[Ubiquiti-Netwerkapparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 94 ... 328 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 42 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 21:18
Cardinal schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:29:
[...]

Je hebt twee keuzes:
  1. Een SC-LC adapter in combinatie met een LC SFP met t-mobile specs.
  2. Een custom build SC SFP connector met t-mobile specs.
Voor de custom moet je in de drop-down voor Cisco(of Ubiquiti=same)/SC/DOM=Yes kiezen. Mijne wordt momenteel gefabriceerd en kan de ervaring delen zodra deze binnen is, maar verwacht dat dit nog een kleine twee weken duurt.
Besteld en werkt! Dikke top!
Kleine terugkoppeling dat deze bestelling voor T-mobile perfect werkt.
Ik blijf het overigens wel een wazig verhaal vinden m.b.t. EtherNet WAN port (met de drop-outs).

Zie bestellijst hieronder, welke gewoon werkt op de nieuwe glasvezelaansluitingen met SC connector via KPN ISRA / T-Mobile.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xe2AXl1qmbjsGOCEJ0Ni0yeO2Fw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHiH4KNWp63uLgAAidecTfGU.jpg?f=fotoalbum_large

Andere vraag:

Waarom werken de inactieve SFP+ 10Gbe DAC kabels niet van 5 meter tussen een UDM PRO en US-8-150W? Iemand een idee? Krijg helaas geen uplink.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMdpUxHj1uVfoSWDFseOpU7NZYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GzKo52lWkYO2wfIlTZ3dYWUf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door thestiffmeister op 25-02-2021 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:52
lubbertkramer schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:07:
Iemand toevallig al wat van support vernomen m.b.t. het kunnen bestellen of een alert kunnen instellen op de G4 deurbel in de EU Store, @tcviper toevallig? Hier staat sinds gisteren support ticket nog open met deze vragen.
Helaas geen nieuws, als ik iets wist zou ik het posten, sorry.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:26
thestiffmeister schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Waarom werken de inactieve SFP+ 10Gbe DAC kabels niet van 5 meter tussen een UDM PRO en US-8-150W? Iemand een idee? Krijg helaas geen uplink.

[Afbeelding]
Als je even port 11 via een profile override op 1Gb zet, en tevens ook op de switch instellen dat het een 1Gb is, ipv auto. Dan werkt het.

Volgens mij hebben we het daar al de halve middag over.

• RensVerlaak
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-10 15:34
deCube schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:08:
[...]

Ik gebruik deze combinatie nu een jaar zonder problemen, voor de goede orde:
  • UDM Pro: poort 11 (SFP+ 2 / Link Speed override op "1 Gbps FDX")
  • via UC-DAC-SFP+ kabel op
  • USW-24-POE Gen2 poort 25 (SFP 1 / Link Speed override op "1 Gbps FDX")
Ik gebruik dezelfde combinatie en dezelfde settings maar het wil helaas niet werken ;(

• ppeterr
RensVerlaak schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:41:
[...]

[...]

Ik gebruik dezelfde combinatie en dezelfde settings maar het wil helaas niet werken ;(
Hier ook nog niet. Duurt nog even voor ik het kan ondervinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGXwmdcPgYqTfayzJbi0lKAvfr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6ILxRkGRY5a70CET4JyyeIU.jpg?f=fotoalbum_large

• RensVerlaak
ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:46:
[...]

Hier ook nog niet. Duurt nog even voor ik het kan onder vinden.

[Afbeelding]
Hou me op de hoogte.
Ik verbind ze nu gewoon met een RJ45 kabel dus het is niet echt een probleem. Maar het zou fijn zijn als het wel zo zou werken.

• ppeterr
RensVerlaak schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Hou me op de hoogte.
Ik verbind ze nu gewoon met een RJ45 kabel dus het is niet echt een probleem. Maar het zou fijn zijn als het wel zo zou werken.
Even een snelle gedachte die mij net te binnenschiet.

Als het op rj45 werkt, en ip's en dergelijke kloppen. En je gaat het daarna proberen met de SFP+ poort. Kan het dan niet zijn dat er bepaalde ip settings blijven staan en een conflict geven of helemaal niet uitgegeven worden en het daarom niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:21

Apoca

Array Technology Industry

Ik heb de combinatie gewoon werkend met een UDM-Pro en een Gen2 16-POE met een UC-DAC-SFP+ en dan een port profile override op 1Gbps FDX op poort 11 in de UDM-Pro. In de switch heb ik niks aangepast :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14

Toppe

Oké ✅

Als ik DHCP Name Server op handmatig zet met daarin het adres van mijn Pi-Hole server dan heeft dit het zelfde effect als de DNS bij de WAN met als verschil dat de WAN al het internet via die DNS stuurt en als ik het bij LAN doe alleen dat LAN netwerk toch?

Ik wil dat mijn gasten netwerk gewoon gebruik kan maken van (bijvoorbeeld) de shop resultaten op Google terwijl ik dat op mijn eigen LAN niet wil. Dan zit ik toch juist?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaglQ6_ZANJ31NEltbCkw_QTfE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mk5YH2bU1tTuNAGRWuBsQQkn.jpg?f=fotoalbum_large

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• RensVerlaak
ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:57:
[...]

Even een snelle gedachte die mij net te binnenschiet.

Als het op rj45 werkt, en ip's en dergelijke kloppen. En je gaat het daarna proberen met de SFP+ poort. Kan het dan niet zijn dat er bepaalde ip settings blijven staan en een conflict geven of helemaal niet uitgegeven worden en het daarom niet werkt.
Ja dat zou kunnen maar ik heb daar eigenlijk niet zo veel verstand van dus ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik heb het geprobeerd door eerst de UDM pro opnieuw op te starten en vervolgens de switch om te kijken of hij het goed overneemt maar dat doet hij helaas niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:32:
Als ik DHCP Name Server op handmatig zet met daarin het adres van mijn Pi-Hole server dan heeft dit het zelfde effect als de DNS bij de WAN met als verschil dat de WAN al het internet via die DNS stuurt en als ik het bij LAN doe alleen dat LAN netwerk toch?

Ik wil dat mijn gasten netwerk gewoon gebruik kan maken van (bijvoorbeeld) de shop resultaten op Google terwijl ik dat op mijn eigen LAN niet wil. Dan zit ik toch juist?

[Afbeelding]
Correct. WAN of LAN maakt niet veel uit. Enige verschil is of de client rechtstreeks met Pi-Hole babbelt of dat de USG/UDM ertussen zit, en tengevolge wat je als client / opvrager in Pi-Hole zelf ziet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
De G4 deurbel is te koop! https://eu.store.ui.com/c.../products/uvc-g4-doorbell

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvFOQ4li74ozh3NMQy4z79mwQ9A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8nYrSQcCTzynYARyjLUDvilg.png?f=user_large

[ Voor 109% gewijzigd door lubbertkramer op 25-02-2021 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:21

Apoca

Array Technology Industry

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Scriptje triggerde hier ook :) Inmiddels besteld en betaald!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Got it! Thanks. Gelijk wat van die schattige patch kabeltjes erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1AaAtZZ7lsHI0NzF-_LEAYZh64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/twb67BvmsdLXVlpiJAZXTL93.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door ppeterr op 25-02-2021 17:03 ]

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:48

Falcon10

Hit it i would !

Hier ook besteld :D

-| Hit it i would ! |-

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 09:06
Heb het instructie filmpje gekeken en de constructie lijkt mij niet echt hufter-proof.
Ben ik de enige die bang is dat ze hem binnen een week van de muur af trekken ?

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

• lubbertkramer
The Druid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:05:
[...]

Heb het instructie filmpje gekeken en de constructie lijkt mij niet echt hufter-proof.
Ik vraag mij af of de Ring / Eufy dat dan meer zijn (heb hier nu de ring maar als ik wil komt die ook van de muur). Er zijn opties om het veiliger te maken (zie dit topic) :)
lubbertkramer schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Ik vraag mij af of de Ring / Eufy dat dan meer zijn (heb hier nu de ring maar als ik wil komt die ook van de muur). Er zijn opties om het veiliger te maken (zie dit topic) :)
Volgens mij zit bij de Ring wel een "diefstalgarantie"? Dat je een nieuwe krijgt bij diefstal.
The Druid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:05:
[...]

Als je ze een week de tijd geeft zullen ze hem wel van de muur krijgen ja :+ Hoe snel iemand langs komt die denkt "die neem ik mee" zal waarschijnlijk ook liggen aan de wijk waar je woont :+ Ik denk dat als ik die "hier" zou hangen dat er geen kip naar kraait en die over een aantal jaren nog hangt.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 06:09
*O* hier ook besteld! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Echt lekker weekje dit :) Nu nog de nieuwe in-walls en ik ben klaar......althans wie weet :)

• lubbertkramer
RobertMe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:08:
Volgens mij zit bij de Ring wel een "diefstalgarantie"? Dat je een nieuwe krijgt bij diefstal.
Klopt, maar nog nooit gebruik van hoeven maken
RobertMe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:08:
Als je ze een week de tijd geeft zullen ze hem wel van de muur krijgen ja :+ Hoe snel iemand langs komt die denkt "die neem ik mee" zal waarschijnlijk ook liggen aan de wijk waar je woont :+ Ik denk dat als ik die "hier" zou hangen dat er geen kip naar kraait en die over een aantal jaren nog hangt.
Dat inderdaad, plus staan ze vol in beeld tijdens het eraf halen via de G4 deurbel en een andere camera op de oprit. Gaat vooral om afschrikmiddel.

• Jaguar645
Trouwens verbaasd dat ze er nog waren ook! Ik refreshde pas net omdat ik in een call zat maargoed blij mee dat het er nog is :P

Vandaag ook de Honeywell binnengehad :) mooi klein kastje! Morgen wordt de trafo bezorgd dus ben er helemaal klaar voor

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:50
Ik voelde het aan m'n water! In before the sell out!

3D Print Service || Activated Carbon

• lubbertkramer
Jaguar645 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:11:
Trouwens verbaasd dat ze er nog waren ook! Ik refreshde pas net omdat ik in een call zat maargoed blij mee dat het er nog is :P

Vandaag ook de Honeywell binnengehad :) mooi klein kastje! Morgen wordt de trafo bezorgd dus ben er helemaal klaar voor
Lijkt inderdaad flinke voorraad te zijn, nu maar hopen dat het geen drama zoals met de G3 instant gaat worden (23-12 besteld en nog niet binnen)

• ppeterr
Jaguar645 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:11:

Kan je de linkjes delen voor de Honeywell, en trafo. Ik heb nog geen idee wat er in mijn nieuwe huis zit. Maar volgens mij zo een lelijke zoemer. Dus ik zie graag wat jij er achter hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:12:
[...]

Kan je de linkjes delen voor de Honeywell, en trafo. Ik heb nog geen idee wat er in mijn nieuwe huis zit. Maar volgens mij zo een lelijke zoemer. Dus ik zie graag wat jij er achter hangt.
Zal het zo opzoeken voor je! moet nog even een klein werk dingetje afronden ;)

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 21:18
ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:41:
[...]

Als je even port 11 via een profile override op 1Gb zet, en tevens ook op de switch instellen dat het een 1Gb is, ipv auto. Dan werkt het.

Volgens mij hebben we het daar al de halve middag over.
OK, dat had ik al geprobeerd ;) Anders had ik de vraag hier ook niet gesteld. Anyway, het werkt bij mij niet, maar ergens had ik vaag gelezen dat langere kabels problemen kunnen geven.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:57

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Edit: nvm, spuit 11hier :P

Zojuist ook besteld, met wat Flex Mini-switchjes erbij.

[ Voor 173% gewijzigd door gday op 25-02-2021 17:18 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

• ppeterr
Werkt die deurbel eigenlijk wel zonder HDD in UDMP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:12:
[...]

Vwb de Honeywell, ik ben zelf al in het bezig van twee series 5 draadloze gongen dus hoeft zelf alleen maar de wired to wireless converter te kopen:
https://livewell.honeywellhome.com/nl/accessoires/dcp917s/

Mocht je nog geen draadloze gong hebben dan kun je kijken naar de DC915SCV:
https://livewell.honeywellhome.com/en/doorbells/dc915scv/

Dan krijg je dus de converter en een losse gong.

Voor de trafo heb ik deze gekocht:
https://www.solyd.be/nl/h...25va-4-modules-st312.html

Voor mij vooral omdat ik alles van Hager heb so far dus een tientje meer uitgeven vond ik wel prima :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:21:
Werkt die deurbel eigenlijk wel zonder HDD in UDMP?
Met SSD Werkt het ook wel. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:21

Mr-D.

interpunctie? no hero here

als je de deurbel besteld doe dat dan in chrome en niet in firefox 8)7 8)7

heb hem overigens niet besteld vind het voor nu niet waard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHUbQABgnnqQG-lVLmNa4p0uQSY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0yNVC0K2QUAoNUj04heEsDka.png?f=user_large

sneller usenet? tips en tricks

• ppeterr
Jaguar645 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:31:
[...]

Vwb de Honeywell, ik ben zelf al in het bezig van twee series 5 draadloze gongen dus hoeft zelf alleen maar de wired to wireless converter te kopen:
https://livewell.honeywellhome.com/nl/accessoires/dcp917s/

Mocht je nog geen draadloze gong hebben dan kun je kijken naar de DC915SCV:
https://livewell.honeywellhome.com/en/doorbells/dc915scv/

Dan krijg je dus de converter en een losse gong.

Voor de trafo heb ik deze gekocht:
https://www.solyd.be/nl/h...25va-4-modules-st312.html

Voor mij vooral omdat ik alles van Hager heb so far dus een tientje meer uitgeven vond ik wel prima :)
Ik ga mij er even in verdiepen, thanks!
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:31:
[...]

Met SSD Werkt het ook wel. ;)
Aha, zeg je nou hier dat het niet werkt zonder storage ? Ik was dat ook wel van plan in de UMDP te prakken, maar dan pas als er een cam zou gekocht worden. Naja ben nu toch bezig, dan maar een camera en hdd erbij zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mooi dat de deurbel in EMEA beschikbaar is!. Het is dat ik al google nest heb wat erg goed bevalt in combinatie met de nest heb voor het beeld... misschien voor mijn schoonouders maar is bestellen.

Zelf ben ik overigens als sinds december aan het wachten tot de nieuwe WIFI6 in wall HD komt.. pfff handen jeuken om te beginnen met de installatie.

Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

thestiffmeister schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:37:
[...]

Besteld en werkt! Dikke top!
Kleine terugkoppeling dat deze bestelling voor T-mobile perfect werkt.
Ik blijf het overigens wel een wazig verhaal vinden m.b.t. EtherNet WAN port (met de drop-outs).

Zie bestellijst hieronder, welke gewoon werkt op de nieuwe glasvezelaansluitingen met SC connector via KPN ISRA / T-Mobile.

[Afbeelding]

Andere vraag:

[Afbeelding]
volgens mij mis je nog wat.
je het ook een koppelstukje nodig of heb je die al?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8bXjzrgkXF0Kr6-5hAxWcXDKgI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d0OnT7aW6Ad5dRW3qnXDfgfx.jpg?f=user_large

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:00

_Arthur

blub

ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:35:
Aha, zeg je nou hier dat het niet werkt zonder storage ?
Waar denk je dat ie anders de beelden laat? :+

• ppeterr
_Arthur schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:40:
[...]

Waar denk je dat ie anders de beelden laat? :+
Bij amazon in de cloud dacht ik 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 19:00

_Arthur

blub

Nou, da's t mooie, dat doet ie juist net niet. En daarom willen veel mensen 'm :+

• ppeterr
_Arthur schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Nou, da's t mooie, dat doet ie juist net niet. En daarom willen veel mensen 'm :+
Je meent het :)

Anyway. Dan breid ik mijn lijstje maar even verder uit. Blijf wel lekker bezig zo :P

# hdd
# trafo + chime
# cam

Vergeet ik nog iets ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
_O- Volgens mij zit je met dat andere merk in je hoofd dat de hele dag door die irritante reclame op de Radio en TV uitzendt! :P
Mr-D. schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:35:
als je de deurbel besteld doe dat dan in chrome en niet in firefox 8)7 8)7

heb hem overigens niet besteld vind het voor nu niet waard
[Afbeelding]
Dat komt doordat je een beetje "Google Chrome Spyware Discount" krijgt die in Firefox niet aanwezig is ;) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
in Edge stond er 192 nog iets btw :P wel bijzonder? maar wellicht met land te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
Ja dus :P bij land selectie rondklikken leert me dat denemarken 198 was en portugal 195

• Peutpeut
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 06:22
Is creditcard de enige manier om in de UI store te betalen? Ik weet de pincode van mijn creditcard niet meer, ik gebruik dat ding zo weinig :+

Via PayPal bijvoorbeeld?

14590 Wp PV | 14.4 kWh Thuisaccu

• ppeterr
Peutpeut schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:54:
Is creditcard de enige manier om in de UI store te betalen? Ik weet de pincode van mijn creditcard niet meer, ik gebruik dat ding zo weinig :+

Via PayPal bijvoorbeeld?
Vermoed van wel, enkel CC. Maar ik herken je probleem. Gelukkig heb ik een Bitwarden Vault waar ik dit soort info cryptisch in opsla. Dus ik had de benodigde info super snel voor handen. Ik raad het je aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peutpeut
Ik heb een nieuwe opgevraagd, hopelijk sneller binnen dan beloofd (3 werkdagen).

Of er moet een behulpzame tweaker zijn die er eentje (G4 deurbel) voor me wil bestellen? Tegen een kleine vergoeding :)

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:29

pinda powerrr

Slow down...

Het jeukt wel zeg! Mooi dat de doorbell er is.

Maar voorlopig nog eerst alle apparaten ervoor geschikt maken. Want er zal op zijn minst een CKg2 moeten komen, maar liever nog een UDMP en dan daar bovenop nog een goed HDD én de camera.

Verder nog een interessante case qua bel hier, want het is een appartement (wel op straatniveau), dus ik heb een bel bij de deur, maar ook een bel bij de centrale ingang (die in mijn geval niet gebruikt wordt, want straatniveau). Dus ik heb geen transformator in de meterkast.

Wellicht dat de belasting teruggave dit jaar een zetje kan geven in de aanschaf 8) alles bij elkaar wordt het een vrij dure deurbel :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Peutpeut schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:00:
Ik heb een nieuwe opgevraagd, hopelijk sneller binnen dan beloofd (3 werkdagen).

Of er moet een behulpzame tweaker zijn die er eentje (G4 deurbel) voor me wil bestellen? Tegen een kleine vergoeding :)
Doe geen moeite, zie net dat ze uitverkocht zijn. (grapje)

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Doe geen moeite, zie net dat ze uitverkocht zijn. (grapje)
Nope, vanuit Belgie staan ze nog als "In Stock"

-| Hit it i would ! |-

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:37
Ik heb zojuist ook de deurbel besteld! :) Nu even kijken naar een beltransformator. Ik zie dat er hier in het draadje een aantal opties worden gegeven. Echter heb ik ook nog een oudewetse mechanische Honeywell gong die aangesloten is op 8V. Wat heb ik nog meer nodig om de boel werkend te krijgen?

https://lazyadmin.nl/home...otect-g4-doorbell-review/

Ik zie in bovenstaande link namelijk dat ik nog een relais nodig ga hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
Hij is in Nederland ook in stock. heb hem net besteld!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ppeterr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:35:
[...]

Ik ga mij er even in verdiepen, thanks!
[...]

Aha, zeg je nou hier dat het niet werkt zonder storage ? Ik was dat ook wel van plan in de UMDP te prakken, maar dan pas als er een cam zou gekocht worden. Naja ben nu toch bezig, dan maar een camera en hdd erbij zoeken.
Je hebt toch nog wel een ouwe hdd ergens rondslingeren?

Ennuhh de deurbel is ook een camera he ;)

• lubbertkramer
JackSparrow schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:41:
Hij is in Nederland ook in stock. heb hem net besteld!
Sinds 16:49 al [Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 😅 Maar de voorraad is enorm als ik zo hier, discord en Reddit lees wie er allemaal besteld hebben.

• ppeterr
Tylen schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:43:
[...]

Je hebt toch nog wel een ouwe hdd ergens rondslingeren?

Ennuhh de deurbel is ook een camera he ;)
Ow een schijfje komt er ook wel in, maar ik heb nu een aantal projectjes tegelijk lopen. Zo ben ik ook bezig met een hypercloud off-site nas<>nas backup plan bezig. Het mooiste zou zijn om een deel van de udmp hdd te mounten in een share die dan mee gaat in de backup. Nieuw plan voor mij waar ik niet al teveel kennis over heb (nog niet). En een boel tijd gebrek tegelijk maakt het niet eenvoudiger :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:12
Gaat een dure maand worden. Nu nog iemand zoeken die mijn Ring doorbell 2 wilt overnemen die ik nog geen half jaar heb.

Wie had ooit gedacht dat je in de verleiding zou komen om je deurbel te upgraden.... Laat staat updaten of moeten koppelen aan je Wi-Fi...

• lubbertkramer
Inderdaad, op de valreep door @tcviper en jou mijn US order kunnen annuleren en zoals ik vanmiddag al zei zou ik als hij niet te bestellen was voor mijn gecombineerde US zending klaar was alsnog in de US bestellen. Maar ik hou een slag om de arm na mijn G3 instant bestelling van december die er nog niet is. Als ik volgende week nog geen verzendbevestiging heb vanuit de EU store dan toch mogelijk alsnog US.

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Iemand trouwens enig idee of er een transfo van 2 modules is waar die G4 deurbel mee gaat werken ?
Denk dat zowat alle transfos die hier voorbij gekomen zijn 4 modules breed zijn, en ik heb maar plek voor 2 modules ( lees : vervanging van de huidige )

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:02
Falcon10 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:17:
Iemand trouwens enig idee of er een transfo van 2 modules is waar die G4 deurbel mee gaat werken ?
Denk dat zowat alle transfos die hier voorbij gekomen zijn 4 modules breed zijn, en ik heb maar plek voor 2 modules ( lees : vervanging van de huidige )
Deze is 36mm (2modules): https://www.vekto.nl/beltrafo-15va

deze heb ik gekocht op advies van een aantal tweakers die zeggen dat deze trafo werkt in combinatie met Unifi doorbell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

G4 Deurbel + Honeywell DC915SCV besteld, kunnen eindelijk de laatste KlikAanKlikUit spullen de deur uit :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-10 23:44
Iemand een idee of ik deze ook kan gebruiken voor de unifi doorbell? https://www.groepenkastbe...0ONgQbEAQYDSABEgJ9ufD_BwE

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
Er staat bij dat hij ook voor de ring en nest geschikt is... dus ik zou zeggen van ja :P

De specs liggen verder ook prima in lijn met wat je nodig hebt dus!

[ Voor 28% gewijzigd door Jaguar645 op 25-02-2021 19:24 ]

Peutpeut schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:54:

Via PayPal bijvoorbeeld?
Je hoeft toch niet je pincode te weten om online te bestellen :?

Alleen het nummer van je creditcard i.c.m. de security code die achterop staat en je kan gewoon bestellen! d:)b
mr.DJ95 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:12:
Gaat een dure maand worden. Nu nog iemand zoeken die mijn Ring doorbell 2 wilt overnemen die ik nog geen half jaar heb.
Gewoon terugsturen en laten crediteren :)

Niet iemand anders met die ellende opzadelen : https://nl.hardware.info/...-met-adverteerders-update :N
Wie had ooit gedacht dat je in de verleiding zou komen om je deurbel te upgraden.... Laat staat updaten of moeten koppelen aan je Wi-Fi...
Doe je zelf! :P :+
Dat is DE TRAFO voor een ABB kast als je moet upgraden vanaf de standaard 8V/1A variant! d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door nero355 op 25-02-2021 19:26 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

Als ik de specs bekijk wel
Past ook wel bij mij alles is hier van abb dus good find.

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-10 23:44
Ja ik zag dat deze 25va levert en de unifi doorbell 12va max verbruikt, kan dat nog problemen opleveren

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

• ppeterr
nero355 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:24:
[...]

Alleen het nummer van je creditcard i.c.m. de security code die achterop staat en je kan gewoon bestellen! d:)b
Neuh joh, met mijn gold-card moet ik ook een QR scannen en code ingeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

itguy013 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:25:
Ja ik zag dat deze 25va levert en de unifi doorbell 12va max verbruikt, kan dat nog problemen opleveren
Neen hij zal misschien niet heel efficiënt zijn.

Zie het een beetje als een pc voeding.
In een standaard pc even heel overdreven een 1100watt voeding te plaatsen.
Dus bij die lage belasting zal hij iets meer verbruiken dan een voeding op maat.

Maar ik denk dat het in dit geval te verwaarlozen is.

En de voeding levert alleen wat de verbruiker vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
nero355 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:28:
[...]

Tja, ik doe alles zonder een of andere suffe app op mijn telefoon :)
Dat kan, beetje ouderwets.....maar je kan niet alles hebben :P

• ppeterr
Maar wie kan mij nou eens het doel van die trafo's uitleggen. Ik heb werkelijk geen idee wat het nut is van zo een ding. Is het om een tril beweging te maken naar een analoge gong ?

Ik zie ook een honywell voorbij komen, dat ding is digitaal. Dan heb je geen trafo nodig ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Bart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:02
Toppe schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Allemachtig. Dat wil je toch niet op je gevel hangen? En ook hier, 4 schroeven en hij is los…
Als je zeker weet dat hij niet meer (eenvoudig) van de muur af hoeft dan kan ik er anti diefstal schroeven bij leveren. Maar dan kun je er zelf ook niet meer bij.

Het gaat ook meer om de gelegenheidsdiefstal (met een paperclip klik je de eufy en de hello uit zijn houder) en tegen vernieling/beschadiging.

En voor een group buy wil ik best wat maken hoor bij voldoende belangstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
lubbertkramer schreef op Thursday 25 February 2021 @ 18:50:
[...]

Sinds 16:49 al [Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4 😅 Maar de voorraad is enorm als ik zo hier, discord en Reddit lees wie er allemaal besteld hebben.
Daar ben ik wel blij om :-) was helemaal vergeten om het vanmiddag ff te checken. Ben wel blij dat ze supergrote voorraad hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
VW-Bart schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:33:
[...]

Als je zeker weet dat hij niet meer (eenvoudig) van de muur af hoeft dan kan ik er anti diefstal schroeven bij leveren. Maar dan kun je er zelf ook niet meer bij.

Het gaat ook meer om de gelegenheidsdiefstal (met een paperclip klik je de eufy en de hello uit zijn houder) en tegen vernieling/beschadiging.

En voor een group buy wil ik best wat maken hoor bij voldoende belangstelling.
Top, misschien kan je mensen blij maken. Ik zou het ook niet snel doen. Ik vind het een beetje zoals een dikke Iphone X van 1000 euro, en dan roepen kijk mijn mooie telefoon - onherkenbaar - met een 3 euro ali hoesje er omheen.

Verder zet ik gewoon 220v op de schroeven natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peutpeut
nero355 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:24:
[...]

Blijkbaar toch wel. Ik wordt doorgestuurd naar een betaalschermpje van de bank waarbij ik dan mijn creditcard in de scanner moet stoppen en dus mijn pincode in moet voeren. Ach ja, luxe probleem ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

ik hoop dat iemand hier de oplossing weet.
met onze zakelijke spullen zitten wij hier op een aparte vlan omdat ik niet wil dat de rest hier mee kan communiceren omdat die laptops meer openstaan dan mijn eigen apparatuur.
maar wil wel graag printen met die spullen.
hoewel ik in de firewall aangeef dat hij mag printen doet hij dit dus niet, kan de printer niet eens vinden.
waar gaat het fout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mjp4qvhrcttcxl61L5HYhNLvag=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3XDeqj11zLZUtdWGxBwjmGaO.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tcviper
Eindelijk is het dan zover he 😀 Allemaal alvast veel plezier met de G4 deurbel het is geweldig! 😀
Er is overigens ook een Homey plugin voor Protect waar de deurbel ook ondersteunt word.

PS. Let goed op dat je een goede trafo pakt (het moet echt minimaal 20V met 15-25VA zijn!), qua gong maakt het nogmaals niet zoveel uit, de Honeywell bedrade gong werkt prima (ook al staat er 8v), mag uiteraard geen links plaatsen naar mijn eigen webshop dus vandaar dat ik het zo omschrijf.

En ja je kunt ook zonder gong de deurbel gebruiken 😀

[ Voor 49% gewijzigd door tcviper op 25-02-2021 21:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
tcviper schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:05:
Eindelijk is het dan zover he 😀 Allemaal alvast veel plezier met de G4 deurbel het is geweldig! 😀
Er is overigens ook een Homey plugin voor Protect waar de deurbel ook ondersteunt word.

PS. Let goed op dat je een goede trafo pakt (het moet echt minimaal 20V met 15-25VA zijn!), qua gong maakt het nogmaals niet zoveel uit, de Honeywell bedrade gong werkt prima (ook al staat er 8v), mag uiteraard geen links plaatsen naar mijn eigen webshop dus vandaar dat ik het zo omschrijf.

En een Home Assistant add-on :9

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 25-02-2021 21:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ik heb de homepod mini als gong op zolder. En de standaard mechanische ringer aan de meterkast. ;).

• Tafellaken
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13-06 09:20
Heeee dat is mooi, eindelijk! Ik heb in blinde waas de bel besteld en tevens een eerder genoemde trafo.

https://www.vekto.nl/beltrafo-15va

Alleen is deze 15va bij 24v, de specificaties op de site vragen om 20va. Gaat dat wel goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

Tafellaken schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:16:
Heeee dat is mooi, eindelijk! Ik heb in blinde waas de bel besteld en tevens een eerder genoemde trafo.

Alleen is deze 15va bij 24v, de specificaties op de site vragen om 20va. Gaat dat wel goed?
lees een paar bladzijdes terug is veel over geschreven.

• tcviper

Moet kunnen 😀 Tis kantje boord, maar hij moet het wel doen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Gaat perfect. 👍🏻👍🏻

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:37

Even ter bevestiging:

Ik heb dus nog zo'n ouderwetse mechanische Honeywell gong hangen.

Als ik deze beltransformator neem: https://www.vekto.nl/beltrafo-15va

Dan hang ik de G4 op 24V en de gong op 8V en dan de chime adapter gebruiken en dan ben ik klaar? Is dat alles? Waarvoor dient dan een relais voor zoals bij https://lazyadmin.nl/home...otect-g4-doorbell-review/ wordt gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer

even zoeken in dit topic of de reviews lezen waar hij gebruikt wordt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tcviper
GioStyle schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:21:
[...]

Even ter bevestiging:

Ik heb dus nog zo'n ouderwetse mechanische Honeywell gong hangen.

Als ik deze beltransformator neem: https://www.vekto.nl/beltrafo-15va

Dan hang ik de G4 op 24V en de gong op 8V en dan de chime adapter gebruiken en dan ben ik klaar? Is dat alles? Waarvoor dient dan een relais voor zoals bij https://lazyadmin.nl/home...otect-g4-doorbell-review/ wordt gebruikt?
Toch even klein linkje naar mijn site 😛 Bij deze: https://www.techconnect.n...2021/02/g4aansluiting.png

Als je het zo aansluit werkt het prima, heb je geen relais voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Ik ben eerlijk gezegd aanhet denken om mijn deurbel uiteen te halen en ze in te werken in men Gira deurbelschakelaar.
Ziet er ongeveer zo uit :

Afbeeldingslocatie: https://partner.gira.de/abbildungen/b2c_3_5_2_TX_44_Steckdose_Schalter_aussen_Bild_08_18259_1539181304_18910_1548248608.jpg

Maar vrees dat de print van die deurbel toch wat groter gaat zijn dan dat ik hem in 1 zo'n unit krijg ( huidige deurbel is zo 2 units zoals op de foto ), maar de onderste is de bel schakelaar/knop, de bovenste een blanco afdekplaat.
Is er al iets van teardown spul van de G4 deurbel ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rasper
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-10 23:33
Mr-D. schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:03:
met onze zakelijke spullen zitten wij hier op een aparte vlan omdat ik niet wil dat de rest hier mee kan communiceren omdat die laptops meer openstaan dan mijn eigen apparatuur.
hoewel ik in de firewall aangeef dat hij mag printen doet hij dit dus niet, kan de printer niet eens vinden.
waar gaat het fout?
Misschien een printer waarvoor je multicast dns aan moet hebben om deze op een ander vlan te zien?

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:57
tcviper schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Toch even klein linkje naar mijn site 😛 Bij deze: https://www.techconnect.n...2021/02/g4aansluiting.png

Kijk dit helpt. Ben ook wel benieuwd naar wat meterkast foto’s met de bedrading zichtbaar. Ben redelijk handig, maar geen elektricien, dus wil voorkomen dat ik onbewust iets stuk maak...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mr-D. schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:03:
waar gaat het fout?

[Afbeelding]
Naar welke ruleset zitten we te kijken? Naar de LAN ruleset? Wat je moet op het vlan waar de source zit een allow rule maken naar LAN.

U+

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

tcviper schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Call me stupid, maar wat is het apparaatje van Unifi tussen bel en gong? De trafo is duidelijk vermeldt in je tekening.
Verder erg duidelijk, snap ook nooit de ballen van trafo's en dergelijke, dus uitleg in Jip en Janneke taal is welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pinda powerrr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:53:
[...]

Call me stupid, maar wat is het apparaatje van Unifi tussen bel en gong? De trafo is duidelijk vermeldt in je tekening.
Verder erg duidelijk, snap ook nooit de ballen van trafo's en dergelijke, dus uitleg in Jip en Janneke taal is welkom :)
Dat is een chime box en helpt met iets van bescherming van je chime 8)7
https://dl.ubnt.com/qig/g4-doorbell

U+

• Mr-D.

Mr-D.

rasper schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Misschien een printer waarvoor je multicast dns aan moet hebben om deze op een ander vlan te zien?
ja deze staat aan
Jeroen_ae92 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:45:
[...]

Naar welke ruleset zitten we te kijken? Naar de LAN ruleset? Wat je moet op het vlan waar de source zit een allow rule maken naar LAN.
ja dit is de lan set en ik heb alleen dan nog lan local en guest geen andere rulesets

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SddKbk-pHYKjUPJFfN4Wjit00f8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zldrUF67buefoRZTW3JVzsRW.png?f=user_large

en dit zijn mijn netwerken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PE6idOxdQsDP85kUS0e_Od7GVA0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LJeHq6TfwYiF31JrQJrTAib8.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
pinda powerrr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:53:
[...]

Dat zit in de doos erbij 😉 dat regelt de spanning naar de gong 😉 Anders zou je gong constant af gaan en is de spanning niet juist verdeelt.

[ Voor 6% gewijzigd door tcviper op 25-02-2021 22:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Jeroen_ae92 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:59:
[...]

Dat is een chime box en helpt met iets van bescherming van je chime 8)7
https://dl.ubnt.com/qig/g4-doorbell
Het plaatje van @tcviper zegt me meer dan de manual van Ubiqiti :+
Maar dat kan ook aan mij liggen :P

Thanks voor de antwoorden d:)b

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Workaholic schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:37:
Mooi dat de deurbel in EMEA beschikbaar is!. Het is dat ik al google nest heb wat erg goed bevalt in combinatie met de nest heb voor het beeld... misschien voor mijn schoonouders maar is bestellen.

Zelf ben ik overigens als sinds december aan het wachten tot de nieuwe WIFI6 in wall HD komt.. pfff handen jeuken om te beginnen met de installatie.
Alleen in E hoor, niet in MEA, daar heeft Ubiquiti helemaal geen store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rasper
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-10 23:33
Mr-D. schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:12:
[...]

ja deze staat aan

[...]

ja dit is de lan set en ik heb alleen dan nog lan local en guest geen andere rulesets
Kan je de printer wel pingen vanaf het andere VLAN? Anders om te testen een allow rule van de pc waarvan je wil printen naar de printer als rule 1 en deze dan telkens naar beneden schuiven totdat hij het niet meer doet, dan heb je de boosdoener denk ik te pakken. Ander alternatief is om de rule logging in te duikenen te ‘greppen’ op het ipnr van de pc die wil printen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinoudkil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 22:32
Brilsmurfffje schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:51:
[...]

Band steering staat op prefer 5G

en de radios:
[Afbeelding]
Om te beginnen zou ik eerst de bandbreedte op 20 zetten en kijken of dat wel stabiel werkt. Als dat zo is kun je de 5 ghz dan stap voor stap verhogen. 2,4 zou ik sowieso op 20 laten staan! En auto channel... nooit doen kies een kanaal en zet vast!
Mr-D. schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:12:
[...]

ja deze staat aan

[...]

[Afbeelding]

en dit zijn mijn netwerken
[Afbeelding]
Maar die zakelijke spullen zitten in een ander vlan zeg je. Dan moeten daar ook rulesets voor bestaan. Anders is het niet op de USG in te stellen. Hoe heb je dat vlan dan gemaakt?

U+

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 12:59
@reinoudkil
En auto channel... nooit doen kies een kanaal en zet vast!
Wat is dat nou voor bull...!? In omgevingen waar er niets verandert of helemaal geen verstoring op de wifi banden zit prima, maar in de meeste gevallen regelt het systeem het beter dan 'de mens' die echt niet regelmatig kijkt of e.e.a. nog goed staat.
Pagina: 1 ... 94 ... 328 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.

Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies

Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.