Toch hier even polsen. Heb sinds een aantal weken op o.a. youtube allemaal onderbrekingen. Op plekken in huis zoals op ons bed, waar normaal in het avond regime 2 kids met ipads zitten zonder enig probleem. Nu allemaal onderbrekingen. Er is in huis niks veranderd aan de plaatsing. Heb eerlijk gezegd niet gekeken of de buren een nieuwe wifi-router hebben maar we hebben het over bejaarden 80-90 jaar oud die daar allemaal geen behoefte aan hebben.
Chatgpt gevraagd en die bevestigd wel dat er problemen zijn met firmwares. Maar dan even hier vragen of ik bevestigende geluiden kan krijgen. Er is bij Odido natuurlijk ook e.e.a. aan het spoken geweest met onderbrekingen maar ik denk niet dat dit het is. Mijn unifi systeem staat op auto update dus misschien is dat vragen om problemen?
/f/image/AVlKmscjaq2kzivWEQNBLOzk.png?f=fotoalbum_large)
Chatgpt gevraagd en die bevestigd wel dat er problemen zijn met firmwares. Maar dan even hier vragen of ik bevestigende geluiden kan krijgen. Er is bij Odido natuurlijk ook e.e.a. aan het spoken geweest met onderbrekingen maar ik denk niet dat dit het is. Mijn unifi systeem staat op auto update dus misschien is dat vragen om problemen?
/f/image/AVlKmscjaq2kzivWEQNBLOzk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/X1WVgUUVIdWVz2hZGneK9ElL.png?f=fotoalbum_large)