Controle achter de deur is een van de weinige volgende stappen die je kan nemen als men niet stop met teveel sociale contacten hebben totdat het virus onder controle is. De avondklok zorgt ervoor dat we dat niet hoeven te doen nu.Neuzelaar schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Iedereen opsluiten is ‘een vervelend bijverschijnsel’. Wat is next? Camera’s in iedereen zijn huis, want verlies van privacy is enkel ‘een vervelend bijverschijnsel’?
Laten we dat vooral zo houden, controle achter de deur heeft echt niemand zin in in Nederland en gaat een groot gedeelte ook niet accepteren.
Persoonlijk zie ik de avondklok ook als een vervelend bijverschijnsel. We willen het virus nu eenmaal onder controle houden (de wens van de meerderheid) en omdat het onmogelijk lastig is om allemaal micro maatregelen te bedenken en handhaven schiet met met hagel: niemand meer naar buiten.
Prima voor een maandje of 2 wat mij betreft. Ik zie het niet als opsluiten want je mag gewoon naar buiten als dit nodig is voor je werk of wanneer je hier dringende redenen toe hebt.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!