Ik had hem ook op 3D stand draaien maar het verbuik kreeg ik niet omlaag ( 350w) ik had al een eerder vernomen van @revolution-nl dat hij op eco stand tevreden was. Dus heb ik dat de laatste paar dagen getest. Nu heb ik wel een zsx ipv zs en nu gaat hij meer terug naar onder de 150w hij draait ook regelmatiger en stiller. Bij 3D gaat de fan aldoor sneller en langzamer. En bij eco met een setpiont van 20c wordt het uiteindelijk net iets boven de 20c maar om daar te komen vanaf 17c duurt wel langer. Wel raar dat in het boekje staat dat iets van eco is een verlaging van 2 graden wat bij de zs ook het geval lijkt te zijn maar lijkt niet zo te zijn bij de zsx. Ik heb hem ook wel eens geprobeert op silent stand dat was ook gelijkmatiger maar als het kouder wordt dan komt hij niet op toeren. Ik blijf nu eens bij eco en ga kijken hoe dat gaat als het kouder wordt maar met deze temperaturen gaat het prima .HereIsTom schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:17:
[...]
Ik gebruik geen Eco stand, maar 3D Auto!
Hyundai Ioniq Sep 2017-2022.Tesla MY Dec 2022 Daikin Emura 2 Jun 2014. Mitsubishi MHI SRK-25ZSX Jun 2020
/f/image/qHraLYL6PD6B253v9rHTtL8t.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/km2gzJKXfyu1dkWlnncuTIXf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/drzVSMYWHhgAMDXb8K4pgM0e.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6kz3afhvE0W84Q2DFWLVGI1J.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/kNfrRhpAVakCigfkxIOZw1Dw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nK7sJ9cSS1wCY2F1VaA3T1qC.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/U2CeLKgD60JALdcafcGzVw6A.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/T7H05G6Qp7EEvhdNMCXhCbWU.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6E490o3s0dNaXMpS524M5WY6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pDsSoYlbzW8YR50u538uizso.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uW8jdwxMCYDC1eq5V4RCi0Bn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HvSDoinQy7S0EAh7WlwpGtBW.jpg?f=fotoalbum_large)