Dit lijkt me juist een hele geschikte 1e stap. De uitzonderingspositie waar het geloof van zou genieten zie ik niet direct terug in de grondwet, en als die er al was dan mag die van mij per direct geschrapt worden.Wimo. schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:40:
Mocht deze avondklok niet het gewenste resultaat hebben dan kunnen we verder naar de volgende stap. Samenkomst van grote groepen onder het mom van godsdienst verbieden.
Ik ben heel benieuwd welke (ex) minister deze stap durft te nemen. Zeker met de licht ontvlambare bezoekers en het uitgemergelde politiekorps zal het een soap worden... laten we hopen dat de gehypte avondklok helpt.
In Belgie word dit ook gewoon ingeperkt en in Duitsland waren er zelfs al invallen door de politie geweest in kerken.
De avondklok is nogsteeds niet onderbouwd. Ik zal mij er alvast niet aan houden aangezien ik het nut gewoon totaal niet zie, en ik heb nog een onderneming op mijn naam staan dus kan vast wel een werkverklaring regelen
@ijdod
Correlatie is geen causatie. Dat de cijfers in een land met avondklok verbeteren zegt heel weinig over die avondklok alleen.
Zo heeft Belgie ook het belang van ventilatie veel beter omarmt en ook de besmettelijkheid van kinderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sergelwd op 15-01-2021 16:50 ]