Volgens mij heb je voor de setup altijd Unifi protect nodig en deze draait op de UDM PRO(SE) of UNVR.Yzord schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:34:
Ik heb een vraagje. Ik heb een G3 Instant camera gekocht en ondanks dat hij er super poepig uit ziet, snap ik maar niet hoe ik hem geconfigureerd krijg.
Volgens hun manual moet ik de app Unifi Protect downloaden. Dus gedaan, start ik deze op, dan krijg ik de enige optie om een Unifi console toe te voegen (wat ik dus niet hoef). Maar druk ik er op, dan opent hij weer mijn Unifi Network app en ja, dat was het dan. Ik kan die kleine rakker niet adopten ofzo (logisch, want het heeft nog geen ip van mijn netwerk etc.).
Ik heb dus wel een Unifi netwerk (Dreammachine en een stel AP's), maar ik krijg dus niet deze camera geconfigureerd. iemand een tip voor me?
Daarna kan deze middels een losse stream functioneren naar bijvoorbeeld een Synology, maar dat vind ik persoonlijk niet handig.
Ik heb een 4TB schijf in de UDMpro zitten en heb daar ruim voldoende aan met 4 cameras
Home Assistant Y. , Victron MultiRS + 64kWh (Yixiang MB31), 4kWp Enphase, 4,5kWp Solis.
/f/image/XbYY07r6pGQQ2gVpZbA9HVMh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eY0caXdX5tBtBoUubtL6E9Gy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MotOIMkGU8R1mATu96apCBfi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EmYsuxhGVjIjNRQfAlJDVd0z.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bHrKmWYhKPDUXlf8i5JsWYb5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cDjM56cg8vuvj1L9I4IK34uf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9BWS4dBDWde24yuQi6lITlZK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iM8pmwbcmlNEiqbS84hRKok6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uxluXUiiHmDNmwWe1fVWmoIn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FNIQf8EJw1fVvXPp402k1EhS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FiSdBLaJkzb57besR2kjCbQi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Wj6lSbwIPHzMr1KtOHdH2qG.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tiKTWXgQ7iL2Ab6bv5dFH772.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1xAoYLAWzGxErTbfL0BISENq.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m0k9zox4ADscs1NcLf3pJ0Bg.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/O43BG4DJsvCqGKvd4PHiphwI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/IZNnk6tSIM9bXhju1gqYzQVg.jpg?f=fotoalbum_large)