Toon posts:

[Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03 11:29

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Topicstarter
Ik kon geen topic hierover snel vinden maar zijn er mensen die al bezig zijn/gespeeld hebben met de UniFi Access Starter Kit? Ik wil ermee gaan spelen/testen om wat deuren in het huis en kantoor extra te beschermen.

http://www.Twitter.com/Xmoo

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:47
Ik heb er ook naar zitten kijken, maar ik zie nog niet helemaal hoe ik het thuis zou kunnen implementeren. Ik lees iets over ondersteuning voor magneetsloten, om de deuren fysiek te vergrendelen en vrij te geven. Het bedienen van cilindersloten zie ik nog niet terugkomen.

Maar misschien zit ik helemaal ik de verkeerde hoek te denken ;)

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03 11:29

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Topicstarter
Polyphemus schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:29:
Ik heb er ook naar zitten kijken, maar ik zie nog niet helemaal hoe ik het thuis zou kunnen implementeren. Ik lees iets over ondersteuning voor magneetsloten, om de deuren fysiek te vergrendelen en vrij te geven. Het bedienen van cilindersloten zie ik nog niet terugkomen.

Maar misschien zit ik helemaal ik de verkeerde hoek te denken ;)
Ik zie ook dat je perse de PRO switches moet gebruiken ivm Unifi 802.3bt PoE of natuurlijk een PoE Injector

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-03 15:08
Hallo allen,

Ik heb een vaag probleem, waar ik het vermoeden heb dat het aan me Unifi ligt.

Ik had vandaag weer een TEAMS meeting hier in Duitsland via de laptop en daar werkte mijn geluid niet via TEAMS. Maar als je muziek afspeelt werkt alles wel, ook staat er gewoon alles goed ingesteld qua sound en video. Dus zou moeten werken.

Ik heb gisteren, en twee dagen geleden ook een TEAMS meeting gehad in Nederland, en daar heeft TEAMS prima gewerkt met camera en microfoon.

Nu zit ik te kijken kan het zijn omdat het een ''niet vrersleuteld of wel versleuteld netwerk is'' ik gebruik de werk TEAMS namelijk.

Ik kon ook niet aanmelden met mijn X390 op de 5GHz netwerk., alleen de 2.4GHz netwerk pakt die direct. Ik heb die netwerk ook gekopieerd en alleen de 5GHz actief gezet op de nieuwe, ergens denk ik dat de Unifi AC PRO een fout geeft`?

Op me telefoon werkt TEAMS weer wel via de 5GHz dat is echt apart.

Ik heb een restart gedaan op de AC Pro maar niks hielp. Heeft het te maken met dat er iets fouts is gegaan`? Was een weekje weg, en dus heeft de AP uitgestaan. Maar dat zou niet mogen toch?

[Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 07-06-2021 11:39]

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

Toppe

Oké ✅

Ik wil in mijn nieuwbouwwoning gaan kijken naar toegangscontrole. In eerste instantie gaat het om één deur maar het wordt al wat ingewikkeld want het zijn openslaande deuren.

Iemand hier ervaring mee?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:03
Edit: Verkeerd topic

[Voor 98% gewijzigd door Wachten... op 26-10-2022 11:39]

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee