Heb ook maar afgelopen zaterdag gevraag om een verleningsaanbod.
In eerste instantie aangegeven dat ik wel oren had naar verhoging naar 1Gb (heb nu 200/200) en voor de rest alles hetzelfde houden (extra tv ontvanger, interactieve tv, spotify premium) en de aardig mevrouw gaf aan dat ik wel een korting van €5,- zou krijgen hiervoor en op €77 nogwat uit zou komen.
Dus vriendelijk bedankt hiervoor, maar kon dit niet echt een korting noemen en toch aangegeven dat ik misschien wel ergens anders zou moeten gaan kijken voor een aanbieding en gelijk reactie "even wachten ik ga u even doorverbinden met andere afdeling"
Na even wachten, een vriendelijke heer, verhaal uitgelegd en hij ging er mee bezig.
Even wachten en wat dingen besproken te hebben wat ik evt wilde, kwam ik met bovenstaand uit op: eerste 6 maanden €20 korting op internet, eerste 6 maanden €5 korting op Interactieve tv en daarbij de Hussel entertainment korting nog van €5 per maand.
Dus in totaal eerste 5 maanden €52.49 (dus ongeveer €17 minder als ik nu betaal)
Het is dus zeker de moeite waard om er even tijd aan te besteden en leuke aanbieding te krijgen zo,.