Heeft iemand ervaring met een in-wall op een dubbele inbouwdoos? Ik heb nu een stroompunt en UTP inbouwdoos. Ik zou dit willen omzetten naar een stroompunt en een in-wall. Past de in-wall netjes naast een frame van een enkel stopcontact? Gaat om standaard Jung schakelmateriaal.
Nee dit pas niet netjes.Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 05:58:
Heeft iemand ervaring met een in-wall op een dubbele inbouwdoos? Ik heb nu een stroompunt en UTP inbouwdoos. Ik zou dit willen omzetten naar een stroompunt en een in-wall. Past de in-wall netjes naast een frame van een enkel stopcontact? Gaat om standaard Jung schakelmateriaal.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dus enige optie is de in-wall naast het frame te monteren, lees wat op de inbouwdoos te schuiven en vast te maken op 1 schroef op de inbouwdoos en een nieuw gaatje in de muur?
[ Voor 14% gewijzigd door Ferra op 08-10-2025 06:19 ]
Niet perfect maar bij mij past het prima (GIRA55). Valt er maar een klein stukje overheen. Toevallig zit er een afdekplaatje naast maar een stekker in een WCD zou ook gewoon passen. Gewoon proberen...Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:18:
[...]
Dus enige optie is de in-wall naast het frame te monteren, lees wat op de inbouwdoos te schuiven en vast te maken op 1 schroef op de inbouwdoos en een nieuw gaatje in de muur?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uDgtHYJACxxSoRYCqbSoQX65.jpg?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door carlob op 08-10-2025 18:56 ]
Je kunt ook een dubbel frame gebruiken en hem daar bovenop monteren. Wel een klein beetje vijlen aan je frame waarschijnlijk.Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:18:
[...]
Sowieso geen optie, want de in-wall heeft zijn UTP stekker voor de uplink aan de achterkant zitten. Hij kan dus niet op een vlak oppervlak geplaatst worden, en heeft dus aardig wat ruimte nodig aan de achterkant. Inbouw-/opbouwdoos of Desk Stand, dat zijn eigenlijk je twee opties.Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:18:
[...]
Welke In-Wall heb je op het oog? De verschillende versies schelen ook nogal wat qua dimensies. Geen idee welke @carlob daar toont, dat kan hij vast zelf nog even aanvullen.
[ Voor 4% gewijzigd door Prx op 08-10-2025 07:40 ]
Past dus niet “prima”carlob schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:50:
[...]
Bij mij past het prima (GIRA55). Valt er maar een klein stukje overheen. Toevallig zit er een afdekplaatje naast maar een stekker in een WCD zou ook gewoon passen. Gewoon proberen...
[Afbeelding]
Je kan hem ook iets van de muur maken zodat je een beetje kan schuiven. Hiermee: https://makerworld.com/models/1372010Ferra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:18:
[...]
Uitdaging met in wall is dat je eigenlijk het ap vrij zicht wil geven waardoor je stopcontacten/kabels/ap in zicht is
Ben zelf meer voorstander van een stopcontact/utp outlet achter een buffetkast pakken, kabeltje omhoog en het ap op de kast leggen. Je ziet het niet maar wel goed stralingspatroon
Ben zelf meer voorstander van een stopcontact/utp outlet achter een buffetkast pakken, kabeltje omhoog en het ap op de kast leggen. Je ziet het niet maar wel goed stralingspatroon
CISSP! Drop your encryption keys!
Wellicht off-topic:
Wat een gaaf spul druppelt langzaam uit de Ubiquiti koker zeg. Als ik geen budget cap had van mevr. austin, dan zou ik mijn hele patchkast volladen met nieuw spul van UDM-pro Max t/m de zojuist beschikbare APU. Ben benieuwd wanneer ze de UDM line up gaan refreshen met nieuwe processoren
Wat een gaaf spul druppelt langzaam uit de Ubiquiti koker zeg. Als ik geen budget cap had van mevr. austin, dan zou ik mijn hele patchkast volladen met nieuw spul van UDM-pro Max t/m de zojuist beschikbare APU. Ben benieuwd wanneer ze de UDM line up gaan refreshen met nieuwe processoren
Ik heb voor de inwall accesspoints op 2 plekken in het huis een enkelvoudig netwerkpunt laten aanleggen zodat ik niet het probleem heb/had met ook nog andere zaken in hetzelfde frame, als jij dat ook zo hebt dan zou het moeten werken met enkel een paar gaatjes borenFerra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Volgens mij moet deze wel kunnen passen. Geen uitstekende achterkant. Ik ga het eens proberen.
Zie ook de volgende YouTube review over de Unifi UPS.
Dat heb ik ook gedaan, maar op 1 plek helaas niet 😉LightStar schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:16:
[...]
Ik heb voor de inwall accesspoints op 2 plekken in het huis een enkelvoudig netwerkpunt laten aanleggen zodat ik niet het probleem heb/had met ook nog andere zaken in hetzelfde frame, als jij dat ook zo hebt dan zou het moeten werken met enkel een paar gaatjes boren
Lijkt me zo fijn als je gewoon een mannetje kan zeggen: leg dat even aan. Doe ff een enkelvoudig cat6 sftp lan punt met aansluiting op de keystone in mijn patch kast. Ik ben daar zelf rustig een halve dag mee bezig als het niet meer is. gaten boor, buis trekken, gips er omheen, minstens twee keer opnieuw beginnen met de keystones, altijd weer te zware kabels gebruikt die door de stijfheid eruit springen. Ik wil ook zo’n mannetje, maar dan niet 400 euro er aan uitgevenFerra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
Dat heb ik ook gedaan, maar op 1 plek helaas niet 😉
Haha ja dat is het voordeel van een nieuwbouw woning, je moet overal wel goed over nadenken (maar na een paar huizen weet je wel wat je anders moet doen), wij hebben op elke kamer minstens 2 utp poorten op meerdere plekken een plek voor een Inwall app maar ook in de garage ligt hier utp voor de camera's aan de garage.., en alles komt uit op zolder waar de patchkast staat (koste wel 200 euro extra bij de bouw maar dat hadden we ervoor over).Beer070 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:30:
[...]
Lijkt me zo fijn als je gewoon een mannetje kan zeggen: leg dat even aan. Doe ff een enkelvoudig cat6 sftp lan punt met aansluiting op de keystone in mijn patch kast. Ik ben daar zelf rustig een halve dag mee bezig als het niet meer is. gaten boor, buis trekken, gips er omheen, minstens twee keer opnieuw beginnen met de keystones, altijd weer te zware kabels gebruikt die door de stijfheid eruit springen. Ik wil ook zo’n mannetje, maar dan niet 400 euro er aan uitgeven
Wat is €200 om het later zelf te regelen waarbij je het waarschijnlijk niet zo strak krijgt als nu.LightStar schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:18:
[...]
Haha ja dat is het voordeel van een nieuwbouw woning, je moet overal wel goed over nadenken (maar na een paar huizen weet je wel wat je anders moet doen), wij hebben op elke kamer minstens 2 utp poorten op meerdere plekken een plek voor een Inwall app maar ook in de garage ligt hier utp voor de camera's aan de garage.., en alles komt uit op zolder waar de patchkast staat (koste wel 200 euro extra bij de bouw maar dat hadden we ervoor over).
Ik heb de Unifiy UPS Tower in gebruik genomen, mijn APC UPS had net de geest gegeven, en het vervangen van de batterij kost evenveel als een nieuwe APC UPS, en toevallig kreeg ik eergisteren het mailtje van Ubiquiti ivm Unify UPS'en. Van de gelegenheid een deugd gemaakt.
Enige wat ik nog niet gevonden heb is de safe power/shutdown functie voor mijn UDM-Pro, maar misschien komt dit pas beschikbaar als hij 100% is opgeladen, we zullen nog ff moeten wachten.
Enige wat ik nog niet gevonden heb is de safe power/shutdown functie voor mijn UDM-Pro, maar misschien komt dit pas beschikbaar als hij 100% is opgeladen, we zullen nog ff moeten wachten.
toevallig was ik zelf aan t kijken of er al wat meer inhoudelijke details bekend waren over de rackmount ups, en kwam deze tegen: https://community.ui.com/...41-4d63-8e20-6fced1cfaea1 kennelijk is dit pas mogelijk met de laatste software update die momenteel in early access is. dus denk nog even geduld voor die in general availability isRigolleM schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:35:
Ik heb de Unifiy UPS Tower in gebruik genomen, mijn APC UPS had net de geest gegeven, en het vervangen van de batterij kost evenveel als een nieuwe APC UPS, en toevallig kreeg ik eergisteren het mailtje van Ubiquiti ivm Unify UPS'en. Van de gelegenheid een deugd gemaakt.
Dacht al zoiets... maar had het zelf nog niet gevonden, bedankt voor de info!djbarney schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:45:
[...]
toevallig was ik zelf aan t kijken of er al wat meer inhoudelijke details bekend waren over de rackmount ups, en kwam deze tegen: https://community.ui.com/...41-4d63-8e20-6fced1cfaea1 kennelijk is dit pas mogelijk met de laatste software update die momenteel in early access is. dus denk nog even geduld voor die in general availability is
Ik heb net weer 50 euro aan kabelgoten uitgegeven voor 6 UTP aders, maar voor slechts 6 meter…Mr-D. schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:53:
[...]
Wat is €200 om het later zelf te regelen waarbij je het waarschijnlijk niet zo strak krijgt als nu.
200 euro voor een paar kabels is in mijn ogen een zeer goeie deal
Misschien dat iemand hier dit ook aan de hand heeft gehad; ik merk sinds enkele weken dat m'n Flex Mini 2.5Gbe switches rapporteren dat hun uplink FE is, terwijl de uplink poort die gebruikt wordt aan beide kanten gewoon 2.5Gbe is in de Port Manager, en ook daadwerkelijk de throughput haalt.
Is dus puur optisch, en geen kabel/connector issue. Was zowel onder 2.2.5 als 2.2.7, en ook een herstart van de switches, en de network application/controller (self hosted) fixt het niet.
UXG Max, network 9.3.4.5
Is dus puur optisch, en geen kabel/connector issue. Was zowel onder 2.2.5 als 2.2.7, en ook een herstart van de switches, en de network application/controller (self hosted) fixt het niet.
UXG Max, network 9.3.4.5
Ik heb net gekeken, en bij mij geeft de uplink poort op flex poe switches netjes de juiste snelheid aan. Op de flex mini 5 poort staat ie op GBE, maar dat klopt ook.MarcelG schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 00:34:
Misschien dat iemand hier dit ook aan de hand heeft gehad; ik merk sinds enkele weken dat m'n Flex Mini 2.5Gbe switches rapporteren dat hun uplink FE is, terwijl de uplink poort die gebruikt wordt aan beide kanten gewoon 2.5Gbe is in de Port Manager, en ook daadwerkelijk de throughput haalt.
UXG Max, network 9.3.4.5
Heb je al vergeleken tussen web interface en mobiele app?
Ik merk dat soms ook bij andere AP's en camera's.MarcelG schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 00:34:
UXG Max, network 9.3.4.5
Even de POE poort power cyclen of de stekker er uit en er weer in en het gaat weer weken goed.
Heb ik gedaan, geen verschil.Beer070 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 07:02:
[...]
Heb je al vergeleken tussen web interface en mobiele app?
Ik heb ze helaas niet op PoE zitten, dus ik moet wat stekkers gaan lostrekken en insteken ; ben benieuwd of dat verschil gaat uitmaken.ASS-Ware schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:58:
[...]
Ik merk dat soms ook bij andere AP's en camera's.
Even de POE poort power cyclen of de stekker er uit en er weer in en het gaat weer weken goed.
Nogmaals, het is puur optisch. Ze rapporteren FE in de Unifi Devices tab, maar in de Port Manager gaan ze gewoon op volle 2.5 Gbe snelheid.
/f/image/4t4N4zRmH5lgSQ0S8WGa7ASl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RqXJTwuG0Y4ZOw6P03jwAACf.png?f=user_large)
Ik heb sinds een kleine upgrade van een USG 4 Pro naar een UDM-SE (omdat de de USG Pro 4 niet lekker aan de praat kon krijgen met IPTV) wat issues en begrijp niet echt waar het aan kan liggen.
Als ik nu iets van mijn media server afspeel die via een 10 GBe aansluiting op mijn nieuwe UDM-SE aangesloten zit en mijn media speler device op de UDM-SE of mijn US-24 dan krijg ik na een tijdje een fout in kodi en stopt de playback.
Maar als ik mijn media server en mijn media speler device op een andere switch (Aruba Instant On 1930) aansluit dan heb ik geen problemen met playback
Mijn vorige setup die wel werkte bestond uit:
- USG 4 Pro
- Aruba Instant On 1930 24G Class4 PoE 4SFP/SFP+ 370W Switch
Mijn huidige setup na de upgrade die problemen geeft.
- UDM-SE
- US-24
Ik heb verder geen QOS instellingen gedaan omdat ik dat hiervoor ook niet nodig had.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen of andere suggesties, behalve door de oude switch te blijven gebruiken?
Als ik nu iets van mijn media server afspeel die via een 10 GBe aansluiting op mijn nieuwe UDM-SE aangesloten zit en mijn media speler device op de UDM-SE of mijn US-24 dan krijg ik na een tijdje een fout in kodi en stopt de playback.
code:
1
| info <general>: CVideoPlayerAudio::Process - stream stalled |
Maar als ik mijn media server en mijn media speler device op een andere switch (Aruba Instant On 1930) aansluit dan heb ik geen problemen met playback
- USG 4 Pro
- UDM-SE
- US-24
Ik heb verder geen QOS instellingen gedaan omdat ik dat hiervoor ook niet nodig had.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen of andere suggesties, behalve door de oude switch te blijven gebruiken?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik heb een vergelijkbare setup met UDM SE en ook een Aruba 1930 POE switch, beide verbonden met een XG 10Gbit switch via SFP+.TRaSH schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:36:
Ik heb sinds een kleine upgrade van een USG 4 Pro naar een UDM-SE (omdat de de USG Pro 4 niet lekker aan de praat kon krijgen met IPTV) wat issues en begrijp niet echt waar het aan kan liggen.
code:
1 info <general>: CVideoPlayerAudio::Process - stream stalled
- USG 4 Pro
- UDM-SE
- US-24
Mijn Synology hangt met een 10gbit interface aan de XG, en ik heb eigenlijk nooit problemen gehad, behalve dat de Aruba soms in loopback protection schiet als de verbinding herstart. (En daar zelfstandig niet uit komt)
Een mogelijke reden waarom het nu niet werkt: Heb je jumbo frames uit staan? Die kunnen video streams op allerlei manieren na een tijdje verpesten.
Kunnen beide apparaten elkaar pingen?TRaSH schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:36:
/f/image/X2Yhx5hgWCPDOzh6W4papOux.png?f=fotoalbum_large)
Voor mijn appartement van 72 m2 heb ik qua wifi lay-out dit in gedachte. Best wel een grote deel is 'geel' en ik heb dit liever groen. 2 wifi punten voor 72 m2 zou toch gewoon overal goed bereik moeten geven? Die wall punten kosten 140-150 euro per stuk. Wil namelijk onnodig niet nog een extra kopen. Wat vinden jullie?
Heb een aantal jaren de UDM Pro met Zaram glasvezel SFP voor Delta internet.
Ook heb ik de Enterprise switch waar in mijn network een aantal vlans zijn geconfigureerd.
Deze zijn verbonden met een SFP Dac.
Heb ook een XG AP op de begane grond, meerdere AP’s en een aantal camera’s.
Zal de UDM Pro Max meer performance bieden in interface, vlan en inter vlan verkeer?
Heb het idee dat de Pro Max meer capaciteit heeft en daardoor vlotter zou moeten zijn.
Tevens is deze een stuk nieuwer en heeft 2 bays voor protect.
Ga ook zodra deze beschikbaar is de Unas Pro 4 aanschaffen.
Ook heb ik de Enterprise switch waar in mijn network een aantal vlans zijn geconfigureerd.
Deze zijn verbonden met een SFP Dac.
Heb ook een XG AP op de begane grond, meerdere AP’s en een aantal camera’s.
Zal de UDM Pro Max meer performance bieden in interface, vlan en inter vlan verkeer?
Heb het idee dat de Pro Max meer capaciteit heeft en daardoor vlotter zou moeten zijn.
Tevens is deze een stuk nieuwer en heeft 2 bays voor protect.
Ga ook zodra deze beschikbaar is de Unas Pro 4 aanschaffen.
[ Voor 5% gewijzigd door fonias op 11-10-2025 20:18 ]
Probleem is dat ik daar geen loze leiding heb, alleen in slaapkamer1 en 2 en in de woonkamerjadjong schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:15:
Verplaatst dat ding in de woonkamer naar de hoek van de WC.
Je plan uitvoeren. Waarom wil je overal groen hebben? Zoveel bandbreedte heb je ook weer niet nodig op het toilet of onder de douche
Spel en typfouten voorbehouden
Waarom "InWall"? .. een AP ergens op een strategisch geplaatste kast kan ook goed werken. Dus als je dat kan bereiken in de woonkamer kan je die op een meer prettige plek plaatsen. En zelfde op de slaapkamer 01 (ik neem aan dat het je studeerkamer is?)UltraInstinct schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:58:
[Afbeelding]
Voor mijn appartement van 72 m2 heb ik qua wifi lay-out dit in gedachte. Best wel een grote deel is 'geel' en ik heb dit liever groen. 2 wifi punten voor 72 m2 zou toch gewoon overal goed bereik moeten geven? Die wall punten kosten 140-150 euro per stuk. Wil namelijk onnodig niet nog een extra kopen. Wat vinden jullie?
ps: had dit niet beter in [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie gepast?
De bedoeling is eigenlijk om de Aruba er tussen uit te halen als het kan, maar de Aruba geeft dus niet het probleem.Beer070 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:33:
[...]
Ik heb een vergelijkbare setup met UDM SE en ook een Aruba 1930 POE switch, beide verbonden met een XG 10Gbit switch via SFP+.
Mijn Synology hangt met een 10gbit interface aan de XG, en ik heb eigenlijk nooit problemen gehad, behalve dat de Aruba soms in loopback protection schiet als de verbinding herstart. (En daar zelfstandig niet uit komt)
Een mogelijke reden waarom het nu niet werkt: Heb je jumbo frames uit staan? Die kunnen video streams op allerlei manieren na een tijdje verpesten.
Ik heb wel met Jumbo Frames gespeelt aan en uit, heb het nu weer uit staan.
Ja dat werkt zonder problemen, even voor de duidelijkheid het probleem is niet altijd, het gebeurd bv na een paar minuten afspelen maar kan niet zeggen dat het precies elke 30 minuten is.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Dan wordt het schijten met 200mbit.UltraInstinct schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:33:
[...]
Probleem is dat ik daar geen loze leiding heb, alleen in slaapkamer1 en 2 en in de woonkamer
Ook gezien dat er inderdaad een bug was. Misschien dat het ligt aan de andere switch die niet goed rapporteert qua de uplink snelheid, ook geprobeerd om eerst te herstarten want ik dacht eerst de kabel is stuk, maar geen resultaat. Er waren ook meer dingen in het netwerk aanwezig waar ik bezig was, want bij het toewijzen van Vlan voor de apparaten, kwamen deze ook niet vanzelf weer online terug dus die moest ook nog even handmatig ingelezen worden en in de mobiele app zag ik dat een U7 problemen (2 werkte wel goed, 1 dus niet) gaf dat deze niet goed geadopt zijn en in een andere controller actief zijn en in de PC is er niets aan de hand en kon ik de U7 prima uitlezen. Het kan dus best zijn dat er toch iets aan de hand is qua databekabeling.MarcelG schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 00:34:
UXG Max, network 9.3.4.5
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Ik heb wat ervaring met een Apple TV en jumbo frames, wat irritante effecten gaf met name op het afspelen van streams.TRaSH schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 00:07:
[...]
De bedoeling is eigenlijk om de Aruba er tussen uit te halen als het kan, maar de Aruba geeft dus niet het probleem.
Ik heb wel met Jumbo Frames gespeelt aan en uit, heb het nu weer uit staan.
[...]
Ja dat werkt zonder problemen, even voor de duidelijkheid het probleem is niet altijd, het gebeurd bv na een paar minuten afspelen maar kan niet zeggen dat het precies elke 30 minuten is.
Daarom altijd jumbo frames uitgezet.
Als het pas na 30 minuten gebeurt dan zal dit het echter niet zijn...
Heb je al geprobeerd om je 10Gbe handmatig te downgraden naar 1Gbit? Kijken of het probleem dan nog steeds voorkomt?
Dat zou kunnen identificeren of het een interface reset issue is of iets anders.
Er is eigenlijk geen pijl te trekken wanneer het gebeurd, kan na 20 minuten zijn kan na een uur zijn.
Ik heb de 10 Gbe nodig omdat mijn 1 Gbe kaart helemaal vol loopt wegens mijn netwerk verkeer die er doorheen gaat.
Ik heb wel de poort op auto staan, ik zou hem eens vast kunnen zetten op 10 Gbe en kijken of het daar aan ligt.
Net getest kan de SFP+ poort niet vast zetten.
Ik heb de 10 Gbe nodig omdat mijn 1 Gbe kaart helemaal vol loopt wegens mijn netwerk verkeer die er doorheen gaat.
Ik heb wel de poort op auto staan, ik zou hem eens vast kunnen zetten op 10 Gbe en kijken of het daar aan ligt.
Mijn ervaring met interface / kabel problematiek is dat je het nauwelijks ziet op de interface statistics, bij UniFi heb ik dat al helemaal niet gevonden (op Aruba wel, maar daar staan reconnects niet in de statistics). Een van de dingen die je kan doen is een link downgraden om te zien of het dan wel loopt.TRaSH schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:03:
Er is eigenlijk geen pijl te trekken wanneer het gebeurd, kan na 20 minuten zijn kan na een uur zijn.
Als je 1gbit+ continu voltrekt dan zijn er in geval van retries zeker mogelijkheden dat alles stuk loopt. Met tcp en op de applicatie laag gaan dan meerdere (en grotere retries aangeroepen worden en dan verzuipt het interface. Heb je een mogelijkheid om via udp te kijken? Dan weet je tenminste zeker dat je op die video stream geen netwerk retries krijgt. (Misschien nog wel aaplicatie retries maar dat zou niet moeten)
De hoofd redenen dat mijn 1 Gbe vol loopt is gewoon door het netwerk verkeer extern dat er doorheen loopt dus als je je 1 Gbe volledig saturated is voor upload/download dan houd je ook niks meer over voor lokaal playback. Daarom heb ik ook een upgrade gedaan naar een 10 Gbe kaart en via SFP+ aangesloten om dat probleem op te lossen dat werkt prima op de Aruba.
Nu heeft de UDM-SE naar mijn gevoel veel meer opties dan de oude USG Pro 4 die ik hiervoor gebruikte, maar heb praktisch alles op default staan.
Om eerlijk te zijn ik heb geen idee of ik via UDP kan kijken, ik gebruik hier gewoon plex voor.
Nu heeft de UDM-SE naar mijn gevoel veel meer opties dan de oude USG Pro 4 die ik hiervoor gebruikte, maar heb praktisch alles op default staan.
Om eerlijk te zijn ik heb geen idee of ik via UDP kan kijken, ik gebruik hier gewoon plex voor.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.
Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies
Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen van Ubiquiti Netwerkapparatuur! Protect and Access horen daar niet bij.
Andere onderwerpen horen thuis in:
- Aankoopadvies: [Ubiquiti-apparatuur] Aankoopadvies & Discussie
- IPTV: [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie
- Deurbel: [Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie
- Unifi Access: [Ubiquiti UniFi Acces] Ervaringen & Discussie
- Unifi Protect: [UniFi Protect] Ervaringen en Discussies
Gebruik als laatste eerst de search voordat je een vraag stelt. Veel vragen komen telkens terug en de antwoorden zijn dus terug te vinden.