Ik vind het niet bepaald om te lachen, maar leuk voor jou dat jij wel de humor kan inzien van hoe dit kabinet het volk de afgrond in duwt.
Dan mag je me even laten zien waar je naar kijkt, want elke keer dat de cijfers stijgen helpen de maatregelen om het weer af te bouwen en dat is dus niet omdat mensen gestorven zijn en iedereen geïnfecteerd is.

lees je eigen zin nog eens. En ik raad je aan, nogmaals, informatie CBS en RIVM te raadplegen. Check daarbij vooral oversterfte afgelopen 10 jaar (en dus niet alleen de vergelijking met 2019 te maken, wat de NPO zo goed kan), de verdeling oversterfte (hoeveel % aan kanker, hoeveel % aan corona, en ga zo maar door), check de leeftijdscategorien.
Voila, daar heb je je antwoord.
Dus alle experts in het OMT die het kabinet vrij direct gevolgd heeft en alle cijfers die zij hebben gebruikt voor hun adviezen zijn "onderbuikgevoel". Gaaf. Er zitten echt veel experts te rekenen en zoeken naar maatregelen die werken
Als er vrijwel alleen virologen en epidemiologen in het OMT zitten, dan is er sprake van een beperkt kennis-gebied. Dus inderdaad, we doen het op het onderbuik-gevoel van een klein clubje virologen en epidemiologen i.p.v. een clubje met bredere kennis. Denk hierbij aan bijvoorbeeld psychologen, economen, etc.
Behalve dan dat elke andere partijen in de alternatieve regeringen precies dezelfde beslissingen hadden genomen want allemaal hadden ze naar het OMT geluisterd.
Of nouja, de meesten. Met FVD hadden we de massagraven weer kunnen opzetten en 10% van de bevolking kunnen meenemen het graf in. Met daarbij nog een groot deel in de rest van de EU omdat die de stommiteit niet hadden kunnen stoppen. Dan had Nederland ook meteen al zijn waardigheid en handel verloren. Maar dat is een ander verhaal.
Ach man, lul toch geen onzin. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Of moet ik je eraan herinneren dat de Duitse regering wetenschappers heeft aangemoedigd beangstigende scenarios te schetsen, om zodoende draagvlak te creëren onder de bevolking?
Daarnaast, waarom benoem je FVD? Wat is de relevantie uberhaupt?
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD