Krijg je keuzestress van waar je moet gaan zitten.
[Afbeelding]
Dat was ook mijn idee. Als ik drie miljoen zou hebben, dan zou ik geen huis willen dat op zo'n manier zo naar de smaak van de vorige eigenaar verbouwd is. Dan zou ik eerder voor een miljoen een andere boerderij kopen en die voor nog een miljoen naar mijn eigen smaak verbouwen. Dan houd je nog een miljoen over om het verder op te leuken.Bezulba schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:47:
[...]
3 miljoen is zelfs met een loterij iets teveel geld maar wel prachtig.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
[ Voor 85% gewijzigd door sypie op 19-11-2021 20:21 ]
Tijd voor een nieuwe schoonmaakster? 28 uur / 1204m2 =1.4 minuut per vierkante meter. Gebruikt ze een kruimeldief?Sport_Life schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:22:
Als hij of zij net zo efficiënt werkt als onze schoonmaakster dan is dat - gebaseerd op onze woning (uur per week/gbo) - 28u per week
[ Voor 11% gewijzigd door Flow op 19-11-2021 20:35 ]
"Instapklare woning"
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Iets meer dan 40cm, kan prima met mijn platbodem (35cm diep) overal komen en met 70cm diepgang bijna overal.JanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:44:
Een aanlegsteiger lukt daar niet. Ongeacht die sloot. Het water dat erachter ligt (De Koefurd) is behoudens de vaargeul zeer ondiep (< 40cm in grote delen). Een beetje boot komt daar vast te liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door DJMaze op 19-11-2021 23:56 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Er ligt een onbetond restant van een tweede vaargeul langs de oever. Als je weet waar precies kun je prima uit de voeten met een klein bootjeJanHenk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:44:
[...]
Ja eens! Van binnen best wel verrassend, van buiten lijkt het vrij bescheiden namelijk.
Een aanlegsteiger lukt daar niet. Ongeacht die sloot. Het water dat erachter ligt (De Koefurd) is behoudens de vaargeul zeer ondiep (< 40cm in grote delen). Een beetje boot komt daar vast te liggen.
Best een leuk huis, daar kan je wel wat van maken. Je betaalt er wel echt de hoofdprijs voor lijkt me. Meer dan 5500 euro per vierkante meter voor een gehucht in Zeeland.Bombvis schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:29:
https://www.funda.nl/koop...is-41233306-kerkplein-15/
Niet zo heel bijzonder, maar de smederij is sinds 1882 niet meer aangepast volgens mij. Gevonden via een krantenartikel
En alweer een huis van drie miljoen euro waar ze goedkoop Albert Heijn bocht uit de bonus folder op tafel zettenSport_Life schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:28:
[...]
Keuzestress zal wel meevallen
[Afbeelding]
DoKa?martyw schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:12:
Heeft iemand enig idee waar deze kamer voor gebruikt is?
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...42523268-canopusplein-11/
Kan van alles zijn. Er kan een groot bedstee-bed van vloer tot plafond hebben gestaan, maar er kan bv. ook een terrarium hebben gestaan. Er is genoeg te bedenken.martyw schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:12:
[Afbeelding]
De cursus "Behangen voor Beginners" (les 1 niet afgemaakt)martyw schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:12:
[Afbeelding]
Ben je HANDIG en heb je zin om te KLUSSEN....
Wel sfeervol dakterras. De buren hebben het gelukkig stuk gezelliger ingericht.martyw schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:12:
[Afbeelding]
Veel anders met een dakterras als dit kun je toch niet denk ik. Ik heb ook een dakterras gehad (al was die een heel stuk kleiner uiteraard) en daar kon je eigenlijk alleen maar een stel tegels op leggen zoals hier. Gras was lastig omdat je toch best wel veel ruimte nodig hebt en qua gewicht kon dat ook niet. Dat zal hier ook wel zijn, tenzij je op termijn letterlijk de Lidl eronder wil binnenvallenFlow schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:04:
[...]
Wel sfeervol dakterras. De buren hebben het gelukkig stuk gezelliger ingericht.
[Afbeelding]
Wat een treurnis. Kan toch haast niet anders dan dat dit de verhuur in gaat?
[ Voor 15% gewijzigd door _Eend_ op 21-11-2021 13:19 ]
Er zijn een hoop mensen voor wie dit de ideale inrichting van de tuin is. Dus ik vind het juist prima dat er ook woningen met zulke buitenruimte zijn. Al kun je dit natuurlijk veel leuker aankleden, maar misschien hebben de vorige bewoners dat al wel allemaal meegenomen._Eend_ schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:17:
[...]
Veel anders met een dakterras als dit kun je toch niet denk ik. Ik heb ook een dakterras gehad (al was die een heel stuk kleiner uiteraard) en daar kon je eigenlijk alleen maar een stel tegels op leggen zoals hier. Gras was lastig omdat je toch best wel veel ruimte nodig hebt en qua gewicht kon dat ook niet. Dat zal hier ook wel zijn, tenzij je op termijn letterlijk de Lidl eronder wil binnenvallen
En deze tegelzee is echt fantastisch not als het meerdere dagen heel erg heet is geworden. Mijn tegels waren op een gegeven moment 80-90 graden heet (gemeten met een temperatuurmeter van de Action, dat wel). Dan heb je wel de authentieke biefstuk-op-steengrill ervaring.
wauw deze vind ik echt gaaf, goede vondstBombvis schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:29:
https://www.funda.nl/koop...is-41233306-kerkplein-15/
Niet zo heel bijzonder, maar de smederij is sinds 1882 niet meer aangepast volgens mij. Gevonden via een krantenartikel
Het komt ook uit de verhuur, lijkt het: het kadaster pakt de woningen van de buren samen op één perceel.Flow schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:04:
Photoshop? Net als het stopcontact welke ineens foetsie istweakmember schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:35:
Weet iemand hoe deze planken worden ondersteund?
Ik zie namelijk niks eronder zitten wat de planken omhoog moet houden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
bron: https://www.funda.nl/koop...r-jakoba-mulderplein-198/
Het metalen deel lijkt uit de kastje te schuiven. Kan alsnog niet heel stevig zijn.tweakmember schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:35:
{signature}
Nee joh, het zijn nylon draadjes vanaf het plafond.fx500 schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:52:
[...]
Photoshop? Net als het stopcontact welke ineens foetsie is
Op ongeveer dezelfde manier als hoe illusionisten dingen zogenaamd laten zweven...tweakmember schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je de keuken bekijkt heeft ie bijna geen werkblad. Zo kan je tijdelijk even wat afzetruimte erbij hebben. Met een lange laderail bovenin het onderkastje kan dat best wat hebben.Voutloos schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:54:
[...]
Het metalen deel lijkt uit de kastje te schuiven. Kan alsnog niet heel stevig zijn.
Typisch iets dat ik al weggehaald zou hebben voordat ik mn champagne op heb na krijgen sleutel.
Luchtankers!tweakmember schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Die rusten toch gewoon op die metalen ronde buizen, die in de kastwand verankerd zitten? Volgens mij heel simpel.
Ik moet hier echt van huilen.fx500 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:47:
Nog niet voorbij zien komen.
Een krot voor € 245.000...
https://www.funda.nl/koop...uis-42597592-kerkeweg-24/
[...]
het gaat om deze planken:Dieken Taffert schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:47:
[...]
Die rusten toch gewoon op die metalen ronde buizen, die in de kastwand verankerd zitten? Volgens mij heel simpel.
Uitschuifbaar frame in de kast, plank omhoog je trekt dat frame als een soort van dunne lade uit de kast en daar rust je plank op. Werkt maar kan niet heel veel gewicht hebben.Len schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:08:
[...]
het gaat om deze planken:
[Afbeelding]
(En WCD (1))
Awesome
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
BSH schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:47:
Gewoon te koop bij bol.com, blinde plankdragers.
https://www.bol.com/nl/nl...NNSg.2_16.17.ProductImage
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Die kunnen niet scharnieren, je ziet twee foto's waarbij ze op ééntje afhangen.BSH schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:47:
Gewoon te koop bij bol.com, blinde plankdragers.
https://www.bol.com/nl/nl...NNSg.2_16.17.ProductImage
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat dus, zulke dingen kunnen vaak weinig gewicht hebben en gaat dan doorbuigen. Eigenlijk net als wanneer je op een la gaat leunen.A13X schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:15:
[...]
Uitschuifbaar frame in de kast, plank omhoog je trekt dat frame als een soort van dunne lade uit de kast en daar rust je plank op. Werkt maar kan niet heel veel gewicht hebben.
We've got that ring of confidence
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Waarom hangt er een mondkapje in de keldergang?Yukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:40:
Eigenlijk is dit te schofterig voor woorden:
https://www.funda.nl/koop...liana-van-stolberglaan-D/
Dit is mijn oude appartement, welke ik in 2017 heb verkocht voor 140k aan de huidige eigenaar (een beleggingsfonds). En nu weer te koop voor bijna 90k meer! In een behoorlijke achterstandswijk is 235k echt te veel lijkt me. En als klap op de vuurpijl is er echt letterlijk niets aan gedaan al die tijd. Zelfs mijn oude lampen en gordijnen hangen er nog![]()
Overigens was de vraagprijs tot vanmorgen 245k, dus ze hadden blijkbaar zelf ook wel door dat dat echt wat te gortig was![]()
Met deze prijzen is het eigenlijk wel jammer dat het op de huizenmarkt niet hetzelfde werkt als op de voetbaltransfermarkt. Dat de vorige eigenaar ook nog een percentage krijgt van de verkoopprijs
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
https://www.funda.nl/koop...stolberglaan-550/#foto-24Yukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:40:
Dit is mijn oude appartement, welke ik in 2017 heb verkocht voor 140k aan de huidige eigenaar (een beleggingsfonds). En nu weer te koop voor bijna 90k meer! In een behoorlijke achterstandswijk is 235k echt te veel lijkt me. En als klap op de vuurpijl is er echt letterlijk niets aan gedaan al die tijd. Zelfs mijn oude lampen en gordijnen hangen er nog![]()
Overigens was de vraagprijs tot vanmorgen 245k, dus ze hadden blijkbaar zelf ook wel door dat dat echt wat te gortig was![]()
Met deze prijzen is het eigenlijk wel jammer dat het op de huizenmarkt niet hetzelfde werkt als op de voetbaltransfermarkt. Dat de vorige eigenaar ook nog een percentage krijgt van de verkoopprijs
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Geen nummers op de deuren?Yukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:57:
@breinonline dat deed de eigenaar van de berging aan de andere kant van de gang al toen ik er woonde. Alleen toen waren het veters etc. Maar dat werd telkens weg gehaald door de schoonmakers (of baldadigen?). Die gang is enorm lang en op deze manier hoefde hij (en ik) dus geen stappen te tellen of op elke deur te kijken of je al bij je eigen berging bent.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Jeetje, sticker op de deur? Op school had ik een kruis op m'n kluisje gezet met benzinestift, werkt ookYukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:57:
@Thalaron achteraf gezien heb je helemaal gelijk. Toen vond ik het allemaalmaal prima, aangezien ze de vraagprijs boden
@breinonline dat deed de eigenaar van de berging aan de andere kant van de gang al toen ik er woonde. Alleen toen waren het veters etc. Maar dat werd telkens weg gehaald door de schoonmakers (of baldadigen?). Die gang is enorm lang en op deze manier hoefde hij (en ik) dus geen stappen te tellen of op elke deur te kijken of je al bij je eigen berging bent.
Ah die nummers staan er gewoon boven zie ik nu.
[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 22-11-2021 18:28 ]
JazekerToolkiT schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:25:
[...]
https://www.funda.nl/koop...stolberglaan-550/#foto-24
Ook jouw potten verf?
[ Voor 86% gewijzigd door Yukkie op 22-11-2021 18:56 ]
Het kàn natuurlijk ook een ongebruikt mondkapje zijnJDx schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:28:
[...]
Ah die nummers staan er gewoon boven zie ik nu.
Super goor ook, een mondkapje, dan nog liever ouwe sportschoenen. Of sokken.
Wat is daar schofterig aan? Heb je de marktontwikkeling van de afgelopen jaren gemist?Yukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:40:
Cranzai schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:13:
Wat een verloedering maar ook zoveel potentie:
https://www.funda.nl/koop/smilde/huis-41251775-hoofdweg-66/
CrazyOne schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:03:
Kwam dit pareltje van de jaren 80 tegen. 40 jaar oud en na nieuwbouw nooit meer iets veranderd zo lijkt het.
linkje
https://www.funda.nl/koop...uis-41041975-hoofdweg-73/
CrazyOne schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:00:
Iemand nog de grootheidswaanzin dat hij de HMH kan evenaren? Meteen een Cafe en cafetaria erbij doen? Dat kan allemaal in Finsterwolde!
Je eigen poptempel / begin van een fastfood franchise / cafebaas !
https://www.funda.nl/koop...is-41463424-hoofdweg-176/
Blaze85 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:10:
https://www.funda.nl/koop...-41282389-hoofdweg-104-a/
Heel het huis is een zalig opknappareltje
[Afbeelding]
The Grand Slam schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:59:
Winnaar laagste vierkante meterprijs: €180
https://www.funda.nl/koop...uis-41238411-hoofdweg-103
Blaze85 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:31:
https://www.funda.nl/koop...uis-87608138-hoofdweg-63/
Flinke 'bijkeukens' heeft dit huis
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:54:
Zulk soort juweeltjes staan in de provincie Groningen regelmatig te koop. Vandaag deze weer in Bellingwolde:
https://www.funda.nl/koop...is-41307894-hoofdweg-256/
CvP_tweakers schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:45:
Staat zelfs in de Televaag:
https://www.funda.nl/koop/hellum/huis-41343967-hoofdweg-74/
https://www.funda.nl/koop...is-88964991-hoofdweg-188/
Ik had van 2002-2006 een huurwoning, soms loop ik er langs (centrum) en mijn kapotte luxaflex hangen er nog steeds, missen 3 lamellen. Waren gesneuveld tijdens mijn afscheidspartyYukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:40:
Zelfs mijn oude lampen en gordijnen hangen er nog![]()
[ Voor 99% gewijzigd door Sport_Life op 22-11-2021 21:43 ]
Dit is redelijk 'par for the course' in het Westland; al die tuinders die naast hun kassen zo'n (vaak smakeloze) kast van een huis neerzetten. En vaak net zo dichtbij als dit.smeaggie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:14:
We hebben het wel eens vaker over huizen gehad die in de buurt van een kas staan toch? Dit is volgens mij echt te dichtbij:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-42524172-maasdijk-23-a/
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik vind die emmer-wastafels wel humor hebben. De entree naar de douche lijkt mij trouwens wel wat smal.nokiaan958GB schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:46:
Ik kwam vandaag deze tegen. Deze post ik even omdat ik het aan de buitenkant een leuk ontwerp vind
[Afbeelding]
En ook nog eens met twee urinoirs in de badkamer![]()
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...is-42523441-moleplaat-31/
Maar als dan de woning los van de kassen verkocht gaat worden, wat je toch regelmatig ziet, dan heb je dus alsnog dat je als 'gewone' eigenaar-bewoner naast zo'n middernachtzon woont.vooghel schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:51:
[...]
Dit is redelijk 'par for the course' in het Westland; al die tuinders die naast hun kassen zo'n (vaak smakeloze) kast van een huis neerzetten. En vaak net zo dichtbij als dit.
Je bedoeld de glazenwasser?Rubbergrover1 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 06:07:
[...]
Maar als dan de woning los van de kassen verkocht gaat worden, wat je toch regelmatig ziet, dan heb je dus alsnog dat je als 'gewone' eigenaar-bewoner naast zo'n middernachtzon woont.
Als koper zou ik trouwens ook niet blij worden van de 'gebruikelijke erfdienstbaarheden" voor de kassen. Je zult dan in de praktijk waarschijnlijk een hoop verkeer door je tuin krijgen.
the older I get, the better I was...
Verwijderd
Dat zo'n makelaar daar zo vaag over doet, snap ik niet. Noem het beestje gewoon bij de naam. Niet dat ik nou direct geïnteresseerd ben, maar als ik kreten als "gebruikelijke erfdienstbaarheden en niet gespecifiëerde zakelijke rechten" zie staan, dan gaan er bij mij meteen meerdere alarmbellen rinkelen. "Als ik wist wat deze inhielden, zou ik mogelijk afhaken. Dus vermelden ze het maar niet."Rubbergrover1 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 06:07:
[...]
Maar als dan de woning los van de kassen verkocht gaat worden, wat je toch regelmatig ziet, dan heb je dus alsnog dat je als 'gewone' eigenaar-bewoner naast zo'n middernachtzon woont.
Als koper zou ik trouwens ook niet blij worden van de 'gebruikelijke erfdienstbaarheden" voor de kassen. Je zult dan in de praktijk waarschijnlijk een hoop verkeer door je tuin krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2021 06:48 ]
Dus je deed zelf ook mee aan dat 'schandalige' gedoe? Ok. En wat is het probleem? Dat je nog meer winst had kunnen maken?Yukkie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:57:
@Thalaron achteraf gezien heb je helemaal gelijk. Toen vond ik het allemaalmaal prima, aangezien ze de vraagprijs boden
Mijn schoonouders zijn nu exact dat laatste aan het doen met een voormalig onverkoopbare villa in een industriegebied (van een bedrijfseigenaar). Geloof dat ze uiteindelijk minder hebben betaald dan de helft van de vraagprijs een jaar of 5 geleden.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 06:47:
[...]
Dat zo'n makelaar daar zo vaag over doet, snap ik niet. Noem het beestje gewoon bij de naam. Niet dat ik nou direct geïnteresseerd ben, maar als ik kreten als "gebruikelijke erfdienstbaarheden en niet gespecifiëerde zakelijke rechten" zie staan, dan gaan er bij mij meteen meerdere alarmbellen rinkelen. "Als ik wist wat deze inhielden, zou ik mogelijk afhaken. Dus vermelden ze het maar niet."
Verder heb ik er eigenlijk maar 1 woord voor: afzichtelijk. En al was het niet afzichtelijk, dan zou ik voor 1,75 miljoen er niet over peinzen om pal naast een gigantische glaspui met kunstzonnen erachter te gaan wonen. Misschien kan de eigenaar het huis opsplitsen, die vier huizen uit de omschrijving bouwen op de tennisbaan en er 40 buitenlandse seizoensarbeiders in wisselende samenstelling huisvesten?
Hij zal denk ik wel moeten als hij een ander huis wenst te kopen.Yukkie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:41:
Het schandalige is dat de verkopende partij er die prijs voor durft te vragen (en waarschijnlijk ook voor krijgt), terwijl zij er niets aan gedaan hebben.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Dat huis is één grote treurnis. De ranzige badkamer, het 'kluswerk', de zolder ...alles.Flow schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:04:
[...]
Wel sfeervol dakterras. De buren hebben het gelukkig stuk gezelliger ingericht.
[Afbeelding]
This too shall pass
Lekker handig die daken voor zonnepanelen.nokiaan958GB schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:46:
Ik kwam vandaag deze tegen. Deze post ik even omdat ik het aan de buitenkant een leuk ontwerp vind
[Afbeelding]
En ook nog eens met twee urinoirs in de badkamer![]()
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...is-42523441-moleplaat-31/
Dit is mijn stijl, beetje klussen, halverwege erachter komen dat je geen klusser bent en dan tegen jezelf zeggen: "ach het is maar een wc, zo lang je er kunt poepen, het is beter dan het was".Sharky schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:58:
[...]
Dat huis is één grote treurnis. De ranzige badkamer, het 'kluswerk', de zolder ...alles.
[Afbeelding]
Zonnepanelen op het bijgebouw en je hebt ‘s nachts ook stroom.smeaggie schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:14:
We hebben het wel eens vaker over huizen gehad die in de buurt van een kas staan toch? Dit is volgens mij echt te dichtbij:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-42524172-maasdijk-23-a/
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wow, als je daar nog even een bak geld tegenaan smijt kun je echt een prachtig gerestaureerde villa hebben, maar die locatie dan..
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Pand was haast niet meer zichtbaar....CVTTPD2DQ schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:41:
Aan de Hoofdweg ...
Whatever.
En na elke aardbeving weer restaureren.Harmen schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:12:
[...]
Pand was haast niet meer zichtbaar....
Zonde zeg, kan je best wel iets moois van maken. Restaureren, de rest slopen.
Bellingwolde ligt niet in het gebied waar aardbevingen door mijnbouw voorkomen.JDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:13:
En na elke aardbeving weer restaureren.
De trillingen stoppen niet na een bepaald aantal kilometers hoor, je kan ze in Drenthe zelfs nog voelen.Bitfreakie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:38:
[...]
Bellingwolde ligt niet in het gebied waar aardbevingen door mijnbouw voorkomen.
[ Voor 22% gewijzigd door JDx op 23-11-2021 09:43 ]
Uiteraard stoppen de trillingen niet zomaar. De kracht neemt wel aanzienlijk af als je steeds verder van het epicentrum woont. Ik woon zelf middenin het aardbevingsgebied en heb ook de nodige schade gehad. Bellingwolde zit wel aan de buitenkant, zie ook https://www.schadedoormij...e-en-geografische-afstandJDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:41:
De trillingen stoppen niet na een bepaald aantal kilometers hoor, je kan ze in Drenthe zelfs nog voelen.
Aardbeving hier 15 kilometer vandaan door gaswinning weet ik nog steeds, was 3,4 maar we dachten dat er een vrachtwagen tegen het huis was gereden ofzo. Alle buren stonden buiten.
Dat lijk mij een leuke not klus om te reparerenhuppelepups schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:14:
[...]
Een glas inlood lichtkoepel![]()
[Afbeelding]
https://www.google.nl/map...3x47aA!2e0!7i16384!8i8192vooghel schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:51:
[...]
Dit is redelijk 'par for the course' in het Westland; al die tuinders die naast hun kassen zo'n (vaak smakeloze) kast van een huis neerzetten. En vaak net zo dichtbij als dit.
Dit dus.
Daar zijn specialisten voor die dat perfect kunnen. Als je woning bijv. beschermd is of monument, dan mag je het niet eens zelf repareren. En dan mag je het ook niet vervangen door een leuk plastic koepeltje_Eend_ schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:09:
[...]
Dat lijk mij een leuke not klus om te repareren
[ Voor 30% gewijzigd door jowi op 23-11-2021 11:42 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq