Only One Driver Has Finished A Race In 24th PlaceJasphur schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:26:
Iemand nog een leuk lijstje met rare/spannende F1 feitjes? Ik verveel me
Australia Once Held The Last And First Races Of A SeasonDespite several seasons seeing 24 cars on the grid, and at times more, only once has a driver actually finished in 24th place, making it the lowest finishing position of any driver in the sport. Narain Karthikeyan was driving for HRT in 2011, and that year saw 24 cars on the grid. In Valencia, all 24 starters managed to finish the race, with not one car retiring from the Grand Prix. This gave Karthikeyan the unwanted title of lowest ever finisher in a Grand Prix. With only 20 cars in F1 now, that record may stand for a while.
The 1997 Championship Rivals Never Shared The PodiumAustralia for some years hosted the season finale in Adelaide, a hugely popular event and track that produced many a great race, and still does for other series. The final time that happened was in 1995, before the Australian Grand Prix moved to Melbourne, where it still is today. But it switched from season closer to season opener.
So in 1995 and 1996, Australia hosted two consecutive Grands Prix. And guess what? The same guy won both of those races. Eventual 1996 champion Damon Hill won the final race in Adelaide, and the first one in Melbourne. Two facts for one there!
This is certainly strange. Michael Schumacher and Jaques Villeneuve were title rivals in 1997, as documented earlier. But oddly, neither man shared a podium together that year. It does seem very strange but, that’s what happened. The pair won 12 races between them, Schumacher five and Villeneuve. The pair went wheel to wheel too, but somehow never stood on a podium together. This isn’t exactly something that happens a lot, and perhaps not something you want to have happen. It’s great to see rivals go at it on track and then be on the podium after. Unless they hate each other maybe.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dat niet gewoon iets dat erg out of focus is en heel dicht bij de camera staat?TrekDr0p schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:41:
[...]
[...]
oke I stand corrected
Laten we dan het erop houden dat er in het midden een stukje weggehouden is
Stroll heeft een podium gepakt.Jasphur schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:26:
Alles kan, maar het lijkt nu of de cover in het midden naar binnen bolt.Aardappel schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:56:
[...]
Is dat niet gewoon iets dat erg out of focus is en heel dicht bij de camera staat?
Net een ♥, if you begrijp wat I mean
Die keer in Cuba (?) dat er een driver gekidnapt isJasphur schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:26:
[ Voor 97% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-02-2020 10:35 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Volgens mij zien we helemaal onderaan gewoon de DRS actuator / cover er overheen. Daarnaast lijken de nummers zo vervormd te zijn doordat ze vrij laag op de engine cover zitten, waar die alweer wat over gaat in de cilindervorm van de uitlaat.TrekDr0p schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:06:
[...]
Alles kan, maar het lijkt nu of de cover in het midden naar binnen bolt.
Net een ♥, if you begrijp wat I mean
Work in progress 👀 #AlphaTauri #F1 pic.twitter.com/Qu6XmflX52
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 4 februari 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als ik het goed zie kijken we ter hoogte van de rechter bargeboard. Dus ik hoop inderdaad dat het onderdeel van de auto/livery is.NyceNL schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:53:
[...]
Als dat ook maar iets met de livery ta maken gaat hebben, dan ben ik verkocht! Strak werk
Ohja! Zien pas dat de van de bargeboard naar achtere keken! Ik dacht dat de auto, met de kont deze kant op, op de achtergrond stondThomasG schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:57:
[...]
Als ik het goed zie kijken we ter hoogte van de rechter bargeboard. Dus ik hoop inderdaad dat het onderdeel van de auto/livery is.
Zal wel de release one-off livery zijnNyceNL schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:53:
[...]
Als dat ook maar iets met de livery ta maken gaat hebben, dan ben ik verkocht! Strak werk
Zoals RBR altijd doet en dan de eerste race weer terug naar de 'normale'Illegal_Alien schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:05:
[...]
Zal wel de release one-off livery zijn.

Joe Saward (F1 journalist) plaatst in het off season altijd 100 fascinating f1 facts: https://www.joeblogsf1.comJasphur schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:26:
No matter the age, never lose the Kramer inside
Jack Aitken(tot gister reserve rijder bij Renault), word officiële reserve rijder bij Williams, en zal ook in 1 FP gaan rijden.
Weer een melkkoe(tje) erbij voor Williams. Zometeen krijgen we elke FP1 een andere rijder om sponsorgeld binnen te halenbasvn schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:59:
Jack Aitken(tot gister reserve rijder bij Renault), word officiële reserve rijder bij Williams, en zal ook in 1 FP gaan rijden.
Prima als ze zo nog even kunnen overleven en wat geld binnen harken voor dit/volgend jaar.Raikkonen_WC schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Weer een melkkoe(tje) erbij voor Williams. Zometeen krijgen we elke FP1 een andere rijder om sponsorgeld binnen te halen
Zou graag meer andere rijders zien tijdens FP'sRaikkonen_WC schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Weer een melkkoe(tje) erbij voor Williams. Zometeen krijgen we elke FP1 een andere rijder om sponsorgeld binnen te halen
dat is voor zover ik weet 2x verplicht dit jaar (per team)
Pas vanaf 2021. Maar dan kan je beter maar een relatie met de top drie hebben. Een Bottas, Albon of wie er dan ook zal zitten als nummer twee, mag even een aantal sessies aan de kant voor rookies.basvn schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:11:
[...]
Zou graag meer andere rijders zien tijdens FP's![]()
dat is voor zover ik weet 2x verplicht dit jaar (per team)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RIC is op bezoek geweest bij Trevor Noah - The Daily Show, kan niet wachten tot het filmpje online staat!
metallicattim schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:34:
RIC is op bezoek geweest bij Trevor Noah - The Daily Show, kan niet wachten tot het filmpje online staat!
https://streamable.com/1eko1
als het goed is deze
Ik houd het niet meer uit..... Het duurt te lang!!!!! Ik wil raceweekend! Nu al!
Snort
Snort
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Over een week gaat er eindelijk weer wat gebeurenwowly schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:25:
Ik houd het niet meer uit..... Het duurt te lang!!!!! Ik wil raceweekend! Nu al!
Snort
en dan de week daarna lekker testen!
Omdat er nog niet genoeg Mclaren fans in Oostenrijk zijn 
Vierde tribune in Oostenrijk: Max Verstappen Start-Finish Tribune!
De Grand Prix van Oostenrijk kleurt sinds enkele jaren oranje door de tienduizenden Nederlandse fans, die naar de Red Bull Ring afreizen om daar op de Max Verstappen Tribunes hun Nederlandse Formule 1-held aan te moedigen. In 2020 zal dat niet anders zijn en hopelijk weet Max net als in 2018 en 2019, toen hij zegevierde, weer voor sensatie te zorgen en het oranjefeest compleet te maken.
verstappen.nl
Vierde tribune in Oostenrijk: Max Verstappen Start-Finish Tribune!
De Grand Prix van Oostenrijk kleurt sinds enkele jaren oranje door de tienduizenden Nederlandse fans, die naar de Red Bull Ring afreizen om daar op de Max Verstappen Tribunes hun Nederlandse Formule 1-held aan te moedigen. In 2020 zal dat niet anders zijn en hopelijk weet Max net als in 2018 en 2019, toen hij zegevierde, weer voor sensatie te zorgen en het oranjefeest compleet te maken.
spoiler:
zal wel een DNF'je worden
verstappen.nl
[ Voor 13% gewijzigd door basvn op 04-02-2020 16:18 ]
@basvn je spoiler werkt niet... 
btw jinx de boel nou niet hè. We gaan natuurlijk gewoon voor de 3e overwinning op rij in Oostenrijk.
btw jinx de boel nou niet hè. We gaan natuurlijk gewoon voor de 3e overwinning op rij in Oostenrijk.
"When you grow up your heart dies"
Werkt wel, maar waarschijnlijk heb je ook de dark-mode CSS extensie in je profiel gezet? Merk dat ook namelijk.sjaool schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:37:
Uitgaan van het ergste, dan valt het altijd meesjaool schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:37:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
sjaool schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:37:
spoiler:
Spoil nou niet de spoiler, spoilert 
Max heeft eens een interview gegeven aan de BBC.
https://www.bbc.com/sport/formula-one/51362822
"Lewis is very good. He is definitely one of the best out there but he is not God. Maybe God is with him, but he is not God," Verstappen said.
https://www.bbc.com/sport/formula-one/51362822
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt ja. Hm... dat kan beter dus.Leviathius schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:38:
[...]
Werkt wel, maar waarschijnlijk heb je ook de dark-mode CSS extensie in je profiel gezet? Merk dat ook namelijk.
Maar goed, ik heb er dan ook niet zo'n last van als ik een spoiler lees. Ik wil toch alles in context lezen of zien.
F1TV pro discussie is al verplaatst
[ Voor 115% gewijzigd door redfoxert op 04-02-2020 22:48 ]
Auw? Ferrari heeft natuurlijk geld zat maar AMD sponsort Ferrari al heul lang ..
Even opgezocht, er zitten wat gaten tussen qua jaren maar dit is echt al een lange relatie die nu verbroken is.
Even opgezocht, er zitten wat gaten tussen qua jaren maar dit is echt al een lange relatie die nu verbroken is.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Misschien gaat Qualcomm wel naar Ferrari.Arfman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:55:
Auw? Ferrari heeft natuurlijk geld zat maar AMD sponsort Ferrari al heul lang ..
Nieuwe naam van SPRP: AMR powered by Mercedes AMG sponsored by AMD.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee, Qualcomm is verdwenen. AMD is al niet meer op de site van het Ferrari F1-team te zien.Martinspire schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 23:54:
Is Mercedes HP kwijt dan? Of gaat HP nu alleen AMD spul leveren?
Verder kan AMD beide teams ook wel sponsoren denk ik? Ze hebben immers allebei hardware nodig. Ik vraag me af wat de deal waard is en hoe groot ze op de auto's en kleding komen.
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 05-02-2020 01:03 ]

met foto
Een slechte shop? Of is het de bedoeling dat de sticker straks achter zit?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit beantwoord ook wel de vraag of Mercedes uit de F1 verdwijnt of niet lijkt mij.
Trackripper? En LW na een win: You guys where EPYC! You are the most EPYC crowd!
[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-02-2020 09:33 ]
AMD hoor nu dan ook op een Mercedes. Das beste oder nichts.
* DaniëlWW2 had alleen liever RBR gezien. Doet toch een beetje pijn.
Kennelijk moesten de RBR coureurs komen opdraven voor een hele serie aan interviews. Dus ook Sky.
* DaniëlWW2 had alleen liever RBR gezien. Doet toch een beetje pijn.
Kennelijk moesten de RBR coureurs komen opdraven voor een hele serie aan interviews. Dus ook Sky.
[ Voor 52% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-02-2020 09:53 ]
Chinese Gp gaat waarschijnlijk niet door. FIA heeft er vandaag ook overleg over, maar dit is al naar buiten gekomen.
"Official: All sports event will be suspended in Shanghai until this coronavirus outbreak is finished!So #ChineseGP won’t happen this April!"
Official:
— QIAN Jun (@ChinaF1Journo) 5 februari 2020
All sports event will be suspended in Shanghai until this coronavirus outbreak is finished!So #ChineseGP won’t happen this April! pic.twitter.com/8AmlK85IKG
Warning! Information sent from Shanghai Sports Authorities to all the local organizations:
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 5 februari 2020
1.Stop all sports events
2.Virus preventions procedures in business.
3. Virus indivudual preventions procedures.
Measures to be taken till virus outbrake is finished.
[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 05-02-2020 09:54 ]
Wel benieuwd wat ze gaan doen. "Even" een vervangende GP in bijv Europa is niet te doen. Je zit met kaartverkoop, media, uitzendtijden etc etc etc... Maar een dikke maand pauze is ook niet echt wenselijk, maar wel het meest realistische. Ik hoorde zelfs geruchten gisteren dat Vietnam ook twijfel is, door hetzelfde virus....
Hockenheim terug graag en een tweede maal Spa, want Spa.Raikkonen_WC schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:54:
Wel benieuwd wat ze gaan doen. "Even" een vervangende GP in bijv Europa is niet te doen. Je zit met kaartverkoop, media, uitzendtijden etc etc etc... Maar een dikke maand pauze is ook niet echt wenselijk, maar wel het meest realistische. Ik hoorde zelfs geruchten gisteren dat Vietnam ook twijfel is, door hetzelfde virus....
Miami
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:59:
[...]
Hockenheim terug graag en maar een tweede maal Spa, want Spa.
Dit zijn wel circuits die wij als Nederlanders met gemak vol kunnen krijgen binnen 1 maand
Ik denk dat ze de datum gewoon laten vallen en de crews een weekje rust extra hebben. Er was al gemor omdat er 22 races op de kalender stonden voor dit seizoen.Raikkonen_WC schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:54:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Man man, dat hele corona virus, waarom is dat opeens zo belangrijk? Het barst ieder jaar van de virussen die gemuteerd zijn. Dat er nu een compleet nieuwe stam is betekent niet dat de wereld vergaat...... Of gaat races moeten worden afgezegd......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Erh ja, dikke duh, lampie. Het is denk ik wel in het voordeel van de wereldbevolking om het enigszins in te dammen. Als er een race word gehouden in het land waar het virus redelijk actief aanwezig is, en er komen vanuit de hele wereld mensen op die race af, dan kan jij toch ook wel bedenken dat dat niet heel handig is? Ga er maar vanuit dat als de FIA die race niet stopt, er vanuit de overheid of het CDC oid wel een ban op die race komt. Lijkt mij ook meer dan logisch, en kan ik ook 100% begrijpen.wowly schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:19:
Man man, dat hele corona virus, waarom is dat opeens zo belangrijk? Het barst ieder jaar van de virussen die gemuteerd zijn. Dat er nu een compleet nieuwe stam is betekent niet dat de wereld vergaat...... Of gaat races moeten worden afgezegd......
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Voor mijn part doen ze dat, zijn we ook weer van dat gezeur af.
Ja dat snap ik. Maar waarom zo'n ophef? Alsof er niet vele stammen virussen iedere dag de wereld over gaan. Waarom dan zoveel ophef over deze stam? Maargoed, misschien teveel offtopic...
Inderdaad off topic en misschien moet je je over het onderwerp inlezen. Google eens op 'Spaanse Griep' en je snapt waarom je een nieuwe stam wil indammen totdat je een anti-virus hebt, bij voorkeur vòòrdat het een pandemie wordt. Dan zijn maatregelen als vliegvelden dicht, reisverbod en een verbod op grote evenementen een logische stap. Is een zware maatregel, maar een paar honderd miljoen doden is een niet zo leuk.wowly schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:31:
Ja dat snap ik. Maar waarom zo'n ophef? Alsof er niet vele stammen virussen iedere dag de wereld over gaan. Waarom dan zoveel ophef over deze stam? Maargoed, misschien teveel offtopic...
hoewel het wel weer opruimt...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Omdat dit virus blijkbaar dermate gevaarlijk is dat de WHO (Wereldgezondheidsorganisatie) nu voor de 6e keer heeft uitgeroepen dat het om een internationale noodsituatie gaat. Ik heb verder geen verstand met virussen en stammen van het griepvirus, maar als het WHO dit virus op hetzelfde niveau zet als Ebola, Zika en Polio, dan begrijp ik de keuze voor het annuleren van de F1 race in april volledig.wowly schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:31:
https://www.express.co.uk...Mercedes-F1-news-2020-car
Mercedes meldt problemen bij het ontwikkelen van de motor.. ik verwacht dat de nieuwe wagen een extra lange neus heeft.
Mercedes meldt problemen bij het ontwikkelen van de motor.. ik verwacht dat de nieuwe wagen een extra lange neus heeft.
Mjah daar word wat extra Mercedes geld tegenaan gesmeten, en voila.Chiron schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:38:
Zelfs als ze de motor van 2019 gebruiken hoeven ze zich denk ik niet heel veel zorgen te maken
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Waarom zouden ze dat naar buiten brengen? "Kijk ons het eens moeilijk hebben" en vervolgens gewoon weer het WDC en WCC winnen.Chiron schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:38:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En wat zandzakken in de neusChiron schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:38:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Die van pinokkio was gewoon van hout...
@Chiron Leg hem nu niet uit...
Ze zeiden meer dan dat. Ze zeiden dat er wat issues zijn, zoals gebruikelijk. "Als je geen problemen hebt als je iets probeert te verbeteren, doe je niet genoeg je best" is wat die gast zei. Ik denk dat elk team/motorleverancier problemen ondervindt. Honda zal ook wel wat motoren hebben opgeblazen op de testbank bij het implementeren van nieuwe dingen om de performance te boosten. Het is typisch komkommertijd on-nieuws. Leuk om de geruchten aan te wakkeren zodat de forumridders weer natte dromen krijgen over het einde van de Mercedes dominantie...(keep dreaming)Spotmatic schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:41:
[...]
Waarom zouden ze dat naar buiten brengen?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Schrijffoutje! Kan gebeurenChiron schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:38:
Mercedes meldt problemen bij het ontwikkelen van de motor.. ik verwacht dat de nieuwe wagen een extra lange neus heeft trekt.
Testing, one, two ...
Was al bijna vergeten dat hij (rechts), mee doet dit jaar.
Had liever Hulk gezien, maar is mijn persoonlijke mening.
Ocon is verder wel een prima coureur, maar sinds dat gedoe in Brazilië is hij wel de gunfactor kwijt imo.
Wat mij betreft het grootste yin / yang duo op de grid
[ Voor 4% gewijzigd door kevlar01 op 05-02-2020 14:00 ]
Had ook liever Hulk gezien ja!kevlar01 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:59:
[...]
Was al bijna vergeten dat hij (rechts), mee doet dit jaar.
Had liever Hulk gezien, maar is mijn persoonlijke mening.
Ocon is verder wel een prima coureur, maar sinds dat gedoe in Brazilië is hij wel de gunfactor kwijt imo.
Wat mij betreft het grootste yin / yang duo op de grid(wel toepasselijk bij die zwart wit foto)
maar helaas
O nee hé, hebben we die rotkop ook weer

Ben vooral heel erg benieuwd hoelang het duurt voordat daar de tering los breekt.Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:09:
[...]
O nee hé, hebben we die rotkop ook weer
Ocon vs Perez leverde aardig vuurwerk op en nu is Riciardo wel rustiger, toch ben ik benieuwd hoelang dat goed gaat.
Ook omdat Abiteboul helemaal in juichstemming is dat de komst van Ocon meer energy naar het team brengt dan Riciardo destijds

[ Voor 24% gewijzigd door Bastie-88 op 05-02-2020 14:21 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik heb het idee dat ze niet vaak bij elkaar in de buurt gaan rijden..Bastie-88 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:18:
[...]
Ben vooral heel erg benieuwd hoelang het duurt voordat daar de tering los breekt.
Ocon vs Perez leverde aardig vuurwerk op en nu is Riciardo wel rustiger, toch ben ik benieuwd hoelang dat goed gaat.
Ook omdat Abiteboul helemaal in juichstemming is dat de komst van Ocon meer energy naar het team brengt dan Riciardo destijds(Bron: Autosport.com)
heb RIC toch iets hoger zitten als OCO.
Volgens mij was het toch vooral Perez die voor dat vuurwerk zorgde destijds...Bastie-88 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:18:
[...]
Ben vooral heel erg benieuwd hoelang het duurt voordat daar de tering los breekt.
Ook omdat Abiteboul helemaal in juichstemming is dat de komst van Ocon meer energy naar het team brengt dan Riciardo destijds(Bron: Autosport.com)
Weer veel zin in het seizoen, abbo op Formule 1 magazine is na 1,5 jaar nog steeds fijn om te lezen.
Net nog een Red Bull Racing Softshell gekocht met natuurlijk een mooie korting.
Wil nog graag een Red Bull Racing shirt, weten jullie wanneer de nieuwe collectie uitkomt?
Net nog een Red Bull Racing Softshell gekocht met natuurlijk een mooie korting.
Wil nog graag een Red Bull Racing shirt, weten jullie wanneer de nieuwe collectie uitkomt?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Was vorig jaar tijdens 1e week van het testenMars18 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:31:
toen heb ik mijn shirt gekocht
Klopt meestal net voor aftrap seizoen, dan lanceren ze de kleding met alle sponsors e.dbasvn schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:36:
[...]
Was vorig jaar tijdens 1e week van het testen
toen heb ik mijn shirt gekocht

2020 zal niet veel anders worden voor Renault...
Kunnen ze Sepang niet doen als vervanging van China? Altijd wel een leuke race
Gewoon na Vietnam naar Nederland voor de GP van Europa in Assen dan de volgende race in zandvoort 100km verderop.stefanass schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:06:
Kunnen ze Sepang niet doen als vervanging van China? Altijd wel een leuke race
Beiden hebben wat te bewijzen.basvn schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:23:
[...]
Ik heb het idee dat ze niet vaak bij elkaar in de buurt gaan rijden..
heb RIC toch iets hoger zitten als OCO.
Ocon, omdat ie het tegen Ricciardo niet af zal willen leggen (of met minimaal verschil).
Ricciardo, om de aandacht op zich te krijgen voor een (goed) zitje elders vanaf 2021. Denk daarbij aan Zilver of rood. Hij zal Ocon ook duidelijk op zijn nummer moeten zetten wil ie voor 2021 nog plek bij Renault willen vinden (mocht hem niets worden aangeboden vanuit een andere renstal).
Beiden zullen dus extra goed hun best moeten doen.
Testing, one, two ...
Gaat allemaal naar de Abiteboul met een beetje mazzelhardware-lover schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:22:
[...]
Beiden hebben wat te bewijzen.
Ocon, omdat ie het tegen Ricciardo niet af zal willen leggen (of met minimaal verschil).
Ricciardo, om de aandacht op zich te krijgen voor een (goed) zitje elders vanaf 2021. Denk daarbij aan Zilver of rood. Hij zal Ocon ook duidelijk op zijn nummer moeten zetten wil ie voor 2021 nog plek bij Renault willen vinden (mocht hem niets worden aangeboden vanuit een andere renstal).
Beiden zullen dus extra goed hun best moeten doen.
Mijn boefje is liev!
Hier nieuwe drone opname van Zandvoort waar de Arie Luyendijk bocht helemaal geasfalteerd is: YouTube: Zandvoort February 5th 2020
Ziet er vet uit hoor..
Ziet er vet uit hoor..

Vergeet heel Azie maar tot met augustus daar worden echt geen grote sportevenementen gehouden voor er een vaccin is .Bloodclot schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:22:
[...]
Gewoon na Vietnam naar Nederland voor de GP van Europa in Assen dan de volgende race in zandvoort 100km verderop.

[ Voor 18% gewijzigd door leekers op 05-02-2020 16:10 ]
"Beautiful Clean Coal"
Daarom is binnenkort ook de GP van Vietnam idd.leekers schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:53:
[...]
Vergeet heel Azie maar tot met augustus daar worden echt geen grote sportevenementen gehouden voor er een vaccin is .
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als Ricciardo dit jaar om zijn oren wordt gereden door Ocon, is ie klaar. Kan ie naar huis toe. Er staat meer druk op hem dan op Ocon, al was het alleen al vanwege zijn status en ervaring. Ocon is nog net geen rookie meer, dus er zit bij hem nog een leercurve in. Ook al heeft ie een paar seizoenen gereden, hij was nog maar een beginner.
Het originele artikel:Siebeh schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:22:
Mercedes blijft in de Formule 1
bron:https://www.gpblog.com/nl...de-formule-1-blijven.html
https://www.auto-motor-un...ft-2021-hamilton-vertrag/
Het is meer "Wolf ontkent dat ze in 2021 niet in F1 rijden". Zoals ze al een tijdje doen. Dit is geen officiële aankondiging.
Wat gaat men dan besluiten over de Olympische Spelen? Die zie ik ze niet zomaar afgelasten.leekers schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:53:
[...]
Vergeet heel Azie maar tot met augustus daar worden echt geen grote sportevenementen gehouden voor er een vaccin is .
Computing bit by bit
Robert Doornbos post op Instagram dat de Chinese GP officieel gecancelled is. Kan verder geen bron vinden.
Lijkt me niet dat er nog veel twijfel is over het aanblijven. Volgens Chandhok wordt er flink geïnvesteerd in de faciliteiten van het team, Wolff heeft aangegeven dat Mercedes niet zal aanblijven als leverancier als ze vertrekken (contracten lopen tot 2025), nieuwe meerjarige deal met AMD, CEO zegt bullshit op de vraag of ze F1 gaan verlaten, dus tja. Officieel is er volgens mij nog geen enkel team die in 2021 deelneemt.Bosmonster schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:24:
[...]
Het originele artikel:
https://www.auto-motor-un...ft-2021-hamilton-vertrag/
Het is meer "Wolf ontkent dat ze in 2021 niet in F1 rijden". Zoals ze al een tijdje doen. Dit is geen officiële aankondiging.
Ik kan niks vinden? Lijkt me overigens ook wel voor de hand liggen.Boinkie schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:52:
Robert Doornbos post op Instagram dat de Chinese GP officieel gecancelled is. Kan verder geen bron vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 05-02-2020 17:57 ]
Het is echt dat Max Nederlands is en bloedsnel, anders was ik echt Albon fan gewordenbasvn schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:01:
[...]
Had ook liever Hulk gezien ja!
maar helaas![]()
[YouTube: Can Max Verstappen and Alex Albon help Red Bull beat Mercedes next season?]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Riccardo is niet de eerste de beste en Ocon is veel te wild. Ocon gaat het niet redden.mphilipp schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:22:
[...]
Als Ricciardo dit jaar om zijn oren wordt gereden door Ocon, is ie klaar. Kan ie naar huis toe. Er staat meer druk op hem dan op Ocon, al was het alleen al vanwege zijn status en ervaring. Ocon is nog net geen rookie meer, dus er zit bij hem nog een leercurve in. Ook al heeft ie een paar seizoenen gereden, hij was nog maar een beginner.
China gaat eruit of Japan en China worden omgedraaid op de kalender, Carey drinkt een glas, Todt doet een plas, en alles blijft verder zoals het wasleekers schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:53:
[...]
[Afbeelding]
Als Ocon door Ricciardo dit jaar om z'n oren gereden wordt, is ie ook klaarmphilipp schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:22:
[...]

[ Voor 38% gewijzigd door naitsoezn op 05-02-2020 18:44 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Zo, anders gooit Abiteboul RIC even onder de busBastie-88 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:18:
[...]

Zoals het er staat lijkt het bijna dat, doordat RIC hoge verwachtingen had, het team onder zo'n druk kwam te staan dat ze niet presteerden.
Je mag best fan zijn van meerdere personenSinergyX schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:10:
[...]
Het is echt dat Max Nederlands is en bloedsnel, anders was ik echt Albon fan geworden
[ Voor 19% gewijzigd door Starck op 05-02-2020 19:41 ]
Klein detail, dat is dus de nieuwe cap (nieuwe RBR stijl) voor 2020?basvn schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:01:
[...]
maar helaas![]()
[YouTube: Can Max Verstappen and Alex Albon help Red Bull beat Mercedes next season?]
(ook de nieuwe sponsor CarNext ipv Exact)
edit: ze hebben wel iets soortgelijks nu wel in de RBR shop? Of bestond die al?

ps leuk prijsje op die Gasly
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2020 19:50 ]
Bijna.....
We've been parked up for way too long! But the wait is almost over, one week until we launch the RB16 🙌 #F1 pic.twitter.com/hmbGRQ6vtP
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 5 februari 2020
-
basvn schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:01:
[...]
maar helaas![]()
DaniëlWW2 in "[F1] Seizoen 2020"
Mercedes gooit tegenwoordig dus ook al de inhoud van hun zandzakken in de motor.Chiron schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:38:

Ach, nu is er ook een rijdende "blauwe vlag" die Verstappen voorzichtiger zal inhalen. Begon ook wat saai te worden dat de meeste niet eens echt partij gaven.vhal schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:03:
[...]
[Afbeelding]
2020 zal niet veel anders worden voor Renault...

Oh dat lijkt hij zeker van plan te zijn, als het uitkomt. Ik weet nog wat er werd gezegd over Hulkenberg. Als Ocon vergelijkbaar presteert, dan kan Ricciardo denk ik op zoek naar een ander team. Denk toch dat Ricciardo beter naar een ander team op zoek kan gaan, maar als die keuze voor hem gemaakt word, dan zit Ricciardo dadelijk zonder F1 zitje omdat alles al vergeven is. Dat zou echt waardeloos zijn want hij hoort er echt wel thuis.EvilWhiteDragon schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:37:
[...]
Zo, anders gooit Abiteboul RIC even onder de bus![]()
Zoals het er staat lijkt het bijna dat, doordat RIC hoge verwachtingen had, het team onder zo'n druk kwam te staan dat ze niet presteerden.

[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-02-2020 21:08 ]
Kan Max die pet nu niet eens wat buigen? Dit ziet er toch niet uit ...basvn schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:01:
[...]
maar helaas![]()
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Nope... Deze petten zijn niet te buigen, de klep is anders. Het blijft smaakt, want ik vind dit dus leuker dan zo'n gebogen ding.Alain schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 00:10:
[...]
Kan Max die pet nu niet eens wat buigen? Dit ziet er toch niet uit ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport