Valt dat nog onder de noemer "shirt"?Ari Gold schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:55:
[...]
Z'n shirt is er niet goed van af gekomen.
[...]
Maar in de thumb 2020
@Paulus07, valt eerder onder gescheurd
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik vind het juist wel grappig dat we met zijn allen proberen @pinda powerrr zsm te informeren zodra het topic open is. Was afgelopen seizoen in de meeste gevallen al op de 1e pagina volgens mij.nachtnet schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 23:11:
Ik heb de boodschap begrepen ...
* nachtnet heeft huiswerk.
@DaniëlWW2 Kan ik in topics met een timer een @pinda powerrr mention zetten? Zodat @pinda powerrr bij het opengaan van het topic eens een keer optijd is..
Afhankelijk van je instellingen uiteraard
It is better to be roughly right, than precisely wrong.

En met betrekking tot techniek?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je moet 2020 gewoon niet afschrijven.Jasphur schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:22:
[...]
![]()
En met betrekking tot techniek?Daar had ik het immers over toen ik zei dat ik niet kan wachten op het 2021 seizoen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij wilde zijn carrière opties open houden natuurlijk. F1 coureur, of bij Defensie/Politie.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:29:
Dus als WO3 uitbreekt, nou dan moet je in de buurt van Hamilton zijn. Wow.![]()
[Embed: Lewis Wick]
https://streamable.com/af1ab
Of nog iets anders.. Maar die mag iemand anders maken
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Priceless 
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1215656680807190528
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1215656680807190528
[ Voor 8% gewijzigd door Chiron op 13-01-2020 12:25 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Launch van Mclaren is 13 feb
F1.com
[Instagram: Thanks @landonorris 🙄😅 We'll be revealing the #MCL35 to the world on 13.2.20]
F1.com
[Instagram: Thanks @landonorris 🙄😅 We'll be revealing the #MCL35 to the world on 13.2.20]
[ Voor 100% gewijzigd door basvn op 13-01-2020 16:05 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voor iemand die "love, peace en geitenwollen sokken" propageert, is het wel een geoefende schutterDestruction schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:05:
[...]
Hij wilde zijn carrière opties open houden natuurlijk. F1 coureur, of bij Defensie/Politie.
Of nog iets anders.. Maar die mag iemand anders maken

Waiting on the world to change
Hmja, wat mij igg doet denken: is dit wel wie wij denken te zien? Want ik mis de bron, eigenlijk?pinda powerrr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:09:
[...]
Voor iemand die "love, peace en geitenwollen sokken" propageert, is het wel een geoefende schutter
ping 127.212.23.124
Schieten kan je prima beoefenen als sport, terwijl je tegen geweld bent. Ken er genoeg.pinda powerrr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:09:
[...]
Voor iemand die "love, peace en geitenwollen sokken" propageert, is het wel een geoefende schutter
Ik denk in ieder geval dat Hamilton dit jaar een betere bandenstrategie zal krijgen in Monaco.pinda powerrr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:09:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi ook dat Lando het in een video ‘per ongeluk (?)’ verklapt haha
😱Er... @McLarenF1, did Lando just give the game away?! Looks like 13TH FEBRUARY IS #MCL35 LAUNCH DAY!! #F1 Take a look👇 pic.twitter.com/gV74qX6inQ
— Owen Davies ⁴ ⁸¹ (@f1mclarenfan) 13 januari 2020
Zou Mercedes wel blij zijn met dit soort acties? Lijkt mij niet erg handig voor het imago van het Duitse automerk.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:29:
Misschien niet, maar ze kunnen er waarschijnlijk weinig aan doen. Hamilton mag zich wel wat veroorloven en ongetwijfeld zal ook in zijn contract staan dat Mercedes niks te zeggen heeft over zijn sociale media activiteiten. Die contracten zijn vrij serieus. Ik kan me nog herinneren dat Vettel zijn huidige contract aan het lezen en bespreken was in de paddock. Daar waren foto's van en het was een flinke stapel papier.U123456 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:35:
[...]
Zou Mercedes wel blij zijn met dit soort acties? Lijkt mij niet erg handig voor het imago van het Duitse automerk.
Verwijderd
Ik hoop snel een paar reclame stickers op de wagen van mr Hamilton zitten. Taran Tactical Innovations En Glock. (,Misschien Zev)DaniëlWW2 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:29:
[Embed: Lewis Wick]
Ze doen veel training voor Hollywood acteurs.. oa Keanu Reeves En Halle Berry voor de John Wick films.
En persoonlijk denk ik dat het Mercedes niet zo veel kan schelen, zolang hij maar geen domme uitspraken doet of iemand neerschiet.
@pinda powerrr niks mis mee toch als sport? De steelplates hebben er geen last van, en het karton voelt ook niks van de gaatjes die er in geperforeerd worden door de 9mm minor..
Nope (goed) PR stuntje:Jasphur schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:32:
[...]
Mooi ook dat Lando het in een video ‘per ongeluk (?)’ verklapt haha
[Twitter]
Oh, one more thing… pic.twitter.com/UFGzDg4mQ6
— Lando Norris (@LandoNorris) 13 januari 2020
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
https://streamable.com/ypwzw
Ik denk dat James Vowles hard aan zijn strategieën moet gaan werken.
Ja, het is nog even komkommertijd.
Ik heb de filmpjes gezien, ik vind hem toch wel impressive hoor!
Zal geheid niet zijn 1e keer zijn (mag ik hopen, of heeft ie man nog meer talenten?)
Zal geheid niet zijn 1e keer zijn (mag ik hopen, of heeft ie man nog meer talenten?)
Zelfde clubje zo te zien waar ook Keanu Reeves voor de John Wick serie heeft getraind.
Prima als sport toch?
Prima als sport toch?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zal ook onderdeel/showoff zijn van de precisie en reactievermogen die ze nodig hebben in een F1 wagen.metallicattim schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 07:54:
Ik heb de filmpjes gezien, ik vind hem toch wel impressive hoor!
Ik doe het Lewis niet na in ieder geval
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Yay een nieuwe McLaren voor mijn verjaardag \o/
Dat is deze https://tarantacticalinnovations.com/Damian schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:07:
Zelfde clubje zo te zien waar ook Keanu Reeves voor de John Wick serie heeft getraind.
Prima als sport toch?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
Volgens een ander artikel heeft ie een rol in een film gekregen waar ie nu voor aan het trainen is...
https://www.essentiallysp...ng-for-action-movie-role/
Volgens een ander artikel heeft ie een rol in een film gekregen waar ie nu voor aan het trainen is...
[ Voor 122% gewijzigd door Damian op 14-01-2020 09:56 ]
Geen idee ik heb geen InstagramDamian schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:51:
Hij geeft het zelf al aan
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooie (en terechte) comments over Lewis de environmentalist die nu blijkbaar vuurwapencultuur omarmt en promoot.
Dat doet hij om al die arme diertjes met één schot uit hun lijden te kunnen verlossen.Pathogen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:44:
Mooie (en terechte) comments over Lewis de environmentalist die nu blijkbaar vuurwapencultuur omarmt en promoot.
"When you grow up your heart dies"
Gaat hij dan tijdens de film 10 keer in de camera kijken en zeggen dat dit het beste publiek ooit is?Damian schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:51:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En god bedanken natuurlijkSnowDude schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:06:
[...]
Gaat hij dan tijdens de film 10 keer in de camera kijken en zeggen dat dit het beste publiek ooit is?
Verwijderd
Ik wacht op max, Ricardo en Lando bij taran tactical.
Lijkt me dat dat een prima filmpje kan worden...
Lijkt me dat dat een prima filmpje kan worden...
En dan dat Lando iemand voor de grap in z'n voet schiet
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mooie McLaren kleuren ookkevlar01 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:12:
[Afbeelding]
Ricciardo blijft lollig en is lekker bezig met zijn e-mountainbike
Hoort ook bij het trainen voor zandvoort!
Het enige wat je dan ziet is oranje
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je weet dat dit soort opmerkingen kunnen leiden tot enorme silly season geruchten? Voor je het weet worden er -in de pers- contracten ontbonden en RIC bij Mclaren gepresenteerd
Waiting on the world to change
Volgens een recente reactie van Abitiboul is Ocon de man van de toekomst voor Renaultpinda powerrr schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:06:
[...]
Je weet dat dit soort opmerkingen kunnen leiden tot enorme silly season geruchten? Voor je het weet worden er -in de pers- contracten ontbonden en RIC bij Mclaren gepresenteerd
Ricciardo is natuurlijk maar wat blij met de contractverlening van Verstappen, dat geeft hem toch vernieuwde hoop op zilver/rood voor 2021. Moet ie wel Ocon flink de oren wassen de eerste helft van het seizoen (ik zou dat toejuichen)
Testing, one, two ...
McLaren kleuren en een e-bike, McLaren in Formula E met RIC?pinda powerrr schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:06:
[...]
Ocon is wel goedkoper en een Fransman toch? Of wat hij ook is.hardware-lover schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:45:
[...]
Volgens een recente reactie van Abitiboul is Ocon de man van de toekomst voor Renault
Ricciardo is natuurlijk maar wat blij met de contractverlening van Verstappen, dat geeft hem toch vernieuwde hoop op zilver/rood voor 2021. Moet ie wel Ocon flink de oren wassen de eerste helft van het seizoen (ik zou dat toejuichen)
[ Voor 41% gewijzigd door Illegal_Alien op 14-01-2020 12:51 ]
Rijdt gratis...Illegal_Alien schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:50:
[knip]
Ocon is wel goedkoper en een Fransman toch? Of wat hij ook is.
Testing, one, two ...
Heeft Renault meteen wat geld om alle reparaties te betalen. Als het er net zo aan toe gaat als bij Force India met Perez. Hoe vaak die elkaar de muur wel niet hebben ingereden.
...op Zandvoort? want banking!11Illegal_Alien schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:50:
[...]
McLaren kleuren en een e-bike, McLaren in Formula E met RIC?
(zou het een Whyte bike zijn?)
[ Voor 9% gewijzigd door Pathogen op 14-01-2020 13:14 ]
Nee helaas... anders had ie misschien mot met Rich EnergyPathogen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:12:
[...]
...op Zandvoort? want banking!11
(zou het een Whyte bike zijn?)
Het is een Giant Trance E+ SX Pro
https://www.giant-bicycle.../showcase/trance-e-sx-pro

Ik heb zomaar het vermoeden dat ook Ricciardo zich hard op zal moeten stellen dit jaarRobertMe schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:08:
[...]
Heeft Renault meteen wat geld om alle reparaties te betalen. Als het er net zo aan toe gaat als bij Force India met Perez. Hoe vaak die elkaar de muur wel niet hebben ingereden.
Ocon is een jaartje weggeweest, heeft het Zilveren kamp goedendag moeten zeggen, dus die heeft weer wat te bewijzen.
Testing, one, two ...
Vettel en Raikkonen ook:Siebeh schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:19:
Verstappen heeft recent ook ervaring met de banking op gedaan.![]()
[YouTube: F1 goes oval racing! | Onboard with Max Verstappen at the Honda Test Facility]

Ik denk niet dat ze nog graag op die kombocht in Monza willen rijden met een F1 wagen. Het ziet er niet echt lekker meer uit.
Begin van het seizoen was F1tv inderdaad bagger. Maar ik heb de 2de helft van het seizoen niets negatiefs te melden over F1tv. Ik ben er persoonlijk heel tevreden over. Je kunt er voor kiezen om een maandelijks abonnement net af te sluiten voor een race. Dan pak je sowieso 2 races mee en kun je het een keer proberen voor 8 euroVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:05:
Mensen,
Het duurt nog 2 maanden, maar waar gaat iedereen kijken?
Ik kijk met een schuin oog naar dat F1 TV pro, ware het niet dat de recensies behoorlijk verdeeld zijn en de boel nog niet is uit ontwikkeld.
Welke legale opties zijn er nog meer naast Ziggo (Sport Totaal)?
Als ze chromecast er ook eens in stoppen zou het helemaal goud zijn..NyceNL schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:11:
[...]
Begin van het seizoen was F1tv inderdaad bagger. Maar ik heb de 2de helft van het seizoen niets negatiefs te melden over F1tv. Ik ben er persoonlijk heel tevreden over. Je kunt er voor kiezen om een maandelijks abonnement net af te sluiten voor een race. Dan pak je sowieso 2 races mee en kun je het een keer proberen voor 8 euro
Filmpje van Renault en Esteban Ocon, nog niet voorbij zien komen.
YouTube: EO31 - Episode 1: Seat fit
Chromecast of een android tv app zou wel fijn zijn ja.Boinkie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:06:
[...]
Als ze chromecast er ook eens in stoppen zou het helemaal goud zijn..
Ik plug nu elke keer mn macbook met hdmi aan mn receiver
Chiron schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:09:
[...]
Chromecast of een android tv app zou wel fijn zijn ja.
Ik plug nu elke keer mn macbook met hdmi aan mn receiver
Dat is wel een groot gemis inderdaad.. Nu is het ook elke race weer de laptop er bij pakken en aan pluggen. Maar die 2 Minuten heb ik er persoonlijk voor over om een leuke race te kijkenBoinkie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:06:
[...]
Als ze chromecast er ook eens in stoppen zou het helemaal goud zijn..
Bij de FOM/Liberty zijn ze nogal alergisch voor Chromecast. Als ik via Ziggo kijk kan ik de Formule 1 uitzending ook niet casten naar mijn tv. Zelfs alleen het geluid via Airplay is al niet toegstaan...
Maar goed, dit is meer voor [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
/post
Dat is alleen als je de uitzending terug kijkt. Live valt F1 via Ziggo prima via Chromecast te kijken.Sand0rf schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:14:
Bij de FOM/Liberty zijn ze nogal alergisch voor Chromecast. Als ik via Ziggo kijk kan ik de Formule 1 uitzending ook niet casten naar mijn tv. Zelfs alleen het geluid via Airplay is al niet toegstaan...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Kom dit net tegen op reddit.Kubica, supported by Polish sponsor PKN Orlen, is reported to get 5 free practice sessions on Friday during the season and one of the six winter test days at Barcelona.
Krijgen we misschien een keer echt te zien wat KUB nu nog kan in de Alfa.
Bron
en Roy Nissany is testrijder bij Williams
Welcoming @RoyNissany to the team as our 2020 Test Driver.
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 15 januari 2020
Full story 👇
[ Voor 30% gewijzigd door basvn op 15-01-2020 12:03 ]
Renault 12 feb
💛🖤 12.02.2020 🖤💛#RSspirit pic.twitter.com/nBzNqIt3cp
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 15 januari 2020
Omdat geruchten het enige zijn wat we aan F1 nieuws hebben hier een link naar een artikel over de Italiaanse F1 journalist Leo Turrini. Hij beweert dat Ferrari engineers tot nog toe nog niet heel erg onder de indruk zijn van de windtunnel resultaten van de Ferrari 2020 F1 auto: https://www.planetf1.com/...not-impressing-engineers/
For what it's worth
For what it's worth
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:12:
Omdat geruchten het enige zijn wat we aan F1 nieuws hebben hier een link naar een artikel over de Italiaanse F1 journalist Leo Turrini. Hij beweert dat Ferrari engineers tot nog toe nog niet heel erg onder de indruk zijn van de windtunnel resultaten van de Ferrari 2020 F1 auto: https://www.planetf1.com/...not-impressing-engineers/
For what it's worth
Nou, sfeertje hoor“Vettel is not the least bit affected by the hostility of the Italian media, for the simple reason that he does not read much of it.”
Ondertussen, Alonso in de zandbak...
https://twitter.com/PacoGrandeTVE/status/1217338199141277696
[ Voor 7% gewijzigd door Chiron op 15-01-2020 13:18 ]
Nou nee. Ricciardo verdient meer, heeft meer ervaring en zit al langer bij het team. Ocon moet door middel van zijn resultaten laten zien dat hij de eerste driver verdient. Ik kan de inschrijvingen niet vinden, maar ik ga er vanuit dat Ocon ook met de gele T-cam gaat rijden.
De geldnood is hoog, dat is duidelijkbasvn schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:02:
[...]
en Roy Nissany is testrijder bij Williams
[Twitter]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mwah, LEC zat in hetzelfde schuitje en die werd al vrij duidelijk als nummero uno neergegooid.demo31051987 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:23:
[...]
Nou nee. Ricciardo verdient meer, heeft meer ervaring en zit al langer bij het team. Ocon moet door middel van zijn resultaten laten zien dat hij de eerste driver verdient. Ik kan de inschrijvingen niet vinden, maar ik ga er vanuit dat Ocon ook met de gele T-cam gaat rijden.
Mee eens, alleen wat je even vergeet is dat Leclerc het prima deed en dat het pas gebeurde na een aantal goeie resultaten. Dat kan bij Ocon ook. Maar het is te voorbarig om nu al te zeggen dat Ocon nummer 1 is op basis van een plaatje waar hij toevallig links staat en Ricciardo rechts.Illegal_Alien schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:08:
[...]
Mwah, LEC zat in hetzelfde schuitje en die werd al vrij duidelijk als nummero uno neergegooid.
Denk dat ze gewoon gekeken hebben van wie de rechterkant en van wie de linkerkant van het gezicht er het beste uit ziet
Ha, de excitement voor het nieuwe seizoen kan weer beginnen! Nog een paar weekjes tot de eerste car reveals, can't wait! Jammer dat we het ook even zonder de wekelijkse F1 podcasts moeten doen, maar goed kwestie van blijven ademen
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ow wat is onze auto slecht, nee die gaat het niet goed doen dit jaar. Verwacht maar niet teveel van onsHmtsjmftsch schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:12:
For what it's worth
6 x p1+2 ahter elkaar, nee we snappen echt niet hoe dit kan
T is FER he.TrekDr0p schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:08:
[...]
Ow wat is onze auto slecht, nee die gaat het niet goed doen dit jaar. Verwacht maar niet teveel van ons
6 x p1+2 ahter elkaar, nee we snappen echt niet hoe dit kan
testdagen gaan prima, en daarna is t klaar
Vergeet de vrijdag FP1 en FP2 nietbasvn schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:13:
[...]
T is FER he.
testdagen gaan prima, en daarna is t klaar
Dacht je dat alfabetische volgorde hier telde?
De Williams heeft iig de crashtesten al doorstaan:
/edit
Bijna vergeten om op te merken dat ze dit wel nodig zullen hebben voor Latifi
https://www.motorsport.co...2020-crash-tests/4651790/Williams says confidence about its 2020 Formula 1 car being ready for the start of pre-season testing has been lifted by a smooth run through all its crash tests
/edit
Bijna vergeten om op te merken dat ze dit wel nodig zullen hebben voor Latifi
[ Voor 13% gewijzigd door YakuzA op 15-01-2020 19:36 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee, ik dacht niets. Ik vond het raar dat iemand op basis van de kant een eerste en tweede coureur kan bepalen.Ari Gold schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:12:
[...]
Dacht je dat alfabetische volgorde hier telde?
W-Series gaat mee naar USGP en GP van Maexico
Formula 1© announces that W Series will be part of the schedule of two 2020 Grand Prix events: United States, which will take place in Austin from 23rd to 25th October, and Mexico City, which will be hosted in the Federal Capital of Mexico from 30th October to 1st November.
The last two races of the 8-event season of the single-seater championship for female racing drivers only will be contested at the Circuit of the Americas on Saturday 24th October and at the Autodromo Hermanos Rodriguez one week later.
Formula 1© announces that W Series will be part of the schedule of two 2020 Grand Prix events: United States, which will take place in Austin from 23rd to 25th October, and Mexico City, which will be hosted in the Federal Capital of Mexico from 30th October to 1st November.
The last two races of the 8-event season of the single-seater championship for female racing drivers only will be contested at the Circuit of the Americas on Saturday 24th October and at the Autodromo Hermanos Rodriguez one week later.
Ik vraag mij af waarom ze dat zo laat in het seizoen doen en dan ook nog alleen in Amerika. Doe er dan tenminste ook een race in Europa en Azië bij zodat je elk werelddeel een Formule W grand prix geeft.basvn schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:01:
W-Series gaat mee naar USGP en GP van Maexico
Zo. Vanmorgen de update van de F1 app binnengehaald en die is nu ook klaar voor 2020
Bedoel je F1TV? Die is goed klaar ja met wederom errors bij opstarten 😂Jasphur schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:13:
Zo. Vanmorgen de update van de F1 app binnengehaald en die is nu ook klaar voor 2020
Omdat USGP en Mexico volgens mij geen juniorclasse hebben die mee doet in het raceweekend.sjaool schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:13:
[...]
Ik vraag mij af waarom ze dat zo laat in het seizoen doen en dan ook nog alleen in Amerika. Doe er dan tenminste ook een race in Europa en Azië bij zodat je elk werelddeel een Formule W grand prix geeft.
dus wat extra entertainment voor het publiek.
En zal met kosten te maken hebben dat ze alleen deze 2 pakken
Dat ligt dan aan jouw machineBoinkie schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:15:
[...]
Bedoel je F1TV? Die is goed klaar ja met wederom errors bij opstarten 😂
En...: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Nothing to see here. 👀🤫#MCL35 pic.twitter.com/3xuI7A7qtC
— McLaren (@McLarenF1) 16 januari 2020
zal de halo wit worden?!
Tenzij ze een grote titel sponsor hebben gevonden lijkt me dat ze gewoon oranje/blauw nemen. Unieke combinatie, lekker fris en misstaat ze niet
Waar elke gram telt lijkt mij niet dat ze eerst grondverf gaan toevoegen. But then again, volgens mij doen ze ook in de F1 wel gekkere dingen met een basiskleur die maar weinig voorkomt in de livery en dan bv 90% weer bestickeren.
Overigens had McLaren vorig seizoen nog een zwarte / carbon look halo. Lijkt dus in ieder geval erop dat dat gaat veranderen.
Het blijft wel leuk speculeren tijdens het wachtenRobertMe schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:29:
[...]
Waar elke gram telt lijkt mij niet dat ze eerst grondverf gaan toevoegen. But then again, volgens mij doen ze ook in de F1 wel gekkere dingen met een basiskleur die maar weinig voorkomt in de livery en dan bv 90% weer bestickeren.
Overigens had McLaren vorig seizoen nog een zwarte / carbon look halo. Lijkt dus in ieder geval erop dat dat gaat veranderen.
Klopt niet, ze (iig RBR maar vast dus ook andere teams) gebruiken grondverf en daarna meerdere lagen verf.RobertMe schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:29:
[...]
Om alvast in de stemming te komen...Als je van de Formule 1 houdt, mag je dit niet missen! Andere Tijden Sport keert terug naar de hoogtijdagen van de Formule 1 op Zandvoort.
We gaan naar Zandvoort! Zondag 19 januari om 22:10 uur op NPO 1.
De huidige staat van Zandvoort:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ze zetten het niet zomaar op Twitter
Pit Hanoi
https://www.formula1.com/...vsCLMipePb2O7B7uNuHV.html

https://www.formula1.com/...vsCLMipePb2O7B7uNuHV.html

[ Voor 48% gewijzigd door Ari Gold op 16-01-2020 22:42 ]
Bij McLaren kun je testen of je geschikt bent om de 2020 auto te bouwen.
https://www.mclaren.com/r...can-you-build-mcl35-quiz/

Geen carrière in F1 voor mij helaas
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Ik kreeg een "Not bad" :-)neocon schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 23:05:
[Afbeelding]
Als ze dat nou echt op zouden sturen, zou ik toch zeggen dat ik ook ooit een medaille heb gewonnenCan you build the MCL35?
Impressive, very impressive. Are you sure you didn’t phone a friend? And was that friend a certain McLaren Technical Director, James Key? You clearly know your autoclaves from your Mazak i-100s. A medal made from the gold foil used for heat shielding is on its way to you in the post.
I wacht met spanning af.Can you build the MCL35?
Impressive, very impressive. Are you sure you didn’t phone a friend? And was that friend a certain McLaren Technical Director, James Key? You clearly know your autoclaves from your Mazak i-100s. A medal made from the gold foil used for heat shielding is on its way to you in the post.
6 uit 9neocon schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 23:05:
[Afbeelding]
Can you build the MCL35?
Not a bad effort at all. Your car may have a couple of partner logos in the wrong place and its wing mirrors askew, but it’s a respectable attempt nonetheless. Follow all the build up to the launch of the MCL35 across our digital and social channels, and you’ll be getting full marks before you know it.
*Handje schud*
Edit:Can you build the MCL35?
Not a bad effort at all. Your car may have a couple of partner logos in the wrong place and its wing mirrors askew, but it’s a respectable attempt nonetheless. Follow all the build up to the launch of the MCL35 across our digital and social channels, and you’ll be getting full marks before you know it.
@kevlar01 Het is dat je van Kevlar ben.
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-01-2020 09:29 ]
Bij alle F1 gerelateerde quizzen doe ik het schandalig slecht, maar bij deze goed gegokt en soms beetje kennis, 9 uit 13 goed:
Can you build the MCL35?
Die van de stoelen is wel een strikvraag, aangezien er eerst staat dat ze voor de seat fitting komen. Tijdens dat passen maken ze m echt nog niet van carbon fiber hoor.neocon schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 23:05:
[Afbeelding]
En Ghostbusters had goed moeten zijn, Slimer zit in de Renault motor...
De verfresten op de schragen en planken op de achtergrond zien er mij vooral blauw en wat oranje uit. Ik gok ook dat het witte de grondverf is, en dat de kleuren grotendeels hetzelfde zullen blijven.
Meestal bak ik er ook niet veel van die quizzen maar 10 uit 13 heb ik toch wel aardig goed gedaan.
Waar kan ik mij aanmelden voor een baan?Impressive, very impressive. Are you sure you didn’t phone a friend? And was that friend a certain McLaren Technical Director, James Key? You clearly know your autoclaves from your Mazak i-100s. A medal made from the gold foil used for heat shielding is on its way to you in the post.
Hier: https://www.mclaren.com/careers/CrazyFool schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:34:
Meestal bak ik er ook niet veel van die quizzen maar 10 uit 13 heb ik toch wel aardig goed gedaan.
[...]
Waar kan ik mij aanmelden voor een baan?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport